Yksinkertaisesti: Miten mies siis isketään?
Jos mies ei tee alotteita, tarkoittaako se , ettei häntä kiinnosta? Yleistää tietenkään voi. Olen niin monta kertaa ollut tässä samassa pisteessa, eli olen itse tehnyt aloitteen ja ehkä saanut numeronkin. Olen ehkä itse ehdottanut tapaamista ja se on sitten jäänyt siihen yhteen tapaamiseen, eikä miesten puolelta ole tullut alotteita. Hyvin harvoin minullepäin alotteita tehdään ja "joudun" itse tekemään kaiken. Kuten pyytää numeron, lähestyä, tulla juttelemaan, pyytää treffeille jne.
Ulkomaalaiset pyytävät paljon enemmän ja ovat enemmän ns. "aktiivisia".
Vaikka flirttailen, meillä synkkaa miehen kanssa hyvin jne...he vaan eivät pääse pidemmälle.
Esim. tutustuin tutun kautta mieheen, koska kaikki väittivät että tämä mies vaikuttaa kiinnostuneelta minuun. Tämä tuttuni on myös mies ja oli että viedään homma nyt kotiin ja antoi tämän puhelinnumeron ja sitten otinkin mieheen puhelimitse yhteyttä. Näimme ja meillä nyt oli ihan kivaa,vähän nyt alkukankeutta. Ei ole sen jälkeen taaskaan kuulunut, enkä viiti kokajan olla se joka tekee alotteita. Joten miten siis mies isketään? Teettekö naiset itse kaikki aloitteet vai mieten pääsette parisuhteeseen asti?
Miten isketään mies ja aloitteen tekemisistä.
225
17410
Vastaukset
- Rottweil
No jos homma jää siihen, niin miestä ei vaan kiinnosta riittävästi tai ei ole valmis seurustelusuhteeseen. Tietysti ujo mies ei ehkä uskalla viedä juttua eteenpäin, mutta normaali mies vie, jos haluaa.
Mua kohtaan lähes kaikkien varteenotettavien naisten aloitteet ovat olleet sellaisia varovaisia lähestymisiä, joissa nainen on jollain tavalla peitellen ilmaissut kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallo on ollut mulla. No joo, yks naimisissa ollut nainen oli poikkeus. En ottanut koppia, koska hän oli naimisissa, joten hän vei ja minä vikisin. Oli vähän omituinen asetelma. Vanhemmilta naisilta tulee kyllä suoriakin aloitteita ja ehdotuksia, mutta ne jätän omaan arvoonsa.
Eli paras tapa iskeä mies on hakeutua hänen seuraansa ja pyrkiä osoittamaan kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallon voi jättää miehelle.- 17+8
Eli paras tapa iskeä mies on hakeutua hänen seuraansa ja pyrkiä osoittamaan kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallon voi jättää miehelle.
- 11+14
17+8 kirjoitti:
Eli paras tapa iskeä mies on hakeutua hänen seuraansa ja pyrkiä osoittamaan kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallon voi jättää miehelle.
Joo sama kokemus täällä. Ja pitäähän sitä metsästyksen/jahtaamisen tuntua vielä vähän jäädä. Mutta noi naisten peitellyt ilmaisut pitää sit olla selkeitä, siis jopa miehelle. Oon vasta kuukausia tai jopa vuosia myöhemmin tajunnut naisen antaneen minulle tuollaisen signaalin, tai siis jotain edes sen suuntaista, ja sekös harmittaa. Mutta miehet nyt eivät osaa lukea tuota sanatonta viestintää samalla tapaa kuin naiset, noin niinkuin keskimäärin.
- PuMaMama
Mulla, naisena, on neuvona että et tee mitään kovin suuria ja näyttäviä avauksia. Pieni vinkki ja klassinen "vaikeasti tavoiteltava" asenne on parasta mannaa miehille.
Hakeudu miehen suraan, mutta älä ole tyrkyllä. Moikkaa, katso pitkään ja hymyile, mutta ei muuta. Jos mies on kiinnostunut se tulee luo kun on tilaisuus.
Jos olet fb kaveri älä ota itse yhteyksiä, anna miehen tehdä aloite. Voit tykätä miehen jutuista silloin tällöin ja ylläpitää kiinnostusta. Voit kirjoittaa omaan statukseesi jonkin jutun, jonka tiedät kiinnostavan miestä tai provoilla, jotta saat hänen huomionsa. Älä kuitenkaan tule tyrkylle.
Yksi kaverini jopa ilmoitti seinällään, että antaa (kiikarissa olevan miehen lempibändin) keikkalipun ensimmäisenä ilmoittautuneelle ja järjesti itsensä sitten keikalle miehen viereen. Siitä lähti seurustelu ilman että mies huomasi olleensa kiikarissa jo kuukausia.
Tietenkin kannattaa olla tilanteen tasalla, jos mies on ujo on naisen tehtävä aloite. Jos miehestä ei ole niin väliä, oi trefeille pyytää suinpäin kun siiltä tuntuu. Mutta jos haet puolitutussa porukassa, pienellä paikkakunnalla tai muuten "haasteellisempaa riistaa" jätä aloite miehelle. Panosta sen sijaan flirttiin, hymyyn, juttuihin ja sopivaan jäätävyyteen. - huoh x 100
PuMaMama kirjoitti:
Mulla, naisena, on neuvona että et tee mitään kovin suuria ja näyttäviä avauksia. Pieni vinkki ja klassinen "vaikeasti tavoiteltava" asenne on parasta mannaa miehille.
Hakeudu miehen suraan, mutta älä ole tyrkyllä. Moikkaa, katso pitkään ja hymyile, mutta ei muuta. Jos mies on kiinnostunut se tulee luo kun on tilaisuus.
Jos olet fb kaveri älä ota itse yhteyksiä, anna miehen tehdä aloite. Voit tykätä miehen jutuista silloin tällöin ja ylläpitää kiinnostusta. Voit kirjoittaa omaan statukseesi jonkin jutun, jonka tiedät kiinnostavan miestä tai provoilla, jotta saat hänen huomionsa. Älä kuitenkaan tule tyrkylle.
Yksi kaverini jopa ilmoitti seinällään, että antaa (kiikarissa olevan miehen lempibändin) keikkalipun ensimmäisenä ilmoittautuneelle ja järjesti itsensä sitten keikalle miehen viereen. Siitä lähti seurustelu ilman että mies huomasi olleensa kiikarissa jo kuukausia.
Tietenkin kannattaa olla tilanteen tasalla, jos mies on ujo on naisen tehtävä aloite. Jos miehestä ei ole niin väliä, oi trefeille pyytää suinpäin kun siiltä tuntuu. Mutta jos haet puolitutussa porukassa, pienellä paikkakunnalla tai muuten "haasteellisempaa riistaa" jätä aloite miehelle. Panosta sen sijaan flirttiin, hymyyn, juttuihin ja sopivaan jäätävyyteen.Tämä viesti oli tyypillistä naisen aivojen tuottamaa höyryävää sontaa. Ei se ole tyrkyllä olemista jos nainen ottaa yhteyttä tai ilmaisee suoraan kiinnostuksensa. Miksi pitää pelata näitä vuosituhansia vanhoja typeriä pelejä vielä 2000-luvulla?
Ja noi facebook-kikkailut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Vain naiset ylianalysoivat jotain helvetin tykkäyksiä ja kuvittelevat niiden perusteella jotain. - olet väärässä
huoh x 100 kirjoitti:
Tämä viesti oli tyypillistä naisen aivojen tuottamaa höyryävää sontaa. Ei se ole tyrkyllä olemista jos nainen ottaa yhteyttä tai ilmaisee suoraan kiinnostuksensa. Miksi pitää pelata näitä vuosituhansia vanhoja typeriä pelejä vielä 2000-luvulla?
Ja noi facebook-kikkailut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Vain naiset ylianalysoivat jotain helvetin tykkäyksiä ja kuvittelevat niiden perusteella jotain.pitkän kokemuksen omaavana naisena voin sanoa, että edellinen naiskirjoittaja on oikeassa ja sinä olet väärässä. Sillä ei ole mitään merkitystä kuin miljoonatta kertaa miehet netissä ja muutenkin väittävät väittämästä päästyään, että on ihan ok että nainen on aloitteellinen ja ilmaisee suoraan kiinnostuksensa, mutta käytännössä tilanne on se, että tällaisessa tapauksessa miehet lähes poikkeuksetta menettävät kiinnostuksensa kyseiseen naiseen.
Itse en tule enää koskaan tekemään sitä virhettä, että olisin aloitteellinen. olet väärässä kirjoitti:
pitkän kokemuksen omaavana naisena voin sanoa, että edellinen naiskirjoittaja on oikeassa ja sinä olet väärässä. Sillä ei ole mitään merkitystä kuin miljoonatta kertaa miehet netissä ja muutenkin väittävät väittämästä päästyään, että on ihan ok että nainen on aloitteellinen ja ilmaisee suoraan kiinnostuksensa, mutta käytännössä tilanne on se, että tällaisessa tapauksessa miehet lähes poikkeuksetta menettävät kiinnostuksensa kyseiseen naiseen.
Itse en tule enää koskaan tekemään sitä virhettä, että olisin aloitteellinen.Ei pidä paikkaansa. En ole koskaan törmännyt mieheen, joka olisi menettänyt minuun kiinnostuksen kun olen ollut aktiivinen.
- toisin minulla
11+14 kirjoitti:
Joo sama kokemus täällä. Ja pitäähän sitä metsästyksen/jahtaamisen tuntua vielä vähän jäädä. Mutta noi naisten peitellyt ilmaisut pitää sit olla selkeitä, siis jopa miehelle. Oon vasta kuukausia tai jopa vuosia myöhemmin tajunnut naisen antaneen minulle tuollaisen signaalin, tai siis jotain edes sen suuntaista, ja sekös harmittaa. Mutta miehet nyt eivät osaa lukea tuota sanatonta viestintää samalla tapaa kuin naiset, noin niinkuin keskimäärin.
"Mutta noi naisten peitellyt ilmaisut pitää sit olla selkeitä, siis jopa miehelle. Oon vasta kuukausia tai jopa vuosia myöhemmin tajunnut naisen antaneen minulle tuollaisen signaalin, tai siis jotain edes sen suuntaista, ja sekös harmittaa. Mutta miehet nyt eivät osaa lukea tuota sanatonta viestintää samalla tapaa kuin naiset, noin niinkuin keskimäärin."
Ei niistä naisien singlnaaleista tiedä.
Itselleni kävi niin, että nainen antoi kaikki oppikirjan "olen kiinnostunut sinusta" -signaalit. Kysyin naista ulos ja sain pakit. Kysyin myöhemmin uudelleen naista ulos ja sain toiset pakit.
No, asia tuli selväksi!
Miten sitten joku nainen hakeutuu seuraan, heittää läppää, nauraa kaikille jutuille jne, jne. Antaa kaikki kiinnostuksen signaalit ja sitten pakittaa useamman kerran joka aloitteesta??? - mies!!!
olet väärässä kirjoitti:
pitkän kokemuksen omaavana naisena voin sanoa, että edellinen naiskirjoittaja on oikeassa ja sinä olet väärässä. Sillä ei ole mitään merkitystä kuin miljoonatta kertaa miehet netissä ja muutenkin väittävät väittämästä päästyään, että on ihan ok että nainen on aloitteellinen ja ilmaisee suoraan kiinnostuksensa, mutta käytännössä tilanne on se, että tällaisessa tapauksessa miehet lähes poikkeuksetta menettävät kiinnostuksensa kyseiseen naiseen.
Itse en tule enää koskaan tekemään sitä virhettä, että olisin aloitteellinen.Täyttä paskaa ylläoleva "pitää olla vaikeasti tavoiteltava"
t. mies. - 10+11=?
"No jos homma jää siihen, niin miestä ei vaan kiinnosta riittävästi tai ei ole valmis seurustelusuhteeseen. Tietysti ujo mies ei ehkä uskalla viedä juttua eteenpäin, mutta normaali mies vie, jos haluaa."
Normaali ja normaali. Entä jos miehellä on hommasta vähän huonoja kokemuksia, ja entä jos nainen ei kuitenkaan esitä aikomuksiaan riittävän selkeästi ? Noin kärjistettynä, nykyisin mies voi tehdä naiselle aloitteita suurinpiirtein 3 promillen humalassa ja se on sallittua. Mutta, menepäs tekemään tuttavuutta selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää, palaute on useinmiten julkaisukelvotonta. Kumma juttu, kun into tuttavuuden tekemiseen voi olla vähän piukassa etenkin, kun ei ole mikään naisten kuolauksen kohteena oleva pelimies. - Suorasana on paras!
mies!!! kirjoitti:
Täyttä paskaa ylläoleva "pitää olla vaikeasti tavoiteltava"
t. mies.Itsellä oli muija kiikarissa, oli kiinnostusta molemminpuolin, mutta naisen "vaikeasti tavoiteltava" asenne lopulta kaatoi homman, kun kiinnostus ja yrittämisenhalu loppui. Ottaa päähän tämä asenne, kun asioita ei voida sanoa suoraan, vaan se pitää kierrättää kiinan kautta tehtaalla, että siitä selkoa saa.
- tobetornottobet
toisin minulla kirjoitti:
"Mutta noi naisten peitellyt ilmaisut pitää sit olla selkeitä, siis jopa miehelle. Oon vasta kuukausia tai jopa vuosia myöhemmin tajunnut naisen antaneen minulle tuollaisen signaalin, tai siis jotain edes sen suuntaista, ja sekös harmittaa. Mutta miehet nyt eivät osaa lukea tuota sanatonta viestintää samalla tapaa kuin naiset, noin niinkuin keskimäärin."
Ei niistä naisien singlnaaleista tiedä.
Itselleni kävi niin, että nainen antoi kaikki oppikirjan "olen kiinnostunut sinusta" -signaalit. Kysyin naista ulos ja sain pakit. Kysyin myöhemmin uudelleen naista ulos ja sain toiset pakit.
No, asia tuli selväksi!
Miten sitten joku nainen hakeutuu seuraan, heittää läppää, nauraa kaikille jutuille jne, jne. Antaa kaikki kiinnostuksen signaalit ja sitten pakittaa useamman kerran joka aloitteesta???Tavallista seurallisempi ihminen joka halusi small talkia? Suomessa sellainen on harvinaista ja sen kohtaaminen voi olla hämmentävää. Itse olen aina juttelunhaluinen ja sosiaalinen ja nauran kohteliaasti toisen vitseille.
- man40+
Olen Rottweilin kanssa noin osapuilleen samaa mieltä. Koska luennoin aika paljon, yleensä (ellei aina) naiset ovat lähestyneet keskustellakseen lisää käsitellystä teemasta. Joskus tuo syy on tuntunut uskottavalta (naista on kiinnostanut vain asia), mutta aika usein olen ollut panevinani merkille hieman muunkinlaista kiinnostusta. Jos sitten itse olen kokenut naisen kiinnostavaksi (vastenmielisiä naisia en näin ole juurikaan tavannut; kaikki ihan fiksuja), olen tietenkin omalta osaltani lyönyt vettä kiukaalle ja hanakasti ottanut vastaan naisen ehdotukset tai sitten itse ehdottanut lisäkeskusteluja "vaikkapa tuolla buffetin puolella". Ei iskeminen mielestäni mikään tekniikkalaji ole, vaan se menee perille jos kiinnostus on molemminpuolinen. Jos nainen ei kerta kaikkiaan kiinnosta, ei minkäänlainen tekniikka, mukamas taidokaskaan, tilannetta muuta. Olen itse ehkä pari kertaa hieman maistaneena haksahtanut hyvin suoraan iskemiseen, vaikka nainen ei ollutkaan erityisen kiinnostava ..... ja seuraavana aamuna on ollut hieman ontto olo; olisipa saanut jäädä tekemättä. Ei iskeminen siis mikään ihmeellinen asia ole: tule vain juttusille ja katsotaan mihin se johtaa!
Rottweil kirjoittaa: "Eli paras tapa iskeä mies on hakeutua hänen seuraansa ja pyrkiä osoittamaan kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallon voi jättää miehelle." Viimeisestä lauseesta olen eri mieltä. Ei palloa miehelle tarvitse jättää, suhteen syntyminenhän on yhteispeliä. Kyllä silloin pallo on kumpaisenkin käsissä. Ja toimiva suhde on aina suhde tasaveroisten ihmisten välillä. huoh x 100 kirjoitti:
Tämä viesti oli tyypillistä naisen aivojen tuottamaa höyryävää sontaa. Ei se ole tyrkyllä olemista jos nainen ottaa yhteyttä tai ilmaisee suoraan kiinnostuksensa. Miksi pitää pelata näitä vuosituhansia vanhoja typeriä pelejä vielä 2000-luvulla?
Ja noi facebook-kikkailut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Vain naiset ylianalysoivat jotain helvetin tykkäyksiä ja kuvittelevat niiden perusteella jotain.nii eiks se tasa-arvo nyt pelaakkaan... molemminpuolin tiettex toimii tää juttu
joten unohtakaa toi sukupuolirajaus nytte.10+11=? kirjoitti:
"No jos homma jää siihen, niin miestä ei vaan kiinnosta riittävästi tai ei ole valmis seurustelusuhteeseen. Tietysti ujo mies ei ehkä uskalla viedä juttua eteenpäin, mutta normaali mies vie, jos haluaa."
Normaali ja normaali. Entä jos miehellä on hommasta vähän huonoja kokemuksia, ja entä jos nainen ei kuitenkaan esitä aikomuksiaan riittävän selkeästi ? Noin kärjistettynä, nykyisin mies voi tehdä naiselle aloitteita suurinpiirtein 3 promillen humalassa ja se on sallittua. Mutta, menepäs tekemään tuttavuutta selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää, palaute on useinmiten julkaisukelvotonta. Kumma juttu, kun into tuttavuuden tekemiseen voi olla vähän piukassa etenkin, kun ei ole mikään naisten kuolauksen kohteena oleva pelimies.eikö ujo mies ole normaali??????????????
man40+ kirjoitti:
Olen Rottweilin kanssa noin osapuilleen samaa mieltä. Koska luennoin aika paljon, yleensä (ellei aina) naiset ovat lähestyneet keskustellakseen lisää käsitellystä teemasta. Joskus tuo syy on tuntunut uskottavalta (naista on kiinnostanut vain asia), mutta aika usein olen ollut panevinani merkille hieman muunkinlaista kiinnostusta. Jos sitten itse olen kokenut naisen kiinnostavaksi (vastenmielisiä naisia en näin ole juurikaan tavannut; kaikki ihan fiksuja), olen tietenkin omalta osaltani lyönyt vettä kiukaalle ja hanakasti ottanut vastaan naisen ehdotukset tai sitten itse ehdottanut lisäkeskusteluja "vaikkapa tuolla buffetin puolella". Ei iskeminen mielestäni mikään tekniikkalaji ole, vaan se menee perille jos kiinnostus on molemminpuolinen. Jos nainen ei kerta kaikkiaan kiinnosta, ei minkäänlainen tekniikka, mukamas taidokaskaan, tilannetta muuta. Olen itse ehkä pari kertaa hieman maistaneena haksahtanut hyvin suoraan iskemiseen, vaikka nainen ei ollutkaan erityisen kiinnostava ..... ja seuraavana aamuna on ollut hieman ontto olo; olisipa saanut jäädä tekemättä. Ei iskeminen siis mikään ihmeellinen asia ole: tule vain juttusille ja katsotaan mihin se johtaa!
Rottweil kirjoittaa: "Eli paras tapa iskeä mies on hakeutua hänen seuraansa ja pyrkiä osoittamaan kiinnostuksensa. Sen jälkeen pallon voi jättää miehelle." Viimeisestä lauseesta olen eri mieltä. Ei palloa miehelle tarvitse jättää, suhteen syntyminenhän on yhteispeliä. Kyllä silloin pallo on kumpaisenkin käsissä. Ja toimiva suhde on aina suhde tasaveroisten ihmisten välillä.oikein...yhteispelii...sä sen sanoit
- kosminen karuselli
Elii tämä viimeisin juttu taisi sitten olla tässä? Koska tuon ensimmäisen näkemisen jälkeen hänestä ei kuulunut....
- Mies24v
Niin elikkä siis itku on nyt siitä, kun sattuu olemaan mies passiivisena osapuolena? Naisethan harrastavat tuota täsmälleen samanlaista passiivisuutta aivan eri tasolla ja kokemuksella kuitenkin, kauan menee että tässä asiassa tasoihin päästäisiin. Sen jos tulkitsee niin, ettei kiinnosta, niin siinä jää kyllä hyvin pian yksin. Ja sitten toisessa päässä ihmetellään, kun ei se vaikeasti tavoiteltavan esittäminen toiminutkaan niin kuin väitetään.
Oppikaahan nyt jo, kun sen tasa-arvon perään niin ollaan huutelemassa, että sen piiriin voidaan sisällyttää nämäkin asiat. Eli ei miehen tarvitse enää olla se joka kantaa tapailuvaiheen yli parisuhteeseen saakka. Aivan samalla tavalla voi se toinenkin osapuoli ajatella itsekseen, ettei se ensimmäinen tapaaminen nyt sitten mennytkään niin hyvin, kun ei ole mitään kuulunut. Asioilla on aina kaksi puolta parisuhteisiin liittyen. Montakohan parisuhdetta on jäänyt muodostumatta, kun molemmat osapuolet odottelevat tahoillaan tekemättä mitään, ja aikansa odottelun jälkeen jatkavat matkaa?
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään. - valkokaulusduunari
Mies24v kirjoitti:
Niin elikkä siis itku on nyt siitä, kun sattuu olemaan mies passiivisena osapuolena? Naisethan harrastavat tuota täsmälleen samanlaista passiivisuutta aivan eri tasolla ja kokemuksella kuitenkin, kauan menee että tässä asiassa tasoihin päästäisiin. Sen jos tulkitsee niin, ettei kiinnosta, niin siinä jää kyllä hyvin pian yksin. Ja sitten toisessa päässä ihmetellään, kun ei se vaikeasti tavoiteltavan esittäminen toiminutkaan niin kuin väitetään.
Oppikaahan nyt jo, kun sen tasa-arvon perään niin ollaan huutelemassa, että sen piiriin voidaan sisällyttää nämäkin asiat. Eli ei miehen tarvitse enää olla se joka kantaa tapailuvaiheen yli parisuhteeseen saakka. Aivan samalla tavalla voi se toinenkin osapuoli ajatella itsekseen, ettei se ensimmäinen tapaaminen nyt sitten mennytkään niin hyvin, kun ei ole mitään kuulunut. Asioilla on aina kaksi puolta parisuhteisiin liittyen. Montakohan parisuhdetta on jäänyt muodostumatta, kun molemmat osapuolet odottelevat tahoillaan tekemättä mitään, ja aikansa odottelun jälkeen jatkavat matkaa?
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään.Niin, eli jos naiset haluatte että mies vie joka askeleella juttua eteenpäin, niin naisten palkat takaisin korkeintaan 90 %:iin miesten palkoista, työaika huomioiden.
- dfkljdsl
valkokaulusduunari kirjoitti:
Niin, eli jos naiset haluatte että mies vie joka askeleella juttua eteenpäin, niin naisten palkat takaisin korkeintaan 90 %:iin miesten palkoista, työaika huomioiden.
Mitä tekemistä duunilla on asian kanssa? Epäloogista.
- Kukin tyylillään
Mies24v kirjoitti:
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään.Tasa-arvoa on myös se, että antaa naiseuden ja mieheyden päästä loistoonsa. Jos ei kumpikaan ota yhteyttä, se sitten ei vain ollut elämän juttu. Seuraavia ihmisiä tulee vastaan ja jossain on se oma puoliskokin. Aivan turhaa ajanhaaskausta on jäädä elättelemään toiveita sellaisen suhteen, joka ei tässä maailmassa olisi paras kombinaatio. Nainen voi ikuisesti lyödä päätään seinään ja pyytää treffeille, soitella "huvikseen" kuulumisia, viestitellä yms, yms, mutta mielenrauhaa ei sillä konstilla saavuta eikä kyllä tosi parisuhdettakaan.
- §§§..
Mies24v kirjoitti:
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään.Vähän pitäis naisen olla kännis, niin tuntuu paremmalta aloitteen teko.. Hyvä jos nainen tekee aloitteen, mutta liian rohkeat naiset ei tunnu hyviltä. . Mikä velvollisuus miehellä on aina olla aloitteelinen ? Minusta ei ainakaan siihen ole.
- niin...
Mies24v kirjoitti:
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään.Joo, naisten logiikkaa ei aina ymmärrä. Toisaalta haluttaisiin jopa liikaakin, että mies olisi aloitteellinen, mutta samaan aikaan nainen voi vetää naistenlehdistä opittujen ohjeiden mukaisesti vaikeasti tavoiteltavan roolia, jonka mies mitä suuremmalla todennäköisyydellä tulkitsee aivan oikein eli naista ei kiinnosta.
Mies24v kirjoitti:
Jos henkilö kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja pyydä uusille treffeille. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa sen sanoa, jos ei kiinnosta. Turha sitä on yksin miettiä toisten ajatuksia, ei niistä selville pääse kuin kysymällä, jos sittenkään.yes
- 123123123123
onhan tuota yritetty mutta suurinosa naisista sellasia diivoja että ei siitä oo tullu muutako sitä mielipahaa...
- asdfäöalskdfäsöklfd
miksi jotku naiset luulee olevansa jotenki sellasesa asemassa ettei niiden pitäis nähdä vaivaa sen eteen että löytyy sitä seuraa? Helvetin itsekästä...
- Helvetin itsekästä..
Helvetin itsekästä..
- VINK VINK
Nainen kyllä tekee sitä duunia pään sisällään, mutta ei näkyvästi. Tässä on kyse feminiinisestä ja maskuliinisesta energiasta ja jos yhteentörmäyksiltä haluaa välttyä, antaa maskuliinisen energian voittaa. Mun mielestä kunnon parisuhdetta ei pysty muutoin syntymään, ne ovat loppupeleissä luonnonvoimat, jotka luontaista parinmuodostusta säätelevät. Uskon, että oikean naisen osuessa kohdalla miehen maskuliininen energia vain luonnostaan puhkeaa voimaansa, kuten myös naisen feminiininen energia. Maskuliininen energia on hyvin aktiivista ja intensiivistä. Eli voit moittia "naisen asemaa" miten paljon lystäät ja itsekkääksikin, mutta luonnonlakeja ei vaan voi kukaan meistä ohittaa. Haluat kai sinäkin joskus olla tosi mies?? Tosi naisena on ainakin tosi nastaa. Eli kantsii vaan jatkaa sen oikean puoliskosi etsimistä, hänen sattuessa kohdalle tullee sitten luonnostaan vipinää kinttuihin, jos se nyt on kateissa.
- KS
Niin ehkä mies haluu nähdä onko nainen kiinnostunut"monesti miehet kokee takaiskuja"ehkä siks nyt on naisen vuoro
- Go for it!
Kerronpa tytöt salaisuuden. Minulla on jo elämänkokemusta, joten tiedän mistä puhun...
Parhaimmat miehet / miehen saat aina ITSE iskemällä! Sivistyneet ja sydämeltään kauniit pojat / miehet ovat aina hieman ujoja... Kunnioittavat liikaakin naisia.- Jani.
Millä tavalla sivistystä osoittaa ymmärtämättömyys sitä kohtaan että naiset toivovat tulevansa isketyksi ja saavansa sitä speciaalia huomiota mieheltä joka on oikeasti tosissaan?
Urpoja tuollaiset miehet ovat romanttisessa mielessä.
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää.... - 3+16
Jani. kirjoitti:
Millä tavalla sivistystä osoittaa ymmärtämättömyys sitä kohtaan että naiset toivovat tulevansa isketyksi ja saavansa sitä speciaalia huomiota mieheltä joka on oikeasti tosissaan?
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää...."Millä tavalla sivistystä osoittaa ymmärtämättömyys sitä kohtaan että naiset toivovat tulevansa isketyksi ja saavansa sitä speciaalia huomiota mieheltä joka on oikeasti tosissaan? "
Sama toisinpäin. Olen mies ja pidän siitä jos minua lähestytään, luulen muidenkin miesten pitävän tästä. - ??????
Eli siis sinä höngit päälle, vaikka toinen yrittää karkuun ?
- kokkelis kikkelis
Jani. kirjoitti:
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää....Omalta kohdalta sanon, että toivon että nainen tekee JOTAIN, vaikkei aluksi olisikaan se, joka aloitteen tekee. On jotenkin ankeaa, jos nainen on täysin passiivisena osapuolena koko matkan.
- sdgfgdf
Jani. kirjoitti:
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää....koska miestä joka vie toistuvasti kaverinsa ihastukset voi kutsua kunnon mieheksi??? Itse mulle on käynyt näin mies tulee sanomaan että oon maailman kaunein nainen ja kun lähden messiin niin se olikin sitten että yhen sen kaverin mielestä! :D Olisin halunnut tutustua siihen sen kaveriin mieluummiin:/
- Jotkut saa palleilla
Jani. kirjoitti:
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää....Mitä mahtaa tarkoittaa tuokin viesti ?????
- Kyllä-----------
kokkelis kikkelis kirjoitti:
Omalta kohdalta sanon, että toivon että nainen tekee JOTAIN, vaikkei aluksi olisikaan se, joka aloitteen tekee. On jotenkin ankeaa, jos nainen on täysin passiivisena osapuolena koko matkan.
Nuorempi saa tehdä aloitteen..
- ei treffi jutuis rohkee
oot mielestäni oikees paitsi voi sit kyl neuvoo joitaki t.kokematon tyttö
Jani. kirjoitti:
Terveisin,
Suorasukainen ei-niin-sivistynyt mutta naisten riittävässä suosiossa oleva ihana mies joka on aiheuttanyt paljon porua "kunnon miesten" keskuudessa viemällä toistuvasti niitä naisia jotka ovat olleet jollakulla "kiikarissa" vuosikausia... Ilman että koskaan on tehty mitään merkitsevää....vanhanaikasata...HALOO
ei treffi jutuis rohkee kirjoitti:
oot mielestäni oikees paitsi voi sit kyl neuvoo joitaki t.kokematon tyttö
No kaikki kundit on tietty erilaisii...niinko ihmiset yleensä.
Vaikee sillee yleistää, mut jos sanoisin itestäni.
Käsittääkseni harvat jannut tykkää hyökkäävästä käytöksestä...ennemmin semmonen kunnon flirtti ja sit juttusille...sitä flirttiä jatkaen.
Mä itse kyllä pidän vetävämpänä semmosta pikkusen kainostelevaa käytöstä.
kuitenkin parasta kertoo suoraa mitä ajaa takaa.
Kyllä kundi sen sitte hokaa ...jos ei ni ei.
- mä painun vit..tuun
naiset on niin vit..tumaisia et miehen ei kannata mitään numeroita ikinä pyytää edes. Muttaman kerran kun on kuullut sen ' painu vit..tuun' lauseen niin sen jälkee on turha pyydellä mitään numeroita ikinä.
- Nainen itsekin
Oon tosi pahoillani, että sut on torjuttu noin rumalla tavalla. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla sellaiset käytöstavat, että torjuu asiallisesti, jos ei ole kiinnostunut. Oletan, että olet lähestynyt itse ihan asiallisesti naisia. Parempaa onnea, äläkä katkeroidu, ei kaikki naiset ole samanlaisia, musta tuntuu että tuo on tyypillisempää nuorisolle, ei aikuiset naiset toivon mukaan tuollaista harrasta.
- 15+16
Kun sen maailman ihmeen näkisi että nainen tekee aloitteen.
Herättäisi heti mielenkiinnon, senverta persoonallinen ja oma-aivoinen nainen olisi.
Lotosta voittaa päävoiton ensin ennen kuin nainen mitään tekee, saati puhelinnumeroa kysyy.
En enää näitä haista vee kommentteja jaksa.
Jaa mikä katsekontakti? Naiset tuijottaa aina lattiaan.
Rahalla onneksi saa. Ei saa turpaansa. - Mies24v
15+16 kirjoitti:
Kun sen maailman ihmeen näkisi että nainen tekee aloitteen.
Herättäisi heti mielenkiinnon, senverta persoonallinen ja oma-aivoinen nainen olisi.
Lotosta voittaa päävoiton ensin ennen kuin nainen mitään tekee, saati puhelinnumeroa kysyy.
En enää näitä haista vee kommentteja jaksa.
Jaa mikä katsekontakti? Naiset tuijottaa aina lattiaan.
Rahalla onneksi saa. Ei saa turpaansa.Kolmesti on tullut naiselta aloite omalla kohdallani.
Ensimmäinen oli noin 20 vuotta vanhempi tapaus, joka oli myös ilmeisesti hyvässä hiprakassa kun ei millään suostunut uskomaan, että itselläni oli ikää vasta 18 vuotta. Lisäksi tuli "iskemään" ketä tahansa neljän hengen seurueestamme baarissa.
Toinen lähestyi valomerkin aikaan myöskin baarissa. Ikää ehkä jossain siellä 26-28 vuoden paikkeilla, itse olin 18 tai 19. Ei ollut epäilystäkään, mitä oli tämä nainen hakemassa. Totesin vain, että mukaan en lähde johon nainen vastasi "No onpas sulla huono itsetunto." Selvä, siitähän täytyi olla kyse.
Kolmas oli kaverini tyttöystävän kaveri. Olimme nelistään viettämässä iltaa baarissa. Illan päätteeksi nainen kysyi numeroani, annoin sen. Koskaan en kuullut hänestä sen jälkeen. Harmi sinänsä, kun olimme suunnilleen samanikäisiä ja samalta paikkakunnalta, sekä muutoinkin oli mukava ilta. - MARJAT...
Kyl se niin on.. Jos pahoja loukkauksia on kuullut, niin ei sitä kyllä mitään aloitteita enää halua tehdä..
- eienääriitämerkit
Mies24v kirjoitti:
Kolmesti on tullut naiselta aloite omalla kohdallani.
Ensimmäinen oli noin 20 vuotta vanhempi tapaus, joka oli myös ilmeisesti hyvässä hiprakassa kun ei millään suostunut uskomaan, että itselläni oli ikää vasta 18 vuotta. Lisäksi tuli "iskemään" ketä tahansa neljän hengen seurueestamme baarissa.
Toinen lähestyi valomerkin aikaan myöskin baarissa. Ikää ehkä jossain siellä 26-28 vuoden paikkeilla, itse olin 18 tai 19. Ei ollut epäilystäkään, mitä oli tämä nainen hakemassa. Totesin vain, että mukaan en lähde johon nainen vastasi "No onpas sulla huono itsetunto." Selvä, siitähän täytyi olla kyse.
Kolmas oli kaverini tyttöystävän kaveri. Olimme nelistään viettämässä iltaa baarissa. Illan päätteeksi nainen kysyi numeroani, annoin sen. Koskaan en kuullut hänestä sen jälkeen. Harmi sinänsä, kun olimme suunnilleen samanikäisiä ja samalta paikkakunnalta, sekä muutoinkin oli mukava ilta.Olet suloinen. Pidä itsesi edelleen miehenä, kuten olet pitänyt tähänkin asti. Puumat ovat vaarallisia, nuoremmat hakevat hyväksyntää. Sinä voit, nuori mies valita ihan mistä vain!
- Ihastunut hoitsu
Mies24v kirjoitti:
Kolmesti on tullut naiselta aloite omalla kohdallani.
Kolmas oli kaverini tyttöystävän kaveri. Olimme nelistään viettämässä iltaa baarissa. Illan päätteeksi nainen kysyi numeroani, annoin sen. Koskaan en kuullut hänestä sen jälkeen. Harmi sinänsä, kun olimme suunnilleen samanikäisiä ja samalta paikkakunnalta, sekä muutoinkin oli mukava ilta.Tosi "suloinen" kertomus, jos näin voi sanoa....Nuo kapakassa valomerkin tietämissä yrittävät vanhemmat naiset voit unohtaa saman tien.
Harmillista että tyttö ei sitten sinulle soittanutkaan.Olisithan sinä itse voinut jatkaa yrittämistä tämän tytön kohdalla, jos olit kiinnostunut. Naiset ovat kuitenkin jossakin määrin ns. vanhoillisia, joten esim. soittaminen miehelle ei ole vaan niin helppoa.Tiedän kokemuksesta ja luulen että omalla kohdallani olen aikoinaan menettänyt muutaman hyvän mahdollisuuden juuri siksi.
Nyt jo vähän vanhempana , muutaman parisuhteen läpieläneenä katselen asioita vähän toisin.Tällä hetkellä olen sinkku ja olen kiinnostunut työpaikallani eräästä mukavannäköisestä miehestä. Muutamia katseita on vaihdettu, vähän tavallista pitempiä....nyt sitten kyselin työkavereilta tästä miehestä. Selvisi, että hän on myös sinkku, ajaa mersulla, asuu yhden työkaverini naapuritalossa jne...nyt sitten eikun toimeksi. Vapuksi jo aion tätä miestä pyytää treffeille,jos ei lähde ei sitten ei. Ei minun maailmani siihen kaadu koska ei se ole kaatunut kovempien katastrofien kohdatessa. ja niitä on riittänyt.Mutta jotenkin tuntuu, että onnistun. Suloisesti jo sydämen tietämillä kutittaa, ihanaa kesä tulossa ja sitten jos vielä tästä kehkeytyisi romanssi. Naisen pitää olla aktiivinen jos mies kiinnostaa.Olisihan se ihan älytöntä jäädä odottelemaan, joku voi vaikka keretä nappaamaan kiinnostavan miehen. Ja sitten kyllä harmittaisi. Kerranhan täällä vaan eletään. Minä olen siis todella kiinnostunut tästä miehestä, etten sanoisi jopa ihastunut häneen. Panen kaikki peliin, joka aamu siisti meikki ja tukka hyvin. Ja sitten niitä viipyileviä katseita, ne on ihania....vau. Kerron jonkun ajan päästä miten minulle kävi...
- mitä?
Aihe kiinnostaa muakin.Sama fiilis ja samoi tilanteita kun alottajalla..Pallo on annettu tälle toiselle ja hiljaisuutta huutaa treffi kutsujen saralla.Itse ainakin tulkitsen "hiljaisuuden" siten että vastapuolta ei kiinnosta mutta ei sitten ole miestä asiaa suoraankaan sanomaan,ja se jos mikä on ärsyttävää.Vai onko kyse siitä että miehet jättää aina portin auki eikä pelaa mahdollista kaatoa ulos vaan on hiljaa..?
- Näin juuri!
Toihan on se tyypillinen juttu, että mies menettää mielenkinonsa, kun nainen on se aktiivinen osapuoli. Vaikka kuinka miehet täällä hehkuttaa sitä, että jos nainen tekee aloitteen, se on positiivista. Yleensä silloin mielessä on kuitenkin se oma ihastus, jota ei uskalleta lähestyä ja toivottaisiin salaa, että se nainen tekisi aloitteen.
Ja tietysthäni mies ottaa tarjouksen vastaan, kun tarjottimella tarjoillaan, mutta juttu ei lähde enää pidemmälle, koska mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä tai muuten vaan mielenkiintoa ei riitä enää yhden kerran jälkeen. Miehet on ja pysyy kaksinaismoralisteina."...mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä tai muuten vaan mielenkiintoa ei riitä enää yhden kerran jälkeen."
Paskapuhetta. Aloitteellinen nainen on mun ainoa keino päästä parisuhteeseen. En vain pysty voittamaan ujoutta naisten lähestymisessä, vaikkei ujous muuten pahemmin (enää) vaivaakkaan.- Mies24v
"Toihan on se tyypillinen juttu, että mies menettää mielenkinonsa, kun nainen on se aktiivinen osapuoli."
Ei se nyt vaan ole niin. On toki ihmisiä, joille se piirittäminen on koko homman idea, ja se mielihyvä haetaan siitä. Mutta usko huviksesi, että on myös paljon miehiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään monimutkaiset soidinmenot ja elinikäinen jahtaaminen. Itse ottaisin aktiivisen naisen passiivisen sijaan milloin tahansa.
"mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä"
Millähän ihmeellä tähänkin tulokseen on niin moni palstalainen päätynyt? Jonkinlainen asennevamma täytyy ihmisellä olla, jos kiinnostustaan osoittava nainen, oli sitten tuttu tai tuntematon, leimataan samantien jollain halventavalla nimikkeellä. Täytyy olla kyllä onnellinen siitä, etten koskaan tule ymmärtämään tuollaisia kieroutuneita ajattelutapoja. Ihmiset on ihmisiä, miksi pitäisi pyrkiä kieltämään toiselta sukupuolelta jotain, joka on toiselle sallittua? - Kokemusta on
Loistavaa! Näin juuri se vaan menee, sanoi kuka muu mitä tahansa. Olen NÄIN JUURI-nimimerkin kanssa täysin samaa mieltä. Luonnonlait ovat luonnonlakeja, eikä niitä vaan voi ohittaa.
- Onkohan niin?
wlfwd kirjoitti:
"...mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä tai muuten vaan mielenkiintoa ei riitä enää yhden kerran jälkeen."
Paskapuhetta. Aloitteellinen nainen on mun ainoa keino päästä parisuhteeseen. En vain pysty voittamaan ujoutta naisten lähestymisessä, vaikkei ujous muuten pahemmin (enää) vaivaakkaan.Tulee vielä Nainen, ehkä ihka huomaamattisikin, jolloin ujoudellasi ei ole mitään merkitystä. Olet nostanut sen liian suureksi kynnykseksi itsellesi. Uskallat oikeasti mitä vain, kun Se osuu kohdalle. Ujoutesi on suojamekanismisi, ja hyvä niin. Tunteet suojaavat sinua. Aloitteellinen Nainen ei ole pelastuskeinosi, vaan pelastus löytyy kyllä ihan omasta sisimmästäsi.Sinunkin puoliskosi on jossain täällä maailmassa, jossa saat toteuttaa täysin rinnoin maskuliinisuuttasi ja tuntea olevasi tosi mies. Aloitteellisen naisen kanssa tätä kontrastia ei pääse syntymään.
- ?????????
wlfwd kirjoitti:
"...mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä tai muuten vaan mielenkiintoa ei riitä enää yhden kerran jälkeen."
Paskapuhetta. Aloitteellinen nainen on mun ainoa keino päästä parisuhteeseen. En vain pysty voittamaan ujoutta naisten lähestymisessä, vaikkei ujous muuten pahemmin (enää) vaivaakkaan.Ja mitä häviät jos teet itse aloitteen vaikka olet ujo ? Et mitään, voit saada pakit tai voi olla ettet saa. Naisia on suomessa enemmän kuin miehiä, joten riittää jokaiselle....
- asssssssssss
Onkohan niin? kirjoitti:
Tulee vielä Nainen, ehkä ihka huomaamattisikin, jolloin ujoudellasi ei ole mitään merkitystä. Olet nostanut sen liian suureksi kynnykseksi itsellesi. Uskallat oikeasti mitä vain, kun Se osuu kohdalle. Ujoutesi on suojamekanismisi, ja hyvä niin. Tunteet suojaavat sinua. Aloitteellinen Nainen ei ole pelastuskeinosi, vaan pelastus löytyy kyllä ihan omasta sisimmästäsi.Sinunkin puoliskosi on jossain täällä maailmassa, jossa saat toteuttaa täysin rinnoin maskuliinisuuttasi ja tuntea olevasi tosi mies. Aloitteellisen naisen kanssa tätä kontrastia ei pääse syntymään.
Varmimmin tulee kaunis nainen vastaan esim. Thaimaassa. Tosin voi olla aika pieni todennäköisyys että se rakastaa suomimiestä muuta kuin oletetun rahan takia. Toisaalta naiset ovat siellä hyvin kauniita ja miellyttäviä, jolloin sinä rakastut hyvin helposti.
????????? kirjoitti:
Ja mitä häviät jos teet itse aloitteen vaikka olet ujo ? Et mitään, voit saada pakit tai voi olla ettet saa. Naisia on suomessa enemmän kuin miehiä, joten riittää jokaiselle....
Ei siinä varmaan mitään häviä. Mutta hankalaa se on, kun katoaa kaikki sanat päästä.
????????? kirjoitti:
Ja mitä häviät jos teet itse aloitteen vaikka olet ujo ? Et mitään, voit saada pakit tai voi olla ettet saa. Naisia on suomessa enemmän kuin miehiä, joten riittää jokaiselle....
"Naisia on suomessa enemmän kuin miehiä, joten riittää jokaiselle...."
Ei kylläkään mun ikäluokassani. Joudun odottamaan vielä reilu 20 vuotta.
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html- Rusinat pullastako ?
wlfwd kirjoitti:
Paskapuhetta. Aloitteellinen nainen on mun ainoa keino päästä parisuhteeseen. En vain pysty voittamaan ujoutta naisten lähestymisessä, vaikkei ujous muuten pahemmin (enää) vaivaakkaan."...mies kokee aloitteellisen naisen hutsuna tai vähintäänkin tyrkkynä tai muuten vaan mielenkiintoa ei riitä enää yhden kerran jälkeen."
Taitaa kyse olla pikemminkin väittämästä, jolla naiset haluavat todistaa itselleen, että heidän ei tarvitse laittaa itseänsä likoon ja tehdä aloitteita. Samaan aikaan ollaan kuitenkin huutamassa joka saralla tasa-arvon perään, mutta sen eteen ei kuitenkaan haluttaisi tehdä käytännössä mitään.
Miehenä voin todeta, että mielenkiinto syntyy ihan luonnollisen kanssakäymisen kautta, kun taas väkisin tehdyt feikkaamiset, mihin kuuluu myös vaikeasti tavoiteltavuus eivät sytytä millään tasolla. - mämämä
Rusinat pullastako ? kirjoitti:
Taitaa kyse olla pikemminkin väittämästä, jolla naiset haluavat todistaa itselleen, että heidän ei tarvitse laittaa itseänsä likoon ja tehdä aloitteita. Samaan aikaan ollaan kuitenkin huutamassa joka saralla tasa-arvon perään, mutta sen eteen ei kuitenkaan haluttaisi tehdä käytännössä mitään.
Miehenä voin todeta, että mielenkiinto syntyy ihan luonnollisen kanssakäymisen kautta, kun taas väkisin tehdyt feikkaamiset, mihin kuuluu myös vaikeasti tavoiteltavuus eivät sytytä millään tasolla.Tasa-arvo on sitä, että naisilla on vapaus valita, mutta ei vastuuta. Miehen valinnan mahdollisuudet taas ei lisäänny, mutta vastuu säilyy.
- 21
Onkohan niin? kirjoitti:
Tulee vielä Nainen, ehkä ihka huomaamattisikin, jolloin ujoudellasi ei ole mitään merkitystä. Olet nostanut sen liian suureksi kynnykseksi itsellesi. Uskallat oikeasti mitä vain, kun Se osuu kohdalle. Ujoutesi on suojamekanismisi, ja hyvä niin. Tunteet suojaavat sinua. Aloitteellinen Nainen ei ole pelastuskeinosi, vaan pelastus löytyy kyllä ihan omasta sisimmästäsi.Sinunkin puoliskosi on jossain täällä maailmassa, jossa saat toteuttaa täysin rinnoin maskuliinisuuttasi ja tuntea olevasi tosi mies. Aloitteellisen naisen kanssa tätä kontrastia ei pääse syntymään.
Tuo teksti on puhdasta sontaa. Samoin kuin kaikki nuo ylempänä olevat "nais- ja miesenergiajutut".
- 34
????????? kirjoitti:
Jokainen torjunta on tappio ja takaisku. Ja nostaa kynnystä yrittää uudelleen.
- hohhoijjjjaaa
Mies24v kirjoitti:
"Toihan on se tyypillinen juttu, että mies menettää mielenkinonsa, kun nainen on se aktiivinen osapuoli."
Ei se nyt vaan ole niin. On toki ihmisiä, joille se piirittäminen on koko homman idea, ja se mielihyvä haetaan siitä. Mutta usko huviksesi, että on myös paljon miehiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään monimutkaiset soidinmenot ja elinikäinen jahtaaminen. Itse ottaisin aktiivisen naisen passiivisen sijaan milloin tahansa.
Millähän ihmeellä tähänkin tulokseen on niin moni palstalainen päätynyt? Jonkinlainen asennevamma täytyy ihmisellä olla, jos kiinnostustaan osoittava nainen, oli sitten tuttu tai tuntematon, leimataan samantien jollain halventavalla nimikkeellä. Täytyy olla kyllä onnellinen siitä, etten koskaan tule ymmärtämään tuollaisia kieroutuneita ajattelutapoja. Ihmiset on ihmisiä, miksi pitäisi pyrkiä kieltämään toiselta sukupuolelta jotain, joka on toiselle sallittua?No näinhän sen tulisi mennä. Että olisi OK olla nainen ja aktiivinen. Mutta siinä vaiheessa kun saat miehiltä 20-vuotiaana äärimmäisen lattianrakoon lyttäävän kommentin "sori, mut mä en harrasta tollasia 35v yh-äitejä" ja päästä varpaisiin nokanvartta pitkin menevän katseen ei jotenkin kummasti enää huvita edes yrittää.
Mutta eipä siinä, ei muakaan kyllä tule kukaan koskaan iskemään, saati sitten puhelinnumeroa pyytelemään. Eikä kyse ole todellakaan mistään helvetin nirsosta korkeasti koulutetusta standardi x standardi -bimbosta, olisin äärimmäisen tyytyväinen jos edes JOKU tulisi JOSSAIN juttelemaan. Tarpeeksi monta kertaa ku lyöt lyötyä ei jaksa enää nousta ylös ja yrittää. Jos ketään ei kerta kiinnosta (poislukien liian vähän seksiä liitossaan saavat 45v kännikalat) ni miksi itsekään yrittäisi? asssssssssss kirjoitti:
Varmimmin tulee kaunis nainen vastaan esim. Thaimaassa. Tosin voi olla aika pieni todennäköisyys että se rakastaa suomimiestä muuta kuin oletetun rahan takia. Toisaalta naiset ovat siellä hyvin kauniita ja miellyttäviä, jolloin sinä rakastut hyvin helposti.
tuo on taivahan tosi... pitäs vaa olla hilloo millä sen toteuttaa
- 25
Mies24v kirjoitti:
Millähän ihmeellä tähänkin tulokseen on niin moni palstalainen päätynyt? Jonkinlainen asennevamma täytyy ihmisellä olla, jos kiinnostustaan osoittava nainen, oli sitten tuttu tai tuntematon, leimataan samantien jollain halventavalla nimikkeellä. Täytyy olla kyllä onnellinen siitä, etten koskaan tule ymmärtämään tuollaisia kieroutuneita ajattelutapoja. Ihmiset on ihmisiä, miksi pitäisi pyrkiä kieltämään toiselta sukupuolelta jotain, joka on toiselle sallittua?Voisko se mitenkään johtua siitä, että joka kerran, kun on itse aloitteellinen, saa huomata, ettei mies todellakaan arvosta yhtään, vaikka innolla olisikin mukana?
- saatana
naiset ei tee aloitteita , joten älä huora valehtele !!
- Launchergirl
Haha, mä ainakin teen!;) Flirttiä peliin ja vähän puheille, niin kattoo sitten miten tyyppi reagoi. Yleensä positiivisesti.
- Sunder
Launchergirl kirjoitti:
Haha, mä ainakin teen!;) Flirttiä peliin ja vähän puheille, niin kattoo sitten miten tyyppi reagoi. Yleensä positiivisesti.
Sä olet osa erittäin pientä vähemmistöä. Ja edelleen, katsekontakti tms. ei ole aloite.
- kaikentiedän93
Ompa tääl kiivasta väittelyä.
Ensimmäiseksi suosittelisin pääsemään irti tuosta uhriutumisesta; "naiset on niin vittumaisia" "miehet ei uskalla hoitaa hommaa loppuun" jne.. Sovitaan nyt, että miehet ja naiset on tasapuolisen rohkeita ja ujoja näissä tilanteissa, niin ei enää tarvi kenenkän katkeroitua.
Baarissahan voi sanoa mitä vain. Kännissä se sujuu, ja randomin edessä et voi nolata itseäsi. :)
Selvin päin toimiminen on itsellenikin vaikeaa. :( Mut pitää opetella..- karvakorva
Ei sitä noin vain sovita! Asiat on todellisuudessa jollain tavalla, ja ne ovat niin, että naiset harvemmin tekevät aloitteita, ainakaan selviä sellaisia.
Monet naiset eivät myöskään suhtaudu kovin mukavasti miesten aloitteisiin, vaikka se aloite olisi ihanan normisti tehty. Eikä tekijä olisi kyttyräselkäinen Tourette-syndroomainen.
- Hrmps.
Maailma jakaa ihmiset, miehet ja naiset - kahteen kategoriaan: Niihin joilla sujuu ja niihin joilla ei.
Jos mies on nuoruudestaan saakka naisten kanssa menestyksekäs hänen on helppo päätyä parisuhteeseen ja löytää oiva kumppani. Elämänkaava yksinkertaisesti edistää sitä. Naiset myös pitävät näistä miehistä koska heidän luonteensa on - "ihme ihme" - onnistumisten myötä hyvinkin positiivinen ja avoin. Nämä miehet ovat joko onnellisessa parisuhteessa tai täysiä kusipäitä koska he voivat aina hankkia uuden.
Keskikastin miehet ovat kiikkerällä laudalla. Nuorina ja aikuisena heillä on hankaluuksia löytää sopivia kumppaneita ja tämän takia parisuhdetaidoissa on vajavaisuuksia. Nämä miehet joko löytävät sopivan ja oppivat olemaan jonkun naisen kanssa (kunhan nainen on joustava henkisesti ja pitää oikeasti miehestään) - tai sitten he tulevat petetyiksi, jätetyiksi, ovat tylsiä ja katkeroituvat ja alkavat tehdä omia juttujaan ja menettävät kiinnostuksensa naisiin huonojen kokemusten summana. Oikeastaan tämä on se ryhmä jonka passiivisuutta ihmettelet. Hekin ovat joko varattuja tai ottaneet nenilleen eivätkä jaksa enää vaivautua.
Sitten on ne romut jotka eivät ole koskaan kelvanneet eivätkä ongelmiensa - ja kelpaamattomuutensa - takia tule koskaan kelpaamaankaan. Näitä et tarkoita koska vaikka he kuinka tekisivät aloitteita olisivat he epäkelpoja.
Tämän takia joudut tekemään työtä miesten suuntaan. Toisin kuin tuotteissa kaupan hyllyllä joissa on runsaasti tarjontaa ei tässä maassa ja yhteisössä ole sieluja jotka olisivat joko vapaita tai eivät ottaneet turpaansa. Tai jos on ovat he harvassa, niin harvassa että on urbaania legendaa löytää sopiva.
Ne naiset ette ole miehelle enää niin tärkeitä ja arvokkaita että me jaksaisimme kovin hirveästi täyttää teidän romanttisia tarpeita. Ennemminkin ajaudumme tekemään omia juttujamme ja nainen joko on kuvioissa tai ei ole eikä sillä niin hirveästi merkitystä ole. Jakojäännöksiksi jääneissä miehissä ja naisissa on yleensä jotain - jos ei fataalisti pielessä - niin siten että heistä ei ole kovin kummosiiin parisuhteisiin. Naisissa tämä on yleensä ylettömät odotukset miehelle johon sellainen mies joka on vain elänyt omaa elämäänsä ei taivu oikein mitenkään - helpompi olla ilman.
Tämä on totuus nykymaailmasta. Naiset ovat toisaalta ihania, toisaalta helvetin rasittavia ja potentiaalisesti (ja usein myös konkreettisesti) päätyvät kamppaamaan tavallisen miehen elämää tavalla tai toisella. Kun tätä toistuu tarpeeksi monta kertaa niin tekeeköhän miehen hirveästi mieli tehdä aloitteita? Vian ei tarvi olla naisessa, mies voi tietää omat vikansa ja jättää siksi aloitteet tekemättä ettei tarvi turhaan aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään.
Tämä ilman katkeruutta elämää kokeneena miehenä joka seurustelee tälläkin hetkellä vakavasti mieluisan naisen kanssa - toistaiseksi. - valoonpäin
Voisiko aloittaja valottaa hieman asiaa lisää? Koulutuksesi, ikä, pituus, paino? Jotakin joko habituksessasi tai tyylissäsi on jota ilmeisesti pitää muokata. Liian räväkkää ja päällekäyvää?
- sp
11 naista 10 antaa pakit, siinä syy, miks miehiä ei kiinnosta renttujen etsijät...
- Hiirestä puumaksi
Hiirestä puumaksi -kirjasta saattais löytyä joitakin vinkkejä myös miesten iskemiseen. Itse luin sen ja tykkäsin kovasti.
http://www.adlibris.com/tammi/product.aspx?isbn=9513165655
http://yle.fi/alueet/etela-savo/2012/01/loyda_sisainen_puumasi_3190535.html - EETU
>Moi, itselläni on sellainen tapaus ,etten pääse naisten luo treffeille, vaikka
kuinka haluaisi. Olen 60vuotias mies ja yleensä kuntosalilla ym. jakelen
käyntikorttejani 2-40 vuotiaille naisille. Pyydän naista soittamaan, mutta
eipähän puhelimet pärise. Mitä teen ?- Ei isänkorvikkeita
Johtuisiko siitä, että jaat niitä kortteja 20-40v. naisille?? Jospa vaikka koettaisit etsiä sen ikäistä naisseuraa, jolle et voisi olla ikäsi puolesta isä...
- EETU
Ei isänkorvikkeita kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että jaat niitä kortteja 20-40v. naisille?? Jospa vaikka koettaisit etsiä sen ikäistä naisseuraa, jolle et voisi olla ikäsi puolesta isä...
>Kiitos sinulle (Ei isänkorvikkeita) Kun luin eilen neuvosi niin lähdin kuntosalille
ja annoin kortin 50v. naiselle ja hän soitti heti illalla ja tänään hän kävi
luonani kahvilla.
- M, 28
Erikoinen tilanne, oma kokemus miehenä nimittäin kertoo aivan päinvastaista. Tulisipa oikeasti kerran, missä tahansa ympäristössä, nainen juttelemaan ja kysymään puhelinnumeroa.
Tämä tosin ehkä syynä siihen, miksi miehet helposti luopuvat siitä puhelinnumerosta, vaikka ensivaikutelma ei vielä löisikään jalkoja alta. Eli se, että naiset lähestyvät omatoimisesti miestä ylipäätään missään ympäristössä ja laittavat itsensä likoon on niin harvinainen tapahtuma, että sellaiseen henkilöön kannattaa ehdottomasti tutustua ainakin sen verran, että antaa numeronsa ja lähtee kahville. Näin ainakin itse kokisin tuon.
Ja arvon naiset, ei, pelkkä katsekontakti tms. ei ole aloite. Aloitteen tekeminen tarkoittaa sitä, että menet henkilön luokse ja sanot vaikka moi, sekä aloitat keskustelun. Jos pelkkä katsekontakti olisi aloite, niin herra jumala niitä olisi paljon, kun itsekin koitan hakea katsekontaktia miltei jokaiseen vastaantulijaankin, mieheen ja naiseen.
Toisinsanoen, miehen iskeminen tapahtuu juuri kuten ap on sitä tehnyt, menemällä juttelemaan. Harmiksesi vaan miehet jäävät kyllä kanssasi juttelemaan ja lähtevät treffeillekin, vaikka et alkuun herättäisi heissä juuri mitään tunteita, ihan vaan koska jokainen ansaitsee sen mahdollisuuden.- Tosifakta
Riippuu, haluaako kestävän parisuhteen vai yhdet treffit. Joo, naisen aloite voi toimia yhden jopa kaksien treffien verran, jolloin mies lähtee mukaan kuten sanoit kohteliaisuuttaan. Pitkän tähtäimen juttua ja tasapainoista sellaista, jossa molemmilla on oma mielenrauha tuskin tulee. Näin se vaan menee eikä vähempään kantsi tyytyä.
- Sunder
Tosifakta kirjoitti:
Riippuu, haluaako kestävän parisuhteen vai yhdet treffit. Joo, naisen aloite voi toimia yhden jopa kaksien treffien verran, jolloin mies lähtee mukaan kuten sanoit kohteliaisuuttaan. Pitkän tähtäimen juttua ja tasapainoista sellaista, jossa molemmilla on oma mielenrauha tuskin tulee. Näin se vaan menee eikä vähempään kantsi tyytyä.
Kyllä siitä naisen aloitteesta voi ihan yhtä todennäköiesti tulla kestävä parisuhde kuin miehen aloitteestakin. Samoin yhtä todennäköisesti se jää vain yksiin tai kaksiin treffeihin jos mitään kipinää ei syty.
Tuo mikään tosifakta ole, että naisten aloitteista ei voisi syntyä mitään, ei se parisuhteen syntyminen siitä ole kiinni kumpi tekee aloitteen vaan siitä kokevatko ihmiset vetoa toisiinsa. Ei se mies siellä baarissakaan on vielä ihastunut naisesta jolle menee juttelemaan, pitää kenties hyvännäköisenä, eikä aina välttämättä edes sitä jos etsii vain seksiseuraa.
Miten se siis on vähempään tyytymistä jos nainen menee itse hakemaan miestä, jonka kokee kiinnostavana, eikös se nimenomaan ole sitä ettei tyydy siihen mitä tulee tarjolle vaan menee itse hakemaan sen mitä haluaa.
- v.k.
Luulin nuorempana että jos nainen on kiinnostunut niin hän soittaisi tms. Naisethan ovat ainakin mielikuvatasolla sosiaalisempia.
Vasta jälkeenpäin tajusin ettei näissä asioissa ole kyse tasa-arvosta jossa vetovoima tekisi tehtävänsä.
Vastaus kysymykseen: Mies voidaan iskeä kuten nainenkin, osoitetaan mielenkiintoa häntä kohtaan ja katsotaan kuinka käy. Huomioitava toki että kaikki ihmiset eivät todellakaan ole samanlaisia luonteiltaan. - bebrave
Ei miehistä ota selvää sen paremmin kun meistä naisistakaan.
Eletään jo 2000-lukua ja asiat kehittynyt mielestäni niin pitkälle,että naisilla on oikeus ja vapaus tehdä alotteita yhtä paljon kun miehillä. Pakko myöntää,että mullakin pyöri vielä vuos pari sitten mielessä,et miehen pitäs olla se alotteen tekijä (ja pyörii vieläkin aina joskus) mutta ei se oikeasti ole niin ja koitan kauheesti ite opetella olemaan se aktiivinen osapuoli. Oon vielä vaan niin alkuvaiheissa,et hitto kun ei tiiä mitä miehet siitä meinaa jos nykäsen hihasta ja rupeen jutteleen.
Niinkun täällä monella palstalla kirjotellaan,että miehet ei enää iske koska on saanut monta kertaa tylyt pakit,se on varmaan aivan totta. Kyllä se syö miestä ja naista myös. Me naiset ollaan varmaan enemmän epävarmoja ja peitetään se nokkavuudella ja ei uskalleta ees tehdä alotetta ettei saada lisää kolhuja tai ns."nolata" itteämme..
Itse mietin,että oonko mä sit kuitenkin niin ruma kun miehet ei tuu jutteleen. Vanhemmat miehet kyllä,ehkä ne on sitten itsevarmempia ja saanu kolhuja tarpeeks,et yks lisää ei enää tunnu missään ja ottavat sen riskin.
Musta ois ihanaa,jos joku mun kanssa samaa ikäluokkaa oleva 22-30v mies tulis ihan selvinpäin juttelemaan. Voivoi,tää aihe on loputon ja kiertää noidankehää..vois pyöritellä ja miettii syitä ja seurauksia loputtomiin.
ALOITTAJA: älä oo itsekäs,oo vahva ja rohkea ja tee poikkeus. Ota mieheen yhteyttä ja kysy toisille treffeille. Voi hyvinkin olla,et mies odottaa sulta yhteydenottoa ja pohtii aivan samaa mitä sä juuri nyt. Aina kannattaa kattoo loppuun asti,eikä jäädä tiedottomana miettimään ja jättää juttua roikkumaan. Tiedä vaikka kyseinen mies olisi se oikea:)
Henkilökohtaisesti en ekoilla enkä edes toisillakaan treffeillä hyppäis sänkyyn pelehtimään,mutta se on aivan ihmisestä kiinni. Sillekkään ei aina mitään voi,jos vibat on sellaset ja tunteet vie mukanaan.
Toivotan sulle tsemppiä.
Ja ihmiset,tehkää alotteita reippaasti,jos ei pelaa ei voi voittaakkaan. Ja mitä siinä menettää jos kokeilee? Ei yhtään mitään!- 18
vanhemmat naiset on muodostaneet tästä iskemisestä
ja seksistä puhumisesta näppärän, ainakin minuun kohdistuvan
seksuaalisen häirinnän muodon. Saavat vapaasti harjoittaa moista ilkivaltaa, mies kun ei voi ( ainakaan minä en keksi miten) puolustautua. yhden rikosilmon olen tehny( ei käsitelty), kun tk:ssa
55 v. ruma ku piru hoitaja tuli hieromaan polveani tissillään
kun makasin leikkuupöydällä operoitavana. Miehet on monesti
hakanneet minua, ei jääny niin ikäviä muistoja kuin naisten keksimästä tästä hirviömäisemmästä terrorista!
- .. ..
Helposti. Menet ja haet.
- minä.
Elämme tasa-arvon maailmasa. Nainen joka ei halua mennä tekemään aloitetta kiinnostuttuaan miehestä ei ansaitse sitä tasa-arvoaan missään muuallakaan, koska uskoo edelleen siihen vanhaan arvojärjestelmään, jossa mies kantaa kaiken vastuun ja ottaa vastaan kaikki kolhut.
- Sterenita
Ei mies ole koskaan ottanut kaikkia kolhuja. Ennen kun miehen piti tehdä kaikki aloitteet, hän saattoi tehdä iitä monenkin naisen puoleen ja naisen piti vain odotella, että mitä mies päättää lopulta tehdä. Naisen aloitteellisuus kun oli täysin mahdoton juttu.
- 18+10
Minä ainakin kysyin miesystävääni ihan itse kahville, kun olimme jutelleet jonkin aikaa. Hän puolestaan kysyi minua ulos tuon kahvilatapaamisen jälkeen :) Mun mielestä naisen tekemässä aloitteessa ei ole mitään ihmeellistä, miksi olisi? En myöskään odota, että mies tekisi aloitteen seksin suhteen tai availisi minulle jatkuvasti ovia, vaan teemme tätä molemmat saman verran.
- mk
Kyllä taysi-käisenä minä miehen kiinostus naiseen lopahtaa jos ei 2-4 tapaamiskerran jälkeen oole seksiä ollut niin ei paljon kiinosta koksa ei sitä itse ainakaan 20-30v viitti aikaansa tuhlata turhuuteen ja niin edelleen. Helpommalaap ääset kun soitat mihelle ja kysyt että miten ois jos harrastetaisiin sekisä ja niin edelleen niin nopeasti selviää onko mies kiinostunut vai ei ja sitten voi olla ujo mies ettei kehtaa tai uskalla otta yhteyttä.
- Tansseissa
>Itse olen tällainen 45v ,urheilullinen mies ja harrastan tanssia. Muistan kun
erosin 2010 ja pyysin naapurissa asuvaa 40v naista ulos ! Nainen vastasi
minulle ,että hänellä on vähän korkeammat vaatimukset jos lähden ulos.
Kyllä minulla nolotti ,nainen on noin 90 kg painoinen 170 cm pitkä ja itse
olen kuitenkin timanki kunnossa niin kunnon puolesta kuin painon.
Ajattelin ,että kukin saa valita seuransa. Käyn vähintään 2 kertaa viikossa
tanssimassa ja opetan tanssia. Minulla todellakaan ei ole ongelmaa
hankkia seuraa tansseista vaikkakaan en käytä alkoa.
Sitten vuoden vaihteessa tämä samainen naapuri oli ystävänsä kanssa
syömässä samassa paikassa. Hän kyseli miten vietät viikonlopun ja
kelpaako seura ilmoitin hälle kohteliaasti ,että minulle tulee tuttava kylään.
Työmaalla sitten kaksi päivää myöhemmin hänen ystävänsä tuli sanomaan
kuinka naapuri oli kehunut ,että katsos kuinka mies isketään. Heli kertoi
kuinka Sinikka oli ottanut itseensä kun en lähtenyt mukaan. Heli sanoi minulle
että onhan sinulla naisseuraa parempaa kuin entistä pulskempi Sinilla.- kun ei kelpaa ikinä
Otan osaa. Itse olen kans hyvässä kunnossa ja treenaan ahkerasti. Olen piruuttani pyytänyt naisia treffeille jotka ovat huomattavan ylipainoisia ja tuskin jaksavat parii kilsaa juosta putkeen. Ei ole lähtenyt treffeille ja ovat sanoneet kans et mä en ole sopiva mies niille. Mikähän on sopiva sit sellaselle 100kg / 170 cm pitkälle naiselle. sanoivat et olen liian lyhyt niille. olen kyl alle 170cm mut olen silti urheilullinen ja hoikka.
- espanjaksi kairaava
kun ei kelpaa ikinä kirjoitti:
Otan osaa. Itse olen kans hyvässä kunnossa ja treenaan ahkerasti. Olen piruuttani pyytänyt naisia treffeille jotka ovat huomattavan ylipainoisia ja tuskin jaksavat parii kilsaa juosta putkeen. Ei ole lähtenyt treffeille ja ovat sanoneet kans et mä en ole sopiva mies niille. Mikähän on sopiva sit sellaselle 100kg / 170 cm pitkälle naiselle. sanoivat et olen liian lyhyt niille. olen kyl alle 170cm mut olen silti urheilullinen ja hoikka.
En lähtisi tuhlamaan aikaa ihmisen kanssa, jolla täysin erilainen elämän katsomus liikunnan suhteen. Mulla kans urheilutaustaa ja deittaileminen ihmisen kanssa jolla ei käsitystä asiasta ei kannata tuhlata aikaa. Muuten alkaa treeni kärsimään (valitettavan itsekästä puuhaa).
Pelkkään lihallisen ilon harrastamisen painolla/iällä ei ole niinkään väliä, koska siinä pelataan pääkopan antimilla. Nekään eivät ole suomen flikoilla ihan parhaat. Ainakaan alle 40v. - titityyyyyyyyy
Se on itsesuojeluvaistoa ja terveen järjen käyttöä, kun ylipainoinen nainen ei hyväksy treenattuvartaloisen miehen treffikutsua.
En itsekään halua timmivartaloista miestä, ei vaan kiinnosta sen tyyppiset. Yleensä sellanen on kiinnostunut vain treenaamisesta ja useimmiten on treenannut aivonsakin pihalle. Ja siinä on myös sellanenkin seikka, että eihän sitä jaksa vaivata päätänsä, etteikö timmivartaloinen mies huomaisi vastaavaa naistyyppiä vaikka olisikin suhteessa ylipainoisen kanssa puhumattakaan siitä mitä ylipainoinen nainen joutuu suhteessa timmivartaloiseen kestämään ns pissisten tahoilta... Eikä tarvi unohtaa miehen kannalta, että varmana kaverit ym huomauttelee inhottavasti siipan painosta. Tämä on vain elämää. - 14+12
Eipä ole välttämättä naisten ylipainosta kiinni! Itse normaalipainoisena ja ei niin hirveästi treenaavana (sen verran kuitenkin treenaan että kiinteänä pysyn, mutta melko harvoin) en haluaisi mitään hoikkaa ja joka päivä treenaavaa miestä. Itse vain pidän pitkistä ja normaalikokoisista miehistä. Lyhyttä miestä en itselleni huolisi.
- Saa valita
Jos oot ruma ja tyhmänpuoleinen? Sulla on karseet vaatteet ja olet urpo?
- Vinkki ap:lle
Jos haluat kunnon aidon parisuhteen ja rakkauden ja sitähän varmasti haluat, unohda miehille viestittely ja aloitteet. Jos mies on sinusta todella kiinnostunut hän kyllä hoitaa homman kotiin ilman että sinun tarvitsee asiaa edes pahemmin puntaroida. Vaikka elämäsi voi tuntua välillä yksinäiseltä ja kurjaltakin, jos kukaan varteenotettava ei tee kiinnostuksen eleitä, kehottaisin sinua keskittymään omaan elämääsi ja tehdä sinulle itsellesi mieluisia asioita. Unohda miehet kokonaan tai niin pitkälti kuin mahdollista ja nauti omasta itsenäisyydestäsi ja elämästäsi, tee siitä taidetta. Pian ehkä vedätkin jo puoleesi sitä sinulle kuuluvaa henkilöä ja sen kyllä sitten huomaat sydämessäsikin. Mielestäni tämän läksyn olen elämässäni oppinut, pitkän kaavan kautta, kun mielestäni muut konstit on kokeiltu. Älä turhaan ala haastaa maskuulinista energiaa, sillä siinä jäät tappiolle eikä sinulla ole mielenrauhaa. Nauti omasta rauhastasi niin pitkään kuin voit ja opettele nauttimaan yksinolostasi täysin siemuksin.
- 4w6je5y6j7rku
Siinäpä oli iso kasa hevonpas-kaa.
Toivottavasti kukaan ei ota tuota neuvoa tosissaan. - kmtgåpkgpo
Hyvä vinkki: opettele itsenäiseksi ja tee elämästäsi taidetta. Huono vinkki: jää odottelemaan unelmiesi prinssiä. Lisäksi täytyy lisätä, että jos olet itsenäinen ja elämäsi on "taideteos", voi olla vaikeaa sovittaa siihen toista ihmistä, puhumattakaan perheestä. Toki, jos oikein hyvin natsaa, saatat löytää toisen indivudaalin, joka etsii elämänkumppania jakamaan oman "taideteoksensa".
- sinkkuN30+
Kun vielä joku vääntäis rautalangasta, miten toi konkreettisesti tehdään, jos yksinkertaisesti on sellanen luonne, joka ei viihdy jatkuvasti itsekseen.
- BlameGod
Miehenä vastaan totuudellisesti.
Mies haluaa aina pillua. Pillunhimo on miehen sokaiseva voima, joka voittaa kaikki muut voimat.
Mies pelkää yli kaiken sitoutumista ja sitä, että hänen pitää omistaa elämänsä yhdelle pillulle. Se on tosiaan kova paikka miehelle.
Ulkomaalaisella ei ole mitään menetettävää. Hän on samassa tilanteessa kuin renttujuoppo. Sosiaalinen arvo nollilla niin pillua voi iskeä vaikka mistä. Ulkomaalaiset ja rentut suostuu jopa yhteen pilluun eli seurusteluun.
Kukaan täysijärkinen korkean sosiaalisen aseman omaava suomalainen alfauros ei koskaan harkitsisi vaihtaa haaremiaan yhteen pilluun.
Poikkeuksena voi kyllä olla "elämän nainen" kuten joku ihmeellinen taikapillu tai vaikkapa prinsessa madeleine. Näitä taikapilluja on kuitenkin noin 1/1000 00000 :sta.
Suurimmalle osalle miehiä haaremin pito osoittautuu kuitenkin niin vaikeaksi, että he tyytyvät vakipimppaan eli vaimoon. Tässä on joidenkin hyväuskoisten hölmöläismiesten kohdalla kyse myös perhearvoista ja ihmisarvon kunnioituksesta. Senpä takia suurin osa miehistä elää perhehelveteissä.
Kuitenkin naisten saatua oikeuksia ja rahaa tarpeeksi niin kuin ollaan länsimaissa nähty eivät naiset enää halua edes välttämättä perhettä vaan olla osana haaremeita. Tämä johtaa edelleen kehitykseen joka länsimaissa aiheuttaa perhearvojen romahtamista ja lisää haaremeita.
Tämän takia nykyinen moderni suomalainen mies ei pysty seurustelemaan ja pelkää kuollakseen sitoutumista. Pillunhimo on niin suurta.- Mies24v
No sieltähän pamahti oikein täyslaidallinen stereotypioita. Se, että itse uskot noihin kaikkiin ei tee niistä universaaleja totuuksia. Näyttää tosin sen verran selkeästi provolta, että tuskin itsekään noihin uskot. Mitä sait irti tästä kirjoituksesta?
- BlameGod
Mies24v kirjoitti:
No sieltähän pamahti oikein täyslaidallinen stereotypioita. Se, että itse uskot noihin kaikkiin ei tee niistä universaaleja totuuksia. Näyttää tosin sen verran selkeästi provolta, että tuskin itsekään noihin uskot. Mitä sait irti tästä kirjoituksesta?
Kumoa yksikin "stereotypioistani".
Ne ovat kirjoittamattomia sääntöjä. Totuuksia kunnes toisin väitetään paremmin perustellen. Käsitykset ovat malleja todellisuudesta ja ne eivät ole lopullisia totuuksia.
Pillunhimo on kuitenkin nykyisen tiedon mukaan suurin yksittäinen miehen tekojen ja käytöksen motiivi. Sillä on yhtä monta variaatiota kuin on miehiäkin.
Mies=Pillunhimoinen koira
Nainen=Munankipeä kissa
Siinäpä millenium-probleema matemaatikoille ja muille beeta-uroksile, jotka voivat sublimoida turhautuneen seksuaalienergiansa tieteeseen säälipillun toivossa tai toivottomuudessa.
- rellestäjämies
no ite en ainakaan ala tyrkyttää itteeni yhtikäs mihinkään. no samassa porukassa vähä pakko koittaa viihyttää mutta muuten saapi olla minun puolesta iha rauhassa sillä kenenkään elämää en ala pilaamaan :D
- jadjtmd
Valmiina? Sillä nyt tulee totuus. Naisilla ei ole mitään etikettiä ja käytöstapoja ja siksi miehet ei lähesty. Korjaat satoa jota sisaret kylvävät. Miehiä kiinnostaa nainen mutta ei lähestyminen.
Kun ystäväni kysyi erästä naista kahville, hänet palkittiin siitä hiljaisella toljotuksella, jota seurasi selän kääntäminen ilman sanaakaan. Pyyntö tapahtui niinkin epäsopivassa ympäristössä kuin deittitapahtumassa. Ystäväni on mukava, kunnon mies, rehellinen, kohtelee naisia hyvin, urheilullinen, huumorintajuinen ja akateemisesti koulutettu. Hän lähestyy naisia mutta kyyti on kylmää!
Minä olen aina saanut parisuhteet naisen aloitteesta. Itse olen tehnyt lähestymisen vain kaverina. Jos nainen on kiinnostunut, hän tekee sen selväksi kun vain odottelen. Ei kannata alentua kohteeksi haistattelulle ja selänkääntämiselle. Nainen on hyväkäytöksinen, kun se hyödyttää häntä itseään, eli lähestyessä miestä. Nautin mieluummin hyvistä puolista.- Sunder
Näitä tulee lähinnä baareissa, jossa naiset olettavat sinun etsivän vain seksiseuraa yhdeksi illaksi, jota iso osa siellä etsiikin. Siitäkin huolimatta, nämä ovat niitä ikävimpiä tapauksia, Suksi vittuun, painu vittuun, jne. nuo pitkät mulkaisut päästä varpaisiin ja selän kääntäminen ovat sieltä ystävällisimmästä päästä näissä vähemmän mielekkäissä torjunnoissa.
Ja nämä tosiaan tulevat jo siinä vaiheessa keskustelua kun itse on ehtinyt sanoa vain "Moi, mikä sun nimi on?"
- anna.
olen 19 vuotias nainen ja pyysin viime kesänä pari vuotta vanhempaa miestä kahville facebookissa. ei menny hyvin, jätkä ei vastannu mitään mun viestiin ja myöhemmin kun ollaan jossakin nähty niin hän on vaan tuijottanut mua. mä en ymmärrä miksi ei olisi voinut vastata edes ei kiitos? kyllä tuli semmonen olo ettei kannata enää yrittää. olen kyllä mielestäni kaunis ja hyväkroppainen nainen, ettei luulis kahvilla käynnin olevan jotain todella hirvittävää...?
- Kosminen karuselli
Tosi agressiivisia vastauksia ja en koe saavani apua tästä. En ole missään välissä kertonut olevani ylimielinen ja ilkeä, pikemminkin päinvastoin. Tässä iässä alkaa olla jo aikuinen ja asiat ei silti helpotu.
Ja todellakin reen alotteita, vaikka selvimpäinkin, muttei miehet ole kovin innoissaan, pitemminkin vaivaantuneet.
Ulkonäköasioista en kommentoi, koska minulla ei ole hajuakaan miten miehet näkevät minut. Kunhan tiedän mikä itse olen niin se on pääasia.
Ehkäp muutan ulkomaille, siellä on aina lähestyminen ollut helpompaa. Mikäköhän syynä? Ja nyt tulee vihaista palautetta Suomi-mieheltä, mut eipähän teille nainen kelpaa!
Olin 3kk ulkomailla töissä ja sain kaksi kosintaa ja minulla oli yksi poikaystäväkin..Suomessa 3kuukaudessa ei ehdi tapahtua mitään...- Kyllä Suomimieskin..
Niinpä, unohda miehet ja keskity omaan hyvinvointiisi. Se kyllä huomataan. Jos mies sut haluaa, hän sen kyllä osoittaa tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin eikä sun tarvi sitä pähkäillä. Haluat kai olla haaste miehelle. Rauhoitu itse kun koet jonkun miehen mielenkiintoiseksi. Jos sen osoittaa suoraan esim. soittelemalla ja viestittelemällä (kun itse tekee mieli vaan olla yhteyksissä ja saada selkoa epävarmuuden tunteisiinsa), homma on kohdaltasi ohi = olet menettänyt pelin. Karua mutta totta.
- Ms. ThinkingTooMuch
Mullakin on vähän sama ongelma. Miten mies isketään? Mistä tietää et mies on kiinnostunut ihan oikeasti? Mul on nyt kiikarissa yksi mies, joka on viettäny jo luonani kaksi yötäkin (ei olla pantu). Sanonut kun on nähty, että tykkää musta ja teen hänet hulluksi jne. Tosi kiinnostuneesti käyttäytynyt mua kohtaan kun on paikalla, mutta sitten kun ollaa erossa, ei miehestä kuulu oikein mitään. Nyt viikonloppun ei vastannu mun tekstariin ku lähetin eikä facebookissakaa oikeestaa ikin alota kirjottelua. Mä oon vähä nyt alotellut.. Mut mietin koko ajan et miksi mun täytyy aina alottaa keskustelu? Kertooko se nyt siitä että se ei oo oikeesti kiinnostunu? Kokemukseni mukaan kiinnostunut mies kyl kirjottais mulle... Ottais yhteyt... Pitäskö mun olla kirjottamatta sil mitää ja katsoo et kirjottaako se mulle? :D Tulee kans vähä jotenki tyrkky olo jos sille koko ajan oon kirjottelemas. Hohhoijaa...
Joo tiedetään, parhaiten tää varmaan selviäis ku kysyis mieheltä suoraan mitä se oikein ajattelee :D vai kannattaako sekään?
Ei teit miehii kyl ymmärrä... ollaan kiinnostuneit mut sit ei kuitenkaan olla? :) Ja tosiaan jos ei kiinnosta eikö sit voi vastata siihen viestiin, johon ei kiinnosta vastata että ei kiinnosta... Itse oon nii avoin tyyppi, et sanon kyl jos mua ei kiinnosta et joku viestittelee...
Ja te miehet siellä joita naiset ei iske! Kyl mä ainakin menen jutteleen miehel joka mua kiinnostaa :P ja mitä tulee siihen et katsekontakti ei oo iskemistä.. Iskin mun exänki nii et katselin ja hymyilin sil baaris tasan niin kauan et se tuli juttelee mulle, jos en ois sitä niin tiivisti katsellut ei se ois varmasti tullut mun luo :D tavallaa mä valitsin sen sielt baarist et ton miehen mä haluan :) eipä siinä miehel enää oo mitää iskettävää jos nainen osoittaa "the katseella" et on kiinnostunut ;)- Mies24v
Osalla ihmisistä se nyt vaan on luonnollisempaa kasvotusten olla toisesta kiinnostunut. En ole itsekään koskaan ymmärtänyt jatkuvaa tekstiviestittelyä tai muita vastaavia tapoja. Jos on asiaa niin voi soittaa tai tavata jossain. Vastaan kyllä jos joku viestittelee, mutta en saa kirjoittelusta sellaista nautintoa, että tuntisin tarvetta oma-aloitteisesti lähteä kirjoittelemaan. Parempaakin tekemistä on usein, kuin kytätä kaikkia mahdollisia viestintävälineitä tai vääntää jotain väkinäistä jutuntynkää merkityksettömistä asioista vain sen yhteydenpidon vuoksi.
Heh, tulipa tuossa vielä mieleen... Eikös tämäkin ole yksi niistä asioista, joita naiset aina miehissä moittivat? Eli että ollaan "takertujia/roikkujia/kyttääjiä" jne.? Eli se jatkuva kirjoitteleminen olisi usein juurikin tuota ja kenkää tulisi taas. Kaikesta voi aina valittaa ja vaatia jotain muuta. Kannattaa kuitenkin miettiä onko se kirjallinen esitys ja jatkuva yhteydenpito todellakin niin tärkeää, että kasvokkain läsnäoleminen ei riitä. - kosminen karuselli
Mies24v kirjoitti:
Osalla ihmisistä se nyt vaan on luonnollisempaa kasvotusten olla toisesta kiinnostunut. En ole itsekään koskaan ymmärtänyt jatkuvaa tekstiviestittelyä tai muita vastaavia tapoja. Jos on asiaa niin voi soittaa tai tavata jossain. Vastaan kyllä jos joku viestittelee, mutta en saa kirjoittelusta sellaista nautintoa, että tuntisin tarvetta oma-aloitteisesti lähteä kirjoittelemaan. Parempaakin tekemistä on usein, kuin kytätä kaikkia mahdollisia viestintävälineitä tai vääntää jotain väkinäistä jutuntynkää merkityksettömistä asioista vain sen yhteydenpidon vuoksi.
Heh, tulipa tuossa vielä mieleen... Eikös tämäkin ole yksi niistä asioista, joita naiset aina miehissä moittivat? Eli että ollaan "takertujia/roikkujia/kyttääjiä" jne.? Eli se jatkuva kirjoitteleminen olisi usein juurikin tuota ja kenkää tulisi taas. Kaikesta voi aina valittaa ja vaatia jotain muuta. Kannattaa kuitenkin miettiä onko se kirjallinen esitys ja jatkuva yhteydenpito todellakin niin tärkeää, että kasvokkain läsnäoleminen ei riitä."naiset aina miehissä moittivat?" täällä miehet valittaa että ei saa yleistää ja kaikilla on erinlainen tapa pitää kiinnostusta yllä. Ja he jotka valittavat naisten vittumaisesti annetuista pakeista : Moni kakku päältä kaunis,ettei kannata primadonnia iskeä jos pelkää pakkeja. Vaan hyväsydämmisiä lempeitä naisiä.
Itsellä on monta erittäin kaunista ja miehiä kohtaan ilkeää kaveria ja heillä käy useimmiten flaksi. JA useimmiten he ovat näitä joista mielenne pahoitatte. Hyväsydämmiset, hauskat, huumorintajuiset naiset, jotka saattaa olla mielenkiintoisia, ilman että heillä on pelkkää ulkonäköä, jäävät syrjään tai joutuvat tekemään itse aloitteen. En siis puhu rumista (en tykkää niistä käyttää ihmisestä sanaa ruma, koska harva on oikeasti ruma), vaan niistä jotka eivät täytä miestenkauneusihanteita täysin heidän toivomalla tavalla.
Olen myös lähestynyt useimminkin miehiä, jotka kavereiden mielestä eivät ole komeita, ja ei varmaan monien muidenkaan, ja omaavat ehkä paremman luonteen. Mutta ei ole onnistunut sekään kun itse pitäisi kaikki tehdä alusta loppuun asti ja sitten miestä ärsyttää että alkaa roikkumaan.
No en luovuta , vaan etsin sitten parempaa jos mies osoittautuu vaikeaksi näyttämään kiinnostustaan :/ - Mies24v
kosminen karuselli kirjoitti:
"naiset aina miehissä moittivat?" täällä miehet valittaa että ei saa yleistää ja kaikilla on erinlainen tapa pitää kiinnostusta yllä. Ja he jotka valittavat naisten vittumaisesti annetuista pakeista : Moni kakku päältä kaunis,ettei kannata primadonnia iskeä jos pelkää pakkeja. Vaan hyväsydämmisiä lempeitä naisiä.
Itsellä on monta erittäin kaunista ja miehiä kohtaan ilkeää kaveria ja heillä käy useimmiten flaksi. JA useimmiten he ovat näitä joista mielenne pahoitatte. Hyväsydämmiset, hauskat, huumorintajuiset naiset, jotka saattaa olla mielenkiintoisia, ilman että heillä on pelkkää ulkonäköä, jäävät syrjään tai joutuvat tekemään itse aloitteen. En siis puhu rumista (en tykkää niistä käyttää ihmisestä sanaa ruma, koska harva on oikeasti ruma), vaan niistä jotka eivät täytä miestenkauneusihanteita täysin heidän toivomalla tavalla.
Olen myös lähestynyt useimminkin miehiä, jotka kavereiden mielestä eivät ole komeita, ja ei varmaan monien muidenkaan, ja omaavat ehkä paremman luonteen. Mutta ei ole onnistunut sekään kun itse pitäisi kaikki tehdä alusta loppuun asti ja sitten miestä ärsyttää että alkaa roikkumaan.
No en luovuta , vaan etsin sitten parempaa jos mies osoittautuu vaikeaksi näyttämään kiinnostustaan :/"Hyväsydämmiset, hauskat, huumorintajuiset naiset, jotka saattaa olla mielenkiintoisia, ilman että heillä on pelkkää ulkonäköä, jäävät syrjään tai joutuvat tekemään itse aloitteen."
Niin, täysin sama juttu se on miehillä. Ja sitten pää punaisena huudetaan palstat täyteen, kun ei mistään löydy ketään "kunnollista" sukupuoleen katsomatta. Ja tuo oli yleinen huomio palstan jutuista.
Ja olet oikeassa, ei saa yleistää. Pitikin kirjoittamani "palstan naiset aina miehissä moittivat". Koska tuosta sentään on näyttöä kirjoitusten muodossa. Tosin nyt on siitäkin tullut eriävä mielipide esille tässä ketjussa.
"Mutta ei ole onnistunut sekään kun itse pitäisi kaikki tehdä alusta loppuun asti ja sitten miestä ärsyttää että alkaa roikkumaan."
Toiset ärsyyntyy, toiset ei. Toiset aktivoituu, toiset ei. Moni on varmasti ehtinyt jo tottua olemaan yksin, kun ei ole ollut ketään, joka olisi koko ajan mukana kuvioissa. Tottuminen muutokseen voi viedä aikansa.
Jos kaikki löytämäsi ovat olleet kuvaamasi kaltaisia, niin ei voi muuta sanoa, kuin että parempaa onnea jatkossa. Jotkut väittävät, että etsimällä ei ketään löydä, mutta eiköhän mahdollisuudet siihen ole kuitenkin huomattavasti suuremmat, jos pysyy aktiivisena. - Turhaa ajanvientiä..
Mitä turhia mietit miehen reaktioita, keskity omaan elämääsi. Sulla lienee hauskaa ilman miestäkin... vai onko? Unohda viestittelyt ja pähkäilyt ja siirry eteenpäin. Jossain on sellainen kaveri, ettei sun tarvi tuhlata aikaa turhaan miettimiseen. Tämä juttu ei sit vaan ollut sua varten, mutta jossainpa vielä on. Nokka kohti uusia seikkailuja.
- Ms. ThinkingTooMuch
Kiitos Mies24v. Ajattelen liikaa. Kai pitäs vaan rennosti katsoa mitä tuleman pitää :) Mut en tiiä, itse tykkään kyl pitää yhteyksiä yllä. Ehkä kun itse on sellainen et tykkää kirjotel vaik faces koko päivän :D (noh on mullakin toki muutaki elämää mutta) niin tuntuu oudolt jos toinen ei oo samanlainen. Mutta kai se kysymällä selviäisi. Tai ajan kanssa... :) Mut itse en koe et jatkuva kirjoittaminen mua haittaa, jos tykkään miehestä. Mikäs siinä. On mul kavereitaki joiden kans juttelen koko ajan faces, jos juttu luistaa ja on hauskaa kirjoitella nii ei todellakaa haittaa :) Riippuu varmaa siitä millainen itse on. Itse pölisen koko ajan. On se sitten livenä tai virtuaalisesti :D
- Mies24v
Tuossahan tuon itsekin jo mainitsit.
"Ehkä kun itse on sellainen et tykkää kirjotel vaik faces koko päivän niin tuntuu oudolt jos toinen ei oo samanlainen."
Kun tuon kerran jo tiedostat, niin enää tarvitsee tosiaan miettiä onko kyseinen erilaisuus niin painavaa laatua, ettei muut asiat riitä sitä korvaamaan. Voisin nimittäin melkein vannoa, että mies ei tule muuttumaan tuossa asiassa.
- Dodiiiii!
Uskon itsekkin, että miehet ovat loppupeleissä aika seksuaalisia olentoja .... enemmän tai vähemmän. Jos nainen haluaa parannella asemiaan kiinnostuksen kohteena, niin kannattaa (kesällä) pukeutua hieman paljastavammin, mutta en tosiaan tarkoita tyyliin katuhuora. Silmänilo kun tuntuu usein toimivan miehillä.
Deitti.netissä oli joku peilikuvapalvelu(?) aikoinaan, jossa voi arvostella miehiä/naisia pelkän kuvan perusteella. Oli muuten kumma huomata miehenä, että jos nainen oli ottanut itsestään "tissit melkein näkyy puseron yläreunasta", muttei kummoinen ilme, niin valtavasti tuli kehuvia/flirttaavia kommentteja. Vastaavasti kun nainen oli arkisesti (peittävästi) pukeutunut ihan siisteihin vaatteisiin, hyvä tausta (esim. laiturilla kaunis luonto takana), hyvä valoitus kuvassa ja aivan miellettömän valloittava hymy.... niin eipä paljoa miehet "arkirakkaus" naista huomioineet kommenttien perusteella (ei paljoa kommentteja).
Miehenä minusta on äärettömän seksikästä jos nainen uskaltaa lähestyä muutaman askeleen, katsoa hetken silmiin ja alkaa itse suutelemaan ENSIMMÄISTÄ KERTAA. Tätä on tapahtunut todella harvoin. Se on merkki kuitenkin siitä että on oikeasti kiinnostunut minusta. Kai naiset pelkää aivan liikaa kaikenlaista alotteen tekemistä ja se on itsetunnolle kova kolaus jos saa pakit.
Naiset ovat mielestäni viisaampia. Harva nainen on aidosti munan perään eli mies kuin mies kelpaa. Naiset tarvitsevat "tunneyhteyden" eli "Tossa miehessä on jotain taikaa ja tuon kanssa läheisyyskin tuntuu varmaan kivalta.", joten mies oikeasti "valitaan". Mutta miehille baarissa 00 jälkeen "Mistäköhän sais jonkun naisen ku pa nettaa???" eli kaikki vähemmänkin rumat lopulta kelpaa.
Eräs nainen sanoi aikoinaan, että mies on helppo iskeä. Senkus hieman suutelee ja laittaa käden housun reunasta haaroihin, niin mies on vietävissä. Eri asia on että onnistuuko kikka vielä aamulla eli saako oikeasti miehen omaksi. :)- ?
Joko tunneyhteys on löytynyt??
- Suomi nainen sucks
Suomalaista naista ei todellakaan ole helppo lähestyä. Suomi naiset ovat suvaitsemattomia ja jos on vahänkin ruma mies niin naiset katsoo sellasella vit..tumaisella ilmeellä et 'lähtis nyt toikin vit..tuun'. Ja haukutaan jo ennen ku on ehtinyt mitään oikein sanoa. ulkomaolla ollaa paljon avoimempia ja siel halutaan tutustua. Ole käynyt virossa, portugalissa, amerikoissaEnglannissa, tanskassa.
Virossa voi melkein kenelle naiselle mennä juttelee baarissa niin ne on heti kiinnostuneita ja haluavat tutustua. samoin Portugalissa ku olin lomalla siellä niin rannallakin voi mennä juttelee naisille ihan tosta vaan.- kosminen karuselli
Niinkuin ed viestissä laitoin, sama on suomi-miehessä. ja toistan jälleen kerran että kannattaa katsoa ähän ketä lähestyy. Ei välttämättä sitä porukan kauneinta, sillä hän saattaa antaa herkemmin pakit koska hänellä ottajia luultavasti riittää.
Ja vielä toistan että itse lähestyn mielelläni ns teidän sanojen mukaan "rumempaa" miestä mielummin, mutta tulos on aivan sama.
Ja sitten kuulee näitä: "Mitä ne yksin pitkään olevat naiset valittaa, ottais jonkun ruman miehen". Joo en minä muita katokaan, mutta he ovat samanlaisia , miehellä on varaa nirsoilla sillä naisia on enemmän ja enemmän naisia jotka haluu pariutua tai harrastaa seksiä. - Sunder
Niinkuin ed viestissä laitoin, sama on suomi-miehessä. ja toistan jälleen kerran että kannattaa katsoa ähän ketä lähestyy. Ei välttämättä sitä porukan kauneinta, sillä hän saattaa antaa herkemmin pakit koska hänellä ottajia luultavasti riittää.
Ja vielä toistan että itse lähestyn mielelläni ns teidän sanojen mukaan "rumempaa" miestä mielummin, mutta tulos on aivan sama.
Ja sitten kuulee näitä: "Mitä ne yksin pitkään olevat naiset valittaa, ottais jonkun ruman miehen". Joo en minä muita katokaan, mutta he ovat samanlaisia , miehellä on varaa nirsoilla sillä naisia on enemmän ja enemmän naisia jotka haluu pariutua tai harrastaa seksiä.Määrittelehän porukan kaunein. Jokainen lähestyy sitä, jonka kokee viehättäväksi, toiset tykkäävät langanlaihoista, toiset vähän pehmeämmistä ja jotkut siitä välistä. Omalta kannaltani en esimerkiksi tämän vuoden miss suomi kandidaateista pitänyt ainoatakaan sen tyyppisenä, että heitä olisin edes kiinnostunut lähestymään, varmasti jonkun kollektiivisen mielipiteen mukaan kaikki kauniita, mutta eivät minun silmääni miellytä. Näin esimerkkinä.
Ja niille normaalin näköisille naisillekin varmasti tulee baareissa seuraa huomattavasti helpommin, kuin normaalin näköisille miehille. Tänne kirjoitin jo aiemmin nimimerkillä M, 28 tuolla ylempänä, vielä ei minulle ole tultu ainakaan baareissa juttelemaan naisten toimesta enkä kuitenkaan omasta mielestäni mitenkään hirveän ruma olento ole. - kosminen karuselli
Sunder kirjoitti:
Määrittelehän porukan kaunein. Jokainen lähestyy sitä, jonka kokee viehättäväksi, toiset tykkäävät langanlaihoista, toiset vähän pehmeämmistä ja jotkut siitä välistä. Omalta kannaltani en esimerkiksi tämän vuoden miss suomi kandidaateista pitänyt ainoatakaan sen tyyppisenä, että heitä olisin edes kiinnostunut lähestymään, varmasti jonkun kollektiivisen mielipiteen mukaan kaikki kauniita, mutta eivät minun silmääni miellytä. Näin esimerkkinä.
Ja niille normaalin näköisille naisillekin varmasti tulee baareissa seuraa huomattavasti helpommin, kuin normaalin näköisille miehille. Tänne kirjoitin jo aiemmin nimimerkillä M, 28 tuolla ylempänä, vielä ei minulle ole tultu ainakaan baareissa juttelemaan naisten toimesta enkä kuitenkaan omasta mielestäni mitenkään hirveän ruma olento ole.Porukan "kaunein" on se jolla useimmiten käy se flaksi ja joka kerää kaikki katseet jne...Vaikka kaikilla on omat mielipiteensä kauneudesta joo, niin olen huomannut että yksi tai kaksi jostain syystä miesten mielestä kauniinpaa naista varastaa usein, melkein aina huomion. Ehkei miehet vain tiedosta sitä...mutta minulla on pari hyvää ystävää jotka ovat todella ilkeitä miehille ja ns. nokkavia, he saavat huomion ja miehiä aina peräänsä...Ehkä se kaunein sitten on se kenen ulkonäössä ei ole mintään "vikaa"...en tiedä?
Pitäisikö hankkia rumia kavereita?
Heh en tiedä, koska minulla on sellainen käsitys, ettei kukaan ole ruma. Riippuu miten itsensä kantaa jne.. - Sunder
Porukan "kaunein" on se jolla useimmiten käy se flaksi ja joka kerää kaikki katseet jne...Vaikka kaikilla on omat mielipiteensä kauneudesta joo, niin olen huomannut että yksi tai kaksi jostain syystä miesten mielestä kauniinpaa naista varastaa usein, melkein aina huomion. Ehkei miehet vain tiedosta sitä...mutta minulla on pari hyvää ystävää jotka ovat todella ilkeitä miehille ja ns. nokkavia, he saavat huomion ja miehiä aina peräänsä...Ehkä se kaunein sitten on se kenen ulkonäössä ei ole mintään "vikaa"...en tiedä?
Pitäisikö hankkia rumia kavereita?
Heh en tiedä, koska minulla on sellainen käsitys, ettei kukaan ole ruma. Riippuu miten itsensä kantaa jne..Taitaa se osittain näinkin olla. Varsinkin jos naiset ovat liikkeellä isommalla porukalla, niin ne lähestymisyritykset sen porukan jäsenille kysyvät mieheltä jo todella kovaa itseluottamusta, jopa siinä määrin, että se lähentelee röyhkeää. Tämä ehkä myös osittain selittää sen, miksi ns. normaalit miehet eivät välttämättä lähesty teitä ryhmän "normaaleja" naisia laisinkaan. Tilanne saattaa olla vain liian uhkaava, mikäli naiset ovat liikkeellä suurella porukalla.
- Dildis
Ja sitten kuulee näitä: "Mitä ne yksin pitkään olevat naiset valittaa, ottais jonkun ruman miehen". Joo en minä muita katokaan, mutta he ovat samanlaisia , miehellä on varaa nirsoilla sillä naisia on enemmän ja enemmän naisia jotka haluu pariutua tai harrastaa seksiä.Pariutumisikäisiä miehiä on kylläkin enemmän, kun ei lasketa eläkeikäluokkia mukaan. Jo siitäkin syystä, että poikalapsia syntyy enemmän.
- Dildis
Dildis kirjoitti:
Pariutumisikäisiä miehiä on kylläkin enemmän, kun ei lasketa eläkeikäluokkia mukaan. Jo siitäkin syystä, että poikalapsia syntyy enemmän.
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Eli kummalla sukupuolella sitä onkaan varaa nirsoilla pariutumisikäisinä? ;) - Mateus11
Dildis kirjoitti:
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Eli kummalla sukupuolella sitä onkaan varaa nirsoilla pariutumisikäisinä? ;)Kyllä, totta kirjoitat. Suomessa on ns. hedelmällisyysikäryhmässä (15-50 v) miehiä n. 50 000!! enemmän. Ja tämän lisäksi ulkomaalaisia miehiä maahantulijoissa vähintään n. 20 000 ! (Ulkomaalaisia n. 200 000 , josta n. 20-30% kyseisessä ikäkohortissa) = n. 70 000 "ylimääräistä miestä !
- mummi 65
Sunder kirjoitti:
Määrittelehän porukan kaunein. Jokainen lähestyy sitä, jonka kokee viehättäväksi, toiset tykkäävät langanlaihoista, toiset vähän pehmeämmistä ja jotkut siitä välistä. Omalta kannaltani en esimerkiksi tämän vuoden miss suomi kandidaateista pitänyt ainoatakaan sen tyyppisenä, että heitä olisin edes kiinnostunut lähestymään, varmasti jonkun kollektiivisen mielipiteen mukaan kaikki kauniita, mutta eivät minun silmääni miellytä. Näin esimerkkinä.
Ja niille normaalin näköisille naisillekin varmasti tulee baareissa seuraa huomattavasti helpommin, kuin normaalin näköisille miehille. Tänne kirjoitin jo aiemmin nimimerkillä M, 28 tuolla ylempänä, vielä ei minulle ole tultu ainakaan baareissa juttelemaan naisten toimesta enkä kuitenkaan omasta mielestäni mitenkään hirveän ruma olento ole.Kauneus on katsojan silmissä, näin se vain ja hyvä näin.
- ruma mies
Mä en ole koskaan käynyt naisen kanssa kahvilla, syömässä, kaljalla, tai edes ravintolassa. Olen toki pyytänyt naisia kahville mut näin ruman miehen on turha haaveilla et joku lähtis ikinä mun kanssa mihinkään. Pitää alkaa juopoksi et joku kiinnostuu kun , tuntuu et jokaisella juopolla on nainen käsivarressa.
- Kukaan ei ole ruma
Sitten olet sattunut tähän mennessä kysymään aivan vääriltä ihmisiltä. Jossain sinunkin puoliskosi piilee... etsi hänet käsiisi. Usko pois vain, olet täydellinen sellaisena kuin olet, sun ei tarvi muuttua yhtikäs mihinkään.
- Leea eli Leonoora
Mä haluan tulla miehen viettelemäksi.Seuraava kohteeni on venäläinen musiikkituottaja, poikamainen nuori aikuinen, erittäin isokokoinen mies.
Hänen nimensä on sanotaan Sergei.Hänellä on musta tukka ja kierot siniset silmät synkillä pupilleilla.Haluan mennä ravintolaan Brasserie juuri hänen seurassaan.Seuraavana aamuna haluan nähdä hänen miksausstudionsa.
Aion mennä shoppaamaan jossain vaihees ja yritän bongata hänet joko pihviosastolla Stockiksella tai alusvaatteita kattoon Kämp galleriassa.Mies voi pitää mua aluksi lehmänä, riipparirintaisena, leipurikyökkääjänä..Tai peräti suomenruotsalaisena jota alunperin olen ollut.Lähtöisin olen Gardestadenista eli sieltä isosta koulusta olen oppinut missä kakkuja syödään eli Pietarilaiset sen tekevät.Napoleonleivoksessa pitäisi olla punainen marja, sanoi yksi Julia Jelisaveta. - huuuuuuuuuuuhhhhhhhh
Tulee mieleen pari naispuoleista kaveria, jotka yrittivät kiven kovaan väittää, että miehet eivät kiinnostu, jos naiset tulevat iskemään. Siis yrittivät väittää minulle, miehellä näin, vaikka miten monesti sanoin, että tuo on yleinen naisten harhaluulo. Miehistä on todella seksikästä kun kerrankin nainen tulee iskemään heitä. Kyllä meitä miehiä tympäsee se ainainen iskeminen, välillä on mukava olla toisella puolella ruutua.- Vakuuttunut
Siis joo, toki se on miehestä imartelevaa, kuka tahansa siitä tykkää. Mutta siihenpä miehen todellinen kiinnostus lakkaa. Oli liian mukava ihminen ja se kaikista ujoinkin mies tykkää, kun on haasteita pelissä. Eli todellista elämän Rakkautta ei tullut, kun oikeat luonnolliset kemiat eivät päässeet oikeuksiinsa. Nauti hyvä Nainen miehen huomiosta ja anna Miehen nauttia siitä, että voi pyrkiä hurmaamaan sut. Näin naiseus pääsee oikeuksiinsa ja parhaaseen kukoistukseensa. Mikä parasta itsellä on kaikista mukavin, helpoin, onnellisin ja luontevin olla. Saa ainakin tuntea olevansa Tosi Nainen. Suosittelen harjoittelua ja mielenrauhaa. Ei tarvi olla joka kiinnostuksen vietävissä, kun se oikea tyyppi kyllä osaa näyttää kiinnostuksensa sinua kohtaan (siihen saa täysin luottaa) - varmasti juuri silloin kun sitä vähiten odotat.
- kosminen karuselli
Tämän kirjoituksen pointti oli, ettei miehet TEE alotteita ja nyt sitä jankataan että "ois kiva jos nainen tekee välillä, ei mies aina jaksa".. Aina? Minulle on aloitteen kerran elämässäni mies tehnyt, ( jos ei oteta paria Haluatko panna-kommenttia baarissa) muuten olen joka kerta sen itse hoitanut. En tiiä miksi sitten nyrpeilevät...
- Sunder
Voisin kyllä väittää, että tässä tapauksessa sinulla on oikeasti vain käynyt todella huono tuuri. Tai sitten jokin olemuksessasi todellakin viestittää, että olet varattu tai et ole kiinnostunut seurasta. Sillä miehet tekevät kyllä aloitteita, ja miehet tekevät aloitteita todella paljon. Tosin tietysti tähän vaikuttaa myös ulkonäkö, niin epäreilulta kuin se ehkä tuntuukin, niin varsinkin reilu ylipaino (ja tarkoitan siis todellakin reilua enkä mitään vähän pyöreää) riittää kyllä karkoittamaan todella ison osan miehistä ja sama pätee kyllä naisiinkin.
Ja tämä on siis aivan kylmä totuus, jota täällä on yritetty moneen kertaan sanoa, aloitteita tekevä nainen, kuten ilmeisesti itsekin olet, on todellinen harvinaisuus. Oli ympäristö mikä tahansa, niin miehet tekevät ylivoimaisesti suurimman osan aloitteista, se, miksi nämä eivät sinun kohdallesi sitten osu, on kysymys johon on todella vaikea lähteä vastaamaan, kun ei sinua henkilökohtaisesti tunne. - Elämän totuuksia
Suosittelen relausta sulle, unohda miehet kokonaan. Oikeesti! Sulle on olemassa täällä maailmassa ihminen - kyllä on. Keskity ihan omiin juttuihisi ja siihen, että sulla itsellä on mukava ja hyvä olla. Joo, voi olla ärsyttävää, jos miehet eivät tee aloitteita, mutta ei niitä sen takia tarvi sun tehdä. Saa olla sopivasti itsekäs. Opi nauttimaan yksinolostasi. Itseään on aivan turha syyllistää, olet itse täydellisyys sellaisena kuin olet - sulle oikea ihminen ei vaan vielä ole sattunut kohdallasi. Yritä löytää ne jutut elämääsi, joista itse pidät niin saatatkin huomaamattasi vetää puoleesi sitä sun lempi-ihmistäsi. Näin se vaan menee.
Elämän totuuksia kirjoitti:
Suosittelen relausta sulle, unohda miehet kokonaan. Oikeesti! Sulle on olemassa täällä maailmassa ihminen - kyllä on. Keskity ihan omiin juttuihisi ja siihen, että sulla itsellä on mukava ja hyvä olla. Joo, voi olla ärsyttävää, jos miehet eivät tee aloitteita, mutta ei niitä sen takia tarvi sun tehdä. Saa olla sopivasti itsekäs. Opi nauttimaan yksinolostasi. Itseään on aivan turha syyllistää, olet itse täydellisyys sellaisena kuin olet - sulle oikea ihminen ei vaan vielä ole sattunut kohdallasi. Yritä löytää ne jutut elämääsi, joista itse pidät niin saatatkin huomaamattasi vetää puoleesi sitä sun lempi-ihmistäsi. Näin se vaan menee.
"Sulle on olemassa täällä maailmassa ihminen - kyllä on."
Mistä ihmeestä tällänen amerikkailaistyylinen varmuus oikein kumpuaa? Eihän meistä kukaan voi tällästä taata.
- Ms. ThinkingTooMuch
Hei RUMA mies!
Voisiko seuran puute johtua asenteestasi? Jos omasta mielestäsi olet ruma etkä koe itseäsi kovin viehättäväksi, miten joku muu voisi kokea sinut viehättäväksi/kiinnostavaksi? Nyt sitten itsetuntoa peliin. Vaikka ulkonäkö ei olisikaan puolellasi voisit hurmata itsevarmuudellasi/huumorintajulla/älykkyydellä jne.
Ja miten ruma? Kannattaisiko aloittaa liikuntaharrastus jne? Ostaa uusia vaatteita? Mitä vain että saisit tarvittavaa itsevarmuutta :)
Yritätkö bongata liian kauniita, pinnallisia naisia?
Ei tolla asenteella hei!!!- ____________________
Jos mies on ruma, niin silloin se on ruma. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Miehet ei keskimäärin ole kovinkaan näyttäviä tapauksia, siinä ei auta vaatteet eikä liikunta. Jos on ruma naama, niin se on ruma ja sellaisena pysyy. Outo käsitys sinänsä, etteikö rumanaamainenkin voisi olla treenattu ja hyväkuntoinen. Kroppaan kun voi vaikuttaa. Monelle voi olla yllätys, että se kadulla vastaantulevan mitäänsanomattoman näköinen mies voi olla vaikka kuinka treenattu.
- ----
Yksi tekijä on että naiset ovat yleensä aina varattuja tai ovat niin vaativia että mies useiden pettymysten jälkeen lakkaa kokonaan yrittämästä kun ei siitä tule kuin nolo olo. Toinen tekijä on se että mies ei välttämättä tiedä mitä nainen haluaa, onko hän tosissaan vai aivan liian tosissaan. Mies helposti pelkää liian kevytkenkäisiä naisia ja sekä liian sitoutumishaluisia. Vainoharhainenkin aspekti saattaa joskus olla olemassa - "onko tämä jokin salajuoni?"
Naisten on ihan järkevää olla tarvittaessa aktiivisia koska ne miehet jotka epäröivät enemmän saattavat kuitenkin olla fiksumpia ja kunnioittavempia mitä ne aktiivisemmat, jotka voivat olla ihan täys dorkia.
Joskus mies saattaa olla myös hyvin masentunut tai stressaantunut tai muutoin vaikeutuneena tai kiireinen. Sinnikkyys voi toimia kunhan se on vain kevyttä hihasta nykimistä eikä ahdistelua - bjhgkjhiögihgj
Olet yksinkertaisesti ruma tai muuten outo jos mies ei tule iskemään. ;)
- Sunder
Miksihän helvetissä yksi minun postini on täältä poistettu... :/
- kosminen karuselli
Noniin tässä tulikin taas muutama eri vastaus kysymyksiini, kiitosta.
Vielä selvennän.
1. Nämä "keskity itseesi ja unohda miehet"- teoria on kokeiltu.
Siinä kävi sitten niin että 4 vuotta yksin, ja ainoa kontakti miehiin oli 2 yhdenillan juttua. NELJÄSSÄ vuodessa.
2. OIet ruma. No se voi ehkä pitää jokseenkin paikkansa. Omasta mielestäni minun ulkonäössäni ei ole muuta vikaa kuin kyömynenä. Muuten olen ihan sopusuhtainen, vartalomallia Salma Hayek, mutta blondi versio hänestä. Ja siis aito blondi ilman silikoneja. Eli en nyt ihan tavallisen näköinen kuitenkaan.
3. Ja outo voin olla myös, vaikka enemminkin hyväsydämmiseksi on haukuttu.
No en tiedä, ehkä jatkan etsintää ulkomailta...- ____________________
Etsit vain täydellisiä miehiä. Tuo on aika yleistä naisilla, lukuisat tavalliset miehet osoittavat kiinnostusta, mutta tuollaiset miehet eivät ole naiselle mitään: toisin sanoen nainen ei ikään kuin edes huomaa tuollaisia miehiä. Vain komistukset ja playerit huomataan ja sitten ollaan ihmeissään, kun sellaiset eivät näytä kiinnostuvan. Heillä kun niitä naisia on jonoksi asti muutenkin. Pieni vinkki kaikille naisille: etsikää joskus ihan vaikka vaihtelun vuoksi, läpällä tai kännissä hyviä miehiä täydellisten sijaan. Saatatte yllättyä.
- vapaana 111
>Minä heittäisin naisille kysymyksen ? meitä >50 v miehiä varattuja ja muuten
pillun kipeitä on vapaana. Miksi ette ottaisi meitä tyydyttämään halunne kunnes
törmäätte siihen oikeaan. - Kyllästynyt2012
Nykyään sekä miehet että naiset harrastavat sitä, etteivät kehtaa/uskalla sanoa ettei enää kiinnostakaan. Heti kun jompi kumpi on päässyt iskemään, ja treffeillä on käyty, niin sitten se hiljaisuus voi olla vaan ihan sitä, että jostain syystä pelätään satuttaa toisen tunteita kertomalla, ettei kiinnosta, ja joudut itse hiljaisuudesta sen päättelemään.
Mun neuvoni miehille sekä naisille on se, että kasvattakaa henkiset pallit, jotta teillä olisi munaa sanoa, ettei kiinnosta. Hiljaisuus on epäkohteliasta ja kaikin puolin p*aska ratkaisu. Ei siinä säästetä kenenkään tunteita, päinvastoin v*tuttaa odotella että toisesta kuuluisi jotain, jotta ees tietäisi sen, ettei kiinnostanutkaan.
Mullei ole livenä käynyt noin, mutta netissä on melkein kaikki naiset ekan tai ekojen viestien jälkeen lopettaneet kirjoittelun sanomatta mitään. Oon jopa ruvennut sanomaan siitä, että jos ei kiinnosta, niin tottakai mä ymmärrän, ja haluan että nainen myös sen mulle sanoisi, koska se on ihan normaalia, ettei välttämättä kiinnostukset kohtaakaan jne.
Joten asenteessa voi olla nyt monilla vikaa. Sen sijaan en halua että naiset ovat passiivisia vain sen takia että on joku oletus siitä, että vain miesten pitäisi tehdä alotteita. Masentavaa. Parisuhdeasioista on tehty samanlainen sairas taistelukenttä, kuin mitä koko maailmamme on kapitalistisine järjestelmineen. Kaikki arvotetaan.
Tänään luin tiede (2/2012) -lehdestä artikkelin Parisuhdeseksi on syntynyt myöhään. Lyhykäisyydessään parisuhde on varsin tuore käsitys. Ihminen hakee luonnostaan lukuisia seksipartnereita. Ja jos ajatellaan, että yksiavioisuus loisi jotenkin yhteisöllistä harmoniaa ja lukuisat partnerit kaaosta, niin ei se niin ole. Nimenomaan vapaampi seksi luo yhteenkuuluvuutta ja vähentää kyräilyä.
Eli tässä maa(ilma)ssa vallitsee rahan (ja rahalla saatavien hyödykkeiden) ja seksin suhteen samanlainen keinotekoinen niukkuus. Molemmat asiat voisivat olla toisella lailla, kun vain haluttaisiin. Mutta ei haluta, vaan annetaan yltäkylläisyys harvoille.
Mietin, ryhdynkö selibaattiin vai yritänkö perustaa haaremin, vaikka en mikään erityisen vetovoimainen nainen ole, ja liian vanhakin. Tahtoisiko joku lähteä treffeille sitoutumishaluttoman, mutta puutteenalaisen vajaa 40 vee naisen kanssa (Helsinki)? Nimimerkin perään vain miukumauku ja suomi kaks neljä ja eikun mailia tulemaan.- zmurzinovitz
eihä naiset yleensä tee mitää :D aika kova et sä edes yrität ! hemmetin hyvä. http://manbl0g.blogspot.com/
- Taianomaista
Voi hyvänen aika! Mies isketään kopauttamalla olkapäälle ja lausumalla maagiset sanat: "mulla on pullo kossua kotona, mennäänks meille naimaan?"
- Oukei
Tuo mieheniskemisvinkki on huono...eli siis että kopauttaa olkapäälle, kehuu että kotona on kossua ja pyytää naimaan....
Minä itse olen parhaillaan osoittamassa kiinnostustani yhdelle mielestäni mukavalle miehelle...Alotin vaivihkaisilla pitemmänsorttisilla katseilla, muutamilla kommenteilla aina kun nähtiin työpaikan käytävillä....sitten huomasin, että mieskin on kiinnostunut minusta. No , sitten kyselin yhdeltä työkaverilta miehestä, onko vapaa jne. Sainkin tietoja. ja uskalsin ottaa seuraavan askeleen..lähetin tälle miehelle textviestin..ihan muutama lause, jolla osoitin että olen kiinnostunut hänestä..no, sitten alkoi textarien vaihto.Nyt asia on edennyt jo siihen, että kehitellään treffejä..Mies kertoi olevansa ujo, mikä onkin varmaan totta. Mutta ihan hyvännäköinen mies on, juuri minun makuuni. Eli naisen täytyy olla aktiivinen, jos mies kiinnostaa. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Vaihtoehtojahan on vain kaksi eli mies joko kiinnostuu sinusta tai sitten ei. Eipähän tarvitse sitten enää miettiä ja jahkailla, kun tietää. Turhan päällekäypä en ole, koska olen itsekkin vähän ujonsorttinen nainen. Mutta että näin, kesää odotellessa... voipi olla että kesällä mullakin on miesystävä. Ja siitä saan kiittää itseäni!!
- __________________
Ensinnäkin miehet lähestyy naisia, koska se on pakko: ei naiset tavalliselle tallaajalle mitään alotteita tee. Poikkeuksena on playerit, heitä naisetkin saattavat joskus lähestyä. Vastaus aloittajan kysymykseen: playereiden ei tarvitse lähestyä sinua, sen takia koet että joudut aina tekemään aloitteen. Valintojen maailma, katsoisit joskus tavallisia miehiä.
- kosminen karuselli
"katsoisit joskus tavallisia miehia?". Oletko lukenut keskustelu ollenkaan ennenkuin alat huutelee siellä? Olen kirjoittanut sinne mm. etten yleensä katso niitä porukan parhaimman näkösii jne...rumia minä olen iskenyt kylläkin..
- Naiset..............
"katsoisit joskus tavallisia miehia?". Oletko lukenut keskustelu ollenkaan ennenkuin alat huutelee siellä? Olen kirjoittanut sinne mm. etten yleensä katso niitä porukan parhaimman näkösii jne...rumia minä olen iskenyt kylläkin..
TOIVOMUS.. Tehkää naiset aloitteita, mutta ei liian rohkeita, se ei tunnu hyvältä.
Saa olla kännissä.... - buublues
Naiset.............. kirjoitti:
TOIVOMUS.. Tehkää naiset aloitteita, mutta ei liian rohkeita, se ei tunnu hyvältä.
Saa olla kännissä....TOIVOMUS: tehkää miehet alotteita muillekin kun sille porukan parhaimman näköselle. Voitte yllättyä positiivisesti ;)
- ____________________
buublues kirjoitti:
TOIVOMUS: tehkää miehet alotteita muillekin kun sille porukan parhaimman näköselle. Voitte yllättyä positiivisesti ;)
Eikös näin tapahdukin? Eipä taida olla yhtä ainutta naista, joka ei halutessaan saisi ainakin seksiä? Hyvin monet naiset ulkonäköön ja etenkään kokoon katsomatta seurustelevat tai seurustelisivat, jos kelpuuttaisivat miehen itselleen. Naismakuja on tasan yhtä monta kuin miestäkin. Miesmakuja on vain muutama.
- Mies ei kelpaa
buublues kirjoitti:
TOIVOMUS: tehkää miehet alotteita muillekin kun sille porukan parhaimman näköselle. Voitte yllättyä positiivisesti ;)
Olen joskus tutustunut vähemmän suosittuun naiseen ja asia kulki todella hyvin.
No, sehän tietty lisäsi toisten miesten kiinnostusta ja niin meni nainen läh toiselle....
Monen vuoden jälkeen palasin kehiin, ja onnistuin löytämään jälleen, "epäsuositun" naisen, synkkasi hyvin. Jälleen sama tilanne, nainen vietiin....
Nyt ei enää jaksa enää ymmärtää naisia. Nainen rakastaa täysillä, toisena päivänä vain kohde on toinen.
Nämä "auervaarat" teettää likaisen työn toisilla ja vievät koko potin. Sitten nämä samat naiset hakevat seuraa yksinhuoltajina "kunnollisista" miehistä.
Tavallinen mies ei naiselle kelpaa. - buublues
____________________ kirjoitti:
Eikös näin tapahdukin? Eipä taida olla yhtä ainutta naista, joka ei halutessaan saisi ainakin seksiä? Hyvin monet naiset ulkonäköön ja etenkään kokoon katsomatta seurustelevat tai seurustelisivat, jos kelpuuttaisivat miehen itselleen. Naismakuja on tasan yhtä monta kuin miestäkin. Miesmakuja on vain muutama.
Ei tapahdu. 1v pakkoselibaatti ja koko elämä sinkkuna.
- Luottakaa
LUOTTAKAA RAKKAUTEEN JA UNOHTAKAA TARKOITUKSELLISET ISKEMISET KOKONAAN, olet sitten nainen tai mies. Rakkaudessa iskee ihka vahingossa olemalla ihka oma itsensä;) PSSST. Silloin kun et sitä edes tietoisesti huomaakaan. Onneksi sydän ja alitajunta ovat valppaina jatkuvasti. Ei pähkäillä turhaan näitä, vaan annetaan rakkauden hoitaa tämä omalla ajallaan.
- Sunder
Rakkaus on kemiallinen reaktio ihmisen aivoissa, se reaktio ei hallitse mitään sinun oman kehosi ulkopuolella.
- djfghkdghkd
"Rakkaudessa iskee ihka vahingossa olemalla ihka oma itsensä"
Tämä nyt ei auta ketään ujompaa miestä. Itse asiassa on täysin totuudenvastaista.
- qrafsd34
Kuinkahan kauan naisilla kestää tajuta, että Brad Pittin näköisiä miehiä ei riitä jokaiselle naiselle? Sellaiset miehet, jotka saavat kenet tahansa naisen - ei ole vapaina!
Meitä ei-Pittin näköisiä miehiä on vaikka millä mitalla, ihan samoin kuin teitä ei-Jolien näköisiä naisia on. Itse olen sen verran arka, etten uskalla tehdä kovin selvää aloitetta, koska tieän, että en näytä Pittiltä. Olen vain tavallinen ihminen. Me tavalliset miehet olemme vähintäänkin yhtä epävarmoja ulkonäkömme suhteen, kuin te lyhyet ja pulleat naiset. Tosin me miehet emme edes kuvittele, että unelmiemme kaunottaret tulisvat iskemään meitä. Te naiset olette sinkkuja samoista syistä, kuin me miehetkin. Emme ole "täydellisen näköisiä". Jos te, arvon naiset, olisitte uskomattoman kauniita, älykkäitä, persoonallisia jne jne, niin te ette olisi edelleen sinkkuja. 40 vuotias sinkku ei ole sinkku, vaan yksinäinen.
Sama pätee meihin miehiin. Olemme keskivertoihmisiä ja kaipaamme seuraa. Kaipaamme ystävyyttä. Kaipaamme rakkautta. Joka toisen naisen seuranhakuprofiilissa sanotaan, että nainen on korkeintaan 160 senttinen, tanakka, puolipartainen, on kome lasta ja nyt etsitään elättäjää jälkeläisille. Eivät sellaiset naiset löydä Brat Pittejään - mistään! Miksi ihmeessä kukaan melkein parimetrinen mies haluaisi itselleen monen lapsen äitiä jonka ulkoinen habitus muistuttaa lähipuiston pultsaritarta?
Me kaikki kaipaamme imartelua. Se vahvistaa itsetuntoa jos kehutaan tai otetaan yhteyttä kiinnostunein mielin. Mutta kuinka kauan kuvittelette niiden itsetuntoa kohottavien yhteydenottojen, aloitteiden, kestävän? Jos ihminen on ruma, niin se silloin myös on ruma. Lyhyestä ei saa pitkää eikä pitkästä lyhyttä. Ja ne lapset, ne lapset ovat pelkkä riippakivi. Jos parikymppisellä naisella, oli sitten kuinka hyvännäköinen tahansa, on jo pari kolme mukulaa, niin ei sellaista kukaan huoli. Vähiten se Bratt Pittin näköinen heppu, jota ne teinimammat kuitenkin tavoittelevat.- kosminen karuselli
En ole missään vaiheessa väittänyt haluavani Brad Pittia, päin vastoin!
- Ei miehiä ymmärrä...
Älä ainakaan ala epätoivoiseksi ja yritä väkisin saada jotakuta ihastumaan... tämän olen itse kokenut, kun mies on jäänyt parin tapaamisen jälkeen roikkumaan. Oli ikävää perustella toisella muutamaankin otteeseen, miksi ei kiinnosta. Yleensä silloin, kun itse on haku päällä, ei miehiä löydy sitten millään. Kun lopettaa etsimisen ja yrittämisen ja pitää ihan vapautuneesti hauskaa kavereiden seurassa, alkaa miehet pörrätä ympärillä. Pitääkö miesten siis antaa metsästää, koska itse en ole myöskään koskaan saanut tulosta aikaan itse tekemällä alotteella?? :)
- SpeedDate
Tässä kolme otosta viikonlopusta parin viikon takaa.
=> Ensimmäisesta oluesta otettu pari huikkaa. Ensimmäinen tarjokas tulee paikalle "Onks kivaa olla komee?". No päästiin jutun alkuun, mutta tyyppi ei kiinnostanut muuten.
=> Ensimmäinen olut puolessa välissä. Paikalla ilmestyy 30v tyttönen ja ilmoittaa, että naimisissa ja perhettä löytyy. Ottaa kuitenkin kädestä kiinni ja katsoo kauniisti silmiin. Erittäin vakuuttavaa, mutta säästetään morkkis.
=> Ensimmäinen olut miltei juotu => Katseiden vaihtoa ja lopuksi juttelua 3. kandidaatin kanssa => score ;-). Valitteli tosin, että lähdin liian helposti mukaan :-). Taisin sanoa, että ei tässä jaksa olla vaikeasti tavoiteltavakaan.
En ole pitkään aikaan ole ollut baarissa ja en pidä itseäni erityisen komeana. Elämänkokemusta tosin on ja olen keskustelutaitonen aiheesta kun aiheesta. - tziisuss
Toi mitä "Ei miehiä ymmärrä" nimimerkki sanoi niin pitää niin paikkaansa, että ikinä ei saa vaipua epätoivoon ja koittaa saada ketään väkisin ihastumaan. Mulla oli tässä vähän aika sitten yks ukko koko ajan kimpussa ja mä en tienny mitään millä oisin saanu sen tajuaamaan, että mua ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Päätin silloin, että en ikinä ala vainoamaan ketään, koska nyt todellakin tiedän miten ärsyttävältä se tuntuu. Kyllä sen huomaa, niin mies kuin nainenkin, koska sitä toista kiinnostaa tarpeeksi paljon ja koska ei, eli lähinnä jutustelua kaveripohjalta.
Itellä myös ihastus mielessä, mutta en aio tehdä asian eteen mitään. kun törmään häneen ensi kerran aion jutella, mutta en iskeä ns. kimppuun, vaan jutella ja heittää pallo sitten hänelle.
Lisäks miehet yleensä ahdistuu vielä herkemmin kuin naiset.- Sunder
Yrititkö sanoa sille, että sua ei oikeasti kiinnosta?
- tziisuss
En sanonut, koska se ei koskaan sanonut mulle mitään suoraan, että hän on kiinnostunu, ni en viittiny sitten alkaa sanoo" joo oon muute huomannu et oot ihastunu muhu". Oltiin samoissa piireissä joskus ja se aina tuli mun seuraan, eikä se kyl tainnu olla iha kaverillista.
Mutta joo, minkä sille voi jos on ihastunut. - Friendzonesta päivää
Sanonpa vaan että ne mukavat (sukupuolesta viis!) pistetään JOKA KIROTTU KERTA FRIENDZONEEN, "KAVERIALUEELLE". Ihan sama kuinka nätti, komea, kiltti, hyväsydäminen ja muutenkin muita arvostava olet, sinne jokainen heistä joutuu kuitenkin!
Ainoastaan niillä "bitch"eillä ja "manwhore"illakäy oikeasti niin hyvin flaxi, että jok'ikinen vastaantulija lähtee sänkypuuhiin ja suhteisiin mukaan. Sitten jotakuinkin kahden viikon päästä kun on kuhertelut kuherreltu, huomataan että ei sovita yhteen ja erotaan niin dramaattisesti kuin mahdollista. Sitten valitellaan että halutaan niitä yllämainittuja ihania ihmisiä tavata, mutta ei mistään löydy.
No ihmekö tuo kun pistitte jok'ikisen niistä friendzoneenne! =) Täällähän me ollaan, me joita te niin "kovasti" etsitte! Itse teen harvoin aloitteita, koska naisen reaktiota ei voi tietää. Monesti jo pelkkä hymy on johtanut reaktioon, onks toi hullu? Siis sellainen ilme naisella on monesti ollut. :)
Mun iskemiseen riittää, kun hymyilee ja tulee sanomaan moi! Voi vaikka kysyä kelloa, jos ei muuta keksi. Siitä se yleensä lähtee. Ihmisillä on mun mielestä estoja ja pelkoja. Ajatellaan hymystä tai tervehdyksestä, että mitähän toikin haluaa.
Toivon, että nämä muurit murtuvat ja tuntemattomatkin ihmiset pystyisivät keskustelemaan avoimemmin ja tekemään aloitteita. Elämä on liian lyhyt siihen, että sulkeutuu kuoreensa ja kulkee aina ohi, vaikka tekisi mieli sanoa jotain toiselle.:)- tirl
"40 vuotias sinkku ei ole sinkku, vaan yksinäinen."
:) Mä olen juuri 40 ja elän elämäni parasta aikaa.
Mä olen eronnut eli mulla on siviiliasiat kunnossa, mun seksuaalisuus on täydessä huipussaan ja mua ei purista mikään.
Mä nautin suunnattomasti tästä vapaudesta ja varmuudesta.
Mua isketään ja mä isken. Ja teen sen selkeästi.
Mä pokaan aina sitä vetävintä kundia joten pakkejakin tulee satavarmasti, mutta joskus käy flaksi.
Ja tapahtumia on huikeesti enemmän kuin sillain et murjottasin jossain ja toivoisin et joku uskaltautuu kysyyn et "päivää".
Mulle toi on iloista leikkiä ja ideana on et molemmille jää kiva fiilis oli lopputulos mikä tahansa.
Toki tohon vaikuttaa se että mä olen nainen. Ainakin mun tapauksessa miehet on aina hoitaneet pakit kauniisti ja heitelleet hymyjä pitkin iltaa sen jälkeen, et en ole kokenut tollasta tylyttämistä mitä olen täällä lukenut joidenkin naisten harrastavan.
Tollaset mimmit jotka ei halua että heitä lähestytään tai eivät osaa käyttäytyä, vois ihan harkita sitä kotiin jäämistä kaikkien osallisten ja sivullisten iloksi.
Ei se ole niin haudanvakavaa. Kieli poskella ja löysin rantein.- Hyi sinua, tirl
Sähän oot ku vanha urheiluauto, jokainen haluaa vetää pari pikataivalta, mutta ei suostu ostamaan sitä ja maksamaan korjauskuluja. Vanhana sellainen ei kelpaa kenellekään!
Rauhoitu ja etsi lämmin talli ennen kuin helmasi ruostuvat.
- tziisuss
Must toi friendzone juttu on iha p:stä. Tai sillee, mutki pistetään aina sinne, mutta emmä koe sitä pahana. parempi se on olla kaverinaki ku ei edes kaverina. Pitääksitä aina saada heti painantaa tai suhdetta. En tiiä sit miten epätoivosia ihmisiä tääl o.
- friendzoner
Onhan toki mukava olla siellä friendzonessa kun kaikki mitä voi ajatella on se ihastus. Ja vaikka kuinka tietäisi loogisella ajattelullaan, ettei siitä tule mitään, ei tunteet vaan suostu uskomaan että nyt ei ole mahiksia. Tottakai kaverina on hyvä olla, jos henkilö on mukava jne jne, mutta ei se nyt kovin terveellistä ole.
- ...
Parhaat vinkkini:
1) ole oma itsesi, ja
2) älä yritä iskeä.
Epätoivoisuus näkyy kauas ja karkoittaa kaikki potentiaaliset kumppaniehdokkaat. Se nyt vaan on fakta. Lähde ihmisten ilmoille avoimin mielin, tutustumaan uusiin ihmisiin ja pitämään hauskaa, mutta älä missään nimessä etsimään seurustelukumppania. Ole oma ihana itsesi, hymyile ja katso silmiin, äläkä lataa liian paljon odotuksia tuttavuuksiin, niin löydät kyllä ennen pitkää jonkun :) - kyllästynyt !
moromoro ! itekkii oon miesseuraa vailla, ja ei tosta teksistä saa mitään selvää, että MITEN se ALOITE TEHDÄÄN . tuolla on vain kinaa siitä, että onko passiivinen tai onko miehen pakko tehdä aloite. no ei ole ! joten voisiko joku ystävällisesti kertoa, että miten tehdä aloite? C:
- putous
Aku Hirviniemi voittaa
- Romeo
Ihan vaan reippaasti juttelemaan. Siitä se lähtee. Tuskinpa kovinkaan moni mies sitä miinukseksi laskee, kunhan nyt ei rupee ahdistelemaan. Aina ei toki voi olla varma, että onko toinen kiinnostunut vai pelkästään kohtelias ja ihmisystävä, mutta se selviää ajan myötä. Jos on kyse täysin oudosta tyypistä, jota ei välttämättä enää tule tapaamaan voi kysyä vaikka kahville. Siinä sit viimeistään selviää, että onko kiinnostusta. Harva varmaan ihan kohteliaisuus syistä täysin oudon tyypin kaa lähtee esim. kahville. Itse ainakin olisin iloinen, jos joku viehättävä nainen tulisi juttelemaan. = )
- latino lovah
Latino lovae etsi biilismoa ja women
minä tahto osta haalpa biilismo sekä halva naisperson hintafleks 5-100 euroa. olla hyvä jos halva naisperson maksa biili! minen tulinen sielus palaa niin et ei voi biili ajaa ja kortti gone kosk ajaa ihmisten paalle jatkuvast. tyoton olen mutt ryöstää alepa viikottain joten aina rahaa, mutt halva naisperson tautuu tarjota ainaa. kaiken.a harrasyksiana tykkaa orjuudesta ja liukasteiden kautosta. halva naisperson tahtyy mös omisathaa oma asunto jok siirtään myn nimiin heti nut jok ääneristyks kosk mii seksgod. hauiks ympäri mitta liian iso sixkpac lötyy. - mitäääääää
Ite oon kyllä kans sen verran tytteli että en ihan helposti lähe tekemään aloitetta. Mutta kyllähän meille naisille opetetaan pienestä pitäen, että miehen tulisi tehdä aloite. Kaikissa prinsessaleffoissakin se on se prinssi joka hamuilee sitä prinsessaa. Ehkä se on sieltä jäänyt alitajuntaan tmv? Tai sitten se on vaan näitä ikuisia urbaaneja myyttejä, niinkuin että parisuhteessa miehen tulee olla vanhempi jos ikäeroa on yms. Mutta kyllä on suoraan sanottuna alkanut vitut...tamaan kun pari kertaa on osunut kohdalle sellasiakin joista ite on kiinnostunut ja oon jopa ehkä lähtenyt yrittämään, niin ollaan sellasella 'joo no mikäs siinä, ihansama' - asenteella messissä, mut sitten kun vetää ite tän roolin päälle niin tää toinen osapuoli soittelee jo viis kertaa seuraavana päivänä? Pitääkö tosiaan tälläsiä pelejä pelata sitten läpi elämän? Entä sitten parisuhteessa, avioliitossa tmv? Miks aina pitää ylianalysoida asioita ja alkaa sähläämään.
aika pitkää vääntöä siittä onko nainen horahtava/tyrkky jos tekee aloitteen.
Ei naista saa heti horoksi leimata jos tekee aloitteen, mutta jos naine vaan koko ajan vie ja mies ei osota kiinostusta tai on sillee ''vaikeesti tavoteltava'' nii tympäsee se sellane .- Neito 18
Onpa hämmentävää luettavaa täällä. Jos näen komean ja kiinnostavan miehen, totta kai teen itse aloitteen enkä jää odottamaan että hän lähestyisi minua. Ja jos jollain ei meinaa rohkeus riittää, kannattaa miettiä että mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Niin, pakit.
- Kundi 20
Samoin jos näen nätin naisen ja koen että tilanne sen sallii niin menen moikkaamaan. Aika nopeasti huomaa että kiinnostaako vastapuolta lainkaan, ja jos ei niin elämähän jatkuu. Pitää olla rohkeutta epäonnistua koska muuten ei kyllä ikinä myöskään onnistu.
- Miehet on ihkui
Lukekaa esim. kirjat Jätä se! - Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin, kirjoittanut Behrendt & Tuccillo (Sinkkuelämää-tv-sarjan käsikirjoittajat) tai Säännöt - Miten vangita Herra Oikean sydän, kirjoittanut Fein & Schneider. Arvostakaa hyvät naiset omaa mielenrauhaanne, minkä saatte, kun ette tavoittele miehen huomiota. Ja kai teistäkin nyt jokainen haluaa TOSI MIEHEN, hehän ovat äärettömän fiksuja, filmaattisia ja sympaattisia ja tietävät kyllä, miten heidän haluamansa nainen hurmataan. Ethän hyvä Nainen vie tätä iloa ja arvonantoa pois niin mieheltä kuin et itseltäsikään. Vuosien myötä olen tämän kantapään kautta oppinut ja oppimani on kyllä mennyt perille, vihdoinkin. Kai kukin meistä haluaa myös olla TOSI NAINEN! Arvostakaa ihanaa feminiinistä puoltanne, kyllä mies tietää, mitä tehdä, jos hän juuri sinut haluaa. Luottakaa ja harjoitelkaa!
- tiedän kokemuksesta
Levitä jalkas, siitä se lähtee.
- silläsipuli
heheh ikysyt et alakkonää vai ekköala..eli teille vai meille
- manytimesbetrayed-93
Ensinnakin ku puhutaan jonku iskemisesta sun pitaa tietaa minka tyylinen se ihmine on. Toisin sanoen sen luonne ja se mita se hakee naisilt. Yleensa sen nakee suoraan paalt pain. En haluu luokitella mut on siel on kaks aaripaata. On niita jatkia, jotka on sosiaalisesti koyhia tai muuten ujoja, ja joidenka itseluottamus ei oo vahvimpia. Ja niiden vastakohta, jatkat jotka on liian cooleja edes puhumaan ei suosituille tytoille ja joidenka itseluottamus perustuu siihen etta on osa suosittua porukkaa.
Jos se jatka jonka haluut iskee ensinnakin ei nayta paaltapain playerilta tai sellaselta, jonka kaikki kiljuvat teinit haluu iskee se on todennakosesti sellanen joka ei tee alotetta sun suhteen. Niiden tavasta kavella tai tavasta miten ne kayttaytyy kaveripiirissa tai tavasta miten ne reagoi kun on yksin pystyy tekeen johtopaatoksii miten ne kayttaytyy naisten suhteen. Jos ne kavelee paa alaspain jalkakaytavan reunassa tai jos ne suurimmaks osaks vaan hymyilee kavereittensa jutuille mut ei oo niita, jokka huutaa mielipiteensa nii et kaikki kuulee tai jos ne seisoessaan yksin bussipyskil seisoo mielummin kauempana toisista tai valttaa katsetta, pystyy jo sanoon et ne ei tuu rikkoon sun sydanta.
Ne on kayny ehka elamassaan jotain sellasta lapitte, et ne aattelee ettei oo riittavia. Niilla saattaa olla huonoitsetunto, mika johtuu siita, et joku on pettany ne tai sitten ne ei oo koskaan tullu hyvaksytyks coolimpien seuras.
Okei no jos sa haluut iskee tan tyylisen tyypin sun pitaa varautuu siihe, niinkun jo sanoinki, ne ei tuu puhuu sulle. Mutta iskiessas tan tapasia jatkia se on myos helppoa, silla niitten aivot ei valttamatta kay samallai kun niiten coolimpien. Niinkun kaikki tietaa, jos sulla on huono itsetunto mika tahansa vastakkast sukupuolt oleva tulee puhuun sulle niin nostaa sita. Sa rupeet aattelee et mika sus oli sellasta, et sai sen toisen tuleen puhuu sulle. Tallaset jatkat ei ensimmaisena kato sun ulkonakoos. Niita ei todennokesti myoskaa kiinnosta, jos et oo cool tai jos pukeudut eritaval kun ne koulun suosituimmat muijat. Sun ei myoskaan tarvitse esittaa etta omaat uskomattoman hyvan itseluottamuksen tai esittaa, etta uskot kaikkien haluavan sua. Usein niille riittaa et oot vaan oma ittes ja uskon et kun vaan oot tarpeeks rohkee ja alat puhuu sille niin sekin rohkastuu puhuun sulle. Sen jalkeen se pikkuhiljaa alkaa nostaan katsettaan sielt maasta ja keraan ittetuntoonsa, jolloin se alkaa saattaa nayttaa merkkeja siita, etta on kiinnostunu susta myos.
Sitten ku puhutaan niista suosituimmist jatkist asia on taysin painvastanen. Nuorena tamantyyppiset jatkat ei aattele pitkakestosta parisuhdetta eika valttamatta haluu saada tyttoystavaa sen tyton takia. Niit sanotaan playereiks. Tallakertaa sun pitaa aatella kuin playeri. Ensinnakin sun pitaa tuntee niiden luonne. Ne on vaikee teha tyytyvaisiks pelkastaan omalla luonteella. Ei, tassa tullaan pisteeseen, missa ulkonako on kaikki kaikessa. Kaikkein tarkein asia, mita ne haluu niiden elamas sil hetkel on saada ittensa nayttaan coolilta ja ne haluu kaikkien ihailevan niita. Ja kun rupeet iskemaan playeria, etka itse valttamatta ole samaa tyyppia varaudu siihen, etta suhde ei valttamatta tuu kestaan ja sarjet vaa sydammes.
Hyvaksy tosiasia ne ei haluu sun kaa naimisiin ne haluu vaan leikkia sun kaa. Jote ala heittaydu ite peliin vaan johda sita pelia. Ensivaikutelma on tarkein, sen jalkeen kun oot saanu sen jatkan isketyks pystyt alkaan kattoo jos se suhde saatais kestaan. Kuulostaa ehk hirveelt mut nii se menee, jos ei hyvaa ensivaikutelmaa on se vaa nii paljon vaikeempi saada se kiinnostuun susta.
(jatkuu seuraavas viestis) - menitimesbetrayed-93
Jos kuitenki kaikesta huolimatta oot iha vitu into him ja haluut yrittaa iskee sen nii tas on paru juttuu mikka auttaa.
- Mieti minka nakosista ja tyylisista muijista se tykkais
(nayta ulospain silta etta pidat huolta ittestas, kayta meikkia, laita sun hiukset, pukeudu seksikkaasti)
- jos se jatka on nahny sut jossain ennenki tee jotai sellasta, etta saat sennakeen et oot muuttunu normista rinnakkaisluokkalaisest joksikin, jonka se huomaa (tassa auttaa taysin uusi look, varjaa hiukset ja pukeudu niin, etta naytat itsevarmalt)
- Mieti minka tyylisista muijista se tykkais
(nayta itsevarmalta ja silta etta aattelet etta oot coolimpi ku se jatka)
- kavele aina paa ylhaal
- kun puhut sille nayta valinpitamattomalta, ihanniinku sulle se jatka ois vaa joku luuseri (ne on tottunu siihen et kaikki muijat ruikuttaa niitten peraan eroo sa niista ja laita se muistaan sut siita et olit se ainoo, joka ei hymyilly ja sanony 'ala viitti' ku ne tokkas sua kylkee. kayttaydy niinku et ois huomaavinaankas)
- on kahdenlaista hymya. hymy mika paljastaa rakastan sua teen mita tahansa et vaan puhut mulle. ja hymy mika sanoo naytan hyvalta ku hymyilen ja siks hymyilen sulle. Ajattele etta naytat seksikkaalta ku puhut sille, vaikka susta ei silt tuntuis, mut se tekee sun nayttaan niin paljon itsevarmemmalt, no djoke.
- on kaks tapaa purra huulta. tan te varmaa ymmarsiteki.
- jos sust tuntuu kauheen awkwardilt puhuu sen kaa ja jos et keksi jotain sanottavaa ja istut sen kaa yksin hiljaa keksi jotain mika auttaa sua. Esim syo purkkaa tai tai jua vetta vesipullost tai mitatahansa mika saa sut nayttaan, et oot hiljaa vaan kosk sul on jotain muuta tekemista. (ja laita ne aattelee et se nayttaa seksikkaalt ku juot vesipullost)
- vaatetus on toinen iso juttu mika vaikuttaa.ala ikina veda hihoja kasies ylitte, (se saattaa nayttaa sopolta, mut ne voi myos tulkita sen ittevarmuuden puutteeeks) ala myoskaa kayta pitkia, jokka vedat farkkujen paalle, mielummin vahan lyhyempia(eihan sun tartte mitaan peittaa kun oot ittevarma)
- kehonkieli kertoo niinpaljon sun itsevarmuudesta.(ala ikina valta sen katsetta nayttaen ujolta ku puhut sille, jos sust tuntuu et oot liian ujo kattoon sita silmii kokoaja, laita se nayttaan silta et oot vaa valinpitamaton tai se jatka kyllastyttaa sua ja siks katot muualle.)
Kaikki tollaset ihan pienetki asiat vaikuttaa. Niinku miten sa luulet et saat sen jatkan tykkaan bodystas jos itekki hapeet esitella sita. Eiks ta kaykki jarkeen?
Ja sitten ehka tarkein juttu. Kun se alkaa nayttaan kiinnostuksen merkkeja ala rohmahda ja anna sun tunteitte valtaa ittes, ala nayta sille heti kuin paljon siita oikeesti tykkaat, muuten se vaan rupee pelleileen sun tunteillas. Esim jos oot paassy nii pitkalle et tapaat sen esim baaris ja tanssitte ja se yrittaa suudella sua ala heti vastaa siihen niinku se ois maailman paras asia mita se tekee, mut ala myoskaa nayta sille ettet uskalla olla sen kaa. Esim kato sita seksikkaasti ja koske sen kateen tai jotai mutta ala heti kaadu siihen ku se alkaa yrittaan iskee sua. Usko tai ala niille playereil, jokka on tottunu saamaa kaikki muijjat jokka haluu, pieni challenge on hyvaks ja se saa ne haluun yrittaan voittaa sut itellee.(eihanne ny voi nayttaa kavereillee et on olemas muijja joka on coolimpii ku ne eika haluu sekstaan niitten kaa, sehan syo niitten ittetuntoo ja arvostusta kaveriporukas)
Sun pitaa teha se jatka uskomaan, etta se jaa jostain paitsi jos ei iske sua. Sun pitaa saada myos sen kaverit haluun sua tai pitaan sua hyvannakosena, mika vaikuttaa siihen, etta jatkien keskella syntyy kilpailua susta. Mika onkaan parempaa(sellaiselle joka haluaa kavereidensa ihailua ja haluaa olla cooli)kuin se etta hengaa muijien kaa jokka kaverikki huomaa ja joista kaverikki on kateellisia.
Ja sitten on viela se aika ja paikka mika vaikuttaa. Ootko tavannu\nahny sen jatkan baarissa vai vaan koulussa tai toissa. Baarissa on eri saannot iskemisel ja sillon myos niista jatkista jotka normaalisti ei tekisi mitaan eletta sun suhteen tulee sua jahtaavia jos osaat vaan kayttaytya oikein.
Muista playereilki on tunteet, sun vaan pitaa paasta sen kuoren sisaa ja murtaa se rooli mita ne vetaa niitten kavereitten kesken niin, etta niilla ei oo pokkaa leikkii sun tunteil.
Toivottavasti toi auttaa mut miettikkaa eka ku alatte mihkaan et onkse sit oikeesti sen arvosta iskee suosittu jatka? Ootsa valmis muuttaa ittees niin? - jjljljljljl
Miehen (ainakin jonkinlaisen) saa takuuvarmasti baarista, jos näyttää positiivisella perusilmeellä, et on helposti lähestyttävä. Mut se erityiskikka on se, että kannattaa laittaa niin rumat alusvaatteet päälle, ettei ikimaailmassa kehtaisi yritellä ketään, ja miehen iskiessä voi jutella aivan tavallisista asioista, ilman iskemisagendaa taustalla. kohtalo kyllä ivaa aina, se on varma. Ja seuraa löytyy! :)
no eihän mies tarvitse muuta kuin olla paikalla! miehet on vähän yksinkertaisia
- onkohan noin
Juuri näin.
Mies vain oli paikalla kun omena putosi päähän ja Principia ilmestyi painosta.
Mies vain oli paikalla kun atomi itsekseen halkesi ja Trinity sanoi pum.
Mies vain oli paikalla kun teesit naulautuivat Wittenbergin kirkon oveen.
Mies vain oli paikalla kun Yhdysvaltain itsenäisyysjulistus kirjoitti itse itsensä.
Mitäs nainen teki sillä hetkellä?
- aamen!
Toi teoria kahen tyyppisistä miehistä on kyl aika lähel totuutta. Lukee nää kaikki viestit, nii se sieltä paistaa. Minkä voi lisätä on se, että meillä luusereilla se tutustumisvaihe kestää, mikäli nyt ei synkkaa natsaa ihan heti (niinkin voi käydä). Taitaa johtua siitä, että luuseri haluaa tietää onko toinen ihan tosissaan ja tietty sen, että onko toinen sellainen minkä kanssa voisi oikeasti perustaa yhteistä elämää. Luuserit on yleensä liikkeellä tositarkoituksella. Sitten on nämä voittaja tai playeri tyypit jotka tietää heti mitä haluaa ja miten sen saa. Yleensä tuntuu, että näillä voittajilla se koko suhdetoiminta on lähinnä edustus juttu ja ei välttämättä kovin vakava asia. Karkeasti yleistäen.
Se miten tuo sääntöjen mukaan hoidetaan oikein onkin sitten eri juttu. Ei viestiketju välttämättä anna vastausta alunperäiseen kysymykseen, mutta kannattaa lukea ajatuksella läpi. Voi valaista kummasti.
Kyllä naisen kannattaa kokeilla, itse olisin hyvin onnellinen, jos joku olisi minusta kiinnostunut. Ja ekojen tiedustelujen jälkeen saattaisin jopa vastata aktiivisemmin, jos kohde on miellyttävä. Älkää vetäkö herneitä nenään, jos ei flaxi käy. - Reetu Kiwinen
Mulle ainakin toimii naisessa sellainen "iloinen antaja" asenne , turhat pulinat pois ja pussailemaan :D
- HollyCow
Niin mieskö olet? Suomi kun on sellanen maa, että täällä naiset ei tee minkäänlaista aloitetta.
Good luck!!! - Näin mulla
Henkilökohtainen kokemukseni on, että riippuu täysin miehestä pitääkö olla aloitteellinen vai ei. Esimerkiksi eksäni sain olemalla varovaisen vihjaileva, hänessä kun tuntui naisia roikkuvan. Erotuin positiivisesti joukosta, kun en ollut niin suoraviivainen.
Mutta jos huomaan miehen olevan ujo tai epävarma, tottakai olen aloitteellisempi! Naiset, hieman pelisilmää, miehiä on monenlaisia!;)- bujashaka
Juuri näin.
Suositun kohdalla ujoa asennetta ja hissukalle actionia.
Tämä toimii paremmin kuin esim. muiden äijien esimerkin seuraaminen.
Ja paras taktiikka edelleenkin (sori kun paljastan, mutta olen jo ns. poissa geimeistä) on se, että painelet asenteella baarissa muijaporukan kakkosvaihtoehtoa kohti. Se ykkönen kun kuitenkin hätistelee siinä jätkiä koko ajan pois niin tämä kakkosmisu on aivan otettu kun joku tuleekin suoraan hänen jutulleen. Ja joko huomiosta hämillään tai ykköskaverilleen tiedostamattomana kostona on aivan valmista kauraa vaakamamboon illan alkumetreiltä lähtien. Syy on aivan sama loppupeleissä sinulle kun homma toimii.
Yleensä nämä kakkosmuijat muutenkin ovat täyspäisempiä kuin ykkösmegabimboblondit jotka vaan vertailevat kuntosalikantiskorttejaan ja juttelevat siitä ja siitä suosikkibaarista thaikkulandiassa silloin viime kesänä.
Toki kannattaa valita muijaporukka niin, että se kakkosmuija ei ole aivan susiruma. Ja joissain porukoissa jopa se kolmos- tai nelosmuijakin on ihan nusseva. Varsinkin humalassa. Siispä silloin voi wingmaninkin ottaa osingoille.
Anyways, illan winner on yleensä se, joka pitää tuntosarvet herkkänä ja haistelee ja kuulostelee tilannetta skarppina vaikka hieman keimoa joisikin reilummin. Toinen ilmainen vinkki on se, että kannattaa pistää lapa jäähän jo alkuillan tunteina yökerhossa. Ensimmäiset kontaktit pitää ottaa jo ennen puoltayötä. Jos natsaa, niin olet blokannut muut äijät silloin siitä geimistä pihalle. Jos ei natsaa, niin olet riittävän ajoissa saanut siipeesi jotta voit skarpata kakkosraundiin illan aikana ja sinulla on jo tietty draivi päällä ja alkujännitys poissa. Ja yökerho mielellään riittävän kokoinen (pari areenaa) jotta voit nuolla haavojasi sivussa jos tuli siipeen. Eli et jää roikkumaan tappion kentille muiden muijien silmätikuksi. Tunti sivubaarissa ja taas on pöytä puhtaana.
Näillä eväillä aikanaan tuli kellistettyä hyvää settiä yhdeksi illaksi ja pitempään holdiinkin. Nykyään tahti on hidastunut osin siksi, että ei jaksa enää vetää aivan uskomattomia bilekännejä ja siksi, että alkaa olla sen verran ikää ja kokemusta sen tajuamiseen että naisista ei ole kuin harmia ja kuluja. Mutta toivotan nuoremmille onnea. Ja oikean wingmanin valinta muuten sitten helpottaa hommia paljon. Jostain oudosta syystä tämä laumassa pissalla käyvä sukupuoli epäilee yksin liikkuvaa miestä joten vaikka olisi kuinka paska taistelupari niin se todnäk on parempi kuin edetä lonerina.
Ja sitten vielä kolmas vinkki. Tanssi. Jumankauta on sitten meinaan onnistumisprosentti pykälää kovempi kun olet lattialla ja haltsaat rytmin. Jotenkin se korreloi naisten mielissä varmaankin lantion taitoihin, hedelmällisyyteen, voimaan blaablaa mitä näitä nyt naisten oudossa mielessä pyöriikään. Aivan sama, kun lopputulos ratkaisee taaskin. Eli siis lattialle vaan joraamaan, ja et vedä mitään übermuuvseja maahanmuuttajatyyliin breikaten tai egoile liikaa mutta toisaalta et torspoile kädet taskussakaan siellä nurkissa. Eli kultainen keskitie ja mielellään hyvässä tuntumassa potentiaalisiin joraaviin muijaporukoihin. Kyllä siinä sitten saa taktisia liikkeitä tehtyä. Ja jos on paska biisi tai paska meno niin tyynesti vaan vaikka kesken biisin veke lattialta hetkeksi ja tiskille tilaamaan yms. Voittajan ei tarvi jäädä jäähdyttelemään jos deejii on surkimus.
Näin. Naiset on helppoja kun vaan osaa.
Todella helppoja. - GinaGJ
bujashaka kirjoitti:
Juuri näin.
Ja paras taktiikka edelleenkin (sori kun paljastan, mutta olen jo ns. poissa geimeistä) on se, että painelet asenteella baarissa muijaporukan kakkosvaihtoehtoa kohti. Se ykkönen kun kuitenkin hätistelee siinä jätkiä koko ajan pois niin tämä kakkosmisu on aivan otettu kun joku tuleekin suoraan hänen jutulleen. Ja joko huomiosta hämillään tai ykköskaverilleen tiedostamattomana kostona on aivan valmista kauraa vaakamamboon illan alkumetreiltä lähtien. Syy on aivan sama loppupeleissä sinulle kun homma toimii.
Yleensä nämä kakkosmuijat muutenkin ovat täyspäisempiä kuin ykkösmegabimboblondit jotka vaan vertailevat kuntosalikantiskorttejaan ja juttelevat siitä ja siitä suosikkibaarista thaikkulandiassa silloin viime kesänä.
Toki kannattaa valita muijaporukka niin, että se kakkosmuija ei ole aivan susiruma. Ja joissain porukoissa jopa se kolmos- tai nelosmuijakin on ihan nusseva. Varsinkin humalassa. Siispä silloin voi wingmaninkin ottaa osingoille.
Anyways, illan winner on yleensä se, joka pitää tuntosarvet herkkänä ja haistelee ja kuulostelee tilannetta skarppina vaikka hieman keimoa joisikin reilummin. Toinen ilmainen vinkki on se, että kannattaa pistää lapa jäähän jo alkuillan tunteina yökerhossa. Ensimmäiset kontaktit pitää ottaa jo ennen puoltayötä. Jos natsaa, niin olet blokannut muut äijät silloin siitä geimistä pihalle. Jos ei natsaa, niin olet riittävän ajoissa saanut siipeesi jotta voit skarpata kakkosraundiin illan aikana ja sinulla on jo tietty draivi päällä ja alkujännitys poissa. Ja yökerho mielellään riittävän kokoinen (pari areenaa) jotta voit nuolla haavojasi sivussa jos tuli siipeen. Eli et jää roikkumaan tappion kentille muiden muijien silmätikuksi. Tunti sivubaarissa ja taas on pöytä puhtaana.
Näillä eväillä aikanaan tuli kellistettyä hyvää settiä yhdeksi illaksi ja pitempään holdiinkin. Nykyään tahti on hidastunut osin siksi, että ei jaksa enää vetää aivan uskomattomia bilekännejä ja siksi, että alkaa olla sen verran ikää ja kokemusta sen tajuamiseen että naisista ei ole kuin harmia ja kuluja. Mutta toivotan nuoremmille onnea. Ja oikean wingmanin valinta muuten sitten helpottaa hommia paljon. Jostain oudosta syystä tämä laumassa pissalla käyvä sukupuoli epäilee yksin liikkuvaa miestä joten vaikka olisi kuinka paska taistelupari niin se todnäk on parempi kuin edetä lonerina.
Ja sitten vielä kolmas vinkki. Tanssi. Jumankauta on sitten meinaan onnistumisprosentti pykälää kovempi kun olet lattialla ja haltsaat rytmin. Jotenkin se korreloi naisten mielissä varmaankin lantion taitoihin, hedelmällisyyteen, voimaan blaablaa mitä näitä nyt naisten oudossa mielessä pyöriikään. Aivan sama, kun lopputulos ratkaisee taaskin. Eli siis lattialle vaan joraamaan, ja et vedä mitään übermuuvseja maahanmuuttajatyyliin breikaten tai egoile liikaa mutta toisaalta et torspoile kädet taskussakaan siellä nurkissa. Eli kultainen keskitie ja mielellään hyvässä tuntumassa potentiaalisiin joraaviin muijaporukoihin. Kyllä siinä sitten saa taktisia liikkeitä tehtyä. Ja jos on paska biisi tai paska meno niin tyynesti vaan vaikka kesken biisin veke lattialta hetkeksi ja tiskille tilaamaan yms. Voittajan ei tarvi jäädä jäähdyttelemään jos deejii on surkimus.
Todella helppoja.No huhhuh. Tässä taas joku äö:ltään kengänkokoaan pienempi dille . Onneksi en ravaile baareissa, koska koko paska on juuri hänen kuvailemaansa suurta näytelmää. Ja jos siellä joskus käynkin, niin humalaiset miehet on niin järjetön turn-off etten koskisi edes tikulla.
- Kesäkissa26
bujashaka kirjoitti:
Juuri näin.
Todella helppoja.Bujashakalle kyllä pointsit suorapuheisuudesta! :D Näinhän se on ja kuulostaa varsin tutulta baaritoiminnalta. Hyvät naurut ainakin kirvoitti!
Jutun aloittajalle: Olen itsekin aloitteen tekevä nainen, hyvännäköinen ja erittäin sosiaalinen omasta mielestäni. Mutta ennen kuin menen juttelemaan randomisti kellekään, katson ensin löytyykö edes hippusta kiinnostusta vastapuolelta. Sen kyllä yleensä näkee esim katseesta tai toinen vastaa hyvmyyn jne. Sitten vain juttusille! JA OIKEESTI, ei se ole maailmanloppu jos toista ei kiinnosta. Seuraava kiinnostavan näköinen mies löytyy heti seuraavalta tanssilattialta tai ravintolasta tai vaikka ruokakaupasta, who knows :)
Tsemppiä! Ja muista hymyillä! Itse olen heikkona kivan hymyn omaaviin miehiin :)
- maria88
mitä miehet sanotte jos ikäisenne kohtuullisen kaunis nainen pyytää teitä fb:ssä kahville tms?
- decaf
Sanon, että en juo kahvia mutta teelle voin lähteä koska vain.
- jepsansaaaaaaa
entäpä työpaikoilla tapahtuvat asiat, mitkä ovat vain esimiehen kohteliasuutta ja apuja, mitkä iskuyrityksiä? Juttu toimii ja hauskaa on, muut naiset unohtaen. Esimies varattu. onko tämä vain flirttiä, en koe että olisi, mutta en oikein löydä saunaa tehdä aloitetta, naisena :D
- el magico
Pikkasen omaperäisyyttä naiset.
Ne teidän treffi-ideat on aina jotain perhanan lattekahvia trendikahvilassa tai leffaan ja popcornia.
Äijä lähtee varmasti treffeille ja huomaa särmikkyyden naisessa jos treffit tapahtuu esim. pyytämällä kävelylle lenkkipolulle, pelailemaan bilistä lähikuppilaan tai heittelemään frisbeetä lähipuistoon tai biitsille. Hieman asennetta ja omaperäisyyttä.
Itse pokasin erään porukkamme todella suositun ja priimakissan kun pyysin baari-illan lopuilla sunnuntai-aamuksi ulkoilemaan. Ja lähti messiin aamulla.
Eikä ollut baarista monesti lähtenyt kenenkään kelkkaan, ei edes blingbling-rikas isä-hunks kroppa -äijien messiin. Mutta meikän seuraksi lähti. Ja siitä sitten lähti homma etenemään muutenkin.
Magic.- LeylaL
Miehet on yleissti ottaen niin nösväkkeitä ettei he edes tiedä mihin naisen veisi treffeille. Kertaakaan ei ole ehdotettu mulle mitään mielenkiintoista, vaikka deiteillä onki tullut käytyä ihan riittävästi.
Itse olen ehdottanut monia paikkoja (viimeisimpänä uimahalli, jonne mies ei uskaltanutkaan tulla), mut harvempi niistä on innostunut.
- Mies29382
Kysyisikin joku Facebookissa kahville :(
Harvemmin naiset uskaltavat tehdä aloitetta. - KeinojaKylläKokeiltu
Heippa!
Sanoisin, että uskalluksesta ei niinkään ole kyse, vaan kumpi laittaa vireille ja mitä. Lukiossa ja parikymppisenä ja myöhemminkin olen monesti ollut se, joka ottaa yhteyttä ja pyytää jonnekin. Joo, siitä voi syntyä yhdet kahdet ihan kiva meininkiä, mutta todellista elämän Rakkautta ei semmoisesta pääse syntymään. Torjunnoista sen tiedän. Nyt reilut kolmikymppisenä osaan arvostaa naiseuttani sen verran ja kemioista oppineena, että naisena ei tarvi vireille laittamisesta huolehtia. Ja loppupeleissä elämä hoitaa nämä Rakkausasiat ihan luonnostaan, joten turhaa miehellekään nyt niin hirveesti tarvii tässä paineita ladata. Mut eipä miehet syty aloitteellisesta ja aktiivisesta naisesta, niin se vain menee (ja alitajuisesti/tiedostamattomasti en kai sitten syty itsekään). Nyt on sitten toinen linja ja vaikuttaa, että jotain voisi jopa kehkeytyä. - Petteri
Jos miisu on susiruma nin epä juur kiinnosta.
Tai sit tyhjän nauraja nin sama juttu. - afrodite29-
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että miehet ovat täysiä tossuja lähes järjestäen aloitteen tekemisessä. Aloitteen ekoille treffeille jne. En odota, että miehen pitäisi olla koko ajan se aloitteellisempi osapuoli.
Olen seurustellut kahden ulkomaalaisen kanssa, koska olen asunut ulkomailla. Kummatkin miehet ns "kosiskeli" minua, olemalla hyvin ystävällisiä, avuliaita ja huomioonottavia. SIitä se lähti.
Suomessa. Suomessa miehet eivät omaa itsetuntoa pyytää naista treffeille. Miehet ovat surkeita tossuja, jotka eivät uskalla pyytää, vaan kysyvät esimerkiksi
"mitä teet viikonloppuna?".
Nainen: "en mitään ihmeellistä, pitäis varmaan siivota kämppä ees"
mies: "joo, mäkin varmaan vaan ota rennosti".
Tässä vaiheessa naisen pitäisi tajuta, että tässä ollaan rivien välissä pyydetty treffeille, ja tajuta itse kysyä mieheltä, haluaisiko hän lähteä jonnekkin yhdessä.
Erinäiset fb-chat keskustelut yms ovat myös samaa huttua. Keskustellaan jotain yleispätevää, ja mies laittaa aina tekstin loppuun "hyvät yöt.......". Nimenomaan pisteiden kera. Tästä pitäisi naisen osaa päätellä, että mies oikeastaan haluaisikin olla sinua tapaamassa tai on ainakin kiinnostunut.
Suomalaisen miehen on vaikeaa sanoa myös yhtään kohteliaisuutta naisesta. Tulee tosi viehättävä olo.....
Taidankin viettää sinkkkuna loppuelämäni, alkaa kyllästyttää se, että joudun aina tekemään itse aloiteet.- wienerrr
"Tässä vaiheessa naisen pitäisi tajuta, että tässä ollaan rivien välissä pyydetty treffeille, ja tajuta itse kysyä mieheltä"
No eikä täydy. Jos mies ei tuossa kohtaa itse ehdota jotain, niin itseään saa syyttää. Vaikea uskoa, että tuollaisia miehiä olisi useita. Voihan olla, että se tyyppi haluaa vain kysyä muuten viikonlopun ohjelmasta. - 14+8
wienerrr kirjoitti:
"Tässä vaiheessa naisen pitäisi tajuta, että tässä ollaan rivien välissä pyydetty treffeille, ja tajuta itse kysyä mieheltä"
No eikä täydy. Jos mies ei tuossa kohtaa itse ehdota jotain, niin itseään saa syyttää. Vaikea uskoa, että tuollaisia miehiä olisi useita. Voihan olla, että se tyyppi haluaa vain kysyä muuten viikonlopun ohjelmasta.No kyllä mulle miehenä tulee jostain siivoan/tiskaan vastauksesta olo, että nainen ei taatusti ole kiinnostunut seurastani ja keksii vaan tekosyyn ettei ehdi tapaamaan.
Oikeasti kysyn onko menoa ja sen sijaan että nainen sanoisi jotain "Eipä mitään suunnitelmia vielä." hän tekee itsensä väkisin "kiireiseksi" jollain siivoamisella.
Mitä muuta tuosta voisi päätellä, kuin että ei ole kiinnostunut tapaamaan? Tuskin sä kavereillekkaan vastaat, että siivoat viikonloppuna, jos ne kyselee onko ohjelmaa vielä viikonlopuksi, jos haluat oikeasti tavata kavereitasi? - wienerrr
14+8 kirjoitti:
No kyllä mulle miehenä tulee jostain siivoan/tiskaan vastauksesta olo, että nainen ei taatusti ole kiinnostunut seurastani ja keksii vaan tekosyyn ettei ehdi tapaamaan.
Oikeasti kysyn onko menoa ja sen sijaan että nainen sanoisi jotain "Eipä mitään suunnitelmia vielä." hän tekee itsensä väkisin "kiireiseksi" jollain siivoamisella.
Mitä muuta tuosta voisi päätellä, kuin että ei ole kiinnostunut tapaamaan? Tuskin sä kavereillekkaan vastaat, että siivoat viikonloppuna, jos ne kyselee onko ohjelmaa vielä viikonlopuksi, jos haluat oikeasti tavata kavereitasi?Naiset ei ajattele kuin miespuoliset kaverit.
- 14+8
wienerrr kirjoitti:
Naiset ei ajattele kuin miespuoliset kaverit.
Se on kyllä totta.
Mutta miksei selkeä "onko viikonloppuna ohjelmaa"-kysymys ole vielä 100% selkeä naiselle? Ei mua naisesta kiinnostuneena miehenä kiinnosta se ajattelitko imuroida tai tiskata viikonloppuna, vaan se olisiko sinulla aikaa tavata ;)
Ja jos vastaus on, että olet mielummin imurin seurassa kuin "vapaa", niin saat imuroida ihan rauhassa yksin ja miettiä sitten olisko kannattanut sanoa, että olis aikaa nähdä kun yksin imurointi viikonlopusta toimeen käy tympimään... Kyllä mä pientä vihreetä valoa kaipaan, että tiedän että oikeasti on kiinnostusta toisestakin suunnasta tapaamiseen..
Mulla on muuten naispuolinen kamu, joka käyttää tiskausta/imurointia tekosyynä, jos sitä ei vaan huvita höpistä/tavata, joten omakohtaisena kokemuksena tuo imurointi on kyllä kohtelias tapa sanoa ei kiinnosta..
- just joo
Niin tai mun tapauksessa olen pyytänyt treffeille ja sen jälkeen tekstaillaan jotain mutta ei haluta enää tapaa! kuin se kerran. eli ilmeisesti olen liian fiksu seurustelemaan tai liian hyvännäköinen. muuta selitystä en keksi.
- I KNOW THIS
Näkisin syynä sen, ettet malttanut vaan olit liian kiinnostunut / innostunut miehestä. Siis menit pyytämään häntä treffeille ennen kuin mies tajusi mitä oikeasti menettääkään, jos ei pyydä sua. Tämä vesitti mahdollisen hyvän alun, mutta niin kuulukin mennä. Ei teitä oltu yhteen tarkoitettu. Tsemppiä seuraavissa seikkailuissa - parempaa luvassa:))))
- N23
Minä olen muutaman kerran baarissa mennyt vetävän näköisen miehen luo ja pyytänyt tupakalle ja aloittanut keskustelun. Yhdestä poiki pidempi juttu. Jos mies on varattu/ei kiinnostunut, hän kyllä sanoo sen, ja se on siinä. Ei pakkeja kannata ottaa itseensä - enemmän minua harmittaa, jos jätän sen potentiaalisen miehen rauhaan, enkä ikinä saa tietää, mitä siitä olisi tullut.
Itseluottamusta kehiin ihmiset, niin miehet kuin naiset! Se se vasta seksikästä on. Ennemmin haluan ulkonäöltään vähemmän vetävän mutta itsevarman kuin mallipojan, jonka itsevarmuus on ulkoisista tekijöistä riippuvaa. Olen itse itsevarma, enkä ota itseeni, jos tulen torjutuksi. Jos ota riskiä, ei voi voittaa. Aloittakaa vaikka tulen pyytämisellä joltakin ja siitä pikku hiljaa isompiin tekoihin. - 19+17
Ylemmän tason mies ei ikinä kiinnostu tupakoivasta naisesta!
- nainen minäkin
Jahas ja mitähän tarkoittaa "ylemmäntason" mies ?.
Ole oma itsesi:) hymyile. Oikeasti ei tarvitse muuta ja rennosti jutustelua. Itse olen immarreltu jos nainen tulee hymyssä suin juttelemaan. Silloin ei ulkönäkö kauheasti paina koska se luonne ja iloisuus sivuuttaa tuon kaiken!
Joten terassilla lenkillä missä vain juttelemaan:)- varma saanti
katso itseäsi peliin miltä näytät.miehet arvostavat naista kun ei ole pulla.tee vaikutus tanssi lattialla pukeudu siististi.harrasta liikuntaa älä ole hapan vaan iloinen.katso miestä salaa.
- Vastine
Ja nainen arvostaa sitä, että mies osaa kirjoittaa suomen kieltä. Jotta ainakin valtaosa yhdyssanoista tulee kirjoitettua oikein.
- those were the days
niin se vaan on, että kun naisella 40 kolahtaa linssiin, markkina-arvo aloittaa välittömän syöksykierteen alaspäin. ei auta vaikka elämänkokemusta, asemaa ja itsevarmuutta on karttunut, jolloin oman markkina-analyysin mukaan on huomattavasti parempi "sijoitus" kuin parikymmentä vuotta sitten. missä piileskelevät ne miehet, jotka eivät lässytä imeliä hempeyksiä siteeraten jotain korneja laulun sanoja, vaan uskaltavat puhua/kirjoittaa omin sanoin? entäpä ne miehet, jotka ymmärtävät mitä sana rehellinen tarkoittaa? ja vielä ne miehet, jotka ovat ihan tavallisia kunnon miehiä, ilman opeteltuja huvittavia iskuyrityksiä, joiden kuvittelevat uppoavan naisiin, tunnusmerkkeinä sanoja mm. "takkatuli,lämmin syli,talvi-ilta,käpertyminen,jutellaan..jutellaan.." HAH! sanon minä!
vinkki kaikille oikeasti naisen haluaville miehille: älä lässytä.ole oikeasti rehellinen.älä esitä muuta kuin olet.ole mies.
vinkki kaikille oikeasti miehen haluaville naisille: hitostako minä sen tiedän!
Hyvää Rakkauden Kevättä kaikille :-)
t: those were the days- nainen minäkin
Tosi mautonta puhua naisen ja miehen suhteissa markkina-arvosta!!!
nainen minäkin kirjoitti:
Tosi mautonta puhua naisen ja miehen suhteissa markkina-arvosta!!!
sehän on se raha kaiken a ja o. seksi maksaa
- I'm too young to him
Keinot ei taida muhun ainakaan pätee? Kun oma kiinnostuksen kohdekin on 12 vuotta vanhempi, enkä usko että hän voisi minusta kiinnostua... Olen ihan liian nuori hänelle...Olen vasta 18, mutta haluaisin hänet silti.
Vai olenko (toivottavasti) hakoteillä?
Voisiko kukaan mies kiinnostua 12 vuotta nuoremmasta? yksinkertaisesti mies isketään kun otetaan paita pois ja sitten suihinotto..
ja ei se merkitse ettei mies ole kiinnostunut, se vain meinaa että olet liian ruma ettei mies uskalla lähestyä ettei kaveri porukan pojat rupea kiusaamaan..- tämmöttismiäs
Miehen kommentti: jos on kiinnostava nainen, niin kyllä me aloitteen teemme. Jos emme tee, jäämme ilman kiinnostavaa naista ja ehkä ilman ketään naista ja pikku hiljaa korvaudumme niiden miesten jälkeläisillä, jotka saavat aloitteen tehtyä. Suhde ei jotenkin lähde oikeille raiteille, jos mies on se, jota pyydetään treffeille ja uusille treffeille ja syömään ja niin edelleen.
Mutta.
Asiat eivät koskaan ole niin yksinkertaisia. Koska kysyvä mies saa paljon pakkeja, seurailemme mielellämme tilannetta, jotta voisimme olla mahdollisimman varmoja, että homma menisi putkeen. Tämä menee helposti ylivarovaiseksi riskienvälttelyksi, etenkin jos ei ole ihan teräkunnossa ja skarppina kyseisenä päivänä.
Jotta näin ei kävisi, arvostamme kyllä naiselta sellaista "aloitetta", että tullaan juttelemaan tai moikkaamaan tai jäädään katsomaan niin pitkäksi aikaa, jotta meille selviää, että "tätä naista saa yrittää, se ei vittuile takas".
Meille kun antaa vähän (selvää) vinkkiä (ilman tulkinnanvaraa), niin ylioptimistinen mielikuvituksemme hoitaa loput. Kunhan päästään juttelemaan, niin jätä sitten pallo meille miehille. Jonkun kanssa voi toimia, että pyytää miestä syömään tai muuta, mutta useimpien kanssa ei. Miehen pitää löytää omat munansa (kielikuvallisesti puhuen), että on itse se, joka ehdottaa naiselle jotain tai sopii jatkosta. Muuten saattaa käydä niin, että houkuttelet juuri niitä miehiä, joille saat tehdä mahdollisen parisuhteen toteutuessa kaiken kotona, ihan seinän maalaamisesta auton huoltoon viemiseen.- Kiitos kuvauksestasi
Hyvä, hyvä! Just tällaista tänne palstalle on kaivannut. Osaat kuvata prosessin tosi hyvin. Tämä antoi vahvistusta nykyiselle tyylilleni ja ihan ok näyttää menevän. Itsekuria tämä kyllä jossain määrin tarvii, ettei tosiaan mene mielihalujensa mukaan, vaan uskoo ja luottaa siihen , että kyllä kaikki aikanansa järjestyy. Naisena voi olla haasteellista antaa miehen tosiaan hoitaa lähentymiset, mutta kun niitä tapahtuu, niin ne ovat todella palkitsevia, uskoisin molempien kannalta. :)
Ja tässä on TUNNETTA ennen kaikkea, jännitystä ja sähköä.
Sano että haluat harrastaa noh sitä itseään miehen kanssa niin mies sustuu mihin vain!
- .jc
Olen itse ujo tyttö, mutta ilmaisen kyllä kiinnostukseni kun hakeudun miehen seuraan juttelemaan, hymyilen ja juttu luistaa. Ei siinä tarvita sen enempää kikkailuja, pitää vaan mennä ja tutustua muina naisina ja jos kemiat sitte kohtaa, niin se on ihan sama kuka sen kiinnostuksensa ilmaisee. Itse olen ilmaissut kerran ja äärettömän monesti jätkän kanssa keskusteltuani sanoin baarissa ihan hiljaa kun ujostutti, että olen ihastunut häneen. Ja siitä se sitten lähti.
En ole ikinä uskonut sellaiseen tuntemattoman miehen lähestymiseen baarissa ja sitten sosiaalisten pelien pelaamiseen, koska tuntuu lähinnä siltä että jos siinä onnistuu, tuloksena on hyvin pelattu peli, ei oikea ihmissuhde jossa homma toimisi itsestään.- .jc
Äh, siis että "kun olin jutellut tämän yhden miehen kanssa erittäin useaan kertaan", ei äärettömän monien jätkien kanssa keskusteltuani. Mutta kun olin ilmaissut sen ihastukseni, mies myönsi omansa ja suuteli minua, joten pallo jäi tosiaan sitten hänelle siitä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751988Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561417Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2051240Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781102Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67957
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.95868