Napakoru salaa

viisaat97

Moikka eli aikomuksena olisi toteuttaa pitkäaikainen haave parhaan ystävän kanssa! :) Aijotaan siis napakorut hankkia ennen kesää.

Molempien porukat kuitenkin ovat ehdottomasti kaikkia lävistyksiä vastaan eikä kahden vuoden kinuminen ole auttanut mitään, aina sanotaan että ota jos huvittaa täysi-ikäisenä.

Kuitenkin enää me ei jakseta odottaa, joten viimein siis päätettiin mennä ottamaan ne salaa yhdessä. Oletteko itse napakorua alaikäisenä salaa hankkineet?

Turha sitten tulla aukomaan että odottakaa siihen asti että täytätte sen 18 tai että koittakaas vielä porukoidenne kanssa asiasta neuvotella, koska kumpaakaan me ei tehdä.

12

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite en tykkää

      no mun kaveri hankki salaa ja on 13 eikä ne siltä kai mitää kysyny tai emt.....
      ei se ainakaa yhtää vanhemmalta ku 13 näytä

    • vitun teinilissut

      Mä en koskaan sano näin, mutta nyt on pakko: "LOL!" Siitä vaan, mutta jossain vaiheessa tein porukat kyllä huomaa ja sillo ootte kusessa.

      Otte muutenkin tossa pahimmassa pissisikäluokassa...

      Eipä mulla muuta.

    • 15v....

      Itse olen ottanut traguksen, kaks normikorvista ja smileyn salaa porukoilta. Eivätkä vieläkään tiedä niistä mitään vaikka osa noista on ollu jo puoli vuotta minulla. En kyllä tiedä yhtään miten voisin kertoa läväreistä, kun eivät minunkaan vanhempani hirveän myönteisiä lävistyksille ole...

    • ElliCaramelli

      ite oon 14 ja mietin kans mist napakorun sais..? ja hinnan täytyis olla jokseenkin alhainen (jotkut vähän päälle pari kymppiä)..

      • niijuu

        napakorut maksaa sen 50 euroo. aina. ellet hae joltai yksityiseltä (erittäin epäluotettava,iso tulehdus riski)


    • napiis<3

      Oon miettiny ihan samaa... just sitä et ottasin salaa, mut noita paikkoja ei taida hirveesti olla missä laitettas ilman huoltajan suostumusta:d Toinen vaihtoehto ois et tekis ite, mut siinä on kyllä sit isommat uloskasvamisen, tulehtumisen yms. vaara

    • whatever

      sry mut ainaki täällä pitää olla joku 18 w täyttäny mukana ennenku saa mtn läväreitä. aika percest mut kuitenki.

      • .

        haluisin niskaa, industriali , napaa, huulee ja rustoo (neljänne) mut porukatei anna ottaa noist yhtäkää :s


    • viisaat97

      vitun teinilissut, ei nyt millään pahalla mutta tarkottaako se että me halutaan napakorut että me ollaan lissuja? :D Normaaleja vähän meikkaavia tyttöjä me ollaan jotka nyt sattuu huolehtimaan ulkonäöstään, ja pitämään napakoruista.

      Lapsellista kun nykyään niin moni asia leimataan lissuihin. Me ollaan ihan normaaleja nuoria ja jos napakorut tekee meistä teinilissuja niin huhhuh!

      Niin mäkin oon miettiny mistä sellasen sitten sais :) mutta päätettiin siirtää vähän sen ottoa kun kesällä ei sais sen kanssa sitten yhtään uida jos nyt ottais ja halutaan kuitenkin kesää elää täysillä!

    • SUIHINVAAN

      SUIHINOTTO!!!!

      • napakoru

        ite tein joskus 13vuotiaana sen ite mut jäin kyl kii ja siit ei hyvää seurannu! Meijänki porukat on kaikkii lävistyksii vastaa mut sit äiti sano et jos lupaan kasvattaa oma tekemän umpee ni sit saan hakee liikkeest luval :D mut sen sanon et jos tekee ite ni sattuu iha sairaast! Suosittelen menemää ottamaa liikkeest:)


    • fggfnstyhj

      Otin kuukaus sitten salaa vanhemmilta napakorun. Oon 13-v, menin liikeeseen pistin 15 v ja siin se. salaa siis otinj, tiiän että jään kyl kii mut se on sejn ajan murhe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe