Kellä upein perse?

Bottommman

Kautta aikaun saa listata...
No ainakin Heidi ja Heli.

42

6446

    Vastaukset

    • hehe

      Isabellalla :P

    • Lennart

      No Sepolla. Se on oikea namupala.

    • Tumppu-Tommi.

      Heidi on kyllä kaikinpuolin haluttava kaunotar ja näemmä myös halukas. NAM

    • Börrje

      Ismolla, nam!

      • IsmoJaJutta

        Jutta siellä huohottaa...


      • IsmonPyllyynMelaa

        Ismon tyylikäs ja kiinteä perse on aivan paras!


    • 69

      Iida, Heidi, Peppi...
      Mitä väliä?
      Kaikki kelpaavat.

    • Huuf

      Peppi, Isabella, Iida vanhoista Elina ja Heli

    • Esko K.

      Jos saisin kuvat kaikkien perseistä, niin sitten voisin sanoa.

    • Anders B

      Ismolla tietenkin. Jätte bärsse.

      • pyllytpyllyt

        Eipäs kun Sepolla! Ii-hanaa!


    • PanisinLujaa

      Salkkareiden historian kaunein nainen on kyllä Katri. En nyt muista mitään perse-kohtausta siltä, mutta sillä on aivan takuulla mahtava perse. Myös nykyisistä Iida, Peppi, Heidi ja Isabella. Cindyäkin panisin, vaikken senkään perseestä osaa sanoa. Tissit siltä ainakin löytyy (kattokaa MTV3 Katsomosta uudestaan tuo 17.9. jakso. Myös 18.9. jaksossa tämän tissit kiilsivät hiestä märkinä.

    • YA

      No Eliaksel daah! Just semmoi söpö piukka koskematon peppu.

      En tiedä yhtäkään raavasta miestä kuka ei himoais sitä!

    • Lars.

      Ismolla on nästä bärsse

      • Lörs

        Äläs ny Lasse, kun Sepolla on ihan ihanin perse!


    • Seppo T

      Helena Kuulalla

    • S. Taalasmaa

      Taalasmaan Ullalla, ehdottomasti.

      Terv. Seppo T.

    • Tietoniekka1054

      Camilla Mustavaara tietenkin. Täydellinen perse ja vartalo muutenkin. Oli aikaisemmin ja on edelleen. Tiedän että en ole ainoa ihailija, mutta ilmeisesti ainoa tyhmä, joka viitsii asian nostaa esille.

    • Menpeba

      Jannella, Pietarilla, Talella ja Sebastianilla

    • mehupaussi

      Ahteen sisaruksilla!

      • ismotietäää

        Jutan perse on paras siis oikeesti pylly, joka on aivan mahtava.


    • pokke_

      En tiedä, mutta Ismo on aikamoinen perseilijä.

      • KaluMister

        Ismolla on tosi hyvä perse.


      • Anonyymi

        Just sen takia Ismolla on paras per ce!


    • juuteillaonsitä

      Tanskalaisella näyttelijä Anette Støvelbækillä, joka näyttelee nyt esim. ylefemman sarjassa Rantahotelli (huippusarja!) Alice Frighiä http://www.imdb.com/name/nm0836742/?ref_=tt_cl_t10
      Minä heteronaisena kadehdin hänen takamustaan - olisipa tuollainen lantionkaari ja rumpa eikä tällainen tyypillinen suomalainen joka suunnasta lattana perä :(

    • Ery

      Sannilla on mahtavin perse

    • Kyllä se on Karilla! Sebastianillakin tietysti hyvä.

    • UllaTaalasmaa

      Kyllä Seppo tuo voiton kotiin

      -Salainen Ihailija

    • kivojapeppuja

      Onneksi sarjan naisnäyttelijöille on kirjoitettu puvustuksen puolesta jo kireämpiä farkkuja niin tuo peban monella upeasti esiin nam:)
      Jääneet ne lökäpöksyt pois monilta.

    • Anonyymi

      Helena Kuulalla tai Maarit Salinilla tai Marjutilla on selkeästi seksikkäin perse

      -nuori mies, joka tykkää vanhemmista naisista

      • Anonyymi

        Se nähtiin taas tänään että Kristiinalla!


    • Anonyymi

      Kyll maar se o meirä Almall.
      Ahter o levvee ko seittäm' leivä uun.

      • Anonyymi

        Eipäs ku Sepolla!
        Iiiii-hanaaa!


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe