Tööt, olen jo ollut suhteessa vaimoni parhaan kaverin kanssa 16 vuotta ja rakkautemme vaan syvenee. Meillä kummallakin on perheet ja lapset ja talot ja autot ja koko setti. Perheiden yhteisillä illallisilla/saariretkillä/matkoilla emme voi olla "irti" toisistamme.
Kannattaako kertoa ja tuhota 2 perhettä, vai jatkaa "piilottelua"?
Pidän vaimostani ja Rakastan lapsiani, sexi on kivaa ja vaimoni ymmärtää miua.
Silti toinen tuntuu ja on ihananpi?
Tiedän että hän tuntee samoin, erossa menetän hyvän ystävän(vaimo) ja lapset, koska työnipuolesta olen pois paljon Suomesta. Vastineeksi saisin Rakkauden joka kestää yli kuoleman.
Kokemuksia? Ehdotuksia?Neuvoja?
Vaimo vs. vaimon bestis
Razanamaz
3
213
Vastaukset
- ....
Hyi mikä huoripukki, häpeä.
- ~cissi~
16 vuotta ja vasta nyt tulet kysymään meiltä neuvoa! Kenen luvalla tätä on tähän saakka jatkunut? Ja miten lattea suhde on alun pitäen oikein ollut, kun 16 vuoden jälkeen syvenee?
- Leajaraakel
No ootpahan tollo jos moisen paratiisimaisen olotilan rikot. Kaksi ihanaa naista, toinen pyykkää kalsarisi ja toinen saa seurassasi keskittyä olemaan iki-ihana.
Olet kuin muslimi tai raamatunhistorian patriarkka jolla on kaksi vaimoa. Usko pois, tuo ei tuosta enää parane. Pahentua voi kyllä monin tavoin paljastusten myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591