Ihan kamala treffipalsta

Sinkkuna pysyn

S24-treffipalsta oli jokunen vuosi sitten vielä varteenotettava paikka etsiä kumppa-
nia, mutta tätänykyä miehet vain viettävät aikaansa siellä. Keski-ikäiset miehet li-
säksi valehtelevat profiilissaan niin rankasti että tuskin mikään pitää paikkansa mi-
tä profiilissa on kerrottu. Valehtelu ja olemattomilla asioilla rehentely on näiden miesressukoiden harrastus, joten ei ihme että naista ei löydy. Joukossa on ihan
varmasti fiksuja ja kauniita naisia, mutta kun meidän naisten ei enää nykyään tar-
vitse tyytyä johonkin reppanaan, joka yrittää pönkittää itseään olemattomilla asioilla.
Toinen joukko on sitten nämä epäsiistit miehet, jotka etsivät kaunista naista. Kat-
soisivat ensi itseään peilistä ennenkuin alkavat vaatimuksia esittämään.

6

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksism

jos ei omana itsenä kelpaa niin sitten ruvetaan valehtelemaan

• 141141

Jaa, mutta kun nuo vilungit tulee esille ja sitten sitä vasta tyhjänpäällä lilluukin.

• mies ilman naista

Olen aina sanonut rehellisesti et olen mukava, ystävällinen, huumorintajuinen, en puhu paskaa selän takana, en ole alkoholisti, rikollinen ja kohtelen naisia hyvin. Olen myös ruma ja työtön. Kumma kun ei kelpaa rehellinen mies.

• Kaasua, komisario

Lisätietoja? Ikä esimerkiksi, ja alue? Kenties nimimerkkisi 24-yhteisössä, jotta joku voi ottaa sanoistasi mittaa. Ei sinua kukaan tuon viestin perusteella tavoita. :)

• Anonyymi

mä tykkään rehennellä asioilla en osaa juuri esimerkiksi korjata mitää vehestä mutta silti rehentelen että osaan tehdä vaikka mitä vaikka joku muu teköö jonkun asian puolestani t. mies

• Anonyymi

MÄ OON REHENTELIJÄ REHENTELEN ASIOILLA ETTÄ OSAAN SEN JA SEN VAIKKA EN YMMÄRTÄISI KOKO ASIASTA YHTÄÄ MITÄÄ TAI ETTÄ OSAAN KORJATA JONKU VEHKEEN VAIKKA EN YMMÄRTÄISI KOKO VEHKEESTÄ YHTÄÄ MITÄÄ SAA ARVOSTUSTA AINAKI JOILTAKI IHIMISILTÄ T.MIES

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7407
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3683
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3546
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3308
    5. 51
      2994
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      2950
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2474
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      193
      1861
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe