Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

saako naapurin pariskunnan riitoihin puuttua?

naapuri mies

Mun naapuris asuu hyvännäköinen 25 v nainen ja mies joka on täys mulk..ku kirjaimellisesti. Aina viikonloppuisin ja joskus myös viikolla mies vetää hirveet kännit ja alkaa haukkumaan naistaan huoraksi, lutkaksi, pettäjäksi rumaksi läskiksi ja ties miksi. Asun pienessa liike kerrostalossa ja kuulen kaikki mitä se naapurin mies n 32 v haukkuu muijaansa.

Kerran sit kun näin ne pihalla ja se mies haukkui siinä sitä muijaansa niin sit vaan sanoin sille miehelle et se on täys mulk..ku ja et voisin vetää sitä samantien turpaan. Tiedän et se lyö myös muijaansa. Sanoin et olen kyllästynyt siihen miten se kohtelee muijaansa ja sanoin myös sille naiselle et sun on paras jättää se miehes saman tien. Se mies kävi mun kimppuun kaljapullon kanssa ja koska olen kuitenkin aika hyvän kuntoinen niin heittelin sen miehen sinne lumipenkaan puskan yli. Joku oli jo soittanut poliisit paikalle ja sit niille sanoin et olen kuunnellut monta kuukautta et miten se mies hakkaa sitä muijaansa ja haukkuu huoraksi harva se päivä. En mä mitään syytettä saanut kuitenkan ku se mies vissiin ei halunnut nostaa vaikka mä sitä kunnolla löin!

Olen sellanen mies et mun äiti seurusteli miehen kaa joka pahoinpiteli äitiäni kun olin lapsi ja en yhtään siedä et naisia lyödään. Kun olin aikuinen niin käytiin veljen kanssa sen miehen tykönä kostamassa kaikki se mitä se oli mun äidille tehnyt. Joten en pahemmin tykkää jos naisia lyödään. No se pariskunta joka asuu mun naapuris niiin se mies on muuttanut pois ja se nainen asuu nykyään yksi siinä. Ja oon ihan hyvis väleis sen naisen kaa, ollaan juteltu niitä näitä mut näkee et se ei luota miehiin vaikka on päässyt siitä idiootista eroon. Onko joku muu puuttunut naapurinsa riitoihin?

8

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xym

      Hienoa että puutuit! Nykyään kerrostalomantra tuppaa olemaan "se on niiden oma asia, ei me puututa". Omalta osaltasi varmaankin autolit naista irrottautumaan huonosti kohtelevasta miehestä.

    • Assadaami

      Ihan oikein tehty, peace and respect.

      • Vallaton väki

        Tuolla tavalla omavaltaisesti ja laittomasti asioihin puuttuminen ei ole oikein, vaikka jotenkin sitä voi koettaa ymmärtää.
        Olen myös kokenut lapsena perheväkivaltaa ja allerginen naapureille, joissa on vakivaltaa. En silti mene itse pätkimään ketään neniin, vaan soitan poliisin paikalle. On oikein puuttua asiaan, muttei mennä mukaan väkivaltaisuuksiin.


    • naapurin likka

      Olen itse puuttunut naapureiden riitoihin. Kyseessä oli uusioperhe, jossa mies haukkui ja hakkasi humalassa avovaimoaan. Puutuin tilanteeseen ainoastaan samassa taloudessa asuvien alaikäisten lasten takia.

      Kävin itse oven takana avautumassa äijälle. Poliisin käytyä muutaman kerran saman oven takana, mies hävisi vähin äänin osoitteesta. Lapset alkoivat pikku hiljaa taas hymyillä ja tervehtiä rappukäytävässä tavatessamme.

      Nainen ei ikinä kiittänyt eikä liioin tervehtinyt. Mutta suurin kiitos olikin lasten kiitollisuus.

    • eiikinäenää

      Joo mäkin puutuin sain sit 3 vuotta linnaa kun jouduinkin puolustaan itteeni,
      et ei ois kannattanu ehkä...

    • lööpit

      Jos kuulostaa siltä, että naapurissa joku saa turpaansa, niin on suorastaan VELVOLLISUUS soittaa poliisit paikalle.

    • puolustuksen puhe

      Mun mielestä naapurin idiootti miestä saa lyödä jos se hakkaa tyttöystäväänsä tai vaimoaan.

    • Kaljupsykopää

      Meidän naapuri suihkutti eukkoansa kyynelkaasulla, siinä vasta reipas ja rehti mies.
      Nyt sitten herra on vihainen naapureille ja etsii "syyllistä" joka soitti poliisit.

      Menivät avioon viimeviikolla ja nyt jo vaimo saanut palloonsa kolmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe