UUSIN 2012!! Tarvitsen Spotify koodeja Premium tai Unlimited.

Spotifyn kuuntelija

Tarviin Spotify koodeja Premium tai Unlimited, kaikki kelpaavat, jos voisitte laittaa niitä koodeja suoraan eikä linkkeja minnekkään turhiin sivuihin...

Aloitin kuunella musiikkia spotify:ssa jonkin aikaa sitten sit yhtäkkiä 10h mene niin nopeasti

im addicted to music Plz help me putting the codes here...

Kiitos!

5

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunen

Mäki haluisin noita koodeja alkaa vähä vituttaa ku ei pääse kuuntele musaa :(

• 320kbps

Spotify Premiumia voi kokeilla 30vrk ilmaiseksi. Joutuu tosin antamaan luottokorttinumerot rekisteröityessä, mutta sopimuksen voi irtisanoa milloin tahansa eli vaikka ennen kokeilukuukauden loppua. Tuo siis kympin kuussa mutta ei se halvempi vitosen kuukausimaksulla toimiva Unlimited kallis ole, jos ei tartte saada toimimaan kännykässä.

Kokeilee ilmaista Groovesharkia, jos tuntuu liian kalliilta tuo Spotify. Äänenlaatu tosin on selkeesti kehnompi (eron huomaa kunnon laitteilla, mulla on ulkoinen DAC ja kuulokkeet).

• spotifyn kuuntelija

Kiitos auttavaisuudesta, mutta ei ole luottotietoja että voisin kokeila Premiumia ilmaiseksi. Spotify on kyllä ainoa ja oikea ohjelma missä on hyvä kuunnella musiikkia... Olen kattonut muita foorumin keskusteluja niissä jotkut ihmiset laittaa niitä koodeja seinälle mietin että voisiko joku laittaa tännekki käyn joka päivä eri sivuilla katsomassa niitä koodeja ei ole viellä onnistanu :(

• spotifyyn
        spotifyn kuuntelija kirjoitti:

Kiitos auttavaisuudesta, mutta ei ole luottotietoja että voisin kokeila Premiumia ilmaiseksi. Spotify on kyllä ainoa ja oikea ohjelma missä on hyvä kuunnella musiikkia... Olen kattonut muita foorumin keskusteluja niissä jotkut ihmiset laittaa niitä koodeja seinälle mietin että voisiko joku laittaa tännekki käyn joka päivä eri sivuilla katsomassa niitä koodeja ei ole viellä onnistanu :(

täältä löytyy koodeja http://www.premiuminvites.com/?r=261547

• Koodeja kiitos !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe