niin se on se että täällä voi höylätä leukansa joka päivä ilman ikäviä haavoja,korkea ilmankosteus mahdollistaa sen
jos jotain positiivista täytyy tiältä etelästä löytää
4
66
Vastaukset
- Uuno.T.
Tarkoittaako tuo myös sitä, että sikäkäliset naiset eivät rupsahda kovin nuorina.
auringon vanhentava vaikutus ihoon etenkin kaulasta ylöspäin tiedetään jo entuudestaan, eli finski naiset näyttää yleensä vanhempina nuoremmilta ku etelän sisaret.
en tiedä mitenkä pakkaset rasittaa ihoa
- beeda*
En ajele naamaani (n), mut ilman kosteus ja lämpö on yksi niistä syistä, miksi olen harkinnut muuttoa etelämmäksi. Iho on lähes normaali pidemmillä matkoilla etelään. Ihan kypsä tähän kuivaan kutinaan. Atopia on pohjoisen asukkien vaiva.
Toi on totta. Tuolla perinteisillä Kanariansaarillakin huomaa ton, etenkin muksujen ihossa, miten iho oikein kiittää, kun pakkasista tulee etelän kosteuteen. Samoin tukka ja itsellä silmät. Piilolinssit ja pakkanen ei ole hyvä yhdistelmä. Silmät kuivuu päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473028
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222308
- 372292
- 281941
- 331688
- 861657
- 401630
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161546- 221463