usko luomisoppiin.
Ainakin nimimerkki Mohikaani_27 lyttää täysin kristinuskoon kuuluvan luomisopin.
Eräässä viestissään hän kertoo että Jumala ei ole luonut matoja eikä muitakaan omasta mielestään pahoja elukoita.
Jumalan luomaksi hän sanoo eläinkunnasta ainoastaan täydellisen ihmisen.
Kaikki ihmisetkään ei siis ole Mohikaanin mielestä Jumalan luomia.
Onko tuota samaa käsitystä sitten useammalla helluntailaisella.
Kaikki helluntailaiset ei
7
77
Vastaukset
Lisäisin vielä:
Madot on välttämättömiä ihmisille, muille eläimille ja kasveillekin.
Jos ihmiset kuolee niin madot jatkaa elämistään, mutta jos madot kuolee, niin kuolee myös ihmiset.- 2+6
eipähän nuo matosetkaan ilman kasveja elä.
yhessä kehittyneet
* Pe.ku sanoo , " Onko tuota samaa käsitystä sitten useammalla helluntailaisella. " ?
* Ei varmaankaan, eikä ole minullakaan, on vain ihan sinulla oma päättely madoista !- leahimn(ei kirj.)
Olet kyllä niin pahansuopa,
että käärmekin kuolee jos sinnuu pistää.... Sulla on Mohikaani huono muisti?
Tuossa viestissäsi kumoat luomiskertomuksen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10413975#comment-53362892
- leahimn(ei kirj.)
Mohikaanin kissat on jumala luonut.
Ja ärhäkkään äkkipikaisen luonteen hänelle.
Sekä hänetkin joka irroitti MUKA sen kastealtaan rapun.
Ja jumala on luonut myös ne,
jotka eivät ole samaa mieltä tämän väärä-
leuan kanssa!- j. kolme 3
Mohikaanin kaste oli otettu väärin koska joku (henki) oli irroittanut rapun ja Mohikaani ehkä kiroten sarjatulella pärskähti siihen pesuveteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614