Eli minulle määrättiin ssri-lääkettä esiintymispelkoon ja paniikkihäiriöön. Otan 10mg cipralexia päivässä. Edessä olisi esiintyminen yleisöllä ja pelkään ettei cipralex tehoa kun se on vasta aloitettu. Sain ystävältäni pari diapamia. Voiko noita kahta lääkettä ottaa päällekkäin? Mikä olisi sopiva annos?
ssri + bentsodiatsepiini combo
pelkuri
2
199
Vastaukset
- Kannusaarinen
Moi
Mulla meni sekä mietoa bentsoa että SSRI:tä päällekkäin pitkä aika, joka jouduttiin lopettamaan alkavan manian takia. Kyllä sää yhden kerran tommosen cocktailin voit ottaa, mutta pidä määrät aisoissa; älä ota Diapamia kuin max. 10 mg, sillä tuut toimeen.
-Kannusaarinen- peluri
Kiitos vastauksesta! :)
Diapam on siis 5mg. Toivon todella etten saa paniikkihäiriötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463