eikö kynäniskat kehtaa bulkata?

Janne.

ettehän te osaa edes roinata v*tun siimat. mitä järkeä kävellä kevyenä miehenä salilla kun paita päällä ei huomaa mitään muuta ku tavallisen sunnuntaikuntoilijan. buhaaha!

kato sustaa ja decaa kankkuun vaan ja nappeja niin p*rkeleesti ja bulkkia päälle niin ei tarvi olla kateellinen

8

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRÖÖT UHOAA

      PRÖÖT PRÖÖT PUR PUR PUR PUR PUR PUR

      EN MINÄ KIREÄKROPPAINEN MAHTIBOTAAJA TAIDA NYT SANOA TÄHÄNKÄÄN MUUTA KU ETTÄ PUR PUR PUR JA PAR PAR PAR.

      SIKSI EN SAA NAISIAKAAN KOSKA MOLOTAN NETISSÄ JA OLEN OLEVINANI NIIN KOVAA JÄTKÄÄ KATO KU MÄ OON ROINANNU JA MÄ EN KOSKAA BULKKAA SIKSI OLEN NIIN PIKKUNEN FITNESS PELLE OLEN TOSI PITKÄKIN 190CM JA VEDÄN LÄSKEJÄ TURPAAN NIIN ETTÄ OKSAT POIS PUR PUR PUR PUR PUR

      kaikki roinaajat on tosiaan laihoja ja lautoja kato ku lihakset pitää niiq olla näkyvissä isipappa sanoi et se on tän homman tarkotus niiq mitään muuta ei saa niiq olla ja kaikki painonnostajat ja voimanostajat bulkkeineen on peffasta ja nil ei o lahjoja niiq niiq prööt ptööt

      PUR PUR PUR PUR PUR PUR

      • PRÖÖT UHOAA

        JA EN MINÄ USKALLA JANNELLE MENNÄ MITÄÄN HAASTAMAAN KOSKA OLEN NIIN KIREÄ JA TAVIKSEN KOKOINEN RIUKUPELLE KATO MÄ OON BOTAAJA

        EN MINÄ USKALLA TAPELLA LIVENÄ SIKSI PUHUNKIN TOTTA

        KATO KIREYS ON IN JA EI SAA BULKATA ETTEI VAAN TUU FLÄSÄÄ

        PAINAN 100KG JA HAKKAAN KAIKKI 130 UKOT TUOSTA VAAN KOSKA
        OON NIIN KIREE PRÖÖT PRÖÖT PRÖÖT TÖÖT TÖÖT

        EN, EN MIE USKALLA EDES MAILIA KIRJOTTAA MUA PELOTTAA
        OON KATEELLINEN JA EN HALUA SAADA TURPAANI 135KG UKOLTA


    • syö syö lauri!!

      pikku lauripoika on taas kiukuissaan kun jaska kiusaa :)

      kotkan pojalla on kiukkuinen luonne, on se aika vesseli..

      lauri lauri lauri.... :D syömään siitä amatööri !

      • - jaska -

        lauri poju kiukustui jo vuosia takaperin eräässä toisessa keskustelupaikassa... nyt kiukuttaa kun ei lihakset kasva ja penkki taaplaa paikoillaan :D ehehhehhe


      • pur pur pur pur
        - jaska - kirjoitti:

        lauri poju kiukustui jo vuosia takaperin eräässä toisessa keskustelupaikassa... nyt kiukuttaa kun ei lihakset kasva ja penkki taaplaa paikoillaan :D ehehhehhe

        tarkalleen ottaen sinähän olet täällä kertonut lopettaneesi steroidien käytön, kun penkki taaplasi paikallaan. joko sinulle siis myytiin feikkiroinaa tai sitten sinä olet yksinkertaisesti lahjaton (ja munaton) pelle. no pelle sinä olet ainakin, se on jo tullut täällä kaikille lienee selväksi.

        PRÖÖT!

        tässäpä taas nähdään kuinka kateellinen sinä olet meille kireille miehille. olet aloittanut ketjun johon olet itse vastannut 4 kertaa ja jokainen kirjoituksesi käsittelee kireyttä. totta kai sinä oletkin koska itse olet hankkinut itsellesi sellaisen bulkkimasun. pienen söpön massukan.

        tarkalleen ottaen sinähän se tässä olet kiukustunut, en minä. sinua kiukuttaa niin maan vietävästi kun itse olet syönyt itsesi tuollaiseksi pullukaksi. näinhän sinä itse olet täällä koko ajan kehunut. silti se kiukuttaa sinua.

        PRRRRRRRRRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTT!!!

        niinhän sinäkin sanoit, että sinä käyt täällä uhoamassa, et sinä siitä välitä. niin minäkin käyn. en minäkään välitä. ihan yhtälainen oikeus minulla on täällä käydä kirjoittamassa mielipiteeni ylilihavista bulkatuista roinaajista kuin sinulla six-pack miehistä. jos et sitä vitun makkaraniska kestä, niin poistu keskusteluista.

        tarkalleen ottaen pidän sinua muutenkin täysin munattomana, koska taisi olla tosiaan viime viikolla kun uhosit häviäväsi koko keskustelupalstalta ja jopa koko netistä. vaan olit niin neiti, että tulit jo seuraavana päivänä uudelleen katsomaan mitä täällä on kirjoitettu. etkä edes pystynyt olemaan reagoimatta kirjoituksiin, koska kirjoitit heti vastauksen. voimme toki kaivaa nämä kirjoitukset tähän muistin virkistamiseksi, jos väität vastaan, ne kyllä löytyy tuolta vähän alempaa.

        ei auta, vaikka tulisinkin sinun hakattavaksesi. voit hakata minua miten pitkään vaan, voin katkaista raajat ja vaikka tappaa. se ei silti muuta sitä perimmäistä asiaa, että sinä olet ylilihavaksi itsesi bulkannut voimailija ja vielä lahjaton siinäkin. tai sitten sinulla oli feikkikamaa. eikä se myöskään muuta sitä tosiasiaa, että lupasit lähteä tältä palstalta ja olit niin munaton, että heti seuraavana päivänä tulit uteliaisuuttasi kurkkimaan mitä täällä on kirjoitettu. miehet ei ole uteliaita, ämmät on sellaisia kuikistelijoita. kuten sinä.

        totuus ei pala tulessakaan, tavataan sanoa. eikä ne myöskään siitä miksikään muutu vaikka pieksäisit miten monta ihmistä, tai minua miten pahasti tahansa. toki sinulla voi olla hyvä mieli siitä illuusiosta, että pystyisit edes hakkaamaan minut. sinähän et tosiaan tiedä minusta mitään.

        PRRÖÖÖÖÖT!

        toki voimme palata jälleen ämmämäisyyteesi ja keskustella niitä lukuisista ketjuista ja kirjoituksista joita olet tännekin kirjoittanut ja sen jälkeen pyytänyt ylläpitoa poistamaan ne, jopa väkivallalla uhaten. pitäisikö meidän etsiä yksi tällainen esimerkki, vaikka tuolta ravintopuolelta? ettei olisi jaskalla vahingossa joskus oma nimi lipsahtanut palstalle uhopäissään. jep, olet todellakin vain vailla hamekangasta.

        PRÖÖT!

        tosiaan, olenkohan minä kateellinen sinulle.

        hmmm.... pitäisikö miettiä... joo.

        en ole.


    • pokinbufvc

      Tapelkaahan lapset niin saatte tupakkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe