Hyviä ja helppokäyttöisiä musiikinteko-ohjelmia aloittelijalle?

Oiskos mitään?

Tiiättekö mitään hyviä ja helppoja musiikinteko-ohjelmia? Ilmasia en halua (Siis demoja) Alle 100€ musiikinteko-ohjelman haluaisin. Ei haittaa jos menee about 1-15 euroa yli :)

9

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S8R7

Imageline:n FL Studio, ehdottomasti. Sen ku oppii käyttämään, ei enää tarvitse muita ohjemia.
      Imageline tarjoaa kaikennäköstä pakettia ja riisutuimmallakin mallilla tekee hyvää settiä. 37€ - 226€. Lisäksi internet on täynnä tutoriaaleja ja muita oppaita.

Tämän väsäsin kyseisellä ohjelmalla
      http://www.youtube.com/watch?v=dY6LDGzkrDU

• :)

FL Studion tiiän mulla on sen demo. Oon opetellu pari kuukautta mut en tajuu yhtää mitää. En saa väsättyy siihen ku piano rollin jota en osaa käyttää ja mulla ei näy ku Kick, Clap, Hat ja Snare. Osaisitko auttaa miten niitä saa enemmän?

• juujoojuu

Tiedän kyllä ettei helppo oppia mut en ole ikinä tehnyt musiikkia koneella :)

• Noh.....
        :) kirjoitti:

Tiedän kyllä ettei helppo oppia mut en ole ikinä tehnyt musiikkia koneella :)

Latailepa tuo äsken ehdotettu Reaper, ja opettele käyttämään sitä (netistä löytyy manuaalejakin), niin sulla on sen jälkeen kaikki tarvittavat perustiedot loppu iäksi.

Magix Music Maker.

Onko hyvä? Kannattaako ostaa?

• Minä vaan 371

Ei ole saanut kehuja. On kuulemma todella sekava aloittelijan oppia. Samaan hintaan löytyy esim. Cubasen ja Cakewalkin kevytversioita joita voi sitten päivittää täysversioihin jos harrastus jatkuu.
        Fl-studio on myös vaihtoehto jos haluaa toimivan musasoftan halvalla.

• synthe sizer

Amigalle oli Trackereita esim. OctaMed ja ProTracker joka itsellä oli. Onko PC:lle vastaavia jolla voisi näppäimistöä käyttää "pianona" eli soittaa nuotit paikalleen näppäimistöllä ja sitten laitella vielä jotain efektejä vielä.
      Joskus 10v sitten löysin PC:lle jonkin tämänlaisen ohjelman jota lyhyen aikaa pääsin koittamaan ennenkuin virus pisti matalaksi koko käyttöjärjestelmän, en enää muistanut mistä ohjelman löysin enkä muistanut edes nimeä joten en koskaan löytänyt vastaavaa enää tilalle :-/

Siinä ohjelmassa oli joku filtteri jolla sai aikaan tuollaisen upean synteettisen retro "liu'uttavan" efektin kuten esim. Giorgio Moroderin - Chase kappaleessa:
      http://www.youtube.com/watch?v=Akyx5iu_z8Y
      Tämä efekti teki unohtumattoman vaikutuksen jo lapsena kasarilla, olisi hauskaa päästä kokeilemaan mitä itse saisi tehtyä tällä efektillä vaikken mikään muusikko olekaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe