Kuvalla ON väliä!

pinnallinen nainen

Olen ehkä pinnallinen nainen mutta suomi24 treffi sivustolla aina ensin katson miehen kuvan jos miehen naama minua miellyttää luen myös profiili tekstin ja saatan kirjoittaa miehelle viestin.
Enkä vastaa kuvattomille profiileille.
Myös jos ruma mies lähettää minulle viestin estän hänet tai en vastaa ollenkaan.
MINULLE MIEHEN ULKÖNÄÖLLÄ ON VÄLIÄ!

54

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alyah

      Se joka väittää ettei ulkonäöllä ole parinvalinnassa mitään väliä, puhuu paskaa. Nettideittailussa se tietenkin korostuu. Mun mielestä kuva on hyvä nähdä muutenkin, koska siitä pystyy oikeasti päättelemään jo jotain (ellei lähetä jonkun toisen kuvaa). Esim. mahdollisen hulluuden. (tai sitten mulla on vain hyvä vaisto?)

      • Itseään huijannut

        Aika ihmeellistä tekstiä jos alempana aloit lässyttämään aivan muuta....

        Mitäköhän päätelmiä sinä siitä kuvasta teet muuta kuin että panettaako vai eikö paneta tai onko toinen ruma vai ei?

        Tuskin mitään.


      • näkee sen

        Saa ihmisen selvää kuvasta, onko ainakin pirullinen, -rappioholisti, vain työihminen..


    • No reakttiosi ei-toivottuihin lähestyjiin on trollimainen nyt... Vaan tuota joo. On väliä ulkonäöllä. Tosin kuvattomien naisten vastaukset ovat minulle ihan tervetulleita. En minä sitä paitsi mikään kipeen nirso ole sen ulkonäön suhteen, joidenkin muiden seikkojen suhteen kyllä.

    • AB

      Joo, huomattu on että netin deittipalstat on pinnallisia naisia täynnä. Itse en ainakaan jaksa enää kuvaani näyttää, jos nainen on vain pelkkä ulkonäköön tuijottaja niin saa minun puolestani olla. Miehen ulkonäöltä kyllä vaaditaan paljon vaikka itse ei kovin kummoisia oltaisikaan. Ei sen puoleen, olen tavannut useita naisia joilla ei kuvaa ollut, he eivät myöskään halunneet kuvaani nähdä, eli siis sokkotreffit, ja kaikki oli ihan ok tyyppejä, ja itsellä hyvä mieli kun ei tarvinnut pelleillä kuvien kanssa.

      • Alyah

        Niin, eihän niille epätoivoisille enää olekaan mitään väliä, kunhan edes joku suostuu tapaamaan niin ovat onnellisia.

        Ihan yhtä tavalla miehet osaa olla vaativia, turha tulla selittämään että naiset ovat. Yllättävän monet miehet hakee jotain barbimissiä. Itse en edes laita yleensä mitään edustavaa kuvaa itsestäni, koska haluan että he ihastuvat minuun livenä jos ovat ihastuakseen.


      • ............
        Alyah kirjoitti:

        Niin, eihän niille epätoivoisille enää olekaan mitään väliä, kunhan edes joku suostuu tapaamaan niin ovat onnellisia.

        Ihan yhtä tavalla miehet osaa olla vaativia, turha tulla selittämään että naiset ovat. Yllättävän monet miehet hakee jotain barbimissiä. Itse en edes laita yleensä mitään edustavaa kuvaa itsestäni, koska haluan että he ihastuvat minuun livenä jos ovat ihastuakseen.

        Väärin. Miehet hakevat pääsääntöisesti tavis-naista. (Nuoret) naiset hakevat pääsääntöisesti komeahkoa miestä. Tavisnaiset myös luulevat olevansa nättejä koska pillunhimoiset miehet tulevat heitä baarissa piirittämään.


      • Itseään huijannut
        Alyah kirjoitti:

        Niin, eihän niille epätoivoisille enää olekaan mitään väliä, kunhan edes joku suostuu tapaamaan niin ovat onnellisia.

        Ihan yhtä tavalla miehet osaa olla vaativia, turha tulla selittämään että naiset ovat. Yllättävän monet miehet hakee jotain barbimissiä. Itse en edes laita yleensä mitään edustavaa kuvaa itsestäni, koska haluan että he ihastuvat minuun livenä jos ovat ihastuakseen.

        Baarimissiä en ainakaan itse etsinyt.
        Normaalipainoinen ja ei-pyöreä on hyvä olla, se on miehille sitä tavallisuutta joka useimmiten kiinnostaa.


      • 4+15
        Alyah kirjoitti:

        Niin, eihän niille epätoivoisille enää olekaan mitään väliä, kunhan edes joku suostuu tapaamaan niin ovat onnellisia.

        Ihan yhtä tavalla miehet osaa olla vaativia, turha tulla selittämään että naiset ovat. Yllättävän monet miehet hakee jotain barbimissiä. Itse en edes laita yleensä mitään edustavaa kuvaa itsestäni, koska haluan että he ihastuvat minuun livenä jos ovat ihastuakseen.

        "Itse en edes laita yleensä mitään edustavaa kuvaa itsestäni, koska haluan että he ihastuvat minuun livenä jos ovat ihastuakseen."

        Eiköhän iso osa miehistäkin halua, että heihin ihastutaan livenä eikä netissä. Itse ainakin pitäisin outona, jos minuun ihastuttaisiin netissä tai että itse ihastuisin naiseen netissä.

        Minulle naisen kuva merkkaa juuri vain sen verran, että voin päätellä siitä että voisinko tavata naisen treffimielessä. Eli toisin sanoen kuva ei ole niin selvä turn-off, että kokisin mahdollisen tapaamisen osaltani turhaksi. Näitä on kuitenkin harvassa enkä siis ole hakemassa mitään missitason naista. Lähden siitä, että netin kautta tutustuminen vaatii yleensä tapaamisen. Jos profiilit ja alun jutut viesteissä kumpaakin sopivasti innostavat niin ei kun tapaamaan eikä liikaa tuijotella niitä pelkkiä kuvia. Ihmiseen ihastutaan kokonaisuutena ja itselläni siihen vaikuttaa lukematon määrä muita asioita kuin vain toisen naama. Ja ne asiat eivät selviä vain netissä märehtimällä.


      • Love ya!
        ............ kirjoitti:

        Väärin. Miehet hakevat pääsääntöisesti tavis-naista. (Nuoret) naiset hakevat pääsääntöisesti komeahkoa miestä. Tavisnaiset myös luulevat olevansa nättejä koska pillunhimoiset miehet tulevat heitä baarissa piirittämään.

        Onko se sulta (mies vai nainen?) pois?
        Minä olen jo vanhempi nainen ja haen edelleen komeaa miestä vaikka en enää edes voi/aio lisääntyä eli geenien metsästys on poissuljettua...
        Kun itse on on priimaa miksi pitäisi ottaa sekundaa seuraksi? Paitsi että "rumakin" mies voi olla hyvää seuraa makuuhuoneessa, mistä voi seurata kiintymystä, mistä voi seurata ihastumista, mistä voi seurata rakastumista...


    • Tottakai kuvalla on väliä. Ei kai nyt kukaan voi olla ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne myös seksuaalista vetovoimaa.

      • khgfdsölkjhhg

        Jaa, jos seksi on tärkeintä, mutta kaikki ei etsi vain naiskenteluseuraa. Haloo.


      • älkää jeesustelko

        Miksi ihmeessä tämä simasuun vastaus on saanut noin paljon miinusta? Ihan tottahan tuo on että täytyy olla vetovoimaa tai suhteesta ei tule mitään. Rumilukset täällä jakelevat alapeukkuja kun eivät kestä kuulla että seksuaalinen vetovoima on aika olennainen osa parisuhdetta. Että ihan turha alkaa lässyttää jostain pinnallisuudesta ja pelkän seksiseuran etsimisestä. Vai tykkäättekö te elää seksittömässä parisuhteessa sen takia että kumppaninne on niin ruma ettette kestä edes katsoa häntä?


    • Itseään huijannut

      Joo, hieno homma että myönnät asian.
      Itse aloin tietyssä vaiheessa sivuuttamaan täysin profiilit joissa nainen sanoi että "ulkonäön pitää miellyttää" tai että "en ole pinnallinen, mutta..."
      koska yleensä kyseiset naiset häipyivät eivätkä enää vastanneet kun saivat kuvan.
      Osa alkoi myös vongata kuvaa ekoissa viesteissä joka antoi aika selvän näkemyksen mitä he ajoivat takaa.

      Lopulta lopetin koska ei vain jaksanut "kuvapakkeja" ottaa enää vastaan.

      En usko että olisin saanut profiiliini vastauksia lähes lainkaan paitsi ehkä niiltä naisilta jotka eivät lainkaan osu omiin kriteereihin jos olisin kuvan laittanut näkyviin.
      Tai ainakin se olo tuli jos lähes poikkeuksetta kaikki katkeaa kuvaan.

      En ajattellut olevani ruma tai puoleensavetämätön tai seksuaalista vetovoimaa vailla oleva mies ennen kuin tutustuin nettideittiin.
      Kuva oli hyvä, mutta naama nähtävästi paska tai mitätön.

      En suosittele kenellekään miehelle nettideittiä joka on huomannut esimerkiksi että ei saa naisilta erityistä huomiota tuolla muualla ulkomaailmassa.
      Netissä ei ole meno yhtään sen pinnallisempaa vaan nimenomaan päinvastoin.

      Omat ajatukset, luonne, asioiden vastaavuudet, samat harrastukset, huumorintaju, fiksuus tai muut kirjoituksella selviävät "kemiat" eivät tarkoita mitään koska kyse on aina lopulta fyysisestä viehätyksestä ja sen aiheuttamasta seksuaalisesta vetovoimasta naisille.

      Väittävät ehkä muuta, mutta jos hiellä on valinnanvaraa niin noilla mennään. Sitten kun ei ole valinnanvaraa kun kysyntä on laskenut ja ikää, kiloja tai lapsia on tarpeeksi jne. niin sitten ehkä aletaan katsoa maailmaa vähemmän pinnallisesti.

      Jos netissä ja muuallakin on tuollainen tarjonta naisia eli joko pinnallisia tai sitten täysin epäsopivia tai epätoivoisia jotka eivät sovi lainkaan elämään minun kanssani niin mieluummin sitä on yksin.
      Ettii vaikka ulkomailta ja seksiähän saa aina jostain.

      Pitkään huijasin itseäni että kyllähän näin mielikuvituksellinen, fiksusti parisuhteesta ajatteleva huumorintajuinen mies ainakin jonkun saa treffeille netistä kun vain laatii profiilin joka säväyttää naisen joko syvällisyydellään tai persoonallisuudellaan.

      TOTUUS on ettei pääse. Ellei sitten sokkotreffeille joissa tulee pakit joka tapauksessa kun naiset tapaavat huomattavasti komeampia miehiä jatkuvasti.

      Kuva ratkaisee käytännössä siis KAIKEN.
      Aloittajalle kunnia siitä että ei valehtele asiasta vaan kertoo sen suoraan.
      Itteäni huijasin netissä riittävän pitkään ja oli hyvä aika lopettaa.

      Onnittelut niille ja tietysti teille lähes jokaiselle naiselle joilla on kysyntää sen naaman perusteella.
      Naamageenit ratkaisee, eikä ne muut.

      • Itseään huijannut

        Unohtui sanoa että tosielämässä olen varmaan ok miellyttävän näköinen ja aika normaali. Tosin noin äkkiseltään tuskin vien kenenkään sydäntä pelkällä ulkonäöllä.
        Se ei vain netissä riittää, jossa se "normaali" muuttuu tylsäksi tavikseksi ja se komea muuttuu siksi "normaaliksi" jota etsitään.

        Mutta voihan olla että saamani käsitys että olisin suhteellisen normaali noin muuten on väärä ja olen todellisuudessa ruma mies.

        Sille nyt ei kovin paljoa vain itse mahda. Siltä pohjalta netissä tuli aika kova tuomio ja täystyrmäys naisilta.


      • kokem.on

        mulle ei kukaan nainen ole naamapakkeja antanut, vaikka en olen ikäisekseni vanhemman näköinen, päinvastoin naiset kiinnittävät huomion fyysiseen olemukseen ,kuka nyt tupakoivasta viinalle löyhkäävästä kaljamahaisesta sohvaperunasta innostuisi, ellei nainen sitten itse ole jo vastaavanlaisilla avuilla varustettu.


      • kokem.on
        kokem.on kirjoitti:

        mulle ei kukaan nainen ole naamapakkeja antanut, vaikka en olen ikäisekseni vanhemman näköinen, päinvastoin naiset kiinnittävät huomion fyysiseen olemukseen ,kuka nyt tupakoivasta viinalle löyhkäävästä kaljamahaisesta sohvaperunasta innostuisi, ellei nainen sitten itse ole jo vastaavanlaisilla avuilla varustettu.

        tarkoitin:olen ikäisekseni :D


      • kokem.on
        kokem.on kirjoitti:

        tarkoitin:olen ikäisekseni :D

        Ja vielä, kaikki akat hakee juuri sitä rikasta elättäjää, siinä vaiheessa kun saa tietää että herralla on hynaa rupee pikkuhousut tippumaan.....


    • Alyah

      Ihmeellistä itkemistä ja tekopyhyyttä täällä. Tutkimuksien mukaanhan jo on pelkästään niin, että miehille ON tärkeämpää naisten ulkonäkö kuin naisille miesten. Toki poikkeuksiakin on.
      Mutta on turha tulla tänne väittämään, että jos toisella on unelmaluonne, mutta ulkonäkö ei miellytä OMAA silmää niin haluaisi tavata. Kauneus/komeus on katsojan silmässä.

      • Alyah

        Ja toisekseen; niitä pakkeja saa ihan kaikenlaiset ihmiset; rumat, kauniit, komeat, tavikset, lyhyet, pitkät, jne. Ei se että on netissä saanut pakit tarkoita automaattisesti sitä, että olet ollut jonkun mielestä ruma. Esim. kirjoittaminen on aika tärkeää siinä vaiheessa, koska sitä on niin riippuvainen toisen teksistä.
        Esim. epätoivoista kuvaa ei kannata itsestä antaa vahingossakaan.

        Toisekseen, itse ainakaan en aio antaa muiden määritellä omia henkisiä tai fyysisisä ominaisuuksia. Uskon itseeni, ja jos joku muu ei näe minua kiinnostavana/viehättävänä, se on heidän oma ongelmansa. Minä tiedän kuka olen.

        Kutsukaa ylpeäksi tms. jos haluatte.


      • Itseään huijannut

        "Ihmeellistä itkemistä ja tekopyhyyttä täällä. "

        Siinä olikin tämän keskustelun loppu kun noin hienon aikuismaisesti osasit asiaa kommentoida.
        Mene nyt ruikuttamaan ja uikuttamaan muualle sinäkin.

        Jos toteaa vittu tosiasian niin saa paskaa vain niskaansa täällä.

        Kuule, Alyah, luonteesi on kuraa joten älä suotta huolehdi kuvastasi.


      • Itseään huijannut
        Alyah kirjoitti:

        Ja toisekseen; niitä pakkeja saa ihan kaikenlaiset ihmiset; rumat, kauniit, komeat, tavikset, lyhyet, pitkät, jne. Ei se että on netissä saanut pakit tarkoita automaattisesti sitä, että olet ollut jonkun mielestä ruma. Esim. kirjoittaminen on aika tärkeää siinä vaiheessa, koska sitä on niin riippuvainen toisen teksistä.
        Esim. epätoivoista kuvaa ei kannata itsestä antaa vahingossakaan.

        Toisekseen, itse ainakaan en aio antaa muiden määritellä omia henkisiä tai fyysisisä ominaisuuksia. Uskon itseeni, ja jos joku muu ei näe minua kiinnostavana/viehättävänä, se on heidän oma ongelmansa. Minä tiedän kuka olen.

        Kutsukaa ylpeäksi tms. jos haluatte.

        "Ei se että on netissä saanut pakit tarkoita automaattisesti sitä, että olet ollut jonkun mielestä ruma."

        Kyllä se netin naisten mielipiteen kertoo aika selvästi. Ruma tai tavis ei kelpaa ellei sillä ole fotogeenisyys kohdallaan.

        "Esim. kirjoittaminen on aika tärkeää siinä vaiheessa, koska sitä on niin riippuvainen toisen teksistä.
        Esim. epätoivoista kuvaa ei kannata itsestä antaa vahingossakaan. "

        No voi ihme kun ymmärrä että tuskin se tekstistä johtuu jos sitä KEHUTAAN ja pakit tulevat siinä vaiheessa kun kuvat vaihdetaan.

        Näin se vaan menee. Haluatko että asiasta valehdellaan että sinulle tulee parempi olo miten pinnallisia naiset ovat netissä vai?


      • AB
        Itseään huijannut kirjoitti:

        "Ihmeellistä itkemistä ja tekopyhyyttä täällä. "

        Siinä olikin tämän keskustelun loppu kun noin hienon aikuismaisesti osasit asiaa kommentoida.
        Mene nyt ruikuttamaan ja uikuttamaan muualle sinäkin.

        Jos toteaa vittu tosiasian niin saa paskaa vain niskaansa täällä.

        Kuule, Alyah, luonteesi on kuraa joten älä suotta huolehdi kuvastasi.

        Joo näinhän se asia on ollut maailman sivu että kun sanoo totuuden niin alkaa loka lentää, se on kun totuus tekee kipeää.


      • Itseään huijannut
        AB kirjoitti:

        Joo näinhän se asia on ollut maailman sivu että kun sanoo totuuden niin alkaa loka lentää, se on kun totuus tekee kipeää.

        Sitä en ymmärrä tässä että MINUAHAN sen totuuden pitäisi satuttaa, mutta kun tiedän etten mahda jutulle mitään niin jättäydyin pois nettideitistä.

        Mutta se on nähtävästi niin että näitä asiotia ei saa sanoa ääneen ettei naisille itselleen tule nettideitistä ja itsestään huono sekä pinnallinen olo.

        Naurettavinta ovat juuri nämä "itkemis" ja "valittamis" kommentit.
        "Katkeruus"-kortin esille vetäminen on jo niin surkuhupaisaa että ei paremmasta väliä.


      • AB
        Itseään huijannut kirjoitti:

        Sitä en ymmärrä tässä että MINUAHAN sen totuuden pitäisi satuttaa, mutta kun tiedän etten mahda jutulle mitään niin jättäydyin pois nettideitistä.

        Mutta se on nähtävästi niin että näitä asiotia ei saa sanoa ääneen ettei naisille itselleen tule nettideitistä ja itsestään huono sekä pinnallinen olo.

        Naurettavinta ovat juuri nämä "itkemis" ja "valittamis" kommentit.
        "Katkeruus"-kortin esille vetäminen on jo niin surkuhupaisaa että ei paremmasta väliä.

        Parempi se onkin että jättäytyy pois koko nettideiteistä, itse olen ajatellut tehdä saman, siinä hakkaa vain päätänsä seinään. Eihän tosiasioita saisi ikinä sanoa.


    • Alyah

      No kukas nyt tuomitsee äkkiä? Sinulla taitaa olla aika paljon katkeruutta naisia kohtaan. Itselleni on tapahtunut ihan vastaavia juttuja. Olen sitten ajatellut, että voihan olla että miehellä on saattanut olla muutamia joiden kanssa kirjoittelee, ja todennut vaikkapa kuvan kohdalla että pitääkin jo jostakusta muusta enemmän. Ethän sinä VOI tietää mikä on totuus, ellei nainen suoraan sano ettei kuva miellytä (mitä kukaan tuskin sanoo).

      Ehkä sinun tulisi päästä tuosta katkeruudesta eroon. Äläkä anna muiden määritellä arvoasi. Hyvää jatkoa.

      • Itseään huijannut

        Sieltä se tuli sitten :D "katkeruus"-kortti.
        Aloitetaan "itkemisellä" ja päädytään "katkeruuteen".

        "Ethän sinä VOI tietää mikä on totuus, ellei nainen suoraan sano ettei kuva miellytä (mitä kukaan tuskin sanoo)."

        Mikä "totuus"?
        Pitääkö tässä oikeasti mielestäsi ottaa selvää että onko ruma vai ei ennen kuin moista voi todeta mitä netin naiset ajattelevat? Minulle sanottiin suoraan että naama ei miellytä eikä sytytä.

        "Äläkä anna muiden määritellä arvoasi."

        Mistä ihmeen arvosta sinä puhut?
        Eihän se minun uskomisella mihinkään tämä asia muutu?

        Sovitaan näin:
        En ole ruma, netissä naiset eivät ole pinnallisia lainkaan vaan ihanan rakastettavia olentoja ja kuvalla ei ole mitään väliä.

        Tuonhan sinä halusit kuulla, eikö totta?

        Mikään ei ole niin rasittavaa kun joku naikkonen joka kaivaa esille "itku" ja "oot katkera" kommentia kun jotakin tosiasioita lyö pöytään. Sellaisesta naisesta ei ole ihmissuhteeseen.


    • Alyah

      No aika suurella tunnelatauksella sinä tunnut täällä olevan.
      Oman arvon määrittämisellä tarkoitan juuri sitä, että TIEDÄ ITSE oma arvosi. Maailma on täynnä ihmisiä joiden mielestä olet sitä tai tätä. Ei kannata jäädä vatvomaan sitä, jos et yhtä ihmistä ole miellyttänyt.

      • Itseään huijannut

        "No aika suurella tunnelatauksella sinä tunnut täällä olevan. "

        Tunnelatausta ei saa siis olla lainkaan?
        Oliskohan niin että sinä olet se joka aloitti tuon tunteilun kun itse totesin FAKTAN että kuvalla on väliä sekä olen huomannut miten se vaikuttaa oman seuranhakuni lisäksi muiden seuranhakuun.
        Sinun reagointisi oli että tässä ketjussa on paljon "itkemistä" (viitannee siihen että tämä kaikki on "valitusta" eli jonkilaista epämiellyttävää faktaa sinulle) sekä sen jälkeen heitit katkeruus kommentia.

        "Oman arvon määrittämisellä tarkoitan juuri sitä, että TIEDÄ ITSE oma arvosi. "

        Mistä sinä tiedät miten minä itseäni arvostan?
        Pitääkö minun sanoa että Vittu kun olen komea ihana superuros mutta netissä naisilta saa pakit vai?

        "Maailma on täynnä ihmisiä joiden mielestä olet sitä tai tätä. "

        Joo, joo, mutta tässä puhuttiin nettideitistä ja siitä kannattaako tuhlata aikaansa netissä jos lähes kaikki ajattelee ettei naama sytytä.
        Mielestäni ei kannata. Sen totesin.
        Ei sillä minun yleisen arvon kanssa ole mitään tekemistä.

        "Ei kannata jäädä vatvomaan sitä, jos et yhtä ihmistä ole miellyttänyt. "
        Tarkoitat kymmeniä lähes sataa naista nettideitissä?

        Mitä "vatvomista" se edelleen on (suhtaudut negatiivisesti tuon faktan sanomiseen ääneen jälleen sekä pidät tätä jotenkin epämiellyttävänä analysointina nähtävästi) jos tuon asian toteaa täällä palstalla ketjussa jossa aloittaja myöntää että asia on niin että kuvalla on väliä?

        Mitä minun pitäisi sitten sanoa tai tehdä että en "itkisi" ja olisi "katkera" sinun mielestäni?

        Olla hiljaa ehkä?


    • pinnallinen mies

      Olen ehkä pinnallinen mies mutta suomi24 treffi sivustolla aina ensin katson naisen kuvan jos naisen naama/paino minua miellyttää luen myös profiili tekstin ja saatan kirjoittaa naiselle viestin.
      Enkä vastaa kuvattomille profiileille.
      Myös jos ruma/laardiperse/yh lähettää minulle viestin estän hänet tai en vastaa ollenkaan.
      MINULLE NAISEN ULKÖNÄÖLLÄ/PAINOLLA ON VÄLIÄ!

      ;)

    • pakkastaulkona

      Kyllä sillä kuvalla on väliä, sillä eipä kiinnosta viestitellä kenenkään epäsiistin
      näköisen turjakkeen kanssa.

      Ihan sama, kun livenä joku puliveivari tulis tekeen lähenpää tuttavuutta.
      Oli sitten mitä pintaa tahansa, jos ei miellytä, niin ei miellytä.

      Enkäpä nyt tarkoita, että pitää olla komee, vaan pitää huolta itsestään.
      Sokkotreffeille en kyllä menis ja sillä sipuli.

    • Topi Helsinki

      Mutta muista että se kauneuskin on katoavaista. Nuorena miehenä 15 vuotta sitten kiimaiset neitsyet olivat herkeämättä kimpussani kun kadulla astelin. Nykyään hyvä jos edes muutaman kerran viikossa tulee flirttiä.

    • .................

      Kun elää tarkasti omien teesiensä mukaan voi olla lähes varma, että ne pitävät ellei kohtalo puutu peliin ja metaforisesti hakkauta päätä väkisin seinään.

    • Pötyä..

      Ei ole väliä.

    • hittovie

      ON väliä.

    • skiskiskinny

      no väliähän sillä on tottakai jossain vaiheessa, mitäs sitä kieltämään?
      itsekkin pinnallisesti tulee katseltua useinki "valokuvalliset profiilit" osiota, kunnes nyt tässä vähän aikaa sitten löysin aikas mahtavan tyypin, jolla nyt ei sitä kuvaa siinä profiilissa ollut. niinkuin ei myös minullakaan, sanottakoon nyt tämäkin.
      noh tässä ollaan nyt jonkin aikaa jutusteltu jo, eikä kumpikaan ole uskaltanut pyydellä kuvia suunnalta eikä toiselta.
      liekkö tosin uskalluksesta kyse, vaiko siitä pettemyksestä jos toisen naama ei sitten miellytäkkään?
      en haluais pitää itseä pinnallisena ihmisenä, mutta ehkä tuleva kuva pelottaa minua, mitä jos reaktio on ensimmäisenä heti eieiei, mitä jos? miten sen sitten sanoo toiselle(?), että perkele, muuten aivan vitun hyvin tullaan toimeen, mutta naamas on ruma ko petolinnunperse, että ei kiitos? tai tuleeko siinä vaiheessa sitten että vedetään tämä "ollaan ystäviä kortti esiin?" vai vai vai? miten siinä vaiheessa kun ollaan jo puheltu pidempään ja tuntuu että jes, tämä tyyppi on SE ja sitte potti räjähtää käsiin, tättärää, mies/nainen onkin jotain aivan aivan muuta ulkonäöllisesti mitä odotit?
      ei siinä vaiheessa kyllä haluta olla pinnallinen ollenkaan, mutta itselläni pelottaa että mitä jos siinä sitten tämä minunki "piilevä" pinnallisuus ottaakin vallan ja siinä sitten ollaan.. ehkä se minusta jo tekee pinnallisen tosin kun ajattelen edes koko asiaa, mutta niin.
      ei voi todeta kuin että, jossain vaiheessa se kuva kuitenkin tulee merkittäväksi osaksi, jos ei sitten tee niitä sokkotreffejä, joihin minusta ei ehkä olis ei sitten ollenkaan. liian ujo moiseen, liian ujo jo pelkästään sen oman kuvan lähettämiseen.
      no kuitenki. kiitos i have spoken.

    • fakta

      Kaikki naiset katsoo kuvaa ja tilipussia. Muuten ei ole mitään jakoa saada vastausta!

      • 67654357896544

        Onko ne tulot pakko laittaa profiiliin. Mulla ei ole, mutta oon silti saanut vastauksia.


    • oinasnainen74

      Naurettavaa muuten se, että noita profiileja saa arvostella joillain ihme tähdillä, kuin jotain palkintokinkkua. Sinne ne torpatut ja kriteereiden ulkopuolelle jääneet kostavat laittamalla ykköstä. Ei sillä, että sillä olisi väliä, ainakaan kuvattomassa profiilissa.

      itseä naurattaa hieman se, että jotkut miehet väittävät naisia pinnallisiksi, mutta esim. facebookin kautta (siellä on kuvakin) saan koko ajan "Moi, ootpa todella kaunis nainen" -viestejä ja täällä kun on profiili jossa haluan lähteä liikkeelle ilman ulkomuotoa, saan paljon vähemmän yhteydenottoja. Mutta parempi niin, eipähän tarvitse itse katsella pinnallista miestä sitten. Joka kiinnostuu ajatuksista, saa myös kuvan.

    • et ole ns pinnallinen.. itse olen samanlainen.. miehen ulkonäöllä on välii treffipalstoillakin. ei miehetkään kirjota "rumille naisille"

    • Ilkeä

      Hei kaikki ihanat paskanaamat!

      Täällä kirjoittaa mies jolla on ilmoitus täällä suomi24.fissä ja siinä ilmoituksessa kuva joka on mahdollisimman mitäänsanomaton. Sillä perusteella, että koska osaan kirjoittaa, keskustella sekä omaan terveen itsetunnon ja ne ihmiset, kenenkä haluan minulle kirjoittavan täällä, lukevat tekstin ja kirjoittavat asiaa, koska heillä oikeasti on jotain asiaa. Jonoksi asti ei ole yhteydenottoja tulvinut, eikä tarvitsekaan.

      En ole rumimmasta päästä, en vain halua vierelleni pelkkää kiiltävää pintaa. Elämä on rosoista, jumalauta ja se saa myös näkyä.

      Onnia kuitenkin seuran hakuun kaikille ja muistakaa, että kauneus on katoavaista , rumuus menee luihin ja ytimiin!

      • Onko sinulle siis naisen näkö ja koko yhdentekevää?


    • eivälttämättä.

      minä olen tehnyt s24 profiilin koska haluan löytää itselleni miellyttävää ja ennenkaikkea mukavaa seuraa!
      haluan jakaa ajatuksia ja tuntemuksia samanhenkisen ihmisen kanssa, sama se onko kuvaa profiilissa vaiko eikö, kiinnostukseni on taattu jos vain samoilla aaltopituuksilla olet ajatuksieni ja arvojeni kanssa! :) siinä ei kuvat ratkaise jos minut saa hymyilemään, en voi sille oikeastaan minkäänlaista hintaa asettaa, vai maksaako täällä nykyään sekin?

    • KSK

      Itse olen taas mieltynyt noissa deitti-ilmoituksissa juuri kuvattomiin profiileihin kuvallisten sijaan. Totta kait sillä kasvokkain tavatessa on sitten fyysiselläkin vetovoimalla vaikutuksensa, mutta kuvat herättää etukäteen kuitenkin vaan ennakko-oletuksia ihmisistä eikä se aina ole etu hyvännäköisillekään. Itse ainakin olen huomannut nopeasti hyppääväni "liian hyvännäköisten" tai tällättyjen kuvien kohdalla nopeasti eteenpäin, vaikkakin ehkä ihan aiheetta.

      • jokojoko

        Jaajaa on niitä juttuja taas.
        ..olen sievä, huumorintajuinen ja nuorekas, tulen omillani toimeen,
        "nuorekas" mitä se tarkoittaa, naisten mielestä? On jo yli 60 ja kuvasta päätellen pullea, ryppyinen, pakkelia naamassa paljon, tissit on jo venyneet vyötärölle asti. Happamen tuntuinen kasvoissa, ilme kuin riihipirulla.. Se sitten siitä kuvasta, suljin kanavan. (pyysi tapaamista ja 200e matkoihin ! ) omillaan toimeen tuleva....ko? Paskat, huijareita ovat naiset.


      • 8+20

        Olen aika lailla samaa mieltä. Saatan itsekin helposti hyppiä kuiven perusteella ohi. Kuvista on hirveän vaikea valita ihmistä. Mielestäni livenä on aivan eri asia nähdä ihminen ensin kuin katsoa jotain yksittäistä kuvaa netissä. Olen monesti selaillut netin naisten kuvallisia ilmoituksia enkä rehellisesti sanottuna välillä ole pystynyt sanomaan, että kenen niistä pitäisi minua pelkän kuvan perusteella kiinnostaa. Kun taas on kirjoitellut alkuun kuvattomien kanssa ja parin viestin jälkeen saanut kuvan, niin monesti on yllättynyt siitä kuinka omaan silmään nätin näköinen nainen siellä onkaan ollut. Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin huomannut jo ajat sitten sen, että pelkistä kuvista, profiiliteksteistä tai nettikirjoittelusta ei saa paljoakaan irti. Ihminen pitää tavata aina livenä ennen kuin tietää millainen hän lopulta on.


    • pinnallinen mies

      Et ole sen pinnallisempi kuin kukaan mukaan. Ulkonäöllä on väliä ja niin on meille muillekkin vaikka emme kaikki sitä tunnusta. Ite olen kans saanu pakkeja (en tosin netissä) ja ymmärtäisin jos nainen sanois syyksi ettei pidä ulkonäöstäni. Se on ymmärrettävä syy varsinki kun se itellekki on niin tärkeää.

    • e th wrthrhw h

      Huomenna on tammikuun viimeinen päivä :)

    • Minä vain N

      No mulla on profiilissa "vaatimus" kuvasta. Mutta muapa ei viehätä ollenkaan perinteisesti komeat miehet. Enkä ikinä ole moisen kanssa treffaillut/ seurustellut. Eli haluan nähdä onko mies liian siloinen ja kiiltokuva. Tietty myös, ettei nyt ihan petolintu ole kyseessä. Mullakin on lärvi siinä niin miks en sais vaatia samaa myös mieheltä? Kuvasta katson vain sen, että onko ihan totaalinen turn-off ja jos ei niin kahville.... Livenä vasta selviää se, et onko mahiksia enempään. En rupee kuukausikaupalla kirjottelemaan tyypin kanssa, joka voi vaikuttaa kaikin puolin ihanalta ja sopivalta ja sit kuitenkin livenä valkenee noin puolessa minuutissa, et ei hitto... ei mun juttuni. Niin se vaan menee ja kukin tyylillään. Mäkin omallani :D

    • Ilmanmuuta.

      Kuvalla on väliä. Tuoreesta kuvasta näkee onko kyseinen henkilö ylipainoinen lössykkä. Jos nainen on lihava,sellaisen profiilin ohitan heti.

    • pissa-liisa

      Ei sen väliä millainen kuva on, kunhan se on mulden kuva.

    • oletpa

      aika tyly tyyppi olet jos et edes vastaa asialiseen viestiin, ulkonäköön ei kannata luottaa koskaan. En minäkään hurahda kauniisiin venakoihin joita on tyrkyllä jatkuvasti, että se niistä kuvista ja voihan sitä mies laittaa minkä-ikäisen kuvan tahansa sinne ja siinähän deittailet ja tiput kuin kana orrelta kun totuus paljastuu.

    • sipruliina

      Kuvalla on väliä. En halua kuvaa komeasta miehestä, mutta haluan
      nähdä, että mies ei ole lihava, epäsiistin näköinen (naama ja hiukset
      ruokottomassa kunnossa) ja kasvoilla oleva ilme on myös tärkeä.
      Jos mies on elähtäneen, kulahtaneen ja väsyneen oloinen (paljon ryypännyt),
      kasvoilla kyyninen ja pessimistinen ilme, kuvassa silmissään tyhjä ja ontto katse,
      tai kasvoilta loistaa epätoivo tai katkeruus, niin sellaiset ohitan heti.

    • Et sillen

      Ikä, koko ja näkö on sivuseikka. Kunhan on mukava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe