Luomu

luonnollinen N

Mitä olette mieltä naisesta joka on täysin luomu. Siis en aja karvoja sieltäkään . . ei meikkaa, ei värjää hiuksia eikä pukeudu muodikkaasti?

299

12107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten kuulostaa tosi hyvältä mutta, tykkäisin jos naiseni meikkaisi edes jonkun verran!!!!!!!!

      • Luomulle

        Naisen paras meikki on se mikä tulee sisältäpäin elikä hymy, ei tietysti ole pieni hyvin hillitty meikki pahasta juhlatilaisuudessa mutta minulle Luomu on aina luomu nainen on suttuinen liialla meikillä, tykkään
        että nainen on kaikkein seksikkäin saunan jälkeen tukka märkänä, pieni punoitus poskilla ja suloinen hymy kasvoilla ja mitä alapäähän tulee, siisti karvoitus on paras
        täytyyhän se varoituskolmio olla :).


      • kakepit
        Luomulle kirjoitti:

        Naisen paras meikki on se mikä tulee sisältäpäin elikä hymy, ei tietysti ole pieni hyvin hillitty meikki pahasta juhlatilaisuudessa mutta minulle Luomu on aina luomu nainen on suttuinen liialla meikillä, tykkään
        että nainen on kaikkein seksikkäin saunan jälkeen tukka märkänä, pieni punoitus poskilla ja suloinen hymy kasvoilla ja mitä alapäähän tulee, siisti karvoitus on paras
        täytyyhän se varoituskolmio olla :).

        Saunan jälkeen just paras!


      • muksuntuksu

        Kaarvat kuuluu sinne! Meikkiä hiu´kan , niin avot kyllä pi..asee hyvin-


      • asdasdasdasdad1
        Luomulle kirjoitti:

        Naisen paras meikki on se mikä tulee sisältäpäin elikä hymy, ei tietysti ole pieni hyvin hillitty meikki pahasta juhlatilaisuudessa mutta minulle Luomu on aina luomu nainen on suttuinen liialla meikillä, tykkään
        että nainen on kaikkein seksikkäin saunan jälkeen tukka märkänä, pieni punoitus poskilla ja suloinen hymy kasvoilla ja mitä alapäähän tulee, siisti karvoitus on paras
        täytyyhän se varoituskolmio olla :).

        Veit jalat suustani!


      • puunkarahka
        Luomulle kirjoitti:

        Naisen paras meikki on se mikä tulee sisältäpäin elikä hymy, ei tietysti ole pieni hyvin hillitty meikki pahasta juhlatilaisuudessa mutta minulle Luomu on aina luomu nainen on suttuinen liialla meikillä, tykkään
        että nainen on kaikkein seksikkäin saunan jälkeen tukka märkänä, pieni punoitus poskilla ja suloinen hymy kasvoilla ja mitä alapäähän tulee, siisti karvoitus on paras
        täytyyhän se varoituskolmio olla :).

        Kuka mitenkin. Parasta on se, että on kirjoa, monia tyylejä - tarkoitti se sitten suhtautumista legginsseihin, meikkaamiseen, karvojen ajeluun, hiusten värjäämiseen jne.

        Minusta persoonallisuus, erimallisuus, -värisyys, -muotoisuus jne. vaihtelevuus ihmisestä toiseen on paljon kiehtovampaa ja ihanampaa kuin se, että valtaosa olisivat esimerkiksi jotakin Pamela Andersson -klooneja. Välillä vähän tökkää silmään, kun vastaantulijat näyttävät toistensa kopioilta.

        Esimerkiksi n. 40-50 -v. naisissa ihmetyttää into leikata tukkansa lyhyeksi. Niin moni tuonikäinen nainen näyttää hyvin identtiseltä. Minusta se on sääli etenkin, kun aika monilla on vielä tuossa iässä varsin hyväkuntoinen ja edustava hiuspohja. Esimerkiksi edes olkapäille ulottuva sopisi näkemäni mukaan oikein mainiosti monelle, keillä kuitenkin on jo kovin lyhyeksi leikelty tukka. Liekö jokin kampaajien kartelli tai salaliitto, jolla saavat nakitettua asiakkaat pitkäaikaisiksi kävijöiksi, kun lyhyttä hiuksistoa pitää siistiä melko usein.

        Olikohan se Karl Lagerfeld, kuka sanoi, että "muoti on niitä varten, keillä ei ole omaa tyylitajua". Ja minusta Karl on oikeassa.

        En tässä karva-asiassakaan jaksa jeesustella siitä, mikä olisi absoluuttisesti parempi. Itse kyllä vaan tykkään ajella ne, koska minusta ajeltu on yksinkertaisesti nätimpi ja iho pääsee korostumaan paremmin. Mutta makuasia tämäkin.

        Toivoisin vain, että tyylejä olisi mahdollisimman monia. Sitä en sitten tiedä, että jos miesten mieltymykset ovat hyvinkin yhteneväisiä, niin sehän toki vaikuttaa suoraan siihen ainakin osaltaan, millaisia kauneusarvoja naiset jahtaavat.


      • S-Kyösti
        Luomulle kirjoitti:

        Naisen paras meikki on se mikä tulee sisältäpäin elikä hymy, ei tietysti ole pieni hyvin hillitty meikki pahasta juhlatilaisuudessa mutta minulle Luomu on aina luomu nainen on suttuinen liialla meikillä, tykkään
        että nainen on kaikkein seksikkäin saunan jälkeen tukka märkänä, pieni punoitus poskilla ja suloinen hymy kasvoilla ja mitä alapäähän tulee, siisti karvoitus on paras
        täytyyhän se varoituskolmio olla :).

        yli 25v. muijilla ei tee mitään,ne vois myydä arabeille.


      • grimilde
        S-Kyösti kirjoitti:

        yli 25v. muijilla ei tee mitään,ne vois myydä arabeille.

        S-Kyösti ja alle 25v miehet, etenkin ne, joiden nimi on Kyösti,
        pitäis eviroida kaikki ja lähettää palvelijoiks niille muijille sinne arabeille!!!


      • maruna

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.


      • belle rebelle
        maruna kirjoitti:

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.

        Sen ajan kun sinä meikkaat, minä juoksen aamulenkkiä. Sitten suihku ja suihkunraikkaana -ja ah! niin homssuisena- töihin.

        Olen juuri vapautunut kaikista naisiin kohdistetuilta kosmetiikkateollisuuden luomilta paineista. Olinkin varhaisteinistä saakka sisäistänyt kaikki heidän "itsensä-huolehtimis-hoitamis"-propagandan. Eihän ne ole mitään hoitamista rasittaa kroppaansa kemikaaleilla, joista joku saa rahat ja nauraa matkalla pankkiin.

        Kaikki, mitä nimim. Maruna kirjoitti on juuri sitä kosmetiikkateollisuuden aivopesun tulosta. Siitä voi vapautua, kun alkaa kyseenalaistamaan omat ajatuksensa. Esimerkiksi miksi ne muut naiset näyttävät homssuisilta? Kuka on luonut sen määritelmän millainen nainen on "homssuinen" ja millainen "huoliteltu"? Miksi joku tietty näyttää "hyvinvoivalta" ja toinen siltä, että "ei arvosta itseään"?


      • a.p

        peräkammarinpojat haluavat luomun kun eivät kaunista, huoliteltua, älykästä edes saa unissaansakaan.
        Luomunainen ei tunne mäntysuopaa kummempaa ja punakkaposkisuus johtuu siitä että on naama jo levinnyt muun laardin kanssa samaan tahtiin.


      • Samo Se
        maruna kirjoitti:

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.

        Tuossa tapauksessa "saattaa olla tottakin",mut toisaalta ajatellen pikkumeikki on myös asiallinen?.(muuten taas harvoin näen ns."pikkumeikkiä").
        JK.satuin matkustamaan junassa Suomessa,"takavuosina",2:si ranskalaista naista olivat,samassa osastossa,olivat luomuja,alkoi nykimään?


      • zxz.
        maruna kirjoitti:

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.

        En viitsis joka aamu käydä suihkussa...Pyyhin kostealla paperilla hiet pois. Sama tunne kuin olis suihkussa käynyt, ainakin melkein...Ei ole hyvä pestä kroppaansa liian usein.


      • zxz.
        belle rebelle kirjoitti:

        Sen ajan kun sinä meikkaat, minä juoksen aamulenkkiä. Sitten suihku ja suihkunraikkaana -ja ah! niin homssuisena- töihin.

        Olen juuri vapautunut kaikista naisiin kohdistetuilta kosmetiikkateollisuuden luomilta paineista. Olinkin varhaisteinistä saakka sisäistänyt kaikki heidän "itsensä-huolehtimis-hoitamis"-propagandan. Eihän ne ole mitään hoitamista rasittaa kroppaansa kemikaaleilla, joista joku saa rahat ja nauraa matkalla pankkiin.

        Kaikki, mitä nimim. Maruna kirjoitti on juuri sitä kosmetiikkateollisuuden aivopesun tulosta. Siitä voi vapautua, kun alkaa kyseenalaistamaan omat ajatuksensa. Esimerkiksi miksi ne muut naiset näyttävät homssuisilta? Kuka on luonut sen määritelmän millainen nainen on "homssuinen" ja millainen "huoliteltu"? Miksi joku tietty näyttää "hyvinvoivalta" ja toinen siltä, että "ei arvosta itseään"?

        Joka aamu juoksulenkillä käyminen tuntuu jo kyllä aika järjettömältä... En kyl viitsis.

        Ei liiallisesta reippaudesta ole kuitenkaan mitään hyötyä...Pitää ottaa rennosti.


      • ss
        S-Kyösti kirjoitti:

        yli 25v. muijilla ei tee mitään,ne vois myydä arabeille.

        Heh.. mitenkäs miehet (( : kenelle ne myytäis? vaan lähetetäänkö ne raketilla kuuhun. Kannattaa miettiä mitä kaikille kertoo. ihmisen elämä katsos kun ei ole 25 vuotta vaan suurin osa elää 70-80 v, myös sinä Kyösti Kilpikonna ( :


      • maruna kirjoitti:

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.

        joo olen kanssasi samaa mieltä,kyl naisen pitää tuoksua hyvälle,sillai hillitysti,joku mieto tuoksu,,ja noi urputtajat menkää ite illan päättyessä ajaan taksii hakekaa ne
        fiksut rouvat jotka haisevat alkoholille ja peittävät sen hajun noill dödöillä,hyi ,,,ttu
        ja niit on ämpärillinen samas taksis,voi sita hajujen kirjoa chanell 5haisee,,,,,,,


      • Spot_Light
        belle rebelle kirjoitti:

        Sen ajan kun sinä meikkaat, minä juoksen aamulenkkiä. Sitten suihku ja suihkunraikkaana -ja ah! niin homssuisena- töihin.

        Olen juuri vapautunut kaikista naisiin kohdistetuilta kosmetiikkateollisuuden luomilta paineista. Olinkin varhaisteinistä saakka sisäistänyt kaikki heidän "itsensä-huolehtimis-hoitamis"-propagandan. Eihän ne ole mitään hoitamista rasittaa kroppaansa kemikaaleilla, joista joku saa rahat ja nauraa matkalla pankkiin.

        Kaikki, mitä nimim. Maruna kirjoitti on juuri sitä kosmetiikkateollisuuden aivopesun tulosta. Siitä voi vapautua, kun alkaa kyseenalaistamaan omat ajatuksensa. Esimerkiksi miksi ne muut naiset näyttävät homssuisilta? Kuka on luonut sen määritelmän millainen nainen on "homssuinen" ja millainen "huoliteltu"? Miksi joku tietty näyttää "hyvinvoivalta" ja toinen siltä, että "ei arvosta itseään"?

        Bellellä täyttä asiaa, olisit just minun arvostamani nainen jos olisin parisuhteessa.


      • Antuanette34
        maruna kirjoitti:

        Olen nainen. Työssä asiakaspalvelualalla. Ja minusta ensinnäkin tuo karvattomuus on hygienia asia. Haisut on helpompi pesaista, kun ei ole karvoja. Dödöä sipaista jne.
        Meikkaan aina, kun lähden töihin, korostan omia kauniita piirteitäni. Pieni meikkaus on itsestään huolehtimista.

        Aamubussissa varsinkin, minusta näyttää siltä, että osa naisista on lähtenut suoraan homssuisena sängystä. Eivätkä he arvosta itseään.
        Itselläni on tapana herätä tunti aikaisemmin. Otan suihkun. Syön aamupalan. Katson uutiset, tai vilasen netin, jotta tiedän mistä jutella ja muutenkin. Sitten pieni meikki ylle ja menoksi.

        Erään kerran eräs nainen väitti työpaikalla minulle, että se, jos nainen meikkaa. On osoitus naisen huonosta itsetunnosta.

        Minun mielestäni, asia on täysin päin vastoin. Itsestään huolehtiva nainen arvostaa itseään ja huolehtii muutenkin, myös ympäristöstään.

        Moi. En ihmettele nyt yhtään miksi suomalaiset miehet tuovat tänne venäläisiä, baltialaisia, thaimaalaisia ja jne naisiä ja menevät niiden kanssa naimisiin.
        Pari päivää sitten telkkarista tuli ohhelma, jossa suomalainen nainen laittoi jalkaan korkkarit ja lähti kävele. Hitsi mikä hevonen!
        Minusta tuntuu, että nykyaikana naiset näyttävät miehiltä ja miehet- naisilta. Kaikilla huivit kaulassa ja farkut jalassa. Kaiken huippu on verkkarit.
        Todennäköisesti sinä et ole sellainen- hymynaama sulle.


      • Haiseeko naisesi
        kakepit kirjoitti:

        Saunan jälkeen just paras!

        jos ei ole juuri saunasta tullut. Sillä on hiivatulehdus tai jotain. Entä haisetko itse sellaiselle ettei naisesi sinua huoli kuin saunan jälkeen. Kunnon haju ei muuten lähde edes saunassakaan.


      • luomu mies
        puunkarahka kirjoitti:

        Kuka mitenkin. Parasta on se, että on kirjoa, monia tyylejä - tarkoitti se sitten suhtautumista legginsseihin, meikkaamiseen, karvojen ajeluun, hiusten värjäämiseen jne.

        Minusta persoonallisuus, erimallisuus, -värisyys, -muotoisuus jne. vaihtelevuus ihmisestä toiseen on paljon kiehtovampaa ja ihanampaa kuin se, että valtaosa olisivat esimerkiksi jotakin Pamela Andersson -klooneja. Välillä vähän tökkää silmään, kun vastaantulijat näyttävät toistensa kopioilta.

        Esimerkiksi n. 40-50 -v. naisissa ihmetyttää into leikata tukkansa lyhyeksi. Niin moni tuonikäinen nainen näyttää hyvin identtiseltä. Minusta se on sääli etenkin, kun aika monilla on vielä tuossa iässä varsin hyväkuntoinen ja edustava hiuspohja. Esimerkiksi edes olkapäille ulottuva sopisi näkemäni mukaan oikein mainiosti monelle, keillä kuitenkin on jo kovin lyhyeksi leikelty tukka. Liekö jokin kampaajien kartelli tai salaliitto, jolla saavat nakitettua asiakkaat pitkäaikaisiksi kävijöiksi, kun lyhyttä hiuksistoa pitää siistiä melko usein.

        Olikohan se Karl Lagerfeld, kuka sanoi, että "muoti on niitä varten, keillä ei ole omaa tyylitajua". Ja minusta Karl on oikeassa.

        En tässä karva-asiassakaan jaksa jeesustella siitä, mikä olisi absoluuttisesti parempi. Itse kyllä vaan tykkään ajella ne, koska minusta ajeltu on yksinkertaisesti nätimpi ja iho pääsee korostumaan paremmin. Mutta makuasia tämäkin.

        Toivoisin vain, että tyylejä olisi mahdollisimman monia. Sitä en sitten tiedä, että jos miesten mieltymykset ovat hyvinkin yhteneväisiä, niin sehän toki vaikuttaa suoraan siihen ainakin osaltaan, millaisia kauneusarvoja naiset jahtaavat.

        Kyllä minusta naisen viehättävyys on jossain ihan muualla kuin muodissa ja hiusten pituudessa. Itsetunto, elämänkatsomus, tapa olla lähellä ja jutella/kirjoitella asioista on _paljon_ tärkeämpää kuin jokin yksittäinen osa ulkonäössä. Kun naisella on itsetunto kohdallaan, hänellekään ei ole niin tärkeää tietää mitä muut hänestä ajattelevat. Hän tietää mitä tahtoo ja ottaa sen. Ja jos ei huvita tänään ajella niin ei sitten ajele.

        Kun nuo sisäiset asiat ovat kohdallaan, ulkonäkö on sitten mitä sattuu olemaan. Kunhan pikkulapset eivät yleisesti pelkää... ;-)


      • Friendofhumanity
        Antuanette34 kirjoitti:

        Moi. En ihmettele nyt yhtään miksi suomalaiset miehet tuovat tänne venäläisiä, baltialaisia, thaimaalaisia ja jne naisiä ja menevät niiden kanssa naimisiin.
        Pari päivää sitten telkkarista tuli ohhelma, jossa suomalainen nainen laittoi jalkaan korkkarit ja lähti kävele. Hitsi mikä hevonen!
        Minusta tuntuu, että nykyaikana naiset näyttävät miehiltä ja miehet- naisilta. Kaikilla huivit kaulassa ja farkut jalassa. Kaiken huippu on verkkarit.
        Todennäköisesti sinä et ole sellainen- hymynaama sulle.

        Hyvää tekstiä. Ja syy miksi suomalaiset miehet hakevat venäläisiä ja thaimaalaisia vaimoja on se, että he ovat oikeita naisia. He alistuvat miehen edessä ja antavat miehelle sen minkä mies tahtoo. Tiestysti miehen pitää arvostaa tätä naisen uhrautuvaisuutta ja olla uskollinen. Mutta jos nainen ei ole sen mukainen. Hakee mies Parempaa seuraa muualta. Tämän kun suomalaiset naiset vielä tajuisivat.


      • Friendofhumanity
        a.p kirjoitti:

        peräkammarinpojat haluavat luomun kun eivät kaunista, huoliteltua, älykästä edes saa unissaansakaan.
        Luomunainen ei tunne mäntysuopaa kummempaa ja punakkaposkisuus johtuu siitä että on naama jo levinnyt muun laardin kanssa samaan tahtiin.

        Noin paljonko sinä oikeasti arvostat aitoja naisia ? Joilla on elämän kuva ja muut kohdillaan ? Vaikka on karvat tallella ei se tarkoita etteikö nainen haluaisi vietellä miestään hyvän tuoksuisella saippualla. Ja se, että on luomunainen ei tarkoita automaattisesti sitä, että hän olisi sairaanloisesti ylipainoinen.

        Voi olla Kaunis, huoliteltu ja älykäs ja silti olla karvat pillussa sekä kainaloissa. Ne eivät muuta niitä ominaisuuksia mihinkään. Jos olisit järkevä, huoliteltu, asiallinen sekä älykäs mies niin nämä asiat jo tietäisit. Taidatkin olla se peräkammarin poika.


    • ^juha

      eihän nyt luomun tarvitse verkkareissa kulkea? voihan nyt kattoa mitä päällensä laittaa!

      • -------

        sellaisia on jo ihan riittävästi!


      • arrrrrrs
        ------- kirjoitti:

        sellaisia on jo ihan riittävästi!

        vai "sellaisia". Valitettavasti sellaisia kaikki naiset on jos eivät vietä tuntikausia itseään raakkaamassa.
        Jotenkin näistä siloisista ja pienistä naisista pitävien miesten mieltymyksistä tulee jotain epämiellyttävää mieleen.. :( Onhan niitä ällötyksiä liikaakin, jotka pitävät alaikäisistä tai naiseksipukeutujist,a että sillai.


    • luomusta lisää

      Luonnollinen voi olla kyllä ihan muotivaatteissakin, jos siis tykkää aidosti niistä. Tai näteissä vaatteissa, niitähän saa ihan ekologisiakin ja jopa kierrätysvaatteista saa tosi hienoja kokonaisuuksia, että sinänsä se ei liity luomuuteen.
      Jos ei meikkaa, niin sehän on oma asia, mutta luonnollinenkin meikki on olemassa, samoin kuin luonnonmukaisia meikkejä. Että kyllä meikkaava ja nätisti pukeutunutkin voi olla luomu. Nykyään on niitä ekokampaamoitakin, missä muuten käytetään puhtaita tuotteita.

      En siis ota kenenkään henkilökohtaisiin valintoihin sinänsä mitään, kai jokainen saa olla kehonsa kanssa kuten on hyvä, silloin kun on itseensä tyytyväinen on yleensä aidosti kauniskin. Mutta vaan, että luomuus voi olla laajempikin asia.
      "En aja karvoja sieltäkään..." Ai sieltäkö (mistä) ne ensisijaisesti pitää sitten ajaa vai? Kyllä aikuisilla karvoja riittää ja aika moni aika ajoin jättää yhtä sun toista ajamatta. Mikäli viittaat alapäähän, niin suurimmalla osalla on häpykarvat, joka tapauksessa, siisti eli muotoili tai ei.
      Silikonit kai lopettaisi luomuuden totaalisesti, mutta niitä kai aika harvalla taviksella ja hyvä itsetuntoisella on (?).

      • OletJuuriHyvä

        En usko että aloittaja tarkoitti "luomulla" mitään synteettisesti tuotetun ja "luonnollisesti" tuotettujen tavaroiden käyttöä; vaatteet, meikit, jne.

        Luomu tarkoittanee, olla sellaisena kuin on syntynyt, eli kynnet ja hiukset leikkaa, mutta muuta vartalon "manipulointia" ei, eikä päivittäistä kemikaaliannosta.

        "Luomu", eli luonnollinen nainen voi kyllä olla hyvinkin viehättävä. Hymy ja ystävällisyys ovat "meikkiä" paljon paremmat "aseet".

        Miehillä karvankasvu on yleensäkkin paljon voimakkaampaa ympäri kehoa, joten monet naiset voisivat ihan hyvin olla karvojaan ajelematta, ja olisivat silti viehättäviä ja vähemmän karvaisia kuin miehet. Toki media kasvattaa ihmisiä karvattomuuteen, joten joidenkin ajatusmaailma on vain kovin synteettinen, ja kosketus luontoon/luonnollisuuteen hukassa, ja se nyt pitää ymmärtää kuin muitten mielipiteitä kuuntelee, hehän äänekkäimpiä muutenkin ovat.


      • DUUNATTU LUOMU!

        LUOMUSTA LISÄÄ:
        olen samaa mieltä kyllä luomu voi olla myös tyylikkäästikin, eikä mikään alkuasukas
        muija/äijä, epähygieenisin karvoineen.
        Ei tarkota että jos pukeutuu siististi eikä mene ihmisten ilmoille minkän näkösenä sattuu, etteikö olisi luomu.
        Itse olen luomu propastani ja todella vähän meikkaan ym mutta näytän hyvälle ja tuoksun hyvälle.;) Ajan karvojani koska ne on todella epähygieeniset ja hiuksen värjääminen tekee hiuksille joskus myös jopa hyvää.
        Kait mä sit oon DUUNATTU LUOMU :D
        Mutta en ikinä lähtis plastiikkakirurgille ym..
        Kuitenkin eletään nykyaikaa eikä mitään luola heimo aikoja, eli on mahdollista olla luomu myös upean näköisenä eikä sellanen väritön ja mitäänsanomaton ulkoinen olemus jolla kauhea pimppipuska housuissa ja kainalokarvelot, tukkasekasi ja luonnonhajuiset kainalot (hiki). Se vaikuttaa myös moneen muunkiin asiaan!


      • Friendofhumanity
        DUUNATTU LUOMU! kirjoitti:

        LUOMUSTA LISÄÄ:
        olen samaa mieltä kyllä luomu voi olla myös tyylikkäästikin, eikä mikään alkuasukas
        muija/äijä, epähygieenisin karvoineen.
        Ei tarkota että jos pukeutuu siististi eikä mene ihmisten ilmoille minkän näkösenä sattuu, etteikö olisi luomu.
        Itse olen luomu propastani ja todella vähän meikkaan ym mutta näytän hyvälle ja tuoksun hyvälle.;) Ajan karvojani koska ne on todella epähygieeniset ja hiuksen värjääminen tekee hiuksille joskus myös jopa hyvää.
        Kait mä sit oon DUUNATTU LUOMU :D
        Mutta en ikinä lähtis plastiikkakirurgille ym..
        Kuitenkin eletään nykyaikaa eikä mitään luola heimo aikoja, eli on mahdollista olla luomu myös upean näköisenä eikä sellanen väritön ja mitäänsanomaton ulkoinen olemus jolla kauhea pimppipuska housuissa ja kainalokarvelot, tukkasekasi ja luonnonhajuiset kainalot (hiki). Se vaikuttaa myös moneen muunkiin asiaan!

        Eh... Karvat eivät ole epähygieenisiä. Sinä olet. Ainoa milloin karvat muuttuisivat epähygieeniseksi on silloin kun et käy säännöllisesti suihkussa. Eli jos on "pimppapuska" kuten itse sanoit niin se ei ole mikään huono asia. Se itseasiassa kerää emättimen tuoksua päivän pitkään ja herättää miehen/miesten kiinnostusta jos he saavat jostain sitä hajua sieraimiinsa. Miksi? Feromonit. Ja jos käyt säännöllisesti suihkussa niin karvat alapäässäsi ei vaikuta millääntavalla hygieniaasi. Vain jos olet viikkoja käymättä suihkussa/pesulla. Kainaloissa haju voi tulla helpommin. Varsinkin jos on raskaassa ruumiillisessa työssä. Sitäkin varten on suihku ja entiperspirantit. Ja se mitä itse olen 30v elämäni aika huomannut niin vaikka naiset hikoilisivat niin he harvemmin haisevat pahalle. Ja tukka sekasin ? Kai sinä kammasta ja harjasta olet kuullut hyvä ihminen ? Ihme vatipäitä täynnä tämä sivusto.


    • ei naturelli elli

      Minä en siis ole luonnollinen ? Ajan karvojani, meikkaan mutten mitään sotamaalausta, värjään hiuksiani, käyn pesulla päivittäin....En seuraa pintamuotia, mutta osaan pukeutua hyvin, ehkä siksi että yleensä kaikki vaatteet näyttää hyviltä päälläni, olen hoikka ja pitkä säärinen.

      • Rummukaisen Pertti

        Et ole luonnollinen. Saisit hävetä.


      • hohhoijaa :D

        Se koira älähtää...
        Mikä tarve tulla aina itsestään pätemään että kyllä MINÄ nyt olen sitä ja tätä, onko oikeasti noin huono itsetunto?


      • otsolanmiäs

        Kauneus on katsojan silmissä,on luomu tai ei,kumpikaan ei ole pahasta,jos ei mene överiks.


      • Friendofhumanity

        Ajat karvasi = et ole luonnollinen. Piste.


      • ewnv5
        Friendofhumanity kirjoitti:

        Ajat karvasi = et ole luonnollinen. Piste.

        Leikkautat hiuksesi ja ajat parran=et ole luonnollinen. Piste.


    • luomu vaiko kammotus

      Se tuskin on vielä kovin ihmeellistä ettei ajele karvoja "sieltäkään". Mut entäs sitten nainen, joka ei ajele jalka- tai kainalokarvojaan? Meneekö se liian pitkälle? Tai ei koskaan leikkaa hiuksiaan, eikä muutenkaan tee niille oikein mitään muuta kuin pesee ja harjaa?

      • zxz.

        Tyhmät on taas oppineet LUOMU sanan, ja käyttävät sitä jos jollain ei ole silikonitissejä, tai ei meikkaa, eikä tee mitään ulkonäkönsä eteen. Lopettakaa jo se luomusta puhuminen ihmisen yhteydessä.

        Nainen voi meikata sopivasti, ja tehdä ulkonäkönsä eteen jotain.. Jokainen voi.


      • Retu Kivinen & Tahvo

        ....olisi aika makee pörröpää varmaankin?

        Luultavasti luomunainenkin saa hiuksensa pestä ja kammatta ja vähän niitä kaksihaaraisia hiusten päitä tasata. Lantiolle astihan ne saisi silti yltää:) Ja puhtaat ja naisellisen pehmeät vaatteet päälle pukea.

        Kesäisin olisi söpöä nähdä naiseni ihonmyötäisissä vähän polven alle ylettyvissä trikoissa ja pehmoisessa trikoo paidassa jossa on iso naisellinen kauka-aukko ja söpöt pussihihat.Vanhanajan trikoinen laamapaita sopii hyvin luomutytölle yöpaidaksi, se korostaa naisellisija muotoja ja sen saa helposti pois otettua.


      • Friendofhumanity

        Ei todellakaan mene. Jalkakarvat on ihan suositeltavaa ajaa, koska se on maskuliinisuuden merkki, mutta kainalokarvat ovat kaikilla. Ja hiuksien leikkuun voi pitää järkevissä rajoissa.


    • 6+6

      En tykkää. Kertoo joko kyvyttömyydestä tai haluttomuudesta huolehtia itsestään. Kumpikin on huono juttu. Häpykarvoilla tai muodilla nyt ei ole niin väliä, mutta jos ei kainalo- ja säärikarvoja ajele ja vähän meikkaa, niin on joko aidosti omituinen tai sitten elämänkatsomukseltaan vastenmielinen minulle.

      • luomu vaiko kammotus

        Okei, hyväksyttävää on, että miehet eivät pidä naisen jalka-ja kainalokarvoitusta usein kovinkaan viehättävänä. Mutta mua kiinnostaa tietää, että miten se on kyvyttömyyttä tai haluttomuutta huolehtia itsestään, jos ei muodin ja trendien mukaisesti poista ihokarvojaan. Voihan kyseinen henkilö silti pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siististi, puhtaisiin vaatteisiin.

        Ja vähän vissiin friikkikin on sellainen nainen, joka on hyväksynyt itsensä karvoineen päivineen..? ;D

        Kiinnostavaa!


      • 2+11
        luomu vaiko kammotus kirjoitti:

        Okei, hyväksyttävää on, että miehet eivät pidä naisen jalka-ja kainalokarvoitusta usein kovinkaan viehättävänä. Mutta mua kiinnostaa tietää, että miten se on kyvyttömyyttä tai haluttomuutta huolehtia itsestään, jos ei muodin ja trendien mukaisesti poista ihokarvojaan. Voihan kyseinen henkilö silti pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siististi, puhtaisiin vaatteisiin.

        Ja vähän vissiin friikkikin on sellainen nainen, joka on hyväksynyt itsensä karvoineen päivineen..? ;D

        Kiinnostavaa!

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".


      • ???????
        luomu vaiko kammotus kirjoitti:

        Okei, hyväksyttävää on, että miehet eivät pidä naisen jalka-ja kainalokarvoitusta usein kovinkaan viehättävänä. Mutta mua kiinnostaa tietää, että miten se on kyvyttömyyttä tai haluttomuutta huolehtia itsestään, jos ei muodin ja trendien mukaisesti poista ihokarvojaan. Voihan kyseinen henkilö silti pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siististi, puhtaisiin vaatteisiin.

        Ja vähän vissiin friikkikin on sellainen nainen, joka on hyväksynyt itsensä karvoineen päivineen..? ;D

        Kiinnostavaa!

        Kainalo karvojen ajaminen on hygieenistä, kainalokarvoissa asuu sellaisia bakteereja jotka saavat hien haisemaan entistä enemmän, onko kuin naisellista, haista hikiselle dödölle. Onko itsestään huolehtimista se, ettei tee itsensä eteen mitään, no ehkä pesee mäntysuovalla, mutta ei muuta ? Joo, tuulipuvunkin voi pestä.


      • luomu mies
        2+11 kirjoitti:

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".

        ... käytännössä kaikki naiset...

        Mitkään yleistykset eivät toimi!

        Ihmiset ovat yksilöitä. Naiseni ei aja kainalokarvoja. Enää. Ihan minun pyynnöstäni. Luomu on aatteeni ja kun satun pitämään aikuisesta luonnollisesta naisesta.

        Toki minäkin olen hänen pyyntöihinsä suhtautunut samalla tavalla. Yhteisistä tykkäämisistä huolehtiminen tuo parisuhteeseen läheisyyttä.


      • 10+9
        luomu mies kirjoitti:

        ... käytännössä kaikki naiset...

        Mitkään yleistykset eivät toimi!

        Ihmiset ovat yksilöitä. Naiseni ei aja kainalokarvoja. Enää. Ihan minun pyynnöstäni. Luomu on aatteeni ja kun satun pitämään aikuisesta luonnollisesta naisesta.

        Toki minäkin olen hänen pyyntöihinsä suhtautunut samalla tavalla. Yhteisistä tykkäämisistä huolehtiminen tuo parisuhteeseen läheisyyttä.

        Niin siis naisesi on (pyynnöstäsi) tehnyt päätöksen olla ajelematta karvojaan. Siis on haluton sitä tekemään. Miksi luetunymmärtäminen on taas niin vaikeaa?


      • kummallinenko olen
        2+11 kirjoitti:

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".

        olen nainen enkä ole koskaan ajanut kainalokarvoja. Eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa. Hiki ei haise kun pitää itsensä puhtaana ja kunnossa. Ja sanompa vielä että mies ja lapset on ja onnellista yhteistä taivalta takana jo vuosi kymmeniä. Eikä siihem mitkään karvat ole vaikuttaneet.


      • Mä olenko sen arvoin
        kummallinenko olen kirjoitti:

        olen nainen enkä ole koskaan ajanut kainalokarvoja. Eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa. Hiki ei haise kun pitää itsensä puhtaana ja kunnossa. Ja sanompa vielä että mies ja lapset on ja onnellista yhteistä taivalta takana jo vuosi kymmeniä. Eikä siihem mitkään karvat ole vaikuttaneet.

        Niin naisella on ollut jo vuosituhansia vaikeuksia ymmärtää meikkaamatonta ja laittamatonta itseään.Hmm,eikä kemianteollisuus ja vaateteollisuus ole jättäneet käyttämättä hänen riittämättömän tunnetta kaupallisessa tuotekehityksessään.Mutta toisaalta miehestä on ihan kiva katsella näiden salattujen maailmojen taivaanrannan taa.Hmm,joskin se on melko kallista ,jos hänet aikoo omistaa.


      • 8)
        kummallinenko olen kirjoitti:

        olen nainen enkä ole koskaan ajanut kainalokarvoja. Eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa. Hiki ei haise kun pitää itsensä puhtaana ja kunnossa. Ja sanompa vielä että mies ja lapset on ja onnellista yhteistä taivalta takana jo vuosi kymmeniä. Eikä siihem mitkään karvat ole vaikuttaneet.

        No poikkeus olet kyllä. Oletko sitten kummallinen vai ainoastaan itsepäinen ja aatteellinen jääköön sinun ja läheistesi ratkaistavaksi. Suurin osa miehistä ei varmasti olisi kovin ihastunut luomusta, mutta hienoa kun olette löytäneet toisenne.


      • tässä toinen
        kummallinenko olen kirjoitti:

        olen nainen enkä ole koskaan ajanut kainalokarvoja. Eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa. Hiki ei haise kun pitää itsensä puhtaana ja kunnossa. Ja sanompa vielä että mies ja lapset on ja onnellista yhteistä taivalta takana jo vuosi kymmeniä. Eikä siihem mitkään karvat ole vaikuttaneet.

        Minäkään en ole koskaan ajanut kainalokarvojani. En ole meikannutkaan enää aikoihin.Edellisestä kerrasta on melkein 20 v.


      • Bedofiilejäkö?
        kummallinenko olen kirjoitti:

        olen nainen enkä ole koskaan ajanut kainalokarvoja. Eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa. Hiki ei haise kun pitää itsensä puhtaana ja kunnossa. Ja sanompa vielä että mies ja lapset on ja onnellista yhteistä taivalta takana jo vuosi kymmeniä. Eikä siihem mitkään karvat ole vaikuttaneet.

        En minäkään koskaan talvisin aja kainalokarvoja. Ja jaloistani en koskaan leiko karvoja.

        Miksi pitäisi? Vaalealla ihmisellä varsinkin karvat ei edes näy.
        Kun esim. jaloista ajellaan karvoja, kahta kauheampi sänki kasvaa tilalle!!!!!!!
        Hölmöt naiset tahallaan menee tähän kierteeseen. Ja taas käy ladyshavejen ja kaikenmaailman myrkkytököttien kauppa!

        Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen, siitä on tutkimuskin Se on omituinen muoti, tulee mieleen onko ne miehet salassa himpun bedofiilejä, ketä tuollaiset kynityt kananperseet miellyttää?


      • Aikuinen mies
        Bedofiilejäkö? kirjoitti:

        En minäkään koskaan talvisin aja kainalokarvoja. Ja jaloistani en koskaan leiko karvoja.

        Miksi pitäisi? Vaalealla ihmisellä varsinkin karvat ei edes näy.
        Kun esim. jaloista ajellaan karvoja, kahta kauheampi sänki kasvaa tilalle!!!!!!!
        Hölmöt naiset tahallaan menee tähän kierteeseen. Ja taas käy ladyshavejen ja kaikenmaailman myrkkytököttien kauppa!

        Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen, siitä on tutkimuskin Se on omituinen muoti, tulee mieleen onko ne miehet salassa himpun bedofiilejä, ketä tuollaiset kynityt kananperseet miellyttää?

        Sanos muuta, aikuisen naisen pi...lluun kuuluu ehdottomasti karvat. En voi mitään sille, että kaltattu värkki tuo väkisinkin mieleeni pesäpalloräpylän...


      • EN TAJUUUUU

        En ymmärrä. En todellakaan. Toisinaan joidenkin miesten kommenteista saa sellaisen käsityksen, että itsestään huolehtiminen on yhtä kuin tälläytyminen miesten makuun. Kuten tässä edellä olevassa kommentissa:

        "En tykkää. Kertoo joko kyvyttömyydestä tai haluttomuudesta huolehtia itsestään. Kumpikin on huono juttu."

        Kun mielestäni itsestään huolehtiminen on sitä, että syö, nukkuu, liikkuu, pitää itsensä toimintakykyisenä eli huolehtii fyysisestä ja psyykkisestä kunnostaan. Ei ulkonäöstään. Jos siis on onnellinen, niin vaikka kuinka karvat rehottaisivat, niin on takuulla pitänyt itsestään huolen. Ainoastaan ei ole ehkä pitänyt huolta jonkun miehen silmänruoasta. Älkää sekoittako näitä asioita. Se on naisen alentamista esineeksi.


      • Tosiasia sivusta
        ??????? kirjoitti:

        Kainalo karvojen ajaminen on hygieenistä, kainalokarvoissa asuu sellaisia bakteereja jotka saavat hien haisemaan entistä enemmän, onko kuin naisellista, haista hikiselle dödölle. Onko itsestään huolehtimista se, ettei tee itsensä eteen mitään, no ehkä pesee mäntysuovalla, mutta ei muuta ? Joo, tuulipuvunkin voi pestä.

        Ottamatta mitenkään kantaa pitääkö kainalokarvat ajaa tai ei, niin karvoissa ei itsessään kyllä ihan oikeasti asu mitään bakteereja, sen enempää kuin ihollakaan. Eli siis jos jättää peseytymättä, tottakai se hiki ja bakteerit karvoihinkin tarttuu, mutta varsinaisesti ihokarvoissa missään, ei asu mitään bakteereja. Eikä siis karvat saa hikeä haisemaan entistä enemmän. Se on ihan fakta, täysi fakta riippumatta siitä tykkääkö tai ei.

        Kainalokarvojen ajaminen ei siis ole hygieniakysymys. Peseytyminen sen sijaan on. Tästä ei ole kovinkaan montaa vuotta, kun kainalokarvoja eivät ajelleet naisetkaan, se on itseasiassa sekin aika uusi muoti.
        Hygieniaan se nyt ei tässä maassa liity.
        Koska täällä jokainen voi peseytyä aivan karvoineen päivineen.

        Haju, mikä tarttuu karvoihin tietty, jos on likainen, olisi ihollakin. Eli vaikka olisit kokovartaloposliini, haiset, jos et peseydy. Iho on huokoista ja erittää mm. talia ja hikeä. Joten edes kokovartaloposliini ei pelasta, jos ei peseydy. Karvoilla ei siis sinänsä ole mitään tekemistä hygienian kanssa.

        Muuten en toisten karvoihin tai karvattomuuteen siis puutu, mutta faktat faktoina, kiitos.


      • tupsukainalo
        2+11 kirjoitti:

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".

        Kainalokarvattomuuteen on jo tässä maailmassa niin tottunut, että karvaisten naisten näkyminen julkisella paikalla on jo erikoista :D On jäänyt mieleen opiskelut Saksassa, jossa eräällä kuntosalilla joku 30-vuotias nainen reilusti pyöri topissa kainalokarvat heiluen (eikä olleet mitkään lyhyet vaan ihan kunnon tupsut). Oli siinä suomalaistyttö hieman ihmeissään...


      • käpy kävelee
        2+11 kirjoitti:

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".

        Tai vaikka viitsimättömyys; ei aina jaksa?


      • puhtaus on kaunista
        2+11 kirjoitti:

        Sanoisin, että käytännössä kaikki naiset esim. ajelevat kainalokarvansa. Jos ei sitä tee niin kyseessä on joko kyvyttömyys tai haluttomuus tehdä sitä. Ei kukaan esim. tietämättömyyttään jätä kainalokarvojansa ajelematta. "Ai, en tiennytkään että niin on tapana tehdä".

        2 11:lle

        Ei kaikkille naisille edes kasva kainalo, eikä säärikarvoja. Useimmalle vain yltyy se kasvu kun niitä alkaa ajella.

        Hiusten värjäämisessäkin on menty ihan liian pitkälle, kun alkaa lähes jokaisella olla värjätty kuontalo. Useimmalle kuitenkin käy parhaiten ihan se oma väri.

        Uskoisin että kainalokarvoillakin on alunperin ollut joku merkitys, ehkä ne suojaa kainaloita jotenkin, ainakin parempi kuin se kova sänki. Etelänmaalaisilla tummilla naisilla on usein vahva karvojen kasvu, joillakin on jopa ylähuulellakin viiksien tapaista uituvaa. Mutta ei ne niitä ajele, ne alkaisi vain enemmän kasvaa.

        Miksi olemme menneet niin kauas luonnollisuudesta?

        Miksi emme säästä luontoa ja hoida itseämme luonnollisin keinoin, ei värjäten ja paklaten, vaan pitämällä itsemme puhtaana ja olemalla oma itsemme?

        Hymy on kaikista halvin kaunistusaine, kun on puhtaat hampaat ja raikas suu.


      • AlfMelmac
        Bedofiilejäkö? kirjoitti:

        En minäkään koskaan talvisin aja kainalokarvoja. Ja jaloistani en koskaan leiko karvoja.

        Miksi pitäisi? Vaalealla ihmisellä varsinkin karvat ei edes näy.
        Kun esim. jaloista ajellaan karvoja, kahta kauheampi sänki kasvaa tilalle!!!!!!!
        Hölmöt naiset tahallaan menee tähän kierteeseen. Ja taas käy ladyshavejen ja kaikenmaailman myrkkytököttien kauppa!

        Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen, siitä on tutkimuskin Se on omituinen muoti, tulee mieleen onko ne miehet salassa himpun bedofiilejä, ketä tuollaiset kynityt kananperseet miellyttää?

        Bedofiili, uusi sana keksitty.................asidofiili kai sen serkku...........


      • pfff
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Sanos muuta, aikuisen naisen pi...lluun kuuluu ehdottomasti karvat. En voi mitään sille, että kaltattu värkki tuo väkisinkin mieleeni pesäpalloräpylän...

        Oletpa sitten nähnyt rumia... Ihminen ei sitä paitsi muutenkaan ole millään muotoa luonnonmukainen. Ihminen tarvitsee aisteilleen täyttymystä, ja ulkoisen olemuksen- ja ympäristön muokkaaminen ovat osa ihmisen perusluonnetta.


      • Aikuinen mies kirjoitti:

        Sanos muuta, aikuisen naisen pi...lluun kuuluu ehdottomasti karvat. En voi mitään sille, että kaltattu värkki tuo väkisinkin mieleeni pesäpalloräpylän...

        Minusta ajeltu p...u muistuttaa raakaa broileria,yök.Tuuheat kainalokarvatkin pelkästään kiihoittavat!


      • maruna
        luomu mies kirjoitti:

        ... käytännössä kaikki naiset...

        Mitkään yleistykset eivät toimi!

        Ihmiset ovat yksilöitä. Naiseni ei aja kainalokarvoja. Enää. Ihan minun pyynnöstäni. Luomu on aatteeni ja kun satun pitämään aikuisesta luonnollisesta naisesta.

        Toki minäkin olen hänen pyyntöihinsä suhtautunut samalla tavalla. Yhteisistä tykkäämisistä huolehtiminen tuo parisuhteeseen läheisyyttä.

        Miksi sinä niin haluat?
        Mikä oikeus sinulla on määrätä naisesi hygieniasta?

        Ja minä ihmettelen myöskin tätä naista.

        Vieläkin näköjään löytyy orjuuttavia miehiä. Miksi et puhu naisesta. Puhut naisestasi. Kuten puhutaan omistettavasta esineesta: autostasi.

        Säälittää tämä nainen.


      • maruna
        Bedofiilejäkö? kirjoitti:

        En minäkään koskaan talvisin aja kainalokarvoja. Ja jaloistani en koskaan leiko karvoja.

        Miksi pitäisi? Vaalealla ihmisellä varsinkin karvat ei edes näy.
        Kun esim. jaloista ajellaan karvoja, kahta kauheampi sänki kasvaa tilalle!!!!!!!
        Hölmöt naiset tahallaan menee tähän kierteeseen. Ja taas käy ladyshavejen ja kaikenmaailman myrkkytököttien kauppa!

        Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen, siitä on tutkimuskin Se on omituinen muoti, tulee mieleen onko ne miehet salassa himpun bedofiilejä, ketä tuollaiset kynityt kananperseet miellyttää?

        Hiivasienen saa huonosta hygieniasta. Esim. suomalaisten miesten ympärileikkausta pitäisi kannattaa. Tai, kondomin käyttöä lisätä.

        Itselläni ei ole koskaan ollut hiivasientä, vaikka karvani ajelen.


      • hyväksy toisetkin
        Bedofiilejäkö? kirjoitti:

        En minäkään koskaan talvisin aja kainalokarvoja. Ja jaloistani en koskaan leiko karvoja.

        Miksi pitäisi? Vaalealla ihmisellä varsinkin karvat ei edes näy.
        Kun esim. jaloista ajellaan karvoja, kahta kauheampi sänki kasvaa tilalle!!!!!!!
        Hölmöt naiset tahallaan menee tähän kierteeseen. Ja taas käy ladyshavejen ja kaikenmaailman myrkkytököttien kauppa!

        Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen, siitä on tutkimuskin Se on omituinen muoti, tulee mieleen onko ne miehet salassa himpun bedofiilejä, ketä tuollaiset kynityt kananperseet miellyttää?

        Kaikille naisille ei ole suotu vaaleita säärikarvoja.

        "Häpykarvojen ajamisesta ei saa muuta kuin hiivatulehduksen"
        ja sinähän sen tiedätkin parhaiten, kun et ole itse koskaan kokeillut? :D itse kyllä olen ajellut jo vuosia, eikä koskaan ole tullut hiivatulehduksia.
        Omasta tahdostani myös ne ajelen. Mukavamman tuntuinen, näköinen, myös puhtaampi, kun ei kaiken maailman eritteet ole tarttumassa karvoihin. Sitä paitsi jos sanoo ajelevansa häpykarvat, ei se automaattisesti tarkoita että ne ajelee täysin myös häpykummun alueelta. Vaikka ajelenkin alapään, mulla on häpykarvoja, mutta vain haluamallani alueella. Joten turha vetää tota ainaista toisilta kopioitua PEDOFIILI korttia esiin.


      • 8+16
        maruna kirjoitti:

        Hiivasienen saa huonosta hygieniasta. Esim. suomalaisten miesten ympärileikkausta pitäisi kannattaa. Tai, kondomin käyttöä lisätä.

        Itselläni ei ole koskaan ollut hiivasientä, vaikka karvani ajelen.

        Se hiiva, joka sen tulehduksen aiheuttaa asuu kylläkin ihan siellä naisen omassa elimistössä. Että ei siinä miehen ympärileikkaus tai kondomi paljon vaikuta. Kun emättimen olosuhteet muuttuvat, niin hiivasieni alkaa lisääntyä kontrolloimattomasti ja aiheuttaa tulehduksen ja kun se on hoidettu niin sama hiivasieni jatkaa eloaan siellä limakalvoilla kuten siihenkin asti odottaen seuraavaa muutosta emättimen ph:ssa tai muissa tekijöissä. Ei ole hygieniasta kyse. vaan elimistön tasapainosta.

        /off topic


      • ss
        puhtaus on kaunista kirjoitti:

        2 11:lle

        Ei kaikkille naisille edes kasva kainalo, eikä säärikarvoja. Useimmalle vain yltyy se kasvu kun niitä alkaa ajella.

        Hiusten värjäämisessäkin on menty ihan liian pitkälle, kun alkaa lähes jokaisella olla värjätty kuontalo. Useimmalle kuitenkin käy parhaiten ihan se oma väri.

        Uskoisin että kainalokarvoillakin on alunperin ollut joku merkitys, ehkä ne suojaa kainaloita jotenkin, ainakin parempi kuin se kova sänki. Etelänmaalaisilla tummilla naisilla on usein vahva karvojen kasvu, joillakin on jopa ylähuulellakin viiksien tapaista uituvaa. Mutta ei ne niitä ajele, ne alkaisi vain enemmän kasvaa.

        Miksi olemme menneet niin kauas luonnollisuudesta?

        Miksi emme säästä luontoa ja hoida itseämme luonnollisin keinoin, ei värjäten ja paklaten, vaan pitämällä itsemme puhtaana ja olemalla oma itsemme?

        Hymy on kaikista halvin kaunistusaine, kun on puhtaat hampaat ja raikas suu.

        On muuten tutkittu, että karvan tai hiusten ajelu ei lisää kasvua ( : ainoastaan jos esim. hiukset ovat kuivat ja kaksihaaraisia silloin ne ne eivät hyvin kasva. Ihmisen hyvinvointi, näkyy karvoituksessa kasvaako hyvin vai huonosti. Mielestäni ylilyönti tämän luomujutun suhteen, kuin muidenkin asioiden tässä maailmassa, ei toimi... Eli se kultainen keskitie lienee se paras (( :


      • fgads
        maruna kirjoitti:

        Hiivasienen saa huonosta hygieniasta. Esim. suomalaisten miesten ympärileikkausta pitäisi kannattaa. Tai, kondomin käyttöä lisätä.

        Itselläni ei ole koskaan ollut hiivasientä, vaikka karvani ajelen.

        naisten ympärileikkaus kanss


      • luomu mies
        maruna kirjoitti:

        Miksi sinä niin haluat?
        Mikä oikeus sinulla on määrätä naisesi hygieniasta?

        Ja minä ihmettelen myöskin tätä naista.

        Vieläkin näköjään löytyy orjuuttavia miehiä. Miksi et puhu naisesta. Puhut naisestasi. Kuten puhutaan omistettavasta esineesta: autostasi.

        Säälittää tämä nainen.

        Siinähän säälit. Et todellakaan tiedä, mitä hän (ja minä) suhteestamme saa.

        ;-)

        10 9: Mistä tiedä haluttomuuden? Mitäs jos hänestä olikin mukava jättää yksi rutiini pois? Sellainen jota hän teki pääasiassa entisten suhteidensa opettamana...


      • Friendofhumanity
        luomu vaiko kammotus kirjoitti:

        Okei, hyväksyttävää on, että miehet eivät pidä naisen jalka-ja kainalokarvoitusta usein kovinkaan viehättävänä. Mutta mua kiinnostaa tietää, että miten se on kyvyttömyyttä tai haluttomuutta huolehtia itsestään, jos ei muodin ja trendien mukaisesti poista ihokarvojaan. Voihan kyseinen henkilö silti pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siististi, puhtaisiin vaatteisiin.

        Ja vähän vissiin friikkikin on sellainen nainen, joka on hyväksynyt itsensä karvoineen päivineen..? ;D

        Kiinnostavaa!

        Itseasiassa, minä arvostan naista joka on hyväksynyt itsensä karvoineen päivineen. Harvoin niitä vaan näkee nykypäivänä kaupallisen median pakotuksesta johtuen.


      • Friendofhumanity
        EN TAJUUUUU kirjoitti:

        En ymmärrä. En todellakaan. Toisinaan joidenkin miesten kommenteista saa sellaisen käsityksen, että itsestään huolehtiminen on yhtä kuin tälläytyminen miesten makuun. Kuten tässä edellä olevassa kommentissa:

        "En tykkää. Kertoo joko kyvyttömyydestä tai haluttomuudesta huolehtia itsestään. Kumpikin on huono juttu."

        Kun mielestäni itsestään huolehtiminen on sitä, että syö, nukkuu, liikkuu, pitää itsensä toimintakykyisenä eli huolehtii fyysisestä ja psyykkisestä kunnostaan. Ei ulkonäöstään. Jos siis on onnellinen, niin vaikka kuinka karvat rehottaisivat, niin on takuulla pitänyt itsestään huolen. Ainoastaan ei ole ehkä pitänyt huolta jonkun miehen silmänruoasta. Älkää sekoittako näitä asioita. Se on naisen alentamista esineeksi.

        Esineetkin voivat olla rakkaita. Toiset erittäin rakkaita.


      • ljtnvaqut
        jarppa49 kirjoitti:

        Minusta ajeltu p...u muistuttaa raakaa broileria,yök.Tuuheat kainalokarvatkin pelkästään kiihoittavat!

        No nyt sitten kuvaillaan naisen vulvan rumuutta, kun se paljastuu karvaverhon takaa - todella mautonta! Tiesittekös mihin sadut sammakkoa suutelevasta prinsessasta liittyvät? Että kyllä sitä eläimellisyyttä ja ällöttävyyttä löytyy puolin ja toisin noista sukuvärkeistä, jos tahtoo pahalla katsoa tai on kehittymätön. Naisen seksuaalisuudessa kuulemma yksi kiihottavimpia juttuja on hänen kasvojensa ja vulvansa vastakohtaisuus.


    • Keskusteluhaku

      Kaikki erilaiset luomut voi olla jees, kuten myös tuunatut versiot. Se vähän riippuu naisesta.

    • Mies!

      En tykkäisi

    • eqnbwehn

      No ei todellakaan kelpaa. Hyi vittu! Karvaton pitää olla.

    • Luomu mies

      Vihdoinkin nainen joka ei tuhlaa aikaansa meikkaamiseen ja karvojen ajeluun. Jää aikaa enemmän muuhun :)

      Minua ei ainakaan häiritse. Luomua sen olla pitää!

    • Anonymously

      Itselläni on luomunainen, enkä vaihtaisi toiseen.
      Karvoilla tai ilman, meikillä tai ilman -> pohjimmiltaan kuitenkin sama ihminen, jonka kanssa haluaa elää ja olla. Miksi siis vaihtamaan tai toivomaan jotain muuta?

    • Mitä ihmeen paskaa...luomua, luomua...
      kyllähän mieskin haisee paskalle, jos ei peseydy tai käytä deodoranttia yms...onko se sitten hyvä asia? partakin kasvaa kuin joulupukille yms. yms...
      eli naisen tulee ja pitää ajaa kaikki ylimääräiset karvat pois pl. hiukset ja kulmakarvat...muualla karvat ovat tarpeettomia...
      meikkausta jonkin verran, ei liikaa...muotia ei todellakaan tarvitse seurata. voin vakuttuuttaa, että 99 prosenttia miehistä ei kiinnosta pätkääkään, mikä on naisten muoti, kunhan nainen vain niissä vetimissä näyttää hyvältä...eli yleensä mitä vähempi/vartalonmyötäisempi, sitä parempi. edellyttäen tietenkin että body on kunnossa...joka siis pakollista
      J

      • ie

        Jos ei peseydy, TAI käytä teodoranttia? Käytät vissiin deotoranttia, ja haiset paskalle. Jätä deotorantti pois, sekin haisee paskalle, jos ei osaa sitä käyttää kohtuullisesti. Mene pesulle, niin paskan haju lähtee, on kyllä saattanut jo pinttyä dödön alle.


    • Risuparta takkutukka

      Jos nainen on luomu karvoineen, niin minäkin olen. Mitäs sitä suotta partaansa ajamaan ja parturissa käymään. Siihen on loppunut luomuhöperehtiminen.

    • Luonnollinen

      Toiset vaan on luonnostaan söpöjä eikä tarvitse meikkiä lainkaan . Toiset saa sitten maalata yltä päältä jotta edes näyttäis luonottoman "kauniilta" .

    • nainen.

      Etkö sitten millään keksinyt tyhmempää aihetta?

      • :-o

        Niin. Tyhmähän se. Silti herättää kiinnostusta ja mielipiteitä tulee solkenaan...


    • karvainen mies

      Jos naisella on vaalea ja muutenkin harva karvoitus niin ei haittaa vaikka jättäisi ajamatta kainalot, sääret ja muutkin paikat. Viiksiä tai partaa ei kuitenkaan saa olla!

      • Friendofhumanity

        Saa naisella olla tummakin karvoitus. Näkee, että on aito.


    • AlfMelmac

      Kyllä kunnon kainalokarvat, mihin hiki jää vellomaan, esim. krapulapäivinä. Tuherossa kunnon tupsu ja sitten jos vielä on tulehdus päällä eli se sillin tuoksu niin aina vaan paranee. Rajusti pakkelia, koska itkusilmä on hyvännäköinen pesukarhu, kun ripsiväri valuu. Poskipunaa joo, sillä siitä vertaus mitä yhteistä on naisella ja omenalla - posket punaisina ja siemenet sisällä. Tekoripset kyllä ovat mauttomat, samoin kulmakarvojen nyppiminen. Kulmakarvat saisivat rehottaa kuin Breshnevillä. Nenäkarvat jees. Hiukset saisi olla rasvaiset, sillä silloin ne pysyy paikallaan ja ei ole takkua ja ratsastusjutskassa hienoa, kun hiukset heiluu eli siis pitkät. Sopivasti lihava ja minihame, lyhyt korsetti, verkkosukat - vähä niin kuin riittopala eli ylimääräistä rasvaa, mutta ei kuitenkaan liian läski. Luonnonlapsi ja törkeä suustaan. Vähän massaa niin luomurinnat hölskyy. Muutenkin jos yläkerrassa läpyttää niin läiskeen pitää kuulua alakertaan.

    • Mitä porsliimpi

      Sen herkumpi. Ei auta mikään, olkoon vaikka kuinka luonnollista, karvaton ja edes vähän meikattu on yksinkertaisesti kauniimpi.

      • AlfMelmac

        Karvaakaan ei taittunut sano lapsiin sekoaja.......... Karvaton on kuin sian pil.......


    • peikko

      Kyllä siististi pukeutunut ihminen on aina kivemman näköinen kuin sellainen, joka haisee viikon hieltä ja löntystelee verkkarit jalassa, rajansa kaikella.

    • Toenperrään

      No nekö lötkömahaiset pullaperseiset napapaitaa käyttävät "LUOMUNAISET " ovat kaikkien meidä normimiesten mukaan haluttuja VAI ???

      • abussadaba

        Kyse oli karvasta, ei läskistä joka on myös luonnotonta, ihan kuin karvojen ajelut tai värjäilykin.


    • nainen.

      Miehille tekee joskus hyvää nähdä luonnollista. :D

    • Pitkä mies

      Luomu on paras.

    • nouluomu

      ei kelpaisi ikinä.

    • fyy faan

      Kaunis nainen ei meikkiä tarvitse, mutta täysin siistimätön puska on järkyttävä.

    • ljhvhjvhj

      Et ole luomu. Olet pelokas ja siksi päätynyt "luomuksi" ja nytkin haluat saada vain hyväksyntää omille peloillesi että tuntisit olevasi osa tätä maailmaa.

      Aidosti luomu ei hae hyväksyntää. Aidosti luomu on itsenäinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen.

      Sinut paljastaa parhaiten yksi lause tekstissäsi ja se on "En aja karvoja sieltäkään."

      Kyseessä on pillu, häpy, vittu, haaroväli jne.

      Miksi et uskalla sanoa sitä mitä tarkoitat? Pelkäät seksiä ja seksuaalisuutta. Pelkäät itse olla sitä mitä haluaisit olla.


      Luomuvartalo on kaunis, mutta mielesi on pelokas ja siksi sinä et vaikuta minusta viehättävältä.

    • luomumaito ok

      Ei pystys kykenemään mihinkään karvaisen naisen kanssa.

      • Mua kyllä

        vähän alkais jännittää jos naisella olis viikset ja parta.


    • kukin tavallaan

      Ei karvattomuus mitään epähygieenistä ole, nehän on ihmisillä ihan tietyistä syistä suojaamassa? Kyllä ihminen taitaa olla niin hyvin "suunniteltu", että kaikki mikä on luonnostaan, niin on tarpeellista. Deodoranttien yhteydestä rintasyöpään on myös paljon puhuttu.
      Eri asia on kuitenkin se, mikä on ihmisen silmään esteettistä ja kyllä se naisella taitaa karvattomuus olla, ainakin kainaloissa ja säärissä. Rajaus alapäässäkin on ihan siistiä ja itsestä ainakin tuntuu, että on epämiellyttävää, jos omista kainaloista tai alushousujen reunoista karvat rehottaisi. Posliini aikuisella ihmisellä on omasta mielestä kuitenkin pervoa ja pornoa.
      Siisti pukeutuminen on esteettisesti kaunista ei sillä muuta merkitystä ole. Meikillä voi joko rumentaa tai kaunistaa itsensä. Liika meikki ei ketään kaunista ja aina pitää ottaa huomioon, minkä ikäisenä minkäkinlainen ehostus on kaunista. Eli luonnollinen meikki ei ketään rumenna.

    • ....

      Tunnen pari tosi luomunaista,jotka eivät käytä edes deodoranttia. Voi kamala sitä hien hajua kesähelteellä. Sen verran pitäisi ajatella muita,että laittaa edes hajustetta kainaloihin.

      • IhanVaanHuomautan

        Oletko tullut ajatelleeksi, että jotkut ihmiset ovat niin vaikeasti allergisia deodoranteille (tai ylipäänsä hajusteille ja kemikaaleille), etteivät voi käytännössä käyttää mitään?

        Eri asia sitten on, jos haluaa olla käyttämättä muista kuin terveydellisistä syistä.


      • ... ..
        IhanVaanHuomautan kirjoitti:

        Oletko tullut ajatelleeksi, että jotkut ihmiset ovat niin vaikeasti allergisia deodoranteille (tai ylipäänsä hajusteille ja kemikaaleille), etteivät voi käytännössä käyttää mitään?

        Eri asia sitten on, jos haluaa olla käyttämättä muista kuin terveydellisistä syistä.

        Antiperspirantit aiheuttaa allergioita, koska niissä on alumiinisuoloja, tavalliset hikoilua estämättömät harvemmin ja niissäkin on montaa laatua mistä valita.


      • huomauttelen minäkin
        ... .. kirjoitti:

        Antiperspirantit aiheuttaa allergioita, koska niissä on alumiinisuoloja, tavalliset hikoilua estämättömät harvemmin ja niissäkin on montaa laatua mistä valita.

        Niin ja silloin ne toimivat yleensä aika huonosti... Ja joillakin voi hikoilu olla niin vahvaa, ettei mitkään tökötit auta. En nyt sano, että itsekään nauttisin siitä hajusta, mutta huomautanpa minäkin... :)


    • i love you i love yo

      Luomunainen on paras!

    • Luomusta siis..

      Minusta on viehättävää jos nainen antaa paikkojensa olla luonnollisesti. Mutta siisteys ja puhtaus on kaiken A ja O, siis ei kannata niistä laistaa. Säärikarvat ´jos ajelee, niin on mukava viettää aikaa mekossa ilman suurempia "tarkkailuja." : )

    • VHM2012

      Kelpaa, miehet on heteroja.

    • Ketä kiinnostaa.

      Luomunainen? Jokainen voi kuvitella miten ihastuttava tällainen "luomunainen" on pitkine alapään karvoituksineen,jotka ovat eritteistä takussa ja kainalokarvoitus joka tuulessa hulmuaa pistävää hienhajua ympäristöönsä levittäen. Entäpä sitten jalkojen karvoitus,joka sojottaa tummana pitkin pohkeita. Enpä usko että monikaan nykymies tällaisesta "luomunaisesta" syttyisi,jo yksistään ympärillä leijuva löyhkä karkoittaisi useimmat miehet.

      • Mene pesulle sika!

        "Jokainen voi kuvitella miten ihastuttava tällainen "luomunainen" on pitkine alapään karvoituksineen,jotka ovat eritteistä takussa ja kainalokarvoitus joka tuulessa hulmuaa pistävää hienhajua ympäristöönsä levittäen."

        Sellaisiako miehet ovat? Miehistä aika harva karvojaan ajelee... Miehistä suurin osa on siis luomuja eli kuvottavia.
        Te siis olette kuvottavia, eritteisiä, haisette hielle kaikki?
        Ok, no, siis pesullakin saa kyllä käydä, ihan tiedoksi vaan.


      • apussadaba

        Tuskinpa vain monikaan nainen tätä lennokasta kuvausta vastaa. Aika hassu naiskuva, jokainen nainenhan on pohjimmiltaan ruokkoamaton, eli kaikki ällöttää paitsi joku lapsenkaltainen tai transsu (toki kumipalloilla varusteltu) otus?


    • tulee haavaumia

      Kunnolliset pillunkarvat pitää olla, sellaiset kuitenkin mitkä ei hierrä.

      • mies1956

        Kyllä minäkin tykkään karvaisesta laaja-alaisesta pillunkarvapöheiköstä. Saisiko sen vielä tiheänä, niin hyvä olisi!


      • Upsis

        Karvoitus naisten alapäässä on niin yksilöllistä,että samanlainen hoito-ohje
        ei kaikille sovi. Joillakin naisilla karvoitus ei juuri häppäreiden sivuillekaan kasva.
        Joillekin naisille suosittelen pientä trimmausta. Lääkärin suusta olen kuullut
        karvoituksen olevan hyväksi nimenomaan terveyden kannalta. Karvoitus huo-
        lehtii pienestä tarpeellisesta ilmastoinnista. Myös runsaskarvaisen alapään
        voi pitää ja täytyykin pitää puhtaana.Kyllä tussukka on aina JESS.


    • Jos miehet kerran ovat karvaisia ja naiset ovat myös karvaisia, niin mikä otus se sitten edes on joka niin tykkää yksinomaan silosesta pinnasta? Ihan kiva välillä koetella inhimillisyyden rajoja, mutta suoraan menee samaan kastiin kaulojen pidennysten ja jalkojen sitomisten kanssa se karvojen ajelukin. Ehkä niin kuitenkin että karvojen ajelu ei vaadi niin paljoa luonnetta, kun kerran kasvavat takaisin.

    • VHM2012

      Jos kasvojen iho, eli ruokavalio, on kunnossa, ei meikkiä tarvitse. Muoti on tyylittömille.

      Täydellisen naisen vinkit satunnaisessa järjestyksessä:
      1. pese hampaat joka päivä
      2. pidä vaatteet puhtaana, ei näkyviä tahroja
      3. koeta pukea jotenkin tolkusti itsesi
      4. pidä hiukset jonkinlaisessa järjestyksessä
      5. pidä kroppa normaalipainoisena (ei alle, ei yli)
      6. älä syö/revi sormia ja kynsiä

      7. hymyile

      • Rehotin pehko

      • liikaa vaadittu

        7. hymyile

        Tässä se nähdään, että naisen kuuluisi miellyttää. Jatkuva hymyily luonnistuu vain joillekin persoonallisuustyypeille, mutta meitä täydellisiä naisia on niitäkin, jotka eivät halua hymyillä koko aikaa, koska se tuntuu näyttelemiseltä.


    • Niiiiinpä

      Kaikki on kiinni mielestä ja ajatuksista mitkä on jäänyt päähän. Jotkut näkee karvoituksen miellyttävänä jotkut toiset taas ei. On ikävää että karvoista pitävät ja karvattomista pitävät eivät vain voi hyväksyä toisiaan vaan heti ollaan kinaamassa.

    • luomu on vanh.aik.

      Kukin taaplaa tyylillään, mutta en voisi elää, ellei olisi meikkejä, kampaajia ja lady shavea.Huoliteltu olemus on naisen käyntikortti.

      • Friendofhumanity

        "huolitellut" naiset ovat nirppanokkia joita en jaksa edes kuunnella saatikka viettää aikaa heidän kanssaan.


    • Karvatpois
    • ajelen, muuten luomu

      Lähinnä naurattaa....olkaa vain luomuja kukin omalla tavallaan, mun mielestä luomu viittaa lähinnä siihen, ettei ole silikoneja - ei suomalaiset kovin paljon meikkaa jos vertaa vaikka noihin itänaapureihin. Ehostaminen eli omien parhaiden puolten korostaminen ei ole pahasta, päinvastoin - monesta saa ihan sievän pienellä säädöllä. Mitä tulee karvoihin - niin on se aika kuvottavaa uimahalleissa tai uimarannoilla katsella "rehottavia" karvapesiä varsinkin jos ne rehottavat sieltä jalkovälistä. Ajelen siis ja pidän siitä!

      • Friendofhumanity

        Mikä siinä niin kuvottaa? Se ihminen ei ole kuvottava vaan sinun ajatuksesi hänestä. Oletko ikinä ajatellut sitä? Uimahalleissa ne "rehottavat pesät" ovat kuitenkin käytetty suihkussa ja myös rannalla käyvät ihmiset yleensä käyvät suihkussa ennen sinne lähtemistä, juuri kohteliaisuuden takia. Karvat eivät tarkoita sitä, että olisi epähygieeninen.

        Idiootteja täynnä tämä sivusto.


    • y656h56

      Kunhan antaa pillua, niin ihan se ja sama...

      • eräs nainen

        Seksi on kyllä parempaa kun karvat aiheuttaa hankausta...jopa hankausjälkiä, joten ajelkaa edes osittain ja suuseksikin maistuu paremmalta, kun ei tarvii syljeskellä karvoja pois...


    • sotamaalauksetpois

      meikkiä ei tarvitse mutta karvat täytyy olla ajeltu (myös alapäästä)

    • näkökantani

      Voisin tähän lainata artisti P. Nygårdia:

      "jaa niinku karvanen pillu vai!? hyi saatana hei!!!! eiks me nyt jumalauta päästy jo niistä puskista eroon?!"

      • mä en enää messissä

        Sensuurin kusetusversio 1.1.

        Voisin tähän lainata artisti P. Nygårdia:

        "jaa niinku karvanen pil-lu vai!? hyi saa-tana hei!!!! eiks me nyt *juma-lauta päästy jo niistä puskista eroon?!"


      • Kiitos!!

        Eli siis P.Nygårdin kaltaisista luuseri-ääliöistä pääsee eroon olemalla luomu? Ok, mä alan luomuksi, se jätkä on täysi ääliö ja jo sen lainaaminen tässä asiassa todistaa sen, että alapääkarvoitus toimii todella kaikkien eduksi.


    • Luomua Sen Ollapitää

      Toisaalta olet jokaisen unelma,(miehen).Jatka vain "tuotarataa".

    • Exxon Valdez

      Luumuja syömällä ummetus katoaa,kylä peräpää laulaa kunnon sinfoniaa syötyäsi pussillisen luumuja!

      • Luumumies?

        Onko tämä joku uusi ilmiö tämä luumumies? Oletteko muut huomanneet tätä ihmistyyppiä joka mielellään kertoo aina kun mahdollista luumujen vaikutuksesta. Itse olen törmännyt näihin kaupoissa. Kierretään myyjältä toiselle kertomassa asiasta ja vielä jonossakin mainitaan asiasta vierusjonottajalle.

        Kaipa ne jotain tyydytystä saavat kun puhuvat aiheesta...


      • Exxon Valdez
        Luumumies? kirjoitti:

        Onko tämä joku uusi ilmiö tämä luumumies? Oletteko muut huomanneet tätä ihmistyyppiä joka mielellään kertoo aina kun mahdollista luumujen vaikutuksesta. Itse olen törmännyt näihin kaupoissa. Kierretään myyjältä toiselle kertomassa asiasta ja vielä jonossakin mainitaan asiasta vierusjonottajalle.

        Kaipa ne jotain tyydytystä saavat kun puhuvat aiheesta...

        Taitaa olla ummetusta sullakin,luumut auttaa.
        Taikka nykyajan mainosten mukaan:
        Jos Activia vaivaa,ruoansulatus auttaa...............
        Peräprutku laulamaan,mut varo vaan ettei tule varren kanssa!
        Sitten lähdet kauppaan ja lauleskelet siellä kuuluvalla äänellä:
        Istun taikka kävelen,perä soittaa sävelen!!!
        Eiku luumuja ääntä kohti.
        Ruisleipä,kirnupiimä ja hernekeitto toimii myös!
        Kokeile,jos et piereskele salaat muitakin asioita.


    • yksi mies

      Kyllä naisen pitää ajaa poslariksi! Meikkiä saa olla tottakai. Paras olisi sellainen 165-170cm D-rintainen "hyväpilluinen poslari. Hyvin koulutettu ja hyvässä hommassa. Ikäluokassa 30-vuotta. Voisin laittaa hakemuksen ja paikan vapaaksi sellaiselle!

      • Viisikymppinen naine

        Joo, ne on nää nuoret miehet, jotka posliineista ja pallorinnoista tykkää. Ikätoverit ja vanhemmat miehet osaavat arvostaa normaalia alapääkarvoitusta.


    • uattelinpa vuan

      Ehkä niitä karvoja vois sieltä nivusista vähän karsia jos ei tiedä missä takatukka alkaa ja nännikarvat loppuu.

    • juppijou

      sopivan pituiset hiukset ja muuten karvaton korkeintaan jotain puuteria vähän,

      • lajnmtqw09u4

        "korkeintaan jotain puuteria vähän" . Luulen kyllä, että miehet ei edes huomaa siistiä ehostusta, jossa kyllä on enemmänkin kuin vähän puuteria.


    • cvbcvbcvbcvb

      Huvittavinta on kuinka joku mies kaipaa ehtaa luomua, luonnollista kauneutta, ilman meikkiä jne., mutta karvojen ajalemattomuus on pahin turn off mitä voi ikinä kokea.:-D

    • No eiköhän se nyt ole puhtaasti jokaisen oma asia mitä itselleen tekee tai jättää tekemättå.

    • No eiköhän se nyt ole puhtaasti jokaisen oma asia mitä itselleen tekee tai jättää tekemättå.

      • jokainen ei todellakaan tee sitä ..ja tosiaankin ..ja aina, omasta halusta, jos on kyse vain näöstä,ihanteista,toisen miellyttämisestä jne. HÄN tekee vain niiden muiden vuoksi.... Miellyttää ihmisiä joita rakastaa.. jotka ovat.. mä haluisin..kuin MÄ tykkäisin.. niitä löytyy..ja ihmisiä jotka ihmisten pieniin haluihin lähtee mukaa...mut ku mä tahon.. eri asia..mitä mä rakastan.


    • luomunystävä

      luomunainen on paras,kaunis ilman pakkelikerrosta ja laastia...

      ja luomutisut voittaa silikoonitisut mennentullen

    • neuvo vinkkilä

      Viidakkoveitsi on hyvä apuväline liiempien pusikkojen raivaukseen, kun varmaan varoo vähän heppiään samalla jos kesken puuhien alkaa tekemään "siemennysalan perkausta".

      • sukupuolitautinen

        Ja luomuna jos pääsöö vielä päästelemään, ns. paljain päin. Turhat kumit on vaan tiellä.


    • Ite Saatana 666

      Nainen voi olla kaunis monella tapaan, karvat ja meikki ovat muutamassa minuutissa muutettavia asioita, mutta niillä ei voi peittää tai muuttaa persoonallisuutta ja luonnetta, jotka ovat ratkaisevia henkilökohtaisessa charmissa. Jokainen mies on erilainen, jokainen nainen on erilainen. Keskinäinen vetovoima on jotain paljon, paljon suurempaa ja kauniimpaa, yhteistä sisäistä harmoniaa.

      • En ymmärrä

        Tämä posliini-villitys on minulle täysin käsittämätön. Kalju kananlihalla oleva, valkoisena älmöttävä ...

        Jotenkin minusta tuntuu kuin aitoa naista suorastaan pelättäisiin. Onko teillä joku ihme äitikompleksi vai viehättääkö pikkulikat?

        Pelkäättekö katoavanne karvojen syövereihin?


      • AlanLeffat
        En ymmärrä kirjoitti:

        Tämä posliini-villitys on minulle täysin käsittämätön. Kalju kananlihalla oleva, valkoisena älmöttävä ...

        Jotenkin minusta tuntuu kuin aitoa naista suorastaan pelättäisiin. Onko teillä joku ihme äitikompleksi vai viehättääkö pikkulikat?

        Pelkäättekö katoavanne karvojen syövereihin?

        Se on pornoteollisuuden tuotetta tuo posliinivillitys. Kas kun ne paikat ovat paremmin näkyvissä, kun eivät karvat ole peittämässä. Nykypäivänä eivät pojat edes karvaista missään näe... Voi olla tosiaan melkoinen shokki tajuta, että naisella yleensä ON karvat.


    • hairy womman

      Minä naisena koen raskaaksi nyky-yhteiskunnan ulkonäköpaineet. Olen nimittäin erittäin karvainen, joten vaalea iho ja tumma ihokarvoitus on huono yhdistelmä. Sinkkuna ollessa annan karvojen rauhassa kasvaa syksystä kevääseen, mutta kevätauringon alkaessa lämmittää ja hamekelin koittaessa joudun aloittamaan sodan ihokarvoja vastaan. Iho ärtyy herkästi ja pukeutumiseni riippuu siitä, että onko sääret sileät ja voinko käyttää hametta, onko reisikarvat ja bikinirajat siistitty, jotta voin mennä uimaan ja niin edelleen.

      Ne naiset, joilla on vain vaaleita hentoja ihokarvoja, pääsevät todella helpolla. Heiltä ei ymmärrystä heru tällaiselle karvaiselle naiselle. Uskon, että parhaiten minun kaltaisiani ymmärtää ne erittäin karvaiset miehet, jotka joutuvat vahauttamaan esim. selkäkarvojaan naisensa mieliksi ja ajelemaan partansa kahdesti päivässä, jotta vaimon iho ei hankaudu araksi karhean leuan vuoksi.

      Huolehdin hygieniastani, mutta en värjää hiuksiani ja meikkaan vain vähän ja harvoin. Runsas karvoitukseni ja "luomulook" ovat aiheuttaneet sen, että olen alkanut vetäytyä syrjään. Kavereiden kanssa iltaa istuminen pubissa vaatisi heti meikkausta, hiusten laittamista yms. vaivannäköä, joka on vuosi vuodelta enemmän ristiriidassa arvojeni kanssa. Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen, mutta en ikimaailmassa kehtaisi lähteä esimerkiksi kenenkään miehen matkaan sääri- ja reisikarvoineni.

      • Häntä pystyyn!

        Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen, mutta...

        Sulla on ongelma.

        Joko hyväksyt itsesi ja olet mitä olet tai sitten teet mitä on tehtävä ollaksesi mitä haluat olla. Noiden välissä on vain ongelmia.

        Maailmassa on vaikka kuinka paljon miehiä, joille olisit unelmien täyttymys luomulookkeinesi ja karvoinesi. Mutta jos koko ajan yrität olla jotain muuta...


    • Luomu minäkin

      Luomu on aina parasta.

    • Jarppa67

      kyllä naisella karvoja pitää olla,paitsi naamassa ja kainalossa. muuten seksi vaikuttaa alaikäiseen sekaantumiselta.

    • paketti88

      Hyi saa*** et naisella ja samal lailla miehellä ei ois leikattu alakarvoja. Mikä viidakko, mikä tuhero. No mutta kyse on siitä mistä tykkää. Toiset ei kiinnitä huomioo ja toisille tärkee juttu puutarhan kunnossapito.
      Meikkaus - ei yhtä oikeeta vastausta. Mutta kyllä mun mielestä meikattu nainen näyttää kivemmalta kuin ei-meikattu. Kertoo siitä että pitää itsestä huolta, ei tarvi kuin jotain ripsiväriä tai pientä... mutta viehätystä pitää olla. Ja miehellä kasvovoidetta ettei naama sentään hilseile ja tukka mukavasti laitettu.
      Sellasta "normaalia" itsestään huolehtimista

    • Naturaaalll

      Meikittömyys ei haittaa ollenkaan! Jos jotain meikkiä on "pakko" laittaa niin laittaisi sitten ihan vähän ja "huomaamattomasti" jolla sitten korostaisi parhaita piirteitään... :) Esim. ripsaria vähän silmiin ja se on siinä. Sheivaamattomuudesta en pidä. Kyllä tykkään, että nainen ajaa kainalonsa ja siistii alapäänsä (en nyt tarkoita mitään posliinia kuitenkaan). Niin ja jos on luonnostaan kauniit hiukset niin miksi värjätä (tuhota) niitä? Yhdelläkin naistuttavalla oli todella kauniit paksut ja pitkät tummat hiukset, mutta meni sitten blondaamaan ne ja kas kummaan hiukset oheni ja näytti aivan kauheilta.

    • kannatan luomua

      Jokainen meistä on kauneimmillaan luomuna, eli täysin omana itsenään. :)

    • Japppe

      On kauniita naisia - luomuja tai ei - ja rumia naisia - luomuja tai ei. Itse pidän siistejä, itsestään huolta pitäviä ja raikkaan tuoksuisia ihmisiä viehättävinä. Ihan sama ovatko luomuja tai ei.

    • Luomua

      Jos et lyhennä kummastakaan päästä, niin OK. Jos toisesta niin myös toisesta. Muuten luomu OK.

    • viiu600

      Teet aivan oikein kun et ajele mitään karvoja pois!!! Luomu on luomu,siitä nainen ei voi parantua enempää! Jess,olet varmaan tosi kaunis näky ilman turhia ajeluja nätimpi kuin parturoitu!!!!

    • Pahinta on...

      Kaikkein pahinta on se, jos naisella on hiaton pusero kesällä ja kainaloissa on pitkät karvat, oikein rehottava karvatupsu! Toinen paha on pitkät, mustat karvat säärissä. Kolmas kauhistus on se, kun nainen kulkee kesällä sandaaleissa ja kantapäissä on paksu karsta, jota ei ole vuosikausiin hiottu pois. Neljäs paha on se, kun naisen kulmakarvat rehottaa leveällä joka suuntaan. Rasvainen hiukset, joita ei ole mitenkään muotoiltu on myös tosi paha.

      On aivan epäoleellista se onko meikkiä tai ei, jos edellämainitut asiat ei ole hoidettu.
      Myös tatuointi on minulle aivan kauhistus! Se on todella tyhmää "pintamuotia", joka on tyypillistä tälle ajalle. Jatkossa niitä tullaan katumaan ja ihonsiirtoja joudutaan tekemään.
      Vain laumasielut tekevät tatuointeja. Itsenäisesti ajatteleville se on täysin vierasta. Näin on!

    • Minäsevaanhaisen

      Miksi naisen karvojen ajelu viittaa pedofiliaan, mutta miehen parranajo ei?

      Itse en pidä miehellä parrasta, mutta en silti koe olevani pedofiliaan päin.

      Karvat haisee, ellei käy 3 x päivässä suihkussa. Jopa ihan vierustoverin nenään jos sattuu olemaan herkkä hajuaisti. Itse ainakin haistan tällaiset "luomunaiset" ihan keskusteluetäisyydeltä. Mutta toiset miehet tykkää kuulema just tästä hajusta ja kuulema käskee olemaan pesemättä. Minusta tällainen hajumieltymys on enempi pervoa kuin posliinimieltymys.

      • Friendofhumanity

        Oisko sillä jotain tekemistä sen karvoituksen paikan kanssa ? Taidat olla nainen, koska kuulostaa ihan naisen logiikalta taas. Naiset ovat karvattomia kunnes tulevat sukukypsiksi ja miehet taas, noh ajattelevat niitä asioita ennen kuin ovat edes sukukypsiä. Ja karvat ei todellakaan haise vaikkei kävisi 3x päivässä suihkussa. Saattaa ne tuoksua, mutta ne eivät haise. Minä ainakin rakastan oman kultani hajua. En lemua, mutta hajua kyllä. Ja jokainen ihminen osaa käydä suihkussa silloin kun haisee tai tuntuu pahalta. Jos sinulla on herkkä hajuaisti niin säälin sinua, tosin kun en tunne sinun mainitsemiasi "luomunaisia" niin ehkä heilläkin on vain ollut turhan kiireiset ajat etteivät ole kerkineet suihkuun. Se, että tykkää toisen tuoksusta ei ole pervoa. Kai sinäkin tykkäät jos miehesi tykkää "hajustasi" = tuoksusi. Eli kuinka pervoa se loppujenlopuksi onkaan ?


    • hipsankeikkaa

      Saat toki olla aito ja karvallinen, ilman meikkiä ja käymättä kampaajalla ja tekemättä yhtään mitään vaikka itsellesi, olethan aikuinen ihminen. Asiallista on huomioida kuitenkin kanssaihmiset ja peseytyä, olla haisematta hielle ja näyttää siistille sekä puhtaalle ja asialliselle.

      Hyvä esimerkki kainalokarvoista on ala-asteen opettajani, jolla oli niin järjettömän pitkät kainalokarvat, että vaikka hänellä oli erittäin löysä neule päällä silti kainalokarvat tulivat sieltä kainaloiden kohdalta läpi! Niiden oli pakko olla vähintään 10cm pitkät ja se oksetti jo meitä ala-asteikäisiä. Jotain rajaa!!

      Itse olen karvaton joka paikasta paitsi tietysti hiukset löytyy päästä ja kyllä siinä on mielestäni ihan muut asiat kyseessä kuin "sisäinen pedofilia" josta jotkut tässä ketjussa on jo maininnut... Eiköhän siinä nautita näkyvyydestä, siitä ettei tarvitse etsiä karvoja suusta jne. eikä mistään pikkutyttöfiiliksestä.

    • bgn gbffrdng

      Näkyy olevan paljon itsestään huoltapitämättömiä karvareuhkoja liikenteessä kun plussaa naputellaan kaikkiin "karvat jee!" -viesteihin ja miinusta niihin jotka ovat eri mieltä. Aika säälittävää ja kertoo karvareuhojen heikosta itsetunnosta.

      • ;-)

        sulla on ny vähän sekasin puurot ja vellit.

        Se, että ei ajele karvoja ei tarkoita ettei pitäisi huolta itsestään. Se tarkottaa vaaan että ei ajele karvoja. Muuten voi olla vaikka kuinka timmi, varmasti puhdas ja erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu. (nykyään pakko jos aikoo olla "erilainen")


    • No hyi ny helvetti.

    • juoksijapoika69

      Jos et käy ikinä suihkussa ja harrastat kovasti paljon liikuntaa niin sitten mie tykkään.

    • adsasdadsadsadsasasd

      Oma naisihanteeni on mahdollisimman luonnollinen, älykäs ja rakastettava (ei haasta riitaa yms) Mutta karvoitusta saa kyllä vähentää. Varsinkin alapäästä. Hiusten värjäily on typerää. Mielellään ei meikkiä. Muoti on älytöntä. Itselle tärkeintä on vaatteiden mukavuus ja sitten se miltä ne näyttää omaan silmään.

      t. mies 20v

      • adsasdadsadsadsasasd

        Näihin hiusväreihin ja meikkeihin liittyen tarkennuksena että miksi pitäisi ihmisen hävetä omia geenejään?


    • Jmty

      Ainakin minulta pyrkii menemään halut, jos naisella on siellä samanlainen töyhtö, kuin Nakke Nakuttajalla.
      Saattaa mielikuvissa kiihottaa, mutta todellisessa tilanteessa päinvastoin.

      • kreivi sachermasoch

        Itse vaadin että naisen tulee olla ehdottomasti täysin kalju (siististi huolitellut pulisongit sallitaan) ja hieman partaa ja hennot amisviikset sekä rintakarvoitusta kuin Itä-Saksan kuulamörssäreille konsanaan ja kainalot sääret ja peräpää saa rehottaa villinä ja vapaana mutta "sieltä" pitää olla tarkkaan ajaletu näyttää nuorekkaalta ja seksikkäältä.

        Mutta ratkaisevampaa kuin ihon untuva on miltä näyttää kokonaisuutena ulkoisesti. Fingerporin Rivo-Riitta on eräs nainen makuuni.


      • gudaeueu

        Onko sinulla pieni kalu, jos halut menee karvoista?? Ei oma muna näy, kun on niin pieni. Toista se on isolla kalulla; kyllä erottuu pensaiden takaa! :D

        T: Ison miehen vaimo :)


    • mr--r

      Mulle yks venäläinen nainen sanoi että suomalaiset naiset ei osaa pitää itestä huolta ja se on kyllä huomattu :)

      • äprläröö

        Juhuu, venäläiset kyllä osaa miestä miellyttää - etenkin ne tietyt elämäntavat omaavat. Enpä vain sieltä silti omaa punaista lankaani hakisi kun parempaan on varaa, kiitos vain esi-isät.


      • Venäläisvalmisteet

        puhuu korvaasi kaikkea muutakin miellyttävää, kun vaan taloustilanne sallii.
        Sen seittemän plankkikerroksen alta, mikä sikäläisillä on ihollaan, kun keksit naisen hajun niin olet oletettavasti selvin päin retkellä.


      • linv08NUR

        Tuota jotkut vähemmän älykkäät venäläiset naiset tapaavat sanoa. Vapaiden venäläisten miesten määrä (varsinkin Pietarissa) on huomattavasti pienempi kuin naisten: jo siinä on syytä naisten pistää kaikki miellyttämiskeinot peliin, että saa miehen itselleen. Mutta totta kyllä, että itäraja on kulttuuriraja: käsitys naiseudesta ja mieheydestä on siellä toinen kuin meillä. Käypä Saksassa: siellä on lyhyttukkaisia luomunaisia suhteessa enemmän kuin meillä.


    • luonnollinen M

      Olet unelmani. Mennään naimisiin.

    • ihan saa olla

      jokainen oma itsensä aatamin ja eevan asussa ja on jopa parempi olla sinut oman itsensä ja tietysti myös aviokumppaninsa kanssa sillä niin se on tarkoitettu.

      Ei tarvita meikkä eikä leikkauksia eikä muutakaan ehostusta, mutta kunnioitusta ja rakkautta sitäkin enemmän avioliitossa ja myös tietysti ihan kaikissa lähimmäisyyssuhteissa.

    • Kustaa99

      piilun karvat pitää olla!!!

    • Edelleen sinkku

      Nainen on kauneimmillaan luonnollisena, kauneus tulee sisältäpäin. Miehenä minulla ei ole muuta sanottavaa.

    • tavallinen

      Kelpaako nainen joka on siksi luotu...

    • töttöröö

      Tämmöinen tunnevammainen mutta ajoittain nymfo poikamies joka ei oo vielä 28:aan vuoteen naista maistanu ( ja tuskin koskaan pääsee maistamaankaan), ei kyllä ihan ensimmäiseksi jaksa repiä ressiä siitä onko kainaloissa tai alakerrassa karvoitusta, sitten kun/jos pääsee hommiin.

    • hugg

      Posliinipimpit pahan näköisiä näppyineen ja punotuksineen,karvakolmiot takaisin!!

      • kokojanne

        karvakolmiontähdistö


    • pakkoluomu

      Minulla on herkkä iho ja karvojen ajo aiheuttaa haavaumia , joten mieluumin olen luomu kuin tuskailen haavaumien kanssa.

      • asdvsf

        En tiiä ookko mies vai nais, mutta kuka, paitsi masokisti, kehtaisi kiduttaa itseään jollain karvaleikkurilla? Jos karvat haluaa välttämättä välillä pois sieltä palliston seudulta niin kaikist kivuttominta on sormin nyppiminen, vaikka sillaan hermostuksissaan, se käy ihan huomaamatta lähes. Toinen käsi raplaa seillä koko ajan ja nyhtää, kuin rikkaruohoja kasvimaalla kerrassaan. Ite on taipuvainen ressaantumaan sen verran että oon pariin kolmeen kertaan napsinu lähes kaikki karvat pois häpykukkuloiltani.
        Ja se on aika ressaavaa ku miettii että jos ajais häpykarvat pois niin sitten ois kuitenkin karvaa vielä reisissä, pakaroissa, säärissä, persvaossa, kainaloissa mahassa ja rintakehässä. Niin että ajaako nekin samantien ettei näytä epätasaselta kokonaisuus vai miten vetää sen rajan. Ite en oo koskaan positellu karvoja koneella muilta kuin kaulan yläpuolella sijaitsevilta alueilta. Parranajossa on ihan tarpeeksi ärsyttävyyttä, en jaksa enää trimmailla muuta kehoa. Ja ohan selkäpuoltaan aika vaikea surrutella. Mahapuolen kyllä onnistuisi silottamaan, mutta aika pöljältä näyttäisi sellainen karvapuoli keho


      • hehehee
        asdvsf kirjoitti:

        En tiiä ookko mies vai nais, mutta kuka, paitsi masokisti, kehtaisi kiduttaa itseään jollain karvaleikkurilla? Jos karvat haluaa välttämättä välillä pois sieltä palliston seudulta niin kaikist kivuttominta on sormin nyppiminen, vaikka sillaan hermostuksissaan, se käy ihan huomaamatta lähes. Toinen käsi raplaa seillä koko ajan ja nyhtää, kuin rikkaruohoja kasvimaalla kerrassaan. Ite on taipuvainen ressaantumaan sen verran että oon pariin kolmeen kertaan napsinu lähes kaikki karvat pois häpykukkuloiltani.
        Ja se on aika ressaavaa ku miettii että jos ajais häpykarvat pois niin sitten ois kuitenkin karvaa vielä reisissä, pakaroissa, säärissä, persvaossa, kainaloissa mahassa ja rintakehässä. Niin että ajaako nekin samantien ettei näytä epätasaselta kokonaisuus vai miten vetää sen rajan. Ite en oo koskaan positellu karvoja koneella muilta kuin kaulan yläpuolella sijaitsevilta alueilta. Parranajossa on ihan tarpeeksi ärsyttävyyttä, en jaksa enää trimmailla muuta kehoa. Ja ohan selkäpuoltaan aika vaikea surrutella. Mahapuolen kyllä onnistuisi silottamaan, mutta aika pöljältä näyttäisi sellainen karvapuoli keho

        Tää oli hauska!


    • et oo tosissas?

      niiku tökkis ees kuusmetriä pitkällä kepillä.

    • kokojanne

      Onko sillä kikkeli? :---------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Poikamiesi

      Ei naisen täyvy näyttää parpilta tai jossu näätältä ollakseen haluttava, riittää kun ei näytä liikaa mieheltä, eli on pidättäytynyt käyttämästä analoogisia stereoita (vai mitä ne oli). Ja mitä hehkua siitä karvattomuudessa on? Lapseenhan sitä tuntee sekaantuvansa jos ihan posliini on vastassa.
      Naisessa on monesti luonnostaan hiukan miesmäisiä vivahduksia kuten juuri karvoitusta ja ääni joka ihan hiukkasen taitaa heilläkin murrosiässä mataloitua. Ei nuo seikat kuitenkaan haittaa, estrogeenisyys pitää ne niin hyvin kuitenkin aika hyvin kurissa. Ehkä on just hyvä että naisessa on vähän miestä ja miehessä hipaus naista.

    • ...

      Mitehä moni näistä miehistä jotka vaatii naiselta karvattomat kainalot, sääret ja alapään pitää iteltään kyseiset paikat jatkuvasti posliinina? Kysyn vaan, väittäsin et aika harva! Tekopyhyyttä, sanon minä..

    • kokojanne

      karvajohannes on kovasana...meikä sanoo et nyt kasvatetaan karvoja nii on kivempi nuolla tussua!!!

    • JK

      IHANNHYVÄ

    • kylmä fakta

      Luomutuotteet on tavallisia kalliimpia.

      • peukku ylös

        Joo. Ja sen verran parempia että kannattaa maksaa...


    • kokojanne

      luomupillu on hyvää :P

    • poju

      Voispa olla fiksu ihminen!!!
      Joku tykkäis varmasti...

    • Mitä mieltä olet miehestä joka on täysin luomu? ei aja partaansa ym?

      tosin kannatan luomua enemmän kuin toista ääripäätä. enkä ymmärrä miksi karvoja pitäisi aina trimmailla jokapuolelta..

      mutta nyt on mahdollisuus valita haluaako laittautua, joten sen saa tehdä jos niin haluaa. Aina on koristeltu kehoa ja hiuksia..

      joten oikeastaan ääripää on se ettei leikkaa hiuksia eikä tee mitään kuin vesipesua, tai se että valitsee itselleen tason jolla pitää itsestään huolta. Ei liikaa ei liian vähän, niin että tulee hyvä olo.

      :)

    • Niminen Erkki

      Täällä olis mun muija tyrkyllä olkaa hyvät ja viekää pois. En siedä sitä enää, koska se on niin typerä ja epä naisellinen. Kuvailen häntä totuudenmukaisesti näin:

      - 190 cm pitkä eli 14 cm pitempi, kuin minä, josta syysatä meninkin hänen kanssaan aikanaan naimisiin, koska pelkään ukkosta. Ukkonenhan iskee aina maaston korkeampaan kohtaan, joten akka sai toimia ukkosenjohdattimena. Itse tosin pidin aina riittävää turva etäisyyttä noin 50 m, ettei salaman sähköpurkaus eteneisi maatapitkin minuun ja kiitokset akalle hän kyllä hoiti tässäsuhteessa tehtävänsä hyvin.

      - Kun näin hänet hääyönämme ensikertaa ilman housuja niin hän alkoi huutamaan minulle aivan silmittömästi, kun yritin vetää sitä appiukkoni supikoiran nahkaista karvahattua irti akkani haarojenvälistä. Silloin minulle valkeni totuus, että ei se olekkaan appiukkoni karvahattu vaan ihan oikea näätä, joka pitää pesää akkani haarovälissä. Siitä on kuulkaa leikkikaukana, kun se näätä pieraisi niin välittömästi karisei kaikki halut kovemmaltakin Kara-Ookkelta, ja siihen ei auttanut edes Viagra, kun minulle tuli aina mieleen etten siltikään halua sekaantua eläimiin.

      - Menimme akkani kanssa sitten uimahalliin hieman vilvoittelemaan karvaita tunnelmiamme, ja niinhän siinä sitten kävi, että se uimahallin valvoja tuli sanomaan akalleni, että pois altaasta ja viekää ne pesukarhunne vaikka autoonne siksi aikaa, kun uitte sillä tänne on eläimiltä pääsykielletty, tai saatte porttikiellon uimahalliin. Akka siinä samassa hirmustumaan ja pyyhkäisemään uimavalvojaa turpaan niin, että tajukankaalle ja ei kun polliisit paikalleja tekemään Akalleni ruumiin tarkastusta. Niin siinä sitten kävi, että oikein virkavallalta saatiin kirjallinen todistua Akkani kainalokarvoituksen tuuheudesta ja uimavalvojalle toinen todistus siitä, että ne Akkani kanalokarvat eivät olleet mitään pesukarhuja vaan ihan aitoja Suamalaisen ämmän hikisenkainalon karvaita villoja.

      - Päätettiin siinä sitten hieman rentoutua ja lähdettiin Kanarialle lämmittelemään, mutta Vantaan lentokentällä passintarkastuksessa satui sitten tämmöinen tapaus.
      Akka oli käyny ostamassa meidin tuppukylän vaate puodista minimekon, joka oli tietysti 30 cm liian lyhyt niin, että joka toisella askeleella pakoputki vilkkui helman alta noh tullivirkailija sen siinä sitten huomasi ja kysäisi epäilyksen herättyä, että onko jotain tullattavaa ja yritättekö kenties viedä maasta laittomasti lemmikeitä ulkomaille. Me olimme aivan huulipyöreinä että eihä me toki sellaista ja kuinka niin. Passintarkastaja pyysi Akan siitä sinne takahuoneeseen ruumiin tarkastukseen. Oli siinä minulla tekemistä kun yritin nauruani pidätellä, kun en voinut nauraa tai Akka olisi vetänyt silmän mustaksi.
      Noh sieltä takahuoneesta kuului tullivirkailijan voitonriemuinen huuto, että mikäs se tämä näätä sitten oikein on ja samassa Akka kiljuen parkaisi ja kuului läsäys niin, kuin olisi sikaa lyöty
      Ja ovesta tuli Akka nenäpystyssä sättien tullivirkailijaa, että kaikenlaisia sitä onkin hyi hävetkää ja tullivirkailijalla oli silmämustana ja huusi takaisin että kyllä hävatäänkin vaikka ensikertaa elämässäni näen korkokengissä kahdellajalalla kävelevän pahanhajuisen näädän.

      - Eikä tämä vielä mitään näkisittepä ne Akkani komeat viikset ne ovat mustemmat ja tuuheammat, kuin monella turkkilaisella tupakkakauppiaalla.
      - Ja ne akan pylväät eli sääret ne on niin karvaiset, että se ei talvella tarvitse edes välihousuja niiden verkkareiden alle, kun sille tulee hiki vaikka on -30 pakkasta.
      - Eikä se voi oman rumuutensa, epänaisellisuutensa vuoksi käyttää mitään naisellisia naisten vaatteita niin, kuin rintaliivejä tai sukkahousuja, koska ne huovuttaisivat ne sen karvat ja siitä tuli, kuin kipsiin valettu muumio.

      Voi jestas että se on ruma, epänaisellinen, hienhajuinen, miesmäinen, mutta kuitenkin nainen. Siispä ehdotan, että tässä olisi hyvä Akka esim.
      - Homolle joka on päättänyt luopua homoudestaan, kun sen kanssa lemmiskelee niin sitä ihan luulee mieheksi siis hyvä valinta moiselle homppelille.
      - Hyvä valinta myös jollekkin lappalaiselle, joka asuu kodassa kaamosalueella, koska siellä lapin kaamoksen pimeydessä ja kodan huonossa valaistuksessa ei näe miltä nainen näyttää niin menee ihan täydestä ja vielä extra etuna ne karvat lämmittää sillai kivasti siellä kodan kylmyydessä, jos ei satu sitä ennen iskias iskemäänn perseeseen.
      - Niin että olkaa hyvät ja tulkaa hakemaan pois tämä maksan kyllä mielelläni yhteiset matkakulunne ja vielä myötäjäisetkin.
      HEHEHEHEEEHOHOHOHOHOOOO

      • Iän myötä

        ne karvat harvenee . Mulla on tuttu jolla on vaan yx Rinnassa sekin


      • 8D

        hahahahahahaaha jollain ollu hauskaa :´D ♥ ei siinä, oli kyllä mullaki, ku luin tota ;D


      • xDDDDDDD

        Nyt kyllä repes, ja pahasti xD


    • wtf?

      ettekö te tyhmät tajua, että nää on 24-toimituksen tekemiä trolleja?

    • no mie värjään hiukset mut aito punapuä silti....ajaa jos jaksaa karavta sieltä täältä ;) mut en meikkaa ja tod. pukeudu muodikkaasti...

    • vitun hippi

      Ostaisikko talon johon ei tule sähköä?

    • Ronkelit runkkaa. Näin sanoi ystäväni joskus aikoinaan. Jos nainen ei kelpaa, mene seuaraavan luokse. Jätä arvostelu toisille, ole isompi ihminen.

    • tätä mieltä

      luomu on just jees!

    • N/M/?-83

      Minä olen juuri tuollainen, en meikkaa, värjää hiuksia, ajele karvoja (paitsi kainaloista) enkä pukeudu kuin farkkuihin ja t-paitoihin. En ole tippaakaan naisellinen, en välitä mitä muut ajattelevat, minulla on tärkeämpiäkin asioita. Itseasiassa minulla ei ole edes yhtään naispuolista kaveria, olen aina kulkenut jätkäporukoissa. Välillä "unohdan" edes olevani jotain sukupuolta:) Eivätkä miehet edes pidä minua mitenkään naisena, hyvä niin!

      • M39

        Meikitön nainen on ihana ja upea, mutta karvaisista naisista en tykkää. Jos muijalla on pitemmät säärikarvat kuin minulla, niin kyllä se on turn-off, ei sille voi mitään. Tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Naisilla tuntuu olevan se harhaluulo, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista. Sehän ei ole totta, vaan rintojen kokoa tärkeämpää on hyvä ryhti ja itsevarmuus. Naiset, älkää tuhlatko rahojanne silikoneihin, vaan hoitakaa itsenne kuntoon vaikka sauvakävelyllä! Eipä mulla muuta :)


      • !
        M39 kirjoitti:

        Meikitön nainen on ihana ja upea, mutta karvaisista naisista en tykkää. Jos muijalla on pitemmät säärikarvat kuin minulla, niin kyllä se on turn-off, ei sille voi mitään. Tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Naisilla tuntuu olevan se harhaluulo, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista. Sehän ei ole totta, vaan rintojen kokoa tärkeämpää on hyvä ryhti ja itsevarmuus. Naiset, älkää tuhlatko rahojanne silikoneihin, vaan hoitakaa itsenne kuntoon vaikka sauvakävelyllä! Eipä mulla muuta :)

        Minulla on pienet tissit ja en ole koskaan ajatellut/pelännyt että en kelpaisi miehille sen takia :o Itse asiassa olen tyytyväinen siihen että miehet katsovat minua silmiin eivätkä leuan alle kun kävelen vastaan. :) Olen muutenkin ihan tappi, niin en näytä hirveän ufolta pienillä tisseillä.


      • Friendofhumanity

        Älä aja edes kainaloista. Olisit ihanne naiseni.


    • morrrrrroooo

      No ÖÖÖÖÖ. Hyi. Mä oon ihan luomu, tosin karvat sheivaan kyllä (mulle ihan päivänselvä rutiini.) En kyllä tajuu sellasta ihmistä joka ei sheivaa, hyi *piiiiiiiiiiip*. Pukeudun iha hyvin, laitan hiuksia, meikkinä pelkkä ripsari ja peitepuikkoa vähän silmänalusiin ja.. siinä se oliki. No on mulla värjätyt hiukset mut muuten oon oikeestaan kokonaan luonnollinen. Viihdyn tällasena. Mut kyllä mua (anteeks vaan) ällöttää just nää tällaset N/M/?-83 (tossa ylhäällä) tyyliset naiset jotka näyttää ihan jätkiltä ja siihen päälle vielä käyttäytyy ku jätkät, ewww...

      • N/M/?-83

        Juuri tämän takia en tule yleensä naisten kanssa toimeen. Jätkäporukassa voi olla oma itsensä, on ihan lupa kiroilla, röyhtäillä ja pieriä ja nauraa päälle. Akkojen jutuista en vain ymmärrä mitään, en ole hiukkaakaan kiinnostunut muodista tai meikeistä, en lipittele sivistyneesti valkkaria tai käy missään kauneushoidoissa. Tallille voin lähteä autoja laittelemaan.


    • olen ollut monen kanssa mutta enpä ole nykyisin turapehkoon nykyisin juurikaan törmännyt.

    • 550i

      Hyi kamalaa karvainen nainen, YÄK!
      No itsehän en muutenkaan siinä mielessä naisista välitä. En huolisi miesystäväksikään mitään karvaista möhömahaa, vaan karvaton hoikka söpöliinikundi on paras.

    • Puhdas luomu ok

      Kauheinta mitä tunnen. on naisella PITKÄT MAALATUT KYNNET
      Muutamilla on vielä KORISTELTU millä mitenkin töhritty.
      Se on oikea "havukka" se.

    • made in Romania

      Romanialainen karvainen ryhävalas. Wautsi mikä pakkaus!

      • joulkukuusi

        Paljon pakkelia naamariin. Ja sitten kuin koristeltu joulukuusi.
        Hyi helv........


    • luomunainen

      itse olen "luomu" en meikkejä käydä, kainalo karvot kyllä ajelen mutta alhaalla on pieni pusikka joka yleensä on siistitty kolmioksi ja karvoja lyhennetty.
      on ainakin minulla ollut kiinnostuneita miehiä ja nytkin minulla on aviomies

    • karvat ok

      on luonnotonta jos ei ole karvoja ja karvaton mies on kauhistus, menis nopeasti tuo pulipää muoti, kerrassaan kauhean näköseksi tekee jotkut itsensä..

    • lichen

      Ihmisen kroppa on rakennettu hyvin tarkoituksenmukaisesti: Mitä etelämmäksi mennään, sitä tiheämpi karvoitus. Se suojaa kuumuudelta ja hiertymiltä ja siksi sitä on myös taivepaikoissa ja erityisesti siellä.

      Karvaisuus tai karvattomuus on tullut meille mm. erotiikkafilmien myötä. Ei pelkästään siksi, mutta osittain. Siellähän pitää näkyä KAIKKI. Naisella siis, sillä eivät nämä karvattomuutta vaativat miehet välttämättä omia häpykarvojaan ajele. Ei esim. suuseksi ole naisellekaan mukavaa, jos miehen karvoja joutuu nyppimään suustaan kaiken aikaa tai ne ovat muuten tiellä eli suussa.

      Eri aikoina on erilaisia tapoja. Tulee mieleen Aleksis Kiven Seitsemän veljen filmatisointi, jossa Venla (Mari Rantasila) nosti kaivolta vettä. Veljekset olivat ihan liekeissä nähdessään Venlan kainalokarvat, sillä se oli intiimeintä, mitä he koskaan olivat naisella tai naisesta nähneet.

      Itse karvaisuuteen tai karvattomuuteen en puutu. Mieheni sairastui syöpään ja sytostaattihoitojen myöt lähtivät karvat. Monesti se liitetään hiusten putoamiseen, mutta silloin kaikki muutkin karvat lähtevät. Myös silmäripset ja kulmakarvat, jotka vaikuttavat paljon ilmeeseen ja muutenkin ulkonäköön..... Jotenkin sen kokeneena tämmöinen keskustelu tuntuu hirveän turhalta.

      On ihan OK tykätä karvattomuudesta, mutta siitä pitäville on pirteä lisä, jos pari ajelee karvat toinen toisiltaan. Osa leikkiä:)

      En ole tiukkapipo, mutta keskustelunpätkä herätti monenlaisia ajatuksia.

      Kaikkea hyvää karvaisille ja karvattomille!

    • sheivari

      Tykkään,että naiselle on ajeltu nk. kiitorata.

    • atwood

      Siitä ei vielä pitäisi naïsta roviolla polttaa, jos ajelee karvansa ja hieman meikkaa ja vaikka pukeutuukin persoonallisen kivasti ja välillä jopa muodikkaasti. Se on kai normaalia itsestään huolehtimista. Aina tilanteen mukaan. Metsälenkillä hieman eri lailla kuin yökerhossa tai illallisilla.
      Eri juttu sitten on jo silikonit, botoksi ja ultra shapit ja muut kasvojen ja vartalonmuokkaukset. Siinä sana luomun voi heittää roskikseen. Sitä vaan oon pohtinut, että eikö miehet koe vastemielisyyttä esim. tekotisseihin tai tekohuuliin? Kun tietää ettei ne ole aidot? Minä kammoaisin jos miehelläni olisi silikonilihakset, muusta puhumattakaan!!!

    • NO VOI HÖH

      Eihän koiraakaan oo karvoihin katsominen.
      Pelkällä ulkokuorella ei pitkälle sätkitä.
      Mulle ihan sama vaikka sun alapääs olis kun joulupukin turpa, jos sille päälle satun niin kyllä mää asiani toimitan oli jouhia tai ei.

    • Luomu Kunniaan

      Kun luomunainen on viimeksi eilen käynyt pesulla niin tänä iltana hän on maukkaimmillaan.

    • qawsedrfgt

      Itselleni käy ainakin "luomu"nainen hyvinkin, pienellä varauksella häpykarvoitus. Mielestäni karmeaa, jos häpykarvat ovat kuin lammaslauma olisi piilossa siellä. Joillakin ne karvat kasvaa niin ylituuheaksi puskaksi, että mielestäni tarvitsee silloin tasoittelua, ja jos se valtaa vielä nivuset ja melkein navankin, niin silloin varsinkin...Paras olisi sellainen sentin-parin korkuinen kikkarakerros, joka ei ole vallannut koko kroppaa.

    • Kirjoittaja Liechenillä yläpuolella on oiva argumentti - lisään omani vielä

      (Vailla lähdettä, jaan muistissani kummittelevan ajatuksen ihmisten karvoituksesta... jostain tiede-lehdestä lukenut...)

      Eli miehen ja naisen feromonituotanto (http://fi.wikipedia.org/wiki/Feromoni) tapahtuisi näillä alueilla joihin karvojen kasvu on "jäänyt" ihmiselle... Pikkuhiljaa se on hiipumassa pois - kenties juuri ajelun vuoksi - ja karvoituksen tarve siirtyy ihmiskehossa taka-alalle turhana. Kuten häntäluu... :)

      Eli ennen rationaalista tarvetta parisuhteeseen ihminen lienee kohdannut itselleen lähinnä täydellistä puolisoa kuvastavan kanssaeläjän osin hajun perusteella. Alueet joissa naisilla ja miehillä pääsääntöisesti karvoja kasvaa, on nämä hajuja tuottavat alueet.

      Jonkinmoinen todiste siinä on myös se että näin miehenä olen ajanut kainalo- ja alapääkarvoitustani muutaman vuoden ajan ja pakko myöntää että esimerkiksi vaelluksilla on hieman pidempään mukavampi ja "puhtaampi" olo... Lisäksi puhdistautuminen ilman vettä käy helpommin karvatta.

      No, menkäämme naisiin - joidenkin naisten kohdalla trimmaaminen on eettinen "pakko". Naisellisuutta ei korosta yhteen kasvavat kulmakarvat tai hennot viikset. Heille jotka tässä kohtaa huutavat pelkästään bikinirajojen ja kainaloiden ajamisesta, voin todeta että karvoja yhtä kaikki.
      Vaalealla nukkakarvoituksella varustettu luomuneiti saattaa hyvinkin edustaa esteettistä ääripäätä vaikkei siistisikään itseään terin. Toisessa päässä voi olla yhtä kaunis nainen, jonka karvoitus on kuin 1,5 neliön sähköjohto. Mustaa sänkimäistä kasvustoa ja lopulta primitiivisiä ajatuksia herättävä levä?

      Edustan objektiivista tasa-arvoa ja niin mies kuin nainenkin on hyvällä syyllä oikeutettu leikkaamaan tai siistimään karvoituksiaan, mutta reilu nyrkkisääntö (uskoakseni enemmistöä kohtaan) on että jos nyppii kulmakarvansa erilleen, on tekopyhää viitata luomuun jättäessään pipariin tai kainaloihin pensselit!

      • heheheh

        vai että oikein eettinen pakko?


      • heheheh kirjoitti:

        vai että oikein eettinen pakko?

        No eikö ole? :D Tällainen semiparrakas nöösipoju on jopa hivenen kateellinen joillekkin "luomu tytöille", jotka saavat ajeltua vaikkapa "Lemmyt"! :D


    • oikea nainen

      Alf Melmacilla on hyvä naismaku ..?;)))

    • hair

      ei kyllä semmoinenkaan karvoitus kuin bulgariainen kuulantyöntäjällä on ole kaunista!

    • miemiemiemie

      Miksei saisi pukeutua muodikkaasti? Vai meinaatko, että oot ilkialasti? Ja iuksethan voi värjätä myös luomuväreillä.

      Mutta minun mielestäni kainalo-, pillu- ja persekarvat kuuluu aikuisella naisella ollakin. Ja minun mielestäni karvatonta pillua ei ole kiva nuolla, kyllä suunnilleen puhdas karvainen pillu maistuu ja tuntuu paljon paremmalta. Ajellun pillun nuolemienn ei vaan tunnu yhtään mitlään. Ne, jotka kammoavat karvaisen pillun nuolemista, ovat vissiin sattuneet nuolemaan jotakuta karvanlähtöaikaan tai sitten hiivatulehduksen pilattua maun ja sotkettua karvat valkovuotomöhnällä tahmaisiksi mytyiksi. Olen 9 vuotta ollut vaimoni kanssa ja harrastanut vähintäänkin viikottain suuseksiä ja tuona aikana suuhun on tarttunut ehkä kymmenkunta karvaa. Että ei ne karvat ainakaan nuolemista haittaa.

      Terve, puhdas karvainen pillu ja sen nuoleminen ja naiminen on ihaninta, mitä tiedän. Ja kainalokarvatkin ovat ihan OK, joskus saattavat kiihottaakin.

      Ainoa, mistä en pidä, ovat säärikarvat, mikä johtunee suurelta osin siitä, että vaimollani ne ainakin kasvavat ikävänä sänkenä, kun hänkin on niitä teini-iästä asti ajellut. Ja onhan sellainen ajeltu säärikarva ruma, kun se kasvaa karkeampana ja näkyvämpänä. Mutta luulisin, ettei säärikarvoituskana häiritsisi, jos se olisi yhtä pehmeää nukkaa kuin esimerkiksi reisissä, joita ei ruukata ajella.

    • alemman tason m

      Kun edes kerran vuodessa sais pil-lua, ei olis väliä vaikka olis karvanenki.

    • keinot on monet

      Moi!
      Mielenkiintoisia katsantoja...mitä jos lähtee ihan perusjuttuun. Leikkauta hiukset säännöllisesti olivat ne pitkät tai lyhyet. Käy säännöllisesti hammaslääkärissä. Älä harmistu muutamasta liikakilosta, mutta huolestu jos vyötärömakkara tuntuu olevan joka paikassa tiellä. Älä ahtaudu liian pieniin vaatteisiin vaikka ne olisivat kuinka kauniita ja juuri nyt muotia. Ei tarvitse olla himoliikkuja mutta kävele ja pyöräile kun on mahdollisuus. Hymyile ja ole ystävällinen, ei tarvitse olla silti aina yli positiivinen se on keinotekoista sekin. Itse en työni puolesta voi käyttää meikkiä eikä ikäni tuomat "edut" paljon niillä peittyisi. Laitan joka päivä värillistä päivävoidetta niin vähän couperosa peittyy ja muuten toimin edellä kuvatun mukaan. Kokeilkaa tätä halpaa ja helppoa.

    • Luomu rulettaa

      Vastakysymyksenä voisi heittää että mikä tekee keinotekoisesta kumitissinaisesta muka jotenkin viehättävämmän?

      Tiivistäisin kumitissikysymyksen kahteen teesiin:

      -itsepetos
      -harhaan johtaminen

      Tuleepa mieleen tarina vuosikymmenien takaa... kaveri oli päässyt saatille ja ja ihan hiukkasen ihoillekin. Kuinka ollakaan; rintsikkojen topauksena alkoi purkautua nailonsukkia....

      Mielestäni kumitissikysymyksessä liikutaan samalla halpahintaisella tasolla.

    • Suvelan Isomela

      Jaa, tossa lähistöllä on Satulinna, ravintola jossa kaltaisiasi löytyy pilvin pimein. Kyllä karvat ainakin pitää ajaa, ettei tarvi räkiä niitä suusta, hyi hemmetti :p

      Meikkiä ei nainen kaipaa ellei ole joku teinibimbo, paras varoitusmerkki kiertää moiset älykääpiöt on juuri karmean yliampuva meikki. Muodikas pukeutuminen ei kuulu myöskään kiinnostavien naisten piirteisiin, vartaloa hyväilevä vaatetus sen sijaan kuuluu. Eli jos nainen näyttää hyvältä farkuissa niin on hyvä niitä käyttää yms. Tukkijalkaiset lyhyitä hameita käyttävät (tai legginsejä muualla kuin kotioloissa käyttävät, yääääk) näyttää karmeilta, eikö riitä arvostelukyky vai onko muuten vaan päässä vikaa? Muodin sijaan kannattaa vaivautua pitämään puhtaita ja silitettyjä vaatteita. Ja lopuksi, JÄTTÄKÄÄ SE HAJUVESI SINNE KAUPPAAN. Haisevat naiset pilaa ympäriltään ilman jota muut yrittää hengittää.

    • ....eläimillä asia on yleensä päinvastoin.... koiras on se joka on koriampi, se jonka luonto itse on jo meikannut. Ihmisillä asia on toisin päin. Itse en käytä partavettä, en mitään hajusteita. Mineraalideodorantti hoitaa ja tarpeeksi usein tehtävä peseytyminen hoitaa hyvin hygieenia. Sinänsä ihmisiä sotkee kemialliset hajusteet, ja se miltä toinen oikeasti tuoksuu peitetään vahvoilla hajuilla. Kaikkialla on hajusteita, pesuaineet, ihorasvat, meikit jopa wc-paperikin tuoksuu ruusuille. Järki hoi?
      Itse pidän luomusta, sen puhtaudesta ja luonnoliisuudesta.... lihasta, kalasta ja vihanneksista, eli kaikesta mitä suuhuni laitan... =)

    • VISUAALINEN silmäys

      MIKSIKÖHÄN tähänkin juttuun oli valittu ns. Luomunaisiksi viehkeitä mallinaisia sensuellisti pellossa yms yms...

      Miksei LUOMUnainen olekkaan Tapolan makkara -tyyppinen luonnollisuuden kaunein airue?

    • Anti-ituhippi

      Hygienian kannalta on helpompaa, jos vähän sheivailee ja meikki piristää oloa. En näe kyllä mitään syytä alkaa luomuksi, mutta jos joku ei halua/jaksa olla kiinnostunut kosmetiikasta tai värjäillä hiuksiaan, niin samanhenkisiä ihmisiä löytyy kyllä varmasti.

    • Ah, luomua!

      Vaikuttaa naiselta, jolla on järkevämpiä juttuja mielessä kuin muodin perässä juokseminen.

      Erityisen mieluisia minulle(kin) ovat naiset, joita ei ole rei'itetty (esim. korvista)..

    • luomunainen87

      Joskus olen lukenut että naisilla ja miehillä
      yhäkin kasvaa karvat paikoissa kuten kainalot,
      alapää, sääret ja kädet ja joissain tapauksissa
      melkein missä tahansa kehon osassa. Varsinkin
      alapää ja kainalokarvoitus pitää pintansa eikä
      meinaa poistua millään ihmisen biologiassa...
      johtuen ehkä siitä että niillä onkin jotain
      merkitystä. Puhetta on ollut näistä
      tarkoituksista: osoittaa sukukypsyyttä, estää
      hankausta, estää pöpöjen pääsyn intiimialueille
      tai auttaa paremmin levittämään feromoneja.
      Kulmakarvojen tarkoitus on luultavimmin ollut
      estää hien valuminen otsalta silmiin sekä
      (ilmeiden ilmaiseminen?)

      Minusta erikoisinta tässä on se, kuinka jostain
      niin luonnollisesta asiasta kuin ihokarvoitus on
      tullut niin kielletty tai ainakin epämiellyttävä
      asia. Vielä kummemman siitä tekee sen, että
      joissain paikoissa sitä saa olla runsaasti ja
      jossain muualla ei ollenkaan. Kysehän ei ole
      epähygieenisyydestä jos on karvoja... tätä meille
      kyllä ollaan uskoteltu paljonkin
      kauneudenhoitoalalta. Tästä päästäänkin siihen,
      että syy karvattomuuden ihailulle on alkanut
      esteettisyysasioista ja tämänhetken trendistä
      jolla kauneusbisnes tekee rahaa. Ja jos joku
      haluaa ottaa aiheeksi että karvojen ajelua ollaan
      tehty historiassakin niin vastaus on kyllä.
      Silloinkin kyse on ollut sen ajan trendeistä tai
      kulttuuritavoista, tosin nykymaailmassa
      globalisoitumisen takia trendit on lähelle samoja
      joka puolella maapalloa ja siksi se on juuri
      meidän ajassa niin iso juttu. Jokaisella
      kulttuurilla tai trendillä on ollut omat syynsä
      siihen miksi ajella karvoja.

      Itseäni ei kiinnosta trendit tai "oman aikani
      seuraaminen" joten elän tavalla joka minusta
      tuntuu hyvälle. Karvojen ajeluun kuluu aikaa ja
      rahaa, ihooni tulee helposti haavoja tai
      näppylöitä sekä en muutenkaan kuluta aikaani
      pinnallisiin (ulkonäköasioihin) jotenka olen
      luomu. Minusta on tylsää seurata trendejä tai
      laittautua joten en laittaudu! Laittautumisella en
      tarkoita kunnosta huolehtimista, terveellistä
      ruokavaliota, hygieniaa.. näistä pidän huolen :)

    • lol

      Luonnollisuus tulee esiin tällä palstalla hyvin usein. Monella on myös hyvin äänekkäät mielipiteet siitä mikä EI ole luonnollista. ;) Minun mielestäni täällä näkee sellaista luonnollisuuden luonnotonta ylistystä ja palvontaa ja kaipuuta niihin vanhoihin hyviin aikoihin kun naisen malli oli kapea ja tarkasti määritelty. Saunapuhdas on kuulemma kaunista ja luonnollinen on kaunista. Mutta saavuttaakseen sen ylistetyn "luonnollisuuden", täytyy ainakin minun muokata sitä luonnollisuuttani. Ajaa ihokarvoja, värjätä hiuksia, meikata ja käyttää paljon kemikaaleja, hiukseni eivät ole luonnollisen kauniit ellei niitä pese joka päivä, ihoani täytyy huoltaa ja tukkaa laittaa.

      No, jos minun täytyy tehdä tämä kaikki vain näyttääkseni "luonnollisen" kauniilta, niin se pistää ainakin minut ajattelemaan mitä sitten on luonnonkauneus? Kuka sen määrittää. Jos luonnollisella kauneudella tarkoitetaan oikeasti sitä että näyttää hyvältä niin, miksi vaivautua vaatimaan luonnollista kauneutta alunperinkään.

      Luonnoton ei myöskään saisi olla. Jos on liikaa meikkiä se on rumaa ja plastiikkakirurgia herättää vastalauseita. Erityisesti rintaimplantit, se ei ole luonnollista hyihyi.

      Aika paljon vaatimuksia joista monet ristiriitaisia keskenään.

    • Itse olen pidän jos nainen on älykäs. kauneudella ei ole väliä. Inhoan meikattuja naisia ja ylipukeutuneita. en ymmärrä miksi naiset meikkaavat, jos nainen ei kelpaa miehelle ilman meikkiä niin kannattaisi hankkia mies jolle nainen kelpaa meikittömänä. Ties ketä on ihmiset tänne luonut mut naiset sais olla normaaleja. pukeutua siten, miten parhaimmalta tuntuisi, olla meikittömiä, (karvoituksesta en tiedä kun sinkku olen....) pieni meikkaaminen johonkin juhlaan olis sallittuu...

      vähän sekavasti kirjoitan mut... lyhesti... Arvostan naista joka on luonnollinen, suht älykäs ja oma itsensä... Eli olen sitä mieltä että luonnollisuus kunniaan! :D
      (toivottavasti löydän sellaisen ihmisen joskus näitten ylimeikattujen outojen suht vähä-älyisten naisten joukosta)

    • huh...

      Ei me eletä missää kivikaudella.Deororantit ja höylät ym on keksitty.Jos nainen näyttää uimapuvussa lähinnä Boratilta,varmasti pakenen.Hyi.

    • jlasjf

      Kauneusteollisuus on iso bisneksen ala. Joka päivä media (ja muut naiset) pommittavat viesteillään: tällainen sinun tulee olla, jotta olisit nainen. Meikattu, laitettu, stailattu, hajuton, mauton, karvaton. Miesraukat ovat osin ostaneet saman myytin: paras nainen on muiden naisten ihailema. Siis tuo karvaton, laitettu, hoikka ja "naisellinen".

      Itse olen mieluummin vapaa. Teen mieluummin asioita jotka kiinnostavat minua kuin käytän paljon aikaani kosmetiikkateollisuuden rahoittamiseen ja oman hyväksyttävyyteni ehdollistamiseen. Kelpaan itselleni sellaisena kuin olen, jos en miehille kelpaa, minulle aivan sama. En ole näyttelyesine, palvelija enkä objekti.

      Inhoan meikin tuntua iholla. Se tuntuu tukahduttavan, sitä pitää varoa, parannella päivän mittaan ja pestä pois. Saatan meikata juhlatilaisuuksiin kuten häihin, koska se on kohteliasta, laittaudun kunnioittaakseni juhlinnan kohdetta. Arjessa käytän korkeintaan sävytettyä huulivoidetta.

      En juurikaan ajele alapään karvoitustani. Minulla on erittäin herkkä iho, joten höylääminen on melkoista piinaa. Vaikka käyttäisi rauhoittavia voiteita ja ties mitä. Mieheni mieliksi saksin kyllä karvoitustani lyhyemmäksi jottei niitä karvoja tarvitse nyppiä hampaitten välistä. Kesäisin epiloin sääret ja raakaan kainalot. Hajuja ei juuri synny kun peseytyy säännöllisesti ja käyttää deodoranttia. Sille tuulelle sattuessani nypin kulmakarvat.

      Hoidan itseäni kuitenkin. Pesen hiukset (ja hampaat :P) säännöllisesti, rasvaan ja puhdistan ihoa, laitan pitkiä hiuksiani. Käytän mekkoja ja korkokenkiä kun tuntuu siltä. Jossain määrin olen siis omaksunut yhteiskunnan normit siitä, mitä minun tulisi olla. En ole kokonaan "luomu", jos sitä pidetään täydellisenä luonnontilassa rehottamisena.

      Minusta on hienoa että on naisia jotka uskaltavat poiketa kapeasta naiskuvasta. Vaikka nykyään nainen voi kouluttautua ja toimia lähes missä tehtävissä tahansa, "naisellisuuden" rajat ovat silti kapoisat kuin 0-koon mallin lanteet.

      • zxz.

        Pitääkö sun miehiä miellyttää jos sulla jo on mies..Kui monta sul on ?


    • äxödys

      eipä näyttäisi "alaikäinenkää" enää kakskymppiseltä jos olisivat luomua!

      • viisitoistawe

        kaunis on kaunis miten vaan


    • Naiset o mukavii :D

      Ainakin meikä tykkää naisista myös karvojen kera ja itse asiassa juurikin siellä pitää vähän karvaa ollakin eikä p...liini ;-)

      Eikä meikkiä tarvi jos on luonnon nätti puhumattakaan hiusten värjäämisestä ja muodistakaan ei niin väliä.

      Pääasia on, että nainen on luonnollinen oma itsensä ja tietenkin pitää puhtaudestaan huolta ja puhtaat vaatteet, meikistä ym. viis kuhan muuten on mukiinmenevä.

      Niin ja noi on näitä ulkoisia juttua, lisäks jos on huumorintajua ja hellä rakastava luonne niin oikein hyvä.

    • Molempi käynee

      Onhan noita viehättäviä "luonnonlapsia" tavattu. On naisia jotka ovat varsin kauniita ja sensuelleja ihan luonnostaankin mutta heillä on myös runsaasti sisäistä kauneutta. Sitten on niitä naisia joista ei saa millään pakkeleilla, meikeillä tai muotivaatteilla puoleensa vetäviä. On kyllä sanottava että eräs tuntemani nainen on usein todella huoliteltu: Pitkät tuuheat hiukset tyylikkäästi laitettu, meikkaus tarkkaa ja kauniita kasvonpiirteitä korostava. Hän pukeutuu tyylikkäästi tilanteen mukaan ja korkeakorkoiset kengät ovat hänelle omiaan. Hän on kaikenkaikkiaan todella naisellinen ja seksikäs mutta ei halvalla tavalla vaan tasokkaasti. Hänen tapaamisensa saa aina hyvälle mielelle.

    • Luomuhtava

      Naisilla meikki on ihan ok,kun sitä on sen verran että sitä ei huomaa.

    • luomumuffinssi

      Jokainen on sellainen kuin on.

    • munakoisaaja.

      Siis kyllähän se on jämpti niin, jotta naisen on haistava eltaantuneelle vitulle ja hielle sekä varpaanvälille eli sukkamehulle ennenkun se on hyvä. Tukka on oltava pesemätön ja takussa, rastoittuukin kivasti siinä. Kynnen aluset mustaa paskaa täynnä ja meikkaamatta naama rähmässä ja räkätipat nenästä tursuamassa. Erityisen seksikäs on nainen, jolla on pitkät nenä ja korvakarvat ja paksut kulmakarvat. Pukeutumisessa suositaan verkkareita ja muutenkin naisella XXXXL-kokoa. AH!

    • Voihan Botox........

      Kyllä nykyajan naiset monetkin haisevat epäpuhtauksille ja ihan suoraan sanottuna "sillille" kun ei pestä tavaraa puhtaaksi. Nämä nykyajan naiset on jotenkin epäsiistin ja suttuisen oloisia. Vettä on mutta sitä ei osata käyttää.
      Stringit etenkin hankaavat tavaran ja sieltä tulee kaikki hajut pieneten vaatteiden alta.

      Meikataan vaan ja ei edes pestä vanhaa naamiota pois. Luullaan, että silikoneilla ja erilaisilla botoxeilla se maailma ja ulkonäkö muuttuu. Kohta rinnat roikkuvat, naamat turvoksissa ja koko keho epämuodostunut.

      Miksi nainen ei voi liikkua ja jumpata niin kroppa on silloin parhaassa kunnossa.
      Ja säilyykin sellaisena. Mutta kun otat valmiiseen "ihra" bodyyn erilaisia lisiä niin kyllä naama ja rinnat ovat kohta epämuodostuneen ja pöhöttyneen näköisiä.

      Katselkaa, miettikää mitä kehoonne laitatatte. Samoin nämä erilaiset lävistykset tekevät naisista epävarman ja suttuisen oloisia. Kieli ei käänny ja yleisilme halpamainen.

      Kyllä näitä Johanna Tukiaisen näköisiä alkaa olla enemmänkin. Haluatko sinäkin muistuttaa häntä erilaisine botoxeineen?

    • Tosinainen2012

      Minun puolesta nää lesbot saa olla luomuja tuulipuvuisaan ihan rauhassa. Ketä se häritsee. Tosinaisille jää tosimiehet ja kaikki mikkihiiret saa loput, jotka jostain syystä kuitenkin ovat biseksuaalejä. Ja homma on ratkaistu...

    • 45+vartaloa hoitava

      Tuollainen ap:n hippi-aate oli -70 luvulla jo kokeiltu muoti. Jäi melko lyhyeksi kuitenkin ehkä hygienisyysongelmien myötä.
      Jo äidiltä opittua on tukan laitto hoito, vartalonhoito johon liittyy karvojen ajelukin. Tietyt rutiinit opittua ei ole iso vaiva sheivata suihkun yhteydessä ja se on kuin hampaiden pesu tavaksi tullut asia. Myös vartalon rasvaus etenkin näin talviaikaan on sekin ihonhoitoa ja liittyy vartalon kauneuteen.
      Karvojen poistosta kun sen tekee oikein, niin tulla mainittuja näppylöitä ei todellakaan tule. Sääret epiloin, samoiten häpykummun ja bikinirajan. Kainalot ja häpyalueen alaosan sheivaan 2-3 krt. viikossa.

    • Aloittaja 31+1

      Pakko vastata alkuperäisenä tähän, että kaikesta luonnollisuudestani huolimatta en ole silti erityisen karvainen iholtani joten siinä mielessä ei ole pahemmin koskaan tarvinnu sheivata ihoani, vaalea kun olen ja tietenkin peseydyn normaalisti. Kropastani huolehdin säännöllisellä liikunnalla. Vaatteetkin voivat olla siistit ja nätit ilman muotiluomuksia. Hiuksiaan voi leikata, vaikkei värjäilekään. Meikkiä en tarvi enkä ole koskaan pitänyt meikkaamisesta ja usein on sanottu, että olen luonnonkaunis.

      • luomu mies

        Onhan tämä karannut aika kauas aloituksesta. Mielenkiintoista, kuinka paljon mielikuvia herää kun nainen ilmoittaa olevansa luomu. Ne näyttävät olevan aika puhtaasti täysin vastaan tai täysin puolesta. Miksi näin voimakkaat kannanotot?

        Itsetunto pitää olla kohdallaan jos nykyisin ei tee kuten "kaikki muut" tekevät. Kun se on, mikäs sen parempaa. Itseensä tyytyväistä naista katselee mielikseen. Ja sellaisen kanssa on helppo olla. Itse en ainakaan kauan kestäisi sellaista jolle pitää joka tunti muistaa sanoa kuinka kaunis ja ihana hän on.


    • Ei naturellejäellejä

      En ole koskaan tavannut luonnonkaunista naista,vaikka naisia olen useita tapaillutkin ja katsellut erittäin tarkastikin.Jospa sitten olet yksi harvinaisuus.

      No kuitenkin,itse kolmikymppisenä ajattelen,että jos muutaman vuoden itseäni nuorempi avovaimoni alkaisi naturelli lookkia kannattamaan,niin kyllä siinä menisi naamani vakavaksi.

      Naiseni kyllä pitää huolta itsestään,ei aina täysin posliini,vaan pientä kuviointia alapäässä ja yläpäästään sitten kauniisti meikattu,sellainen sopiva kevyt meikki,joka sopii päivänvaloon.Minusta nainen vaan kaunistuu meikillä,toki sitä saa itsensä vosun tai jopa hassun näköiseksi,jos vetää naamaan kilon pakkelia,mutta kun osaa homman,niin ei ole hätää.

      Olkoon jokainen sellainen,kun haluaakin olla,ei siinä mitään.Mutta minä en missään nimessä seurustelisi karvaisen,haisevan ja meikkiä käyttämättömän naisen kanssa.

    • 17+13

      Tätä keskustelua lukiessa suorastaan hämmästyttää miten ihmissuku on pysynyt hengissä ilman hammasharjoja, deodoranttia, meikkiä, sheivereitä, epilaattoreita ja hiuslakkaa.

      :0

      /sarcasm off

    • Ei kelpaa

      Hyi, en panis. Aloittaja kuulostaa todella vastenmieliseltä, rumalta ja laiskalta ämmältä.

      • Vaativa mies

        En olisi meikittömän, karvaisen naisen kanssa. Sehän on melkein kuin miehen kanssa olisi! Ja minä olen heteromies joka tykkää naisesta muustakin kuin tisseistä ja toosasta. Haluan naiseni, kauniina, puhtaana ja karvattomana. Sinne alas voi kiitoradan jättää mutta sääri- ja kainalokarvat olisi syytä ajella. Tästäkin varmaan taas joku kiukkuinen vanha muori ottaa kipinää, mutta tämä on vaan minun mielipiteeni ja minun vaatimukseni naiselle. Karvaiset, meikittömät äijämäiset eukot voivat mennä muualle luomuilemaan, minulle kelpaa vain siisti, naisellinen nainen. Ja onneksi olen semmoisen omakseni saanutkin!


    • siivu

      Kaikki jauhaa jostaki saatanan hygieniasta. Otetaa mikroskooppi käyttöön ni loppuu se jauhaminen. Ei auta meikki, ei suihku, ei seivaus eikä harjaus. Luomu on hyvä, oikea ja alkuperäinen

      • 4+6

        Jup. Ihmisillä on jokin harhainen käsitys hygieniasta. Karvat on kuitenkin paikoissa x ja y ihan tarkoituksella, suojaamassa. Samalla lailla se pesemätön haisee oli karvat tai ei. Ja raakaaminen voi tosiaan aiheuttaa isompia ongelmia herkkäihoisille kuin se karvaisuus, tätä ei vain moni halua näymin uskoa.

        Saahan sitä sheivata, jos haluaa mutta turha sitä on hygienialla perustella kun se ei ole mikään oikea syy.


      • jep jep
        4+6 kirjoitti:

        Jup. Ihmisillä on jokin harhainen käsitys hygieniasta. Karvat on kuitenkin paikoissa x ja y ihan tarkoituksella, suojaamassa. Samalla lailla se pesemätön haisee oli karvat tai ei. Ja raakaaminen voi tosiaan aiheuttaa isompia ongelmia herkkäihoisille kuin se karvaisuus, tätä ei vain moni halua näymin uskoa.

        Saahan sitä sheivata, jos haluaa mutta turha sitä on hygienialla perustella kun se ei ole mikään oikea syy.

        Jos tälle linjalle lähdetään, niin eilisen Hesarissa on hyvä juttu. "Ihmisessä on enemmän mikrobeja kuin omia soluja"

        Hygienia on hyvä peruste aina kun pääsee osoittelemaan toisia. Itsessä se on aina kunnossa. ;-)


    • K. Arvoitus
      • Tosinainen2012

        Hyi helevetti


      • naisellinen.

        Yök! Ei voi muuta sanoa!


    • vcxvcxvcxvx

      Ei kiinnosta todellakaan. Kyllä ihmisen pitää pitää itsestään huolta ja näyttää edustavalta.

      • vaimo vain

        Ootko ajatellu, että moni nainen saattaa tuhlata lähes omaisuuden itsensä paranteluun, näyttäen silti vain "tällätyltä" rumilukselta. Joku kaunis on aina kaunis, vaikkei tekis yhtään mitään ulkonäkönsä eteen. Tietenki jotku hirveät puskat on rumia etenkin hyvin tummilla naisilla, mutta joku suomalainen nainen saattaa olla todella hyvännäköinen ilman, että kuluttaisi aikaansa itsensä virittämiseen viimeisen päälle, että näyttäisi vähintään joltain pornovideoiden tuotokselta jota moni täälläkin hehkuttava ihailee ja yleensä tähän syynä se, ettei ole oikean naisen kanssa koskaan edes ollut vaan kaikki kokemus ja näkemys naisista perustuu netin pornovideoihin.

        Ja osa naisista yrittää matkia pornovideoiden naisia ja vain siksi, että miellyttäisi miestä jos elämän ainoa tarkoitus on se, että miellyttääkö miestä, saa naisen alentumaan todella alas.


      • vcxvxcvcxvxc
        vaimo vain kirjoitti:

        Ootko ajatellu, että moni nainen saattaa tuhlata lähes omaisuuden itsensä paranteluun, näyttäen silti vain "tällätyltä" rumilukselta. Joku kaunis on aina kaunis, vaikkei tekis yhtään mitään ulkonäkönsä eteen. Tietenki jotku hirveät puskat on rumia etenkin hyvin tummilla naisilla, mutta joku suomalainen nainen saattaa olla todella hyvännäköinen ilman, että kuluttaisi aikaansa itsensä virittämiseen viimeisen päälle, että näyttäisi vähintään joltain pornovideoiden tuotokselta jota moni täälläkin hehkuttava ihailee ja yleensä tähän syynä se, ettei ole oikean naisen kanssa koskaan edes ollut vaan kaikki kokemus ja näkemys naisista perustuu netin pornovideoihin.

        Ja osa naisista yrittää matkia pornovideoiden naisia ja vain siksi, että miellyttäisi miestä jos elämän ainoa tarkoitus on se, että miellyttääkö miestä, saa naisen alentumaan todella alas.

        Hoitamattomuuden ja yliampuvan hienostelun välille mahtuu aika paljon. Ei todellakaan vaadi paljon ajallisesti ja rahallisesti jos on luonnostaan jo kaunis. Rumemmat joutuvat ehostamaan enemmän jos haluavat näyttää edes jotenkin siedettäviltä.

        Kyllä muita ihmisiä kannattaa miellyttää kunhan ei tee sitä itsensä kustannuksella.


    • rajansa kaikella

      Juuri näin. Eri asia on se, että jos sieltäkin vähän kuitenkin ajelisi niin voisi olla vielä parempi kokonaisuus. Tunnetusti se oikein tuuhea karvapeihko, joka näyttää siistiltä, on se kaikkein kiihottavin juttu.

    • Suomalainen luomu

      Jos nyt suoraan sanotaan suurin osa suomalaisista naisista on rumia etenkin luomuina, harvassa ne kauniit. Joten aika helvetin paljon saa suomi nainen tehdä eteensä, että näyttäis siedettävältäkään.

      • :-o

        Tämä vaatisi nyt vähän perusteluja. Missä määritellään ruma? Mikä on mielestäsi kauniin kriteeri? Kuinka olet tehnyt luokittelun?

        Johtopäätös: Olet joko homo, peräkammarinpoika tai muuten vain naisille kelpaamaton yksilö. Normaalille mielelle kelpaa normaali suomalainen nainen. Loput ostavat netistä...


      • vcxvxvxcvcx
        :-o kirjoitti:

        Tämä vaatisi nyt vähän perusteluja. Missä määritellään ruma? Mikä on mielestäsi kauniin kriteeri? Kuinka olet tehnyt luokittelun?

        Johtopäätös: Olet joko homo, peräkammarinpoika tai muuten vain naisille kelpaamaton yksilö. Normaalille mielelle kelpaa normaali suomalainen nainen. Loput ostavat netistä...

        Onko tuo ensimmäinen kappale pohdinta ja jälkeinen kappale johtopäätös? Ihan hyvä, mutta pohdit eri aihetta kuin mistä teet johtopäätöksen.

        Johtopäätöksesi ei muuten perustu mihinkään, joten se on aika koominen.

        Etkö todella tiedä missä määritellään ruma? Rumaalle yritetään määritellä jotain yleisiä piirteitä, mutta niitä ei kaikki osta. Ihminen voi itsekin yrittää määritellä mikä on omasta mielestään kaunista ja rumaa, mutta mitään selvää rajanvetoa ei koskaan saavuteta. Tietenkin löytyy jotain ominaisuuksia, jotka ovat poikkeuksetta rumia omasta mielestä.


    • 876dfdffd

      Eihän luomu nyt miten vaan voi pukeutua, varsinkaan hameeseen tai hihattomaan toppiin.

      Ei ikävä kyllä kukaan mies kestä säärissä olevia karvoja tai kainalokarvoja. Katsos kun miehet luulevat että naisella kasvaa jotain karvaan ainoastaan siellä alapäässä x)

      • .. .. ..

        Kyllä voi.

        Se on miehen ongelma jos ei kestä. Elä sen kanssa.


      • Niinpä...
        .. .. .. kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Se on miehen ongelma jos ei kestä. Elä sen kanssa.

        Se on itsetunnosta kiinni.

        Miehillä sitä harvoin on kovin paljon. Naisillakaan ei tosin usein ole niin paljon että olisivat välittämättä muiden "vaatimuksista".


    • Eiks teillä oikeesti oo muuta, hankkikaa nyt hyvät ihmiset elämä, säälittävää!!!!!!!

    • Friendofhumanity

      Henkilökohtaisesti tykkään, että nainen on "au naturel" eli täysin luonnollinen, eli kaikki karvat ovat tallella, myös kainalokarvat. Myös rinnat naturellit. Luomu on nykypäivänä rohkeaa ja vetoaa minuun tuhat kertaa enemmän kuin geneeriset muokatut ja meikatut ämmät. Luonnollinen on kaunista. Tätä olen etsinyt pitkään ja aina saan törmätä nykypäivien aivopestyihin naisiin.

    • niin se on

      ootte tyhmiä

    • Hyvä ihminen

      Kyllä se luomu voi olla yhtälailla ihana kuin ei luomu. Kaunis on kaunis, vaikka karvat ajamatta. Eikä ne meikit naista pilaa. Päinvastoin. Naisellinen kauneus vain korostuu meikeillä.

    • Nainen.

      Hiuksia en ole värjännyt, jos meikkaan niin hyvin vähän. Kainalokarvat ja säärikarvat silloin tällöin ajan pois. Vaatteet on sellaiset mistä itse tykkään.

      • Nainen.

        Ylensä silloin meikkaan,jos menen juhlimaan,vaikka baariin. Työssäni ei saa käyttää meikkiä ja siksi meikkaan hyvin harvoin. Kotonakaan en pidä meikkiä enkä kauppaan mennessäni. Eikä miestä ole haitannut,vaikka en meikkaa :)


    • -hyvä niin

      Aika vaikea juttu vaimolle hypätä -70 luvulle ja jättää iho karvaiseksi..! Hän on ajellut, epiloinut ja vahannut karvansa (kaikki kaulasta alaspäin) jo ennen tapaamistamme (yli 10v) ja en usko koskaan palaavan karvaisuuteen.
      Meikkien kanssa hän on hyvin vaatimaton ja vain juhliin yms. meikkaa reilummin.

      • Luomu Rauni

        Joo, vaikeetahan se olis palata ajassa taaksepäin.

        Sen sijaan jokainen voi aika lailla vapaasti nykyään päättää omasta olemisestaan. Jos tykkää muutaman kerran viikossa ajella, mikäs siinä. Minun ihoni tykkää paljon enemmän siitä että antaa olla. Onneksi on mies, joka myös tykkää. ;-)


      • antaaollavaan
        Luomu Rauni kirjoitti:

        Joo, vaikeetahan se olis palata ajassa taaksepäin.

        Sen sijaan jokainen voi aika lailla vapaasti nykyään päättää omasta olemisestaan. Jos tykkää muutaman kerran viikossa ajella, mikäs siinä. Minun ihoni tykkää paljon enemmän siitä että antaa olla. Onneksi on mies, joka myös tykkää. ;-)

        Itsetuntokysymys.

        Jos on hyvä luonnollisena, sitä ei tarvi muuttaa ajelemalla tai maalaamalla.
        Taas jos ei kelpaa itselleen, sen muuttaminen on paljon vaikeampaa.


      • jep jep
        antaaollavaan kirjoitti:

        Itsetuntokysymys.

        Jos on hyvä luonnollisena, sitä ei tarvi muuttaa ajelemalla tai maalaamalla.
        Taas jos ei kelpaa itselleen, sen muuttaminen on paljon vaikeampaa.

        Näinhän se on. Jos itsetunto ei riitä, mikään ajelu tai meikkaaminen ei sitä nosta kohdalleen. En kyllä jaksaisi olla sellaisen naisen kanssa, jota pitää päivittäin kehua nätiksi jottei masennus iske.

        Naisessa kauneinta on itsetunto. Kun on tyytyväinen itseensä, se näkyy ja antaa voimaa. Tietää mitä haluaa ja osaa ottaa sen... ;-)


    • rantojen mies

      Kuullostaa hyvälle. Itse en kanssa aja partaa tai hiuksia. Muutkin karvat on ihan naturel. Muotiakaan en jaksa seurata.

    • Natu ral

      Ihan pakko nostaa tämä ketju taas vähäksi aikaa näkyviin näiden "kelpaanko minä" -ketjujen sekaan. Kun nykyään ehditään ottamaan ihan liikaa ongelmia siitä "onko mun tissit hyvät"...

      Arvostakaa itseänne. Se toinen arvostava varmasti löytyy. Eikä tarvitse tyytyä siihen ensimmäiseen joka vähän näyttää kiinnostusta. Valitse se joka aidosti arvostaa sinua ja on sinulle hyvä.

    • n-näkökulma

      No ainakin senverran nainen voi huolehtia itsestään ja hygieniasta että karvat ajeltas tai vahattais mielummin kokonaan pois. Ei sen vaikeampaa kuin vaikka hampaiden pesu joka myös menee rutiininomaisesti.

      • :-o

        Hygienian?

        Et sä ihminen käy pesulla? Muitakin osia kropasta voi pestä kuin hampaat...


    • ...............

      Pukeutuminen ei liittyne luomuiluun? Kirppariltakin saa siistit kuteet. Huono pukeutuminen on vähän turn-off, mutta meikittömyys, hiusten värjäämättömyys ja karvaisuus on kaikki jees. Itse ajelen kainalot, vaikka mies olenkin, koska tuoksut ovat minulla muuten aika vahvat.

    • lifemocker
    • melkein luomu

      En ole täysin luomu mutta näytän hyvin luonnolliselta, arkisin laitan hieman meikkivoidetta leukaan ja nenänpäähän peittämään punoitusta, onneksi ei sen kummempia iho-ongelmia ole. Hygieniasta huolehdin ja pukeudun nätisti ja käytän kauniita koruja, en tunne tarvitsevani vahvaa meikkiä. Vahva meikki tuntuu maskilta jonka taakse katoaa. Ja karvoista, kesäisin poistan kainalo- ja säärikarvat, johtuen siitä että pidä mekoista ja hameista.

    • lifemocker

      koitan välttää ihmisiä jotka eivät pidä huolta itsestään

      • Täh?

        Eivät pidä huolta itsestään?

        Kattelepa kuvaas ja mieti onko karvojen ajelu ainoa tapa pitää huolta itsestään...

        Jos ihminen elää säännöllisesti, syö ja liikkuu terveellisesti sekä pukeutuu pysyäkseen lämpimänä, mitä puuttuu? Huolenpitoa on niin monenlaista. Nykymuoti vaatii nuorilta niin paljon ulkonäöllistä, että on erittäin hyvä tuoda vaihtoehtojakin esiin.


    • Luomuonjees

      Onneksi on vielä naisia, jotka eivät ole menneet muodin mukana. Kehon varusteissa ei kauheasti ole ylimääräistä tai tarpeetonta, annetaan mukana tulevien osien olla. Aikuisessa ihmisessä on karvoitusta...

    • oikeekäyttäjä.siisso

      ootsä ainakin peukkkua saanu.

    • Anonyymi

      kaikki riippuu siitä miltä se näyttää, pitäis siis olla tosi terve että on seksikäs

    • Anonyymi

      luomu 100% best

    • Anonyymi

      Vanha alotus, mutta pakko ihmetellä. Mitä luomulla ja ei muodikkuudella on tekemistä keskenään? Eikö muka muodikkaasti/tyylikkäästi/kauniisti pukeutuva voi olla luomu? Jos luomuus liittyy pukeutumiseen niin eikö silloin vaateiden pitäis olla jotain luomulaatua? Mä voin ymmärtää, että ei käytä muotoilevia alusvaatteita tmv. vaan miten muuten se luomuus pukeutumiseen liittyy?

    • Anonyymi

      Minä kyllä pidän seksikkäänä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe