Ovatko nykyaikaiset turvavarusteet sittenkin turhia ?
Niidenhän pitäisi pelastaa tällaisilta onnettomuuksilta, mutta toisin kävi.
Miksi ajonvakautus, luistonesto ja abs-jarrut eivät auttaneet ??
4
116
Vastaukset
- rdhwhw
Kehä 3 sisällä asuvien ajotaidot ovat sitä luokkaa ettei mikään turvajärjestelmä estä kolareita.
- ziguli diesel
Ennen oli paljon sekeämpää ja halvempaa, kun kaikki maailman turvajärjestelmät oli integtoitu rattiin ja siihen keskimmäiseen polkimeen. Niinku amazonissa esim.
- ABSDCGERP...
Mikään järjestelmä ei kumoa fysiikan lakeja.
Kun edessä on seisova suma, takaa liian lujaa tuleva törmää siihen automaattisesti vaikka olisi mitä kirjaimia auton mukana. Avainsana on tuo liian lujaa. Kun se toteutuu liian lähellä, mitään ei ole tehtävissä. Hyvä kuski voi ehkä vielä onnistua väistämään ulos tieltä. Keskinkertainen vain törmää. Varovainen ei alkujaankaan tullut liian lujaa.
Jostain syystä nykyään ei välitetä turvallisuudesta. Aina pitää olla kesäkeli ja rajoituksen mukainen nopeus, muuten elämä menee sekaisin. Ja minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ensin vaikka olosuhteet ovat mitä.
Ihmettele siinä sitten että kolmikirjaimiset lyhenteet menevät luttuun... - Oomma tyhymiä
Sokeat ja älykääpiöt tarvitsevat törmäyksenestolaitteen.
Heitä on kuvista päätellen riittävästi, siihen, että kaikille pakolliseksi.
Voi varantaa muiden turvallisuutta, jos laite pitää turvaväliä,
ja ohittajat toistuvasti tulevat eteen pienentämään etäisyyttä,
josta seuraa nopeuden laskun kierre ja peräänajo.
Moni kokenut autoilija ei halua minkään puuttuvan ajamiseensa.
Siksi turvajärjestelmä on pois kytkettynä.
Hätävilkkuja saa Suomessa käyttää vasta kun kolarisuma on täysin pysähtynyt.
Virossa hätävilkkuja on käytettävä, jos ajovalo on pimeä.
Meillä ei vaarasta saa varoittaa näkyvällä valomerkillä.
Turvallisuus on häpeällistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440