Miten helposti festareilla saa pillua?
Festari pillua?
3
1672
Vastaukset
- minnie
että mistä roikkuu eli että kuka kysyy ja keneltä ;)
- Anonyymi
Lähdettiin vaimon kanssa festarialueelle telttailemaan lippujen hinna oli liian suuret.
Oli kuuma ilma vaimokin oli bikinin yläosa päällä ja jyhyt hame, juotiin kylmälaukusta juomia sievään tahtiin.
Menin telttaan aika pian vaimon eteen tuli kaksi miestä toinen sanoin selvästi että haluaa pillua vaimo naurahti no paljonko maksat tuli heti kaksi sataa. Mies kertoi että vaimo on tosi seksikäs ja kysyi saako edes koskettaa vaimo nairahti no vähän katsoin teltasta miehen hyväillessä rintoja ja sujautti ylä osan alas vaimon nännit oli kovana mies napsutteli nännejä vaimo vilkaisi telttaan päin laitoin viestin käy tienaamassa.
Vaimo nousi miesten mukaan katsoin menivät lähellä olevaan vaunuun. Kuljin vaunun edessä oleviin tuoleihin istumaan miehet kuului sanovan ihanan sileä pillu, hätkähdin ei se pitäisi olla paljas vaimo uikutti ja kuiski anna jo toinen kuulu sanovan pitää nuolla ensin puhtaaksi. aika pian vaimo huokasi oiih kunnon kovaa vaimo kiljahteli koko ajan kuulin kun sanoin ja taas sullakin seisoo kovana.
Nousin tuolilta kerkisin kävellä vähän kun ovi aukeni mis huusi anna ryyppy minulla oli kossu matkassa että kukaan ei varasta teltasta palasin takaisin kuulin kun vaimo valitti halukkaana. Mies sanoi meillä on narttu tuolla haluatko panna kun toinen tuli ulos käski minut sisään. Vaimo makasi jalat levällään näytin hiljaa ja panin sisään pillu lotisi spermasta vaimo kuiskas kohta on rahat lippuun nousin ja kiitin. Toinen miehistä meni sisään en tiennyt antoiko vaimo halusta vai rahasta meno oli railakasta. Menin teltalle vaimo käveli telttaa kohti vähn jalat leviällä ja hitaasti.
Kun tuli telttaan nosti hameen ja veti päälleen naitiin pitkään, vaimo kuiskas mennäänkö kotia, kerättiin tavarat ja lähdettiin linja-auto asemalle.
Kotona vaimo kaivoi setelit viisi sataa istui syliin ja kuiskas ne on sulle minä sain osani, kysyin oletko koskaan saanut noin hymyili olen nuorena mutta en saanut rahaa. - Anonyymi
Vaimon 42v, piti päästä festarilla lähemmäs lavaa, minusta meteli oli liian kovaa sanoin mene kauemmas ja soitan katso välillä puhelinta. siirryinkin sivulle kaijuttimet ei olllut suunnattu sinne ja olin vähän ylempänä, vaimon taakse tuli pitkä poika olisko 25v tai alle, porukka vähän liikkui vaimo otti askeleita eteen, kuulin kun poika sanoi jotain korvaan ja laittoi kädet ympärille hartioiden korkeudelle.
Jonkin ajan päästä kädet laskeutu alemmas vaimo kääntyi ja sanoi jotain pojalle tiesin että vaimolla vain kesämekko päällä kun lähtiessä minä halusin niin vaimo kuiskas pojalle jotain ja laski käsiä alas.
Poika pit käsiä kuin alussa sitten rohkeasti työnsi kalnaloista kädet rinnoille, vaimo nosti kädet ristiin eteen ja piti takkia samalla.
Meinasin soittaa mutta vaimon käsi meni taakse hieroi pojan kalua tiesin on ihan kiimassa odottelin vähän ja soitin sanoi monesti haloo haloo, sanoin olen asuntovaunussa kuuntele vielä vähän.
Melkein heti lähtivät liikkeelle seurailin kävelyä poika meni telttaan sieltä tuli kohta nuoripari ja lähtivät vaimo katseli sivuilleen ja livahti sisään. Katselin muka omaa telttaa ja kävelin teltan taakse.
Kuulin kun vaimo sanoi olet hieronut näitä pitkään maista ja kuulin pentä kiljumista vaimo sanoi saat paljaalla eihän ole tauteja suutelua ja muminaa vaimo huokasi luojaaah kun on kova sievemmin pane sievemmin ja muminaa varmaan suutelivat vaimo kiljahti no pane pane vaan ja ulisi ....... saakeli kun tuli paljon tuntui ihanasti.
Puhetta oli jonkin aikaa ja vaimo sanoi kasvaa hurjasti poika sanoi käänny ja alkoi taas ulina ja kesti pitkään sitten vaimo ulahti kunnolla huokasi olen täynnä sinua ja puhuivat siirryin syrjään vaimo tuli ja käveli nopeaan vaunulle. istuskelin jonkin aikaa puhelin soi vaimo sanoi olen ollut pitkään jo vaunulla.
Kun menin vaimo oli peitonalla kuiskas tule lämmittämään hyväilin alastonta vaimoa kuiskasin olisin halunnut panna siellä sinua takaa vaimo kääntyi no pane pillu oikein litisi oli niin märkä kun sain laskettua sisään vaimo kuiskas nukutaan vähän.
Nukuttiin melkein aamuun ja laitettiin teetä alasti istuen vaimo veti sänkyyn halusi imeä peiton alla. Vieläkään ei ole kertonut enkä minä edes vihjaillut illasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932