On perkkele reilua porukkaa noi roinarit
Vastaukset 3
- Mauno-Kyllikki
80 % köyhistä on köyhiä ihan itsestään johtuvista syistä.
-koulunkäynti ei ole kiinnostanut
-koulunkäynti on kiinnostanut mutta on opiskeltu jotain sirkustaiteita yms
-hankitaan lapsia vaikka ei ole mitään edellytyksiä niitä elättää
-työnteko ei kiinnosta
-rahankäyttö ei ole hanskassa
-päihdeongelmat
-köyhyys periytyy, vaikka Suomessa opiskelu on ilmaista
Sitten on se n. 20 % joka on sairaita, pienipalkkaisia tai "liian vanhoina irtisanottuja". Näistä pitää sivistysyhteiskunnassa huolehtiakkin. Jokainenhan tietenkin laskee itsensä tähän sairaiden ryhmään, kun on masennusta tms. 80-luvulla masennusta kutsuttiin vielä laiskuudeksi.
Opiskelijat ovat erittäin köyhiä ja sellaisina pysyvätkin koska elinkeinoelämä haluaa joustavaa halpaa työvoimaa.
Eläkeläisillä on usein pienet tulot, mutta myös menot. - - jaska -
sinähän se tulot tiedät
- Mauno-Kyllikki
Itse ajoin 140 km/h, niin ei ollut pölystä haittaa. Ohi vaan, oli siinä stadilaiset ihmeissään kun Espoon skutsista tullaan Subaru Sti:llä ruuhkassa heittämällä ohi. Aktiivinen ajo ja siitä suoriutuminen on kaiken a) ja o). Pitää tietää rajansa, että voi vetää aina limitillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568