Yaz-pillereiden sivuoireet

Aloitin yaz-pillerit 25.2 kun vuodot alkoi. Pientä veri vuotoa tulee silloin tällöin ja se luki sivuoireissakin. Ajattelinkin kysyä että te, keillä tämä sama oire on/on ollut niin kauan on kestänyt?
2115
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Voi kestää 3 ekaa liuskaa. Jos ei sen jälkeen lopu, niin merkin vaihto. Useimmilla kuitenkin loppuu jo siinä toisen tai viimeistään tosiaan kolmannen liuskan aikana.

Äänestä

Itse aloitin tammikuun alusta syömään ja eka liuska nyt lopussa, vuotoa tuli alussa yhdynnän jälkeen mutta nyt sekin ongelma on poistunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


15v Yazien käyttäjä kirjoitti:

Aloitin yaz-pillerit 25.2 kun vuodot alkoi. Pientä veri vuotoa tulee silloin tällöin ja se luki sivuoireissakin. Ajattelinkin kysyä että te, keillä tämä sama oire on/on ollut niin kauan on kestänyt?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu