Kännykkä: Salaileeko naiseni jotain vai epäilenkö turhaan ?

coelho-45

Heippa !

Oon 45-vuotias mies, eronnut jo kauan sitten, ja eron jälkeen ollut muutamassa pitkähkössä suhteessa.

Nykyisessä suhteessani olen ollut reilut 1.5 vuotta. Asumme eri paikkakunnilla, joten näemme muutaman kerran kuukaudessa, joskus useammin, joskus harvemmin. Suhteemme on ihana eli rakastan naistani, ja olen varma, että hänkin minua. Seksi sujuu ongelmitta, ja on molemmille mitä antoisinta, toisinaan hellää rakkautta, ja taas toisinaan rajumpaa nussimista, yhteisestä sopimuksesta molemmat.

Minua on kovasti ihmetyttänyt naisystäväni kännykän käyttö. Se on aina yhdessä ollessamme äänettömänä, ja siihen pitää vilkuilla jatkuvasti, ja aina, kun käyn toisessa huonessa, kännykkä on kädessä, ja kovasti sillä räplätään, tekstareita, emailia, facebookia ja sen sellaista. Sama juttu, jos olemme yhdessä jossain reissullamme.

Toisena asiana liittyen myös kännykän ja sähköpostin käyttöön, ihmettelen sitä, että suhteemme alkuaikoina sain vastauksen miltei heti, ainakin tunnin sisällä, mutta nykyään käy usein niin, että saan vastauksen joskus 10 tunnin kuluttua, jos silloinkaan. Textailumme/emailailumme on siis aika yksipuolista nykyään.

Onko nuo kaksi ylläkuvattua ihan normaalia naisen käyttäytymistä vai pitäisikö minun huolestua suhteemme laantumisen takia tai peräti jonkun kolmannen osapuolen takia ? Salaileeko hän jotain ja onko normaalia, ettei tekstareihin reagoida ?

149

10958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

selvät viittteet siitä että hän pettää sinua.todennäköisesti pitää useampia rakastajia sinun lisäksesi.koeta jotenkin selvittää keneltä tai keiltä hän viestejä posteja saa.urki numero selville ja tarkista.

• en petä

Itse olen 47 vuotias nainen ja seurustelen miehen kanssa joka asuu toisella paikkakunnalla. Emme siis näe läheskään joka päivä. Mutta kun näemme, minulle on päivän selvää laittaa puhelin äänettömälle ja keskittyä vain häneen.
      Minulla on myös lapsia joille olen 24 tuntia käytettävissä. Siksi myös tarkastan kännykkäni tämän tästä, juuri esim. kun mies menee vessaan ym. Saatan myös vastata tekstiviestiin jos sellainen on tullut, eli räplään sitä kännykkää.
      Toiset ihmiset ovat lähes riippuvaisia kännyköistään. Minä kuulun näihin. Puhun päivittäin monta puhelua ja lähetän monta viestiä. Paljon asuu toisilla paikkakunnilla minulle läheisiä ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä puhelimitse.
      Välillä minulla on yövieraita jolloin taas se puhelin on äänettömällä, tällöin en vastaa muuhun kun lapsieni viesteihin, jos tarvetta. Tällöin en myöskään katso meilejäni.
      Paljon muitakin hetkiä kun en puhelimeen vastaa tai meileihin esim. saatan itse olla kyläilemässä muualla.
      Kaikki tämä tietysti voi tuntua toisesta toiselta mieheltä. Vaan ei ole kyse siitä.

• 2+5

Höh, no kuka nyt tommosta suhdetta jaksaa, nähdään muutama kerta kuukaudessa ja pannaan... itse en ainakaan viitsisi kovin montaa kuukautta elää etäsuhteessa. Tekin olette tapailleet jo puolitoista vuotta.
      Luulenpa että naisesi hakee tiiviimpää suhdetta samalta paikkakunnalta.

• en petä

No mutta se mikä sopii sinulle ei välttämättä sovi muille ja toisinpäin. Itse olen jo kuudetta vuotta etäsuhteessa ja se sopii minulle kuin nakutettu. Eivät kaikki kaipaa tiivistä suhdetta ja kyllä suhde voi olla tiivis vaikka ei koko ajan näkisikään. Ja tapaamisilla voi toki tehdä paljon muutakin kuin vaan panna.

• avoimuutta~

Jos ei ole mitään salattavaa, voi näyttää mitä kännykällään tekee. Kysy ja keskustele!

• en petä

Ei tarvitse olla mitään salattavaa eikä silti halua kännykkäänsä kenellekään näyttää. Minulle kännykkä on yhtä henkilökohtainen tavara kuin käsilaukkuni, lompakkoni tai almanakkani puhumattakaan päiväkirjastani. Se, ettei halua niitä näyttää ei tarkoita salailtavia asioita. Pidän itsestään selvänä ettei kukaan katsele niitä ilman lupaani kuten en itsekään tee. Henkilökohtaisuus kunniaan. Kysyä toki voi jos asia vaivaa.

• iipi kallio
        en petä kirjoitti:

Ei tarvitse olla mitään salattavaa eikä silti halua kännykkäänsä kenellekään näyttää. Minulle kännykkä on yhtä henkilökohtainen tavara kuin käsilaukkuni, lompakkoni tai almanakkani puhumattakaan päiväkirjastani. Se, ettei halua niitä näyttää ei tarkoita salailtavia asioita. Pidän itsestään selvänä ettei kukaan katsele niitä ilman lupaani kuten en itsekään tee. Henkilökohtaisuus kunniaan. Kysyä toki voi jos asia vaivaa.

en petä
        Ihan niin henkilökohtainen osa elämässä on naisen käsilaukku ja kännykkä ja niihin ei ole muilla mitään asiaa. Ja miksi jonkun miehen pitäisi tietää mitä minä kännykälläni teen. Itse olen myös rehellinen ja en katsele mieheni kännykkää koskaan , miksi katselisin siinä ei ole mitään kiinnostavaa, ja jos niin on että siellä on jotain salaista niin aina vaan pahempaa jos minä menen nuuskimaan asioita mitkä eivät kuulu minulle.
        Ja jos niin on että mies löytää jonkun toisen niin miksi siten pitäisi katsella sen salaisuuksia kännykästä, sehän on melkein kun aukaisi kirjeen jonka hän on saanut. Joten jokaisella ihmiselä pitää olla oikeus omaan elämään, ja jos rakastaa toista niin silloin luottaa.

• biru
        en petä kirjoitti:

Ei ole puhdas omatunto sinulla. :)

• biru
        iipi kallio kirjoitti:

en petä
        Ihan niin henkilökohtainen osa elämässä on naisen käsilaukku ja kännykkä ja niihin ei ole muilla mitään asiaa. Ja miksi jonkun miehen pitäisi tietää mitä minä kännykälläni teen. Itse olen myös rehellinen ja en katsele mieheni kännykkää koskaan , miksi katselisin siinä ei ole mitään kiinnostavaa, ja jos niin on että siellä on jotain salaista niin aina vaan pahempaa jos minä menen nuuskimaan asioita mitkä eivät kuulu minulle.
        Ja jos niin on että mies löytää jonkun toisen niin miksi siten pitäisi katsella sen salaisuuksia kännykästä, sehän on melkein kun aukaisi kirjeen jonka hän on saanut. Joten jokaisella ihmiselä pitää olla oikeus omaan elämään, ja jos rakastaa toista niin silloin luottaa.

Ei ole puhdas omatunto sinullakaan. :)

• Nnainenn
        iipi kallio kirjoitti:

en petä

Se, että rakastaa toista, ei tarkoita, että se toinen ei voisi pettää. Ei ole kivaa rakastaa ja luottaa, ja huomata tulleensa petetyksi. Terve järki käteen, jos merkkejä alkaa olla ilmassa. Ja minun mielestäsi tuollaiset merkit voivat olla aivan selviä uskottomuuden merkkejä. Naisen reaktio kysyttäessä, voi jo kertoa paljon.

Enkä ymmärrä, miksi ei voi päästää toista epäluuloistaan, mikäli ei ole mitään salattavaa. Jos rakastaa toista, ja huomaa, että toinen on epävarma omasta asemastaan suhteessa, niin miksi ei laita ääniä puhelimeensa ja vastaa siihen reippaasti, jos soittajat ovat pelkkiä hyviä ystäviä tai sukulaisia?

• puunkarahka

Vähän jäin ihmettelemään, miten tuollainen suhde voi kokonaisuutena tuntua ihanalta, kun siitä näköjään puuttuu niinkin olennainen elementti kuin puhuminen, avoimesti ajatuksistaan kertominen. Jo ties monenko tapaamisen ajan aloittajakin on ihmetellen kumppaninsa puhelinnäppäilyä katsellut vierestä.

No, eikai siinä. Kuka mitenkin. Joskus vaan ihmetyttää se mittakaava, jossa ihmiset ovat olleet valmiita luopumaan aivan olennaisista osa-alueista parisuhteessa, ja sitten potevat sitä puutetta keskustelupalstoilla. Sen huomaa näistä suhdeosion keskustelunavauksista: varmaan 90%:ssa ratkaisuna olisi nimenomaan puhuminen.

• coelho-45
        puunkarahka kirjoitti:

Vähän jäin ihmettelemään, miten tuollainen suhde voi kokonaisuutena tuntua ihanalta, kun siitä näköjään puuttuu niinkin olennainen elementti kuin puhuminen, avoimesti ajatuksistaan kertominen. Jo ties monenko tapaamisen ajan aloittajakin on ihmetellen kumppaninsa puhelinnäppäilyä katsellut vierestä.

No, eikai siinä. Kuka mitenkin. Joskus vaan ihmetyttää se mittakaava, jossa ihmiset ovat olleet valmiita luopumaan aivan olennaisista osa-alueista parisuhteessa, ja sitten potevat sitä puutetta keskustelupalstoilla. Sen huomaa näistä suhdeosion keskustelunavauksista: varmaan 90%:ssa ratkaisuna olisi nimenomaan puhuminen.

oleme me asiasta puhuneet, mutta ei tuo tapa vaan ole kadonnut, ehkä enempi piilossa vaan

• en petä
        Nnainenn kirjoitti:

Se, että rakastaa toista, ei tarkoita, että se toinen ei voisi pettää. Ei ole kivaa rakastaa ja luottaa, ja huomata tulleensa petetyksi. Terve järki käteen, jos merkkejä alkaa olla ilmassa. Ja minun mielestäsi tuollaiset merkit voivat olla aivan selviä uskottomuuden merkkejä. Naisen reaktio kysyttäessä, voi jo kertoa paljon.

Enkä ymmärrä, miksi ei voi päästää toista epäluuloistaan, mikäli ei ole mitään salattavaa. Jos rakastaa toista, ja huomaa, että toinen on epävarma omasta asemastaan suhteessa, niin miksi ei laita ääniä puhelimeensa ja vastaa siihen reippaasti, jos soittajat ovat pelkkiä hyviä ystäviä tai sukulaisia?

Minulla on tapana puhua puhelimessa usein jopa tuntejakin. Ja minulla on ystäviä jotka eivät millään tahdo ymmärtää jois sanon heille ettei minulla nyt ole aikaa puhua. Ja monilla ystävilläni on asioita esim. huolia, joista haluavat keskustella kanssani. En voi vapaasti puhua heidän kanssaan miehen läsnäollessa ettei heidän yksityisasioitaan vahingossa tule julki.

En myöskään halua olla puhelimessa kun miesystäväni on meillä. Kun aika jonka vietämme yhdessä on rajallista, haluan keskittyä silloin vain häneen. Voisi sanoa, keskityn laatuaikaan hänen kanssaan. Muulloin voin taas keskittyä kaikkeen muuhun.

• tää on selkeä

Ei epäilystäkään, pettää!

• toinen vanha

Noin kokenut(vanha) kundi eikä vielä oo oppinu, naiset pettää aina. Kuten keskusta puolue....

• nimmeli_

keskustapuolue on yhdyssana

• Öökstöks
        nimmeli_ kirjoitti:

keskustapuolue on yhdyssana

Ja nimisanana kirjoitetaan ISOLLA.

• huohmiehet

Kannattaa varmaan kysyä asiasta ? vitun vammaset miehet

• hohhoikaanaiset

Varmastikin kertoo rehellisesti heti. :P

• tiedämitäuskoa

ei välttämättä petä, ehkä on vain kiintynyt puhelimeen/tottunut räpläämään sitä..
      Miksi täällä kyselet miksi et kysy suoraan naiselta? voit pyytää saada nähdä kännykän sillä perusteella että näytät myös omasi, suhteenhan pitäisi perustua luottamukseen. Tietysti naisella voi olla myös toinen, ehkä hän on tympääntynyt tuohon tilanteeseen että asutte eri paikoissa ja näette harvoin, keskustelemalla tilanne vain selviää! selvittäkää, mitä kumpikin haluaa suhteelta.
      Itse pidin myös puhelintani äänettömällä exäni seurassa, olen nuori ja pidin siksi että halusin keskittyä häneen, mutta en myöskään näppäillyt viestejä hänen seurassa koko aikaa. Jos on facebook kännykässä niin sinne varmaan tulee paljonkin viestejä, vähän vaikeaa se on olla vastaamatta jos niitä vain tulee ja tulee, usein myös unohtuu että on toisen seurassa, vaikka seurassa kuuluisi keskittyä siihen ihmiseen jonka seurassa juuri silloin on. Tietysti kännykkämaailmaan voi myös paeta ongelmia, joku saattaa juuri silloin näppäillä kännykkää kun on hermostunut tai haluaa keskittyä ihan muihin asioihin..

• Dallassee

Olen nainen ja etäsuhteessa. Mullakin känny usein äänettömällä ku tapaamme ja räplään puhelinta paljon kumminkin. Ei ole salattavaa. Haluan viettää häiriötöntä aikaa, itse säädellä puheluita. En ala tapaamisiemme aikaan puhumaan pitkiä puheluita ystävieni kanssa, se on meidän vähästä yhteisestä ajasta pois. Itse kyllä vastaan mieheni tekstiviesteihin viipymättä, ja olenkin aktiivisempi yhteydenpitäjä.

Kysy häneltä, vaikka leikin varjolla, että onko sulla salarakkaita paljonkin kun känny äänettömällä jne...

• ??????

No ei tuo normaalia ole. Jos muille vastaa heti ja sinulle 10 tunnin päästä.

• rimpuilkaa

Nykyihminen elää serkossa,- niin tosiaankin.

• kokemusta on

Jaa - ei välttämättä kyse pettämisestä, mutta aika selviä viitteitä "salailusta". Ex-mieheni muuttui yllättäen juuri kännykän suhteen todella oudoksi, piti sitä mukana joka paikassa, vessassa, pesutuvassa, kun ennen oli jättänyt sen lojumaan keittiön pöydälle, ja jos soi, pyysi vastaamaan, mutta käytös yhtäkkiä muuttui totaalisesti muillakin tavoin: elekieli kertoo yleensä aika paljon valehteleeko vai ei. Myöhemmin osoittautui, ettei epäilykseni osuneet mitenkään väärään, enkä kuvitellut asioita, vaan täysin 100% naulan kantaan kaikilta osin. Yhtäkkiä muuttunut käytös kertoo yleensä jostakin, varsinkin, jos ennen on käyttäytynyt täysin avoimesti ja mitään salailematta. Mies viihtyi myös mesessä ja koneella kaiken vapaa-aikansa, enkä sen kummemmin siitä välittänyt. Viipyipä pesutuvassa kerran sen kultakännykkänsä kanssa niin kauan, että soittelin perään, mut puhelin oli koko ajan varattu ja kun tuli takaisin, oli ilme sellainen kuin olisi varkaudesta jäänyt kiinni. En silloinkaan sitä sen kummemmin miettinyt, mutta hän nyt alkoi käyttäytyä kuin varas seurassani, epäili sen sijaan, että minulla on joku mies,kun itsellä oli hoito - kannattaa luottaa vaistoihinsa, ne yleensä ovat oikeassa.
      Minua itseäni ärsyttää kaikki kännykkäänsä räpläävät tyypit, varsinkin miehet, jotka koko ajan katsovat sitä kännykkää, muka katsovat aikaa siitä... voi voi ....
      Lopeta jatkuva tekstailu hänelle, ja katso miten reagoi - ala käyttää ns passiivista vastarintaa, eli et jatkuvasti tekstaile, onhan se aika nöyryyttävää, jos toinen ei reagoi niihin.

• Selvä juttu

Pettäähän se h**o sinua. Sellaisia ne naiset on. T: eronnut mies 32v

• cutiepie31

Selvä Juttu,sä oot aivan negatiivinen ja katkera. miehet pettää ja hakkaa ja ovat sovinisteja. itse en koskaan ole pettänyt enkä lyönyt, ei voi yleistää!
        Ja vaikka niin on käynyt, en ole jäänyt vihamaan kaikkia ihmisiä ja maalimaa vaan oppinut asiasta ja hyväksynyt sen ja tiedän että kaikella on tarkoitus!
        Kuten mäkään en hauku sua tässä hakkaajaksi ja kaikkia muita miehiä maanrakoon, joten pientä kunnioitusta tasapuolisesti. Kohtele muita kuten haluat itsesi kohtelevan, karma on laki!
        Kaikessa on aina kaksi tarinaa.. kuitenkin miksi lähdetään pettämään,lyömään jne on jossain ongelma paljon syvemmällä.
        Jos olet eronnut petturinaisesta, en ihmettele yhtään kun asenteesi on tuollainen naisia kohtaan!
        Mee hoitoon niin pääset elämässäsi eteenpäin ja toivut tuosta katkeruudestasi, muista että myös suhteen kariutumiseen tarvitaan kaksi!! Mene itseesi ja kato peiliin!
        Love is a 2 way street!

• uglypastry36
        cutiepie31 kirjoitti:

Selvä Juttu,sä oot aivan negatiivinen ja katkera. miehet pettää ja hakkaa ja ovat sovinisteja. itse en koskaan ole pettänyt enkä lyönyt, ei voi yleistää!
        Ja vaikka niin on käynyt, en ole jäänyt vihamaan kaikkia ihmisiä ja maalimaa vaan oppinut asiasta ja hyväksynyt sen ja tiedän että kaikella on tarkoitus!
        Kuten mäkään en hauku sua tässä hakkaajaksi ja kaikkia muita miehiä maanrakoon, joten pientä kunnioitusta tasapuolisesti. Kohtele muita kuten haluat itsesi kohtelevan, karma on laki!
        Kaikessa on aina kaksi tarinaa.. kuitenkin miksi lähdetään pettämään,lyömään jne on jossain ongelma paljon syvemmällä.
        Jos olet eronnut petturinaisesta, en ihmettele yhtään kun asenteesi on tuollainen naisia kohtaan!
        Mee hoitoon niin pääset elämässäsi eteenpäin ja toivut tuosta katkeruudestasi, muista että myös suhteen kariutumiseen tarvitaan kaksi!! Mene itseesi ja kato peiliin!
        Love is a 2 way street!

Pettämiseenkin tarvitaan ainakin kaks ja akan pieksuun myös. Ja suhteen kariutumiseen tarvitaan todellakin kaksi. Nainen ja sen uusi mies.
        Taas tää menee siihen, että joku aloittaa keskustelun ja muu porukka aukoo päätään, että miksi täällä kyselet. No johtuisko siitä, että tää on keskustelupalsta? Tä? Mitä? Aukesko kellekkään miks?
        Ja miehet ne vasta sikoja on, kun nainen on nyt miestä pettänyt. Kyse ei ollut yleistämisestä aloittajan puolesta. Ainakaan oman käsitykseni mukaan. Harmissaan ja epätietoisuudessaan kyselee vain neuvoa miten edetä asiassa.
        Kun kaikki muutkin tänne kirjottaa kaikkee muuta paskaa ja ihan asian ohi, niin täältä tulee lisää. Miehet on sovinistisikoja ja akat femakkohuoria. Et tietenkään sinä ole. Paitsi kohta. Kun oikein satut sille tuulelle, niin jopas riitelet naisten oikeuksista, vaikka olisi kahden keskeinen riita ukkos kanssa, eikä liittys mitenkään sukupuoleen. Viimeistään sitten, kun huomaat, ettet voi voittaa riitaa, heität naiskortin pöytään ja pakotat sillä ukkos antautumaan.
        Ja kun kerran aloitin tämän, niin menköön sitten toinenkin asia samalla. Lopettakaa naiset se seksillä kiristäminen parisuhteessa ja pihtaaminen. Ei siks, että ukko ei lähtisi etsimään vierasta, vaan siksi, että ei parisuhteessa pidä alistaa toista, jos toinen ei sitä välttämättä tahdo. Ja se feminismipaska. Saatte siitä loppujen lopuksi itsellenne vaan pahan mielen. Olkaa ihmisiä toisillenne parisuhteissa, eikä mitään vastustajia.
        Ps. Naiset on ihania. Olen mies ja voin rakastaa naista. Miestä en usko koskaan voivani rakastaa, ainakaan samalla tavalla. Ehkä se kuuluu ihmisluontoon.

• 11+2
        uglypastry36 kirjoitti:

Pettämiseenkin tarvitaan ainakin kaks ja akan pieksuun myös. Ja suhteen kariutumiseen tarvitaan todellakin kaksi. Nainen ja sen uusi mies.
        Taas tää menee siihen, että joku aloittaa keskustelun ja muu porukka aukoo päätään, että miksi täällä kyselet. No johtuisko siitä, että tää on keskustelupalsta? Tä? Mitä? Aukesko kellekkään miks?
        Ja miehet ne vasta sikoja on, kun nainen on nyt miestä pettänyt. Kyse ei ollut yleistämisestä aloittajan puolesta. Ainakaan oman käsitykseni mukaan. Harmissaan ja epätietoisuudessaan kyselee vain neuvoa miten edetä asiassa.
        Kun kaikki muutkin tänne kirjottaa kaikkee muuta paskaa ja ihan asian ohi, niin täältä tulee lisää. Miehet on sovinistisikoja ja akat femakkohuoria. Et tietenkään sinä ole. Paitsi kohta. Kun oikein satut sille tuulelle, niin jopas riitelet naisten oikeuksista, vaikka olisi kahden keskeinen riita ukkos kanssa, eikä liittys mitenkään sukupuoleen. Viimeistään sitten, kun huomaat, ettet voi voittaa riitaa, heität naiskortin pöytään ja pakotat sillä ukkos antautumaan.
        Ja kun kerran aloitin tämän, niin menköön sitten toinenkin asia samalla. Lopettakaa naiset se seksillä kiristäminen parisuhteessa ja pihtaaminen. Ei siks, että ukko ei lähtisi etsimään vierasta, vaan siksi, että ei parisuhteessa pidä alistaa toista, jos toinen ei sitä välttämättä tahdo. Ja se feminismipaska. Saatte siitä loppujen lopuksi itsellenne vaan pahan mielen. Olkaa ihmisiä toisillenne parisuhteissa, eikä mitään vastustajia.
        Ps. Naiset on ihania. Olen mies ja voin rakastaa naista. Miestä en usko koskaan voivani rakastaa, ainakaan samalla tavalla. Ehkä se kuuluu ihmisluontoon.

Seksillä kiristämisestä se, että meillä sitä harrastaa mies. Jos en käyttäydy hänen mielensä mukaisesti, en saa. Hän vain kertoo, kuinka taas veti kuivat.
        Hän tietää, kuinka tärkeää seksi on minulle, mutta haluaa olla ilkeä?
        Siksi käyn vieraissa, tapaan mukavia miehiä, jotka antavat minulle.

• .
        uglypastry36 kirjoitti:

ei kyllä se akan hakkaaminen onnistuu ihan yksinkin, ellei sun naiset oo itäplokin kuulantyöntäjä naisia.

• yh-äippä

toinen vanha: Älä yleistä tuota kaikkiin naisiin!!!! Löytyy niitä miehistäkin! Olimme 11v yhdessä ja mies petti! Kyllä sen huomaa jos toisen tuntuu hyvin. :(

• 1000765

Luottaminen ja rakastaminen on kaksi eri asiaa eikä liity toisiinsa välttämättä ollenkaan. Seurustelin pari vuotta, epäilin miestäni koko ajan, luin tekstiviestit ja sähköpostit. Löytyi jotain yhteydenpitoja muihin naisiin muttei viitteitä pettämisestä. Sitten löysinkin itseni toisen miehen sängystä. "Ettei se toinen ehdi pettää ennen!" okei joo typerää mutta näin tein. Asia oli sen jälkeen minulle niin ilmiselvä, että piti pistää suhde poikki. En kuitenkaan kertonut pettämisestä.

• Salaisuus...

Tollasen pelin ymmärtäis vielä , joltain parikymppiseltä naisenalulta, mut tuskin kyseessä tällä kertaa ihan niin nuori tyttö on. No joo , niin tai näin , niin samaahan se tekee, sillä on kaveri siellä omassa kotokylässään. Ja jos , et tiedä miten nyt pitäis toimia, niin ehkä se on sitten ment to be....

• KÄRY KÄVI

Jotain on hämärää.Mieheni varjeli kännykkäänsä kuin kultakimpaletta,se oli usein mukana vessassakin,eikä sitä jätety mihinkään ilman vartiointia. KÄRY KÄVI, oli yhdeksän vuotta toinen nainen, jonka kanssa soiteltiin ja kirjoiteltiin sähköpostia. Molemmat lupasivat lopettaa. Nyt on kännykkä vapaana pöydällä pitkiäkin aikoja eikä sähköpostiin ole tullut viestejä- ainakaan vielä puolen vuoden jälkeen. Toivottavasti loppu yhteydenpito. Jos uusi suhde tulee tietooni silloin lentää ukko pihalle yhteisestä kodistamme.

• Ei se ole

loppunu. Sillä on toinen puhelin millä pitää yhteyttä.

• kärysit taas

Kauanpa kesti, itse en 9 vuotta ihmettelisi. Ai, vasta seuraavan suhteen jälkeen ukko pihalle?Kuinka monta hänellä on ollut? Montako tällä hetkellä?
        Pettäjä pettää aina.

• tosi tarina

Jep, helppo ottaa toinen puhelin tai liittymä esim. prepaid toisen rinnalle. Ja helppo aukaista uusi sähköpostiosoite esim. hotmailissa. Vaimon tiedossa olevat pidetään avoimesti esillä jotta vaimo uskoisi miehen lopettaneen pettämisen.

• Pettäjän kans elänyt
        Ei se ole kirjoitti:

loppunu. Sillä on toinen puhelin millä pitää yhteyttä.

...tai toinen nliittymä, tai toinen sähköpostiosoite. Keinoja on monia. Saattaa olla käytössä myös "koodikieli" eli viestit tulee eri lähettäjän nimellä ja käsittelevät jotain ihan muuta, eli vail putkiremonttiin liittyvä viesti onkin soittopyyntö.

• alena33

Mieheni tekee samaa = toinen nainen

• Ei rakkautta

Hakee sinulta huomiota (väärällä tavalla) tai sitten on narsistinen persoona, elikkäs tuo käytös on silkkaa kiusantekoa. Jätä se.

• Pettää!!

Pettää sinua! Samaa teki myös oma mieheni!!

• Selvä tapaus!

Selvä tapaus tuo on. Mitä sitä enää miettimään. Hankkiudu eroon ja nopeasti.

Mitä sä pask*lla teet kun eihän sulla ole peltoakaan! ..vissiin kait ?

• onetime1984

ihminen elää tunteilla,,, Jos epäilen niin olen epävarma itsestäni,näin suurin osa ajattelee. Mutta jos menen kysymään naiseltani suoraan,että pettääköhän niin olen hänen mielestään musta sukkanen sovinistisika.
      jos en kysy, niin en välitä.
      naiset ja miehet! jonkun mielestä flittailu on pettämistä taas jonkun mielestä se kuuluu suhteeseen. Me kaikki olemme erillaisia!!! täytyy löytää sellainen ihminen jonka kanssa ajatukset ovat samankaltaiset...
      mä en tuu luottamaan keneenkään.
      ihmiset tykkää kun he saavat olla huomion keskipisteenä.
      ihminen kun jää kiinni pettämisestä niin viimeinen konsti on syylistää toinen.
      tavallaan onkohan meissä joita petetään niin itsessämme vikaa? eihän kukaan pilaa elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa jota ei oikeasti rakasta! yhdessä olossa voi olla muita syitä, esimerkiksi taloudellinen tilanne,seksi ei luista ja on vaan kiintynyt ihmiseen ja samalla haetaan sitä täydellisyyttä muualta.
      Elämä on tälläista paskaa välillä! mietin välillä että pitäis unohtaa naiset kokonaan ja keskittyä omaan elämään! mutta teissä on sitä jotain joka on omaa elämää arvokkaampaa.

• vaimo <3

"coelho-45"...joo, toi on ihan normaalia käytöstä naiselta jolla on toinen suhde. Anteeksi vaan mutta sanon sen suoraan. Itselläni on ollut joskus samanlainen homma kun sain toiselta mieheltä viestejä ja puheluita (se oli joskus nuorempana).
      Onneksi siitä viisastuin ja lopetin tuollaset hölmöilyt.

Samaten ex- miniäni käyttäytyi samoin, silloinkin kun me olimme mieheni kanssa poikani luona kylässä. Miniä saattoi mennä parvekkeelle soittamaan vaikka ulkona oli -20 astetta pakkasta(mukamas ystävä halusi kertoa huolistaan).Muuten puhelin oli kokoajan äänettömllä ja räpläsi sitä puhelinta jatkuvasti. Mä tiesin heti mistä on kyse, olihan tuollainen itselleni tuttua käytöstä. No, myöhemmin selvisikin että hänellä oli toinen mies...tai paremminkin toisia miehiä.

Sanoit että te asutte kultasi kanssa eri paikkakunnalla. Saattahan tuo tyttö sinua rakastaa, mutta hänellä on ilmeisesti kuitenkin rinnakkais suhde siellä missä hän asuu...se ei välttämättä ole mitään vakavaa, ja saattaa olla vain tuollanen "puhelinsuhde" (niinkuin itselläni oli) mikä tuo vain vähän iloa arkeen, mutta ei se silti oikein ole, sitä en tarkota.

Kannattaisi varmaan kysyä suoraan tuolta naisystävältäsi että missä mennään.
      Koita keskustella kaikessa rauhassa hänen kanssaan.

Toivotan onnea ja mukavaa talven jatkoa

• jruonanenn

elä tee itsestäsi pelleä,,,Laita homma uusjakoon

• NOORA

Oot oikessa

• dibadaaba

Ite laitan kännykän usein äänettömälle kun näen mies ystävääni. Ihan syystä että haluan viettää vain aikaa hänen kanssaan. Välillä toki tarkistan että onko tullut viestejä tai puheluita joihin pitäisi vastata. Puhelut puhun avoimesti samassa tilassa ja tekstiviestit kirjoittelen kanssa tosin en kyllä tykkää että kirjoituksiani luetaan olanyli tai muutenkaan. Yksityisyyden raja menee siinä.
      Mut toisaalta mulla ei ole kyllä salattavaakaan.
      En tiesä muutuisiko käytös toisenlaiseksi jos tilannekkin olisi toinen. Voi olla että muuttuisi tai sitten ei.

• coelho-45

Voihan se olla, että hän ei halua häiritä yhteisiä hetkiämme puhumalla puhelimeen, ja siksi tekstailee ja lähettää posteja. Ja toisinaan saattaa olla, että hän vaan katsoo, paljonko kello on.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi hän ei usein reagoi lainkaan tekstareihini. Monasti käy niin, että saatan lähettää päivän mittaan vaikkapa 5 tekstiviestiä, ja sitten illalla saan yhden lyhyen tekstarin, jossa ei kommentoida lainkaan minun viestejäni. Ikäänkuin kirjoittamani viestini olisivat hävinneet cyberavaruuteen.

Onko tuo ihan tavallista tekstarikäytöstä ?

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

Voihan se olla, että hän ei halua häiritä yhteisiä hetkiämme puhumalla puhelimeen, ja siksi tekstailee ja lähettää posteja. Ja toisinaan saattaa olla, että hän vaan katsoo, paljonko kello on.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi hän ei usein reagoi lainkaan tekstareihini. Monasti käy niin, että saatan lähettää päivän mittaan vaikkapa 5 tekstiviestiä, ja sitten illalla saan yhden lyhyen tekstarin, jossa ei kommentoida lainkaan minun viestejäni. Ikäänkuin kirjoittamani viestini olisivat hävinneet cyberavaruuteen.

Ei ole tavallista tekstarikäytöstä. Noin vuosi sitten itselleni kävi samoin. Olin rakastunut ja kuvittelin että mieskin on...ja mietin ihan samalla tavalla miksi hän ei vastaa viesteihini. Se tuntui pahalta ja soti kaikkia kuvitelmiani vastaan parisuhteestamme. Lopulta oli pakko kuunnella järjen ääntä ja tunnustaa itselle että tuollainen välinpitämättömyys ei ole rakkautta. Parisuhde on vuorovaikutusta, toisen huomioimista ja kunnioittamista. Olet mitä todennäköisimmin samassa tilanteessa kuin itse olin ja onhan se tuskallista, mutta täältä et ratkaisua ja vastausta kysymyksiisi saa, vaan ainoastaan kumppaniltasi. Varaudu kuitenkin siihen että et välttämättä saa sellaista vastausta kuin odotat eli selkeää kyllä tai ei vastausta. Oma suhteeni loppui kuin seinään ottaessani asian puheeksi, mies oli vain odottanut sitä hetkeä että reagoisin hänen välinpitämättömään käytökseensä ja lopettaisin itse suhteemme. Tuo on helppo tapa lopettaa suhde, mutta täysin vastuuntunnotonta käytöstä. Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on paljon ja myös niiden joukossa, joista sitä kaikista vähiten uskoisi.

Tsemppiä sulle ja kerro miten kävi!

• coelho-45
        Been there done that kirjoitti:

Ei ole tavallista tekstarikäytöstä. Noin vuosi sitten itselleni kävi samoin. Olin rakastunut ja kuvittelin että mieskin on...ja mietin ihan samalla tavalla miksi hän ei vastaa viesteihini. Se tuntui pahalta ja soti kaikkia kuvitelmiani vastaan parisuhteestamme. Lopulta oli pakko kuunnella järjen ääntä ja tunnustaa itselle että tuollainen välinpitämättömyys ei ole rakkautta. Parisuhde on vuorovaikutusta, toisen huomioimista ja kunnioittamista. Olet mitä todennäköisimmin samassa tilanteessa kuin itse olin ja onhan se tuskallista, mutta täältä et ratkaisua ja vastausta kysymyksiisi saa, vaan ainoastaan kumppaniltasi. Varaudu kuitenkin siihen että et välttämättä saa sellaista vastausta kuin odotat eli selkeää kyllä tai ei vastausta. Oma suhteeni loppui kuin seinään ottaessani asian puheeksi, mies oli vain odottanut sitä hetkeä että reagoisin hänen välinpitämättömään käytökseensä ja lopettaisin itse suhteemme. Tuo on helppo tapa lopettaa suhde, mutta täysin vastuuntunnotonta käytöstä. Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on paljon ja myös niiden joukossa, joista sitä kaikista vähiten uskoisi.

Tsemppiä sulle ja kerro miten kävi!

Kiitos kovasti - kohtalotoverini !

siis sinäkin olet sitä mieltä, että tekstareihin ja sähköposteihin tulisi vastata pikaisesti, ainakin, jos ne on sun rakkaaltasi.

mitäs mieltä muut ovat tästä ?

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

siis sinäkin olet sitä mieltä, että tekstareihin ja sähköposteihin tulisi vastata pikaisesti, ainakin, jos ne on sun rakkaaltasi.

Mielestäni on tosi välinpitämätöntä vastata yhdellä "kuivalla" tekstarilla, jos itse kirjoittaa useamman ja kertoo jostakin itselle tärkeästä asiasta. Ei se ole rakkautta, valitettavasti. Sanoohan sen järkikin. Tuollainen käytös tuntuu tosi pahalta.

• 7+18
        coelho-45 kirjoitti:

Minun mielestäni 5 tekstaria mieheltä päivässä on jo aika paljon, itse en ainakaan jaksaisi vastata, jos ne ovat vain pusipusikulta-tyylisiä. Kiva niitä kyllä on saada....

• pusi pusi
        coelho-45 kirjoitti:

Joskus parisen vuotta sitteen olin suhteessa, jossa mies kirjoitteli useita kertoja päivässä minulle. Valitettavasti ne usein olivat tyhjänpäiväisiä viestejä, vaikkakin rakkaalta. Mutta ne häiritsivät monasti tekemisiäni.
        Aloin käyttäytymään myös noin, en vastannut tekstareihin, toiveena, mies lopettaisi niiden ainaisen lähettelyn. Miksi en sitten suoraan sanonut, siksi, että hän loukkantui niin valtavan helposti jos jotakin sanoin, otti ns. itseensä.

• coelho-45 kirjoitti:

Viisi tekstaria päivässä? Miksi? Eikö olisi helpompi soittaa, jos on asiaa noin usein?

Ei ainakaan minulla riittäisi aikaa ja energiaa tekstailla monta kertaa päivässä.

Ja itsekin pidän kännyni äänettömällä silloin kun olen jonkun seurassa, ja katson puhelut ja viestit silloin kun jään vähäksi aikaa yksin. Koko jutun idea on se, ettei känny häiritsisi niitä yhteisiä hetkiä.

• PettävälläJäälläggg

Kaikki pettää.Uskokaa se.
        Minun miehellä on nainen toises kaupungis.ja tää nainen ei ota uskoakseen että mies on myös minun.

• eieksytieltä

Mistäpä tämä netti-raati voip sitä tietää, mutta kysäseppä mikä siinä puhelimessa
      on niin mielenkiintoista ja tärkeää, että pitää kokoajan hipelöidä.

• Saletti homma

Varmat pettämisen merkit! Jätä välittömästi jos et halua syvemmälle PASKAAN!

• voi voi voi voi

"Naiseni"?

Taidat olla vain itsestäsi epävarma mustasukkainen ressukka...

• mobile

Mä kysyisin tuota kännykkäkäytöstä ja jos olette rehellisessä suhteessa molemmat, niin kaipa sieltä vastaus tulee. Tehkää sitten johtopäätöksenne molemmat

• Parin kerran kokemuksella, supisee parhaan kaverinsa kanssa siitä miten vois ukon heivata.

• 5-kymppinen

En haluaisi pahoittaa miletäsi, mutta tutulta tuntuu.

Jos tarinasi on totta, niin se tarkoittaa, että epäilysi osuvat aivan oikeaan. Juuri tuollainen tilanne minullakin oli. Hänellä oli kylläkin useampia kuin vain yksi toinen. Kun tavataan suhteellisen harvoin, niin aikaa riittää useammalle.

Jos kumppanillasi ei ole omaisia, jotka tarvitsevat jatkuvaa yhteyttä, niin ikävältä näyttää. Kannattaisi ottaa asia puheeksi ajoissa. Totuuden tietäminen on parempaa kuin epäily, oli totuus millainen tahansa. Kyllä sinä huomaat, puhuuko hän totta, jos vain haluat tai uskallat huomata sen.

Minä olin uskovinani valheen. Epäily oli kalvanut liian pitkään. Kyllä kai se oli parempi silla tavalla, sillä rakkaus hiipui aika nopeasti, eikä suhten päättyminen tuntunut oikein miltään. Emme riidelleet koskaan, emme silloinkaan. Ei se silloin enää kannattanut

• ewwrtti

juu sitä se on

• yksin ja kaksin.

Henkilöhohtaisesti olen ottanut sen kannan että toinen saapi puhua ja viestittää niinpaljon kuin haluaa.Siinä mielessä en toisen kontrolointia harrastaa.
      Se on mielestäni niin että jos ei luota toiseen saapi mennä ihan rauhassa omille teileen ja suhteisiinsa jos niitä on.
      Luotan aina siihen että kaikki vilpillinen ja muussa toiminnassa oleva käry käy jos sitä on olemassa.Kyttäämään en ala,siinä kärsii vain oma mielenlaatu.
      Sellainen vanha sanonta on että ennen vahtii vakallisen kirppuja kuin kiimaisen naisen.
      No leikki sikseen mutta yhdessäolohan on vapaaehoista,sitä kannatan.

• ihanat liittymät

Olen 34v. seksikäs ja muutenkin erinomaisen COOL naisihminen. Ollut aviossa 7 vuotta, 2 kersaa ei kun siis 3. Kaikkea jaksa muistaa. Olen ATK-alalla ja etenen tosi kivasti urallani. Pomon kanssa tulee joskus vietettyä hilpeitä hetkiä siivouskomerossa. 5 vuotta ollu tosi toimiva suhde 2 vuotta mua nuoremman runoilijan kanssa - paha ettö kustantajat ei ymmärrä sen korkeetasosta lyriikkaa. Sil on jotenki lyyrinen tapa kosketellakin mua. Pysyttekste perässä?
      No, mulla on sitte 2 prepaidliitymää näitä mussukoita varten. Kyl mulla oman miehenki kans ihan hyvin menee, ainaki syksyllä, sienimettäs.

• Kiuruveden mies

Minun exä oli myös epäilevä mun kännykän käytöstä, koska menin kännyn kanssa vessaan ja suihkuun ja pidin sitä aina mukana. Mutta ei siihen liittynyt mitään,, olin taatusti uskollinen ja yrittäjänä halusin vain aina olla saapuville, toki päätin vastaanko suihkussa ollessa kun näin onko numero tuttu vain kenties henkilö jonka soittoa olin jo odotellut. Mutta se sai nykyisen exän epäilemään..ja pikkuisen luulen että hän noiden takia menetti uskon ja luottamuksen minuun.. Vaikka olin ja olen taatusti uskollinen. Mutta ei auttanut, epäilyksen siemen oli kylvetty

• Suihkussa

kännykkä mukana ??
        Tuo ei ole epäilyttävää - se on jo outoa !
        Onko kaikki inkkarit kanootissa ??

• ei outoa
        Suihkussa kirjoitti:

kännykkä mukana ??

Mullakin on aina kännykkä mukana suihkussa. Mitä outoa siinä on? Lähinnä itsellä sen vuoksi että olen tällä hetkellä työttömänä eikä varaa tehdä puhelinlaskua. Jos joku soittaa suihkun aikana, hyvä tapa vaatii minua soittamaan takaisin ja näin kolikot alkaa juoksemaan. Eli ihan säästösyistä.

• kiuruveden mies
        Suihkussa kirjoitti:

kännykkä mukana ??

Niin mukana samassa tilassa, ei tietenkään kädessä, sehän kastuisi. Mitä outoa siinä on.. kieltääkö laki. usein tuo suihku liittyy johonkin lähtemiseen ja asiat voi muuttua, siksi saan tiedän tuoreeltaan. Joka soittaa kännykkään on hänella siis jotakin asiaa ja nyt asia menee heti perille. Lienet itsekkin yrittänyt soittaa mutta toinen ei vastaa, mutta uusi yritys myöhemmin ja saat kontaktin. kaikki olisi voinut hoitua kerralla

Minusta on oudompaa jos joku ehdoin tahdoin menee vetämään savua keuhkoihin,, siis tupakalle.. tai vetämään pään täyteen. Kukin taaplaa tyylillään

• päivänselvää

Asiahan on päivänselvä, tyypillisesti suomalaisnaisen tapaan naisystäväsi käyttää sinua hyväkseen ja tietenkin poissaollessasi jakelee persettään ympäri kyliä.

• annakaisa12

No asia on mielestäni aika selvä. Naisellasi on suhde jonkun toisen kanssa. Nuo kertomasi asiat viittaavat siihen hyvin vahvasti. Itse tein nimittäin samoin! Unohda tuo nainen ja etsi uusi!

• mies x 45v

naisella voi olla myös ystäviä...toope

• coelho-45
        mies x 45v kirjoitti:

naisella voi olla myös ystäviä...toope

niistä tässä varmaan on kyse ... ja ehkä mun itsetunnosta ?

• Hoohoohoo

Totuus asiasta on, että naisellasi on addiktio jota peittelee. Mitä se sua kiinnostaa edes kenen kanssa viestittelee, kyseessä on panosuhde. Nyt järki käteen. Selvitä asiat sen naisen kanssa, jos sulla on jotain hampaankolossa.

• j

onko käyny mielessä että nainen esim haluis keskittyä suhun täysillä sillon kun on sun kanssa? ja jättää viestittelyt ja puhelut muihin aikoihin?

• coelho-45

On käynyt mielessä, ja ehkä niin onkin.

Entäpä sit tää toinen "ihmeellisyys" ?

• Viisi tekstaria
        coelho-45 kirjoitti:

On käynyt mielessä, ja ehkä niin onkin.

Entäpä sit tää toinen "ihmeellisyys" ?

päivässä voi tuntua jo ahdistavalta... Jos hällä on työkiireitä, harrastuksia, on pakkasessa menossa autoon, kun viesti tulee eikä paleltumiseltaan voi vastata... Ei ehdi eikä jaksa illalla enää kaikkea...
        En minäkään aina jaksa kaikkea kommentoida kun viesti tulee ja sit se voi vaan unohtua, kun on aina kiire !!!!!!!!!!!!
        Ota etäisyyttä, älä laita viestejä niin usein ja katso ottaako hän yhteyttä, ihmetellen, kun ei sinusta ole kuulunut.

• hmm.

Ehkä hän käyttää sitä tietokoneen korvikkeena, hänellä voisi olla kunnon kone. Itse en käytä nykyään kännykkää kuin hyvin harvoin asioiden hoitamiseen, en sosialisointiin. Ellen soita lähisukulaiselle. Toinen vaihtoehto on että hänellä on muuta seuraa kun näette niin vähän. Siis joko vain sähköistä tai sitten ehkä fyysistä. Ehkä hän ei luota että haluat syventää suhdetta? Vai kiinnostaako häntä tarpeeksi. Arvailuja vain. Kysy häneltä missä mennään. Kuitenkin se pieni laite voi häiritä.. enemmän kuin että olisi koneella. Onko hän sinua nuorempi?

• hmm.

Itse en vastaa kun en halua kommunikoida kännykällä jatkuvasti, vaan muulla tavalla. Tai sitten ihminen ei kiinnosta, mutta sinä kiinnostat varmaan häntä koska teillä on suhde - vai onko. Tai joku voisi pitää ehkä itsestäänselvänä? (Joka olisi kurjaa). Tai ei jaksa vastata, ole intressiä tarpeeksi vastata.. Ja jos muuten käyttää puhelinta jo tarpeeksi. Itsellenikään ei ole joskus vastattu. Joillakin voi olla puhelin äänettömällä ja vastaus venyy.. varsinkin ukkomiehellä (kerran yksi paljastui eli olikin varattu! Toki ei aina niinkään.
        Jos toinen on tärkeä niin vastaa nopeammin. Tai jos asiat hoidetaan lyhyesti. Monisanaisuus saa äkkiä ihmiset olemaan vastaamatta. Jotkut ehkä taktikoivat vastaamattomuudella/viiveellä, mutta se on itsekästä, koska toiselle vastaus on tärkeä. -Mutta jotkut eivät koe olevansa koko ajan tilivelvollisia toiselle. Tai viestiväli kyselyihin on liian lyhyt. Tai viestin sisältö liian uteleva /väärä /mielenkiinnoton /tylsä. Tai joku ei halua totuttaa toista siihen että kaikki hoidetaan kännykällä, jopa erot sun muut.. ei siis halua yllätyksiä puhelimeensa. Tai toinen on niin tylsä jonkun mielestä - että viestitkin liian tylsiä/neutraaleja, tai sitten liian jännittävä/intensiivinen.

Tai ehkä puhelimessaan on paljon viestejä joiden joukosta on vaikea kaivaa uudet esiin(?). Kuitenkin jos hän vaan unohtaa vastata koska on muuten tekemisissä. Tai sitten on joku ja joitain muita ihmisiä. Facebook voi myös kiinnostaa häntä. Tai on pettynyt miehiin ja haluaa elämässä muuta sisältöä sen lisäksi.
        Se pettääkö pitää jotenkin kysyä ja käydä katsomassa mitä hän muuten puuhailee kun ette näe. Jos on muita, voi kysyä, kenen kanssa hän haluaa jatkaa. Arvailuja vain! Ehkä ei ole mitään erityistä tai sitten voi olla.
        Kysy miksi hänellä kestää vastata 10 tuntia, ja kehoita vastaamaan hieman nopeammin. Tai ehkä ei enää kannata viestiä hänelle, silloin jos kestää niin kauan. Kysy onko muita hänellä.

• coelho-45
        hmm. kirjoitti:

Itse en vastaa kun en halua kommunikoida kännykällä jatkuvasti, vaan muulla tavalla. Tai sitten ihminen ei kiinnosta, mutta sinä kiinnostat varmaan häntä koska teillä on suhde - vai onko. Tai joku voisi pitää ehkä itsestäänselvänä? (Joka olisi kurjaa). Tai ei jaksa vastata, ole intressiä tarpeeksi vastata.. Ja jos muuten käyttää puhelinta jo tarpeeksi. Itsellenikään ei ole joskus vastattu. Joillakin voi olla puhelin äänettömällä ja vastaus venyy.. varsinkin ukkomiehellä (kerran yksi paljastui eli olikin varattu! Toki ei aina niinkään.
        Jos toinen on tärkeä niin vastaa nopeammin. Tai jos asiat hoidetaan lyhyesti. Monisanaisuus saa äkkiä ihmiset olemaan vastaamatta. Jotkut ehkä taktikoivat vastaamattomuudella/viiveellä, mutta se on itsekästä, koska toiselle vastaus on tärkeä. -Mutta jotkut eivät koe olevansa koko ajan tilivelvollisia toiselle. Tai viestiväli kyselyihin on liian lyhyt. Tai viestin sisältö liian uteleva /väärä /mielenkiinnoton /tylsä. Tai joku ei halua totuttaa toista siihen että kaikki hoidetaan kännykällä, jopa erot sun muut.. ei siis halua yllätyksiä puhelimeensa. Tai toinen on niin tylsä jonkun mielestä - että viestitkin liian tylsiä/neutraaleja, tai sitten liian jännittävä/intensiivinen.

Tai ehkä puhelimessaan on paljon viestejä joiden joukosta on vaikea kaivaa uudet esiin(?). Kuitenkin jos hän vaan unohtaa vastata koska on muuten tekemisissä. Tai sitten on joku ja joitain muita ihmisiä. Facebook voi myös kiinnostaa häntä. Tai on pettynyt miehiin ja haluaa elämässä muuta sisältöä sen lisäksi.
        Se pettääkö pitää jotenkin kysyä ja käydä katsomassa mitä hän muuten puuhailee kun ette näe. Jos on muita, voi kysyä, kenen kanssa hän haluaa jatkaa. Arvailuja vain! Ehkä ei ole mitään erityistä tai sitten voi olla.
        Kysy miksi hänellä kestää vastata 10 tuntia, ja kehoita vastaamaan hieman nopeammin. Tai ehkä ei enää kannata viestiä hänelle, silloin jos kestää niin kauan. Kysy onko muita hänellä.

ehkei hän paljoa sit vastaile kenellekään ... onhan ihmisiä monenlaisia, onneksi.
        ehkä hän haluaa kasvotusten kommunikoida

olen itse vähentänyt ja lyhentänyt tekstareitani ... en halua kokonaan lopettaa, sillä silloin voisi käydä niin, että erkaannumme ja etäännymme toisistamme liikaa, mitä en suinkaan halua tai toisaalta, voihan olla niinkin, ettemme yksikertaisesti ole samasta muotista, ja hän haluaakin etäisyyttä ...

harmittaa vaan, kun toisinaan kirjoitan sydämestäni ... ja sit en saa vastakaikua ...

• mies x 45v

voi hyvä tavaton..anna toisen elää...ei tosiaankaan kuulu sulle toise kännykät tai kirjeet...rakasta ja luota jos tulee nenille ni tulee mut älä etukäteen sitä pilaa.elä täysillä älä mieti.ikääkin sulla sen verran et kannattaa tosiaan nauttia jos on mahdollisuus.

• coelho-45

sulta satelee viisaita ajatuksia - kiitos

• Oppia ikä kaikki
        coelho-45 kirjoitti:

sulta satelee viisaita ajatuksia - kiitos

Jos suhde yhdessä ollessa muuten on hyvä ja rakkautta tuntuu molemmin puolin olevan niin miksi antaa epäilyksen siemenen viedä sitä hyvää. Monella meistä menneet kipeät suhteet jättävät jälkensä ja joudumme omassa päässämme epäilemään tätä uuttakin.. monesti syyttäsuotta.

Itselläni ex avomies vastaili kaikkiin puheluihin myös exiensä kyselyihin.. minä tulin epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi vaikken koskaan aiemmin ole ollut mustasukkainen. Suhde päättyi näihin ainaisiin epäluuloihini vaikka tiedän että hän oli kaikesta huolimatta uskollinen. Seuraavassa lyhyemmässä suhteessa sain kokea miltä tuntuu kun toinen ei luota ja on mustasukkainen vaikka rakastin ja varmasti olin uskollinen. Mies epäili samoin kun sinä kännykän ja tietokoneen käyttöäni, väittäen minua jopa tietokone ja kännykkä addiktiksi. Pidin äänettömällä puhelintani tapaamistemme aikana, koska etäsuhteessa aikaa oli muutenkin rajallisesti. Yksin kotona ollessa käytin tietokonetta lehtien lukemiseen ja muuhun. Hän katsoi minut epäluotettavaksi, koska minulla oli suomi24.n yhteisön profiili jota itse pidän facebookin kaltaisena, mutta hänelle se oli pettämistä ja toisten etsimistä. Surullista mutta totta.. ainaista epäilyä turhaan ei jaksa. Sain kokea sen mihin aiemmin olin itsekin syyllistynyt.
        Jos rakkautta ja hyvää oloa on niin miksi turhaan kaikkia epäilyjä päästää pilaamaan hyvää suhdetta.. ja jos on hyvä suhde niin tuollaiset asiat pitäisi voida pyhua, kunhan sen tekee syyllistämättä ja kertoo miltä itsestä tuntuu.
        Toivon että rakkautenne kestää.

• 1234567

selvät merkit siitä ett suhteessanne on kolma osa puoli, itsellä oli juuri tuollainen käyttäytyminen kun itselläni oli toinen mies suhteen ulkopuolella.

• usko pois

Pettää aivan varmasti. Miesystäväni käyttäytyi aivan samalla tavalla eikä oltu edes etäsuhteessa. Loppujen lopuksi sain selville asian laidan, hänellä oli 3 muuta suhdetta käynnissä siinä sivussa...
      Luota vaistoihisi, useimmiten ovat oikeassa.

• ihhhahh

Olen itsekkin alkanut epäilemään, että minun vaimolla on salainen suhde tai useita. Eilen kuulin, miten hän hirnui puhelimeen. Voiko olla kysymys siitä, että hänellä on suhde hevoseen tai naapurissa asuvaan hevosmieheen??

• NOORA

PELINAINEN

• NOORA

HUJAPUU MIKÄ TEITÄ VAIVAA ........

• NOORA

Olettko NOIN TYHMÄ OO TYYTYVÄINEN NAISET RAKASTAA TAI SIT EI ÄLÄ VALITA PIENISTÄ !

• jk

epäilet aivanturhaan

• coelho-45

näin luulen itsekin, mutta silti ...

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

näin luulen itsekin, mutta silti ...

Oma intuitio on kaikista paras, usko pois! Tiedän että kirjoittelet täällä koska haluat "todistaa" epäilykseksi vääriksi :(. Eihän tuo tunne mikään kiva tunne ole. Mielestäni tilanteessasi ei ole pelkästään kysymys siitä pettääkö kumppanisi. Vaikka hän ei pettäisikään niin kirjoitustesi perusteella vuorovaikutus parisuhteessanne ei ole sitä mitä siltä toivoisit.

• coelho-45

Oma intuitio on kaikista paras, usko pois! Tiedän että kirjoittelet täällä koska haluat "todistaa" epäilykseksi vääriksi :(. Eihän tuo tunne mikään kiva tunne ole. Mielestäni tilanteessasi ei ole pelkästään kysymys siitä pettääkö kumppanisi. Vaikka hän ei pettäisikään niin kirjoitustesi perusteella vuorovaikutus parisuhteessanne ei ole sitä mitä siltä toivoisit.

juurikin näin ... veit sanat suustani ... haluaisin enemmän avoimuutta, luottamusta, toisen huomioon ottamista, empatiaa ... eiköhän näistäkinselvitä tai saada asiat paremmalle tolalle, kunhan vaan otan asiat esille, ja puhumme ...

toinen mahdollisuus on sitten tietenkin lopettaa koko juttu, mikä voisi olla parempi kuin ainainen itsensä kiusaaminen noiden, mahdollisesti turhien epäilyjen suhteeen ...

toistahan ei voi muuttaa, mutta voin silti kertoa, että jotkut asiat häiritsevät minua, ja tuottavat minulle turhaa mielipahaa ... kysehän on vain kännykästä ... vai onko sittenkään ?

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

juurikin näin ... veit sanat suustani ... haluaisin enemmän avoimuutta, luottamusta, toisen huomioon ottamista, empatiaa ... eiköhän näistäkinselvitä tai saada asiat paremmalle tolalle, kunhan vaan otan asiat esille, ja puhumme ...

toinen mahdollisuus on sitten tietenkin lopettaa koko juttu, mikä voisi olla parempi kuin ainainen itsensä kiusaaminen noiden, mahdollisesti turhien epäilyjen suhteeen ...

toistahan ei voi muuttaa, mutta voin silti kertoa, että jotkut asiat häiritsevät minua, ja tuottavat minulle turhaa mielipahaa ... kysehän on vain kännykästä ... vai onko sittenkään ?

On ehkä turha pohtia sitä mihin ratkaisuun mahdollisesti päädyt. Luulisin että vastauksen saat automaattisesti keskusteltuasi kumppanisi kanssa. Hän joko keskustelee kanssasi ja niin että voit sisimmässäsi uskoa häntä tai sitten ei. Omalla kodallani mies ei halunnut sanoa juuri mitään eikä keskustella parisuhteestamme ollenkaan, välinpitämättömyys vain kasvoi kasvamistaan. Eihän tuo ole asiallinen tapa lopettaa parisuhde, enkä koskaan saanut suoraa vastausta enkä selitystä että miksi. Mutta hänen käytöksestään kuitenkin tiesin, että toivoa ei ole.

• coelho-45

On ehkä turha pohtia sitä mihin ratkaisuun mahdollisesti päädyt. Luulisin että vastauksen saat automaattisesti keskusteltuasi kumppanisi kanssa. Hän joko keskustelee kanssasi ja niin että voit sisimmässäsi uskoa häntä tai sitten ei. Omalla kodallani mies ei halunnut sanoa juuri mitään eikä keskustella parisuhteestamme ollenkaan, välinpitämättömyys vain kasvoi kasvamistaan. Eihän tuo ole asiallinen tapa lopettaa parisuhde, enkä koskaan saanut suoraa vastausta enkä selitystä että miksi. Mutta hänen käytöksestään kuitenkin tiesin, että toivoa ei ole.

olen samaa mieltä, ettei kannata pohdiskella, asia selviää, kun keskustelemme minua vaivaavista jutuista, on täältä kyllä saanut 'vertaistukea', kunhan vaan osaa suodattaa noita viestejä

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

olen samaa mieltä, ettei kannata pohdiskella, asia selviää, kun keskustelemme minua vaivaavista jutuista, on täältä kyllä saanut 'vertaistukea', kunhan vaan osaa suodattaa noita viestejä

Juuri noin. Ja valitettavasti täällä tulee kaikenlaisia vastauksia, joten tosiaankin pitää osata suodattaa viestejä. Itselleni tuli niin hassu tunne kun luin viestejäsi ja tuntemuksiasi koska ne ovat kuin omiani vuosi sitten. Ja valitettavasti täytyy pitää pää kylmänä ja uskoa omia ajatuksiaan.

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

Sen verran haluaisin lisätä vielä, että omalla kohdallani kumppanini ei pettänyt. Sitä olen melko varma. Kyse oli siitä, että hän ei halunnut jatkaa suhdetta, mutta ei kertonut sitä minulle, vaan antoi suhteemme ikään kuin haihtua ilmaan. Tuollainen käytös silti satuttaa yhtä paljon kuin jos olisi pettänyt.

• coelho-45

Juuri noin. Ja valitettavasti täällä tulee kaikenlaisia vastauksia, joten tosiaankin pitää osata suodattaa viestejä. Itselleni tuli niin hassu tunne kun luin viestejäsi ja tuntemuksiasi koska ne ovat kuin omiani vuosi sitten. Ja valitettavasti täytyy pitää pää kylmänä ja uskoa omia ajatuksiaan.

kiva kuulla, etten sitten ihan turhaa ihmettele, jos kerran sullakin on moisia ajatuksia vuosi sitten ollut ... voihan olla, että tuo ainainen kännykkäplärääminen ja mun mielikuvitus aikaansaa turhia epäilyjä ... pitää keskustella asiasta.

tuo tekstareihini ja posteihini vastaaminen on aivan realiteetti, eikä siinä mielikuvituksellani ole mitää tekemistä, se vaan on fakta, josta en pidä, en vaan tiedä, olenko itse outo, kun odotan pikaisia vastauksia. olen puhunut asiasta, mutta hän vaan ei ehkä ymmärrä minua ...

• coelho-45

Sen verran haluaisin lisätä vielä, että omalla kohdallani kumppanini ei pettänyt. Sitä olen melko varma. Kyse oli siitä, että hän ei halunnut jatkaa suhdetta, mutta ei kertonut sitä minulle, vaan antoi suhteemme ikään kuin haihtua ilmaan. Tuollainen käytös silti satuttaa yhtä paljon kuin jos olisi pettänyt.

se on kyllä anteeksiantamatonta käytöstä, ettei uskalla sanoa suoraan. en minäkään usko, että naiseni olisi minua pettänyt tai edes aikoisi ...

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

kiva kuulla, etten sitten ihan turhaa ihmettele, jos kerran sullakin on moisia ajatuksia vuosi sitten ollut ... voihan olla, että tuo ainainen kännykkäplärääminen ja mun mielikuvitus aikaansaa turhia epäilyjä ... pitää keskustella asiasta.

tuo tekstareihini ja posteihini vastaaminen on aivan realiteetti, eikä siinä mielikuvituksellani ole mitää tekemistä, se vaan on fakta, josta en pidä, en vaan tiedä, olenko itse outo, kun odotan pikaisia vastauksia. olen puhunut asiasta, mutta hän vaan ei ehkä ymmärrä minua ...

Kännykkäplärääminen (omasta mielestäni) voi olla ihan mitä vain. Se voi olla addiktio Facebookiin sun muihin foorumeihin, tai kyseessä voi tosiaankin olla toinen mies. Toisaalta oleellista saattaa olla se, onko tuo kännykän käyttö muuttunut suhteenne aikana, vai onko hän aina "plärännyt" sitä.

Ja mitä noihin viesteihin vastaamiseen tulee, niin eihän toiselta toki voi aina odottaa välitöntä vastausta, mutta viestiesi perusteella et sellaista odotakaan. Jos sinua oikein ymmärsin, niin sinua häiritsee eniten viestien laatu eikä niinkään määrä eikä edes loppupeleissä aikataulukaan. Et koe, että viesteistä välittyy sellainen tunne kuin joskus aikaisemmin? Tuohan se nimenomaan omalla kohdallani oli. Sain kyllä vastauksia - tosin pitkällä viiveellä - mutta niistä puuttui se yhteishenki.

• coelho-45

Kännykkäplärääminen (omasta mielestäni) voi olla ihan mitä vain. Se voi olla addiktio Facebookiin sun muihin foorumeihin, tai kyseessä voi tosiaankin olla toinen mies. Toisaalta oleellista saattaa olla se, onko tuo kännykän käyttö muuttunut suhteenne aikana, vai onko hän aina "plärännyt" sitä.

Ja mitä noihin viesteihin vastaamiseen tulee, niin eihän toiselta toki voi aina odottaa välitöntä vastausta, mutta viestiesi perusteella et sellaista odotakaan. Jos sinua oikein ymmärsin, niin sinua häiritsee eniten viestien laatu eikä niinkään määrä eikä edes loppupeleissä aikataulukaan. Et koe, että viesteistä välittyy sellainen tunne kuin joskus aikaisemmin? Tuohan se nimenomaan omalla kohdallani oli. Sain kyllä vastauksia - tosin pitkällä viiveellä - mutta niistä puuttui se yhteishenki.

odotan kyllä vastausta esim. tunnin sisällä.

saatan kirjoittaa tunteistani tai muista minulle tärkeistä asioista esim. aamulla tai aamupäivällä, ja sitten iltapäivällä tai useammin iltamyöhään saan ehkä viestin, joka ei sisällä sellaista latausta, jota ehkä olettaisin, tai ei reagoi lainkaan kirjoittamiini asioihin ja tuntoihini ...

tai sitten saan vihaisen vistin, jos olen kysellyt, miksei hän reagoi

toistahan ei voi muuttaa, mutta silti kai voi haluta jonkinmoisia muutoksia toimintatapoihin, toisaalta, jos ei ole liikaa empatiaa, sitä ei sit ole.

• rehellinen itselle
        coelho-45 kirjoitti:

Mutta jotenkin tulee sellainen olo, että ehkä itse et ole tyytyväinen suhteeseen ja haluaisitkin sen lopettaa. Ja etsit syitä voidaksesi tehdä eron?

• kiire oikeesti
        coelho-45 kirjoitti:

saatan kirjoittaa tunteistani tai muista minulle tärkeistä asioista esim. aamulla tai aamupäivällä, ja sitten iltapäivällä tai useammin iltamyöhään saan ehkä viestin, joka ei sisällä sellaista latausta, jota ehkä olettaisin, tai ei reagoi lainkaan kirjoittamiini asioihin ja tuntoihini ...

toistahan ei voi muuttaa, mutta silti kai voi haluta jonkinmoisia muutoksia toimintatapoihin, toisaalta, jos ei ole liikaa empatiaa, sitä ei sit ole.

Tunnin sisällä? Mulla elämässä sen verran kiire etten välillä ehdi moneen tuntiin puhelinta edes vilkaista ja käyn monessa paikassa missä puhelimen laitan äänettömälle esim. kuntosalilla. Ja usein unohdan laittaa puhelimen takaisin . Jos multa kysyttäs miksen reagoi niin voisin minäkin siitä ärsyyntyä. Hyvä kun välillä edes iltasella jaksan kaikkiin viesteihin vastata mitä päivän mittaan on tullut.

• sä tulisit hulluksi
        coelho-45 kirjoitti:

Sä tulisit hulluksi mun kanssa. Mulla on kännykkä aina vaatekaapissa töissä ollessani. Katson sen vain ruoka- ja kahvitauoilla. Jos on tullut viesti, jossa ei kysytä mitään tai se ei edellytä välitöntä vastaamista, niin jätän vastaamatta. Vastaan sitten illalla, jos muistan.

Mitä työtä sun naisystäväsi tekee? Jos päivät pitkät joutuu ihmisiä työssään kohtaamaan ja puhumaan puhelimessa, ei välttämättä jaksa enää vapaa-ajalla kännykän piippauksiin reagoida.

Kun olen tärkeiden ihmisten seurassa, yleensä miesystäväni seurassa, kännykkäni on aina äänettömällä. Joskus sen tarkistan, onko tullut viestiä esim. lapsilta ja vain heidän puheluihinsa ja viesteihinsä vastaan.

En sinuna tekisi mitään johtopäätöksiä siitä, pettääkö naisesi sua pelkästään puhelimen käytön perusteella. Kysymällä se vain selviää. Sä voisit jättää ne viestit ja sähköpostit vähemmälle. Onhan sulla suuta puhua. Mieluummin itse puhun miehen kanssa, kuin hoidan asioita viesteillä tai sähköpostilla.

• Been there done that
        coelho-45 kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia. Joitakin noin tiivis kommunikaatio ahdistaa, toiset taas pitävät sitä välttämättömänä suhdetta ylläpitävänä tekijänä. Jos saat kyselyihisi vain vihaisia viestejä vastaukseksi, on selvää, että teillä on ainakin jonkinlainen ongelma. Joko kumppanisi ei ole eikä pysty olemaan samanlainen tekstaaja kuin sinä, tai sitten syynä on rakkauden puute ja siitä syystä välinpitämättömyys. Toki sekin täytyy ottaa huomioon että kaikilla ei ole työkiireiden takia aikaa tekstailla pitkin päivää, mutta luulisi tuohon ratkaisun löytyvän asiallisella keskustelulla, jos suhde on rakkaussuhde.

• Jolene

Hei coelho -45! Sun pitää ottaa tämä em. asia puheeksi sun ystävättären kanssa, nostaa kissa pöydälle, ja kysyä asiaa suoraan häneltä; siis keskustelette kaikessa rauhassa, kiireettömässä ilmapiirissä. Tämä asia ei kuulu "kolmannen osapuolen" ratkaistavaksi, vaan tämä on täysin teidän kahdenvälinen yksityisasia. Lisäksi "tärkeä tiedotus": Mikäli haluaa olla täysin varma siitä, ettei tule petetyksi, kannattaa pysyä sinkkuna; koskee sekä miehiä, että naisioa! Eihän ketään voi vahtia 24 tuntia vrk:ssa, eikä tietenkään ole tarkoituskaan, mikäli luottamusta löytyy. Toivon teille molemmille rakentavaa, ja ystävällistä vuorovaikutusta!

• kysy suoraan

Naisesi on riippuvainen kännykästään ja facebookista. Siihen on olemassa jo vierotushoitojakin. Mutta voitha nkysyä suoraan, että onko hän riippuvainen vai onko hänellä joku toinen.

• noora

onks jokainen joka vastaa tänä päivänä kännykkään petturi mul oli aikoinaan seinä silti siitäkin tuli haloo mutta heittäkää kännykät mereen ongelma on loppu keksi joku järkevämpi juttu tai aihe .

• tod.

Eikä petä. Hakee vain tukea ystävältä kestää etäsuhdetta ja kaipaa sinulta sitoutumista ja muutosta olosuhteisiin. Ole mies ja ota puheeksi. Ei nainen halua olla vain muutaman kerran kuussa ruususi tai päivänkakkarasi.

• Ite petän

naistani just tollai, eli voi olla että hän myös sinua..

• babylopp

Kuule ihan ymmärrän sua. On sillä joku muu salailee vaan sitä sulta.

• ököjbköbkk

Tärkein asia ei ole kännykän käyttö, vaan se onko käyttö muuttunut teidän suhteenne aikana ja onko muutos ollut selkeästi havaittavissa lyhyen ajan sisällä.

Jos muutos on tapahtunut parin viikon sisällä, tai teidän tapauksessa kuukauden sisällä, voi silloin hyvinkin olla mahdollista että hän peittelee jälkiään, mutta jos tapa on ollut koko ajan käytössä, voit melkoisella varmuudella olla huoleti.

Entä onko mikään muu käytös muuttunut?

Minulla on sellainen tapa sosiaalisista peloista johtuen että käytän kännykkää käsissä kun jään sosiaalisessa tilanteessa hetkeksi yksin. Tuo auttaa minua rentoutumaan. Samoin puhuessani yleisölle, käytän aina käsissä kynää tai pointteria.

Toinen asia mikä on myös tärkeä. Puhu. Tässä ketjussa jotkut sanoivat ettei puhelimen käyttö kuulu sinulle, mutta se on väärin. Puhelimen viestit tai muu sisältö ei kuulu sinulle, mutta puhelimen käyttö kyllä kuuluu.

Jos olet parisuhteessa, voit ihan hyvin kysyä että mitä hän kännykällään etsii, tai mihin hän sitä käytti, tai että kuka viestitti.

Hänen syynsä voivat olla mitä moninaiset, mutta jos hänellä ei ole mitään salattavaa, hän osaa kyllä vastata vaarantamatta viestiensä sisältöä.

• pii paa

samanl. kokemuksia..... tuolle ei kannata vastata....tuon kanssa ei jaksa nyt puhua..... ja kun meillä oli yht.aikaa niin joku työasioissa tutuksi tullut kaveri soittelee ja kertoo sydänsurujaan pitkissä puheluissa. ne surut nyt siirtyy sille toiselle. tuttu tunne jos känny soi toisella aamu3-4 kun kapakat menee kiinni. eli oisko yösijaa kun nyt ei natsannu kapakasta. aatteleppa ite omalle kohalles.aatteleppa ite. jos ei asiat puhumalla seleviä niin mee sinäkii ulos-autoon puhumaan vaikka sisaruksille. tai lopeta koko suhde. vaikea se on elää epätietoisuudessa. et sillai kevättä kohti.

• piia potka

Mun isi aina sano mulle et piia Suomi on vapaa maa

• ie

Sehän on selvä, että sillä on vieras ukko, ja sinä olet sairaloisen mustasukkanen. Haittaako tuo jos vieraat kirjotteleeki? Muijani saa monesti viestejä miehiltä, on näyttänyt ne mullekki, enkä välitä pätkääkää, mitä hän tekee, ja liitto on onnellinen.

• kulgumies

aivan selvä tapaus. nosta kissa pöydälle ja katso reaktiot. kyllä sen huomaa, vaikka naiset on pirun hyviä valehtelemaan. kokemusta on.

• Kokenut.

Miksi et puhu hänen kanssaan ? Kysy häneltä miksi hän on kännykässään kuin liima , ja katso miten reagoi . jos löydät häneltä varmoja lankoja pettämiseen , tai hän huomaa jääneensä kiinni , ota ero ellei hän ota ensin . Se kirpaisee mutta elämä jatkuu. (:

ps.Itse tein näin , mutta huomasin että hän vain kirjotteli työasiota sekä naureskeli kavereidensa kanssa , eli ei pettänyt.

Miksi et kysy , pelkäätkö? Älä pelkää , siihen ei ole syytä ;)

Toivottavasti harkitset viestiäni.

• Puhelimen uhri

Samoin kävi mulla ja loppui myös suhde täysin yllättäen. Ollessamme erossa toisistamme vastas nainen mulle puheluun lähes heti ja viestiin alle puolessa tunnissa suhteen alkuvaiheessa. Tvatessamme ja yhdessä ollessamme oli hänellä puhelin suhteen alussa äänellisellä ja vastaili milloin äitilleen ja milloin pienille isällään silloin oleville lapsilleen. Suhde eteni ja meni lopulta siihen että hänellä oli aina puhelin äänettömänä. Pimeässä näin nukkuessani hänen kainalossaan että taas puhelin vilkuttaa valoa viestin/puhelun merkiksi. Jos kysyin niin "äiti sieltä on viestittänyt tai exä taas kyselee jotain lapsista" Kerran hän unohti puhelimensa autooni kun vein hänet töihin ja kiusaus oli suuri vakoilla hänen puhelinta mutta omatuntoni ei anna periksi tutkia toisen omaisuutta koska en halua että ilman lupaa myös minun puhelinta selataan vaikka tiedän että en edes salaa mitään eikä tarvi yhdessä ollessa edes äänettömänä pitää.

Lopulta hän ei enään vastanut viesteihini illalla kun vasta seuraavana aamuna töihin mennessään vaikka tiesin tasan tarkkaan että hän yksin ollessaan pitää puhelimen äänellisellä. Kun tiesin miten suhteemme alkoi osasin jo arvella että sama meno jatkuu mutta nyt ilman minua. Seuraavalla viikolla yksi aamu keksi hän keksimällä todella tyhmän riidan välillemme vaan syystä ilmeisisti että pääsee minusta eroon. Yhteinen aika, yhteiset harrastukset, hänen lapset piti minusta paljon, mukava olla yhdessä, täydellinen seksi ja kaikki hän unohti yhtenä aamuna jonka jälkeen hän katosi lopullisesti elämästäni. Tiesin tasan tarkkaan että se puhelimen salaaminen johti tähän joten vastedes tiedän seuraavassa suhteissani lähteä heti jos vähänkään on merkkiä että puhelinta kytätään ja vahdataan salaa. Itseasiassa sitä edellisessä suhteessani kumppani kyttäsi mun puhelinta joka yö ja hetki kun olin pois puhelimen äärestä mutta eipä hän sieltä mitään sanomista koskaan keksinyt eikä ollut tarvetta pitää toista kun rakastin häntä. Se suhde silti loppui hänen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen vaikka sellaiseen ei olisi ollut tarvetta.

• Rehellinen!!

Räplään itsekin paljon kännykkää ja tyttöystäväni ei tykkää siintä.Minulla ei ole mitään salattavaa eikä ketään toista.Se kännykän näppäily ei aina tarkota et olisi joku toinen.

• å

toivotaan etten törmää koskaan mieheen joka kysyy ja päättelee suhteen täältä suomi24 kautta

• Ryppynaama

Niin... joillekkin kännykkä siis niin tärkee että ottaa vaikka saunaan mukaan, MUTTA jos on ihmisen kanssa, josta välittää niin mitäs silloin joka kaverin kanssa yhteyttä samalla pitämään. Ei ne kaverit mihinkään katoa jos ei jatkuvasti yhteyttä pidä. Ja jos on viestejä lapsilta tms niin voihan sen kännykän silti äänellä pitää. Eihän siinä mitään salattavaa ole.

Ihan henk.kohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että tuolleen käyttäytyy ihminen, joka samalla pitää peliään toisen kanssa eikä tälle halua sinusta kertoa.
      Ja miten hyvä tilaisuus käyttääkkään tilanteita hyväksi kun asutte eri paikkakunnilla.
      Mieti...hän vastaa heti jonkun tekstariin, kun sinä olet siellä, mutta jos sinä laitat hänelle viestin niin ei ehdi/halua vastata heti.
      On joko toinen mies tai sitten muuta salattavaa.
      Ikävä näin todeta, mutta näin se vaan menee ja seuraava askel on, että alkaa teidän tapaamisianne vältellä eli keksii tekosyitä ettei voi tavata.
      Onnee kuitenkin jatkoon. Selvitä asia.

• nimimerekki

Sano naiselles että ettii verkkokaupasta itelleen seuraavan kännykän. Ota tän jälkeen naisen kännykkä ja hajota se. Sano että seuraavalla kerralla et osta tilalle uutta jos kännykkään lirkutellaan epäsopivasti.
      Jos sulla ei oo varaa ostaa uutta kännykkää, jätä se. Koska aina on naisia jotka haluaa räpläillä pelkästään sulle viestejä.

• todellakinmuuta

Olen neinen, kolmekymppinen. Olen aina tehnyt itse samaa ja välillä kyllä on ollut aihettakin olla mustasuikkainen miehen ja välillä asia on tullut julkikin. Itse tykkään pitää yhteyttä miehiin, jotka minua viehättävät. En siis sano etteikö oma mieskin viehätä! Meillä menee hyvin, mutta muissakin joku sytyttää. Tapailen säännöllisesti yhtä miestä, silloin tällöin toista. Nämä "pikkukivaa"-miehet tietävät tilanteeni, että seurustelen. Toisistaan muuten eivät tiedä. Mulla on ainakin kova halu tavata joku kuuma kolli, sellainen jota en tunne, varata huone hotellista ja harrastaa niin rajua seksiä, että taju pois. Aamulla töiden kautta kotiin ja elämä jatkuu. Tavallaan miehet ovat pelinappuloita. Tällaista se on mulla, itse oon elämäni valinnut ja itse siitä tällaista olen tehnyt.

Sanoisinkin että aloittaja on oikeass, naisella on ehkä toinen mies ja mikä ihanteellisempaa kuin tuollainen suhde, jossa näkee pari kertaa silloin tällöin. Nainenhan voi olla muun ajan niin paljon muiden kanssa, kun tahtoo. (Luultavasti itse tekisin niin) Kannatan että puhut asiasta, mutta muista pitää puhelimesta sormesi erossa, se on yksityinen.

Ja loukatakseni ketään en halua, vähän vain valotan mitä nainenkin VOI tehdä.

• Saman kokenut 45v.

Heippa! Ota asia reilusti esille,suosittelen.Mielestäni mikään suhteessa ei kuulu olla salaista,vaikkakin on molemmilla sekä nais että mies ystäviä.Ystävyys ja suhde on kaksi eri asiaa.Mutta tämähän on minun mielipide.Voimia sinulle.

• Litsislätsis.

Mitä sä nössö täällä ruikutat.. kysy asiaa suoraan "naiseltasi" ja kerro tuon asian vaivaavan sinua.. Parashan olis tietysti lähteä lätkimään.. koska asia on selvä ja toisaalta, kuitenkin, pääasiassa vain seksin varassa toimivassa suhteessanne sitä ns. "hyvää aikaa " ei enää ole jäljellä pitkään.. 6-12 kk. ja sitten tulee jotain muuta sinua tai häntä vaivaavaa asiaa, että eikun uusille vesille.. molemmille parempi.. kun keski-ikäiset käyttäytyvät teinisti, on realismi liian kaukana..

• "''''''''''

"""'''''

• Tsemppiä vaan

Itsekkin pidän kännykkääni äänettömällä. Tosin vain yöisin, koska ex-puolisoni, saattaa huonon hetken koittaessa soittaa myös öisin. Monasti kännykkä voi myös unohtua äänettömälle.

Olin myös monta vuotta etäsuhteessa ja silloinkin ex-miesystävää tavatessani tarkistin kännykän monesti, koska minulla on lapsia ja heille haluan olla aina tavoitettavissa. Joskun jätin vastaamatta myös puheluihin, kun ystäväni soittivat enkä halunnut viettää aikaa puhelimessa heidän kanssaan vaan keskittyä yhdessäoloon rakkaani kanssa. Tai vastasin ja sovimme, että soittelemme paremmalla ajalla.

Myös miesystävälläni oli tapana laittaa kännynsä äänettömälle ja kuvittelin, että ihan samoista syistä kuin edellä, mutta ilmeisesti kyse olikin aivan päinvastaisesta eli hänellä olikin jotain muuta menossa suhteemme ulkopuolella.

Sekavan sepustukseni tarkoitus on kertoa, että ota härkää sarvista ja keskustele naisesi kanssa asiasta ja siitä haluaako hän suhteenne jatkuvan. Näin saat mielenrauhan ja pystyt keskittymään muuhunkin kuin asian jatkuvaan vatvomiseen omassa päässäsi. Ja vaikka suhteenne ei jatkuisikaan niin sinulla on mahdollisuus muuttaa elämäsi suuntaa. Itselle kävi juuri näin, mutta kaikesta kipuilusta huolimatta elämä jatkuu.

• Elämä on sellaista

Uutuuden viehätys on kadonnut, eli ei niin kiire vastailemaan, tehän seurustelette (varmaa kauraa), no voithan olla itsekin vastaamatta heti, laita sinäkin vastaukset "viiveellä", katsos kun nyt se kumppanis tuntee ahdistusta, olet liian innokas, omistushaluinen, ehkä mustasukkainenkin jne. , katso onko vaikutusta, jos ei niin sitten on miettimisen paikka, onko suhde kunnossa, pettämistä ei ehkä ole, nää "sosiaaliset mediat" vie nykyjään ihmiset pois siitä oikeasta elämästä, mielenkiinto viihin säilyy kun on aina uusia "juttuja" ja fb "kavereita", WC:kään ei mennä ilman ko. välineitä, "jos vaikka joku yrittää tavoitella", on tää vaan hullumpaa ja hullumpaa. Ensi kerralla kun tapaatte nokikkain, niin kysy vilpittömästi että mikä siinmä on niin tärkeää, että kokoajan pitää olla "kuulolla", sano että koet sen epämielyttävänä, keskustelkaa asiat puhki.

• Nainen-6526

Hei,
      ikävä todeta, mutta naisellasi on joku toinen :(.

• aurervara

Pirkkoja tulee ja pirkkoja menee alahan mies aikuistua, lopeta itsesäälissä
      pyöriminen. Utopistinen kaikenkattava romanttinen rakkaus kuuluu T.Särkän elokuviin ei nykypäivän realielämään. Jos luet tämänkin tropikin naisten kirjoituksia
      etkö nyt huomaa missä mennään. Luotettanaa naista ei ole.

• epäilijä tuomas

Noi nyt on ihan päivänselvät merkit. Satunnainen parittelukumppanisi pelaa teidän peliä kuvainnollisesti kaksilla tai jopa kolmilla korteilla. On vaikeaa kuvitella muuta kuin että hänellä on useita suhteita vetämässä ja hän haluaa löytää itselleen sopivan vertailemalla ehdokkaita tai etsimällä jatkulla prosessilla äveriästä elättäjää. Niin se ihmisen elämä vaan on raadollista vaikka sitä ei haluais uskoa.
      Jos hän pitäisi yhteyttä esim lapsiin, niin ei ole mitään syytä sitä salata.

• fdgdsg

Mulla on sellainen tapa että en tykkää jutella puhelimeen muiden kuullen. Voisko naisella olla tuo että ei tykkää että tutut soittelee ja joutuu sitten puhumaan miehen kuulle, kun on miehen kanssa?

Voi olla ihan joku muu selitys kun että olisi pettämässä.

• 9+11

AP: tuo ämmä pyörittää useampaa jätkää ihan saletisti ... jos esim. se ei uskalla jättää puhelintaan näkösälle pöydälle vaan tunkee sen taskuunsa tai välittömään läheisyyteen, niin se kertoo ettei hän uskalla ja halua ottaa riskiä... komppaan epäilijä tuomasta sen verran, että sanon samaa: muijalla on ylimääräisiä varakortteja pelissä.

• ½ samassa veneessä

Terve!
      Itse pidän ainakin yleensä puhelimen äänettömällä tai piippauksella kun olen kultani kanssa, ihan vaan sen vuoksi, ettei yhteistä ajanviettoa häiritä. Toki tarkistan puhelimen silloin tällöin ja jos on tullut yhteydenotto joltain tärkeältä henkilöltä niin otan yhteyttä takaisinpäin.
      Tyttöystäväni pitää puhelinta äänellisellä ja tuo sinun ongelmasi, että kun käy jossain niin takaisin tullessa se on kädessä, pitää paikkansa. Toki hän yleensä kertoo mitä tekee, esim. on facebookissa, vastaa kaverille tai lähettää viestin minulle "tule jo takaisin

• rahapekka

Kyllä siinä on pettämisen merkit ilmassa. Minä ainakin käyn jatkuvasti vieraissa ihan vaan sen takia että jos nainen pettää niin en ole pekkaa pahempi. Mukavaa se on tietää että nainen jää aina toiseksi ja sitä paitsi minulla on enemmän rahaakin.

• hyvä Isä

Mitenkähän saisin vaimon etsimään uutta miestä itselleen. Lapset ovat muuttamassa pois kotoa ja nyt roolini pitäisi muuttua kiltistä perheen isästä riehakkaaksi rakastajaksi. Mielestäni vaimo etsii minusta jotain mitä sisälläni ei ole.
      -
      Pelkään hänen vain katkeroituvan rinnallani hoputtamassa. Miten saisin hänet etsimään uuden kun minulla ei ole kanttia sanoa sitä suoraan päin naamaan?

• puhuminen helpottaa

kyllä sinun täytyy olla sen verran mies että sanot asiat suoraan!!

• totuuskomissio

Voi että näitä provoja.
      Eikö riittänyt noin 200 viestiä vaan suomi24.fi:n piti vielä typerä provo laittaa viestiketjun loppuun.
      Tajuattehan suomi24.fi että olette jo jääneet kiinni näistä kiihottamisista kansanryhmää vastaan.
      Olin itse suomi24.fi:llä töissä ns."provoilijana" ja sain jokaisesta 100 viestiketjuun laitetusta viestistä 79 euroa provikka.

• perus naiset

tuttujuttu... naisella on joku toinen :S

• mottoni

pettää saa, mutt,palaa ei kestä

• uskollinen

suhteessa ei ole mitään järkeä jos toista pettää!nauraisin jos sinua petettäisiin ja saisit tietää:) joskus se osuu vielä omaan nilkkaas:)heh!eikä toista petä jos rakastaa!!

• luotan!

jos mieheni käyttäytyisi samoin niin epäilisin pettämistä mutta oneeksi luotan häneen enkä ole ikinä lukenut hänen facebook sivujaan,sähköpostia tai tekstiviestejä tai katsonut puhelutietoja!mutta jos olisi syytä epäillä niin tutkisin puhelimen ensimmäisenä että kenelle hän soittaa ja kuka hänelle ja lukisin facebook viestit yms..tiedän salasanan ja olemme tienneet toisten salasanat melkein seurustelumme alusta asti.väliin emme nähneet pariin kuukauteen kun olin toisella paikkakunnalla ja siellä ollessani mietin että selaan hänen juttunsa mutta tulin toisiin ajatuksiin koska mielestäni suhteessa ei ole mitään järkeä jos ei luota toiseen ja epäilykseni olivat varmasti tyhmiä ja turhia!

• eulaalia

No mitä jos kysyisit kenelle lähettää tekstareita? Ja miksi hän räplää jatkuvasti kännykkää luonasi, mutta sinun viestihin vastaa 10 tunnin päästä eikä ollenkaan?

Olisiko suhteenne nykyisin suurimmaksi osaksi ns. vakipanosuhde? Ainakin minusta tuntuu, ettei suhdetta edes voi ylläpitää henkisellä tasolla johtuen kuvailemastasi yksipuolisesta kommunikaatiosta. Varsinkin silloin, jos toinen vielä tavattaessakin keskittyy kännykkäännsä.

• Epätoivoinen

Hei! En tiedä miten asian pukisin sanoiksi, en tiedä kenelle voisin avautua tästä tai kenelle kehtaisin koska epäilen, että mieheni petti minua kuukausia sitten, en epäile, että mieheni petti fyysísesti vaan henkisesti. Minulle tulee olo, että minua on nöyryytetty. Olemme puhuneet asioista mutta jotenkin en saa mielenrauhaa asioihin vaistoni sanoo minulle että luota itseesi ja siihen mitä vaistoat mieheni on vain sanonut tähän, että vaistoat väärin, että jokainen vaistoaa joskus väärin mutta se tunne on edelleen olemassa. Sanoin miehelleni suoraan asiasta, että epäilen hänen pettäneen minua mutta mies kiistää asian. Kaikki alkoi jo viime vuoden puolella, mieheni muuttui etäiseksi ja puhelimen käyttö muuttui. Hän räpläsi sitä jatkuvasti olimme sitten missä tahansa ja laittoi sen yöksi aina tyynyn/patjan alle vaikka mitään tällaista ei aikaisemmin ollut. Kerran mieheni nukkuessa luin puhelimen viestit. (ja tiedän, että tähän tulee moni sanomaan, että toisen puhelimen katsominen on rikos mutta mitä pettäminen on?) Siellä oli satoja viestejä ex naiselta ja minun vain muutama, heti silloin tuntui jo kuin puukolla olisi viilletty rintaan, se tunne kun näin ne, kuin olisin osunut siihen mitä vaistoni huusi minulle. Luin sisällöt ja siellähän oli sisällöltään vaikka mitä.

• Epätoivoinen

Tässä on SEURAAVIA ESIMERKKEJÄ mieheni oli kirjoittanut naiselle: yritätkö nainen tehdä hulluksi ;) , niin minäkin näen AINA susta unta! , exä oli näihin kirjoittanut ensin kuinka tämä näkee usein seksuaalisia unia miehestäni ja kuinka oli viime yönäkin jossa hän kuvaili sitä yksityiskohtaisesti, puhuimme tuosta viestistä riidan yhteydessä mieheni kanssa mutta mieheni osasi senkin selittää näin, että se oli vain huumoria ja että kun he ovat jo ennen minuakin puhuneet asioista avoimesti että se oli vain heidän tyyliä. SEURAAVA ESIM: turhauttaa kun ei voi rakkautta ja paineita purkaa minuun ja hän valitti myös, että häneltä on kadonnut alkuhuuman tunne minua kohtaan, tuon viestin mieheni selitti sillä, että hänellä oli silloin henkisesti itsellä vaikeeta, että se ei johtunut minusta. SEURAAVA ESIM: mulla taitaa olla ikävä kuinka hän on hänen ajatuksissa kokoajan mikä oikeen ärsyttää ja täytyy oikeen soittaa jotta kuulisi vain hänen äänensä, tuon mieheni selitti sillä, että kun he olivat hyviä kavereita niin hänellä oli ikävä häntä SEURAAVA ESIM. olet kaunis

• Epätoivoinen

Eli selvyydeksi, että tämä nainen on ollut naimisissa mieheni kanssa noin 8 vuotta ja heillä 2 lasta minä olen ollut mieheni kanssa nyt noin 3 vuotta (tammikuussa tulee 3 v) ja kihloissa nyt avolittossa. SEURAAVA ESIM. nainen oli myös hehkuttanut kuinka mahtavaa seksielämä oli heillä kun he olivat vielä naimisissa niinpä mieheni oli valittanut siinä yhteydessä kuinka huono ja kokematon minä olen, että vaikka kuinka halukas minä olen niin pi*lu ei kelpaa ja kuinka hyvä mies menee hukkaan ja että kuka nyt oppilasta haluaisi kun olen niin kokematon, mielestäni tuo on todella SIKAMAISTA ja LOUKKAAVAA ja tuon mieheni selitti sillä, että hänellä oli silloin henkisesti vaikeeta (hän oli aikaisemmin menettänyt mm. luottotiedot) , että siksi ei minua halunnut, että se ei johtunut minusta ja tarkoitti tuolla, että hän olisi toivonut, että kun olen kokematon, että me saataisiin sellainen "yhteinen sävel" seksielämään ja että olisin enemmän rohkeempi. Tunsin oloni niin nöyryytetyksi ja en ollenkaan haluttavaksi naiseksi. Viimeisin viesti joka luin oli se, että he olivat menossa salaa syömään, ja kuinka he sitä oikeen odottivat ja kuinka kova kiire minut oli saada toiselle paikkakunnalle silloin kun vielä asuin kotikaupungissani, olin menossa tuolloin käymään siellä he laskivat päiviä ja sopivat, että he ilmoittelvat sitten toisilleen kun minä olen lähtenyt.

Aikani kestin tuota kunnes meillä tuli riitaa mieheni kanssa ja silloin räjähdin hänelle viesteistä. En enään jaksanut, olin lopussa. Sitten mieheni vain käski minun painua muualla, sitten sanoin, että mä kysyn siltä ex naiselta asiasta niin mieheni sanoi vain, että ei se mitään kerro. He olivat menossa selkänitakana syömään salaa, josta he olivat yhdessä sopineet, ettei siitä minulle puhuta! Jälkeenpäin mieheni on selittänyt tuon, että hän oli silloin niin vihainen kun meillä oli riitaa ja tuli sanottua rumasti ja selitti asian niin, että siksi he olivat menossa salaa syömään kun he ovat hyviä kavereita ja lasten takia että välit pysyisi hyvinä ja että olen vain turhan mustasukkainen, että minulle ei voinut puhua tuosta asiasta silloin. Tuon jälkeen kun paljastin kaiken mitä olen nähnyt niin KAIKKI loppui kuin seinään, kuin oltaisiin jääty kiinni?! Kaikki muuttui taas normaaliksi, silti kaiken tuon jälkeen vaikka mieheni on selittänyt asiat en saa mielenrauhaa, tuntuu kuin huijaisin itseäni, vaistoni ei ole koskaan ollut väärässä, mitä teen? Mieheni on puhunut viesteistä avoimesti vanhemmilleen ja jopa ystävilleen ja he ovat kaikki sanoneet, että ei hän ole pettänyt minua ja olen jopa soittnut tälle ex naiselle ja hän on kiistänyt kaiken ja sanonut vain, että heillä on ollut hyvät välit ja kuinka he ovt ikävöineet toisiaan kuten serkukset! Olen umpikujassa, vaistoni huutaa, että jotain väärää on tapahtunut mutta kaikki kiistää sen, antakaa neuvoja mitä teen? Olen miettinyt, että siksikö vaistoni huutaa, että jotain on tapahtunut koska en hyväksy tuollaisia viestejä minulla ja kaikilla on erilaiset periaatteet ja arvot jotka jokainen hyväksyy tai sitten ei ja minun mielestäni tuollainen viestittely on väärin oli sitten ystäviä tai ei exän kanssa mutta rajat on kaikessa.

• Epätoivoinen

Mietin vaan, että kuinka moni nainen tykkää jos illastetaan exän kanssa oli lapsia tai ei tai viestitellään tuollaista ja on mieheni senkin sanonut, että siksi hän oli naiselle niin ystävällistä, ettei hän tee lapsille mitään kun hän on välillä kiristänyt niillä miestäni heillä on yhteishuoltajuus mutta jos mieheni ei esim. kuskaa häntä johonkin niin nainen voi alkaa kiristään lapsilla tätä mutta tuossakin aikuisia ihmisiä tässä kaikki ollaan jo on perkele jos aikuinen mies ei voi exälle sanoa asioita suoraan, ettei vaan pahoita tämän mieltä, rajansa kaikella! ja missä kohdassa mun tunteita ajatellaan?! Exä on mennyt usein minun edelle ja mieheni on välillä "pakottanut" tutustumaan exäänsä vaikka en sitä halua, kerran oli yhdet häät meidän ystävien häät tulossa ja sielläkkin tuli kauhee draama, siellä oli tämä ex nainen kutsuttuna ja mieheni ja minä, silloin mieheni oli jättämässä minut koska jo silloin paljastin yhden hänen viesteistään jonka olin lukenut mutta en paljastanut, että olen lukenut sen hän puhelimestaan vaan olen asian näin kuullut, en kestänyt sitä kaksinaamaisuutta, siellä olin loppuillan ihan yksin kun mieheni piti seuraa exälle jälkeenpäin luin mieheni puhelimesta kuinka nainen oli sanonut, että en minä olis mitään tienny jos tämä exä olisi ollut kutsuna sinne, silloin oli syksy ja jo silloin mietin, että haluan lähteä tästä suhteesta jos tämä on vain tällaista. Onpa tämä nainen joskus sanout miehelleni myös sen, että minä en ole se oikea hänelle. Eipä mieheni tykkäsi jos minä menisin syömään jonkun miehen kanssa tai viestittelisin 24/7, missä on reilut säännöt?! Monet kyyneleet silloin itkin kun näitä luin ekaa kertaa nyt en kykene enään siihen, tuntuu kuin joku olisi kuollut sisälläni, tuntuu että tunteeni ovat miestäni kohtaan muuttunueet. Hiukan silmät kostuvat mutta siihen se jää. Olen vasta 23 vuotias ja tuntuu, että elämäni menee hukkaan jos jään tähän suhteeseen mutta vielä en ole uskaltanut tästä lähteä mutta ajatus siitä, että lähtisin tuntuisi helpottavalta, olemme vasta muuttaneet yhteen mieheni kanssa vuoden alussa ja en ole onnellinen. Seksielämä on kuollut täysin kun sain tietää viesteistä niin sen jälkeen meillä oli puolen vuoden katko seksistä koska minä en sitä halua kaiken tuon haukkumisen jälkeen, seksistä on tullut suorittamista se ei ole enään vapaata ja nautinnollista. Kun katson miestäni on vaikea kuvitella, että hän olisi pettänyt koska nyt hän on minua kohtaan kiltti, hän on aina ollut liian hyvä sydämmin ihmisille sen olen huomannut mutta kun mietin aikaa taaksepäin niihin aikoihin jolloin epäilin mieheni pettäneen minua hän oli julmaakin julmempi minulle mutta ihmisiä me kaikki olemme jokaisessa on julmakin puoli vaikka olisi kuin kiltti. Mieheni ei suuttnut minulle kun paljastin lukeneeni hänen puhelinta. Minua ahdistaa kun hän on sanonut nyt, että ei voisi elää ilman minua ja minua ihmetyttää sekin, että hän ei ennen ollut mustasukkainen jos joku mies osoitti kiinnostusta minuun mutta nyt hän vetää herneen nenään mitä pienemmistä asioista ja kyllähän on myös minun puhelintani lukenut, onkoha itsellä ollut puhtaat jauhot pussissa kun täytyy riehua mitä pienemmistä asioista? Haluan tietää, että kuinka moni hyväksyisi tällaisen viestittelyn ja kohtelun koska mieheni on sanonut vaan minulle, että kyllä moni nainen ymmärtäisi tämän kuvion mutta minä en. Hyväksyykö joku vai olenko minä vain "hullu"?!

• Epätoivoinen

Mun täytyi laittaa viestini 4 eri osaan jotta saan koko pitkän tarinani näkyviin, haluan ihmisten mielipiteitä mitä tehdä koska tunnen oloni eksyneeksi. Mitä tehdä, jäädäkkö parisuhteeseen vai ei, onko tämä viestittely ollu väärin, olen vasta muuttanut Etelä-Suomeen Pohjoisesta jossa kaikki ystäväni ovat mutta työ Etelässä se luo edes jonkunlaista turvallisuuden tunnetta.

Olen vihainen miehelleni siitä mitä hän on laittanut minut kestämään, olen vihainen siitä, että hän on ottanut luottamuksen ihmisiin minulta pois ja uskon rakkauteen.

• Äänetön

AP:lle.

Minulla on kännykkä _aina_hiljaisella. Tosin se saakin olla ihan rauhassa, tarkistan sen ehkä aamuisin kerran / päivällä ja illalla. Tietysti jos huomaan että se värisee niin hoidan asian. Mutta minä vastaankin ihan reilusti puheluihin. Kerran minulta exä kysyi että miksi puhelimeni on äänettömällä ja että onko minulla jotain jota haluaisin kertoa. heitin puhelimeni hänelle käteen ja sanoin että kolua pois.

Oli hieman nolona eikä kolunnut.

Kyllä minä ymmärsin syyn epäillä minua, en ole kuitenkaan mikään puhdas pulmunen ja heitän ronskia herjaa ja minulla on paljonj miespuoleisia tuttavia.
      Exä hänestä tuli kun välittäminen loppui ja huomasin että haluaisin pettää. joten jätin.

• Anonyymi

Mja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3925
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1925
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1801
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1422
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      53
      1400
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      131
      1337
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1292
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1176
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1043
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      114
      1033
    Aihe