Oletko

reIaxed_eyes

koskaan paiskinut töitä 12-tuntia yhteen putkeen?

Kyllä sen jälkeen on poikki ja niin nälkäinen, että kuoritut potut ja voikkarit katoaa pöydältä vilauksessa.

Heh! :O)

21

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no,

e.

• 24/7

24/7

Sitähän sä kysyit.

• Älä trollaa relaa! :c

• Istut siinä koneesi ääressä 24/7 ja niskoja kivistää. Sitten syöt voikkarit työpöytäsi ääressä ja pudistat näppäimistöstä murusia (ja metsästät samalla toisia). Varsinainen jobi sulla! :)

• Sxthsense kirjoitti:

Istut siinä koneesi ääressä 24/7 ja niskoja kivistää. Sitten syöt voikkarit työpöytäsi ääressä ja pudistat näppäimistöstä murusia (ja metsästät samalla toisia). Varsinainen jobi sulla! :)

Kuulostaisi hyvältä, jos joku siitä reilusti maksaisi.

• opp0000ö
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuulostaisi hyvältä, jos joku siitä reilusti maksaisi.

Kokeileppa ensin ajat n.100km työpaikalle sitten 12h työpaivä/urakkatyö ajelet 100km takaisin kämpille. työaika 7-19. tosin ei ollu ku kuusviikkoa. Mutta voin sanoa että tuntu!

• opp0000ö kirjoitti:

Kokeileppa ensin ajat n.100km työpaikalle sitten 12h työpaivä/urakkatyö ajelet 100km takaisin kämpille. työaika 7-19. tosin ei ollu ku kuusviikkoa. Mutta voin sanoa että tuntu!

Joo, olen minä ihan tarpeeksi tehnyt 16-tuntista päivää, useammankin päivän peräkkäin. Itseasiassa lähes vuosikymmenen kaikki joulunpyhät perätysten. Perheelliset kun halusivat vapaata ja minulle kelpasi tripla-liksa.

Ja muistan senkin yhden urakan, jota työkaverin kanssa valvottiin kaksivuorossa paikan päällä 24/7 yksi kuukausi. Yli satatuntisia viikkoja yötöissä toista kuukautta ilman yhtään vapaapäivää. Tosin olihan hieno ja rahakas kokemus. Mutta eihän kukaan sellaista pidemmän päälle jaksa edes ahneuttaan. Tuntilappuun kirjailtiin puolet tunneista ja loppu muutettiin joksikin urakka- tai pohjarahaksi. (Valtiolla urakka- ja pohjarahoja, hitto mikä läppä ;-) )

• 24/7

No teeppäs niin.

• up.

Todellisuudessa sä nukut työpaikallasi_näppäimistösi päällä.

• tsemppiä sulleNNNN

aika ihailtavaa, kun ei jatkuvasti noin ja osaa olla rauhallisemminkin;))

• Kyllä mä oon aina joutanut syömään kesken työpäivän, jotta aivan yhteen putkeen ei oo tullut tehtyä töitä...

• reIaxed_eyes

Tietysti täytyy lakimääritteiset kahvitauot pitää.

Olet siis tehnyt urakkahommia?

• niin nälkäinen en ole koskaan että vedessä keitettyhin perunoihin koskisin, YÄK!

• reIaxed_eyes

Miten perunat keitetään ilman vettä?

• reIaxed_eyes kirjoitti:

Miten perunat keitetään ilman vettä?

esim öljyssä, TAHVO!

• reIaxed_eyes
        monte24 kirjoitti:

esim öljyssä, TAHVO!

Mutta eikö niistä tule liian rasvasia?

• reIaxed_eyes kirjoitti:

Mutta eikö niistä tule liian rasvasia?

niistä ei tuu ainaskaan liian vetisiä

• puskalisko

olen, enkä mä niitä pottuja aina kuoria jaksa

• Entäs Ryynänen ja muut? Onko niillä kokemusta perunateatterista?

• reIaxed_eyes

Niin, perunat kuuluu keitää kuorineen.

• puskalisko
        Ratikkakuski kirjoitti:

Entäs Ryynänen ja muut? Onko niillä kokemusta perunateatterista?

Ryynäsen elämänkaaressa ja rappiolle ajatumisessa juuri perunateatterilla on selkeä rooli. Ryynänenhän opiskeli teologiaa ennen kuin tapasi Vakuutusmiehen. Ryynänen menestyi opinnoissa loistavasti ja oli puolen vuoden kursseja vaille valmis pappi, kunnes Vaku muutti naapuriin.

Armeijassa tuli sitten ongelmia siitä, että Ryynänen käytti kaikki perunat kiljun valmistukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe