Mitä mies haluaa???

A-P-U-V-A

Tapasin tässä taannoin, pari kuukautta sitten aivan ihana miehen. Päädyimme heti ekoilla treffeillä sänkyyn ja homma sujui loistavasti. Ihastuin mieheen ihan täysin., mutta hän katosikin hetkeksi... Parin viikon päästä otti taas yhteyttä ja vetosi työkiireisiinsä. Tapasimme taas seksin merkeissä. Kysyin häneltä suoraan, missä mennään ja mikä tää juttu on. Mies ei osannut vastata. Sanoi vaan olevansa kovin kiireinen töiden vuoksi (selkeyden vuoksi: olemme molemmat sinkkuja). Sitten hänestä ei taas viikkoon kuulunut mitään ja sain häneltä viestin; "Minulla ei ole aikaa mihinkään vakavaan, mutta voimme tapailla yhä seksin merkeissä, jos se sinulle sopii"!?. Olin ensin pettynyt, mutta nielin kyyneleeni ja päätin pitää tyyppiä ihan vaan seksileikkikaluna (koska niin oletin hänenkin ajattelevan musta).

Tapailimme silloin tällöin ja yhtenä iltana sanoin, että minulla on hiukan kiire, koska minun pitäisi ehtiä vielä hierojalle. Juttelimme niitä näitä ja jotenkin aloin kertoa tästä hierojasta, joka sattuu olemaan vanha hyvä kaverini ja MIESPUOLINEN sellainen. Jostain ihmeen syystä miehen ilme muuttui jotenkin. Kerroin vielä, että minun ei edes tarvitse maksaa mitään puolen tunnin selkähieronnasta ja se sai tyypin kovin mietteliääksi.

Meni pari päivää ja mies lähetti minulle taas viestin; "Kuule, minulle on tulossa yksi naispuolinen kaveri kylään viikoksi 10 päivän päästä... Joten en ole silloin tavoitettavissa"... Olin kuin ällikällä lyöty. Nimittäin HÄN ON AINA OLLUT SE, JOKA OTTAA ENSIMÄISENÄ YHTEYTTÄ MINUUN. En ole ikinä häiriköinyt häntä ja me nähdään muutenkin sen verran harvoin, että jos hän ei olisi sanonut asiasta mitään, en varmaan olisi koskaa saanut edes tietää mitään.

No kysyin sitten, onko heidän juttu vakava ja mies vastasi että ei tällä hetkellä, mutta ehkä se vielä muuttuu sellaiseksi. Kysyin, miksi hän kertoo sen minulle ja vastaus oli, että koska hän kunnioittaa ja arvostaa mua ja haluaa olla rehellinen.

Ihmettelen kovasti oikeaa syytä. Eräs kaverini sanoi hänen olevan selvästikin mustis ja koittavan tehdä minutkin mustasukkaiseksi... Mutta itse en näöe siinä mitään järkeä.
'
Kysyisin siis nyt teiltä, arvon herrat, mikä on mielipityeenne asiasta?? Eihän meillä pitänyt olla mitään sellaista, mikä saisi toisen olemaan mustis...Meidänhän piti vaa pitää hauskaa keskenämme ilman mitään velvollisuuksia... Vai haluaako hän kuitenkin jotain muuta? Päästä musta ehkä eroon? Miksi ei sitten sano vaan suoraan? Vai mahdollisesti jotain vakavampaa mun kanssa? Miksi ei silloinkaan suoraa kysymystä??

Kiitän teitä ihania asiallisesta vastauksesta jo etukäteen!!!

21

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti

Jaa-a. Kyllä se ainakin vaikutta siltä, että se koittaa saada sut mustikseks. Sä ekana menit kertomaan sille "personal-hierojasta", jolle ei tarvii ees maksaa (vetikö jätkä siitä ehkä omat johtopäätöksensä, miksei tarvii maksaa..ainakaan rahana) ja häneen ehkä koski. Päätti sitten kostaa sulle! Toinen vaihtoehto on se,. ettei se tiiä, miten se reagoisi toho sun heittoon ja päätti varmistaa, miten itse reagoit samankaltaisee heittoon... Jokatapauksessa miehenä voin sanoa, että kyllä meilläkin on niitä tunteita! Itse jos harrastan seksiä useamman kerran saman naisen kanssa, on mulla jotain tunteita häntä kohtaan. Toki on niitä "hätävaroja", mutta emmä niille vaivautuisi kertomaan, että mulle on tulossa nainen, niin että en sitten ota suhun hetkeen yhteyttä... Ja sekin on muuten aika outoa, että ilmoittaa jo hyvissä ajoin 10 päivää ennempää?

Tiedät varmaan misä se tyyppi asuu!? Käyppä ihmees joku päivä vakoilees, onko siä joku ämmä sillä vai ei!

Ole hyvä vaa "asiallisesta" neuvosta ;)

• :))))))))))))

Sokkotreffit ovat ongelmallisia. Useimmiten ne ovat pettymys molemmille tai toiselle osapuolelle. Koska treffeistä ei useinkaan seuraa jatkoa, kannattaa tosiaan mennä kahvilla tms. pientä, jolloin ei tule tunne, että on mennyt rahaa, aikaa hukkaan, vaikka useimmiten on ihan kiva jutella uuden ihmisen kanssa. Miehillä on usein se käsitys, että heidän tulee tarjota treffit ja kahvikupposen tarjoaminen ei vie ketään perikatoon, joten se on kelpo valinta. Treffien päätteeksi kannattaa olla aika selkeä. Itse olen tehnyt niin, että sanon, oli kiva tavata. On myös sovittu joskus, että vaihdetaan meilejä. Jos miehet ovat tekstailleet, lähettäneet sähköpostia, olen aina vastannut. Olen myös ilmaissut selkeästi olenko kiinnostunut vai en. On tosi tylyä jättää vastaamatta viestiin.

• AP

...Ööö...siis...täh??? Siis..,kyseessä ei ollu sokkotreffit... Ja me ollaan nähty useamman kerran seksin merkeissä...Itseasiassa en oikein tajunnut ton sun jutun pointin!??? Mutta kiitti kuitenki ;)

• O_o
    • duunari mies

Äijä on ihan urpo, se nyt on sanomattakin selvää. Jos haluat draamasuhteen, niin siitä vaan suhteeseen. Ignoreta äijä suohon ja älä vastaa mitään kun sitoutumaankaan hän ei pysty.

• ap

Meinaakko?? Mut se on kyl tosi ihana mies muute (esim. sängys aivan loistava) ;D
        Kiitti vastauksesta!!

• otitko..
        ap kirjoitti:

Meinaakko?? Mut se on kyl tosi ihana mies muute (esim. sängys aivan loistava) ;D
        Kiitti vastauksesta!!

kakkoseen?

• Selkee homma

No kun kerroit siitä mieshierojasta, niin ikään kuin avasit ton omman eli kaveri ajatteli, että nyt hänkin voi olla rehellinen ja kertoa, että muitakin naisia on kuviossa.

Se mies arvostaa ja kunnioittaa sua niin paljon, että on rehellinen ja kertoo suoraan missä meette. Arvosta sitä. Vois se olla hiljaakin ja käyttää sua hyväkseen.

• AP

No niinhä mä arvostankin...Mutta koska me ei olla toisillemme tilivelvollisia tekemisistämme, miksi tollasta tarvii ees kertoa?? Sitäpaitsi mä vielä korostin hänelle, että se hieroja on VAIN hyvä kaveri, eikä muuta...
        Kiitos vastauksesta!

• joku muu.
        AP kirjoitti:

No niinhä mä arvostankin...Mutta koska me ei olla toisillemme tilivelvollisia tekemisistämme, miksi tollasta tarvii ees kertoa?? Sitäpaitsi mä vielä korostin hänelle, että se hieroja on VAIN hyvä kaveri, eikä muuta...
        Kiitos vastauksesta!

Loogiseksi sen tekee se, että se miehen uusi nainen saattaa olla joku sellainen, jonka hän voi oikeasti ottaa vakavasti ja jonka kanssa ehtii olla vaikka kokonaisen viikon kaikista työkiireistä huolimatta. Nyt hän vaan haluaa varmistaa sen, että sinä et vahingossakaan pistä mitään tekstareita tai tule moikkaamaan jos näette jossain. Pidä vain se mies seksileluna, jos haluat.

• temppujen jälkeen maistuu savuke parvekkeella, vienon tuulen hyväilessä hiertyneitä paikkoja, sen jälkeen pullakahvit tekis hyvää.

• "Mitä mies haluaa???"

No pildee. Sä taas haluat parisuhdedraamaa ilman parisuhdetta.

• AP

Jaa?? Miten nii? Mä olen jo hyväksyny sen, et mä pidän ainoastaa hauskaa sen kustannuksella (eli se saa haluamansa ja mä saan puolestani haluamani). Emmä oo enää mitää parisuhdetoiveita elätelly! Se taas kiinnostaa, miks hän kertoo mulle muista naisistaa. Jos kerta pildee haluaa ja sitä saa, ilman mitää velvollisuuksia, miks pilata koko juttu kertomalla, että pildee tippuu muualtaki???

• AP kirjoitti:

Jaa?? Miten nii? Mä olen jo hyväksyny sen, et mä pidän ainoastaa hauskaa sen kustannuksella (eli se saa haluamansa ja mä saan puolestani haluamani). Emmä oo enää mitää parisuhdetoiveita elätelly! Se taas kiinnostaa, miks hän kertoo mulle muista naisistaa. Jos kerta pildee haluaa ja sitä saa, ilman mitää velvollisuuksia, miks pilata koko juttu kertomalla, että pildee tippuu muualtaki???

Miten niin pilata? Sähän sen pilaat kehittelemällä mustasukkaisuusdraamoja?

• AP
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Miten niin pilata? Sähän sen pilaat kehittelemällä mustasukkaisuusdraamoja?

Emmä oo mitää kehittelemässä! Mä vaan ihmettelen, voiko kyseessä olla mustasukkaisuus, vai miks ihmees tyyppi käyttäytyy tollee... Tottakai se ny pilaa tunnelman, jos se kertoo, että sillä on muitakin! Emmä ainakaa viitti toiselle mitää sellasta kertoa!
        Ja mitä nyt sitte tässä muka pitäisi tehdä? Odotella rauhassa että ottaa taas yhteyttä ja olla niinkuin ei mitään (kuten joku tossa aikaisemmin neuvoi), vai unohtaa koko tyyppi (niinkuin joku toinen neuvoi) ja mitä mies yrittää mulle todistaa kertomalla tollaisen totuuden???
        Mutta kiitti sullekin vastauksestasi!

• AP kirjoitti:

Emmä oo mitää kehittelemässä! Mä vaan ihmettelen, voiko kyseessä olla mustasukkaisuus, vai miks ihmees tyyppi käyttäytyy tollee... Tottakai se ny pilaa tunnelman, jos se kertoo, että sillä on muitakin! Emmä ainakaa viitti toiselle mitää sellasta kertoa!
        Ja mitä nyt sitte tässä muka pitäisi tehdä? Odotella rauhassa että ottaa taas yhteyttä ja olla niinkuin ei mitään (kuten joku tossa aikaisemmin neuvoi), vai unohtaa koko tyyppi (niinkuin joku toinen neuvoi) ja mitä mies yrittää mulle todistaa kertomalla tollaisen totuuden???
        Mutta kiitti sullekin vastauksestasi!

Miten niin et viitti kertoa? Onhan se nyt hyvä tietää miten monen kanssa toinen vehtaa, että tietää sukupuolitautien riskin?

• Miäti sitä!!!

Ei asia taaskaa selvii muute ku puhumalla! Mut jos ei suostu puhumaan tai kertomaa mitää, älä pommita! Anna olla ja odota. Jos hän ottaa vielä yhteyttä sen jälkee, ku se hänen naisvieras on lähteny, olet ku ei mitää. Pidät hauskaa tyypin kaa, jos se tuntuu hyvältä, mut kattelet samalla muitakin. Eikä oo vittu mitää järkeä lähtee vakoilee sitä äijää, niinko joku tos aijemmi neuvo! Mitä helvettiä sä siitä hyödyt jos näät jonku muijan sen kaa tai näät ettei sillä ookkaa ketää?Jos jäät kii vakoilemisesta, ni joha oot naurettavassa asemassa!

• AP

Kiitos neuvostasi! En juu aikonutkaan mennä vakoilemaan (tuli muuten itsellekin mieleen, miltä mahdan näyttää, jos jään kiinnin rysän päältä vakoilemassa XD). Katsotaan nyt, ottaako vielä yhteyttä, kun naikkonen on häipäissyt ja mahdollisesti koitan kysyä asiaa kasvotusten, jos/kun seuraavaksi nähdään :)

• tässä vastaus

Mies haluaa panna tyhmää naista joka antaa heti pari kertaa ja sit haluaa jättää sen koska haluaa panna muitakin naisia.

• Viisas ukko

Heh, kyllä itsekin miehenä kavahtaisin vauvakuumeessa olevaa siviiliä. Ja erityisesti, jos tämä ei kerro siitä mitään, vaan yrittää kaikin keinoin peittää kuumeensa. Luottamus katoaa näissä tapauksissa hetkessä.

• Beeda**

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      112
      2715
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2082
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1887
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      217
      1644
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1615
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1517
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      113
      1216
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      62
      1049
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      993
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      986
    Aihe