Miten helposti festareilla saa pillua?
Festari pillua?
2
1515
Vastaukset
- minnie
että mistä roikkuu eli että kuka kysyy ja keneltä ;)
- Anonyymi
Lähdettiin vaimon kanssa festarialueelle telttailemaan lippujen hinna oli liian suuret.
Oli kuuma ilma vaimokin oli bikinin yläosa päällä ja jyhyt hame, juotiin kylmälaukusta juomia sievään tahtiin.
Menin telttaan aika pian vaimon eteen tuli kaksi miestä toinen sanoin selvästi että haluaa pillua vaimo naurahti no paljonko maksat tuli heti kaksi sataa. Mies kertoi että vaimo on tosi seksikäs ja kysyi saako edes koskettaa vaimo nairahti no vähän katsoin teltasta miehen hyväillessä rintoja ja sujautti ylä osan alas vaimon nännit oli kovana mies napsutteli nännejä vaimo vilkaisi telttaan päin laitoin viestin käy tienaamassa.
Vaimo nousi miesten mukaan katsoin menivät lähellä olevaan vaunuun. Kuljin vaunun edessä oleviin tuoleihin istumaan miehet kuului sanovan ihanan sileä pillu, hätkähdin ei se pitäisi olla paljas vaimo uikutti ja kuiski anna jo toinen kuulu sanovan pitää nuolla ensin puhtaaksi. aika pian vaimo huokasi oiih kunnon kovaa vaimo kiljahteli koko ajan kuulin kun sanoin ja taas sullakin seisoo kovana.
Nousin tuolilta kerkisin kävellä vähän kun ovi aukeni mis huusi anna ryyppy minulla oli kossu matkassa että kukaan ei varasta teltasta palasin takaisin kuulin kun vaimo valitti halukkaana. Mies sanoi meillä on narttu tuolla haluatko panna kun toinen tuli ulos käski minut sisään. Vaimo makasi jalat levällään näytin hiljaa ja panin sisään pillu lotisi spermasta vaimo kuiskas kohta on rahat lippuun nousin ja kiitin. Toinen miehistä meni sisään en tiennyt antoiko vaimo halusta vai rahasta meno oli railakasta. Menin teltalle vaimo käveli telttaa kohti vähn jalat leviällä ja hitaasti.
Kun tuli telttaan nosti hameen ja veti päälleen naitiin pitkään, vaimo kuiskas mennäänkö kotia, kerättiin tavarat ja lähdettiin linja-auto asemalle.
Kotona vaimo kaivoi setelit viisi sataa istui syliin ja kuiskas ne on sulle minä sain osani, kysyin oletko koskaan saanut noin hymyili olen nuorena mutta en saanut rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389