miehet ja naiset.?.

Heipähei miehet ja naiset!
Mitä mielte te olette Vanilja-tuoksesta?
Varsinkin miehet vastatkaa!
Miten "reagoitte" jos nainen tuksuu
vaniljata ? Onko lapsellinen tuoksu?
Kiitoksia todella kovasti vastauksista :)
4245
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mua kiinnostaa kanssa mitä mieltö ihmiset on.

Äänestä

No minun mieheni menee ainakin melko sekaisin vaniljan tuoksusta!!!
olen ostanut hänelle vanilja-tuoksukynttilän ja itselleni vanilja vartalovoiteen.
Hän suurinpiirtein nuolee sen minusta......

Myös leipomisessa käytän vaniljaa hänen mielkiseen....

Äänestä

Minusta se ei ole mitenkään ainakaan seksikäs tuoksu mikäli sellaista haluaa mutta varmaankin sitten tyttömäinen

Äänestä
  • Kiitos! Mikäs mielestäsi on seksikäs tuoksu naisella?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

-vanilja- kirjoitti:

Heipähei miehet ja naiset!
Mitä mielte te olette Vanilja-tuoksesta?
Varsinkin miehet vastatkaa!
Miten "reagoitte" jos nainen tuksuu
vaniljata ? Onko lapsellinen tuoksu?
Kiitoksia todella kovasti vastauksista :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu