Vauvakuumeiset naiset

Einstein33

Ei voi kuin ihmetellä miehiä, jotka ovat valmiita harrastamaan seksiä ilman kumia jopa ensimmäisillä treffeillä , jos vain nainen sanoo syövänsä pillereitä. Kolmenkympin molemmin puolin olevat naiset ovat "vaarallisimpia".

5

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolalaa...

Kyllä punkkaanmeno ilman kumia tuntemattoman kanssa, on venäläistä
      rulettia, ei vain raskaaksi tulo, mutta ne muut taudit ?.

• Einstein33

Jos ei taudeista välitä niin luulisi ainakin välittävän siitä, joutuuko tahtomattaan isäksi.

• Tällä 2 onnellista

Ovat ainakin löytäneet toisensa, mutt teille suosittelen kumia.

• Kuminkaa

Kyllä ne naiset osaa valehdella miehille tässäkin asiassa, että pääsevät keinoja kaihtamatta tavoitteeseensa.
      Erityisesti kannattaa varoa jos kuulut niihin paremman ulkonäön omaaviin, koulutettuihin miehiin ja et halua ei toivottuja jälkeläisiä. Eikä uskoa pilleri juttuja ja käytetyt kortsut ehdottomasti itse hävitettävä! Yllätin eräällä kertaa ns. panon kaivelemasta käytettyjä kortsuja, sairasta. Kaikkea se teettää kun alkaa biologinen kello tikittään. Ja mieshän on joka tapauksessa maksajana, toiset jopa elättää itsensä kun on saanut panettettua alakertansa täyteen hyvätuloisella miehellä.

Lainsäädäntöön täytyy saada muutos, mikä poistaisi kokonaan elatusmaksut miehiltä. Alkaisi varmasti useammat suvunjatkamisvimman häiritsemät naiset ajattelemaan asiaa tarkemmin ja muidenkin näkökulmasta kuin itsensä. Tulevaisuus varmasti tuo muutoksen tähänkin asiaan parempaan suuntaan.

• valheenjäljet

Tiedän tapauksen, jossa mies ei halunnut lasta missään nimessä silloisessa
      elämänvaiheessa ja nainen (vanhenpi miestä) vakuutti hoitavansa ehkäisypuolen.
      Kunnes saatuaan varmistuksen raskaudestaan, hän kertoi miehelle tehneen
      sen tarkoituksella.

Siispä mies on nyt isä, tahtoi, tai ei. Kyllä suhde pitää olla varmalla jalustalla,
      että uskaltaa ilman sadeviittaa touhuilla ja silloinkin kunnioittaa toisenkin
      mielipidettä tuossa lapsiasiassa. Hirvittävää itsekeskeisyyttä moinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe