Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä langanlaihoista malleista ja tästä nykyajan laihuuden havittelemisesta. Naisena minusta tuntuu, että nuoret ja myös hyvin laihat tytöt kääntävät miesten päitä, mutta silti miehet aina selittävät, kuinka naisella tulee olla muotoja.
Jos omaa kauniit kasvot ja hyvät mittasuhteet, kuinka paljon niillä kiloilla on väliä? Koetteko kiihottavaksi, että nainen on nostettavan kevyt ja siro, vai että hänellä on kurvikas vartalo?
Mitä mieltä olette mitoistani 173cm/53kg? Itse pidän itseäni laihana ja yritän nostaa tuota painoani ainakin neljällä-viidellä kilolla.
Milloin nainen on liian laiha?
26
5237
Vastaukset
- äitivaimolover
Riippuu ruumiinrakenteesta pitkälti. Olen itse 170cm ja painoa 53kg aktiiviliikkuja. Olen itseni sekä muiden (lähinnä miesten) mielestä kaunis. Tosin hoikalla uumalla ei tee mitää jos naama onku petolinnunperse. Kauniit kasvot kruunaa miltei täydellisen kropan :) Eli minun mielestäni menet peilin eteen ja saat vastauksen sieltä?!
- aloittaja..
Peili valehtelee minulle, tai sitten en vain suostu näkemään mitä siellä peilissä on. Kai jo se, että tulen suomi24:een kyselemään tästä, kertoo etten ole täysin sinut kehoni kanssa. Kasvoihin olen erittäin tyytyväinen, tosin nekin ovat hieman saaneet kärsiä huonoista yö-unistani ja jatkuvasta painon heittelemisestä.
Vuoden sisällä paino on vaihdellut 60 ja 50 välillä, mutta itse en nähnyt eroa näiden välillä, painaessani sen 50kg olisin mielestäni voinut vieläkin pudottaa muutaman kilon. Nyt olen onneksi alkanut havahtumaan todellisuuteen.
Olen väsynyt tähän ikuiseen painon vahtaamiseen. 57kg on se johon aina päädyn, kun en rajoita syömisiäni ja kun olen onnellisimmillani. En tiedä onko kroppani silloin parhaimmillaan, ei ainakaan kiinteimmillään, mutta sen kokoisena olen edelleen hoikka, ainakin painoindeksin mukaan, ja tuo paino on minulle se "luonnollinen".
Oma hyvinvointini on tärkeämpää kuin miesten mielipide. Ihanaa, että vihdoin tajuan sen.
Haluaisin silti kuulla miesten mielipiteitä, ihan vain mielenkiinnosta. Ja oikeastaan olisi mukavaa vahvistaa itseluottamustaan ja kuulla "koolla ei ole väliä" -tyylisiä kommentteja :D
Mentiinkö jossain metsään kun 50-luvulla mallit olivat kurvikkaita ja naisellisia, kun taas nykyään täytyy olla miehen pituinen ja silti painaa 12-vuotiaan tytön verran? Vai onko se oikeasti miesten mielestä kaunista?- ?
Mitä väliä sillä on onko se miesten mielestä kaunista? Minä en ainakaan kysele keltään, jos en kelpaa sellaisena kun olen, niin paskat minä siitä välitän.
- Mies24v
Juuri nämä muotiviikoilla ym. catwalkeilla jatkuvasti itseään esittelevät mallit eivät todellakaan miellytä silmääni. Sairaalloisen laihoja ovat mielestäni. Sanoisin, että huoletta saat ainakin sinne 60 kiloon saakka mennä sen suuremmin asiasta piittaamatta. Eihän sekään ole kuin vasta vähän normaalipainon alarajan ylittävä paino, tosin painoindeksi nyt on hyvinkin rajoittunut mittari. Peiliin luottaisin enemmän. Henkilökohtaisesti pidän naisellista, pientä pyöreyttä hyvänä, mikä ihme kyllä tuntuu olevan se harvinaisin naisvartalon malli nykyään, ainakin pidemmillä naisilla.
- ..................
Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää, mitä sinä Mies24v tarkoitat "naisellisella, pienellä pyöreydellä"? Voisitko laittaa jonkin esimerkkikuvan? Luulenpa, että miesten käsitykset siitä sopivasta naisellisesta pyöreydestä joka tapauksessa vaihtelevat aika suuresti...
- Mies24v
.................. kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää, mitä sinä Mies24v tarkoitat "naisellisella, pienellä pyöreydellä"? Voisitko laittaa jonkin esimerkkikuvan? Luulenpa, että miesten käsitykset siitä sopivasta naisellisesta pyöreydestä joka tapauksessa vaihtelevat aika suuresti...
Niin... En nyt yhtäkkiä keksi kuvallista esimerkkiä, kun julkisuuden henkilöt usein eivät edusta tuota tyyppiä. Mutta siis pienellä pyöreydellä tarkoitan jotain sellaista, että kasvot ja vartalo eivät ole kulmikkaat, kylkiluut pysyvät piilossa tilanteessa kuin tilanteessa, litteän vatsan sijaan saa olla pientä kumpua jne. Ehkä se on väärin puhua pienestä pyöreydestä, kun normaalipainoisia toki ovat vielä silloin suurimmaksi osin. Sanottaisiinko ennemminkin, että mielestäni pehmeät muodot naisella ovat miellyttävämmän näköiset kuin kiveen hakatut tai viimeisen päälle treenatut.
- cmpcnkvfbg
"Koetteko kiihottavaksi, että nainen on nostettavan kevyt ja siro"
Kyllä. Ei se mitenkään "must" ole, mutta kieltämättä se on kiihottavaa. Muutenkin se, että nainen on selvästi fyysisesti heikompi tilanteessa ja esim. reisi näyttää pieneltä oman kämmenen alla. Siis verrattuna sellaiseen keskivertonaisen reiteen. Pari tällaista selvästi sirompaa seurustelukumppania ollut ja heidän kanssaan seksissä oli sellainen eläimellisempi fiilis. Sängyssä oli uros ja naaras eikä pelkästään mies ja nainen. - gfsdfdsgfdsfs
Näissä usein sekoitetaan mallit ja miesten ihannenaiset. Eivät ne ole sama asia.
"Naisena minusta tuntuu, että nuoret ja myös hyvin laihat tytöt kääntävät miesten päitä.."
Minusta ei tunnu tältä, vaikka olen laiha ja nuori. Enemmän lukee / kuulee sitä "jotain, josta ottaa kiinni"-settiä miesten puolelta.- *********
Et kuule, ylipainoiset naiset tuota hokee, ei minun tuntemat miehet.
- yuyuoi
********* kirjoitti:
Et kuule, ylipainoiset naiset tuota hokee, ei minun tuntemat miehet.
Kyllä sitä vaan kuulee! Tietysti enemmän tuolla reaalimaailmassa kuin täällä vääristyneessä anonyymipuolen netissä. Minä en ole koskaan ihan langanlaiha ollut, hoikka kylläkin, ja aina olen kuullut sitä pyöreyden arvostamista, ja jotain mistä ottaa kiinni -hokemista. Jopa on sanottu minulle että "muutama kilo niin sitten olis täydellinen", ollessani normaalipainon keskivaiheilla. Itse asiassa en ole muistanut kuulleeni oikeilta miehiltä, että kukaan tykkäisi laihoista naisista.
- mies29.....
"Mitä mieltä olette mitoistani 173cm/53kg"
Olet huomattavan alipainoinen. Painoa sinulla saisi olla paljon enemmän.
Itse miehenä en pidä noin laihoista naisista, koska se antaa kuvan a) syömishäiriöstä b) ainakin liian niukasta ruokavaliosta.
Olen monesti huomannut, että liian laihat naiset ovat kiukkuisia. Johtuuko sitten huonosta ruokailusta vai mistä, mene ja tiedä. Toinen seikka myös, että laihan naisen kanssa ravintolassa syöminen on hankalaa. Sellainen kanasaalatista puolet syöminen pistää miettimään...
Normaalipainoinen, kauniskasvoinen ja terveen näköinen suomalainen nainen on minun makuuni.- 18+15
Alipainoinen kyllä ja tietysti huomattavan alipainoinenkin siinä mielessä, että eron huomaa, mutta ei nyt taas pidä ylidramatisoida. 173 cm pitkän henkilön painoindeksi pompahtaa taas normaalipainon puolelle kun hän painaa 56 kilogrammaa. Siis kolme kiloa lisää painoa ja ollaan taas normaalipainoisia. Tuskin kukaan menee sanomaan kolme kiloa ylipainon puolella olevalle, että "olet huomattavan ylipainoinen" tai ala puhua ahmimishäiriöstä. "Oletko sinä Maija masentunut kun olet selvästi lihava nyt kun painatkin 77 kg vaikka normaalipainon raja on sinulla 74 kg".
- personal weight
Sama pituus ja paino vaihtelee 52 ja 55 kg:n välillä. Mielestäni olen hyvässä kunnossa. Tykkään omasta vartalostani. Yritän myös syödä terveellisesti ja liikkua. Olen ollut saman painoinen jo pari vuosikymmentä. Reagoin pieneenkin painon nousuun siten, että olo alkaa olla turpea ja vähennän syömistä. Ilmeisesti tämä on minulle se oikea paino. BMI on n. 18.
- Pullea Mies
Nainen joka on 3 kk. kuolemasta
- Pelästynyt
" ja tästä nykyajan laihuuden havittelemisesta"
Missähän se näkyy oikein...vastaan kävelee koko ajan lähes 100-kilosta ihmisnaarasta.
"Koetteko kiihottavaksi, että nainen on nostettavan kevyt ja siro, vai että hänellä on kurvikas vartalo?"
Ovatko nuo muka toisensta poissulkevia ominaisuuksia? Ei, en todellakaan pidä kiihottavana, että nainen on painavampi kuin minä(>90kg).- Anonyymi
Joo, kylillä voi vain kauhulla katsella noita " tonnikeijukaisia " , kun lampsivat eteenpäin. Meidänkin maassa on vakava ylipaino-ngelma. Ja se koskee myös miehiä.
- Laihat rulaa
Mielestäni olet varmaankin oikein kivoissa ja seksikkäissä mitoissa. Miehet pitävät oikeasti laihemmista kuin tukevammista naisista. Kurveja voi olla, jos on sopivat rinnat kroppaan verrattuna, lantio erottuvainen, ryhdikäs.
Vaikka exäni oli ihan kiva kasvoiltaan, hän oli hieman punkero, liian isot rinnat. En koskaan rakastanut häntä.
Nykyinen avovaimoni on siro, sinun mitoissasi, seksikäs, tyylikäs ja hyvän näköinen kaikin puolin. Kiihottavampi kuin edellinen, paljonkin (yksi syy miksi ei useinkaan tehnyt mieli seksiä hänen kanssaan, kiihottavuus ja viehätyttävyys puuttui täysin).Pakko kysyy , et miks sä sit olit sen kanssa ja jos sä nyt katkeroituneena , kun se jätti sut , huutelet täällä tollasta ?
- oma mielipide
Mun mielestä on kiva, kun joku tässä maailmassa on vielä hoikka. Suurin osa suomalaisista kun on nykyään ylipainoisia. Alipainoinen tai luiseva ei tarvitse olla, mutta sellainen normaalivartaloinen, jossa on vähän rasvaakin luiden päällä ja lantion seudulla ja rinnoissa. Kaikki ihmiset eivät tietenkään voi olla superhoikkia. Toiset ovat hoikan mallisia, vaikka söisivät kuin porsaat. Lyhytraajainen ihminen taas saattaa näyttää hieman tukevalta, vaikkei ylipainoa olisi grammaakaan.
Tyhmä saa olla, muttei lihava. - ...
Luurangot ei kiehdo sinä mielessä. Tosi on kyllä että ruippanat kääntää pään, kyllähän semmosta friikkiä täytyy vähän aikaa tuijottaa ja miettiä että millä se pysyy kasassa. Siis ei mitään seksuaalista, kunhan ihmettelen että millä noikin elää...
- ?????o
Ja oma BMI oli?
- Suomi24 tiedottaa
Painolla on väliä, mutta ei se niin tarkkaa ole. tuollainen vaihtelu 50-60 kg ei oikeastaan monenkaan huomiota kiinnitä, paitsi sen mittaajan itsensä.
Mutta jos esim täällä esittelee mittojaan ja kysyy mielipidettä niin tokihan niitä arvioita alkaa tulla. Tosielämän tilanteissa asiat onneksi menee eri tavalla.
Itse pidän paljonkin muodokkaammista eli pulskemmista naisista, mutta en minä mitään painorajoja asettele, vaan tunnen kyllä ihan muilla antureilla onko nainen sopivan oloinen fyysisesti. - vcxvcxvcxvxc
Kyllähän laiha nainen näyttää hyvältä. Paras vartalo on kuitenkin sopivan urheilullinen normaalipainon alarajoilla pyörivä. Jos sinä hommaat muutaman kilon lihasta vartaloosi, näytät varmaan ihan hyvältä. Läskiä ei kannata lähteä hakemalla hankkimaan.
- Anonyymi
Oikein hyvä.on paino pituteen nähden
Jes nami nami maiskis - Anonyymi
Lihaksiston päälle se runko rakentuu, jos sitä liian vähän niin ei kroppakaan muotoudu, jää kulmikkaaksi tms.
- Anonyymi
"Koetteko kiihottavaksi, että nainen on nostettavan kevyt ja siro, vai että hänellä on kurvikas vartalo?"
En näe mitään seksikästä siinä että nainen on kevyt ja nosteltavissa. Runsas ja kurvikas on paljon parempi.
"Mitä mieltä olette mitoistani 173cm/53kg?"
Liian laiha. rinnat pienet jos juuri ollenkaan, luita törröttää, jalat ja kädet ovat luisevat, kasvot kaidat ja lommoilla, reisivako. 53 kg ei oikein riitä rakennustarpeiksi, saisi olla kaksi kertaa tuon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463