Siis pappa lyönyt useita kertoja vaimoansa päähän kirveellä. Mikä ihme saa ihmisen tekemään tällästä????
Onko Hyvinkääläiset tuleet hulluiksi? Aseen kanssa ulkoilureiteille kuljetaan ja nyt ki jo kirveen kanssa oma puoliso....
voi voi voi..
sanotaan että helle sekoittaa pään, mutt mitäs tää pakkanen sit tekeekään???
Hyvinkäällä taas heiluttu kirveen kanssa
5
239
Vastaukset 5
- Jouluputki
Miten niin TAAS??? Kerro lisää! Milloin viimeksi ennen tätä! We Want More!!!!
- Poistettu on
näköjään edellisiä viestejä.Aihe arka,vaikka omaishoidon vaikeudet tiedetään.
- :(-
Vanhusten hoito on retuperällä Hyvinkäällä, ettei vaan olisi omaishoitaja väsynyt perusteellisesti ja päätynyt moiseen ratkaisuun. En tiedä tapauksesta tarkemmin, mutta ei olisi Suomessa ensimmäinen kerta. Mihin ihmeeseen ne rahat suolletaan, kun terveydenhoito (vanhustenhoito) on aivan kurjassa jamassa?? Ensin pitäisi saada terveydenhoito kuntoon kaikilla osa-alueilla, sitten vasta haahuilla muiden vähemmän tärkeiden asioiden kanssa.
- Hesarin mukaan
kyseessä on omaishoitaja.
- Surkeutta
Nuorten ja vanhusten asiat on niin huonossa hoidossa ettei mitään rajaa.
työikäiset hoidetaan joten kuten että saadaan veromarkkoja.
Mihin tämä kaikki johtaa?
Ei taida presidentin vaihtokaan auttaa asiaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497