Terve,
Aloitin työt 1.9.2011 henkilöstövuokrausfirmassa, IT-ala on alani. Miten paljon minulla on lomapäiviä jos pitäisin loman vaikkapa kesäkuun puolessa välissä? Talvilomaa en pidä ollenkaan. Loogista olisi että jos aloitan 1.9 työt ja 11.6 vaikka pidän loman että minulla olisi 9 kuukauden ajalta lomapäiviä, ja tästä tulisi se joku 3viikkoa tai vähän päälle. Miten on?
En ymmärrä noita miten lomat jakautuu vuoden aikana, viisaat auttakaa!
Loman määräytyminen ja loman pitäminen, viisaammat auttakaa
Linnea039278
2
290
Vastaukset
- ripout
Ensi kesän loma kertyy sinulle ajalta 1.9.2011 - 31.3.2012, koska silloin loppuu lomanmääräytymisvuosi. Sitä on 2 arkipäivää/ lomanmääräytymiskuukausi, koska olet 31.3. mennessä ollut alle vuoden työnantajan palveluksessa.
http://www.sak.fi/suomi/tyossa.jsp?lang=fi&location1=2&id=29892&sl2=7&sl3=1 - Kaksi vkoa + 2 pv
Sinulle kertyy ensi kesäksi 14 lomapäivää. eli kaksi viikkoa 2 päivää. Lauantai lasketaan myös lomapäiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836