Hei vaan kaikille!!
Olen isännän töiden takia muuttamassa Nurmijärven kirkonkylälle. Olen erittäin intohimoinen liikkuja ja koitan kartoittaa milaisia vaihtoehtoja alueella on?
Pakkasten takia nyt joutuu liikkumaan sisätiloissa eli kuntosaleista olisin erittäin kiinnostunut. Ja tietenkin jos hintatasoista on tiedossa niin toki sekin puoli kiinnostaa...
Toki muitakin vaihtoehtoja saa ehdottaa. Esim.Seuratoimintaa, jne.
Kiitos paljon jo vastauksistanne
Liikuntapalvelut Nurmijärven kirkonkylällä??
11
1730
Vastaukset
- melkeinuusikyläläine
http://www.nurmijarvi.fi/vapaa-aika_ja_kulttuuri/liikunta_ja_ulkoilu/terveysliikunta/kunnossa_kaiken_ikaa
http://www.nurfy.fi/
www.gymfortis.fi
Katso noista ainakin aluksi :) Nurfyn ohjaajat ovat hyviä ja osittain samoja tuolla Kunnossa kaiken ikää -ryhmissä. Ensimmäinen vaihtoehto lienee edullisin eikä vaadi sitoutumista. - Uusi kyläläinen
Moikka "melkeinuusikyläläinen" ja kiitos viestistäsi...
Kävin viime viikolla tustumassa uuteen asuinympäristtööni ja kävi ilmi että Gym Fortista ei ilmeisesti enään ole, mutta Fortiksen tilalla oli erittäin viihtyisän oloinen Pulse&Träning. Hinnat olivat erittäinkin kohtuulliset (49kk) ja palvelu vaikutti erittäinkin lupaavalta. Mikä tuli iloisena yllätyksenä että ryhmäliikunttaa oli tarjolla ja sekin kuului perus kk-hintaan.
Tuo Nurfy eli KuntoCenter tms... Oli sen verran nuhjuisen oloinen paikka etten usko siellä pitkään viihtyväni ja laitteet olivat hieman eri tasolla mihin itse olen tottunut. Hinta/laatu suhde ei oikein tässä paikassa vastannut toisiaan. 55€/kk ja vanhahkot laitteet.
Hinta/laatu-suhde oli huomattavasti näihin antamiisi vaihtoehtoihin nähden selkeästi parempi Pulse&Träningillä, joten taidan päätyä sinne.
Kiitos suuresti vinkeistäsi...
T: Onnellinen kyläläinen - sdgd
Eikös se KuntoCenter ole siellä S-Marketin vieressä? Asun itse Rajamäentien noin puolessa välissä kirkonkylän ja Rajamäen välissä. Yleensä käynyt uimahallilla salilla, mutta muutaman kehun jälkeen päädyin kokeilemaan KuntoCenteriä ja en tosiaankaan voi suositella :D Laitteet tosiaankin ihan surkeat ja ihmettelen muutenkin paikan hintoja.. Eikö Nurmijärveläiset ole ennen kuntosalia nähneet vai miten se KuntoCenter voi jonkun mielestä olla hyvä?
Missä se uusi paikka sitten on? Voisi sitäkin sitten kokeilla..- Jumppari-81
Moikka.
Se uusi paikka on siinä kirkonkylällä Nordean alakerrassa Pulse&Träning. Talon takana on iso parkkipaikka minkä puolelta on myös sisään käynti. Olen itse käynyt siellä noin kuukaudenpäivät ja ollut erittäin tyytyväinen!! Tutustumiskäynti oli veloituksetta ja kerrasta jäin sinne.
Palvelu on erittäin ystävällistä, jumpat kuuluvat kk-hintaan ja naisille on myös infrapunasauna :) Tämä tieto tulee tietenkin naisen suusta, mutta miehillekkin on tarjolla kaikennäköistä, käsittääkseni normi sauna ja vapaitapainoja isommallekkin kaverille...
Hinnat ovat kohtuulliset 49€/kk eli tietääkseni KuntoCenteriä edullisempi paikka. En itse tosin ole KuntoCenterillä käynyt, mutta kuulemma aika kauhea paikka...
- salille haluava
Onko tuolla Pulse&träning -paikalla nettisivuja? En ainakaan löytänyt.
- nuorimies4
Itse olen treenannut KuntoCenterissä jo useita, useita vuosia. Henkilökunta on uskomattoman mukavaa ja ammattitaitoista, salilla on myös loistava treeni-ilmapiiri. Ryhmäliikuntatunteja on pilateksesta vapaaotteluun, eli jokaiselle jotakin. KuntoCenter ei ole ketjusali, eli ei ole liittymismaksuja eikä paperisotia, jos sattuu joskus vaikka muuttamaan pois paikkakunnalta. Avainkortilla auki ympäri vuorokauden vuoden jokainen päivä.
KuntoCenterin laitteet ovat uusia Gymlecon laitteita, eivät mitään vanhoja romuja kuten muutamat ovat antaneet ymmärtää. Jos on tottunut paineilmalla toimiviin TechnoGymin laitteisiin ja polttamaan rasvaa infrapunasaunassa niin ei muuta kuin onnea vaan ''treeneihin'' :). Jos on kiinnostunut punttitreenistä niin suosittelen ehdottomasti KuntoCenteriä. - punttimimmi90
pulse träning on kylläki kalliimpi sali ku KuntoCenter. halvin kortti jonka mä löysin pulse träningin sivuilta oli 44e/kk ja se on voimassa vaam klo 9-15 tai jotain sinne päin. KuntoCentterissä esim. opiskelijan kuukauskortti on 40e/kk, eli halvempi. Vuosikortti maksaa 510e ja kun sen jakaa kuukausille tasan niin mielestäni tulee taas halvempi, kuin pulse träning? 42,5e/kk. faktat kuntoon ihmiset ja luottakaa laatuun!
PS. jos ryhmäliikunta kiinnostaa niin suosittelen KuntoCentterin pumppi-ryhmää. aika hyvä setti ja saa kroppa kyytiä! KKI-jumppa ja ryhmänohjaaja LOISTAVA - KYLLÄSTYNYT
Aivan surkeita kaikki salit NURMIJÄRVELLÄ! ryhmäliikuntaakin aivan liian vähän P&T:llä!!!!! ihmiset käyvät töissä ja iltatunteja on todella vähän!! en suosittele kumpaakaan salia nurmijärvellä.
- Seitsemäs veljes
Kumma juttu sillä itse olen viihtynyt KuntoCenterillä jo vuosikaudet. Hyvä sali ja fysioterapian puolella ammattitaitoinen henkilökunta. Ryhmiä löytyy KC:n puolella joka makuun ja itse käyn salilla 3-4 jumpassa viikossa. HIIT ja kahvakuulacircuit aivan loistavia. Ei voi kyllä moittia mutta jos sinulle ei sovi etsi sopiva sali Helsingistä!!
- Biksu
Ihmettelen kovasti mitä ihmettä tuo nimim. "Kyllästynyt" kaipaa. Molemmat niin P&T kuin KC tarjoaa todella kattavasti ryhmiksiä. Toki 3vuorotyöläisille on vaikea tarjota kaikenkattavaa palvelua, se on pakko myöntää. Itse voin kyllä suositella kumpaa paikkaa tahansa
Itse siirryin KuntoCenteristä P&T:lle juuri ryhmäliikunnan, tilojen siisteyden takia ja laitteiden laadun ja monipuolisuuden takia. Vapaita painojakin tuli keväällä mukavasti lisää, joten niidenkään puutteen takia ei tarvitse harkita vaihtavansa. Olen käynyt vuosia helsingin ja tampereen puolella isommissa ketjuissa ja ei kummasakaan tarjonta ole ollut sen kummalisempaa. Monasti huomattavasti surkeampaa!
Ilokseni huomasin että P&T on myös panostanut vieraileviin ohjaajiin mm. Tytti Kajasniemi ja Nora Vuorio. Molemmat tuttuja bikini-fitness kisoista, mihin itsekkin tähtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559