Taas tissikisojen vuoro

kkkdkdkd

En kyllä näe noissa misseissä yhtään mitään viehättävää...ovat täysin persoonattomia ja toistensa kopioita tyhmine kommentteineen ja feikkihymyineen. Esim eilen kun olivat Putouksessa, erottui niin selvästi miksi ihmisen viehättävyys ei ole ulkonäössä, ainakaan itseni mielestä. Putouksen naispuoliset koomikot, myös se juontanut jo vähän vanhempi daami olivat NIIN paljon kauniimpia kuin missit taustalla. Eläviä ja ihania naisia. Missikisat sais lopettaa.

12

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks ATM

Hyvännäkösiä naisiahan nuo ovat ainakin suurin osa. Äänen saa telkkarista hiljennettyä :)

• sotanorsuja

kaikki ?

• voihan vittu
        sotanorsuja kirjoitti:

kaikki ?

siinä kaikki

• nowittu
        voihan vittu kirjoitti:

siinä kaikki

sä oot niin kivan positiivinen että plussapeukku läpsähti...

• On niistä osa aika helvetin hyvännäköisiä... Eipäs lässytetä paskaa...

• pyh!

Ois kiva tietää kuka noista keskivertonaisista oli sitten Hahmotelman mukaan "helvetin hyvännäköinen"? Mun silmiin ei osunu ainuttakaan.

• jk

vai niin

• kkdkdkdkfk

Paljon sähäkämpi pakkaus toi Lola...

• Herrag
    • Höpö höpö. Muistan joskus parikymppisenä ihmetelleeni kavereideni kanssa, miten yksi mimmi oli päässyt Miss Suomi-kisojen finaaliin. Meistä se oli tosi taviksen näköinen. Sitten näimme sen KY:llä ja olihan se ylivoimaisesti baarin parhaan näköinen. Eikä siellä muutenkaan hullumman näköisiä naisia ollut. Riippuu aina siitä, mihin sitä ulkonäköä vertaa.

• Saatiin niin tummasilmäinen Miss Suomi. Ihan vanhan silmä lepää :=)

• no jaa

Yllättävän monelta puuttui vyötärö.. Muuten kyllä kamalan hoikkia, mutta useimmat tasapaksuja. Enpä ole muutamaan vuoteen seurannutkaan, joten en osaa verrata mihinkään. Perusnättejä tyttöjä varmasti jokainen tavallaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe