Haluaisin mieölipiteitä miehiltä, jotka tavallaan jo naisen avioliiton aikana työntyivät "terapauteuksi" heidän rikkonaista liitoaan korjaamaan.
Eikö tämä nainen rilloin ole aika tavalla skaisein tuntien, mitä näet tilanteessa itsellesi tärkeää, tutkitko kuinka tarkkaan naisen taustan , omaisuuden , kouilutuksen ym.
Miten päätät juuri tätmän naisen kanssa päästä yhteisen katon alle, kuinka manipuloit häntä jättäämään miehensä, mitä lupaat hänelle.
Kuinka paljon on ehtinyt olla liittoja ja lapsia ja kuinka paljon on ollut muita suhteita vaikkapa yhden yönkin, kerrotteko ne tälle uudelle naiselle, vai pitääkö häntä eristää yhteiskunnasta, jotta kukaan ei kertoisi.
Onko teillä rikojsenomaisia tapahtumia takana, oletteko työpaikallanne tehneet jonkun pahan teon, joska on kirjattu yläs ja olette saaneet siitä jonkinlaisen rangastuksen.
Oletko todellinen petturi joka asiassa ja vain seksin vuoksi olet iskenyt tämän saisin, vaiko saadaksesi katon pääsi päälle, vaiko nolatakseni naisen saamasta ylenneyksiä työssään(työpaikkarakkauden avulla).
Mitä ajattelet naisen pienistä lapsista. kotieläimistä. Hänen leheisitään, miten kuljetet häntä kaikesta entisestä pois. Kenen rahoilla elät.
Mitä teette, kun lapsi on isänsä luona? Onko sinulla ollut montakin perhettä tätä ennen ja miten ajattelet omia lapsiasi, kun näät heitä kerran kahdessa viikossa, tai sittten et näe heitä kuukausiin lainkaan.
Miten huolehdit lapsistasi?
Naisen lapset ovat varmasti usemmiten viikot kanssanne, oletko ilkeä heile, miten he saavat olla kodissaan , saavatko tuoda kavereitaan.
Nyt toki odotan vastauksia jossa voitte ihan asiallisesti kertoa mitä todella päässänne tapahtuu.
Eron kautta uusioon mieheille
4
168
Vastaukset
- Miäs..
Voi voi en lähtenyt terapeutiksi enkä ole tutkinut mtään taustoja vaan nainen on kertonut ne. Miksi manipuloisin? Kaiken olen kertonut itsestäni millä on ollut merkitystä. Miksi etäisin naista saamasta ylennystä ja miksi ihmeessä pitäisi taustalla olla jotain rikollisa tai hämärää? Lapset on kivoja ja eläimetkin on osa naiseni historiaa ja tätä päivää. Omat lapseni ovat niin paljon minulla kun haluavat olla.
- sille tarkoitin
No sinä et ole se mies joka näin on toiminut, sillä tiedän sellaisenkin olevan.
- Kysy--
No kysäise häneltä itseltään nuo asiat vaikka tunnut jo tietävän vastauksetkin.
- Mitä paskiaisten
No enhän minä tiedä mitä paskiaisten päässä liikkuu, kun haluavat tuhota joap pienet lapsetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636