En kyllä näe noissa misseissä yhtään mitään viehättävää...ovat täysin persoonattomia ja toistensa kopioita tyhmine kommentteineen ja feikkihymyineen. Esim eilen kun olivat Putouksessa, erottui niin selvästi miksi ihmisen viehättävyys ei ole ulkonäössä, ainakaan itseni mielestä. Putouksen naispuoliset koomikot, myös se juontanut jo vähän vanhempi daami olivat NIIN paljon kauniimpia kuin missit taustalla. Eläviä ja ihania naisia. Missikisat sais lopettaa.
Taas tissikisojen vuoro
12
144
Vastaukset
- Yks ATM
Hyvännäkösiä naisiahan nuo ovat ainakin suurin osa. Äänen saa telkkarista hiljennettyä :)
- sotanorsuja
kaikki ?
- voihan vittu
sotanorsuja kirjoitti:
kaikki ?
siinä kaikki
- nowittu
voihan vittu kirjoitti:
siinä kaikki
sä oot niin kivan positiivinen että plussapeukku läpsähti...
On niistä osa aika helvetin hyvännäköisiä... Eipäs lässytetä paskaa...
- pyh!
Ois kiva tietää kuka noista keskivertonaisista oli sitten Hahmotelman mukaan "helvetin hyvännäköinen"? Mun silmiin ei osunu ainuttakaan.
- jk
vai niin
- kkdkdkdkfk
Paljon sähäkämpi pakkaus toi Lola...
- Herrag
Höpö höpö. Muistan joskus parikymppisenä ihmetelleeni kavereideni kanssa, miten yksi mimmi oli päässyt Miss Suomi-kisojen finaaliin. Meistä se oli tosi taviksen näköinen. Sitten näimme sen KY:llä ja olihan se ylivoimaisesti baarin parhaan näköinen. Eikä siellä muutenkaan hullumman näköisiä naisia ollut. Riippuu aina siitä, mihin sitä ulkonäköä vertaa.
Saatiin niin tummasilmäinen Miss Suomi. Ihan vanhan silmä lepää :=)
- no jaa
Yllättävän monelta puuttui vyötärö.. Muuten kyllä kamalan hoikkia, mutta useimmat tasapaksuja. Enpä ole muutamaan vuoteen seurannutkaan, joten en osaa verrata mihinkään. Perusnättejä tyttöjä varmasti jokainen tavallaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078