BodyCamp

läskitveks!

Onko kellään kokemusta tästä BodyCamp-valmennuksesta, jonka mainoksia täällä Suomi24:ssakin pyörii? Kysehän on siis tästä: http://bodycamp.fi/site/index.php

Kiinnostaisi kokeilla, sillä pudotettavaa mulla olisi noin 15 kiloa, ja lisäksi haluaisin aloittaa säännöllisen kuntosaliharjoittelun. Mutta onhan tuo kohtuullisen kallista, varsinkin kun ei tuolta nettisivulta oikein käy ilmi, että mitä se käytännössä sitten sisältää. RUokavalion ja saliohjelman nyt ainakin, mutta olisi kiva tietää, että minkä tyyppinen se ruokavalio sitten on. Kokeilin Jutan gofatgo-dieettiä, mutta itsekuri ei sitten riittänyt muutamaa päivää pidempään... :(

Eli tosi mielelläni kuulisin kokemuksia tästä BodyCampista! :)

18

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna + 17kg

Moi Veks

Mullakaan ei ole vielä paljoa kokemuksia, viime viikolla ostin Stage 1 paketin ja sain ohjeet.

Kuntosali ohjelmat on tarkat, aikalailla on jokaiselle päivälle tarkat mitä tehdä ja kuinka paljon, ruoka ohjeet on laajat tai että voi itsekkin vähän valita mitä ja miten syö mutta huonona puolena on se ettei sieltä tule Maanantaille tätä, tiistaille tätä vaan sieltä tulee Aamiainen, välipala, lounas, päivällinen, illallinen tyyppisesti.

Näin muutaman päivän kokemuksella sanoisin että ihan hyvältä vaikuttaa, toisaalta mukavampaa kuin gofatgo haasteessa että tämä oli enenmmän tälläinen minulle tehty kuin gofatgo joka on vähän kaikille.

Jännityksellä odotan tuloksia :)

Minna ja vielä 17 kg pulleampana.

• läskitveks!

Moi Minna, nyt kun olet kolmisen viikkoa ollut ohjelmalla, niin millaisia tuloksia on tullut? Olis tosi kiva kuulla, itse arvon vieläkin, lähteäkö mukaan..!

• Minna + 9,8kg

Moi Veks

Alku jaksossa tuntui ettei puntarissa näkynyt oikein selviä tippumisen merkkejä mutta kun otin mittanauhan käteen niin alkoi tapahtua.. ehdon myös kirjoittaa asiasta tuonne Body Camp foorumille ja sainkin heti vastauksen jossa sanottiin että alku jaksona niin paljon läskiä muuttuu lihakseksi ja kaikki väärä muuttuu oikeaksi.

Nyt on takana jo reilu kuukausi 7,2kg on lähtenyt, osa tietysti nesteitä ja muuta mutta paras parametri tähänkin on ollu peili, vyötäröltä, pyllystä ja kasvoista on kyllä lähtenyt rutkasti. Olen kyllä liikkunut paljon ja noudattanut piirun tarkasti tuota ruokavaliota ja nyt tätä toista päivitystä ja mikä on ollut parasta on ollut se että sellaista nälän tunnetta niin kuin ennen kaikissa dieteissä on ollut ei ole tarvinut tässä kärsiä.

Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen, odotan innolla 3 päivitystä jolloin alkaa se kesäkuntoon kiristely ja innolla odotan pääsenkö kaikista kiloistani eroon.

Laittelinkin jo Body Campille viestiä että haluaisin alkaa pitämään blogia heidän sivustolla koska uskon että minunlaisiani on paljon ja monen matkaa helpottaisi ehkä kun saisi lukea ylä ja alamäistä.

Toivottavasti hyvä fiilis ja innostus vielä jatkuu..

• Nimim. Epätietoinen

Mistä siellä kannattaa aloittaa kun niitä paketteja on niin monta? Olen jo jonkun verran käynyt salilla, mutta en millään erityisellä ohjelmalla... Ylipainoo ehkä noin 10 kg.

Kiitos.

• Meikäläinen2

Epätietoiselle: Superdiet tai Stage 1.

• popppiiiiiiiiz

ruokavalio minuakin kiinnostaa? onko kasvissyöjälle sopiva?

• maisa25

Maanantaina alkaa viides viikko Stage 1:lla. Ruokavaliossa en ole lipsunut, salilla olisin voinut käydä useammin, samoin aerobisia on kyllä lisättävä..
      Pituutta on 169cm. Alkupaino 75,9 ja tänä aamuna kävin puntarilla, 71,5!
      Eli - 4,4 kg, aika mau vahtavaa =)

Oli tarkoitus olla stage 1:lla jo syksyllä, mutta selkä sanoi poks, välilevy pullahti ja lähes kaikki liikunta kiellettiin..

Jos haluaa seurata uurastusta, niin; maisanelamaa1.blogspot.com

• maisa25

Ai niin, ja piti mainita vielä, sopii kasvissyöjälle. Liha on korvattavissa mm. maitotuotteilla, joista saa riittävästi protskua. Lisäinfoa saa varmasti ylläpidolta.

• joke761

Itselläni oli suuret odotukset etsiessäni sopivaa palveluntarjoajaa. Monen vuoden treenit PT ohjauksella asetti riman korkealle. body camp oli lähinnä huono vitsi, jolle ei edes osannut nauraa. Mitään yhtä ala-arvoista palvelua ei vielä kohdalleni ole osunut. En voi suositella kenellekään, joka tarvitsee muuta neuvoa kuin syö vähemmän mitä kulutat.

• papapanapana

kerro joke lisää? Miksi tuntui huonolta vitsiltä??

• Joejah

Minäkin petyin, valmentajaa ei ole,;ohjelmat ei tuu.. En suosittele, rahat meni vaan :(

• Mirs23
        Joejah kirjoitti:

Minäkin petyin, valmentajaa ei ole,;ohjelmat ei tuu.. En suosittele, rahat meni vaan :(

Sama täällä, koen että iso nippu rahaa meni hukkaan. Kukaan ei ikinä tiedä mistään mitään ja tosiaan valmentajaa ei tällä hetkellä ole ollenkaan, päävalkku lähti. Homma ei vaan toimi, fitfarmia kohti!

• markm
        Mirs23 kirjoitti:

Sama täällä, koen että iso nippu rahaa meni hukkaan. Kukaan ei ikinä tiedä mistään mitään ja tosiaan valmentajaa ei tällä hetkellä ole ollenkaan, päävalkku lähti. Homma ei vaan toimi, fitfarmia kohti!

https://www.facebook.com/pages/BodyWorkers/673835132710452?fref=ts Mikäli arvon herrainkansalle passaa, tuolta löytyy varsin tuttua väkeä tekemässä pyyteetöntä työtä..

• eiir

Aloitin marraskuussa ja tuli treeni ohjelma ( oikeen hyvältä vaikutti) ruokavalio ohjelma. Mitään muuta ei tullukkaan. Ei oo facebook ryhmää, ei pt-tapaamisia, ei mitään palveluita mitä luvattiin :( ei oo kuulu mistään mitään.

• diplomiliikkuja

Minulla on tälläinen ilmainen BodyCamp. Ei tarvitse kuin käydä liikkumassa 6 krt viikko 10-20km kerrallaan ja syödä normaalin ruokaympyrän mukaan niin paino tippuu terveellisesti, ei tarvitse nähdä nälkää kertaakaan. Monesti unohdan mainita että vitamiineja kannattaa syödä.

• Ei bodycampille

En suosittele. Mitään ei saa mitä luvataan, ei voi sanoa että asiakaspalvelu olisi surkeaa koska sitä ei ole ollenkaan. Syvältä, välttäkää.

• Pettynyt87

Ei todellakaan kannata mennä Bodycampin asiakkaaksi missään tapauksessa. Apua et tule mihinkään saamaan, sähköposteihin yms ei vastailla. Mitään luvattua ylimääräistä (kehonkoostumusmittaus, yhteistreenit..) et tule saamaan.
      Ohjelmat näkyvät vain netissä profiilissasi, niitä ei pysty koneelle tallentamaan. Jos tipahdat aikataulusta, voi voi.
      Minulta hävisivät kaikki bc ohjelmat koneen kaatuessa. Ohjelmat luvattiin laittaa "uudelleen pyörimään', mitään ei tietenkään kuulunut. 4 kuukauteen ei kukaan ole minun viesteihini vaivautunut vastaamaan.
      Liikkeet " neuvotaan" kilpailijoiden tekemien youtube videoiden avulla.
      Erittäin epäammattimaista toimintaa alusta loppuun, rahat kannattaa ehdottomasti laittaa muualle!

• kiira100

Tuo noiden toiminta on ihan järkyttävää! Nyt toiimii nimellä cap athlete team! Ihan samaa paskaa. Rahat meni, rikosilmoitus tehty! Pian saavat ihmiset lukea lehdestäkin asiasta, kaikki tulee julki kyseisestä tai kyseisistä kusetus firmoista. Nyt vaihtaa taas nimeään Royal fitness teamiksi :DDDDD Läppää koko toiiminta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe