koskaan paiskinut töitä 12-tuntia yhteen putkeen?
Kyllä sen jälkeen on poikki ja niin nälkäinen, että kuoritut potut ja voikkarit katoaa pöydältä vilauksessa.
Heh! :O)
Oletko
21
54
Vastaukset
- no,
e.
- 24/7
24/7
Sitähän sä kysyit. Älä trollaa relaa! :c
Istut siinä koneesi ääressä 24/7 ja niskoja kivistää. Sitten syöt voikkarit työpöytäsi ääressä ja pudistat näppäimistöstä murusia (ja metsästät samalla toisia). Varsinainen jobi sulla! :)
Sxthsense kirjoitti:
Istut siinä koneesi ääressä 24/7 ja niskoja kivistää. Sitten syöt voikkarit työpöytäsi ääressä ja pudistat näppäimistöstä murusia (ja metsästät samalla toisia). Varsinainen jobi sulla! :)
Kuulostaisi hyvältä, jos joku siitä reilusti maksaisi.
- opp0000ö
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuulostaisi hyvältä, jos joku siitä reilusti maksaisi.
Kokeileppa ensin ajat n.100km työpaikalle sitten 12h työpaivä/urakkatyö ajelet 100km takaisin kämpille. työaika 7-19. tosin ei ollu ku kuusviikkoa. Mutta voin sanoa että tuntu!
opp0000ö kirjoitti:
Kokeileppa ensin ajat n.100km työpaikalle sitten 12h työpaivä/urakkatyö ajelet 100km takaisin kämpille. työaika 7-19. tosin ei ollu ku kuusviikkoa. Mutta voin sanoa että tuntu!
Joo, olen minä ihan tarpeeksi tehnyt 16-tuntista päivää, useammankin päivän peräkkäin. Itseasiassa lähes vuosikymmenen kaikki joulunpyhät perätysten. Perheelliset kun halusivat vapaata ja minulle kelpasi tripla-liksa.
Ja muistan senkin yhden urakan, jota työkaverin kanssa valvottiin kaksivuorossa paikan päällä 24/7 yksi kuukausi. Yli satatuntisia viikkoja yötöissä toista kuukautta ilman yhtään vapaapäivää. Tosin olihan hieno ja rahakas kokemus. Mutta eihän kukaan sellaista pidemmän päälle jaksa edes ahneuttaan. Tuntilappuun kirjailtiin puolet tunneista ja loppu muutettiin joksikin urakka- tai pohjarahaksi. (Valtiolla urakka- ja pohjarahoja, hitto mikä läppä ;-) )
- 24/7
No teeppäs niin.
- up.
Todellisuudessa sä nukut työpaikallasi_näppäimistösi päällä.
- tsemppiä sulleNNNN
aika ihailtavaa, kun ei jatkuvasti noin ja osaa olla rauhallisemminkin;))
Kyllä mä oon aina joutanut syömään kesken työpäivän, jotta aivan yhteen putkeen ei oo tullut tehtyä töitä...
- reIaxed_eyes
Tietysti täytyy lakimääritteiset kahvitauot pitää.
Olet siis tehnyt urakkahommia?
niin nälkäinen en ole koskaan että vedessä keitettyhin perunoihin koskisin, YÄK!
- reIaxed_eyes
Miten perunat keitetään ilman vettä?
Heh! :O) - reIaxed_eyes
monte24 kirjoitti:
esim öljyssä, TAHVO!
Mutta eikö niistä tule liian rasvasia?
Heh! :O) reIaxed_eyes kirjoitti:
Mutta eikö niistä tule liian rasvasia?
Heh! :O)niistä ei tuu ainaskaan liian vetisiä
- puskalisko
olen, enkä mä niitä pottuja aina kuoria jaksa
- reIaxed_eyes
Niin, perunat kuuluu keitää kuorineen.
Heh! :O) - puskalisko
Ratikkakuski kirjoitti:
Entäs Ryynänen ja muut? Onko niillä kokemusta perunateatterista?
Ryynäsen elämänkaaressa ja rappiolle ajatumisessa juuri perunateatterilla on selkeä rooli. Ryynänenhän opiskeli teologiaa ennen kuin tapasi Vakuutusmiehen. Ryynänen menestyi opinnoissa loistavasti ja oli puolen vuoden kursseja vaille valmis pappi, kunnes Vaku muutti naapuriin.
Armeijassa tuli sitten ongelmia siitä, että Ryynänen käytti kaikki perunat kiljun valmistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116