Mitättömät miehet!

Tämä totuus!

Se ei ole mies eikä mikään jolla ei esim. 30 ikävuoteen ole yhtä tai kahta lasta, puolisoa, omistusasuntoa ( vaikkakin velaksi), autoa, väh. 3000 euron kk tuloja, kavereita ja harrastuksia.
Lisäksi miehen tulee 30 ikävuoteen mennessä olla reissaillut ympäri maailmaa, seurustellut 2-3 kertaa ja ollut yhdynnässä noin 10 naisen kanssa.

Mies, jos et tuosta tunnistanut itseäsi, niin et ole mies , vaan miehenpuolikas!

37

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska puhetta!

      Suositeltavaa kyllä olisi reissailu ynnä muut.

      • Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.


      • Linnanmäki nähty
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.

        Oletko matkaillut - risteilyjä, ollut koskaan lentokoneessa tms. ?


      • Linnanmäki nähty kirjoitti:

        Oletko matkaillut - risteilyjä, ollut koskaan lentokoneessa tms. ?

        En ole matkaillut.


      • Linnanmäki nähty
        hahmotelma kirjoitti:

        En ole matkaillut.

        Olisikohan aika matkailla?

        Esim. kesäpäivä Helsingissä käynti linnanmäellä, suomenlinnassa, pyörimistä keskustassa ....
        Tai viikonloppu Tallinnassa

        En itsekään ole juurikaan matkaillut, mutta silloin tällöin poikkean pääkaupungissamme ja lintsi sekä suomenlinna ovat aina vakiokohteina ja lisäksi epämääräistä pörimistä kaupungilla.

        Suosittelen sinullekin ensi kesään muutamaa Stadin reissua.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Joo matkailusta sivistyy. Ei se tosin tyhmästä fiksua tee, niinku jotku sivistyneet luulee.

        Joo ei mutta se on aina positiivista että uskaltaa lähteä ja on kiinnostunut muistakin kulttuureista.


      • Linnanmäki nähty kirjoitti:

        Olisikohan aika matkailla?

        Esim. kesäpäivä Helsingissä käynti linnanmäellä, suomenlinnassa, pyörimistä keskustassa ....
        Tai viikonloppu Tallinnassa

        En itsekään ole juurikaan matkaillut, mutta silloin tällöin poikkean pääkaupungissamme ja lintsi sekä suomenlinna ovat aina vakiokohteina ja lisäksi epämääräistä pörimistä kaupungilla.

        Suosittelen sinullekin ensi kesään muutamaa Stadin reissua.

        No olen minä pari kertaa sinne eksynyt... Mutta ihan totta... ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... Junallahan Lahdesta ei kauaa tuhise...


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Joo ei mutta se on aina positiivista että uskaltaa lähteä ja on kiinnostunut muistakin kulttuureista.

        No mun euroilla on muut prioriteetit... Uus sohva vois olla ihan jees...


      • hahmotelma kirjoitti:

        No mun euroilla on muut prioriteetit... Uus sohva vois olla ihan jees...

        Sohva on ihan turha.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Anna arvaan. Sä olet kyykkyseisonnassa palstaillessasi? Vedät kiinalaisten taistelija munkkien tyyliin.


      • deft
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Pikemminkin niin, että sänky on turha...jos sohva on hyvä.


      • Hihihiii
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Sohva on ihan turha.

        Joo, mut sohvalla on hyvä panna ...


      • Positiivisuutta
        hahmotelma kirjoitti:

        No olen minä pari kertaa sinne eksynyt... Mutta ihan totta... ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... Junallahan Lahdesta ei kauaa tuhise...

        " ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... "

        Oletpas sinä pessimistinen, kun käytät sanoja YKSINÄNI ja TYLSISTYÄ

        Mistäs sitä tietää vaikka ennen kesää rakkaus roihahtaa ja reissu on kaikkea muuta kun tylsä?


      • Positiivisuutta kirjoitti:

        " ehkä voisin siellä tylsistyä yksinäni joku kesäpäivä... "

        Oletpas sinä pessimistinen, kun käytät sanoja YKSINÄNI ja TYLSISTYÄ

        Mistäs sitä tietää vaikka ennen kesää rakkaus roihahtaa ja reissu on kaikkea muuta kun tylsä?

        Niin jos... Sitten jos...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Anna arvaan. Sä olet kyykkyseisonnassa palstaillessasi? Vedät kiinalaisten taistelija munkkien tyyliin.

        Tuolilla minä istun kuten olen olettanut normaalisti tehtävän työpöydän äärellä.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Tuolilla minä istun kuten olen olettanut normaalisti tehtävän työpöydän äärellä.

        No nukut kuitenkin kivilattialla... Kiveä olet erikseen hankkinut nukkuma nurkkaukseen...


      • hahmotelma kirjoitti:

        No nukut kuitenkin kivilattialla... Kiveä olet erikseen hankkinut nukkuma nurkkaukseen...

        En vaan roskalavalta ongitussa vanhassa sairaalasängyssä...patja on tosin uusi.


      • Hihihiii kirjoitti:

        Joo, mut sohvalla on hyvä panna ...

        No se selittäkin miksi minulla on ollut kuiva kausi.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        En vaan roskalavalta ongitussa vanhassa sairaalasängyssä...patja on tosin uusi.

        Kuulostaa oikealta...


    • Lulz

      Aika helppoja olleet saavuttaa nuo, eli kai sitä yhtä mieltä voisi olla. Lapsia eikä seurustelushuteita ole, mutta vielä olis 5v aikaa :) Niin ja lapsienkaipuuta en kyllä todellakaan pode, eli omalla kohdalla jätän pois listalta...

    • t5tgtegtege

      Katsotaanpa.

      Lapset: ei ollut
      Puoliso: kyllä
      Omistusasunto: kyllä, oma talo, tosin ostettu juuri 30-vuotiaana paljolti velaksi
      Auto: kyllä
      Väh. 3000 e tulot: en muista, silloin oli vielä markat mutta eiköhän tuo ehto täyttynyt
      Kavereita: kyllä, harrastusten parista lähinnä
      Harrastuksia: kyllä, ehkä vähän liikaakin
      Reissut: hyvin vähän eikä koskaan Europan ulkopuolelle
      2-3 suhdetta: vain yksi, teini-iästä saakka
      Yhdynnät 10 naisen kanssa: ei (vrt. edellinen).

      Eli puolikas sitten. Ei haittaa.

    • Jaska'

      Arkahan se on joka ei sinkkuna kehtaa elää.!
      Ja sitä hiekkaahan nyt voi potkia suomessakin ainakin kesä aikaan ja rakennukset on rakennuksia , samaa shittiä se on sama minne menee, mieluummin krillaa makkaraa mökillä ja kalastelee.

    • Naisasialooseri.

      Mitä jos ei ole edes puolikas vaan pyöreä nolla? Itselläni noista on vain kaverit, harrastukset ja olen reissannut ympäri maailmaa. New York ja Niagaran putoukset on nähty jo ylä-asteella ja Vegasissakin on tullut käytyä. Kauko-itä tosin on minulle täysin tutkimatonta aluetta, mutta sinne onkin kivempi matkustaa näin vanhemmalla iällä ;)

    • afshzxt

      Noista totuuksistasi huolimatta panisit minua välittömästi, koska näytän niin hyvältä. Suhdetta ei tulisi, mutta en minäkään sitä kanssasi haluaisi.

    • deft

      Jesh!
      Olen siis mies. Huh! Hetken jo ehdin epäillä...ei kun hetkinen...eihän mulla olekaan lapsia, omistusasuntoa (velkaa kyllä), autoa eikä nelinumeroisia tuloja.
      Dääm....
      *surunaama*

    • Päinvastoin,.

      Tosimies on sellainen joka pystyy kieltäytymään asioista eikä olemaan kulutus yhteiskunnan sätkynukke.

    • Että näinnnn

      Tuo lista on pitkälti sitä mitä yhteiskunta odottaa mieheltä - lapsia, työssäkäyntiä, parisuhdetta.

    • Joo no nyt vielä pari vuotta aikaa noiden toteuttamiseen... mut veikkaan vaan et en noita kaikkia pysty toteuttaan siihen mennessä. Joten ollaan sit puolikas, kuten aloituksessa sanotaan.

    • Denon87

      Melkoista p*sk*njauhantaa. Tuo on lähinnä sitä mitä yhteiskunta haluaa mieheltä, mutta mielestäni ei ole yhtään häpeä olla erilainen. Päinvastoin aito mies ei seuraa massaa vaan elää oman tiensä kulkijana sydäntään kuunnellen.

      • saturday night beaver

        Ja munaansa.


    • 75% mies

      No olen reissaillut, on yli 3000€/kk tulot ja jos huorissa käynnit lasketaan niin olen nussinut yli 10 naista. Mikään muu noista ei sitten toteudu edes nyt 42-vuotiaana.

      • 80% mies

        Ai niin, on tietysti autokin.


    • Tuo oli tietysti tavanomainen palstaprovo, mutta onneksi sentään viisi noista täyttyy - kaverit ja harrastukset täyttyy helposti, jos nyt yhden ihmisen tuntee eikä edellytä harrastukselta mitään ihmeellistä. Provon luonteeseen tosin varmaan kuuluu, että harrastusten pitää olla jotain vegebodaus/jääkiekko -tyyppisiä, mitkään rumien nörttien nössöilyt ei kelpaa. Pitäisi kai sitten keksiä vielä yksi harrastus; mikä on Mikki Hiiri -kerhon yläikäraja? Ja sitten "Ympäri maailmaa", öh, no, parissa itä-Euroopan kaupungissa olen viettänyt pidennetyt viikonloput, ja jossain Tallinnassa tietty on käyty useita kertoja.

    • Mynttinen

      Kaikki muut täyttyy paitsi se, että minulla ei ole puolisoa eikä lapsia sekä en ole ollut yhdynnässä kuin 5 naisen kanssa.

      - Oma asunto on.

      - Autoja on

      - Tulot on yli 3000 €

      - Kavereita ja harrastuksia on.

      - Reissaillut ympäri maailmaa

      - Seurustellut 3 kertaa.

      Eli olenko miehenpuolikas?

      • Sorry, mutta

        Olet MIEHEN 1/2 :kas


      • Mynttinen
        Sorry, mutta kirjoitti:

        Olet MIEHEN 1/2 :kas

        niin mä vähän arvelinkin, että palstan määritelmät ovat yhtä tarkkoja kuin Juupajokelaisten sunnuntai kävelyiden määrät.


    • Kyllästynyt p*skaan

      Palsta on täynnä mitättömiä miehiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      203
      4582
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1558
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      52
      1450
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      132
      1212
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      65
      1165
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1059
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      1030
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      967
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      113
      963
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      933
    Aihe