Avoero 1yht.lapsi 19v oltu yhdessä mittatäys. Asuntovelkaa..mistä vuokra-asunto jos edes saan lapsen kanssa.luotto meni just syksyllä itse opiskelen .Mies pihtaa rahoissa kaikki on hänen.Olen muutenkin ollu yh-äiti vaikka ukko olis.Luottamus menny jo alkuvuosina kaikki temput on suhteessa käyty vuosien varrella,petämiset jne.
En halua enään yhtään olla avosiippani kanssa sairastuttanut koko perheen.
Miten pääsemme lapsen kanssa tästä ahdingosta pois ja äkkiä.
Avoero n.19v jälkeen
2
475
Vastaukset
- ei apua tuoda kotiin
Onko paikkakunnallasi perhetukikeskusta? Tai sitten varaat ajan sosiaalityöntekijältä. Nämä tahot auttavat ensihätään vaikeissa erotilanteissa.
Ystäväni sai sossun kautta asunnon, viokratakuun ja rahaa huonekaluihin vaikka silloisen miehen tulojen mukaan ei olisi pitänyt saada. Mutta tilanne katsottiin heillä sossussa erillesenä koska mies ei maksanut laskuja eikä antanut rahaa vaimolleen. Rohkeasti vaan apua hakemaan. - virsuomi
Kesällä 2013 lähdin kirpasee se
olemme kaikki tasapainoisia nyt lapset tyytyväisiä ja ihmeellisen ymmärtäväisiä.
Emme ole katkeria exiä vaan annoimme kummallekkin aikaa toipua ja keskustella et molemmat ymmärtää ,miksi
tämä oli näin tehtävä.
Se on vaan uskallusta ja valmistautumista miten ja milloin ja tukee sukulaisilta ja tutuilta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818