Näin kävi että yksi yritys haluaisi palkata minut töihin. Yritys USA:ssa ja minä asun edelleen täällä Suomessa.
Miten se palkanmaksu tapahtuu noin niinkuin verotuksen puolesta? Miten ilmoitan/jätän ilmoittamatta verottajalle että kerran kuussa tulee palkkaa jenkeistä?
Entäs jos perustaisi Oy:n ja laskuttaisi omaa konsulttipalvelua sinne USAhan. Milloin ja miten vero menee?
Lueskelin vero.fi tuosta käänteisverotuksesta, mutta ei oikein auennut...
Työn laskuttaminen yritykselle USA:ssa?
jenkkimaakari
2
332
Vastaukset 2
- 6+2
Verottajalla on hyvä asiaksapalvelu, ota yhteyttä sinne.
- USA123
Hei.
Jos Floridaan menossa töihin ja mietit fielä omaa firmaakin niin voin vastailla kysymyksiin [email protected]
Älä nyt suomeen maksa veroa :D ku Floridassa tulovero 0%
Muutenkin jos palkallisena nteet niin tarkkana siinä työsopparissa.
Ai niin yritys kannattaa aina ja siitä neuvoja myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483