Victoza laihdutuksessa

Muhkea Mastiffi

Onko kellään kokemusta Victoza lääkkeen käytöstä nimen omaan laihdutuksessa. Kyseessähän on alunperin diabetes lääke, mutta ilmeisesti lääkärit ovat tätä määränneet myös ylipainon hoitoon. Saitteko reseptin lääkäriltä ihan suosiolla? Paljonko lääke maksaa ja ennen kaikkea toimiiko? Entäs sivuvaikutukset?

15

9391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh.

Mistähän tuon olet keksinyt, että "ilmeisesti" lääkärit olisivat määränneet Victozaa "ylipainon hoitoon"? Ihan omasta päästä?

Victozaa määrätään vain kakkostyypin diabeteksen hoitoon ja vain silloin, kun perinteisemmät hoidot (kuten ruokavalio ja metformiini/sulfonyyliurea) eivät alenna verensokeria tarpeeksi.

Victoza laskee verensokeria, joten potilaalle, jolla verensokeri on normaali, sen käyttö olisi hengenvaarallista ja määrääminen vakava virhe lääkäriltä.

• Anonyymi

Minä olen saanut painon pudotukseen .

• fgvbhujnk,o

päivän naurut sain kyllä tästä:D ennemminhän tuo on "lihottava" lääke kun laihduttava, kun terveellä ihmisellä laskee verensokeria ja sitten on pakko syödä.

• Anonyymi

Garcinia Laihdutuslääke - https://nplink.net/439rtinl
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

• arhippar

Itselläni ei ole diabetestä, verensokeri hyvällä tasolla, mutta lääkärini haluaisi minun aloittavan kyseisen lääkkeen käytön juuri nimenomaan painon alentamiseksi. ei siis ennenkuulumatonta.

• Muhkea Mastiffi

No keskustelupalstoilta olen tämän käsityksen saanut, joten toki ymmärrän ettei tieto ole ihan luotettavimmasta päästä. Lääke vaikuttaa ruokahaluun ja kylläisyyden tunteeseen, joten ei sillä lihomaan pääse.

• Pliis,voisitko vinkata minulle lääkäristä joka kirjoittaa reseptin ilman diabetestä-kaikki apu olisi tervettullut!!!Tätä menoa menee terveys!

• II D

Lääkärit nimenomaa kirjoittaa Victozaa laihdutukseen, näin ainakin työkaverillani.

• .

"Lääketeollisuus on jo oivaltanut, että suoliston kautta voidaan vaikuttaa lihavuuteen. Uudesta diabeteslääkkeestä (Victoza) ollaan kehittelemässä uutta laihdutuslääkettä. Sivuvaikutuksista ollaan tietysti hiljaa. Victoza aiheuttaa haimatulehduksia, munuaisten vajaatoimintaa ja lisää kilpirauhassyöpäriskiä, väittää Kuluttajansuojajärjestö Public Citizen ja vaatii poistamaan lääkkeen markkinoilta."
      http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2012/07/10/kukkiva-suolisto-ja-muuta-kaunista/

• Näinpäs

Kyllä käytetään myös laihtumisen tukena. Toisia auttaa ja toisia ei. Mulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Victoza on määrätty minulle kakkosluokan diabeteksen hoitoon ja laihdutukseen. On erittäin tehokas . Insuliinia en enää tarvitse ja olen laihtunut yli 30 kiloa kolmen vuoden aikana. Paino nyt normaali n. 90 kg. Ei mitään haittavaikutuksia, koetulokset kaikilta osin normaalit. Näläntunne on harvinaista. Suosittelen. Minun kohdallani on ainakin toiminut.

• Anonyymi

Loistavaa💕💕👍👍

• Anonyymi

Minäkin olen laihtunut vuoden aikan 30kg

• Anonyymi

Sain tänään Victoza kyniä kolmen kuukauden annokset hinta oli 734€

• Anonyymi00014

mulla victoza pudotti liki 40 kg (3vuotta ilman ihmeempiä temppuja). syöminen asettui samalla paremmaksi kun ei nälkä haitannut. nyt lopetin ja 6 kk pärjännyt ilman sitä. myös insuliinimäärä pieneni.
      nyt on 7 kynää jääkaapissa ilman tarvetta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe