Mitättömät miehet!

Tämä totuus!

Se ei ole mies eikä mikään jolla ei esim. 30 ikävuoteen ole yhtä tai kahta lasta, puolisoa, omistusasuntoa ( vaikkakin velaksi), autoa, väh. 3000 euron kk tuloja, kavereita ja harrastuksia.
Lisäksi miehen tulee 30 ikävuoteen mennessä olla reissaillut ympäri maailmaa, seurustellut 2-3 kertaa ja ollut yhdynnässä noin 10 naisen kanssa.

Mies, jos et tuosta tunnistanut itseäsi, niin et ole mies , vaan miehenpuolikas!

37

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska puhetta!

      Suositeltavaa kyllä olisi reissailu ynnä muut.

      • Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.


      • Linnanmäki nähty
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.

        Oletko matkaillut - risteilyjä, ollut koskaan lentokoneessa tms. ?


      • Linnanmäki nähty kirjoitti:

        Oletko matkaillut - risteilyjä, ollut koskaan lentokoneessa tms. ?

        En ole matkaillut.


      • Linnanmäki nähty
        hahmotelma kirjoitti:

        En ole matkaillut.

        Olisikohan aika matkailla?

        Esim. kesäpäivä Helsingissä käynti linnanmäellä, suomenlinnassa, pyörimistä keskustassa ....
        Tai viikonloppu Tallinnassa

        En itsekään ole juurikaan matkaillut, mutta silloin tällöin poikkean pääkaupungissamme ja lintsi sekä suomenlinna ovat aina vakiokohteina ja lisäksi epämääräistä pörimistä kaupungilla.

        Suosittelen sinullekin ensi kesään muutamaa Stadin reissua.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.

        Joo ei mutta se on aina positiivista että uskaltaa lähteä ja on kiinnostunut muistakin kulttuureista.


      • Linnanmäki nähty kirjoitti:

        Olisikohan aika matkailla?

        Esim. kesäpäivä Helsingissä käynti linnanmäellä, suomenlinnassa, pyörimistä keskustassa ....
        Tai viikonloppu Tallinnassa

        En itsekään ole juurikaan matkaillut, mutta silloin tällöin poikkean pääkaupungissamme ja lintsi sekä suomenlinna ovat aina vakiokohteina ja lisäksi epämääräistä pörimistä kaupungilla.

        Suosittelen sinullekin ensi kesään muutamaa Stadin reissua.

        No olen minä pari kertaa sinne eksynyt... Mutta ihan totta... ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... Junallahan Lahdesta ei kauaa tuhise...


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Joo ei mutta se on aina positiivista että uskaltaa lähteä ja on kiinnostunut muistakin kulttuureista.

        No mun euroilla on muut prioriteetit... Uus sohva vois olla ihan jees...


      • hahmotelma kirjoitti:

        No mun euroilla on muut prioriteetit... Uus sohva vois olla ihan jees...

        Sohva on ihan turha.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Anna arvaan. Sä olet kyykkyseisonnassa palstaillessasi? Vedät kiinalaisten taistelija munkkien tyyliin.


      • deft
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Pikemminkin niin, että sänky on turha...jos sohva on hyvä.


      • Hihihiii
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Joo, mut sohvalla on hyvä panna ...


      • Positiivisuutta
        hahmotelma kirjoitti:

        No olen minä pari kertaa sinne eksynyt... Mutta ihan totta... ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... Junallahan Lahdesta ei kauaa tuhise...

        " ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... "

        Oletpas sinä pessimistinen, kun käytät sanoja YKSINÄNI ja TYLSISTYÄ

        Mistäs sitä tietää vaikka ennen kesää rakkaus roihahtaa ja reissu on kaikkea muuta kun tylsä?


      • Positiivisuutta kirjoitti:

        " ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... "

        Oletpas sinä pessimistinen, kun käytät sanoja YKSINÄNI ja TYLSISTYÄ

        Mistäs sitä tietää vaikka ennen kesää rakkaus roihahtaa ja reissu on kaikkea muuta kun tylsä?

        Niin jos... Sitten jos...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Anna arvaan. Sä olet kyykkyseisonnassa palstaillessasi? Vedät kiinalaisten taistelija munkkien tyyliin.

        Tuolilla minä istun kuten olen olettanut normaalisti tehtävän työpöydän äärellä.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Tuolilla minä istun kuten olen olettanut normaalisti tehtävän työpöydän äärellä.

        No nukut kuitenkin kivilattialla... Kiveä olet erikseen hankkinut nukkuma nurkkaukseen...


      • hahmotelma kirjoitti:

        No nukut kuitenkin kivilattialla... Kiveä olet erikseen hankkinut nukkuma nurkkaukseen...

        En vaan roskalavalta ongitussa vanhassa sairaalasängyssä...patja on tosin uusi.


      • Hihihiii kirjoitti:

        Joo, mut sohvalla on hyvä panna ...

        No se selittäkin miksi minulla on ollut kuiva kausi.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        En vaan roskalavalta ongitussa vanhassa sairaalasängyssä...patja on tosin uusi.

        Kuulostaa oikealta...


    • Lulz

      Aika helppoja olleet saavuttaa nuo, eli kai sitä yhtä mieltä voisi olla. Lapsia eikä seurustelushuteita ole, mutta vielä olis 5v aikaa :) Niin ja lapsienkaipuuta en kyllä todellakaan pode, eli omalla kohdalla jätän pois listalta...

    • t5tgtegtege

      Katsotaanpa.

      Lapset: ei ollut
      Puoliso: kyllä
      Omistusasunto: kyllä, oma talo, tosin ostettu juuri 30-vuotiaana paljolti velaksi
      Auto: kyllä
      Väh. 3000 e tulot: en muista, silloin oli vielä markat mutta eiköhän tuo ehto täyttynyt
      Kavereita: kyllä, harrastusten parista lähinnä
      Harrastuksia: kyllä, ehkä vähän liikaakin
      Reissut: hyvin vähän eikä koskaan Europan ulkopuolelle
      2-3 suhdetta: vain yksi, teini-iästä saakka
      Yhdynnät 10 naisen kanssa: ei (vrt. edellinen).

      Eli puolikas sitten. Ei haittaa.

    • Jaska'

      Arkahan se on joka ei sinkkuna kehtaa elää.!
      Ja sitä hiekkaahan nyt voi potkia suomessakin ainakin kesä aikaan ja rakennukset on rakennuksia , samaa shittiä se on sama minne menee, mieluummin krillaa makkaraa mökillä ja kalastelee.

    • Naisasialooseri.

      Mitä jos ei ole edes puolikas vaan pyöreä nolla? Itselläni noista on vain kaverit, harrastukset ja olen reissannut ympäri maailmaa. New York ja Niagaran putoukset on nähty jo ylä-asteella ja Vegasissakin on tullut käytyä. Kauko-itä tosin on minulle täysin tutkimatonta aluetta, mutta sinne onkin kivempi matkustaa näin vanhemmalla iällä ;)

    • afshzxt

      Noista totuuksistasi huolimatta panisit minua välittömästi, koska näytän niin hyvältä. Suhdetta ei tulisi, mutta en minäkään sitä kanssasi haluaisi.

    • deft

      Jesh!
      Olen siis mies. Huh! Hetken jo ehdin epäillä...ei kun hetkinen...eihän mulla olekaan lapsia, omistusasuntoa (velkaa kyllä), autoa eikä nelinumeroisia tuloja.
      Dääm....
      *surunaama*

    • Päinvastoin,.

      Tosimies on sellainen joka pystyy kieltäytymään asioista eikä olemaan kulutus yhteiskunnan sätkynukke.

    • Että näinnnn

      Tuo lista on pitkälti sitä mitä yhteiskunta odottaa mieheltä - lapsia, työssäkäyntiä, parisuhdetta.

    • Joo no nyt vielä pari vuotta aikaa noiden toteuttamiseen... mut veikkaan vaan et en noita kaikkia pysty toteuttaan siihen mennessä. Joten ollaan sit puolikas, kuten aloituksessa sanotaan.

    • Denon87

      Melkoista p*sk*njauhantaa. Tuo on lähinnä sitä mitä yhteiskunta haluaa mieheltä, mutta mielestäni ei ole yhtään häpeä olla erilainen. Päinvastoin aito mies ei seuraa massaa vaan elää oman tiensä kulkijana sydäntään kuunnellen.

      • saturday night beaver

        Ja munaansa.


    • 75% mies

      No olen reissaillut, on yli 3000€/kk tulot ja jos huorissa käynnit lasketaan niin olen nussinut yli 10 naista. Mikään muu noista ei sitten toteudu edes nyt 42-vuotiaana.

      • 80% mies

        Ai niin, on tietysti autokin.


    • Tuo oli tietysti tavanomainen palstaprovo, mutta onneksi sentään viisi noista täyttyy - kaverit ja harrastukset täyttyy helposti, jos nyt yhden ihmisen tuntee eikä edellytä harrastukselta mitään ihmeellistä. Provon luonteeseen tosin varmaan kuuluu, että harrastusten pitää olla jotain vegebodaus/jääkiekko -tyyppisiä, mitkään rumien nörttien nössöilyt ei kelpaa. Pitäisi kai sitten keksiä vielä yksi harrastus; mikä on Mikki Hiiri -kerhon yläikäraja? Ja sitten "Ympäri maailmaa", öh, no, parissa itä-Euroopan kaupungissa olen viettänyt pidennetyt viikonloput, ja jossain Tallinnassa tietty on käyty useita kertoja.

    • Mynttinen

      Kaikki muut täyttyy paitsi se, että minulla ei ole puolisoa eikä lapsia sekä en ole ollut yhdynnässä kuin 5 naisen kanssa.

      - Oma asunto on.

      - Autoja on

      - Tulot on yli 3000 €

      - Kavereita ja harrastuksia on.

      - Reissaillut ympäri maailmaa

      - Seurustellut 3 kertaa.

      Eli olenko miehenpuolikas?

      • Sorry, mutta

        Olet MIEHEN 1/2 :kas


      • Mynttinen
        Sorry, mutta kirjoitti:

        Olet MIEHEN 1/2 :kas

        niin mä vähän arvelinkin, että palstan määritelmät ovat yhtä tarkkoja kuin Juupajokelaisten sunnuntai kävelyiden määrät.


    • Kyllästynyt p*skaan

      Palsta on täynnä mitättömiä miehiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe