niin minäkin tykkään, mut joudun nyt olemaan ilman niitä.
tätä te ette vielä tiedä, minä tykkään myös monista asioista.
yks mitä kaipaan on kylpyamme
tykkäättekö fasupaloista???
11
<50
Vastaukset
- Eikö apinat
nuole itseään puhtaaksi?? Esim kissa tekee sen.
Jos ette, voin sanoa että opin tänään taas uutta. Joo kyllä niitä syö.
Kaipaatko monte lumitöitä? just kippasin lunta pihamaalta, onneksi se on sitä kevyttä pakkaslunta.Tykkään fanipaloista :)
Alkuperäiset on parhaita, mutta myös se tuplasuklaa on tosi hyvää !
Eikö siellä nyt kylpyammetta mistään löytyisi ? - Jos olis vaikka joku edullinen hotellihuone ammeella ja vuokraisit sen päiväksi ;)monte24 kirjoitti:
ei tiällä ole enää mikään edullista, eilenkin meni 100 dollaria huvipuistossa
Täytyy sitten vain nauttia siitä kivasta, mitä siellä löytyy !
Millainen hyuvipuisto se oli ? Tykkäätkö kaikenlaisista kieputtimista ? Mun pääni ei kestä niitä, joten yleensä toimin vain autonkuljettajana ja lippujen ostajana ja katselen maisemia maasta käsin :)monte24 kirjoitti:
ei tiällä ole enää mikään edullista, eilenkin meni 100 dollaria huvipuistossa
Osta leikkiuimallas, siihen kun kippaa vettä sekin käy.
http://www.novodistribuciones.com/img/p/4737-3859-thickboxMasGrand.jpgxena-183 kirjoitti:
Täytyy sitten vain nauttia siitä kivasta, mitä siellä löytyy !
Millainen hyuvipuisto se oli ? Tykkäätkö kaikenlaisista kieputtimista ? Mun pääni ei kestä niitä, joten yleensä toimin vain autonkuljettajana ja lippujen ostajana ja katselen maisemia maasta käsin :)sähköautoista tykkään vain, saa törmäillä sielunsa kylläiseksi, vaik polvet vähän kipeytyis :)
ruby.nyyti kirjoitti:
Osta leikkiuimallas, siihen kun kippaa vettä sekin käy.
http://www.novodistribuciones.com/img/p/4737-3859-thickboxMasGrand.jpgpitäs asua omakotitalossa et tuollaisen vois ostaa.
eihän miul olis ku 100 metriä uimarantaan
nam :) ajattelinki tänään hakea joko suklaata tai sitte mässätä pitsaa ja viettää koti-illan ihan omiin nimiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629