Underground Jyväskylä?

katskach

Onko kellään kokemuksia tästä paikasta? Kannattaako ensi läväri ottaa sielä? Itse olen 15 vuotias tyttö ja haluaisin kovasti kulmaan mutten tiedä mistä sen ottaisin. Jkln läheltä kuitenkin.. Korvakorut kyllä löytyy. Kertokaas omia kokemuksia kulmarista? Millainen koru kannattaa ottaa ensimmäiseksi?

50

10710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olegkå

      Älä missään nimessä mene Undergroundiin.
      Body CTRL on varma ja asiantunteva paikka, suosittelen ehdottomasti kyseistä paikkaa! Kyseisestä paikasta et tosin lävistystä saa (eikä pitäisi saada muultakaan, mikäli hoitavat työnsä niin kuin kuuluu) ilman vanhemman lupaa, ellet odota 16-vuotiaaksi asti.

      "Alle 14-vuotiaille en tee lävistyksiä ollenkaan. 14- ja 15-vuotiailta vaaditaan huoltaja mukaan allekirjoittamaan asiakaslomake. 16-vuotias saa lävistyksen ilman vanhemman lupaa."

    • katskach

      On mulla vanhempien lupa :) mutta miksei Underiin? .oo

    • wtsg

      Ite oon ottanu huulikorun ja kulmakorun undergroundissa, tosin Lahdessa. Hyvä paikka ainaki se ja halvat hinnat. :)

      • virheestä oppinut

        halvoista hinnoista voikin jo päätellä että niitten korut on halpaa kiinasekundaa.

        joo, mäki suosittelen body CTRL:ia. siellä osataan oikeesti asiat ja tyypit on mukavia.

        underground väittää nikkelitestaavansa korut vaikka ei testaa. ja ne "lävistäjät" on itseoppineita puoskareita, joilla ei oo hajuakaan mitä tekee. tuurilla saattaa saaha hyvän lävärin, mutta kannattaako se riski ottaa?

        mä sain undergroundin koruista nikkeliallergian ja siellä liikkeessä väittivät ettei LÄÄKÄRI oo pätevä toteamaan tätä.


    • katskach

      no kävin tossa viime viikoll hakemassa Underista kulmalävistyksen, ja ihan hyvä ja nopee palvelu oli. Mulla on todettu nikkeliallegria enkä semmosta niiden korusta ole vielä ainakaan saanut. Lävistäjä oli mielestäni mukava ja osaava ja neuvoi sitten miten sitä kannattaa hoitaa..

      • TyttöTykkääHålesta!;)

        Mä suosittelen todellakin hålea!! Siellä asiat osataan ja mukava osaava henkilökunta. Itse otin siellä industrialin ja ei ole ollu tulehduksia eikä muuta. Siellä minä ainakin otan tulevaisuudessa lävostykset!!! Suosittelen muillekkin..


      • hålee
        TyttöTykkääHålesta!;) kirjoitti:

        Mä suosittelen todellakin hålea!! Siellä asiat osataan ja mukava osaava henkilökunta. Itse otin siellä industrialin ja ei ole ollu tulehduksia eikä muuta. Siellä minä ainakin otan tulevaisuudessa lävostykset!!! Suosittelen muillekkin..

        Minäkin olen Hålessa indun korvaan ottanut. (:


    • pörssipetepapattaa

      Et sitten voinut kuunnella, itse oisin ottanut neuvosta vaarin..
      Edullisia paikkoja on muitakin, esim håle, siellä on paljon "kamppanjoita" ja todella osaavat lävistäjät.
      Mutta toivottavasti ei tuu lävistykses kanssa ongelmia.

    • Slashed

      Tosiaan Hålessa kannattaa lävistykset ottaa. Otin tossa syksyllä Verticalin eikä tulehtunu tai mitään. Kumppanini otti sittentaas Undergroundissa mickrodermalin ja syö tällä hetkellä antibioottia tulehduksen vuoks...

    • LittleRedRocker

      itse kävin n. viikko sitten Undergroundissa ottamassa korviini rustolävistykset, toimenpide vei n. 10 minuuttia ja henkilökunta asiansa osaavaa ja mukavaa. En usko että vaikka lävistäjät olisivatkin "itseoppineita puoskareita", kyllä tietää mitä tekee. Ja harjoittelemallahan senkin vain oppii..
      En tiedä, mikä ihmeen kiihko on mustamaalata yritystä siitä, että missä paikassa on tulehdus tullut jollekin dudelle tai ei, tulehduksen saaminenhan ei yhtään riipu omasta kehosta ja osuudestaan jälkihoidossa.
      Mutta toki, jatkakaa tappeluanne.

      *Kiitos Underground Jkl :)

    • Mimsku1

      Joo.. Se on ihan kiinni miten sitä hoitaa , tulehtuuko se vai ei.. Ite meinaan ottaa tässä joskus jkl:n undergroundissa labretin.. Pelottaa vaan se kipu.. :( Ku oon silleen aika herkkä kivulle.. Hohhoh. .. .. .. Ja Hålesta oon saanu huonoa palautetta! Tiiän yhen kuka siellä on käyny ja lävistys ihan vinksin vonksin.. Ja muitakin on sanonu siitä paikasta... Underground kannattaa!

    • nettaaa

      Itse otin rustoon tuos viime kesänä korun Jyväskylän Undergroundsissa eikä mitään ongelmaa ! Henkilökunta oli mukavaa ja tilat hyvät, hygienia kohallaan eikä paraneminen näin ollen kestänyt kauaa. Enpä oikein usko tuota nikkelijuttua, ittelleni ei ainakaan mitään oo tullu vaikka korvan alempiin reikiin ainakin tulee allergiaa nikkelistä. Mutta ihan miten ite tykkäätte, minä tykkään Undergroundsista (:

    • jennaaa2

      Itsekkin olen ottanu napakorun ja industrialin Jyväskylän Undergroundissa ja kaikki on sujunut loistavasti, tilat on hyvät ja henkilökunta mukavia ja huolehtivia. Ja tulehdus on ihan itsestä kiinni miten hoitaa sitä sen lävistyksen oton jälkeen jne. Hålesta olen kuullut vain huonoa palautetta ja siltä se näyttääkin kun jonku verhon takana keskellä ostoskeskuksen käytävää niitä tehdään ja henkilökuntakin on huonoa. Minullekkin suositteli ihan päin vittuja yhtä industrial korua. Ja kaveri otti siellä huulikorun niin vähän ajan päästä joutu menemään terveyskeskukseen ottamaan korun huulen sisästä pois kun olivat antaneet liian lyhyen tapin siihen koruun joten undergroundiin vaan! :)

      • kosokka89

        Samaa mieltä! Henkilökunta todella mukavaa, rentoa ja osaavaa ja mikä tärkeintä niin asiansa osaavia ja kertoo/neuvoo hyvin hoidosta ja huollosta ja saa vielä hoito-ohjeet mukaan. Välineet ja korut steriloituja siellä niin ei tarvi pelätä että likaisilla vehkeillä tehdään.toisin kuin tässä HÅLESSA, siellä korut otetaan käsin kaapista eikä puhdisteta ja sillä tehdään lävistys?!? Eikä välineetkään ole steriloituja, huh huh sanon minä! Undergeoundiin kaikki jotka haluaa lävistykset ammattitaidolla tehtynä ja törkeen hyvää palvelua siihen päälle :)


      • tildaz
        kosokka89 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Henkilökunta todella mukavaa, rentoa ja osaavaa ja mikä tärkeintä niin asiansa osaavia ja kertoo/neuvoo hyvin hoidosta ja huollosta ja saa vielä hoito-ohjeet mukaan. Välineet ja korut steriloituja siellä niin ei tarvi pelätä että likaisilla vehkeillä tehdään.toisin kuin tässä HÅLESSA, siellä korut otetaan käsin kaapista eikä puhdisteta ja sillä tehdään lävistys?!? Eikä välineetkään ole steriloituja, huh huh sanon minä! Undergeoundiin kaikki jotka haluaa lävistykset ammattitaidolla tehtynä ja törkeen hyvää palvelua siihen päälle :)

        Ite kans suosin undergeoundia koska siellä tosiaan on tekijät jotka osaa hommansa ja neuvoo kaikessa lävistyksiin liittyvissä asioissa :) muutenkin siellä on aina kiva käydä ostoksilla kun tuntee että on tervetullut. Sinne ehrottomasti siis, undergroundiin.


      • Kimalle98
        tildaz kirjoitti:

        Ite kans suosin undergeoundia koska siellä tosiaan on tekijät jotka osaa hommansa ja neuvoo kaikessa lävistyksiin liittyvissä asioissa :) muutenkin siellä on aina kiva käydä ostoksilla kun tuntee että on tervetullut. Sinne ehrottomasti siis, undergroundiin.

        Todellakin underground jos haluaa ammattimaisesti tehdyt lävistykset! Yksi tuttu kävi kavereineen hålessa kun eivät tienneet että ug kauoungissa on, no, huulikorun hålen lävistäjä teki VINOON ja ei edes pahoitellut asiaa! Toiselle teki "napalävistyksen" joka ei ollut edes navassa vaan navan yläpuolella mahassa jotain kaks senttii ainakin navasta pois päin! Hirveän näköistä ja rahat meni molemmilla hukkaan! Underground valitkaa ehdottomasti


      • Selkeempäätäei
        kosokka89 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Henkilökunta todella mukavaa, rentoa ja osaavaa ja mikä tärkeintä niin asiansa osaavia ja kertoo/neuvoo hyvin hoidosta ja huollosta ja saa vielä hoito-ohjeet mukaan. Välineet ja korut steriloituja siellä niin ei tarvi pelätä että likaisilla vehkeillä tehdään.toisin kuin tässä HÅLESSA, siellä korut otetaan käsin kaapista eikä puhdisteta ja sillä tehdään lävistys?!? Eikä välineetkään ole steriloituja, huh huh sanon minä! Undergeoundiin kaikki jotka haluaa lävistykset ammattitaidolla tehtynä ja törkeen hyvää palvelua siihen päälle :)

        T, Ug :D :D


      • Anonyymi
        Selkeempäätäei kirjoitti:

        T, Ug :D :D

        Puolet näkyy olevan t, ug tekstejä. .
        Yst. Mososkan Kirka.


    • tumtumtum1

      Itse kävin tässä pari päivää sitte ottamassa septumin Hålessa :). Itse pidän paikasta ja henkilökunta on tosi mukava. Ja siellä tulen ottamaan tulevaisuudenkin lävistykset. Ja kyl ne ny iha taitaa putsata sen korun sen jälkeen kun on koskenut siihen että en usko niiden niin tyhmiä olevan. Ja ottavat kyllä ne korut pihdeillä sieltä. Mutta eiköhän se ole vain tavallista että jokaisessa lävistämössä on käynyt joskus höpsösti asian suhteen. Nyt tässä vain odottelen että septum paranee ja suoristuu :D.
      Ja itseäni ei todellakaan haittaa että se on "käytävällä". Ja siellä verhon takana on ihan mukavaa. Tilaa on lävistämön sisällä kavereiden istua kun odottavat lävistettävää. Saavat varmasti helposti asiakkaita, koska ite luulin ettei JKL ole muita kuin Håle keskustassa ja se on niin esillä ja helppo.
      Mutta näin tämä oli minun kokemus ja kaikilla on omat lemppari paikkansa :)

      • ugjhbh

        se, että se koru vedetään jollain neoamiseptilla ei tee siitä steriiliä. undergroundissa kaikki on sentään erillispakatuissa STERIILEISSÄ pusseissa, ja asiakas saa sen ihan itse nähdä ennen lävityksen tekoa :)


      • Läpinäkyvää
        ugjhbh kirjoitti:

        se, että se koru vedetään jollain neoamiseptilla ei tee siitä steriiliä. undergroundissa kaikki on sentään erillispakatuissa STERIILEISSÄ pusseissa, ja asiakas saa sen ihan itse nähdä ennen lävityksen tekoa :)

        Voivoi tentään kun halmittaa, mikt kaikki ei vain voi mennä tonne nii ei talvit täälä palttoilla kakkia paapattaa. Paapatipaapati ku muut patkoja minä palas.


    • RoutaSielu-91

      Itse olen käynyt hålessa parikin kertaa ottamassa läväriä ja molemmilla kerroilla se on menny perseelleen, jos ei oo vinossa niin aivan liian lyhyt tappi laitettu ja ei, ne ottaa käsin kaapista korut ja putsaa ne kyllä mut se ei oo sama asia kuin steriilit korut. Sekin osottaa että eipä ammattitaitoa kauhiasti löydy kun puhutaan kaikista muista paikoista paskaa ja yritetään mustamaalata toisia. Itse olen siirtynyt kyllä Undergroundin asiakkaaksi ihan vain paremman palvelun ja tekotapojen vuoksi. Kaikilla tottakai saa olla lempparinsa, niinhän se menee tatskareissakin :)

      • Yyykaataas

        t, ug 80
        Nytnyt..


      • Anonyymi
        Yyykaataas kirjoitti:

        t, ug 80
        Nytnyt..

        Pilikka kalaahti ommaa nilikkaa..
        Työtä tehhää alella alen perrää. Miksiköhä? :) Eipä tuo haittaa jos ei hyvvääkää kuvaa anna.


    • Pettynytasiakas

      Joo kävin itse ottamassa napakorun 2011 Undergroundissa ja tekivät sen ihan vinoon, laitto sattu ensinnäkin ihan törkeesti, ja äitikin huomas et koru on ihan vinossa.. jouduin ottaa sen poies ja kävin laitattamassa uuden noin kuukauden jälkeen, sillonen lävistäjä sanoi Body Ctrl:lläkin että vinossahan tuo ensimmäinen oli ja väärin tehty .

    • Lävistetty

      Itse otin 2014 septumin Hålessa, sijainti täysin väärä (aivan liian matalalla, meni ruston läpi). Pari kk sitten otin uudestaan Undergroundissa, lävistäjä osasi täysin asiansa ja parantunut on jo. Koru oli oikeanlainen, oikeassa paikassa sweetspotissa ja kaikki tehtiin täysin hygieenisesti. Håleen en enää mene, mutta Undergroundissa otan kyllä seuraavatkin lävistykset!

    • Rustokoru

      Itse kävin tossa kuukausi sitten ottamassa rustokorun Undergroundissa. Alkupäivinä korusta lähti irti jotain mustaa, tai sitten se oli vain verta. En sitten tiedä oliko koru väärää materiaalia, mutta hyvin korvani on parantunut, ei kyllä tosiaan kokonaan.

      • Pökäle

        Minä kävin underigroundissa ottamassa industrualin alkuvuodesta ja kaduttaa. Kun haukkuivat suoraan siinä toista kilpailijaa niin otin sitten sen kahella korulla ja ei ole hyvä kun ei saa laitettua siihen pitkäätappia kun painaa ja vetää korvaa.
        Ei siinä itepähä uskoin.. nyt kaduttaa


      • Hyvinmeneevaimeneekö
        Pökäle kirjoitti:

        Minä kävin underigroundissa ottamassa industrualin alkuvuodesta ja kaduttaa. Kun haukkuivat suoraan siinä toista kilpailijaa niin otin sitten sen kahella korulla ja ei ole hyvä kun ei saa laitettua siihen pitkäätappia kun painaa ja vetää korvaa.
        Ei siinä itepähä uskoin.. nyt kaduttaa

        On tyhmää että haukkuu tekijä toista liikettä tässä ug vaatekaupassa. Monesti käyny nii kaveripiirissäki. öklöä .. ihan on vinoa ja liian lyhyttäkorua ym moniki sieltäki saanu, vai .. Ei oo hyvää palvelua pa*^kan jauhanta. Huono kuva tulee koko paikasta. nopull rengasta koruun ku kysyin niin hirviä haukkumine siitä vaikka oikeesti ei tainnu ees tietää mistä kyse silä myyjällä. Googlasin ite ja löyty tietoa ja on rengas rustokorussa ja a u t t o heti. Tiijoks vaa sinneki.


    • Anonyymi

      Onko undergroundissa nykyään minkälainen tilanne, miten lävistykset sujuu, jos joku tietää?

      • Anonyymi

        Henkilökunta vaikuttaa ihan mukavalta ainakin jkl itse en sieltä ole läväriä hankinnut mutta korut on hyviä frendin mielest ja mielestäni ne on järjestetty ainakin paremmin kuin håles.


      • Anonyymi

        Joo itsekin oon miettinyt että minkälainen paikka? aattelin nännikorut ottaa ja etin sopivaa paikkaa. Suosituksii on ollu Underground ja Body CTRL


    • Anonyymi

      Frendi otti nännikorut undergroundis puol vuotta sitte ja ne oli hyvin tehty ja parani nopeesti

      • Anonyymi

        :D ...


    • Anonyymi

      En suosittele undergroundia (jyväskylä) KENELLEKÄÄN! kävin 2 vuotta sitten ottamassa nännikorut molempiin nänneihin, eikä korut ole vielä tänä päivänäkään parantuneet. Ongelmia ollut kokoajan ja nyt onkin toisen liikkeen lävistäjän toimesta selvinnyt että korut (MOLEMMAT?!) on lävistetty liian syvälle, aka nännin sijaan on lävistetty nännipiha. Tämän kruunaa se, että itselle puhkesi lävistysten oton jälkeen myös nikkeliallergia.

      • Anonyymi

        Korvakoruja lapselle hakureissu, ja ampumisella. Täällä asiantuntija temmokkaasti kertoi ei ikinä tehdä koska hepatiitti v a a r a niin suuri! Kyllä, oikeasti. Alan ammattiliike ja väittää asiakkaille moista ihan täyttä sanonko mitä! Järkytyttiin täysin. Mietin siinä hetken että mitä justiinsa tapahtu. Sanoiko oikeasti nuin. pyssykorviksia tehty jo usseita kymmeniä vuosia. Kuinka moni saanut hepatiitin? piercings liike ainoa joka jaksaa levittää täyttä guugletettua sontaa aiheesta. Tietoa täys 0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvakoruja lapselle hakureissu, ja ampumisella. Täällä asiantuntija temmokkaasti kertoi ei ikinä tehdä koska hepatiitti v a a r a niin suuri! Kyllä, oikeasti. Alan ammattiliike ja väittää asiakkaille moista ihan täyttä sanonko mitä! Järkytyttiin täysin. Mietin siinä hetken että mitä justiinsa tapahtu. Sanoiko oikeasti nuin. pyssykorviksia tehty jo usseita kymmeniä vuosia. Kuinka moni saanut hepatiitin? piercings liike ainoa joka jaksaa levittää täyttä guugletettua sontaa aiheesta. Tietoa täys 0.

        Kuulostaapa epäasialliselta kommentilta ampumistekniikkaa kohtaan. Tässä haukutaan kilpailevaa tekotapaa hyvin nololla tavalla.
        Korvikset lävistämällä ei ole oikotie onneen millään tapaa. Ei hygienia, menetelmä, parantumis ym kannalta.
        Esim. ampumiskorut ovat tehtaassa (mm Blomdahl, sairaalatarvike tehdas) yksittäis steriilipakattu kapseliin. Vs lävistysliike missä työntekijä klaavaa ja pussittaa korun ja pestyt pihdit.
        Ja pyssystä sen verta , että steriili korukapseli
        asennetaan kokonaisuudessaan pyssyyn niin että pyssy ei ole kosketuksissa korvaan tai muuhun korunottajan ruumiinosaan missään vaiheessa toimenpidettä. Vain korukapseli mikä heitetään pois käytän jälkeen. Itse pyssyä ei tarvitse klaavata, mikä on tutkittu jo vuosikymmeniä sitten. Joka näin väittää, ei tiedä. Siinä tapauksessa esim lävistystuoli pitäisi klaavata joka käytön jälkeen.
        Blomdahl, ruotsalainen tehdas on niin tunnettu ja luotettu yritys siellä että tällainen piercing studioiden läyhäys rei'itystä kohtaan on puuttunut kokonaan.
        Jokainen ottakoon korvakorunsa miten haluaa, lopputuloksissa ei mitään tutkittua tietoa suuntaan tai toiseen ole. (Guugelista hakemalla haettuna löytyy varmasti juuri sitä tietoa mikä itsekutakin palvelee)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaapa epäasialliselta kommentilta ampumistekniikkaa kohtaan. Tässä haukutaan kilpailevaa tekotapaa hyvin nololla tavalla.
        Korvikset lävistämällä ei ole oikotie onneen millään tapaa. Ei hygienia, menetelmä, parantumis ym kannalta.
        Esim. ampumiskorut ovat tehtaassa (mm Blomdahl, sairaalatarvike tehdas) yksittäis steriilipakattu kapseliin. Vs lävistysliike missä työntekijä klaavaa ja pussittaa korun ja pestyt pihdit.
        Ja pyssystä sen verta , että steriili korukapseli
        asennetaan kokonaisuudessaan pyssyyn niin että pyssy ei ole kosketuksissa korvaan tai muuhun korunottajan ruumiinosaan missään vaiheessa toimenpidettä. Vain korukapseli mikä heitetään pois käytän jälkeen. Itse pyssyä ei tarvitse klaavata, mikä on tutkittu jo vuosikymmeniä sitten. Joka näin väittää, ei tiedä. Siinä tapauksessa esim lävistystuoli pitäisi klaavata joka käytön jälkeen.
        Blomdahl, ruotsalainen tehdas on niin tunnettu ja luotettu yritys siellä että tällainen piercing studioiden läyhäys rei'itystä kohtaan on puuttunut kokonaan.
        Jokainen ottakoon korvakorunsa miten haluaa, lopputuloksissa ei mitään tutkittua tietoa suuntaan tai toiseen ole. (Guugelista hakemalla haettuna löytyy varmasti juuri sitä tietoa mikä itsekutakin palvelee)

        Voi pyhäsylvi tuota.. kymmeniätuhansia korviksia kotomaassa joka vuosi ammutaan. Missä hepatiitit? Niitä EI OLE! Lävistystekniikalla tehdyt vielä häviävän pieni murto osa. Ja samat riskit . Teoriassa voi lävistämällä JA ampumalla ja vaikka verikoetta labrassa otettaessa saada sitäsuntätä.
        Pyssyn koru napsahtaa korvaan tehden siistin reiän. Ei REVI , niinkuin näyttää nämä 'tietäjät' yhtenä omaa tekniikkaa puolustavana tekijänä , hepatiitin lisäksi aina jauhavan. FAKTAA tiskiin kun näin väittävät. EI ole.
        Piercing tyypit jauhaa vanhaa seitkytluvun mantraa korupyssyistä suorastaan agressiossa. Ei mitään tekemistä tiedolla tämänpäivän vehkeisiin. H y v i n hyvin epäammattimaista. HOI. Vaatikaa näytille tutkittua faktaa kunjos tällaista "tietoa" vielä joku valistaa totuutena. EI OLE. Juu äkkiä löytyy netistä joku kuva jostain etelänavalta missä joku PALJAIN käsin tms .. ampuu korua tms... apua! jakoooon!
        Kaksi eri tekniikkaa kilpailee asiakkaista. Toisen tekniikan tekijät keksineet myydä omaansa mustamaalaamalla toista rankalla kädellä ja tämä jatkuu niin kauan kun tietoa ei ole. Luulo eellä etiäpäin ei menestystä tule.
        Run baby run, neuvo kun "ammatti ihminen" päästelee moista leipälävestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhäsylvi tuota.. kymmeniätuhansia korviksia kotomaassa joka vuosi ammutaan. Missä hepatiitit? Niitä EI OLE! Lävistystekniikalla tehdyt vielä häviävän pieni murto osa. Ja samat riskit . Teoriassa voi lävistämällä JA ampumalla ja vaikka verikoetta labrassa otettaessa saada sitäsuntätä.
        Pyssyn koru napsahtaa korvaan tehden siistin reiän. Ei REVI , niinkuin näyttää nämä 'tietäjät' yhtenä omaa tekniikkaa puolustavana tekijänä , hepatiitin lisäksi aina jauhavan. FAKTAA tiskiin kun näin väittävät. EI ole.
        Piercing tyypit jauhaa vanhaa seitkytluvun mantraa korupyssyistä suorastaan agressiossa. Ei mitään tekemistä tiedolla tämänpäivän vehkeisiin. H y v i n hyvin epäammattimaista. HOI. Vaatikaa näytille tutkittua faktaa kunjos tällaista "tietoa" vielä joku valistaa totuutena. EI OLE. Juu äkkiä löytyy netistä joku kuva jostain etelänavalta missä joku PALJAIN käsin tms .. ampuu korua tms... apua! jakoooon!
        Kaksi eri tekniikkaa kilpailee asiakkaista. Toisen tekniikan tekijät keksineet myydä omaansa mustamaalaamalla toista rankalla kädellä ja tämä jatkuu niin kauan kun tietoa ei ole. Luulo eellä etiäpäin ei menestystä tule.
        Run baby run, neuvo kun "ammatti ihminen" päästelee moista leipälävestään.

        Luulon vihollinen on tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulon vihollinen on tieto.

        Aivan. Jos asiantuntija (80 laukoo tietojaan olematta ollenkaan perehtynyt asiaan niin Standupin puolelle menee kyllä.
        Netistäkin löytyy tutkimuksia eri menetelmien parantumis ja kudosvaurio eroista. Neula ja eri (suosituimmat) pyssymerkit. Se on 0. Ei eroa.
        Valveutunut kannattaa olla.


    • Anonyymi

      Hålessa tullut käytyä ja otin siellä 3 korvanlehden lävistystä sekä rustokorun (eri käynneillä) kaikki olivat vinksin vonksin eivätkä parantuneet. Kaverilla rustokoru oli tehty myös täysin väärin ja kun hän sanoi asiasta hänelle vaan sanottiin että "itse olet tehnyt, ei ole meillä tehty noin vinoa" eipä sen jälkeen ole siellä tullut käytyä.

      Undergroundista jkl tullu oma vakkari ja siellä ny peräti 10 lävistystä tullu otettua, joista kaikki on parantunu. Vakavien allergioiden ja yliherkän ihon omaavana henkilönä voin sanoa että ei ole nikkeliä ollut yhdessäkään korussa. Asiakaspalvelu hyvää ja asiantuntevaa.

      • Anonyymi

        ;D ;D


      • Anonyymi

        :D :D ihan parasta :D


    • Anonyymi

      Underground Tampere on myös surkea. Olen joutunut poistamaan napakoruni ja korvakoruni, koska ne alkavat "mätiä" vaikka olen käyttänyt puhdistus rasvaa. Yritin myös palauttaa muuta tuotetta heille mutta eivät antaneet rahaa takaisin ... vetosivat vain että ovat keskustelleet kuluttajaviranomaisen kanssa ettei tarvitse palauttaa rahoja - huonoa ellei surkeaa asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        Tuon rasvan takia ne varmaan mätivätkin. Lävistys on avohaava paranemisen ajan, ja sitä kuuluisi puhdistaa vain vedellä tai miedolla vesisuolaliuoksella. Kaikenlaisen rasvan laittaminenhan kielletään hoito-ohjeissa. Joten saat syyttää itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon rasvan takia ne varmaan mätivätkin. Lävistys on avohaava paranemisen ajan, ja sitä kuuluisi puhdistaa vain vedellä tai miedolla vesisuolaliuoksella. Kaikenlaisen rasvan laittaminenhan kielletään hoito-ohjeissa. Joten saat syyttää itseäsi.

        Ja kudosnesteen erittäminen ja mätiminen on kaksi eri asiaa. Ettet nyt vain olisi hätäillyt korujen poiston kanssa. Kävitkö edes näyttämässä lävistäjälle?


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan saako tästä kyseisestä liikkeestä 12 vuotias nenäkorun vanhemman luvalla? Sivustossa kyllä lukee että 13-16 saa vanhemman luvalla, mutta saisiko silti 12 vuotias?

      • Anonyymi

        Ei


    • Anonyymi

      Vaikka vanha postaus onkin, niin ehdottomasti suosittelen. Asianmukaista henkilökuntaa jotka osaavat kaiken mitä pitääkin. Lävistäjä kertoi septumista enemmän tietoa ennen kuin teki reiän nenään sekä kertoi joka kerta mitä oli tekemässä. Hyvä kokemus jäi ja todellakin aion tulevaisuudessakin mennä.

    • Anonyymi

      tää on tosivanha keskustelu mut meen huomenna ottaa vasemmalle alahuuleen korun undergroundissa jyväskylässä. tää tulee olee mun eka läväri ikinä mutta vaikuttaa hyvältä paikalta. vähän jännittää ottaa se mutta kyllä siitä jännityksestä eroon pääsee.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe