Eli oiskohan kenelläkään teillä karaoken ystävillä kokemuksia ko.laitteesta?olen etsinyt arvioita soittimesta vaan huonoin tuloksin.Tukeeko millaisia levyformaatteja (esim.CD-R, CD-RW, DVD±R / RW).entäpä sävelkorkeuden säätö,liekö moni portainen? Ylipäätään millaisia hyviä ja kenties niitä huonoja puolia laite pitää sisällään? Asiallisista vastauksista enemmän kuin kiitollinen!
Vastaukset 1
- Blaa,,,,Blaa
Lueppas speksit tuosta alhaalla olevasta linkistä, Normimakasiini ihan hyvillä ominaisuuksilla. kuten tuki cd g levyille ja kunnon transponointi .Yleensä jo 4 ylös ja 4 alas ovat jo varsin riittävät.!
http://www.madboy-audio.com/fi/tuotteet/soittimet/playman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479- 46477
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460