Onko pomolle pakko antaa?

sitä saa mitä tilaa

Olen 26- vuotias nainen ja olin yli vuoden työttömänä, kunnes syksyllä sain todella hyvän paikan, joka vastaa AMK-tutkintoani, on haasteellinen ja vaihteleva. Yrityksen omistaa n 50v mies, joka on erittäin pidetty, taitaa puolet naisista (9 kpl) olla pomoonsa ihastunut. Työpaikkamme ilmapiiri onkin tämänkin takia "kilvoitteleva". Kyllä, myös minä haluan pelata pomon kanssa, flirttiä ja muuta mukavaa.

Pikkujouluissa joulukuussa yllättäen sain flirtille (silmäniskuja, vihjailuja yksinäsistä illoista) vastakaikua, muiden jo lähtiessä tylpaikalta ravintolaan pomo tarttui toimistossani takaapäin kiinni rinnoistani ja tökki lantiollaan takamukseeni. Eihän siinä mitään, kiihotuin itsekin ja seksille homma kääntyi, vapaita ihmisiä molemmat.

Tuon jälkeen seksi on jatkunut, tammikuussa pomon huoneessa, johon kutsusta menin, olen harrastanut seksiä jo 4 kertaa. Eikä siinä mitään pahaa itsessään, ihanaa ja minutkin huomioivaa toimintaa.

Kertaakaan hän ei kuitenkaan ole puhunut asiasta, ei pyytänyt ulos eikä muutakaan, ikäänkuin hän olettaa, että kun tulen hänen huoneeseen "palaveriin", palaveri on kunnon puolen tunnin nainti ilman sen kummempaa puhumista.

Tuo alkaa ärsyttää, tätäkö tämä työurani on sitten tässä talsosa. Eihän tämä kiusaamista ole ja itsehän tätä olen halunnut. Mutta mitä jos (kun!) joku päivä kieltäydyn, tuleekohan potkut ja kylmeneeköhän ilmapiiri. Kertokaa, miten saan tämän loppumaan ilman että se vaikuttaa työsuhteeseeni. Pitääkö valehdella joku kerta seurustelemisesta?

3

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallista kohtelua

Kannattaa vihjailla seurustelun aloittamisesta pomon kanssa tai kutsua hänet jonnekin työajan ulkopuolella. Työpaikka voi vaarantua, mutta luultavasti saat hyvän työtodistuksen, jos lähestyt asiaa myönteistä kautta. Jos valehtelet seurustelevasi, saatat pahimmassa tapauksessa vaikuttaa laskelmoivalta pomon hyväksikäyttäjältä.

• että näin

Minulla oli myös kerran todella seksikäs mies esimiehenä.Hän omisti firman.

Käytiin kaikki kuumina.Huomiosta kilpailtiin.Hän osasi flirtin.Oli nuorten tyttöjen ensi rakkaus.

Himon herättäminen oli hänen keino saada meidät tekemään enemmän töitä.Kiimaisena ja onnellisena jaksaa paremmin.

Miehet käyttävät tätä aika paljon, kun käyttävät naista hyväkseen.

En ole helppo nakki joten ei tullu pantua.Työpaikka tosin meni!

• Saraste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      74
      5315
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      117
      1675
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      23
      1610
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1588
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      51
      1545
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      52
      969
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      72
      896
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      715
    9. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      59
      715
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      709
    Aihe