Tuleeko naisestani elättäjä?

m80-015

Kun tuo "jouduin elättäjäksi"-teksti on tuolla, niin siitä tulee mieleen että mitenköhän minun parisuhteesta tulee. Olen 30-vuotias mies, työtön mutta etsin jatkuvasti työpaikkaa.
Minä haluan seurustella, mutta en halua olla elätettävä. Haluan tasavertaisen parisuhteen fiksun naisen kanssa ja haluan kohdella naistani hyvin eikä tähän liity sitä että kumpikaan olisi erityisesti toisen lompakossa kiinni.
Kuitenkin jotkut ajattelee ettei halua päivääkään seurustella työttömän miehen kanssa.

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15 + 1

Tässä maassa parisuhteissakin tuntuu olevan jatkuvat tuponeuvottelut. Minä olen niin sanotusti "elättänyt" vaimoa jo vuosikymmeniä, eikä se ole kenenkään tahtia haitannut.

Etsi työtä, mutta älä ota työttömyyttä itseesi. Jos sinulla on hyvä itsetunto ja reipas asenne, työttömyyden ja köyhyyden ei pitäisi fiksua naista häiritä. Viimeistään, kun yhteen muutatte, teille pitäisi syntyä kommunistinen meininki: kaikki varat ja tulot yhteiseen kassaan.

• töitä hakenut

Ei tästä pas..ka maasta töitä löydy kun ulkomaalaiset ja virolaiset saavat kaikki duuni paikat. Jut luin lehdest et suomes on 100 000 virolaista. Heitetään kaikki virolaiset takas viroon niin suomalainenkin saa töitä sen jälkeen. Virolaisille ei tarvii maksaa ku 5 tunnis niin ei ole ihme jos ne saa kaikki duunit.

• gdfgfg

ulkomaalaiset saa saman verran palkkaa, ku meki. Suurin osa suomalaisista koulutetuista ihmisistä vaan ei mene siivoojaksi tai puhelinmyyntiin tms. jos oma ala ei ole sitä. Töitä löytyy tekevälle kuhan se perhanan nirsoilu loppuu. Mutta sossusta saadaan enemmän massia tai työttömyyskassasta, ku jostain "hantti hommasta" Ihan samallaisia sossupummeja ne suomalaisekki siinä vaihees on, ku ne ulkomaalaiset

• 3+7

www.hryhtiot.fi löytyy työpaikkaa joka lähtöön. Esimerkiksi. Täytät huolellisesti omat tietosi. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe