jeans america fi

mistä 501

kauppaa halvalla mm 501 lewiksiä,kokemuksia kyseisestä puljusta...

88

4373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levikset

      USA:n eBaystä saa halvimmalla. Sieltä vaan etsimään Hinnat 30-50 euroa postikuluineen riippuen valuuttakursseista ja onnesta.

      • jeansamerica

        Tullit, verot ja kotimaanrahti? Voit kertoa tuon hintahaarukan kahdella ennen kuin housut ovat jalassasi. Ei ilmaista palautusoikeutta ja kuluttajansuoja olematon. Siitä vain ''säästämään'' Ebayssä.


    • Pikspoks

      Jeansamerica.fi puljulla on ainakin toimitusvaikeuksia, kauppaehdoissa esitetyistä toimitusajoista ei pidetä kiinni. Kannattaa odotella viestejä ihmisiltä, jotka ovat oikeasti saaneet kaupasta tuotteensa.

      • jeansamerica

        95% myytävistä tuotteista on hyllytavaraa, loput 5% täytyy tilata erikseen. Jälkitilauksissa voi kestää parikin viikkoa varsinkin jos koko on harvinainen esim. ylipitkät tai ylilyhyet lahkeet.


      • pettynyt ostaja

        minä olen odotellut housujani toista kuukautta. mitään tietoa ei anneta, että toimistus viivästyy. tämä vastaa tämän päivän nettikauppatoimintatapoja. oli viimeinen kerta kun tähän haksahdin. sitä paitsi ebaysta saa halvemmalla postitukset mukaan lukien.


      • huonoa palvelua

        En suosittele tätä nettikauppaa. Tuttavani tilasi syyskuun lopulla farkut eikä eileen päivään mennessäollut vieläsaanut niitä. Kaverini kirosi, ettei ole koskaan törmännyt näin leväperäiseen firmaan. Onneksi ei ollut maksanut niitä luottokortilla. On muutamaan kertaan kysellyt farkkujen perään ja ainaon luvattu toimittaa seuraavalla viikolla. Täyttä puppua on luvattu koko ajan. Onko kellään tietoa omistustaustasta. Kuulin joltakin, että ilmeisesti venäläinenyritys.


      • Mobster
        jeansamerica kirjoitti:

        95% myytävistä tuotteista on hyllytavaraa, loput 5% täytyy tilata erikseen. Jälkitilauksissa voi kestää parikin viikkoa varsinkin jos koko on harvinainen esim. ylipitkät tai ylilyhyet lahkeet.

        :D :D
        Oma tilaus oli aktiivisena 13 VIIKKOA! Lukuisten yhteyden ottojen aikana ilmoitettiin vaan että ensiviikolla ovat varmasti mulla. Mutta eipä housuja näkynyt. Joten peruutin tilauksen.

        Omaa tyhmyyttä tietysti odotella niin kauan mutta oli toivon kipinää että sais ne housut. En kyllä aio asioida kyseisen firman kanssa enää koskaan. Enkä ikävä kyllä voi suositella kenellekään. Ei muuten mutta 13viikkoa on aika kaukana firman lupaamista toimitus ajoista.


      • jelkere

      • Anonyymi
        pettynyt ostaja kirjoitti:

        minä olen odotellut housujani toista kuukautta. mitään tietoa ei anneta, että toimistus viivästyy. tämä vastaa tämän päivän nettikauppatoimintatapoja. oli viimeinen kerta kun tähän haksahdin. sitä paitsi ebaysta saa halvemmalla postitukset mukaan lukien.

        Minä 8n kuukautta . Huijari firma, kiertämään kaukaa.


    • JukkaFarkku

      Hulluhan se on joka tommosesta lähtee tilaamaan. Yritys ei ilmoita käyntiosoitteita, ei nimiä, ei puhelinnumeroita, ei mitään. Yritys ilmoittaa vain yhden sähköpostiosoitteen ja kaikki on sen varassa. Itse ainakin jätän tommoset "toimijat" väliin.

      • 501

        Tuli kokeiltua ko. puljua. 24h tilauksesta kahdet 501:set oli noudettavissa postista ja tavara oli mitä pitikin. Että ei kai voi muuta kun kehua. Se on sitten eri asia miten homma toimii kun tilattua tavaraa ei olekkaan "hyllyssä", sitä varten tilaan aina postiennakolla, jos saatavuudesta ei ole tietoa, niin ei jää rahat myyjälle seisomaan.


      • jeansamerica

        Täydelliset yhteystiedot osoitteineen löytyvät ''Ota yhteyttä'' linkin alta kun skrollaat sivun alareunaan asti. Tilata voi myös laskulla. Saat tuotteet ja maksat vasta sitten kun olet hyväksynyt ne. Ei riskiä kuluttajalle.


      • jeansamerica

        Täydelliset yhteystiedot osoitteineen löytyvät ''Ota yhteyttä'' linkin alta kun skrollaat sivun alareunaan asti. Tilata voi myös laskulla. Saat tuotteet ja maksat vasta sitten kun olet hyväksynyt ne. Ei riskiä kuluttajalle.


      • kk
        501 kirjoitti:

        Tuli kokeiltua ko. puljua. 24h tilauksesta kahdet 501:set oli noudettavissa postista ja tavara oli mitä pitikin. Että ei kai voi muuta kun kehua. Se on sitten eri asia miten homma toimii kun tilattua tavaraa ei olekkaan "hyllyssä", sitä varten tilaan aina postiennakolla, jos saatavuudesta ei ole tietoa, niin ei jää rahat myyjälle seisomaan.

        sulla kävi hyvä tuuri.
        itsellä ollut tilauksessa nyt kuukauden ja ei näy


      • Veke...
        501 kirjoitti:

        Tuli kokeiltua ko. puljua. 24h tilauksesta kahdet 501:set oli noudettavissa postista ja tavara oli mitä pitikin. Että ei kai voi muuta kun kehua. Se on sitten eri asia miten homma toimii kun tilattua tavaraa ei olekkaan "hyllyssä", sitä varten tilaan aina postiennakolla, jos saatavuudesta ei ole tietoa, niin ei jää rahat myyjälle seisomaan.

        Olen myös tyytyväinen heidän palveluun. Sain tilaamani farkut 2 päivässä. Eipä paljoo ole valittamista...


      • H H .....
        501 kirjoitti:

        Tuli kokeiltua ko. puljua. 24h tilauksesta kahdet 501:set oli noudettavissa postista ja tavara oli mitä pitikin. Että ei kai voi muuta kun kehua. Se on sitten eri asia miten homma toimii kun tilattua tavaraa ei olekkaan "hyllyssä", sitä varten tilaan aina postiennakolla, jos saatavuudesta ei ole tietoa, niin ei jää rahat myyjälle seisomaan.

        Hyvät kokemukset ja tyytyväinen tuotteisiin!


      • nettishoppaaja
        Veke... kirjoitti:

        Olen myös tyytyväinen heidän palveluun. Sain tilaamani farkut 2 päivässä. Eipä paljoo ole valittamista...

        Minä sain seuraavana päivänä tilauksesta, hyvin istuvat ja oikeanlaiset.


    • Wenaile Rauhassa

      ollut jo kuukauden maksettuna tilaus mut eipä postia kuulu. tilaus ehdoissahan lukee että 10pv max erikois koot joten näillä ehdoilla taitaa olla nyt jotain vikaa liikkeessä. itelle tuli mieleen tämä on joku pöytälaatikko pulju ilman omaa pääomaa joka kerran kuussa tilailee mitä tilailee jos tilailee jos on rahaa... no onneks maassamme on toimiva oikeus järjestelmä jonka turvin saan roponi tai ostokseni:)

      • jeansamerica

        Jeans America Oy tilaa tukkureiltaan uutta tavaraa kolmesti kuussa. Tästä syystä makimitoimitusaika on 10 arkipäivää eli käytännössä siis kaksi viikkoa tai hieman enemmän mikäli tuolle jaksolle sattuu pyhäpäiviä viikonloppujen lisäksi. Käytännössä 95% asiakkaista saa tilaamansa tuotteet reilusti alle viikossa. Varaston koko pyritään pitämään stabiilina koko ajan. Mikäli kuitenkin jokin erikoiskoko (esim.lahje 38 tai 29) on loppunut varastolta ja tukkurilta niin tilaus menee silloin tehtaalle asti ja voi kestää pidempään. Tästä syystä useimmat verkkokaupat eivät edes tarjoa harvinaisempia kokoja lainkaan.


    • Mikko-Juhana

      Jeans American toimitus oli ainakin minulla huippunopea. Tilasin 501-farkut keskiviikkona ja perjantaina ne oli postista noudettavana. Suosittelen!

    • Pettynyt!

      Itsellä tilaus tuli ok:sti perille, mutta tuote ei vaikuttanut aidolta. Farkut rypistyivät oudosti ja näin pesussa pintaan tuli kuvioita kun väri lähti niistä epätasaisesti. En tilaa toiste!

      • jeansamerica

        Pesuohjeita kannattaa tietenkin noudattaa. Mikäli epäilee saaneensa viallisen parin niin se kannattaa ehdottomasti palauttaa. Jeans America vaihtaa kaikki farkut mihin asiakas ei ole tyytyväinen. Tuotteet ovat aitoja A1-luokkaa. Samoja mitä käyttävät miljoonat pohjois-amerikkalaiset kuluttajat. Ei siis mitään amerikkalaisten tuotteiden ''euro-väännöksiä'', joita suomalaisiakin on yritetty totuttaa ostamaan viimeiset 10 vuotta.


    • rapidson

      Farkkukangas rypistyi? No onpa outoa... :P

    • käänteinen

      eivät vastaa.kyselyihin .en suosittele tilaamaan

    • ostaja vain yhden ke

      ÄLÄ OSTA tuosta puljusta eivät ota ollenkaan vastaan jos palautat farkut takaisin. saat postipaketin muutaman viikon päästä takaisin itsellesi siis HUIJAAVAT ostajaa!!!!
      eivätkä vastaa sähköpostiviesteihisi kun kysyt miksi eivät halua ottaa palautusta vastaan. onneksi ostin visalla sinne voin tehdä reklamaation ostotapahtumasta.

      • jeansamerica

        Postipalautus on maksuton ja se pitää tehdä Jeans America Oy.n nimellä kuten toimitusehdoissa lukee. Muilla tavoin lähetettyjä palautuksia ei toimiteta suoraan Jeans American varastolle vaan ne jäävät roikkumaan yksityisasiakkaille tarkoitettuun postikonttoriin ja palautuvat sieltä asiakkaalle takaisin.

        Kaikkiin sähköpostiviestehin vastataan aivan varmasti. Henkilökuntaa ei ole kuitenkaan paljon (=edulliset hinnat kuluttajalle), joten jos viestejä on tullut paljon niin niiden käsittelyyn voi mennä jonkin aikaa.


    • ei tästä kaupasta

      minulle lähetti aivan väärän kokoiset farkut. eivät vastaa e-maileihin ollenkaan. yritin palauttaa farkut ja vaihtaa oikeaan kokoon ei mitään vastausta kyseisen kaupan osalta.
      postipaketti jonka lähetin kyseiseen yritykseen ei ottanut sitä vastaan ollenkaan. vaan se palautettiin minulle kolmen viikon kuluttua!!! aika lähellä mennään petoksen rajoilla tällä toiminnalla. tosin asian tunkinta on tällä hetkellä viranomaisen tutkinnassa katsotaan miten asia etenee. onneksi maksoin visalla ostokseni ja sieltäkin jotain toimia on tulossa
      LYHYESTI ÄLÄ OSTA TÄSTÄ LIIKKEESTÄ . eivät todellakaan haluan palvella asiakasta vaan lypsää huonolla laadulla ja pitkillä toimitusajoilla. ja tavarat lähetetään IMATRALTA eli tuontia jostakin .... jokainen lukija voi ajatella mistä ne farkut tulevatkaan.

      • jeansamerica

        Tälläiset viranomaistutkinnat ovat aivan höpöpuheita. Mikäli farkkuja ei palauteta toimitusehtojen mukaisesti maksutta Jeans America Oy:n nimellä niin ne palautuvat takaisin kuluttajalle kahden viikon sisällä palautuksesta.Tämä on aivan standardi Itellan proseduuri väärinpalautettujen pakettien osalta.

        Kaikkiin sähköpostehin vastatataan ja puhelimeenkin saa soittaa. Kaikkiyhteystiedot löytyvät Jeans American sivuilta.

        Kaikki Jeans American tuotteet tuodaan Suomeen Yhdysvalloista.Ne pakataan ja postitetaan Espoosta loppukuluttajille. Keskikesällä postitettiin noin 40 pakettia poikkeuksellisesti Lappeenrannasta ja Imatralta lomien vuoksi.


    • mick 1912

      ei kannata uhrata aikaa tähän nettikauppaan. huono palvelu, pitkät toimitusajat, eivät vastaa sähköposteihin, uskoisin olevan ns. muuta kuin kertovat olevan. siis älä osta mitään tästä jeans america liikkeestä

    • OSTOT

      jeps samaa mieltä olen edellisen kanssa. ÄLÄ OSTA TÄSTÄ NETTIKAUPASTA

      HUIJAAVAT SUMEILEMATTA !!! EI VASTAUKSIA SAA VIESTEIHIN EIVÄT VASTAA PUHELUIHIN KOVIN USEIN. MENETÄT RAHASI JA SAAT HUONO LAATUISTA TAVARAA. SIIS KIERRÄ KAUKAA TÄMÄ KAUPPA.

      • jeansamerica

        Jeans Americalla oli keskikesällä heinäkuussa parhaimpaan loma-aikaan vain yksi työntekijä töissä. Hän vastaili puhelimeen aina kun vaan farkkujen pakkaamiselta ehti ja ellei ehtinyt niin sitten soitti takaisin jos asiakas vain jätti viestin.Heinäkuussa kesäloman ajalle pitäisi tietenkin palkata lisää työvoimaa vastaamaan puhelimeen, mutta silloin pitäisi myös nostaa tuotteiden hintoja ja sitä taas emme halua tehdä. Haluamme olla jatkossakin Suomen ja koko Euroopan edullisin aitojen amerikkalaisten merkkifarkkujen maahantuoja.

        Suomalaisten verkkokauppojen kanssa asioidessa on erittäin hankala menettää rahojaan. Mikäli tilaa laskulle niin se on käytännössä mahdotonta. Tuotteeseen saa tutustua kaksi viikkoa ennen kuin pitäisi maksaa ja senkin jälkeen saa tuotteen vielä palauttaa.


      • todella pettynyt
        jeansamerica kirjoitti:

        Jeans Americalla oli keskikesällä heinäkuussa parhaimpaan loma-aikaan vain yksi työntekijä töissä. Hän vastaili puhelimeen aina kun vaan farkkujen pakkaamiselta ehti ja ellei ehtinyt niin sitten soitti takaisin jos asiakas vain jätti viestin.Heinäkuussa kesäloman ajalle pitäisi tietenkin palkata lisää työvoimaa vastaamaan puhelimeen, mutta silloin pitäisi myös nostaa tuotteiden hintoja ja sitä taas emme halua tehdä. Haluamme olla jatkossakin Suomen ja koko Euroopan edullisin aitojen amerikkalaisten merkkifarkkujen maahantuoja.

        Suomalaisten verkkokauppojen kanssa asioidessa on erittäin hankala menettää rahojaan. Mikäli tilaa laskulle niin se on käytännössä mahdotonta. Tuotteeseen saa tutustua kaksi viikkoa ennen kuin pitäisi maksaa ja senkin jälkeen saa tuotteen vielä palauttaa.

        Seliseli. Tilauksia ei toimiteta ja viesteihin ei vastata vaikka tilattu on jo kauan ennen kesälomia. Täältä ei kannata tilata yhtään mitään.


    • hyvin toimii

      Hyvin toimii, ei kannata ollenkaan pelätä ostaa ko. putiikista. Itse tilasin hieman harvinaisemman väriset levikset (501 khaki), toimitusehdoissa jo luki, että erikoisemmat tilaukset kestävät 10 vuorokautta. Minulla kesti 12, mutta olivat juuri ne mitkä tilasinkin. Mielestäni ihan asiallista toimintaa!!!

    • topi9

      Kun ei toimi. Tilasin normi-501:set yli kaksi vkoa sitten eikä ole kuulunut, vaikka luvattu toimitusaika on muutama päivä.

      Seuraava vaihe onkin rikosilmoituksen tekeminen poliisille. Eihän tämmöisiä vedättäjiä aleta katteleen. Kehotan muitakin tekemään saman; sähköinen rikosilmoituslomake löytyy https://lomake.fi/forms/xml/pol/rikosilm/fi

      • Pari kertaa tilannut

        Oletko ottanut yhteyttä sinne? Kannattaa ensin laittaa sähköpostia heille ja vasta sitten se rikosilmoitus (jos heistä ei kuulu mitään). Mullaki meni viime kesänä yli kuukaus ennen kuin sain tilaamani farkut. Laitoin heille palautetta sivujen kautta ja he pahoittelivat viivettä (joka johtui lomista ja suuresta tilausmäärästä), mutta sain farkut heidän lupaamana ajankohtana...


      • topi9
        Pari kertaa tilannut kirjoitti:

        Oletko ottanut yhteyttä sinne? Kannattaa ensin laittaa sähköpostia heille ja vasta sitten se rikosilmoitus (jos heistä ei kuulu mitään). Mullaki meni viime kesänä yli kuukaus ennen kuin sain tilaamani farkut. Laitoin heille palautetta sivujen kautta ja he pahoittelivat viivettä (joka johtui lomista ja suuresta tilausmäärästä), mutta sain farkut heidän lupaamana ajankohtana...

        Tämän viestiketjun kautta näköjään vastaillaan ko. firmasta paremmin kuin varsinaisesta sähköpostiosoitteesta.


      • kuka omistajana

        minä olen odotelluy farkkujani 8 viikkoa. jos lähettävät en hae niitä enää postista. 11 pv toimitusaika ei pätenyt. jouduin ostamaan stockalta farkut kun piti saada. Täähän huu haa firmaan ei ole luottamista.


    • topi9

      Peruin 501-tilaukseni viime viikolla. Samalla annoin viikon aikaa palauttaa rahat; katsotaan, ovatko rahat tilillä ke 6.3. mennessä. Saas nähdä, pitääkö asia hoitaa viranomaisten kautta kuntoon. Kerron sitten täällä, miten asia meni.

      Sen verran viime vkon kirjoittelullani tälle palstalle oli vaikutusta, että heti sen jälkeen Mika Reinikainen ([email protected]) vastasi sähköpostitse tiedusteluuni tilauksesta. Epämääräisten selityksien perusteella tilauksen toimituksesta ei edelleenkään saanut mitään varmaa tietoa.

    • topi9

      Väliaikatietoja:

      Mika Reinikainen sähköpostitteli 7.3., että rahojen palautuksen tekee seuraavana päivänä eli 8.3. Checkout Finland Oy-niminen firma. Eipä ole tähän päivään mennessä rahoja kuulunut. Kuinka yllättävää!

    • annuli74

      Tilasin Jeans Americalta kahdet naisten Levikset. Tulivat neljässä päivässä tilauksesta. Toiset istuivat hyvin ja olen ollut niihin varsin tyytyväinen. Toinen malli kiristi hieman reisistä, joten palautin sen. Näistä farkuista rahat sain tilille takaisin kolme päivää palautuksen jälkeen. Ainakaan minulla ei ole ollut syytä valittaa tai varoitella ketään. Tilaan toistekin.

    • viimeinen tilaus

      Tilasin kyseiseltä yritykseltä Levis farkut ja vyön 31.5.2013. Vyö lähetettiin 16.5.2013, housut jäivät jälkitoimitukseen. Tänäkään päivänä housut eivät ole saapuneet, olen kysellyt asiasta pari kertaa sähköpostitse, tuote kerrottu saapuvaksi maahan mm "ensi viikolla". Missään vaiheessa yrityksestä ei ole oltu oma-aloitteisesti yhteydessä asiakkaaseen mahdollisista toimitusongelmista, sähköposteihin vastataan joskus usean päivän viiveellä. Kaiken huipuksi tänään vastauksena lähetettiin lähetyskoodi, jossa annetaan ymmärtää, että olen jo saanut housut, vaikka lähetyksessä oli vain vyö. Onneksi on lähetyslista tallella, samoin sähköpostit, joten huomenna lähtee rikosilmoitus, mitta on nyt täysi.

      • viimeinen tilaus

        Korjaus edelliseen, päivämäärät väärin päin, tilaus 16.5.2013 ja toimitus 31.5.2013


      • viimeinen tilaus
        viimeinen tilaus kirjoitti:

        Korjaus edelliseen, päivämäärät väärin päin, tilaus 16.5.2013 ja toimitus 31.5.2013

        Housut saapuivat lopulta tänään, postitettiin edellisen viestin kirjoituspäivän iltana :-). Ei kestänyt kuin hiukan vaille kaksi kuukautta tilauksesta.


      • ei asiakaspalvelua

        minullekin on vastailtu muutaman kerran, että housut tulevat ensi viikolla jne.. eipä niitä koskaan tullut. onneksi en maksanut niitä etukäteen. tämä on aivanleväperäistä toimintaa.


      • Tuli 15 päivää ennen kuin teit tilauksen.


      • ...........

        Näin.
        Sain housut mutta en vyötä, tilasin viime vuonna syksyllä, maksettu kumpikin ostos.
        Ei kiire kai vuodessa.


    • Julius55

      Mikä siinä mättää et jengillä ei kamat tuu? onks niillä huonot varastot vai mikä? kattelin tuotteita läpi niin näyttäisi olevan kaikkia tuotteita ja kokoja, uskois ainakin et tavarat lähtisivät päivässä siis helposti.

      Tämä on ainoa mitä mua hieman mietityttää: Toimitusaika: 2-4 arkipäivää yleiset mallit ja koot. Erikoiskoot ja tietyt erikoismallit 10 arkipäivää.

      Mitkä on "erikoiskoot ja mallit"? Vai onko tämä se juju että heillä on kaikki koot erikoisia hahahaa :D onks porukalle tullu 10 päivässä kamat?

      Kiinnostais tilata noita 501 ainakin mutta alkaa noi tekstit olemaan aika rumia tosta lafkasta

      • kusetusta kaikki

        toimitusajat eivät pidä paikkaansa. erikoismitat ovat markkinointikeino siis epämääräinen. mikä on erikoismitta, kun yleisempiä kokoja ei edes toimiteta sovitussa ajassa.


    • 501 Dark Blue

      Olin juuri tilata tältä firmalta, kun jostain alitajunnasta tuli ajatus katsoa mitä ihmiset ovat mieltä tästä firmasta. On kyllä niin kahtiajakautuneet kokemukset ihmisillä, että jää tilaamatta.

      Tämän lisäksi yrityksen vastaukset tunutvat jotenkin hieman...voisiko sanoa tarpeettomalta todistelulta. Eiköhän kokemukset olisi jakautuneet 95-5 tyytyväisten eduksi, jos yritys olisi asiansa osaava. Tämä vain oma tulkintani.

      • farkkuniilo

        Mä oon tilannu sieltä 2 kertaa. Ensimmäisellä kerralla farkut tuli kahdessa päivässä... toisella kerralla taisi mennä 6 viikkoa...


      • onpa nettikauppa

        Täällä ilmeisesti yrityksenpuolelta yritetään vakuutella, että homma toimii,mutta näin ei todellakaan ole.

        On suuri pettymys kun farkut eivät tule silloin kun on sovittu ja niille olisi tarvetta.


    • 34----->

      Hyvä puoli on se, että isokokoinenkin löytää omanlaisensa farkut, monissa nettikaupoissa koot tyssäävät 42.
      Myymälöissä saa niissäkin kauan hakea.

    • Tilaus sisällä

      Mulla ollut farkut tilauksessa jo kolme viikkoa. Piti tulla 2-4 päivässä, enintään 10 arkipäivässä?

    • sekundaa

      Nuohan ovat ihan tavallisten halpahallien versioita joita saa marketeista ja kaikkialta -70% alennuksella alennusmyyntien aikaan. Ei yleensä yli kahta kymppiä kannata noista halpahalli farkuista maksaa.
      Ei löydy Leviksen kalliimman ja paremman linjan tavaraa mitä myydään varsinaisissa farkkukaupoissa, esim. 501 red selvedge versiota.

    • topi9

      Näköjään minun julkaistuja viestejä aiheesta on poistettu; millähän perusteella? Ilmeisesti riittää, kun viitsii vaan pyytää suomi24:lta.

      Neuvon pysymään kaukana Jeansamericasta - kokemusta on. Tilaamiani kaksia farkkuja ei koskaan näkynyt ja rahat sain pitkän ajan kuluttua takaisin sen jälkeen, kun olin uhannut rikosilmoituksella. Sama kikka näyttää auttaneen jota kuta muutakin uhria.

      Tämän "yrittäjän" nimi on Mika Reinikainen ja firman nettisivuilla ilmoitetulla puhelinnumerolla löytyy myös nämä firmat:

      Deltacom Finland Oy
      Olarinluoma 15, 02200 ESPOO puh. 040 591 5437

      Suomen Valmishuvilat
      Olarinluoma 15, 02200 ESPOO puh. 040 591 5437

      Suomen Valmishuvilat Oy
      Olarinluoma 15, 02200 ESPOO puh. 040 591 5437

      Mika Reinikainen
      Olarinluoma 15, 02200 Espoo puh. 040 591 5437

      • tämä ei toimi

        minun tilaamani farkut syyskuussa eivät koskaan saapuneet monista yhteydenotoista huolimatta. soitettuani ja tiedusteltuani asiasta, minulle luvattiin että ensi viikolla tulee jne.. näin kävi muutaman kerran.

        Onkohan tuo Mika Reinikainen vain nimetty yrittäjäksi ja taustalla on aivan eri henkilöt. Tuntuu oudolta toiminnalta.


    • Lepola

      Vieläkö on toimitusvaikeuksia? Vai onko firma konkassa?

      • keijotorsti

        Tilasin kuukaus sitten parit farkut, ei oo näkyny


      • odottava hemmo
        keijotorsti kirjoitti:

        Tilasin kuukaus sitten parit farkut, ei oo näkyny

        Täällä kans yksi housujaan odotteleva.Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 22.2 vaan eipä sen jälkeen mitään ??Voinko jättää housut lunastamatta jos ne nyt joskus postiin tulevat?Meinaan ei ainakaan luvattu toimitus aika toteudu ja kyllä meinaan ne housut jostain hankkia.Ei kai niitä tarvii loputtomiin odottaa?


      • hävettää
        odottava hemmo kirjoitti:

        Täällä kans yksi housujaan odotteleva.Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 22.2 vaan eipä sen jälkeen mitään ??Voinko jättää housut lunastamatta jos ne nyt joskus postiin tulevat?Meinaan ei ainakaan luvattu toimitus aika toteudu ja kyllä meinaan ne housut jostain hankkia.Ei kai niitä tarvii loputtomiin odottaa?

        Nolottaa pirusti, että menin maksamaan farkut tuohon puljuun. Rahat meni ja farkut jäi tulematta. Olisi ehkä kannattanut googlettaa firman nimeä ensin.


      • ---------
        hävettää kirjoitti:

        Nolottaa pirusti, että menin maksamaan farkut tuohon puljuun. Rahat meni ja farkut jäi tulematta. Olisi ehkä kannattanut googlettaa firman nimeä ensin.

        Jos laitat sähköpostia kerro että on muitakin, jotka tahtovat tilauksensa.


    • lipsdick

      Minua harmittaa aivan älyttömästi, ettei minulle ikinä lähetetty niitä farkkuja, joita en edes tilannut. Tekisinkö rikosilmoituksen?

      • Laredo bloke

        Ai ei tullut niitä, joita et tilannutkaan? Häh?


    • pezzq

      Ellei rikosilmoitus auta, niin ehkä Kuningaskuuluttaja, Hymy-lehti, Hannu Karpo, Anneli Tempakka ja Marjatta Väänänen?

    • .....o.....

      Pimee

    • Miksa:_fly

      10.6 tehty tilaus ja mitääb ei kuulu. Älkää puuttuuko.

    • gko

      Menossa nurin?

      17.5. tehty tilaus. Ei toimitusta edelleenkään. Kaksi viikkoa sitten luvattu sähköpostitse että "lähetetään ensi viikolla". Ei lähetetty, ei seuraavallakaan viikolla. Viimeiseen yhteydenottoon ei ole vastattu.

      SUOSITTELEN VÄLTTÄMÄÄN JEANSAMERICA.FI verkkomyyntiä kunnes selviää onko yritys toimintakykyinen.

    • --------

      Lähettäkää vyöni kiitos.

      • bhgcxjxvc

        Tilasin postiennakolla 3.7. farkut jeansamericasta. Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Onneksi tilasin postiennakolla niin eipä menneet rahat.


    • Missä ovat farkut?

      Olen aiemmin kerran tilannut 501 32x32 farkut, kaikki meni niin kuin oli sovittukkin. Toisella kerralla kun tilasin, ei farkkuja tai informaatiota kuulu, nyt tilatut farkutkin ovat kokoa 32x32 ja aivan tavallinen pesu, eli ei mitkään erikois farkut. Usean puhelun ja e-mailin jälkeen sain informaatiota, että ensiviikolla pitäisi tulla... Jos en kuitenkaan saa minkäännäköistä hyvitystä, niin jäävät varmasti viimeisiksi farkuiksi jotka kyseisestä puljusta tilaan.

    • levisikö levis

      Joo minäki tilasin 31.7.2014 501 levikset w34l32 no 20.8 2014 sain puhelimella kaverin kiinni ja lupasi 21-22.8 saada farkkuja postiin oli kuulema 400 kappaletta tullu..Saas nähä millon tulevat...Pitäs yrittää jotaki hyvitystä!!Taitaa iteläki olla viimäset farkut ko kaupasta

    • ei_jeesus

      itellä oli housut tilauksessa n. 7 kuukautta :D matkahuolto hävitti ensimmäiset ja meni muutama kuukausi ja ilmoitin purkavani kaupat niin samantien oli uudet tulossa

      • levisikö levis

        No niin elokuun viimeisellä viikolla farkut tuli koko oli w34l32 vanhat oli samaa kokoa mutta uudet oli aika reilun kokoset vaikkakin samaa kokoa kun vanhat..Muuten olen tyytyväinen farkkuihin ja jeansamericaan vaikka vähän kestikin


      • leikkaus muuttuu
        levisikö levis kirjoitti:

        No niin elokuun viimeisellä viikolla farkut tuli koko oli w34l32 vanhat oli samaa kokoa mutta uudet oli aika reilun kokoset vaikkakin samaa kokoa kun vanhat..Muuten olen tyytyväinen farkkuihin ja jeansamericaan vaikka vähän kestikin

        "uudet oli aika reilun kokoset vaikkakin samaa kokoa kun vanhat"

        Levis 501:ssä mitoitukset eivät pysy ennallaan, vaan siihen tehdään jatkuvasti muutoksia kuten autojenkin vuosimalleihin.

        Alkuperäinen Levis 501 1890 vuosimalli oli hyvinkin perinteinen maanviljelijän housu. Todella korkea vyötärö, solki selässä, väjät pussilahkeet, ainoastaan yksi takatasku oikealla puolella. Vasen tasku tuli vasta 1922 malliin.

        Nykyisissä 501:ssä on todella matala vyötärö ja pillilahkeet verrattuna 70-luvun, 40-luvun tai vielä vanhempiin malleihin, mutta kai niihin edelleenkin tehdään muutoksia ja nipistetään mitoituksia entistä pienemmäksi, tiukemmaksi ja kapeammaksi.


    • jep! ja sama ruljanssi jatkuu ! tilaus 18.11 2014---- aina ruhkaa toimituksessa......jos ei rupea kuulumaan meen käymään poliisin luona!!! kummaa touhua--- e-pay toimii loistavasti nää suomen verkkokauppa jutut ihan peestä !!!!!

    • no nyt farkut vihdoin tuli ! hyvä laatuiset ja hyvin istuvat------ kanatti odotella 6 viikoa

    • halpaan menin

      Maanataina lähtee rikosilmoitus yritystä vastaan.
      luvattu palauttaa rahat yli 2 kk sitten ja ei vieläkään näy tilillä.
      tämä mr. reinikainen taitaa olla aikas suosittu kaveri kun lukee näitä keskustelupalstoja , tässä uusi fani ja eiköhän tuo pelle vielä saada ruotuun.

    • Justjoojoo

      Eipä oo meininki muuttunut yhtään. Viikkotolkulla ihan hiljaista. Viimeinen kerta, kun tilaan täältä. Olkoonkin muualla vaikka kalliimpaa, mutta tavara sentään tulee.

    • maxxxx

      6,5 viikkoa kesti minun toimitukseni. Itse eivät kertaakaan ottaneet yhteyttä uudesta toimitusajasta ja muutamaan sähköpostiin ei vastannut ollenkaan ja ne mihin vastasivat niin melko pitkällä vastausajalla. Puhelimeen vastasi ja lupasi aina tavaran olevan juuri lähdössä. Lopulta tavara sitten tuli ja oli sitä mitä pitikin. Tosin stokkalta olisin saanut halvemmalla ilman postikuluja kun siellä oli 20 % alennus kaikista vaatteista. En suosittele tätä firmaa enkä aio enää ostaa täältä.

    • Mobster

      Oma tilaus oli aktiivisena 13 VIIKKOA! Lukuisten yhteyden ottojen aikana ilmoitettiin vaan että ensiviikolla ovat varmasti mulla. Mutta eipä housuja näkynyt. Joten peruutin tilauksen.
      Omaa tyhmyyttä tietysti odotella niin kauan mutta oli toivon kipinää että sais ne housut. En kyllä aio asioida kyseisen firman kanssa enää koskaan. Enkä ikävä kyllä voi suositella kenellekään. Ei muuten mutta 13viikkoa on aika kaukan firman lupaamista toimitus ajoista.

    • duranduranrules

      Kuka haluaa viisnollaykköset? :D

    • Vomis

      Kaksi kertaa olen farkut tästä lafkasta tilannut ja hienosti toimi molemmilla kerroilla. Ensimmäinen kesti jokunen vuosi sitten 6 viikkoa, toisella kerralla meni tänä keväänä kait 9 viikkoa. Kolmatta kertaa ei enää uskalla yrittää.

    • pelkkää_huijausta

      Pysykää kaukana tästä firmasta! Toimitus luvataan aina "ensi viikoksi", mutta tilattuja ja etukäteen maksettuja tuotteita ei käy eikä kuulu.

    • Janne112

      Ostin syksyllä kyseisestä liikkeestä housut, jotka eivät koskaan tulleet eikä näkynyt tilausta heidän järjestelmästä. Tein netin kautta tutkintapyynnön poliisille, kun ei saanut 3 vkossa mitään ratkaisua. Rahat tuli tutkintapyynnön jälkeen välittömästi luottokortti yhtiön tilille.
      Lisäksi käytin ensimmäisen kerran Norwegianin Visa-korttia ja tein ilmoituksen Norwegianille maksupetoksesta ja että olin tehnyt tutkintapyynnön poliisille. Norwegianin asiakaspalvelun vastaus asialle oli, että se on sinun myyjän asia se ei kuulu maksunvälittäjälle, jos myyjä tekee petoksen, vaikka he välittävät maksun.
      Norwgian toimii Suomen kuluttajasuojalain vastaisesti ja tein asiasta myös ilmoituksen kyseisille viranomaisille.

      • mikäolis

        Suomen edullisin farkkukauppa/postimyyntiliike


    • Pörde

      Yli 3kk sitten tilattu parit 501 ja ei ole vieläkään postitettu. Viesteihin vastataan kuukauden viiveellä. Nyt lupasivat että viime perjantaina tulleesta kuormasta löytyisi minunkin farkut. V*ttu mitä paskaa.

      • Anonyymi

        Itse tilasin kahdet 501 Farkut mustat ja siniset ,siniset tuli mustat ei ,olen pyytänyt

        rahojeni palautusta tililleni jos kerran eivät voi toimittaa farkkuja,Väittävät että olen itse
        muuttanut tilaus numeroa ,mikä ei ole mahdollista koska itse lähettävät tilaus vahvistuksen.2Vuotta kestänyt pallottelu. Tosi pettynyt kyseiseen PASKA LAFKAAN.
        Pistän poliisille tutkinta pyynnön kanssa ja suosittelen myös muiden tavaroitaan / rahojaan odottavien tekemään tutkinta pyynnön kyseisestä firmasta jotta saadaan epä
        rehelliset toimijat pois.


    • Lausutaan_Liivais

      Levi's ei ole mikään Lewis, kuten ésim. Lewis Hamilton tai Jerry Lewis.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe