Laitoin yhden illan aikana kolemelle eri miehelle kuvani kun he pyysivät tuolla chat keskustelussa, mutta lopettivat heti keskustelun eivätkä sanoneet enää sanakaan minulle. Aika törkeää käytöstä kun pyytävät ja kinuavat kuvaa sitten sen saatuaan lopettavat. Olen hoikka nainen ja aina on olllut live elämässä vientiä jos siellä olen ollut. Missi en silti ole, mutta mielestäni ihan kiva näköinen ja on kehuttu. Enpä enää mene chatteihin yrittämään ketään miestä enkä kuvaani antamaan.
Kuvan saatua
34
1037
Vastaukset
- chat ja mät
Missä chatissä tää tapahtu?
Tuntuu vähän kummalta tapaukselta. Jos ne miehet tahto sun kuvan vaan runksuttelutarkoitukseen? - rgere
Sitähän ne naisetkin tekee. Vaikka olis richard gere nuorena niin naiset häipyy aina ja heti. Siksi ei tätä nettipaskaa enää jaksakaan, ei mitään järkee koko touhussa...
- MN
No ihan samaa mieltä. En ainakaan itsekkään enää jaksa nettideittailua, siinä ei ole mitään järkeä. Deittipalstoilla on pelkkiä pinnallisia naisia, lupaavasti alkanut yhteydenpito loppuu siihen kun näkevät kuvan, tästä on minulla sen verran kokemusta että en puhu tyhjästä. Sitten monet vielä valehtelee profiileissaan että ulkonäöllä ei ole merkitystä, just joo, monien valehtelijoiden kanssa alkoi yhteydenpito lupaavasti, sitten ne halusi nähdä kuvan, no näytin sen sitten, kas tässä vastauksia mitä sain : "Et ole etsimäni mies, sorry" "Et ole etsimääni tyyppiä" "Et ole minun makuuni, sorry" Miksi pitää valehdella? Miksi ei voi sanoa suoraan että rumat älkää vaivautuko?
p.s. Noilla vastauksien antajilla oli kaikilla kuvat lukon takana, omia kuviaan ei kyllä suostuneet näyttämään.
- naiset törkeitä!
Miksi antelet kuvia chatissä jos live elämässä on vientiä. Ei mullekkaan kukaan vastaa enään kun näkevät naaman profiilissa. samanlaisia ne naiset on joten turhapa kitistä. Ei ne naisetkaan mitään ilmoittele!
- yleistäkää idiootit
Tätä en ymmärrä, että miksi näihin juttuihin heitetään aina vastaan että "no kyllä naisetkin/miehetkin, lässyn lää". Mitä väliä, jos kyseessä oleva henkilö eli ap, ei ole tehnyt katoamistemppua kun on saanut jonkun miehen kuvan? Miksi siis kuittaatte joidenkin miesten törkeyden sillä että "joojoo, kyllä sunkin sukupuoles tätä harrastaa". Miten se auttaa tässä tilanteessa yhtään mitään? Ja ennenkaikkea, miksi ap:ta ja monia muita asiaankuulumattomia saa kohdella tuolla tavalla vain sen takia että myös jotkut naiset tuota katoilua harrastaa? Ääliöitä porukkaa täällä..
- w54y6j7r6tku
yleistäkää idiootit kirjoitti:
Tätä en ymmärrä, että miksi näihin juttuihin heitetään aina vastaan että "no kyllä naisetkin/miehetkin, lässyn lää". Mitä väliä, jos kyseessä oleva henkilö eli ap, ei ole tehnyt katoamistemppua kun on saanut jonkun miehen kuvan? Miksi siis kuittaatte joidenkin miesten törkeyden sillä että "joojoo, kyllä sunkin sukupuoles tätä harrastaa". Miten se auttaa tässä tilanteessa yhtään mitään? Ja ennenkaikkea, miksi ap:ta ja monia muita asiaankuulumattomia saa kohdella tuolla tavalla vain sen takia että myös jotkut naiset tuota katoilua harrastaa? Ääliöitä porukkaa täällä..
Samalla tavallahan sinäkin yleistät ääliöiksi ihan monikossa vaikka vain yksi kommentti on ääliöltä.
- ....
yleistäkää idiootit kirjoitti:
Itsekkin olen ihmetellyt miksi aina kirjoitellaan miehet/naiste sitä ja tätä. Moneen juttuun syyllistyy varmasti osa molempien sukupuolien edustajista, joten miksi ei voida keskusteella tyyliin miksi osa nettideittailijoista tekee niin ja näin.
- sound of silence
Kuva taitaa olla tärkeä tai se mitä siinä kuvassa on.
Kuvattomana sain päivittäin kivoja viestejä miehiltä,
jotka kommentoivat profiilitekstiäni mukavaksi ja
hauskaksi. Sen jälkeen kun lisäsin profiiliini kuvan,
tuli hiljaisuus. Niistäkään miehistä ei ole kuulunut enää
mitään, joiden kanssa vaihtelin viestejä kuvattomana. Olet todennäköisesti ruma näiden miesten mielestä. Eivät kaikki pidä sellaisestakaan joka on "kehuttu". Itse asiassa ne naiset tuppaavat olemaan rumimpia, jotka kehuvat ulkonäöllään (siis toteavat myös samaan hengenvetoon, että eivät ole sentään missiainesta). Taviksia siis. Ei pelkästään hoikkuudella vielä minnekään pötkitä.
Miehet myös kehuvat naisia ihan vain sen vuoksi että pääsisivät tekemään lähempää tuttavuutta, vaikkeivät sillä kehumisella tarkoita mitään.- santtusd
Taviksethan ne saavat parhaiten harvassa missin näköiset ovat. Ja jos katsoo noita tämän vuoden miss suomi tyttöjä mielestäni ovat kyllä ihan taviksia omissa silmissäni.
- ??
"Miehet myös kehuvat naisia ihan vain sen vuoksi että pääsisivät tekemään lähempää tuttavuutta, "
Mikshän haluaisivat päästä tekemään lähempää tuttavutta jos nainen olisi ruma?? ei oikein kuullosta loogiselta. - väännetäänrautalanka
?? kirjoitti:
"Miehet myös kehuvat naisia ihan vain sen vuoksi että pääsisivät tekemään lähempää tuttavuutta, "
Mikshän haluaisivat päästä tekemään lähempää tuttavutta jos nainen olisi ruma?? ei oikein kuullosta loogiselta.Ei kuulosta loogiselta?
Lähempää tuttavuutta = saada pimperoa
Kuulostaako nyt?
Ihan yhtä loogista kuin että nainen valittaa ettei kivoja miehiä löydy mistään ja aina valitsee naisen hakkaajarentun.
"Mikshän haluaisivat päästä tekemään lähempää tuttavutta jos nainen olisi ruma?? ei oikein kuullosta loogiselta. "
No, lähinnä pelkästään kertakäyttöön seksitarkoitukseen.- ettäs näin
No kirjoituksen aloittajaa ei ainakaan tämä koskenut, eivät siis halunneet häntä ainakaan kertakäyttöiseen seksitarkoitukseen koska lopettivat kuvan saatuaan.
- totuus täältä
ne totesi että et ole tarpeeksi pantava niin eivät vastanneet enään. ei siel chateissä mitään vaimoa etitä kun vaan yhen illan panoja.
- AP
Kuten sanoin aloituksessa livenä on ollut ihan tarpeeksi vientiä sekä miehet ovat myös ehdotelleet ihan tarpeeksi elämäni aikana seksiäkin, etten usko sen johtuvan jostain "rumuudesta" koska ulkonäköäni etenkin kasvojani ovat kehuneet naiset ja miehet ihan riittävästi ilman mitään taka-ajatuksiakin. Itse en kehuskele ulkonöllä muille koskaan, päinvastoin. Laitoin vain kasvokuvani ja sekin oli tosin huonosti onnistunut kuva läheltä otettu ilman meikkiä jne. joten ei varmaan ollut niitä parhaimpia otoksiani. Ja tuon kuvan lähettämisestä on jo parisen vuotta jonka jälkeen olen löytänyt jo kumppanin, mutta jotenki jäi vain ihmettään koko chatti deittailu.
- inkinen2012
Siis asiasta on kulunut kaksi vuotta ja vielä ihmettelet sitä. Mä oon luullut että mulla viiraa, mutta en taida ollakkaan ainoo. Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku chatissa on tehnyt sitä tai tätä. Kuva sinne tai tänne ei tee kesää. Mä en ymmärrä miksi sä jaksat vaivata päätäsi tällä asialla. Sullahan on nyt kumppani, mitä sä ylipäätään jaksaisit moista vielä pohtia.
Jo on huolet jos siitä yöunet menettää. Sä oot vaan törmännyt ihmisiin mihin sun alunperinkään olisi pitänyt törmätä siinä kaikki.
On ihan sama oletko ruma vai kaunis, kuvassa vai ilman, ei se muuta sinua miksikään. Olet ihan sama kesät ja talvet, siinä ei auta yhtään mikään.
paitsi se että unohdat koko jutun ja keskityt sellaisiin asioihin mitkä jotain merkitseekin. inkinen2012 kirjoitti:
Siis asiasta on kulunut kaksi vuotta ja vielä ihmettelet sitä. Mä oon luullut että mulla viiraa, mutta en taida ollakkaan ainoo. Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku chatissa on tehnyt sitä tai tätä. Kuva sinne tai tänne ei tee kesää. Mä en ymmärrä miksi sä jaksat vaivata päätäsi tällä asialla. Sullahan on nyt kumppani, mitä sä ylipäätään jaksaisit moista vielä pohtia.
Jo on huolet jos siitä yöunet menettää. Sä oot vaan törmännyt ihmisiin mihin sun alunperinkään olisi pitänyt törmätä siinä kaikki.
On ihan sama oletko ruma vai kaunis, kuvassa vai ilman, ei se muuta sinua miksikään. Olet ihan sama kesät ja talvet, siinä ei auta yhtään mikään.
paitsi se että unohdat koko jutun ja keskityt sellaisiin asioihin mitkä jotain merkitseekin.=)
- Sivistynyt Mies
Miehenä ihan sama kokemus, eikö ole kummaa? Normaalisti livenä kehutaan ulkonäköä ja vientiäkin on mutta netissä naiset lopettaa viestittelyn. Ne jotka eivät edes kommentoi ovat saaneet huonon kotikasvatuksen mutta ne jotka sanovat, "et ole minun tyyppiä" sentään sanovat asian.
Tapakoulutusta noille miehille ja naisille! - väsynyt jo...
Sillä kuvalla on väliä, siis millainen se on. Siksi kannattaa laittaa useempi kuva. Olen huomannut, että kuvissa, jotka omasta mielestäni ovat onnistuneita, ei tule ylistävää palautetta. Mut sit joku kuva, josta en ite niin tykkää, saa kehuja.
Ehkä me ihmiset nähdään itsemme niin eri tavalla kuin ulkopuoliset meidät näkee?
Pinnallistahan tämä nettipariutuminen on. En ymmärrä miten jotkut jaksaa vuosia, kun itsellä rahkeet loppuu viikoissa. Ei tää taida kaikille sopia? - hermanski
Ihmettelen itsekin kun kattelee noita esim. sex chatissa olevien naisten profiilikuvia, harva kyllä näyttä miltään kauniilta ihan taviksia, ylipainoisia ja joukossa jopa kerrassaan karseita ja niitten profiilissa on eksyny muutama mies kehumaan jopa kauniiksi joten eipä ole hääviä.
- 29
Kuulostaa kyllä aika epätoivoiselta tapaukselta jos joutuu hakeen seuraa chatista varsinki jos se sattuu oleen sex chat.
- herrjöö
Niin ja jos sielläkin luuhavilta miehiltä sai pakit kuvansa lähetettyä on täytynyt olla TOSI KAAMEA tapaus, koska noissa chateissa oleville miehille kelpaa lähes millainen nainen tahansa joilla on vaan pinppi, ovat meinaan niin epätoivoisia/puutteessa.
- ruma mies
Livenä kukaan ei uskalla sanoa että olet ruma. Sit jossain netis ei sanota mitään vaan ei oteta yhteyttä enään. Minuun ei kukaan ota yhteyttä koska näkevät mun ruman naamani jo profiilissa.
- häh?
mitäs ihmeellistä tossa on? ihan normisettiä naisilta.
- juupaseipäs-kissa
Minulla ei ole kuvaa nettideittiprofiilissani, mutta moni sitä pyytää. Jos pyytäjä vaikuttaa selväjärkiseltä ja on kirjoitellut jo muutakin kuin "kuin sul kulkee?", niin laitan kuvan kuvasta. Yksi kehui hymyyä ja hiuksia, yksi ei sanonut mitään muuta kuin "Mikset laita tuota ilmoitukseesi, saisit varmaan mijoona vastausta?" ja yksi ei kommentoinut sanallakaan. Ehdotti tosin tapaamista myöhemmin.
En sitten tiedä, onko totaalinen hiljaisuus hyvästä komentoinnin suhteen vai ei :/
Livenä homma toki on mennyt siihen, että mies on treffeillä vaikean ja järkyttyneen näköinen alussa, kuten edellinen. Vitsailin siinä, että mitäs, olenko niin vastenmielinen vai mikä kalventaa naamaasi, niin mies vastasi, että päinvastoin, olet tyrmäävä ja kuvatkaan eivät tee oikeutta.
Tiedä häntä. Pääasia, että sellainen, joka mielyttää ajatusmaailmaltaan, ei hylkäisi kuvan saatuaan. Muuten tavallaan sama; jos pakit tulisi, niin ei kaada maailmaani, koska tänne mahtuu mielipiteitä. - helppoa hommaa
jos nainen laittaa suomi24 palstalle rehvi ilmoitusen niin käsittääkseni pituus paino ilmoitus riittää ja teksti osioon vain kaksi sanaa kyllä, nielen.
pitäisi olla taattu ruuhka viesti osiossa - Maritta
Mulla kävi siten, että laitoin kuvan miehille ja tykkäsivät kovasti, mutta livenä kun näkivät eivät olleet enää kiinnostuneita.
- voi voi
Vain hölmöt ja rumat roikkuvat treffipalstoilla. Jos ei vientiä riitä oikeassa elämässä, niin ei kovin kummoista seuraa kannata odottaa treffisivultakaan...
Niin ja sitten vielä sellainen juttu, että tämä keskusteluosio on yksi parhaista vitsikirjoista, mitä olen koskaan lukenut.- sellaista
Samaa mieltä olen, että treffipalstoilla tai edes chatissa on vain ne epätoivoisimmat ja ns. jämät ja varsinki jos nämä samat naamat on siellä vielä vuosienki päästä ja etenkin jos he etsivät elämänkumppania vuodesta toiseen tuollaisilta palstoilta on vikaa varmasti ihmisessä jollainlailla.
Livenä parhaimmat löytyy yleensä heti. Pelkkä kirjoittelu ei tuo ihmisen todellisuutta aina esille koska sitä voi antaa itsestään millaisen kuvan tahansa joka ei edes välttämättä vastaa todellisuutta.
- hannu1977
Itse olen ainakin huomannut että naiset etsii kuuta taivaalta..muutamalle on kuvan laittanut niin on turha odotella vastausta vaikka kirjoiteltu on pitkään ja puhelimessa juteltuna..sanotaan ettei ole ulkonäkö vaatimuksia vaan tuntuu olevan.
Vaikuttaa että jos mies on hyvännäköinen niin saa olla luonteeltaan vaikka millainen,mutta jos hyvän luontoinen ihminen ei ole oikein mallin näköinen niin ei kelpaa..
No saa ainakin itse nauttia hyvästä palkkauksesta ja elää niin kuin itse haluaa.. - näin kävi 45
Älä ota itseesi. menivät runkkaamaan kuvasi kanssa ja tulivat tyydytetyksi .. 'älä lähetä kuvia joka kyselijälle.
- Tämä selkeää!
Vitun tyrkky!
- 55+1
Tässä on "hieman" harhaan johtava kuva.
http://naurunappula.com/343680/croppingjpg.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.544689Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2313295Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633231Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123212Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321745- 1011538
- 1661140
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA641004Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34789