Kuinka moni on oikeasti löytänyt suomi24 pysyvän suhteen?

Miipu.

Ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää kuinka moni on täältä bongannut sen oikean tai edes jonkinlaisen pysyvän suhteen joskus?
Itsehhän löysin suomi24 treffipalstalta nykyisen mieheni, olemme 4 vuotta jo yhdessä. Olemme erittäin onnellisia, kihloissakin olemme.
Haluan vaan sanoa, että kyllä tätä kautta voi löytää itselleen puolison :)

334

15159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+14

      vai niin.

      • mies 28v

        Niin, se on totta, että kyllä netistä voi löytää itselleen kumppanin.Kyse onkin sitten minkälaiset ihmiset voivat löytää ja minkälaiset pyörivät pääasiallisesti näillä sivuilla.

        Oman kokemukseni perusteella nämä ihmiset eivät ole syvintä sorttia, jotka ajattelisivat asioista kauhean syvällisesti tai tekisivät syvä analyysiä itsestään tai elämästä.Monelle riittää se, että löytyisi kumppani, jonka kanssa olisi mukava olla yhdessä ja päälle ulkonäölliset seikat, harrastukset, vapaa-ajan aktiviiteetit yms.
        Suhdanneluku näillä on luonne sekä ajatusmaailma 25% / muut 75%.

        Ja olenkin miettinyt, että missä on ne ns. normaalit ihmiset, missä voi tavata oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka näkevät maailmaa laajasti ja tietävät vielä mitä haluavat.Netissä se ei kuitenkaan ole.


      • kirjavakissa
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, se on totta, että kyllä netistä voi löytää itselleen kumppanin.Kyse onkin sitten minkälaiset ihmiset voivat löytää ja minkälaiset pyörivät pääasiallisesti näillä sivuilla.

        Oman kokemukseni perusteella nämä ihmiset eivät ole syvintä sorttia, jotka ajattelisivat asioista kauhean syvällisesti tai tekisivät syvä analyysiä itsestään tai elämästä.Monelle riittää se, että löytyisi kumppani, jonka kanssa olisi mukava olla yhdessä ja päälle ulkonäölliset seikat, harrastukset, vapaa-ajan aktiviiteetit yms.
        Suhdanneluku näillä on luonne sekä ajatusmaailma 25% / muut 75%.

        Ja olenkin miettinyt, että missä on ne ns. normaalit ihmiset, missä voi tavata oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka näkevät maailmaa laajasti ja tietävät vielä mitä haluavat.Netissä se ei kuitenkaan ole.

        heh,,sulla on "pikkasen" subjektiivinen katsantokanta =) Ei kai silä ny väliä ole missä tyyppi on tavattu sen pysyvyyden suhteen,,yhtä hyvin joku baarissa tai vaikka KIRKOSSA tavattu lähtee käpälämäkeen =)))
        Sain makeat naurut, mut toivottavastai emme koskaan osu kasvokkain missään, en voi sietää typeryksiä =))


      • mies 28v
        kirjavakissa kirjoitti:

        heh,,sulla on "pikkasen" subjektiivinen katsantokanta =) Ei kai silä ny väliä ole missä tyyppi on tavattu sen pysyvyyden suhteen,,yhtä hyvin joku baarissa tai vaikka KIRKOSSA tavattu lähtee käpälämäkeen =)))
        Sain makeat naurut, mut toivottavastai emme koskaan osu kasvokkain missään, en voi sietää typeryksiä =))

        Niin, en sanonutkaan että, onko sillä mitä väliä missä tapaa toisen. Kerroinkin minkälaiset ihmiset hakeutuvat nettideitin ääreen noin pääasiallisesti.Ainahan on siis poikkeuksia.
        Ja lueppa ihan oikeasti noita profiileja niin lyödät samat höpinät ja kuvaukset.
        Se on sellasta tyyppillistä small talkia mitä vois heittää jokaisen kanssa vaikka bussipysäkillä.Ei mitään sisältöä.

        Itse tein tammikuun alussa kokeilun missä kerroin pitkästi, syvällisen näkemyksen parisuhteesta.Lopputuloksena sain, että naiset joko kiinnostuivat ja kävivät lukemassa useamman kerran tai sitten se yksi kerta riitti.
        Tietysti, ne jotka kiinnostuivat oli selkeä vähemistö, mutta niillä oli myös jotain muuta tyyppilliseen lätinään poikkeavaa vaikka ei ollutkaan pitkästi kerottu.

        Ja samoin, en voi sietää typeryksiä, joten toivottavasti ei ikinä kohdata ;)


      • VILI VILPERI
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, en sanonutkaan että, onko sillä mitä väliä missä tapaa toisen. Kerroinkin minkälaiset ihmiset hakeutuvat nettideitin ääreen noin pääasiallisesti.Ainahan on siis poikkeuksia.
        Ja lueppa ihan oikeasti noita profiileja niin lyödät samat höpinät ja kuvaukset.
        Se on sellasta tyyppillistä small talkia mitä vois heittää jokaisen kanssa vaikka bussipysäkillä.Ei mitään sisältöä.

        Itse tein tammikuun alussa kokeilun missä kerroin pitkästi, syvällisen näkemyksen parisuhteesta.Lopputuloksena sain, että naiset joko kiinnostuivat ja kävivät lukemassa useamman kerran tai sitten se yksi kerta riitti.
        Tietysti, ne jotka kiinnostuivat oli selkeä vähemistö, mutta niillä oli myös jotain muuta tyyppilliseen lätinään poikkeavaa vaikka ei ollutkaan pitkästi kerottu.

        Ja samoin, en voi sietää typeryksiä, joten toivottavasti ei ikinä kohdata ;)

        Mies 28. Olet oikeassa. Luin juuri viikolla lehdestä, että henkilöt jotka ovat näillä senssi ym palstoilla naamakirja mukaan lukien, ovat sosiaalisilta taidoiltaan surkeita. Heidän sosiaaliset taitonsa ovat vain virtuaalisia. Voin vain kuvitella, kun löytävät toisensa netissä ja alkavat seurustelmaan, niin ei ole varmaan kovin kaksista ja sitten jatketaan edelleen sitä metsästystä (josko löytyisi parempi) netin kautta, nyt vain erona se, että sen joutuu tekemään salaa puolisoltaa. Nämä ihmiset ovat koukussa nettiin eivätkä lopeta sitä siihen kun senhetkinen kumppani on löytynyt. Jos joku nettiroikkuja muuta väittää, hän valehtelee.


      • Nainen 25
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, se on totta, että kyllä netistä voi löytää itselleen kumppanin.Kyse onkin sitten minkälaiset ihmiset voivat löytää ja minkälaiset pyörivät pääasiallisesti näillä sivuilla.

        Oman kokemukseni perusteella nämä ihmiset eivät ole syvintä sorttia, jotka ajattelisivat asioista kauhean syvällisesti tai tekisivät syvä analyysiä itsestään tai elämästä.Monelle riittää se, että löytyisi kumppani, jonka kanssa olisi mukava olla yhdessä ja päälle ulkonäölliset seikat, harrastukset, vapaa-ajan aktiviiteetit yms.
        Suhdanneluku näillä on luonne sekä ajatusmaailma 25% / muut 75%.

        Ja olenkin miettinyt, että missä on ne ns. normaalit ihmiset, missä voi tavata oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka näkevät maailmaa laajasti ja tietävät vielä mitä haluavat.Netissä se ei kuitenkaan ole.

        Yhtälailla lenkkipolulta, baarista, kaupankanssalta, koulun penkelitä tai mistä kukakin oman kultansa löytää on näitä ei syintä sorttia olevia ihmisiä. Tosia on että se ainoa ja oike voi olla toisella puolella maailmaa ja hän ei silloin kävele sinua vastaan kadulla eiä hae kotiovelta.

        Ei se nettideittailu sinäänsä eroa baaripokista. Sieltä tulee öreltävä ääliö juttelemaan... Ei kiitos! Näitä löytyy kaikkialta. Deittailu missä vain on ikäänkuin arpapelia joko voittokolahta tai sitten ei.

        Jos sitä kumppania hakee niin eikös kannata ottaa kaikki maholliset kanavat käyttöön.

        Itse olen täyspäisen oman kullan löytänyt suomi24 treffipalstalta. Ja tyytyväinen olen.


      • Nainen vm-64
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, se on totta, että kyllä netistä voi löytää itselleen kumppanin.Kyse onkin sitten minkälaiset ihmiset voivat löytää ja minkälaiset pyörivät pääasiallisesti näillä sivuilla.

        Oman kokemukseni perusteella nämä ihmiset eivät ole syvintä sorttia, jotka ajattelisivat asioista kauhean syvällisesti tai tekisivät syvä analyysiä itsestään tai elämästä.Monelle riittää se, että löytyisi kumppani, jonka kanssa olisi mukava olla yhdessä ja päälle ulkonäölliset seikat, harrastukset, vapaa-ajan aktiviiteetit yms.
        Suhdanneluku näillä on luonne sekä ajatusmaailma 25% / muut 75%.

        Ja olenkin miettinyt, että missä on ne ns. normaalit ihmiset, missä voi tavata oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka näkevät maailmaa laajasti ja tietävät vielä mitä haluavat.Netissä se ei kuitenkaan ole.

        Älä muuta viserrä! :)


      • kirjavakissa kirjoitti:

        heh,,sulla on "pikkasen" subjektiivinen katsantokanta =) Ei kai silä ny väliä ole missä tyyppi on tavattu sen pysyvyyden suhteen,,yhtä hyvin joku baarissa tai vaikka KIRKOSSA tavattu lähtee käpälämäkeen =)))
        Sain makeat naurut, mut toivottavastai emme koskaan osu kasvokkain missään, en voi sietää typeryksiä =))

        Erittäin hyvin sanottu:) Itse tapasin monta naista netistäkin, ennen kuin löysin sellaisen jonka kans olen ollut jo yli 4v yhdessä. Ja hän myös netistä. Sitten ehkä voi heittää vähän ennakkoluuloja jos hakee seuransa mielisairaalasta tai vankilasta:D


      • Paljon piparia
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, se on totta, että kyllä netistä voi löytää itselleen kumppanin.Kyse onkin sitten minkälaiset ihmiset voivat löytää ja minkälaiset pyörivät pääasiallisesti näillä sivuilla.

        Oman kokemukseni perusteella nämä ihmiset eivät ole syvintä sorttia, jotka ajattelisivat asioista kauhean syvällisesti tai tekisivät syvä analyysiä itsestään tai elämästä.Monelle riittää se, että löytyisi kumppani, jonka kanssa olisi mukava olla yhdessä ja päälle ulkonäölliset seikat, harrastukset, vapaa-ajan aktiviiteetit yms.
        Suhdanneluku näillä on luonne sekä ajatusmaailma 25% / muut 75%.

        Ja olenkin miettinyt, että missä on ne ns. normaalit ihmiset, missä voi tavata oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka näkevät maailmaa laajasti ja tietävät vielä mitä haluavat.Netissä se ei kuitenkaan ole.

        No minä ja jakorasia Eija Vantaalta


    • elisabet85

      Minä ja avomieheni löysimme toisemme kyseisen palstan kautta, nyt oltu yhdessä jo reilun 6 vuotta, kihloissa olemme ja tulevana kesänä olisi tarkoitus häitä tanssia. =)
      Hieman olin alkujaan itse epäileväinen voiko todella löytää sen toisen puoliskonsa tuollaisen palstan avulla, mutta niin väin kävi enkä hetkeäkään ole katunut valintaani. =)

      • Täältä löytyi vaimo 4v sitten, kaikki meni todella hienosti..kunnes arkipäivä alkoi..avioero vireille vuodenvaihteessa. Tällä samalla palstalla X kirjoitteli miten on löytynyt unelmien mies. Aika surullista, mut elämää sit kai vaan!


      • Ei kaikki osaa
        tenkka.poo kirjoitti:

        Täältä löytyi vaimo 4v sitten, kaikki meni todella hienosti..kunnes arkipäivä alkoi..avioero vireille vuodenvaihteessa. Tällä samalla palstalla X kirjoitteli miten on löytynyt unelmien mies. Aika surullista, mut elämää sit kai vaan!

        Tuo on hienoa teille jotka voitte löytää ihmisen tietokoneen avulla.

        Se että jokainen voisi löytyy netti laitteilla tekstaillen rakkaan elämänkumppanin on harhaa, nimittäin se on ihmisluonteesta kiinni, kaikki eivät syty tästä romanttisessa mielessä.

        Internetissä tapahtuva tiedonsiirtohan ei sinänsä ole suunniteltu deittailuun, vaan käytännön asioiden viestittämiseen.

        No kai joskus kivikaudellakin kun muut ihmisapinat söivät banaaneja, oli niitä jotka sanoivat: 'ovathan nuo banaanit hyviä, mutta ovathan nuo banaanit tavallaan myös dildoja'

        Heheh, noh vitsi vitsinä :) Olen sitä mieltä että näiden laitteiden avulla ei kaikki voi löytää sitä niin sanottua oikeaa rakkautta, eikä heidän sitä tarvisi edes yrittää. Toivon myös hieman huumorintajua suomi24 sensuurissa.


      • madam661

        Itse kävin useimmillakin treffeillä. Sitten päätin vielä ne viimeiset käydä ennenkuin sivuja vaihdan. Niillä viimeisillä treffeillä ollaan vielä ainakin toistaiseksi. Kyllä löytää kun kärsivällisyyttä riittä :D


      • tenkka.poo kirjoitti:

        Täältä löytyi vaimo 4v sitten, kaikki meni todella hienosti..kunnes arkipäivä alkoi..avioero vireille vuodenvaihteessa. Tällä samalla palstalla X kirjoitteli miten on löytynyt unelmien mies. Aika surullista, mut elämää sit kai vaan!

        Miten voi seurustella peräti neljä vuotta ilman, että tulee arki vastaan?


      • Doris4
        madam661 kirjoitti:

        Itse kävin useimmillakin treffeillä. Sitten päätin vielä ne viimeiset käydä ennenkuin sivuja vaihdan. Niillä viimeisillä treffeillä ollaan vielä ainakin toistaiseksi. Kyllä löytää kun kärsivällisyyttä riittä :D

        Kärsivällisyyttä tosiaan. Pidän itseäni aivan selväpäisenä, vaan ei ole napannut.
        Palstalla olen jo "roikkunut" pari vuotta.


      • joukahainen2
        Ei kaikki osaa kirjoitti:

        Tuo on hienoa teille jotka voitte löytää ihmisen tietokoneen avulla.

        Se että jokainen voisi löytyy netti laitteilla tekstaillen rakkaan elämänkumppanin on harhaa, nimittäin se on ihmisluonteesta kiinni, kaikki eivät syty tästä romanttisessa mielessä.

        Internetissä tapahtuva tiedonsiirtohan ei sinänsä ole suunniteltu deittailuun, vaan käytännön asioiden viestittämiseen.

        No kai joskus kivikaudellakin kun muut ihmisapinat söivät banaaneja, oli niitä jotka sanoivat: 'ovathan nuo banaanit hyviä, mutta ovathan nuo banaanit tavallaan myös dildoja'

        Heheh, noh vitsi vitsinä :) Olen sitä mieltä että näiden laitteiden avulla ei kaikki voi löytää sitä niin sanottua oikeaa rakkautta, eikä heidän sitä tarvisi edes yrittää. Toivon myös hieman huumorintajua suomi24 sensuurissa.

        Ennen vanhaan etsittiin elämänkumppaneita kirjeenvaihtoilmoitusten perusteella. Nyt on käytössä sama systeemi, mutta vähän nopeammassa muodossa. Esim minun vanhempani tapasivat kirjeenvaihdon kautta. Ensimmäisellä tapaamisella menivät kihloihin, toisella tapaamisella naimisiin. Ja elivät suht onnellisina kuolemaan asti. Kaikki eivät löydä kumppaniaan siitä naapurista, ja onhan se jo genetiikan kannaltakin hyvä, jos välillä käydään "merta edempänä kalassa".


      • wagnerts kirjoitti:

        Miten voi seurustella peräti neljä vuotta ilman, että tulee arki vastaan?

        Siten, että on viikot töissä toisella paikkakunnalla.. Kun näkee vain harvoin, on se yleensä mukavaa, koska molemmat on kaivannut toista. Pysyy suhde virkeänä. Mutta on tässäkin omat huonot puolet, eikä varmasti sovi kaikille pariskunnille. Ja toivon, että tälläinen ei kestäisi toista 4vuotta, vaan pääsisin muuttamaan rakkaan kans yhteen ja kokemaan sen, kun oikeasti tulee arki vastaan.


      • Niin no

        Voi varmastikin löytyä joku ja se on pieni ihme. Tuppaa vaan olemaan niin että tänne tulee suurin määrä elämässä epäonnistuneita. Löydäpä sitten niiden joukosta se itselle sopivin jonka kanssa suhde myös kestää. Se on jo vaikeampaa.


    • yks vi.tun ruma mies

      Annas kun arvaan. Mies oli hyvännäköinen ja varakas?

      • höpöööö

        Tuskin suomi24:stä hirveesti löytyy varakkaista miehiä. Mietis ny.


      • höpöööö
        höpöööö kirjoitti:

        Tuskin suomi24:stä hirveesti löytyy varakkaista miehiä. Mietis ny.

        *varakkaita


      • löytänyt jo27
        höpöööö kirjoitti:

        Tuskin suomi24:stä hirveesti löytyy varakkaista miehiä. Mietis ny.

        Kumma kyllä, löytyy. Raha kun ei tee onnellisksi yksinäään. Montakin oikeasti varakasta olen tavannut.


      • kikka4

        No kaipa se hyvännäköinen varakas mies valitsee hyvännäköisen ja varakkaan naisenkin...


    • Miipu.

      Se on ikävää aina kun ero tulee. Joskus elämässä käy niin vaikkei haluiskaan :/ En minäkään sano että tiedän 100 % varmaksi, että tulen olemaan nykyiseni kanssa yhdessä lopun elämääni. Aina saa toivoa ja tällä hetkellä ainakin menee loistavasti. Mieheni ei todellakaan ole rikas, mutta hyvännäköinen minun mielestä. Jokainen saa itse luokitella mikä on hyvännäköinen ja mikä ei. Minä ainaki rakastuin siihen mitä hänen sisällään on, enkä tuijottanut ulkonäköä..

      • Tuskinpa on edes

        tosissaan yritetty selvittää asioita. Eroa vaan pöytään koska se on helpoin tie.


    • olubj

      tapasin yhden naisen ihan vasta täältä.. lähellä kun asutaan niin paljon on aikaa vietetty yhdessä, vielä ei oo napannu täysillä mutta sängyssä on kivaa!

      • marian hossa

        Ois kiva tavata 18 naista täällä ja löytää täältä suhde johon kuuluisi 5 koiraa 3 kissaa ja 2 hevosta ja 5 s/ip juhlat


    • OnnellinenPossu

      Vajaa vuosi sitten törmättiin todellisen sattuman kautta Suomi24 sätissä. Siitä ajankuluttamisesta sitten syntyikin samantien jotain suurta ja ihanaa, tunteet saivat vallan ja siitä hetkestä kolmen viikon päästä jo seurusteltiin.

      Välimatkasta huolimatta ollaan nähty tosi paljon ja yhteydenpito muutenkin on säännöllistä. Tällä hetkellä suunnitellaan yhteenmuuttoa tosissaan. Kaksi toisilleen sopivaa vaan löysivät toisensa. Rakkaus tuli ja valtasi mielen.

      Että näinkin voi käydä...juuri silloin kun sitä vähiten edes etsii:)

      • saaanko kysyä millainen teidän ensi tapaaminen oli mistä juttelitte teitte ?
        kun olen tavannut täällä yhden mukavan miehen , ja kiinnostusta visiin oli puolin ja toisin mutta tunnelma on silti hirveän jäykkä välillä ja varautunut.,.,,voiko sille tehdä mitään ? kuitenkin on samoja kiinnostuksen kohteita ym...olen ollut niin kauan yksin etten tiedä miten tulisi toimia...etten pilaa juttua alkuunsa..


      • elävääelämää
        hunajainen79 kirjoitti:

        saaanko kysyä millainen teidän ensi tapaaminen oli mistä juttelitte teitte ?
        kun olen tavannut täällä yhden mukavan miehen , ja kiinnostusta visiin oli puolin ja toisin mutta tunnelma on silti hirveän jäykkä välillä ja varautunut.,.,,voiko sille tehdä mitään ? kuitenkin on samoja kiinnostuksen kohteita ym...olen ollut niin kauan yksin etten tiedä miten tulisi toimia...etten pilaa juttua alkuunsa..

        Siinäpä se juttu onkin, jos sopivan tapaa on oltava alusta saakka luonnollista jopa hyvä olla yhdessä, ei suhde tule tekemällä.Roikuin täältä tavatun, tosin itseni haitaksi jäin entiseen juomariin kiini ,oli pelimies, ja kohta myös viina maistui ,tosin oma vikaa kun en heti tajunnut. Kaikki meni turhaan olla tukena ym. yhtä tyhmää. Vihdoin tajusin aikani mennee hukkaan, katselin elämää oikeesta tapaamispaikoista, pian olikin asiallisia miehiä jotka kiinosti. Ja syksystä saakka kovin tiiviisti on oltu yhdessä,Tavattu kasvotusten erittäin kivan tasapainoisen miehen sainkin.


      • hunajainen79 kirjoitti:

        saaanko kysyä millainen teidän ensi tapaaminen oli mistä juttelitte teitte ?
        kun olen tavannut täällä yhden mukavan miehen , ja kiinnostusta visiin oli puolin ja toisin mutta tunnelma on silti hirveän jäykkä välillä ja varautunut.,.,,voiko sille tehdä mitään ? kuitenkin on samoja kiinnostuksen kohteita ym...olen ollut niin kauan yksin etten tiedä miten tulisi toimia...etten pilaa juttua alkuunsa..

        Eikö tuo rakkaan valloitus ole sellasta psygologista sodankäyntiä :)
        Kullastahan täytyy koittaa sen puheiden pohjalta ottaa kaikki selville:)
        Leffassa tai syömässä tai jossain yhteises kiinostavassa paikassa, et tunnelma on rento.
        Tällänen ujo vanhapoika kuten minä ei myöskään ole mikään asiantuntija :)
        Kai sitä muuri ois jo se vaimo ja 10 luksus.


      • joukahainen2
        hunajainen79 kirjoitti:

        saaanko kysyä millainen teidän ensi tapaaminen oli mistä juttelitte teitte ?
        kun olen tavannut täällä yhden mukavan miehen , ja kiinnostusta visiin oli puolin ja toisin mutta tunnelma on silti hirveän jäykkä välillä ja varautunut.,.,,voiko sille tehdä mitään ? kuitenkin on samoja kiinnostuksen kohteita ym...olen ollut niin kauan yksin etten tiedä miten tulisi toimia...etten pilaa juttua alkuunsa..

        Skype on kokeilemisen arvoinen juttu tutustumisessa


      • joukahainen2 kirjoitti:

        Skype on kokeilemisen arvoinen juttu tutustumisessa

        jep, se juttu sitten kuihtui yhtä nopeasti kuin alkoi, muttauusi on löytynytm, aja puoli vuotta takana, skypen siitä kiitos :)


    • en aiemmin uskonut siihen Oikeaan, vaan lähinnä siihen Vähiten Väärään,
      kunnes eräänä tylsänä lokakuun iltana, vuonna 2010, minä aikani kuluksi keskustelupalstoilla täällä seikkaillessani Häneen ensi kerran törmäsin..
      jatkoimme juttelua yksityisviesteillä alkuun ihan vaan kaveripohjalta, mut aika pian kumpikin alkoi huomata ettei pelkästä ystävyydestä tulisi mitään, kun toinen vaan tuntui niin tutulta, niin oikealta..
      välimatkaa meillä oli reilut 600 kilometriä, minkä minä matkustin ensi kerran 30.12.2010, myöhemmin tuota väliä matkattiin puolin ja toisin, välillä yksin - välillä yhdessä, siihen saakka kun viimein muutimme yhteen kesäkuun alussa.
      aika pian sen jälkeen jo menimme kihloihin.

      olen yhä edelleen välillä ihan ihmeissäni tästä,
      eihän tällaista tapahdu kuin elokuvissa..

      • tatjanani mun

        Onnea vaan sinne Turkmenistaniin, missä profiilisi mukaan nykyään asustelet. Mitenkäs siellä muuten tuo avioliittolaki on kirjoitettu, meinaan vaan jos sittenkin tulee jossain vaiheessa tarvetta erilleen muuttaa ja jakaa kiput ja kihvelit tasan ja sopia mahdollisten lasten tapaamisista ja huollosta?


      • tatjanani mun kirjoitti:

        Onnea vaan sinne Turkmenistaniin, missä profiilisi mukaan nykyään asustelet. Mitenkäs siellä muuten tuo avioliittolaki on kirjoitettu, meinaan vaan jos sittenkin tulee jossain vaiheessa tarvetta erilleen muuttaa ja jakaa kiput ja kihvelit tasan ja sopia mahdollisten lasten tapaamisista ja huollosta?

        niin no, profiilinsa mukaan puoliskoni taas asuisi Vanuatulla..

        olen myöskin hieman liian nuori kansakoulun käyneeksi,


    • hyvin on menny

      Maaliskuun 1. päivä tulee kaks vuotta täyteen. Asutaan yhdessä.

    • Daddy Cool

      Vuosi ollaan seukattu. Pysyvyydestä ei vielä tiedä, mutta hyvältä näyttää tähän saakka; kaikista ristiriidoista ollaan selvitty. Elämäntilanteemme ovat sellaiset, että tuskin muutamme ihan lähivuosina yhteen, mutta suhde toimii näinkin todella hyvin.

    • Onnstnt

      Tänään tulee kolme vuotta ensitapaamisesta. Lasketaanko se?

      Tulevaisuus näyttää mukavalta. Yhdessä on äärettömän hyvä olla. Molempien mielestä (vaikka itse sanonkin) elämänkatsomuksemme menevät hyvin yksiin. Suhde uudistetaan joka päivä, se ei ole mikään itsestäänselvyys.

      Kyllä täältä voi löytää puolison. Tarkka, nopea ja rehellinen pitää olla. Loppu on sitten historiaa.

      • tähhähäkö

        Miten suhde uudistetaan joka päivä?


      • Onnstnt
        tähhähäkö kirjoitti:

        Miten suhde uudistetaan joka päivä?

        Siten, että toinen ei ole itsestäänselvyys. Emme asu yhdessä emmekä aio näillä näkymin naimisiin. Olemme yhdessä päivä kerrallaan -periaatteella. Niin kauan kuin kummallakin on halu jatkaa, tällä mennään. Toki joitain asioita suunnitellaan vuodeksikin etukäteen jo tässä vaiheessa. Emme kuitenkaan ole mitään teinejä enää...

        Mietipä itse mikä olisi vastaus kysymykseen. ;-)


      • se hitaampi
        Onnstnt kirjoitti:

        Siten, että toinen ei ole itsestäänselvyys. Emme asu yhdessä emmekä aio näillä näkymin naimisiin. Olemme yhdessä päivä kerrallaan -periaatteella. Niin kauan kuin kummallakin on halu jatkaa, tällä mennään. Toki joitain asioita suunnitellaan vuodeksikin etukäteen jo tässä vaiheessa. Emme kuitenkaan ole mitään teinejä enää...

        Mietipä itse mikä olisi vastaus kysymykseen. ;-)

        Kirjoitat, että pitää olla tarkka, nopea ja rehellinen. Rehellisyys on tosi tärkeää. Mitä tarkoitat nopeudella? Sitäkö, että hyvät menevät nopeasti ;) ja jotta sellaisen löytäisi, pitää toimia nopeasti, kun tällainen ihanuus deittipalstoille ilmaantuu? Vai minkälaista nopeutta tarkoitat?


      • Onnstnt
        se hitaampi kirjoitti:

        Kirjoitat, että pitää olla tarkka, nopea ja rehellinen. Rehellisyys on tosi tärkeää. Mitä tarkoitat nopeudella? Sitäkö, että hyvät menevät nopeasti ;) ja jotta sellaisen löytäisi, pitää toimia nopeasti, kun tällainen ihanuus deittipalstoille ilmaantuu? Vai minkälaista nopeutta tarkoitat?

        Juuri sitä. Hyvät eivät täällä kauan notku.

        Myös sitä että kannattaa tavata mahdollisimman pian. Silä tavalla vain näkee jos toisessa on joku ihan mahdottomana pidettävä juttu. Se voi olla mitä vain mitä et netissä koe. Esim. itselleni sattui treffaillessa yksi kumppaniehdokas, joka toisti tapaamisen aikana ainakin 60 kertaa sanomani lauseen lopun tyyliin Leena Heffner. Ei tarvinut tavata toista kertaa.

        Nykyinen kumppanini oli juuri poistamassa profiiliaan kun lähetin ensimmäisen viestin. Siinä tilanteessa pari-kolme ensimmäistä viestiä ratkaisevat _paljon_. Siinä kannatti olla nopea mutta huolellinen. Vastaa siihen mitä kysytään, kysyä sopivasti lisää ja kertoa itsestään sen mitä haluaa siinä vaiheessa kertoa. Kuten huomaat, tekstiä tulee kun on kiinnostava aihe...

        Tulevan suhteen kannalta on tosi paljon tärkeämpää että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajatusmalleja kuin se, miltä sattuu näyttämään. Näitä asioita kirjoittelu avaa nopeasti kun siihen vähän jaksaa panostaa.


      • hyu
        tähhähäkö kirjoitti:

        Miten suhde uudistetaan joka päivä?

        Pienillä kohteliaisuuksilla ja silloin tällöin jotain tuo hänelle ei välttämättä kukkia. Mutta jotain muuta esim. jos hän kaipaa jotain semmoista keittiö tarviketta tai jotain muuta tarviketta mikä arkea helpottais niin semmonen voisi tehdä vaikutuksen. Joku kiva tavara silloin tällöin ja omaa aikaa niin eiköhän se sillä mene.


      • Onnstat
        hyu kirjoitti:

        Pienillä kohteliaisuuksilla ja silloin tällöin jotain tuo hänelle ei välttämättä kukkia. Mutta jotain muuta esim. jos hän kaipaa jotain semmoista keittiö tarviketta tai jotain muuta tarviketta mikä arkea helpottais niin semmonen voisi tehdä vaikutuksen. Joku kiva tavara silloin tällöin ja omaa aikaa niin eiköhän se sillä mene.

        Itse asiassa muuten juurikin ei näin.

        Kumppanini ehdottomasti ei tahdo mitään yllätyksiä. Kukat ovat ok jos niitä on aikaa hoitaa ja ihailla. Mutta omat kotitarvikkeensa hän tahtoo hankkia itse. Jotain isompaa voidaan ostaa yhdessä, mutta _ei_ yllätyksenä.

        Omaa aikaa järjestyy molemmille kun on sopivasti erilaisia harrastuksia. Ei sitä koko aikaa voi kahdestaan olla. Aikuisilla ihmisillä on omiakin kavereita.


      • kirjavakissa
        tähhähäkö kirjoitti:

        Miten suhde uudistetaan joka päivä?

        Jos et sitä osaa, suhteesi tuskin ovat onnellisia =)


    • Piipiäinen

      Muutama vuosi sitten täältä treffeiltä löysin elämäni Miehen. :) Joka ei ole rikas eikä mikään kiiltokuvakomistuskaan. Mutta minun silmissäni hän on se kaikkein komein! Vajaa 180cm, parrakas duunari.. jolla keskustelutaitoa ja kykyjä/tietoa enempi, kuin monella korkeammin koulutetulla tyypillä.

      Pari vuotta koht avioliittoakin takana. On punainen tupa ja koira pihassa ;)

      En olisi uskonut ihan näin hyvän mäihän käyvän aikoinaan.. minä, persjalkainen hiirulainen tunnen itseni joka päivä pieneksi prinsessaksi mieheni seurassa!
      Ei sillä, etteikö meilläkin olisi muutamia mutkia matkaan tullut.. mutta ne kuuluu arkeen, jossa yhdessä rämmitään kohti parempaa.

    • ent. treffaaja

      Ja täällä kans! Vuoden verran seurusteltu maailman ihanimman ihmisen kanssa! Kumpikin kerran jo avioeronneita, joten uutenn avioliittoon ei vielä mikään kiire!
      mahdottoman onnellisia olemme kumpikin!

    • 16+2

      no lasketaanko,kun tutustuin kuvakkeen kautta nykyisen poikaystäväni ja parin kuukauden päästä tulee vuosi täyteen :) Välimatkaa oli n. 240km ja mies kävi yleensä aina kotonani ja välillä mut hakemaan kotipaikkakunnallensa :) Muutettiin 6kk seurustelun jälkeen yhteen ja tässä on 4kk asuttu samankaton alla . En koskaan ajatellt löytäväni netkin kautta itselleni poikaystävääni,kun se yhtäkkiä kävikin toteen :) Hauskaa siinä oli,kun en ollut koskaan ennen ollut treffeillä ja sitten ensimmäisellä kerralla heti onnisti ja onnellisia ollaan! :)

    • Dippis

      Reilu vuosi oltu yhdessä ja toivottavasti monta myös edessä. Treffien kautta tavattiin, kirjoteltiin aika pitkään koska alkuun en ollut ollenkaan varma haluanko edes tavata koko tyyppiä ja yhtenä iltana sitte suostuin. Sitä hetkeä en kyllä kadu, oon löytäny niin ihanan miehen :)

      • Onnstnt

        Tosi mukavaa lukea näitä tyytyväisten ja onnellisten ihmisten viestejä.

        Netti on enemmän epäonnistuneiden ja katkeroituneiden valtakuntaa nykyisin. Siksi on mukavaa että on tällainen selvästi nettiin, palveluun ja omaan elämäänsä tyytyväisten ihmisten osiokin olemassa.


    • ellukka

      Täällä myös yksi onnellisesti seurusteleva :)

      Tavattiin tosiaan täällä suomi24:ssa vajaa vuosi sitten ja sattumalta oltiin vielä samalta paikkakunnalta (pieni kaupunki). Olin aluksi melko epäilevä ja ajattelin että tuskin tästä mitään vakavampaa kehittyy.
      Tapailtiin ja tuntui niin hemmetin luontevalta ja hyvältä olla yhdessä että melko lyhyen ajan jälkeen alettiin virallisesti seurustelemaan. Nyt ollaan asuttu yhdessä 3 kk ja koen olevani erittäin onnellinen. Tärkeintä on muistaa toista esim. pienillä palveluksilla ja pitää suhde tuoreena. (:

    • tumblebee

      Täällä on yksi lisää! Aluksi meinasi usko mennä koko touhuun, sellaisia turhan erikoisia miehiä tapasin ensiksi... Ollaan avokin kanssa oltu yhdessä nyt vuosi ja rapiat, asumme yhdessä ja kovastihan herra ainakin maalailee avioliittohaaveita jne.

      Ja oli komea ja varakas. :D

    • flsopdfjlkjklll

      Vietimme viikonlopun yhdessä, ryyppäsimme lauantaina ja sain pesää. Sen pidemmälle sillä suhteella ei sitten ollutkaan eväitä

    • titttulintuure

      me ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta, lapsi 7kk, ensi vuonna häät. olen onnellinen :),

    • Ei.tekareita

      Me ollaan ihan alussa viellä. Puolitoista kuukautta tunnettu ja melkein se sama aika seurusteltu ja ihanaa on.
      Toivon, että yhteisiä kuukausia vuosia ja vuosikymmeniä tulee vielä lisää.
      Onnea teille kaikille.

    • Mirkku001

      Kyllä täältäkin voi löytää aidon ihmissuhteen. Hieman yli 2 vuotta sitten vaihdoimme suomi24 treffien kautta muutaman viestin, ja kun molemmat olimme haku päällä ja tositarkoituksella vielä, ehdotin pikimmiten tapaamista. Siitä se lähti ja nyt olemme naimisissa ja erittäin onnellisia! Olemme molemmat yli nelikymppisiä ja takana aimo annos elämää, ei niin ruusuista mutta eletyn elämän myötä olemme molemmat oppineet tietämään mitä haluamme. Toisistamme löysimme sielunkumppanit, kiitos tämän suomi24-sivuston! Vaikka olemmekin samalta paikkakunnalta, tuskin olisimme muutoin tavanneet koska liikumme aivan eri piireissä.

    • tttttttttttttttt

      Minäkin löysin sen oikean! Nyt meillä 2kk ikäinen vauva ja yhdessä asutaan. Naimisiinkin jo mentiin. Ehdin jo 5 vuotta treffeillä pyöriä tosin vain satunnaisesti. Sydän särkyi kerran tosi pahasti alku aikoina, mutta siksi olinkin aika varovainen tapailuissa tunneihmisenä. Nyt se oikea löytyi, ja uskon tämän kestävän . Olemme jo nelikymppisiä ja kummallakin avioero takana.

    • eipä tärpännyt

      Olen myös monesti miettinyt, että kun joku netissä tutuksi tullut poistaa profiilinsa, niin onko hän löytänyt seurustelukumppanin nettitreffeiltä vai kyllästynyt touhuun tai sitten löytänyt kumppanin aivan muualta.

      Olisi ihan mielenkiinnon vuoksi kiva saada tietää jotain prosentteja, mutta se on tietysti vaikea selvittää. Arvioita varmaan on.

      Itse olen aika lailla luovuttanut ja mietin katseen suuntaamista taas muihin tapoihin tutustua. Mutta eihän sitä tiedä, milloin innostuu uudestaan.

      Varmaan löytäminen on aika helppoa, kun on nuori.

    • Tuleva rouva :)

      Minä ja mieheni tavattiin 1,5 vuotta sitten Suomi24 treffien kautta. Nyt on puolivuotta kihloja takana ja häihin enää reilut kuukausi :) En olisi etukäteen uskonut että voisin netistä löytää miehen mutta niin kävi :)

    • skraga8

      Löysin tosi ihana naisen ja 2v. yhdessä mutta molemmat mokattiin...kaikkea hyvää sinulle J

    • VarjoKivenheitonPääs

      Löytyi se minulle sopiva mies juurikin suomi24:stä. Reilu 1/2v on tunnettu ja seurusteltu varsinaisesti vasta muutama kk mutta näyttää todella lupaavalta. Olin minäkin jo heittämässä hanskat naulaan ja itseasiass poistin profiilinikin jo, kun sitten annoin muutamalle kiinnostavalle kuitenkin sähköpostiosoitteeni jatkaakseni viestittelyä. Toinen jaaritteli niitä näitä vaikkakin kyseli kaikkea mielenkiintoista ja kertoi siinä sivussa itsestään, niin minua alkoi kyllästyttää. Toinen taas ehdotti samantien treffejä ja nähtiinkin hyvin nopeasti lähikuppilassa kaffekupposen ääressä. Sillä tiellä olen ja toivottavasti pysyn :)

    • kaukanatäydellisestä

      Jos todella olette täältä löytäneet pysyvän suhteen niin vilpittömät onnittelut, minulla ainakin alkaa mennä usko ja into että täältä löytyisi nainen elämääni kun ei live-elämässäkään ole onnistunut.

    • usko mennyt, tuleeko

      On se kumma kun omalle kohdalle ei ole löytynyt sopivaa miestä, no yksi melko hyvä löytyi, ollaan vieläkin jonkinlaisia kavereita, jos vaikka joskus vielä...
      Niin, suurin osa ollut juoppoja/entisiä juoppoja, työttömiä tai muuten persaukisia, minä kun oletan että viiskymppisillä on jo asiat kunnossa, en ala elättään ketään.
      Sitten on niitä seksihulluja joilla "se" vaan mielessä eka treffeiltä saakka, tai jo eka viestissä/puhelussa.
      Oma lukunsa on "kotona ei saa", "juuri eroamassa", tai liittonsa täysin salaavat.
      Vaikken ronkeli olekaan niin kohdalle on myös osunut kaikenmaailman karvanaamoja, parran takaa näkyy vain silmät, naama enemmän karvoissa kuin päälaki.
      Ja nämä mp-miehet, ei kiitos.
      Jatkanko?

      • moottoritie on kuuma

        Eniten minua ihmetyttää ja ällöttää naimisissa olevat miehet, jotka näyttelevät eronnutta. Tällaiseen tamperelaiseen huijariin törmäsin nettitreffien kautta.


      • huijareiden kunkku
        moottoritie on kuuma kirjoitti:

        Eniten minua ihmetyttää ja ällöttää naimisissa olevat miehet, jotka näyttelevät eronnutta. Tällaiseen tamperelaiseen huijariin törmäsin nettitreffien kautta.

        Tamperelainen talousjohtaja, asuu muualla? Sellaiseen varattuun mieheen törmäsin suomi24:ssa.


      • pärrämiäs

        Kerro nyt meistä MP-miehistä


      • viihdyttäjä
        huijareiden kunkku kirjoitti:

        Tamperelainen talousjohtaja, asuu muualla? Sellaiseen varattuun mieheen törmäsin suomi24:ssa.

        Asuuko viikot Helsingissä, Kruununhaassa? Oikea liukas lasse. Ihan hauska tyyppi, mutta ei kykene kertomaan, että tylsät arki-illat kaipaavat vain piristystä. Voi vaimo reppanaa toivottavasti hän osaa hyödyntää vapaan aikansa Treella.


      • unbelievable14
        viihdyttäjä kirjoitti:

        Asuuko viikot Helsingissä, Kruununhaassa? Oikea liukas lasse. Ihan hauska tyyppi, mutta ei kykene kertomaan, että tylsät arki-illat kaipaavat vain piristystä. Voi vaimo reppanaa toivottavasti hän osaa hyödyntää vapaan aikansa Treella.

        Meitä taitaa olla useita. Ilmeisesti juuri tuohon mieheen olen minäkin törmännyt nettitreffien kautta.


      • unbelievable14
        unbelievable14 kirjoitti:

        Meitä taitaa olla useita. Ilmeisesti juuri tuohon mieheen olen minäkin törmännyt nettitreffien kautta.

        Lisäys edelliseen. Siis onko kyseessä mies, joka jo vankassa keski-iässä, vaalea?


      • Black Spirit (w)
        pärrämiäs kirjoitti:

        Kerro nyt meistä MP-miehistä

        MP-miehet ovat


      • Ällöttävää
        moottoritie on kuuma kirjoitti:

        Eniten minua ihmetyttää ja ällöttää naimisissa olevat miehet, jotka näyttelevät eronnutta. Tällaiseen tamperelaiseen huijariin törmäsin nettitreffien kautta.

        Minäkin törmäsin yhteen tällaiseen tamperelaiseen lieroon .. Liekö oikein oma rotunsa. Vankassa keski-iässä ja vaalee. Ei talousjohtaja kuitenkaan.


      • hämeen häntäheikit
        Ällöttävää kirjoitti:

        Minäkin törmäsin yhteen tällaiseen tamperelaiseen lieroon .. Liekö oikein oma rotunsa. Vankassa keski-iässä ja vaalee. Ei talousjohtaja kuitenkaan.

        Hmmm... Kiinnostavaa. Tiedän Tampereelta useita varattuja miehiä, jotka panevat melkein ketä tahansa vastaantulijanaista.


      • huijareiden kunkku
        viihdyttäjä kirjoitti:

        Asuuko viikot Helsingissä, Kruununhaassa? Oikea liukas lasse. Ihan hauska tyyppi, mutta ei kykene kertomaan, että tylsät arki-illat kaipaavat vain piristystä. Voi vaimo reppanaa toivottavasti hän osaa hyödyntää vapaan aikansa Treella.

        Siis Krunikassa asuu lähellä rantaa.


      • ......
        viihdyttäjä kirjoitti:

        Asuuko viikot Helsingissä, Kruununhaassa? Oikea liukas lasse. Ihan hauska tyyppi, mutta ei kykene kertomaan, että tylsät arki-illat kaipaavat vain piristystä. Voi vaimo reppanaa toivottavasti hän osaa hyödyntää vapaan aikansa Treella.

        En nyt pitäisi sitä Krunikan tyyppiä hauskana.


      • <<<<<
        pärrämiäs kirjoitti:

        Kerro nyt meistä MP-miehistä

        OON KOITTANU
        MUT TOISAALTA
        EN OLE


    • jetwrga

      Löytynyt on, pysyvää ei. Pisin kantoi sen hieman arkisemman elämän kynnykselle. Ehkä se on vain vaikeampaa löytää henkisesti suht ehjää ihmistä, kun elämää ja sen myötä pettymyksiä parisuhteissa on jo itse kullakin. Tuollaiset "pätkäsuhteet" vasta kuluttavatkin, kun itse on optimistina erehtynyt olemaan tosissaan.

      • manneesi

        Joo, kyllä täällä saa niin pettyä. Minun mukaan tarttui valehteleva mies. Kertoi olevansa vapaa. Todella taitava valehtelija. Menestyisi teatterialalla. Oikein kakkosasunto Krunikassa, jossa näytteli poikamiestä.


      • Kaarin222222
        manneesi kirjoitti:

        Joo, kyllä täällä saa niin pettyä. Minun mukaan tarttui valehteleva mies. Kertoi olevansa vapaa. Todella taitava valehtelija. Menestyisi teatterialalla. Oikein kakkosasunto Krunikassa, jossa näytteli poikamiestä.

        Nimeltänsä Kari?


      • ed.kirj.
        Kaarin222222 kirjoitti:

        Nimeltänsä Kari?

        Ei ole Kari. Hieman harvinainen etunimi, enkä viitsi kirjoittaa tänne, vaikka olisi ihan oikein sille lierolle.


      • oilikki
        Kaarin222222 kirjoitti:

        Nimeltänsä Kari?

        hei,,Kari,,ikää noin 47?? ihan komea,,,tapasin kerran,,vuonna 2012,,yhdet treffit ja haistoin heti mikä on miehiään,,,sääli teille, jotka ootte ehkä menny jopa ihastumaan moiseen loiseen


      • VILI VILPERI
        oilikki kirjoitti:

        hei,,Kari,,ikää noin 47?? ihan komea,,,tapasin kerran,,vuonna 2012,,yhdet treffit ja haistoin heti mikä on miehiään,,,sääli teille, jotka ootte ehkä menny jopa ihastumaan moiseen loiseen

        Mistä päin?


    • Hanna 50+

      Ihania salasuhteita täältä löytää. Olen vuoden tapaillut miestä joka on naimisissa. Ihanampaa miestä saa etsiä. Meistä molemmat saa sitä mitä haluaa, silloin kun tavataan :-)

      • no voi voi

        Jassoo, toivottavasti sinullakin on oma mies jossain. Sinkun ei todellakaan kannata hurahtaa ukkomiehiin.


      • lucky me

        Noin juuri kävi - . Tosin .... mieheni löysi ihanan nettisuhteita. Oiken piti suomen toiselle puolelle lähteä erästäkin ladya tapaamaan. Voi ja monta muuta mitkä sain selville.
        Ois kiva laittaa piruuttaan nimet tänne mutta kai siitä jonkin tuomion saisi - joten ei kannata.
        No nyt erosta on jo jonkin aikaa - Siellä saa x nyt tehdä nettinaikkosten kanssa ihan mitä huvittaa.
        On tosi ihana elää kun ei tarvitse katsoa sitä touhua.


      • torin reunalla
        lucky me kirjoitti:

        Noin juuri kävi - . Tosin .... mieheni löysi ihanan nettisuhteita. Oiken piti suomen toiselle puolelle lähteä erästäkin ladya tapaamaan. Voi ja monta muuta mitkä sain selville.
        Ois kiva laittaa piruuttaan nimet tänne mutta kai siitä jonkin tuomion saisi - joten ei kannata.
        No nyt erosta on jo jonkin aikaa - Siellä saa x nyt tehdä nettinaikkosten kanssa ihan mitä huvittaa.
        On tosi ihana elää kun ei tarvitse katsoa sitä touhua.

        Suomi24 on paras kierrätystori :-)


      • lovetaan
        torin reunalla kirjoitti:

        Suomi24 on paras kierrätystori :-)

        Hyvä kuitenkin, että on olemassa foorumi, jolla ihmiset voivat kohdata, vaikka ainahan hyvä juttu tuo mukanaan lieveilmiöitäkin.


      • Onnstnt
        lovetaan kirjoitti:

        Hyvä kuitenkin, että on olemassa foorumi, jolla ihmiset voivat kohdata, vaikka ainahan hyvä juttu tuo mukanaan lieveilmiöitäkin.

        Samaa mieltä.

        Ilman tätä foorumia en olisi nykyisessä, onnellisessa suhteessani.


      • hyvänäin
        torin reunalla kirjoitti:

        Suomi24 on paras kierrätystori :-)

        Mun mies löysi naisia netiltä, kertoili humalassa tai rapulassa, tosin en ollut enää samoissa ympyröissä.Hän tykkäsi pinnallisista ihmisistä ja ryypätäkkin olis pitänyt reilusti. Eipä kauvan mennyt kun tajusin hänen tapansa,enkä kadehdi naisia jotka hän saa surakseen.


      • VILI VILPERI

        Niin netti on tätä päivää ja nettihuoratmon tätä päivää


      • VILI VILPERI
        lucky me kirjoitti:

        Noin juuri kävi - . Tosin .... mieheni löysi ihanan nettisuhteita. Oiken piti suomen toiselle puolelle lähteä erästäkin ladya tapaamaan. Voi ja monta muuta mitkä sain selville.
        Ois kiva laittaa piruuttaan nimet tänne mutta kai siitä jonkin tuomion saisi - joten ei kannata.
        No nyt erosta on jo jonkin aikaa - Siellä saa x nyt tehdä nettinaikkosten kanssa ihan mitä huvittaa.
        On tosi ihana elää kun ei tarvitse katsoa sitä touhua.

        lucky me. Hyvä että laitoit kierrätykseen. Näin kaikki naisten ja miesten tulisikin toimia. Kumma, että ei ole keksitty vielä sivustoa, joihin saisi laittaa kaikkien näiden idioottien,( jotka ihan työkseen huijaavat ja valehtelevat) nimet kuvien kera. Melkeinpä voisi sanoa, että kaikki nämä deittipalstat ovat melkein laillisia parituspaikkoja.


      • murjatta

        minä myös tapasin sinkun vaalee pohjanmaalta,on naimisis,tapailee monia naisia


    • huhuhuuuuuuuuuuu

      Eihän täältä mitään löydä. Aika menee aivan hukkaan.

    • vihdoinkin onnelline

      Tein vuonna 2009 profiilin treffipalstalle. Etsiessäni sitä "Oikeaa", huomioni kiinnittyi mieheen, johon en olisi kuvitellut ihastuvani ulkonäön perusteella. Hänellä oli siis melko pitkät hiukset. Kuitenkin jokin hänen profiilissaan herätti mielenkiintoni. Laitoin hänelle viestiä ja keskustelu jatkui mesen puolelle. Siinä kirjoitellessamme huomasimme, miten samanlaisia ajatuksia meillä on. Tuntui kuin olisin löytänyt palan itsestäni. Ehdotin sitten tapaamista. Mies ei halunnut siinä vaiheessa vielä nähdä, koska olimme kirjoitelleet vasta n. viikon. Pian sen jälkeen hän sanoi, ettei halua parisuhdetta kanssani, eikä kenenkään muunkaan kanssa. Petyin todella pahasti enkä halunnut jatkaa kirjoittelua edes kaverina. Aikaa kului ja kävin läpi muutamat parisuhteet. Viimeisen suhteeni jälkeen, kun olis täysin maassa ja luovuttamispisteessä koko elämäni suhteen, tämä samainen mies otti yhteyttä. Hän kertoi, että katui sitä, kun päästi minut menemään. Hän ei kuulema koskaan täysin minua unohtanut. Juttelimme muutaman päivän ja tunne oli sama kuin 1,5 vuotta aikaisemmin, tosin vahvempana. Päätimme, että nyt olisi aika vihdoinkin nähdä. Matkustin 600km tapaamaan miestä. Tapaaminen sujui... kuin elokuvissa. Kävimme syömässä, katsoimme televisiota, nauroimme mahamme kipeiksi. Aivan kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Hänelle oli todella helppo puhua ja hän sai minut nauramaan. Hassuinta oli, että hän sai ensisuudelmansa tällä tapaamisella ;) Näimme melkein joka viikonloppu pitkästä välimatkasta huolimatta, kunnes muutin lähemmäksi häntä. Asuimme yhdessäkin kesän ajan. Huomasin hänessä paljon sellaista, mistä en tiennyt jutellessamme. Hän ei ollut samanlainen kuin kuvittelin. Suhteeseemme syntyi paljon ristiriitoja sen takia, ettemme pitäneet yhtään samoista asioista. Melkein erosimmekin sen takia. Aina vaikeuksien koettaessa, puhumme asioista ja huomaamme, miksi olemme edelleen yhdessä :) Ei vain voi olla toista ihmistä, jonka kanssa ajatukset osuu niin yksiin ja jolle on niin helppo puhua. Tämä mies on paras ystäväni!
      Viime elokuussa muutin täysin uudelle paikkakunnalle ja hän takaisin opiskelu paikkakunnalleen. Välimatkaa on 100km. Tästä huolimatta näemme todella usein.
      Meille sopii tällainen järjestely, vaikka minä välillä kitisen, että haluaisin asua yhdessä. Tosin tarkemmin ajateltuani, en haluaisi vielä asua yhdessä, koska opiskelut kärsisivät sen takia ja matkustaminen kouluun olisi liian hankalaa. Opiskeluja kestää vielä 2 vuotta ja sovimme, että sen jälkeen muutamme yhteen ja menemme naimisiin.

      Tulipas pitkä romaani, mutta en malttanut tiivistää muutamaan lauseeseen :D

      Lyhyesti sanottuna: Löysin aarteen, kiitos s24!! :)

    • deittailija09

      Onneksi olkoon! Olipa suorastaan jännittävä tapahtumien kulku. Aina polku ei ole suora toisen luo.

    • mmahdheuj

      Nykyiseni löysin täältä, yhteiseloa on nyt vuosi takana ja yhteistä tulevaisuutta suunniteltu pitkälle :) Siltä oikealta tuntuu!

      Exänkin täältä löysin ja nelisen vuotta seurusteltiin.

    • Elämä on kaunista

      Chatilla aloitimme ja nykyään olemme onnellisesti naimisissa ja upean tytön vanhempia.
      Suhde on kestänyt pilvilinnat ja kivikot. Toivottavasti tie ei murene altamme tulevaisuudessakaan, vaan jatkamme taivaltamme yhtä vankasti kuin aikaisemminkin. :)

      Voin vain todeta, että elämäni muuttui kauniimmaksi seitsemän vuotta sitten.

    • karrju

      Onnellisesti naimisissa, se onni löytyi kolmisen vuotta sitten tai se löysi mut ja vastasi ilman profiilia ilmoituksessani olleeseen yhteystietooni.
      Aina aiemmin löysin suhteen/suhteita suomi24 treffeiltä suht helposti ja en ole mikään mallipoika.

    • Katkera....

      Tavattiin....mentiin kihloihin.....naimisiin.....ja erottiin! Ja KAIKKI tämä tapahtui 2,5v sisällä!!

      • alittleprayer

        Surullista, voimia! Elämä on arvaamatonta


    • lsdjflskjdf

      Mä löysin rakkaani sieltä helmikuussa ja vieläkin seurustellaan ja hyvältä tuntuu:)

    • alittleprayer

      Löysin, jos niin on suotu.

    • Noin 7v sitten eron jälkeen laitoin proofili Suomi24 Treffit palstalle. Puoli vuotta myöhemmini otti yhteyttä eräs mies. Pari kuukautta vain kirjoitetti, vaikka välimatka oli vain 25-30 km.Olin aluksi melko epäilevä ja ajattelin että tuskin tästä mitään vakavampaa kehittyy. Viimeksi silti suostusin tapamiseen. Heti ensitreffeillä hän pyysi mua mukana työpaikan järjestämälle laivamatkalle. Suostuin, epäiluista huolimatta. Jos tuoda laivamatka ei olisi ollut, johon olin lupautunut, olisi meidän tiet ehkä eronnut saman tien. Ei hän mitän komea eikä varakas ollut, mutta pikkuhilja sai sulatettu minukin sytämeen.
      Nyt oltuu yhdessä vaja 6,5 vuotta, saman katon alla 6v, naimisissä 3,5 v, ja aina paranee.

      • omaksi kullaksi

        Sydämelliset onnittelut! Mukava lukea onnistumisista nettitreffeillä.


    • Joo elämäni mielenkiintoisimman suhteeni olen löytänyt täältä. Olemme tunteneet toisemme jotain vuoden ajan. Suhteesta on nyt tullut kaukosuhde. Se alkoi jollain kaveruudella, mutta kyllä siinä on ollut aina molemminpuolisia tunteita takana. Kirjoittelemme toisillemme lähes päivittäin. Hän on henkilö, johon luotan 100 %:sti. Se on ollut jo vuoden ajan etäsuhde, mutta siitä kehittyi hyvin lämmin ystävyyssuhde, vaikka emme edes seurustelleet suhteen alussa. Yhteys on ja pysyy. Tietenkin se etäsuhde on vaikuttanut suhteen luottamukseen, ei voi ikinä tietää varmuudella tapaako tämä poika jonkun kiinnostavamman henkilön kuin minut. Kuitenkin molemmat kertovat asioistaan aika avoimesti, kumpikin kertoo mahdollisista toisista miehistä ja naisista.

      Netin kautta tutustuu helpommin ihmisten ajatusmaailmaan. Aiemmista viesteistä käy ilmi, että joku sanoi ihan kuin olisi löytänyt palan itsestään. Koin samanhenkisyyttä tämän pojan ensimmäisestä viestistä, jolloin koin löytäneeni jonkinlaisen sielunkumppanin tai ainakin henkilön, jonka kanssa suhteesta kehkeytyy jotain todella syvällistä, todella ainutlaatuinen ystävyys. En tiedä, mitä tulevan pitää, en odota tästä miehestä elämänkumppania, sillä en tiedä edes seuraavan syksyn olinpaikkaani vielä varmuudella...

    • dkshfksdhf

      Minäkin löysin elämäni miehen s24-palstalta. En uskonut koko hommaan mutta näin vain kävi :)

      Onni voi siis tulla myös etsien, ei vain eläen :)

      • mustalintu <3 kulta

        Juu ei pelkästään eläen. Pitää elää, ajatua tilanteisiin ja tarttua hetkeen.

        Itsekin löysin kultani jotenkin tätä kautta. Juteltiin, tavattiin, meni hiljaisesti 6-4kk ja sitte viimevuoden alussa hän soittikin mulle kun oli kyllästyny kavereihinsa ja kaipas läheisyyttä. Nyt asutaan yhdessä kumpikin melko kaukana kotikaupungeista. En nyt oikeen klisee riitelyä ees muista tapahtuneen, asiat puhtaan halki poikki ja pinoon. Taitaa vaan olla niin että ongelmat selviää järjellä ja kumallekin se toimii.

        Olenhan siis mies.


    • Hei!Itse tapasin miesystäväni suomi24:n treffipalstalta.Ollaan oltu nyt 3kk yhdessä ja asuttu saman katon alla kuukauden.Ja uskon että elämme yhdessä elämän loppuun asti.Rakastetaan toisiamme ja ollaan onnellisia.moni sanoo että on vaan hetken huumaa,mutta en usko että on.Seksi toimii ja kaikki muukin. :) En luopuisi hänestä mistään hinnasta.

    • Lillukka80

      Minulla on pääasiassa positiivisia kokemuksia s24 treffeistä. Tätä kautta olen tavannut mukavia ja aitoja ihmisiä. Yhdestä tällaisesta kehkeytyi vuoden mittainen suhdekin. Sekaan mahtuu kaikenlaista sakkia mutta eihän siinä menetä mitään jos kahvit juo jonkun kanssa. Nyt 4kk sinkkumarkkinoilla ja uskaltauduin vasta tällä viikolla uuden ilmoituksen laatimaan.

    • <3

      Kyllä löytyy se oikea

    • Kiitos vaan TH

      Löysin Elämäni Rakkauden, Sen Oikean, jota vuosikymmenet etsin...minäkin olin hänelle puheittensa mukaan jotain ainutlaatuista. Lupasi melkeinpä kuun ja tähdet, ikuisen rakkauden, ym diibadaata.

      Kadotin hänet puolen vuoden päästä...takaisin vaimolleen ja tyttärelleen!!!

      Luotanko enää ikinä...EN!
      Uskallanko rakastaa enää ikinä...EN!!!

      • oilikki

        Oletkohan kovin nuori vai vaan muuten kokematon ihminen? Voi voi


    • 50<ME<60

      Heips. Löysimme toisemme 4 vuotta sitten niin, että ensi tapaamisella molemmilla polvet notkahtivat. Vieläkin ollaan yhdessä....

    • erittäin onnellinen

      Kun luin otsikon "Tapasimme Suomi24:ssä" meinasi tulla itku...

      Tapasin nykyisen rakkaani suunnilleen 6v sitten suomi24 metalli&heavy keskustelupalstalla.
      Vuodet kuitenkin heittelivät meitä erilleen.
      Seurustelimme molemmat tahoillamme.
      Hän oli eronnu jo ajat sitten eikä minunkaann suhteessani ollu kehumista joten
      päätin jättää silloisen avomieheni.
      Lähdin siitä sitten lämmittelemään vanhoja tunteitamme ja sain yllätyksekseni vastakaikua.
      Nyt olemme onnellisesti yhdessä ja monesti keskustelumme kääntyy siihen että harmittelemme menetettyjä vuosia.
      Olen sanonut ettei nyt surra menetettyjä vuosia vaan nautitaan kaikista niistä mitä meillä on nyt edessä :)
      Voisiko ihminen enää olla onnellisempi?

    • Mitäs noista

      Ex-muija 3,5 vuotta.
      Nykyinen 10 vuotta...E valittamista
      Ja joukon loistavia panoja.

      • krn ier m, boi

        Voi v.itun töppökulli...


    • Kyllä

      Poikaystävän löysin,parin päivän päästä ollan vuoden seurusteltu :)

    • onni on oma kulta

      Etsinyt jo muutaman vuoden. Toivottavasti pian löytyy, muuten alkaa toivo mennä tähän jutttuun.

      • VILI VILPERI

        Eikö kukaan osaa enää seurustella "manuaalisesti"?? Eikö kukaan teistä deittipalstoilla käy ulkona ja tapaa siellä mielenkiintoisia ihmisiä heti kasvotusten? Onko netti ainoa paikka, mistä löytää seurustelukumppanin, ehkä tulevan puolison? Kaikki täällä hehkuttaa, kuinka on löytänyt omansa.. Monennelako kerralla, 50 treffit ennen kun kolahti vai peräti 100.? Eikö kukaan enää tänä päivänä käy tänsseissa, ravintoloissa, lenkillä tai missä tahansa, mikstä voisi löytää mukavan ihmisen? Ihmisestähän näkee melkeinpä heti mikä on miehiään/naisiaan jos yhtään on silmää. Netissä et, kaunosieluisuutta kirjoitteluissaan, "vähän" liioittelua ulkonäöstään, töistää, on eronnut (todellisuudessa kihloissa/naimissa) jne.. Itseni ei ole tarvinnut olla sinkkuja, aina on löytynyt ihminen... Olen tosin kyllä erittäin sosiaalinen ihminen, mutta en virtuaalisosiaalinen, enkä ensimmäisenä ole ehdottelemassa mitään sänkyjuttuja, joka ilmeisen usealla on ainoa päämäärä.


    • carambola87a

      Ne ketkä ilmoittavat täällä löytäneensä seurustelukumppanin ovat todennäköisesti suomi24 treffien markkinointiosastolla töissä ja kirjoittavat työkseen näitä kommenttejaan.

      Tosiasia on ettei täältä, ainakaan mies, tule löytämään asiallista naista. Asialliset naiset eivät täällä notku. Kokemukseni rajoittuu 18-27-vuotiaisiin naisiin.

      • karseeta tarinaa

        No ei tartte pitkään noita sun juttujas lukea ymmärtääkseen miksi et löydä täältä asiallista naista.


      • extreffailija

        Tää asiallinen nainen teki profiilin ja sulki sen n viikon päästä...löytyi mukava mies ja seurustelua takana kohta vuoden päivät...


      • severuspotter

        Vika on sinussa, ei netissä,,katso peiliin jos uskallat


    • mies+-50

      Löysin itselleni rakkaan täältä keväällä, ja ihan toiselta puolelta maata. Etäisyys kun on hyvät lentoyhteydet ei merkitse mitään. Enemmän merkitsee hyvä yhteensopivuus. Edessä ihana yhteinen kesäloma!

    • sympatiaa

      Minäkin viimein löysin sen oikean!
      Pitkään se kesti, väliin mahtui muutama lyhyempi suhdekin mutta nyt tärppäsi! Uskon tämän kestävän, tämä vain tuntuu niin erilaiselta ja oikealta. Kyse ei ole varallisuudesta tahi kauneudesta vaan sielujen sympatiasta (vaikka toki hän on minulle se kaikkein kaunein!)

      • :):)

        Kauniisti kirjoitettu :)


    • UskooKenHaluaa

      carambola87a: Valitettavasti olet väärässä...

      On totta, että asialliset naiset eivät PITKÄÄN roiku nettipalstojen senssi-listoilla kun eivät asialliset miehetkään. Näin oletan minäkin. Mutta sekaan mahtuu myös niitä, joilla profiili on aktiivinen muutaman kuukauden ja kun kyllästyy/löytää etsimänsä profiili poistetaan...

      Itsellä oli profiili aktiivinen n. 4kk. Treffejä oli useita ja kun tuli se kyllästyminen, tuurillä tärppäsi hienosti se "viimeinen vonkale". Pidän itseäni ja nykyistä miestystävääni ihan normaaleina täyspäisinä aikuisina, jotka eivät vain ole elämänsä aikana löytäneet sitä oikeaa. Suhteita on ollut ja mennyt, mutta luotettava kumppani on ollut vaikea löytää. Onneksi en lukenut näitä kyynisiä tölväisyjä ennen suomi24-palstan kokeilua, koska olisin varmasti jättänyt kokeilun tekemättä. Nyt olen kuitenkin elämääni todella onnellinen ja tyytyväinen. Toivon, että näin jatkuu elämäni loppuun asti. Haasteita on edessä!

    • kauris75

      Miekin löysin mieheni deitin kautta 1,5v oltu yhessä ja kihloissa :)

    • tyttötylleröinen

      Kyllä se on mahdollista. Poikaystäväni jonka kanssa ollaan jo 5kk seurusteltu virallisesti, nii on bongattu täältä. Tosin jo viime marraskuussa ja sillon ei vielä liekki oikein leimahtanut. Mutta kun aikaa kului ja mesessä jutustelimme myöhäiseen iltaan ja oli hauskaa. Sitten tuli parin kk tauko kun minulla oli säätöä jonku tyhmän idiootin kanssa. Sitten se loppu viikkoa ennen ku, sanotaan nyt vaikka petri otti minuun yhteyttä mesen kautta. Viikkoa ennen tätä ratkaisevaa yhteydenottoa ja kahville pyytämistä mä päätin että nyt en eti, tulee jos on tullakseen. Aina sanotaan että se rakkaus tulee sieltä kun sitä vähiten odottaa ja sieltä se tuli. Olen rakastunut ja olen varma että tämä suhde kestää... ♥ :)

    • ~cssi~

      Kyllä voi roikkua pitkäänkin Suomi24:n Treffeissä ja silti lopulta löytää omansa.

      Itse olin monta vuotta Treffeillä, välillä pistin profiilini kiinni. Löysin paljon ihania ihmisiä Treffeiltä. Matkusteltiin, käytiin elokuvissa, teatterissa, eväsretkillä, konserteissa, näyttelyissä, ravintoloissa jne. Hauskaa aikaa ja upeita miehiä. En vain ollut valmis oikeaan suhteeseen, ennen kuin löysin sen oikean.

      Hän oli minua ulkona vastassa ensitapaamisella. Oli pimeää, joten menimme sisälle treffipaikkaan saman tien, jossa vasta kunnolla esittäydyimme valossa. Kun näin hänet siinä ensi kertaa, tiesin että olen viimein perillä.

    • Pilivi79

      tutustuttiin sätissä :) kahdeksan vuotta yhdessä, neljä naimisissa ja tytär. onnellisia ollaan vieläkin :)

      • Sätissä mekin

        kahdeksan vuotta yhdessä ja kaksi tytärtä...


    • sintti79

      4 vuotta sitten tutustuttiin suomi24:sen treffipalstalla. Kihloihin mentiin aika äkkiä ja naimisiin n. 2 vuotta sitten. Onnellisia ollaan.

    • Treffeillä

      Treffeillä tutustuttiin yli 3 vuotta sitten. Saman katon alla asuttu pari vuotta. Hyvin menee ilman kihloja, häitä ja lapsiakin. Tavatessa oltiin päälle parikymppisiä. Edessä loistava tulevaisuus. :)

    • Jaanaliini

      Kesällä 2008 kirjoiteltiin, mutta siitä ei silloin tullut mitään sen kummempaa, molemmilla oli varmaan yhtäaikaa "muita säätöjä". Mutta sitten saman vuoden syksyllä hän laittoi uudestaan viestiä, ja siitä se lähti... olin juuri ajatellut poistaa koko profiilin, kun kaikki miehet jotka otti yhteyttä olivat juoppoja, parikymppisiä (opettajaa vailla) tai maahanmuuttajia. Mutta tämä oli just mitä hainkin, tavallinen kunnon työssäkäyvä suomalainen mies. Mietin, että mikä koira tässä on haudattuna, mutta nyt on mennyt jo 3,5 vuotta, asutaan yhdessä, ollaan kihloissa ja ollaan onnellisia - ja koirakin löytyy pihalta tarhasta mutta ihan elävänä, ei haudattuna. :)

      • rakkaus löytyi netistä

        2kk sitten loin profiilin, vastailin/ poistelin omituisten seksinvonkkajien ym.viesteihin/viestejä. sitten yksi ilta sain flirtin, johon profiilin luettuani vastasin. Kuukauden verran kirjoiteltiin ja sitten tavattiin. Tällä hetkellä olotila on totaalisen umpirakastunut ja tunne syvenee päivä päivältä. Eivät kaikki miehet,kuten naisetkaan nettisivuilla ole pervoja seikkailijoita vaan mukaan mahtuu vilpittömin mielin kumppania etsiviä kunnollisia ihmisiä. Toivotan kaikille "onnea etsintään",sillä en minäkään olisi omaani löytänyt "tavallisin keinoin" :)


    • Norppa89

      Olemme olleet yhdessä kohta puoltoistavuotta ja kihloissa olemme. Esikoisemme syntyy ensivuoden alussa. Maatilallinen mies ja itse käyn töissä lomittajana. Fiksu tyyppi oli heti kun minun luonani kävi ensimmäisen kerran ^^'

      Kyllä niitä hyviäkin miehiä on täällä,no ehkä se 99% jotka ovat sitten rehellisiä...
      Itselleni löysin yhden niistä rehellisistä ja hyvistä miehistä :DD

      • NorppA89

        Anteeksi,siis korjaus.... 99%miehistä pelkkiä paskoja mutta loput on kultaa ^^'


      • Kiinni vaan
        NorppA89 kirjoitti:

        Anteeksi,siis korjaus.... 99%miehistä pelkkiä paskoja mutta loput on kultaa ^^'

        Eikös tuo ole ihan kohtuullinen suhde? Jos maassa olisi prosentti kultaa, siinä olisi ollut kauan jo kaivos. Puolen promillen maata pidetään jo hyvänä. Täällä onnistumisen mahdollisuus on _paljon_ parempi, kun lähtökohtana on kuitenkin se että molemmat ovat seuraa etsimässä.


    • AkSu1985

      En ole löytänyt vieläkään onneani täältä suomi 24:stä.Milloin se osuu kohdalle?

    • Onnellinen vaimo

      Noin seitsemän vuotta sitten laitoin ilmoituksen. Muutaman kanssa kirjoittelin ja kävin kahvillakin. Ei näyttänyt lupaavalta. Kuinka ollakaan kuitenkin löysin mieheni suomi24:stä. Liki seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä, siitä pari vuotta naimisissa. Uudessa omakotitalossa asutaan ja ollaan varman loppuelämä yhdessä.

    • Onnekkaaksiitsenitun

      N. vuoden treffipalstalla olin, tapailin muutamia miehiä, yhden kanssa oli juttua useampi kuukausi muista näki heti alussa ettei tule mitään. Sitten nyt keväällä huhtikuussa satuin laittamaan yhdelle mukavan oloiselle miehelle viestiä ja siitä se sitten lähti:) Seurusteltu ollaan nyt lähes 5 kk virallisesti ja hyvin onnellisia ollaan! Kyllä sen onnen voi löytää netin kautta!!!

      • Miten seurustellaan

        virallisesti ? Tuleeko siitä jokin ilmoitus jonnekin, jotta siitä tulee virallista ?


    • Minn85.

      Jonoon voisin liittyä kans.

      Mies vastas mun ilmotukseen, muutama kk juteltiin mesessä. Sitten yks kerta mainitsin miehelle, että kaverin bändi olis tulevana viikonloppuna keikalla. Sivusilmällä näin miehen siellä, yhden ennestään tutun tyypin kanssa. Vaikka olinkin aika tossut ristissä, niin en tosiaan uskaltanu mennä juttelemaan. Mies oli selvinpäin, kuskina.

      Pistin sitten yöllä vielä viestiä miehelle, et olitkos siellä. Olihan se ja seuraavana päivänä mentiinki kahville. Mies hermostuneena kun helvetti, puhua pälpätti koko ajan ja ite krapulaisen vaisuna. Ihanaa.:D

      Seuraavana lauantaina menin miehen luo kattomaan leffoja. No, saatiin me vissiin yks leffa katottua, muutenhan se meni..sänkyhommiks.. Ei ehkä maailman paras tapa alottaa suhde, mut meillä se näytti toimivan.:)

      Ens kuussa tulee 5v yhdessä oloa, 4,5v saman katon alla ja 2v naimisissa. Lapsen pitäis syntyä joulukuussa.:) Kyllä täältäki voi onnensa löytää.

    • NiNNi27

      En ole löytänyt omaa kultaa, mutta tapasin 8 vuotta sitten sokkona kundin chatin kautta, ei oltu oikeita toisillemme, mutta ystäviä vielä tänäänkin:)

      Paljon on tullut treffailtua chattien kautta, muttei kukaan ole viereen yli pariksi kuukaudeksi jäänyt romanttisella tasolla.

      Onnea kaikille jotain pysyvää löytäneille ja älkää te muut menettäkö toivoanne!!:)

    • jambo76

      Nyt on tullut jo vuosi täyteen suhteen aloittamisesta ja pidemmän aikaa jo treffailtiin Suomi24 kautta, erinomaiselta näyttää meidän uusioperheen tulevaisuus :) Eli kiitos Suomi 24 ! T: "Ex" Yh-Iskä

    • Rakastunut<3

      Toukokuussa Suomi24 Treffeillä nykyinen avomieheni laittoi "silmäniskun" ja minä mielenkiintoisen profiilin perusteella (kuvattoman tosin) laitoin viestiä takaisin ja muutaman viestin jälkeen siirryttiin mesen puolelle. Nähtiin puolen viikon päästä siitä ensimmäisen kerran ja siitä meni puolitoista viikkoa kun jo seurusteltiin. Siitä kolmen kuukauden päästä muutin virallisesti hänen luokseen, asuttuani jo käytännössä hänen luonaan. Ensinäkemisestä kulunut nyt siis vajaa 4 kuukautta ja päälle 3 kuukautta ollaan seurusteltu ja samassa ovessa nimet olleet kolmatta viikkoa ja olen aivan korviani myöten rakastunut

      • S.............tti

        Ihanaa kun on onnea matkassa....
        Minut kaveri jätti ja olen sokeasti vielä rakastunut häneen.....
        No aika haavat parantaa.
        Niin kauan kun on elämää on toivoa......


    • kuutti...789

      Anteeksi,siis korjaus.... 99%naisista pelkkiä paskoja mutta loput on kultaa ^^'

    • Hups:)

      Täältä löysin minäkin oman rakkaani.
      Ensiksi tuli juteltua 1,5vuotta netin ja puhelimen välityksellä...pitkäänhän siinä meni kunnes uskalsin viimein tavata(Vaikka hän oli useammin jo ehdottanu tapaamista jaksoi silti odottaa noinkin pitkälle)
      Ja nyt sitten 1,5vuotta oltu yhdessäkin. Välimatkaahan meillä oli lähemmäksi 750km,enään vain pari hassua km :)

    • hennuli94

      Itsekkin olen löytänyt, edellisen ja tämän nykysen. Nykyisen kanssa olemme vasta olleet vajaa puoli vuotta yhdessä. Olen itse vasta 18w nuori nainen, mutta suunnitelmat ovat jo kovat tämän miehen kanssa, :D

    • onniovella :)

      Itsekin löysin nykyisen poikaystävän suomi24 chatistä. Nyt kohta vuosi oltu yhdessä ja hyvältä näyttää. Kyllä niitä lyhyempiäkin suhteita ehti täältä löytyä ja kaikkea muutakin, mutta kaikki tuo kannatti silti. En muuten olisi nykyistä löytänyt

    • miehen lyötänyt

      Minä löysin avomieheni suomi24 kautta ja nyt oltu yhes 3 kk ja kihloissa jo. Sekä tulevaisuutta mietitty pitkälle. Kyllä siellä kunnon miehiäkin on minun mielestä.

    • Yes!

      Suomi 24:sta löysin rakkaani. Nyt kesällä tulee viisi vuotta naimisissa täyteen ja elämä on mallillaan.

    • jei3

      löyty!

    • joustavasuhde

      Pari tyyppiä tavannut täältä, '

      Ensimmäinen:
      Aivan uskomattoman ihana ja kaduttaa että sivutin hänet pois elämästäni, olihan meillä ikäeroa ja sitä että minusta ei olisi ollut äiti puoleksi, mutta ihanin ja ajattelevaisin ihminen mitä ikinä tavannut.

      Toinen:
      Vapaa seksi suhde minua 10vuotta vanhemman miehen kanssa, molemmilla hauskaa, voimme pelkästään saunoa, juoda kahvia, jutella, nukkua (jopa parisen viikkoakin putkeen nukuttu yhdessä), harrastaa ihan vitusti seksiä, käydä syömässä ja kävelyllä, ilman mitään painostusta, mustasukkaisuutta, periaatteita, sukulaisia, ongelmia, ja riitelyä. hänellä myös toisia naisia jos pihtaan ja minullakin saa olla toisia miehiä... Mikäs sen ihanempi suhde.. TYKKÄÄN!

    • niraaK

      Muutamia viikkoja kirjoittelimme, tapasimme, puolisen vuotta olemme olleet nyt yhdessä ja minusta tuntuu erittäin hyvälle. Toivon todella, että tämä seurustelu/yhteiselo jatkuisi pitkään...

    • näin meillä

      me chatattiin ja viestiteltiin pari viikkoa ja sitten tavattiin ja kahden kuukauden päästä muutettiin yhteen asumaan nyt ollaan oltu yhdessä kohta 7 vuotta :) oma asunto ostettu ja lasta tässä odotellaan .

    • etelänmies

      24 chatissa tavattiin n. kymmenen vuotta sitten, livenä tapasimme ensikerran n. 4kk myöhemmin.

      Pari vuotta keskinäistä kiireetöntä tutustumista, chattia ja tapailuja, yhteisiä lomareissuja ja lopulta muutimme yhteen.
      Välimatkaa hieman "hankaloitti" tapaamisiamme, mutta toisaalta ehkä jälkikäteeen ajatellen jopa vahvisti keskinäistä yhteenkuuluvuutta.
      500km on merkittävä hidaste monessa uudessa orastavassa suhteessa ja se päätös miten yhteenmuuttaminen mahdollistuu ei ole mikään pikkuasia.

      Meillä oli yhteistä tahtoa ja silloin siinä käy niin, että asiat järjestyvät. Parin vuoden tutustuminen voi kuulostaa joistain pitkältä ajalta tutustua, miksi? Kyse kuitenkin loppuelämän mittaisesta päätöksestä ja itsetutkisteluakin haluaako todellakin olla kyseisen henkilön kanssa yhteistä elämää 100 varmasti eli tuntuuko keskinäinen aaltopituus toimivan!

      Yhdessäoloa se tutustumisaikakin on eli perusta jatkolle!

    • meeeeeeeeeeeeeeeeeee

      kohta 8 vuotta oltu yhdessä joista 5 vuotta naimisissa. 5 ja 4 vuotiaat lapset on myös. suomi24 tereffeiltä löysimme toisemme

    • Yli 3 v yhes

      Täältä palstoilta löyty :)

    • lueskelijana

      Hieno juttu jos olette löytäneet täältä toisenne mutta miten te voitte luottaa tähän kumppaniin ettei sama show jatku täällä?
      Jääkö ne jotka ovat löytäneet toisensa niin jääkö he vielä palstoille roikkumaan?
      Itse ajattelisin että jos elämänkumppanin löytää niin ei tarvitse eikä yleensä kiinnosta suomi24 piirun vertaa?
      Onko kaikki sittenkään kunnossa jos täytyy täällä oleskella ja etsiä kysymyksiin vastauksia etc?

    • 15+12

      Minä löysin aviomieheni suomi24 treffeiltä. :) 3 vuotta yhteistä taivalta takana ja edelleen umpirakastuneita.

    • 1212

      Ihanaa lukea ja todeta, niin on käynyt minullekkin. Pian tulee 9 kk kun hän klikkasi minut ja siitä alkoi yhteinen taival, seurustelemme, välimatkaa on reilu 30 kilometriä ja ikävä on jokapäiväinen vieras ja se odotus, kun taas näkee toisen. Yhdessä ihmettelemme; miten voi olla olemassa noin ihana ihminen ja nyt me olemme ne ihmiset yhdessä:).

    • ..p..

      2006 vierailimme vuoroin toistemme profiileissa galleriassa ja jossain vaiheessa kirjoitin miehelle sähköpostia ja kysyin että mitä ihmettä se stalkkaa :) No sillä tiellä ollaan vielä, naimisissa ja 2 lasta. Alunperin välimatkaakin oli päälle 200km..

      Kai meillä molemmilla vielä profiilit täällä jossain on, mutta eipä täällä kumpikaan pyöri..nyt jostain syystä tänne eksyin ja huomasin tämmösen osion ni piti tulla vastaamaan :)

    • sus6

      2005 tavattiin täällä sivustolla. Nyt 3 lasta, avioliittoa takana jo vuodesta 2006 ja hyvin menee edelleen. Osui ja upposi!

    • Haahuilijatar

      Juuri tuossa vkonloppuna vietettiin 4.hääpäivää.. :)

      Mies bongasi minut treffeiltä aikoinaan. Ja oli "mitä kuuluu?" tyylinen viesti.. vaikkakin hyvin yksilöity ja osasi yksinkertaisesti tehdä vaikutuksen, tekemättä mitään oikeasti asian eteen. Palat vaan loksahti.. livenä treffattiin n.kuukauden kirjoittelun jälkeen, koska välimatkaa oli jonniin verran. Ne treffit kestivätkin sitten viikon verran.. ja se oli menoa sitten!

      Arki on jo tullut vuosia sitten mutta kipinää riittää tarpeeksi. Eiköhän tässä hautaan asti mennä yhdessä jos ei ihmeitä tapahdu.
      Kaks suht rauhallista, kotona viihtyvää mölliä kohtasivat. Ei ollu rahhoo eikä juuri ulkoisilla ominaisuuksilla päässyt kumpikaan kehumaan silloin.. mutta nyt on maallistakin mammonaa kasattu yhdessä mukavasti ja elopainoa lähtenyt siinä ohella molempien silmieniloksikin (m -26kg ja n -14kg ) :D

    • 99887

      Minä! Laitoin ihan randomilla yhdelle kivalle miehelle viestiä kun se oli käynyt profiilissani. Juteltiin ilta, seuraavana päivänä nähtiin ja nyt asutaankin jo yhdessä.

    • marsupilami5

      Reilu puol vuotta sit tapasin tätä kautta elämäni miehen. Nyt ollaan muuttamas yhteen =) Synkkas heti netissäkin ja viel paremmin sit livenä.

    • onnnellinen

      täältä löydetty, kihloihin ja naimisiin menty. ei pervo, juoppo vaan tuikitavallinen mies(:

    • rakastunutnainen

      Treffipalstalta löytänyt sydämeni toisen puolen. Noin kuukausi kirjoittelua. sen jälkeen näimme, tämän jälkeen joka viikonloppu yhdessä 3kk päästä yhteenmuutto ystävinä. Nyt yhdessä oltu 2,5 vuotta. kihloihin menoa suunnitellaan, sekä siitä seuraavaa naimisiin menoa. Hyvin siis menee ja onnellisia ollaan puolin ja toisin :)

    • kun lakkaat etsimäst

      Täältä löytyi kiva ja kunnollinen mies siinä vaiheessa kun jo ajattelin jättää nettideittailun hetken kokeiltuani.
      Ilmeisesti tietoinen etsiminen ei auta , vaan sattuma on pelissä mukana.

    • Rakkaus

      Tapasimme täällä viime syksynä, itse meinasin ensin perääntyä, mutta onneksi jäin katsomaan tilannetta pidemmälle. Nyt ollaan pian vuosi seurusteltu, välimatkaa 80 km, enkä ole koskaan ollut näin onnellinen :)

    • *onnellinen*

      Tapasin nykyisen mieheni suomi24:n kautta. Kirjoittelimme kuukauden verran, tapailimme kuukauden verran kunnes "päätimme alkaa seurustelemaan" :D Nyt olemme olleet yhdessä reilu 4 vuotta ja olleet naimisissa melkein vuoden. Meillä on myös lapsi :) fiilis on erittäin hyvä ja tulemme tekemään kaikkemme, että tämä onnellisuus säilyy :)

    • mirotic

      Löysin nykyisen kumppanini täältä, kuten myös edellisenkin. Edellinen oli läpimätä valehteleva paska ja kärsin siitä suhteesta erittäin paljon. Kaksi vuotta kärvistelin siinä pohjamudassa ja lopulta pääsin siitä piinasta eroon. Mies valehteli, uhkaili, petti... ja vaikka mitä muuta. Se oli aivan kauheaa. Kaikki kaveritkin ovat ihmetelleet, että miksi olen sellaisten ihmisten kanssa ollut. Olen omasta kaveriporukastani ollut melkein aina se ainoa jolla on ollu parisuhteita sun muita...
      Olen ollut aivan väärien ihmisten kanssa tekemisissä.
      Sellainen ihminen jota olen aina etsinyt ja halunnut.... niin kaikki ovat olleet varattuja, tai sitten ovat olleet sinkkuja mutta eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta...
      Niin olen sitten "tyytynyt" siihen laatuun mitä en ole edes hakenut. Ja parisuhteessa olen vanunut vaan mukana koska olen ajatellut että "Kaippa se on sitten tämmöstä... kai miehet on sellasii ku kaikki sanoo... no ei voi mitään."

      Noh... kun pääsin irti paskasta suhteesta niin mietein että tuskin haluan koskaan ketään koska miehet ovat "tuollaisia". Kun minua ekan kerran petettiin niin olin aivan suunniltani! Olin varma että "Mua ei kukaan ikinä petä! Ei ikinä! :)"
      Niin sitten kun se tapahtui niin jihuu. S oli järkyttävää ja asia oli vaikea sulatella. En asnainnut sitä kamalaa käytöstä ollenkaan. Itse panostin ja tein kaikkeni, mutta en saanut takaisin ikinä sitä mitä annoin. Olin vain lelu. Rahat meni myös. Olin tyhmä ja kehtaan myöntää sen.

      Lopulta sitten tosiaan löytyikin yhtäkkiä kohdalle ihminen joka on juuri sellainen kun olen aina halunnut! Olin aivan puulla päähän lyöty kun kaikki loksahtivat paikoilleen täydellisesti. Pidämme samoista asioista ja kumpikin rakastamme kissoja! ;D ♥
      Pian ollaankin jo menossa kihloihin. Asiat ovat kertakaikkiaan vaan niin älyttömän hyvin! En ole ikinä ollut näin onnellinen!
      Saan tässä suhteessa kaiken sen mitä suhteessa tarvitsee. Saan takaisin sen mitä annan! Kerrankin oma mies kehuu... ja sanoo kuinka rakastaa.
      Edelliset eivät koskaan kehuneet kauniiksi tai osoittaneet rakkautta tällä tavalla miten nyt sitä saan ♥

    • 3+8

      Tapasin nykyisen poikaystäväni laivalla alkukeväästä mutta emme kuitenkaan vaihtaneet numeroita. Kyseinen poika kuitenkin löysi mut sattumalta vähän myöhemmin selailtuaan suomi24-deittiä, jonne olin juuri laittanut profiilin. Ei varsinainen nettideitti mutta suomi24 auttoi meitä löytämään toisemme. Katsoo miten jatkuu mutta hyvältä vaikuttaa.

    • zippa3

      Tapasimme 3,5 vuotta sitten, muutimme jo puolen vuoden kuluttua yhteen. Nyt on esikoinen tulossa ja kihloissa. Onnellinen

    • Morsmaikkuli

      Heti kun avasin profiilin mulle ehdotettiin hakukriteereitäni nuorempaa poijankössiä. Viikon se naama siinä kummitteli, keskustelin muitten kanssa ja viestiä pukkasi niin että ei entinyt kaikille vastata.

      Nooh. Huvikseni sitten kysyin tältä sankarilta, että miksi sua mulle tyrkytetään. Pitääkö ottaa asiasta selvää lähemmin? Ja pari viikkoo juteltiin ja sitten nähtiin. Ei kyllä miehen ulkonäkö tai olemus heti löynyt salamaa, olen aika pidättyvä. Mutta hauskaa meillä oli.
      Sillä tiellä ollaan ja kosittu on, yhdessä asutaan umpirakastuneina. Naimisiin mennään kai sitten kun mulle sopii. Kiire ei ole. Vasta vuosi ollaan yhdessä asuttukkin. Toisella kierroksella molemmat.

      En uskonut ketään löytäväni. Olen melkoisen kranttu. Mutta tavallinen mies sieltä löytyi joka vei sanojensa mukaan jalat alta.

    • tulijameni

      Löysin täältä kivan naisen kanssa :)

      Seurustelimme, oli iloja, oli suruja ja sitä normaalia hyvää yhdessä oloa. Mutta aina vastamäkien kohdalla, kuulin ja löysin hänet treffipalstalta etsimässä uutta miestä...

      Mutta mahdollisuudet vielä pitempään oli hyvät! Se siitä :(

    • miliciousss

      Löysin Suomi24:sta ensimmäisen kunnon poikaystäväni, hän oli minua 4,5 vuotta vanhempi ja olimme molemmat todella nuoria (alle 20v.) . Olimme yhdessä 2,5 vuotta, kunnes mies petti ja jätin hänet.
      Kyllä voi löytää :)

    • perhonenvaan

      Tapasin ihanan miehen Suomi24 sätistä vuosi sitten, ensin kirjoittelimme toisillemme ja noin kolmen kuukauden päästä tapasimme ensimmäisen kerran lounaalla. Ihastuimme ja sillä tiellä ollaan, Välimatkaa on ja eri maissa asutaan mutta siltikin 1-3 kertaa kuussa tapaamme. Muutetaanko yhteen? Varmasti muttei vielä.
      Tämä on minulle ensimmäinen netissä tapaamani henkilö ja olen iloinen että uskalsin nettiin tulla.

    • tui1

      Ompa kiva juttu, että täältä löytyy myös kunnon miehiä ihan parisuhteesen kelpuutettavia. Kun lukee noita viestejä, niin ei ihan heti uskois. toivossa on hyvä elää. Tänään ekakerran yritin yhdestä senssi jutusta, mutta menee hermot, niiden tuhansien kyselyjen ja" arvoitusten" kanssa. Jospa, joskus löytyis vielä mies johon vois luottaa ja ajatella kunnon parisuhdetta.

    • ryti

      Ikäryhmät chatissä pyörin ahkerasti 3,5v sitten ja lisäilin mukava juttukavereita meseen. Yhen tämmösen kans juteltii paljo ja sovittii että nähää pikasesti ku olin menossa käymään kaverin luona joka asu lähellä tätä miestä. no siitäpä se lähti, vähä päälle 3v takana, yhessä asuttu kohta 2v.

    • monia tavannut

      Sama suhde kun tanssipaikoilta tai kadulta, ei sen parempi, täällä joutuu vaan enemmän matkailemaan, mutta onneksi matkailu avartaa, ja puhelin lasku suurenee

    • m_ja_m

      On löytynyt. Olemme olleet yhdessä yli 2 vuotta. :)
      2011 alussa liityin Suomi24, olin alla päin ja tuntui, että en koskaan tapaa ketään "kunnollista" miestä. Viikon juttelin kaikille oudoille tyypeille jotka tahtoivat vain seksiä.
      Sitten huomasin kivan näköisen, pari vuotta vanhemman ja samalla seudulla asuvan miehen. Laitoin viestiä ja aloimme jutella. Juttelimme 2 viikkoa, joka päivä. Sitten pyysin häntä ulos ja tapasimme turvallisesti keskellä keskustaa (että voisin paeta, jos olisi tarvis). No ei tarvinnut. Olimme sitten vain ystäviä 1/2 vuotta ja lopulta aloimme seurustelemaan.

    • Nti Sininen

      Löysin reilun parin vuoden aktiivisen deittailun jälkeen hänet, jota en tiennyt edes etsiväni. Kirjoittelimme kuukauden verran, tapasimme, lähdin lomalle hänen luokseen 1,5 kk:n kuluttua ja se loma jatkuu edelleen. 2 k:n päästä hän kosi minua ja ensi kesänä, vuoden kuluttua tapaamisestamme, tanssitaan häitämme.

      Kaiken tuon ohella kotimaa muuttui, työpaikka jäi ja rakkaus astui tilalle. Tällaista onnea en edes tiennyt olevan olemassakaan.

    • happy <3

      Tapasimme mieheni kanssa täällä chatissä 3 vuotta sitten. Ensimmäinen keskustelu kesti tunteja ja sitten vaihdettiinkin numeroita ja yhteyttä pidettiin jokapäivä ja lähelteltiin kuvia ja viestejä. Välimatkaa oli useamman tunnin verran ja molemmilla työkiireet ja harrastuksensa ja aikatauluissa oli soviteltavaa ,vaikeuksiakin oli mutta kun tapasimme kaikki oli sen arvoista. 8kk jälkeen mies pyysi minua muuttamaan luokseen ja 1kk myöhemmin muutin ja siitä alkoi yhteiselo :) Nykyään olemme kihloissa ja odotamme esikoistamme

    • Ainuttakaan vastaista en ole treffit palstalla saanut, ilmotus oli siellä ainakin vuoden ja lähettelin viestejä, kertaakaan en saanut vastausta.

      Ruma naama ja työtön niin heippa...

    • Ei voi kun ihailla!!

      Voi vittu mitä paskaa!!! Enpä tiedä onko joku suomi treffien maxettu mainos kamppanja vai mikä lie meneillään.?.? Mut totuus noista sivustoista on, että suuriin osa siellä kävijöistä tai malexijoista eivät joko tiedä mitä hakevat.?? ...tai sit muuten vaan deittailevat kuitenkaan olematta tosissaan. Toki sieltä varmasti alkanut ja syntynyt montakin suhdetta romanssia ja Tuhkimo tarinaa. Mut onpa merkillinen yhteen sattuma että jokainen (tosin oiko luin tän viestiketjun) ..on löytänyt onnensa. :))

      • Ei voi kun ihailla!!

        ..pahoittelen "kirotusvireitä" ;)


      • Joo,,tähän on vastannu jokunen sata ihmistiä, jos sitäkäään =) eiköhän ne ole tosissaan. Yhtäläisesti olen kuullu et mistään baarista ei voi löytää ketään....


    • Don Carlos

      Onnea teille molemmille :)
      Kyllähän se mullekin täältä Suomi24 deittisivuilta löytyi - ihanainen tyttö Filippiineiltä noin 8 v sitten. Hänen Suomessa asuva ystävänsä puolisoineen auttoivat vähän asiassa eli profiilin laatimisessa ja ylläpidossa. Menimme 3 kertaa naimisiin (ensin siviilihäät, sitten katoliset ja vielä luterilaiset) ja nyt meillä on kaksi ihanaa tenavaa, tyttö ja poika :) ENKÄ OLE KATUNUT PÄIVÄÄKÄÄN...
      Olemme ihan kuin vastarakastuneita koko ajan ja varmaan tulevaisuudessakin ikuisesti.
      Suosittelen netin kautta etsintöjä muillekin - turvallinen ja kätevä tapa - ei tartte viinaa eikä mennä kapakkaan istumaan ja rahaakin siinä siten säästyy ;) olipa sitten kumppani koti- taikka ulkomailta...

    • ai että
    • Jeróme täällä

      3 5 löytyi ;-)

      • näin.

        Oon niin ruma ja omituinen kuulemma että oon löytänyt vain haukkujia.


    • Treffi mies 33

      Olen löytäny suomi24.lta varmaan parikymmentä naista eli "sen/ne oikean/t.
      Yksikään ei kestä yhteistä arkea vaan niin kauan kun peiton heilutus kiinnostaa ollaan yhdessä. Kun se into loppuu on naisilla profiili kaivettu piilosta uudelleen ja haetaan uutta.
      Nytkin taas "se oikea" löytyny ja yhteinen viikonloppu edessä.
      Veikannu että mikäli vanhat merkit pitää paikkansa saattaa tuo suhde kestää jopa kolme kuukautta koska hän asuu suht etäällä. Mitä lähempänä asuu sen nopeammin loppu koittaa.
      Juu ja mitään teini suhteita nämä ei ole vaan naisten iät on olleet väliltä 27-37 eli läheltä omaani ja "aikuisia"
      Kun kumppanin vaihto on nykyään niin helppoa niin suhteisiinkaan ei tarvitse panostaa vaan saadaan mitä halutaan ja se on moro.

    • trolli1

      EIHÄN TÄÄ OLE KUN LÄHES KAKSI VUOTTA VANHA KESKUSTELU,,TROLLIIII....

    • 999999

      Onnea Miipu!.Minäkin löysin viime kesänä naisen.Ja olemme kihloissa..Kiitos suomi 24

    • kurkistaja

      Kyllä se vaan niin on, että oikea rakkaus tulee jos tullakseen missä tahansa,vaikka kadulla kulkiessa:)
      Tuskimpa suomi24 on sen parempi paikka koluta niitä "oikeita" kyllä siellä niitä "hiihtäjiä" joka lähtöön löytyy,mutta se oikea....hmmmm...se onkin jo toinen juttu:)

    • -J-

      Löysin mieheni täältä, ensitapaamisesta 5 viikon jälkeen menimme kihloihin. 4 kk jälkeen ostimme yhteisen rivitalokodin ja seuraavana kesänä 11 kk ensitapaamisesta menimme naimisiin =) Yhdessä ollaan oltu nyt 8,5 vuotta ja kaikki on enemmän kuin kohdillaan =) Kyllä netistä voi löytää Sen Oikean

    • TYTSY7777

      Onneks olkoon ja siunausta!

    • Liskoilija

      Olen ollut tosi pettynyt, sillä vastauksia ei ole tullut lainkaan. Hyvin pärjäävä, fiksu, suht kivan näköinen ja raitis yksinhuoltajaäiti ei näköjään kelpaa vastaavanlaisille akateemisille miehille. Kaikenlaiset rentut vilkuilevat profiilia. Tosi ikävää.

    • häitä odotellessa

      Löysin sen oikean Suomi24:en kautta. Nyt enää pitäisi hankkia öljyä lamppuun. Ikionnellisina elämme ajan hämärään saakka.

    • irkkadirkka

      Kyllä me ollaan 14 vuotta yhdessä.Kiitos netille, suomi24 tuli esille paljon myöhemmin.

    • kuori kaunis, mutta

      Löytyi nainen kultainen, aluksi...kunnes paljastui luurangot kaapista ja... nyt hänelle on asetettu minua kohtaan lähestymikielto yhdeksi vuodeksi ja käräjäoikeuden tuomiot kunnianloukkauksesta. Tutustukaa ihmeessä nettirakkaisiinne kunnolla ennen yhteenmuuttoa/syvempää suhdetta. T:Ismo

      • hermaani

        Vain nettirakkauksiin? entäs ne baarissa tavatut tai vaikka mummon luona,,,,niillähän on toki oma historia näkyvissä kun tapaatte,,,,


    • TreffeilleJosPääsis

      Aika turhaa tuntuu olevan. Olen kyllä yhden kumppanin joskus löytänyt suomi24:n kautta mut siitä on 4 vuotta aikaa.

      Nykyään en saa edes vastauksia. Profiilini on aika samantapainen kuin silloinkin, naamani ei ole huomattavasti rumentunut mutta ei vaan saa vastauksia. EI YHDELTÄKÄÄN naiselta. Tässähän tuntee itsensä jo maailman rumimmaksi ja epähaluttavimmaksi mieheksi.

      Ja jumalankauta en pääse edes treffeile edes enää.

    • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

      Ollaan oltu yli 4 vuotta yhdessä (mikä ei nyt kovin kauan vielä ole) ja tapasimme Suomi24:n treffipalstalla parikymppisinä. Asumme yhdessä, kihloissa emme vielä ole.

      Minulla on vain hyviä kokemuksia treffipalstalta. Tapasin muutamia poikia kasvotusten ja kaikki olivat kohteliaita ja sivistyneitä. Oli hienoa kun löytyi niin paljon mukavia ihmisiä, jotka eivät myöskään viihtyneet baareissa :)

    • kolmrsti sivuilla

      Voi toki löytää, mutta löytääkö pysyvää??? Paljon ns. huijareita, esittävät muuta kuin ovat.

    • Slaikka

      Mitäpä jos sattuu treffaamaan tietämättään puliukon kans. jolla on köntsät housuissa :)

    • jasmin50@

      Moi itse s24 olleena, tapasin täältä yhden miehen,joka kirjoitteli kanssani ahkeraan, ja tapaamistakin sovittiin, mutta kun matka ja lento oli varattu, hän kun sanoi olevansa ulkomailla, niin äijästä ei sen koommin oo kuulunut mitään sen jälkeen kun sai kuulla että: kohta nähdään! ! Houkutella osasi ja oikein vaikersi että tuukin äkkiä.onneksi mun matkan tärkein syy ei ollut tuon ukon tapaaminen vaan hyvän ystäväni näkeminen samassa kaupungissa. Minä ainakin aion nauttia tulevasta matkastani täysin siemauksin.mutta harmittaa kun mies osoittautui joksikin muuksi kuin mitä esitti.tuollaisia jänöjusseja on s24 saitti täynnä,kun on tapaamisen aika niin hävitään ku paska Saharan Dyyneihin. Ja toiset äijät, ja niitä on hel....sti, tarjoavat päiväkahviseuraa sellaista säännöllistä. Vaikka profiilini jo kertoo, että sellainen EI TÄTÄ TYPYÄ KIINNOSTA! !!! En usko että löytyy kunnon rehellistä miestä,jasmin.

    • Raksupaksusss
    • mies 929

      Aivan mahtavaa paskaa muutenkin koko netti deittailu, etsitään mitä etsitään, rinssejä
      tai muuten varakkaita kun ei ole itellä työtä ja ei huvita niin heittäydytään rinsessaksi
      muiden holhottavaksi, miehen kontolle jää maksaminen, oikeesti menkää nyt itseenne, varsinkin korkealle koulutetut, monellako teillä oikeasti on töitä, vai haudotteko vain persettänne ja valitatte muiden tekemisistä?

    • jasmin50

      Moi itse s24 olleena, tapasin täältä yhden miehen,joka kirjoitteli kanssani ahkeraan, ja tapaamistakin sovittiin, mutta kun matka ja lento oli varattu, hän kun sanoi olevansa ulkomailla, niin äijästä ei sen koommin oo kuulunut mitään sen jälkeen kun sai kuulla että: kohta nähdään! ! Houkutella osasi ja oikein vaikersi että tuukin äkkiä.onneksi mun matkan tärkein syy ei ollut tuon ukon tapaaminen vaan hyvän ystäväni näkeminen samassa kaupungissa. Minä ainakin aion nauttia tulevasta matkastani täysin siemauksin.mutta harmittaa kun mies osoittautui joksikin muuksi kuin mitä esitti.tuollaisia jänöjusseja on s24 saitti täynnä,kun on tapaamisen aika niin hävitään ku ***** Saharan Dyyneihin. Ja toiset äijät, ja niitä on hel....sti, tarjoavat päiväkahviseuraa sellaista säännöllistä. Vaikka profiilini jo kertoo, että sellainen EI TÄTÄ TYPYÄ KIINNOSTA! !!! En usko että löytyy kunnon rehellistä miestä,jasmin

    • Moka mikä moka

      Löysin minäkin täältä miehen ja myös menetin mokailuni vuoksi. Ymmärrän itseäni ja myös häntä. Joskus on todella ikävä, mutta minkäs teet. Mutta hänellä oli kuitenkin erittäin myönteinen merkitys minulle. Omaa merkitystä hänelle on nyt surullista muistella.

    • Moka mikä moka

      Löysin minäkin täältä miehen ja myös menetin mokailuni vuoksi. Ymmärrän itseäni ja myös häntä. Joskus on todella ikävä, mutta minkäs teet. Mutta hänellä oli kuitenkin erittäin myönteinen merkitys minulle. Omaa merkitystä hänelle on nyt surullista muistella.

      • Moka mikä moka

        Jatkoa Moka mikä mokaan:

        Miksi annatte minulle miinuksia? Kerroin vain rehellisesti tilanteen. Ettekö ole itse mokailleet koskaan?


      • lukija14
        Moka mikä moka kirjoitti:

        Jatkoa Moka mikä mokaan:

        Miksi annatte minulle miinuksia? Kerroin vain rehellisesti tilanteen. Ettekö ole itse mokailleet koskaan?

        Ihmiset täällä miinustelee ihan huvin päiten. Ei kannata niitä noteerata.

        Totta kai jokainen tekee suhteissa paljon virheitä.


    • Pilvin pimein on

      Suomi24 vaikutuksesta levinnyt rakkaus ympäri Suomea, kuinkas muuten? Ei nyt tosiaan, toki keskestella voidaan ihan vapaasti ja sekin on eräänlainen ihme nykyään kun pahat ihmiset hallitsee asioita ahneudessaan.

    • rokkis1234

      Täältä minäkin poikaystäväni löysin reilu 2v sitten, seurusteltu ollaan melkein 2v :) ja samalla tiellä edelleen :)

    • Natuu

      Itse löysin myös oman kullan suomi24 treffisivujen kautta, tai no oikeastaan hän löysi minut. Nykyinen avovaimoni bongasi kuvani ja koska olin laittanut yhteystietoni hän otti minuun yhteyttä ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä lähes kaksi vuotta. Joten itselläni ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa näistä sivuista.

    • kenen mies

      4 vuotta sitten eräs pelimies löysi puolison netistä, ehkä juuri täältä. Nuoren naiskumppanin kannattaa tutustua miehen aiempaan elämään ja avata silmät.

    • idioottimagneetti59

      Juu löytyi mies 2 vuodeksi jonka aikana tavattiin vain 4 kertaa mut oltiin melkein päivittäin muuten yhteyksissä toistemme kanssa.Oli vaikea suhde monella tapaa.Oli välimatkaa 500 km, hänellä tosi paha avioero takana,minäkin juuri eronnut pitkästä ja henkisesti raskastaa avioliitosta ja molemmilla masennusta.Oli rankkaa mutta myös ihanaa.Mutta lopulta kävi niinkuin aina mulla miesten kanssa.Hän löysi viime syksynä uuden naisen(varmaankin netin kautta).Minä aavistin tilanteen ja kyselin asia häneltä mutta hän kielsi kaiken.Olimme sopineet heti alussa että kerromme rehellisesti toisillemme jos jompi kumpi löytää uuden.Hän oli kuitenkin samanlainen valehtelija kuin muutkin miehet ja ei kertonutmulle totuutta.Lopulta hermostuin ja panin hänet tiukille ja silloin hän lopulta myönsi uuden naisen olevan totta.Panin välit poikki heti paikalla.Toipunut en oo vieläkään vaan ikävä on kova ja pettymys tosi iso.Olen taas suomi24 mut kaikki miehet tuntuvat olevan vailla vain kerta panoa ja siinä kaikki.TYMPÄISEE KAIKKI ja en usko löytäväni enää ketään.En uskalla ottaa enää riskiä koska en jaksa enää pettyä kertaakaan!!!!

    • Kun kerran viikossa

      tai vuodessa tai vuosikymmenessä menee naimisiin ja eroaa myös, niin varmaan löytää moniakin puolisoita Suomi24 palstalta.

    • Eipä ole onni myötä kun netissä ollaan heti poistamassa muutaman viestin jälkeen keskustelu yhteyksissä??! en oikein ymmärrä miksi!??. NO eipä ole tullut ikävä niitä naisia jotka näin ovat tehneet. Yksinään on kiva olla kotona ja mennä miten mihinkin,kun olen vapaa mies menemään.

    • onnistuuuuu

      Tapasin ihanan miehen treffien kautta, yli 3 yhteistä vuotta takana. Jos on jalat maassa eikä odota löytävänsä prinssiä, elättäjää ja miesmallia samassa paketissa niin voi hyvinkin onnistaa. Realistisin odotuksin sopiva kumppani löytyy helpommin niin oikeassa kuin nettimaailmassakin. Omista tärkeistä kriteereistä ei tarvitse joustaa kunhan se lista ei ole loputtoman pitkä vaan on oikeasti miettinyt mitkä on ne todella tärkeät ominaisuudet mitä toivoo kumppanilta. Eli onko oikeasti välttämätöntä olla esim. yli 178cm pitkä tai alle 98kg ja ruskeasilmäinen :) Vai olisiko ne luonteeseen ja persoonaan liittyvät kriteerit tärkeämpiä? Tietenkin pitää ulkonäkö ja olemuskin miellittää omaa silmää mutta ehkä kannattaisi ensin itse katsoa itseään peilistä...
      Toinen asia jota olen miettinyt on se menestymisen vaatimus johon usein törmää, jos hyvä toimeentulo ja korkea koulutus on niin tärkeää niin miksi ei ole sitten hankkinut sitä itselle ettei tarvitse sitä toiselta vaatia.
      Itse olen ainakin kiitollinen suomi24 treffisivuille, omaa kultaani en olisi varmasti tavannut muuten...

    • nuoret

      Suomi24 treffipalstalta aloitettiin kirjoittelu ja nyt asutaan avoliitossa,löytyy kissaa ja koiraa ja takana 3,5-vuotta yhteistä taivalta.En kadu hetkeäkään.

    • Female77

      Suomi24:sta löysin aviomieheni, en tosin treffipalstalta. Entisestä galleriasta löydettiin toisemme, ilman että oltiin suoranaisesti seuraa hakemassa vaikka molemmat sinkkuja sillon oltiinki.

    • badabum

      suomi24 treffit palstalta löytyi nykyinen vaimoni, netistäkin voi siis löytää oikean!

      • children of the revo

        ois kiva löytää seurustella 11.5 v kaiken kaikkiaan ja perheeseen kuuluisi 4 koiraa. 3 kissaa. 2 kultakalaa ja hevonen jolla vaimoni ratsastaisi


    • Olen melko uusi Suomi24 sivustolla, ehkä kuukauden ollut Treffi sivustolla ja olen löytänyt vain yhden ihmisen kenen kanssa on ollut mukava jutella.
      Tosin joulukuussa erosin tyttöystävästä jonka kanssa olin 4v2kk, olisihan se kiva löytää joku kenen kanssa jakaa elämän ylä- ja alamäkiä ja joku kehenkä luottaa.

    • "Suomi24 pysyvän

      suhteen?" Miten tuo pysyvyys määritellään? Riittääkö kymmenen vuotta vai mitä?

      Tietysti voi löytää pysyvän suhteen näin ihmisen iässä, mutta varoituksen sana aina paikallaan jos netin kautta alkaa jakamaan yhteystietoja, sillä vastapuolena voi olla pedofiili tai psykopaatti tai ihan vain muuten toisesta ihmisestä itselleen hyötyä tavoitteleva ihminen ja hyvin taitava myös käyttämään sanojaan toisesta hyötyäkseen.

      Hyvä on tuntea toinen ihminen ihan muutenkin kuin vain tämän omien sanojen kautta, sillä valheellisia ihmisiä ja turhia lupauksia ja muita huonoja asioita voi olla monienkin toisista ihmisistä pyrkivien ihmisten keskusteluvastauksissa aina. Ei kannata olla sinisilmäinen eikä uskoa valheita kenenkään.

      Jokainen ihminen itse kantaa vastuunsa tekemisistään ja valitettavasti maaimassa on paljon pahuutta, kuten voimme ymmärtää helposti. Pahimmat käyttävät toisia ihmisiä hyväkseen aina. Älkää olko järjettömiä vaan koetelkaa kaikki.

    • Sellainen joka vain

      hyötyy toisista ihmisistä tarvitsee niitä suhteita ihan välttämättä toisiin ihmisiin.

    • Kaikkien psyko-

      paattien ihanteellisin toimintakenttä on nimenomaan anonyymi www-keskustelupalsta, näin se vain on, ja uhreja löytää ihan pilvin pimein.

    • Mitään vastuuta ei

      www-sivustojen ylläpitäjä tahdo kantaa vaan tilittää tulosta vain mainossopimuksista! Tällaiset anonyymit keskustelupalstat ovat ahneiden ihmisten ihanteellista toimintakenttää, toki voi esittää hyväntekijää ja ajatella että hyvää hyvyyttään vain tarjoaa palveluja, kuten parittajat myös myydessään prostituutioiden palveluja, ihan oikeesti, ei mitään väärää vaan pelkkää hyvää kaikille ihmisille eli maksaville asiakkaille. Poliisitkin vain voivat todeta että onhan tuota prostituutiota ja muuta petollista liiketoimintaa jossa lain kirjain ei voi ketään mistään syyttää koskaan. Näin se menee nykymaailmassa, toki lainkirjainkin voidaan säätää niitä pahimpia suojelemaan nykyajassa, kuten Turkissa ja Syyriassa, kun tahdotaan pitää vallasta kiinni.

    • tyydytetty salama

      Olen löytänyt naisia sen kautta. Nytkin pyöritän neljää muijaa samaan aikaan.

      • Naimakäsky

        Vai niin että neljä venusta ja yksi sukkula, äläkä kaikkia siitä, oot muuten mottipotissa :)


    • Varokaa oikeasti

      Olkaa varovaisia suurin osa petollisia ja useissa deiteissä. Alapäät paljaana ja pedofiilejakin, jotka kyttäävä naisia, joilla murkkuikäisiä lapsia.

      Myös naisia, joilla lapsia joka eri oksan kanssa.

      Livechatissäkin usea alapää paljaana kotirouvia ja ties mitä runkkareita. Avopuolen potilaita ja vankiloista vapautuneita.

      Näitä päästätte kotiinne. Myös paljon maksullisia tummia, jotka vievät rahanne ja elättävät naisilla itsensä.

      Siinä Teille kunnon seksiseuralaisia ja elämänkumppaneita.

      • dirty little secrets

        Pilluapa saadaan joka ilta. Miltä se nyrkkikyllkikki maistuu? Alkaako puutumaan?


    • 20+5

      En tavannut täälä sivustolla vaan yhdellä toisella sivustolla nykyisen kihlattuni. Nyt on melkein 3v seurusteltu ja tässä nyt omakotitalon osto haaveissa. Yhdessä asuttu tosiaan yli kaksi vuotta. Hyvin on mennyt 14-vuoden ikäerosta huolimatta. :)

    • huuhaata...

      Muutama viikko taisi olla iltäpäiälehtien lööpeissä, kun netistä mies "ihanan" naisen löysi joka huijasi jotain 20-30000 euroa, vaikka ei ollut ehtinyt tavatakkaa miestä. Näitä esim alkaa olla ihan tarpeeksi. Rikollisuus on pesiytynyt nettiin, että kannattaa ottaa järki käteen...

    • juoppoh

      Löysin joo..
      Kaikki meni hienosti. Rakastuttiin ja suunniteltiin sitä sun tätä. 1,5v seurustelun jälkeen muutettiin yhteen niin kaikki alkoi menemään alamäkeen..
      Ei kommunikoitu enää ja jätkä alkoi juopottelun ja sen mukana tuli agressiivisuus. Suhde loppui 3v keston jälkeen. En kestänyt sitä enää..

    • Kaikki on mahdollist

      Kaikki on mahdollista. Uskon, että netin kauttakin sen rakkauden voi löytää. Luulin myös itsekin niin, kun löysin mitä ihanimman miehen eräältä treffipalstalta. Ajan myötä tuon ihmiset kulissit putosivat ja oikea luonne tuli esiin. Neljä vuotta oli melkoista vuoristorataa ja jouduin kokemaan henkisen väkivallan lisäksi suhteen lopussa myös fyysistä väkivaltaa. Tuo mies pyörii nyt nettipalstalla taas. Sääliksi käy sitä naista joka tuon miehen koukkuun lankeaa.
      Uskon silti, että netissä pyörii enemmän sellaiset miehet ja naiset jotka eivät ehdi tai ole muuten kiinnostuneita ravintolaympyröistä. Nettipalstat ovat yksi mahdollisuus löytää etsimänsä. Tuuria siinä tarvitaan, mutta niinhän sitä tarvitaan virtuaalielämän ulkopuolellakin.

      • VILI VILPERI

        Ite tiedän vain yhden parin, jonka nettisuhde on johtanut avioon asti. Kymmenet muut sen sijaan ramppaa abc:llä kahvilla tämän tästä "tutustumassa uusiin deitteihinsä" ja tuolla kahvin juonnilla varmasti makaavat lasaretissa vatsahaavaa hoidattamassa.


    • cxcxcxcxxccxcx

      En jaksanut baareissa pyöriä, niin kävin yhden eukon netistä hakemassa. Nuijalla taltutin ja luolaani raahasin. Sielä se vieläkin laittelee aamupalaa.

      • tarzan&jane

        Just sun kaltaisen itsekin haluaisin kohdata ;)

        Jokailtaista nuijanukutusta kaipaava neito, joka auringon kanssa kilpaa säteilisi aamuisin kullallensa.


    • Myy89n

      Oi kuulostaapa ihanalta

    • live kontakti kertoo

      Netti trefipalstat vetävät kyllä ns outoja tapauksia .
      Olin kerran nettitrefeillä, mutta mutta jälkikäteen tuli ajatuksia
      ei koskaan enää. Live kontakti on live kontakti,jo muutamat
      ensihetket kertoo aika paljon eli juuri sen minkä netissä
      voi valehdella ja sumuttaa. Olen löytänyt naisystävän tansseista
      ja hyvin menee jo neljättä vuotta.

      • Netistä löytää....

        Ihan ufoja


    • sk.23

      No joo minä olen sitä mieltä että kun sä löydät ehkä tulevan aviopuolisosi, niin sinun pitää katsoa onko jotain yhteistä tai jotain magneettia teidän välillä jos näyttää että on niin katsokaa miten löydätte toisenne ei mitään väliä missä olette tavanneet . Aika näyttää kaiken kukaan ei tiedä milloin se oikea löytyy. Tässä mailmassa kun ei kaikki ole ihan samaa kuin aikojen alussa, mutta tunteet ovat ehkä tallella

    • people are people

      Tottakai puoliso voi löytyä mistä tahansa, jopa suomi24:sta. Ihmisiä ne on täälläkin!

    • 3 vuotta ollaan nyt miehen kanssa oltu kuin paita ja perse.Kihloihin on menty,tarkoitus olisi parin vuoden sisällä viettää häitä ja yhteinen lapsikin meille on suotu ja toivottavasti lisääkin. Treffi palstalta löytyi kyllä monenlaista tallaajaa,mutta onneksi myös yksi kunnollinenkin mies :)

    • pirita 1

      kyllä löytyi hyvä mies täältä i.Siitä tulee 8v huhtikuussa kun tapasimme netissä eka kerran.Nyt asuttu yhdessä 7v on yhteinen asunto ja kesämökki.Välimatkkaa meillä oli 190km ,mut minä muutin hänen luokseen ja en ole katunut päivääkään.

    • oou

      oman miehen tavanut 13 v. sitten mutta ei täällä vaan siihen aikoihin sellaisen treffipalveluyritykseen kauttaa. nyt avioero vireillä ja hänellä jo vuoden toinen ollut, mistä uutta löytäisin,treffipalstat ei ttoimi

    • Voi ei miten kauniita joidenkin tarinat olivat! Onnea teille! Mielettömän hienoa että olette löytäneet sen yhden hyvän tästä hullusta maailmasta! :D

    • mies ja 2 lasta

      Täällä kans! Takana 6 vuotta yhteistä taivalta, kaks lasta. Yks sormus. Ja pois en antais. Kiitos suomi24!

    • En bra fråga. Själv så bör man visa om man vill ha en relation eller inte. Att kategoriskt ingrorera är inte bra i längden. Vet man med sig att man behöver vara ensam en tid så tar man den tid som behövs. Jag tror nog treffit är bra. Men det är medlemmarna som ansvarar för bilden eller eventuella ryckten. Med en vän som jag talade med så behöver också bli accepterad. Men om vi är så olika i dator världen & utanför så kanske vi bör ändra oss. Få visar att dom vill vara sociala. Tex FACEBOOK kan göra oss mindre sociala. Är folk så livrädda på vem det är som sickar medelande till en? Några få har svarat ärligt till mig. Men dom flästa vägrar att svara. Vanligast är blockader eller att annonsen raderas. Ja om dom tar inisiativ. Men jag har märkt att många medlemmar är såpas sällan inlåggade. Med datorn vill man ju ha snabt svar. Vilket i bland funkar hos FASEBOOK eller google

    • yhtä tyhjän kanssa

      Nyrkkisääntö on, että nainen löytää 99% varmuudella kumppanin netistä niin halutessaan. Tai baarista. Tai kauppajonosta. Tai kuntosalilta. jne.

      Miehille tämä prosentti on alle 10%.

      En ole 10 vuoden aikana saanut yhtäkään vastausta treffiprofiiliini, vaikka olen nähnyt vaivaa sen tekemiseen ja oma kuva on näytillä sekä olen lähetellyt aktiivisesti naisille viestejä.

      • On ihan sama mieli. Mutta vikka ratikka voi puhu. Mutta en ymmärttää yhttään miksi netissä ett voi kirjottaa tai puhu. Mutta treffitissä ääni ei toimi että me ei voi puhu vaikka joss men webcamera & mikrofooni. Parempi katto joss CITY on joku livenä ohjelma minne me voi mennä. www.city.fi


    • uutta yritetään

      Mä löysin upean mutta hankalan naisen. Jo toisella tapaamiskerralla pääsi pukille eikä tosiaan tarvinnut pyytää tai edes vihjailla.

      Sitten se alkoi hankalaksi joten se jäi. Olisin kyllä yrittänyt enemmän jos välimatkaa olisi ollut vähemmän.

      • Autiotalo

        Minä löysin hiukan nuoremman mutta varsin lupaavan nuorenmiehen. Auton takapenkillä sen päällä hetken keikuin, mutta kuten arvata saattaa Se onneton tuli heti ja piti puolilöysää vatkata, jotta jotain iloa itsellekin saisi. :D


      • Autiotalo

        Minä löysin hiukan nuoremman mutta varsin lupaavan nuorenmiehen. Auton takapenkillä sen päällä hetken keikuin, mutta kuten arvata saattaa Se onneton tuli heti ja piti puolilöysää vatkata, jotta jotain iloa itsellekin saisi. :D


      • Autiotalo kirjoitti:

        Minä löysin hiukan nuoremman mutta varsin lupaavan nuorenmiehen. Auton takapenkillä sen päällä hetken keikuin, mutta kuten arvata saattaa Se onneton tuli heti ja piti puolilöysää vatkata, jotta jotain iloa itsellekin saisi. :D

        Että tällä tavalla piti sitten tämäkin keskustelu pilata! (No RIVOUKSIEN HUUTELU anonyymisti REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TURVIN ei ole kovin kummoinen "saavutus" eikä varsinkaan rohkeuden osoitus!

        Asiallisesti totean: Itse en ole koskaan harrastanut sen paremmin PALJON NUOREMPIA kuin VANHEMPIAKAAN MIEHIÄ. Kumpainenkin, pitkäaikainen seurustelukumppanini on ollut lähes saman ikäinen kanssani - muutaman vuoden tarkkuudella!


      • Autiotalo kirjoitti:

        Minä löysin hiukan nuoremman mutta varsin lupaavan nuorenmiehen. Auton takapenkillä sen päällä hetken keikuin, mutta kuten arvata saattaa Se onneton tuli heti ja piti puolilöysää vatkata, jotta jotain iloa itsellekin saisi. :D

        Että tällä tavalla piti sitten tämäkin keskustelu pilata! (No RIVOUKSIEN HUUTELU anonyymisti REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TURVIN ei ole kovin kummoinen "saavutus" eikä varsinkaan rohkeuden osoitus!

        Asiallisesti totean: Itse en ole koskaan harrastanut sen paremmin PALJON NUOREMPIA kuin VANHEMPIAKAAN MIEHIÄ. Kumpainenkin, pitkäaikainen seurustelukumppanini on ollut lähes saman ikäinen kanssani - muutaman vuoden tarkkuudella!


      • VILI VILPERI
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Että tällä tavalla piti sitten tämäkin keskustelu pilata! (No RIVOUKSIEN HUUTELU anonyymisti REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TURVIN ei ole kovin kummoinen "saavutus" eikä varsinkaan rohkeuden osoitus!

        Asiallisesti totean: Itse en ole koskaan harrastanut sen paremmin PALJON NUOREMPIA kuin VANHEMPIAKAAN MIEHIÄ. Kumpainenkin, pitkäaikainen seurustelukumppanini on ollut lähes saman ikäinen kanssani - muutaman vuoden tarkkuudella!

        maruna-alkuperäinen. Eikö maruna tiennyt kirjoittaessaan tänne, että välillä tulee lunta tupaan oikein porstuan kautta niin että kolisee. Lopeta tänne kirjoittaminen, jos et kestä arvostelua jne.. Ollaanpa sitä niin herkkänahkaista että.


      • ihmettelevä

        Vaikea ymmärtää . Upea nainen ja sinä et vittsinyt yrittää tarpeeksi välimatkan vuoksi?? Ei kai niitä joka oksalla kasva. Saattaapi olla , että toista upeaa ei tule. Ja hankaluus - mitenköhän tämä upea nainen sen koki.


      • Ihmettelevä

        Vaikea ymmärtää . Upea nainen ja sinä et viitsinyt yrittää tarpeeksi välimatkan vuoksi?? Ei kai niitä joka oksalla kasva. Saattaapi olla, että toista upeaa ei tule. Ja hankaluus - mitenköhän tämä upea nainen sen koki.


      • rss..usvaneitokainen

        ei kai vain ollut usvaneitokainen 43 tai kukkanenlumi 41?? molemmat päästä sekaisin ja tarve mielisairaalaan/hoitoon.


    • user

      Minäkin löysin nykyisen mieheni treffipalstalta. Vai pitäisikö sanoa, että mieheni löysi minut, kun laittoi ekana viestiä. Nykyään olemme kihloissa ja pienen lapsen vanhemmat. Ja ennen kuin kukaan kerkeää kommentoimaan suhteen lyhyyttä lasten hankkimiseen, niin ikä alkoi tulla vastaan, jonka vuoksi se ainokainen tuli elämään nyt.

      • "Ja ennen kuin kukaan kerkeää kommentoimaan suhteen lyhyyttä lasten hankkimiseen, niin ikä alkoi tulla vastaan, jonka vuoksi se ainokainen tuli elämään nyt. "

        Näin voi joskus käydä! Ja toisaalta yli 35-vuotiaana ihminen tuntee itsensä jo paremmin kuin aivan nuorena, ja tietää varmemmin, mitä elämänkumppaniltaan odottaa. Näin ollen kaksi, henkisesti kypsää, keski-ikäistä henkilöä voi melko lyhyenkin seurustelun pohjalta onnistua tunnistamaan toisissaan sopivan elämänkumppanin, ja luoda PITKÄN ONNISTUNEEN liiton. Tällä tavoin kävi esimerkiksi omille vanhemmilleni, jotka erotti yhteisten vuosikymmenien jälkeen vasta kuolema.

        Omassa parisuhteessani, tai sen ULKOPUOLELLAKAAN, ei ole lapsia.


      • tohtori pääkkynen
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        "Ja ennen kuin kukaan kerkeää kommentoimaan suhteen lyhyyttä lasten hankkimiseen, niin ikä alkoi tulla vastaan, jonka vuoksi se ainokainen tuli elämään nyt. "

        Näin voi joskus käydä! Ja toisaalta yli 35-vuotiaana ihminen tuntee itsensä jo paremmin kuin aivan nuorena, ja tietää varmemmin, mitä elämänkumppaniltaan odottaa. Näin ollen kaksi, henkisesti kypsää, keski-ikäistä henkilöä voi melko lyhyenkin seurustelun pohjalta onnistua tunnistamaan toisissaan sopivan elämänkumppanin, ja luoda PITKÄN ONNISTUNEEN liiton. Tällä tavoin kävi esimerkiksi omille vanhemmilleni, jotka erotti yhteisten vuosikymmenien jälkeen vasta kuolema.

        Omassa parisuhteessani, tai sen ULKOPUOLELLAKAAN, ei ole lapsia.

        No eivät kovin tasapainoisia lapsia kuitenkaan kyenneet kasvattamaan kun täällä tuollaisia kyselet.


    • miäs

      Hemmetti, kun löytäis itsekkin :P

      • Suosittelen ihmisten etsimistä joko perinteisten kirjeenvaihtoilmoitusten tai elävän elämän kautta, en virtuaalimaailmassa "hillumalla", ja epärealistisia toiveita nostattamalla.

        Ensimmäisen seurustelukumppanini löysin diskosta kesällä 1993. Kihlauksemme kuitenkin purkautui joulun alla 1998;
        luonteemme eivät loppujen lopuksi sopineet yhteen.

        Nykyisen mieheni tapasin perinteisen kirjeenvaihtoilmoituksen kautta syksyllä 1999 eli reilusti yli 14 vuotta sitten. (Olemme yhä onnellisia yhdessä: Yksi mieheni PARHAIMPIA PIIRTEITÄ ON EHDOTON LUOTETTAVUUS. Hän ei ole ikinä heilunut pitkin kyliä naisia rii´aamassa. Olemme ylipäänsä hyvin kotikeskeisiä ihmisiä.)


    • Löysin nykyisen aviomieheni yli 14 vuotta sitten perinteisen kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. (Ja elämme yhä onnellisina yhdessä.)

      Nettitreffejä en ole harrastanut koskaan.

      Suomi24.fi:n kautta, jossa useimmat kirjoittelijat esiintyvät REKISTERÖITYMÄTTÖMILLÄ NIMIMERKEILLÄ, ja keksityin henkilötiedoin, ainakin netissä kertomansa mukaan, en ole yrittänyt tavoittaa ketään!

    • Löysin nykyisen aviomieheni yli 14 vuotta sitten perinteisen kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. (Ja elämme yhä onnellisina yhdessä.)

      Nettitreffejä en ole harrastanut koskaan.

      Suomi24.fi:n kautta, jossa useimmat kirjoittelijat esiintyvät REKISTERÖITYMÄTTÖMILLÄ NIMIMERKEILLÄ, ja keksityin henkilötiedoin, ainakin netissä kertomansa mukaan, en ole yrittänyt tavoittaa ketään!

    • -_-

      Tässä ketjussa on kirjoituksia vuodesta 2012 alkaen. Millainenhan on sinä vuonna kirjoittaneiden tilanne nyt päivitettynä?

      • Se olisi mukava tietää! Itse kirjoittelin tähän nimenomaiseen ketjuun ENSI KERRAN TÄNÄÄN 7.2.2014. Omasta puolestani voin kertoa, että "parisuhdetilanteeni" oli 2 vuotta sitten aivan yhtä onnellinen kuin nytkin! (Toivottavasti muillakin täällä onnestaan aiemmin kertoneilla on sama tilanne. Toivon vilpittömästi.)


      • no, edelleenki tota toljaketta jaksan kattella, ei se ny samanlaista leijumista ole ku sillon pari vuotta sitte, mut hiton kivvaa kuitenki,

        :P


    • 4+15

      Suhteen toimivuus riippuu ihan täysin suhteissa olevista itseistään, eli tarkemmin sanottuna, jos molemmille on selvää mille parisuhteen tulisi rakentua, tulee se toimimaan, eikä ole väliä missä he tapasivat. Jos kiinnostaa selkeyttää rakkausasioita, voin suositella Alkuajatusta, siitä löytyy uusi ja erilainen näkökulma niin rakkaus- kuin elämänasioidenkin ymmärtämiseen.

    • minun mielipiteeni

      Enpä usko netistä löytyvän kuin pintapuolisia hyväksikäyttösuhteita.

      Itse en ainakaan ole löytänyt kuin seksinvonkaajia, ukkomiehiä, pelimiehiä, alkkiksia, mielenterveysavopotilaita, ennenaikaisestieläköityneitä työnvieroksujia,sitoutumiskammoisa, tupakoitsijoita, tatuoituja ja lävitstettyjä joulukuusia, pientenlasten isejä joilla on kiire tehdä lisää lapsukaisia, muttei huolehtia niistä jo tehdyistä.... jne.....

      En lainkaan potentiaalista materiaalia pysyvään suhteeseen.

    • Helmenlöytäjät

      Kyllä, löysimme toisemme, 55 ope ja rakennusmestari. Eikä me tiedetä, muuta kuin, että sivustoilla on kaikenlaista! Mutta helmiä joukossa.

    • Joo täältä löytyi vaimo ja muutin 90 km kotontani..Edelleen käyn vanhassa työpaikassa 90 km. Kolme vuotta onnellisia jo oltu.On se vaan niin, että täällä suomi24 on ihan samalaisia ihmisiä kun kaikkialla muuallakin,, Se vaan on osuttava kohdalle se oikee.
      Itse kävin treffeillä yli 40 kertaa..Ja se kannatti.Nyt on hyvä ja mukava olla..

      • Toinen rumilus

        Tollane tursas käy 40 kertaa treffeillä ja löytää akan? Hyvä että kullakin on toivonsa.


      • treffailija

        Onneksi olkoon ja onnea!


    • voivoi1

      No mitä V.ttua sitä nyt pitää täällä kailottaa mistä J.m.lauta on jonkun P.rk.leen puolison löytänyt S..tana.

    • kirstituulikki

      Toukokuussa tulee kahdeksan vuotta siitä, kun tapasin mieheni suomi24:n treffeiltä .Maaliskuussa seitsemän vuotta, kun olemme olleet naimisissa ja meillä on 6.v tytär.En olisi saanut parisuhdetta ilman nettiä .En edes omistanu konetta vaan kirjastossa kävin treffit-sivulla.Muutama tapaaminen ennen nykyistä miestäni joista yksi johti seitsemän kuukauden seurusteluun mutta päättyi luojan kiitos.Olen aidosti kiitollinen tälle nettisivustolle.En usko siihe,että se oikea tulee vastaan vain odottamalla.Siinähän ehtisi mennä elämä jo ohi ja baareissa en käynyt silloinkaan kuin harvoin.Sieltä en edes etsisi tositarkoituksella ketään.Olin lähempänä jo kolmeakymmentä,kun tapasin puoliskoni joten tiesin mitä halusin ja onneksi niin tiesi hänkin.

    • Nainen59

      Omanikäiseni ( 55), uusintakierroksia juoksevat miehet etsivät 10-20v. nuorempia naisia leluikseen... Ei todellakaan ole helppoa löytää fiksua, monipuolisesti ja lempeän viisaasti elämäänsä elävää aikuista miestä. Tuntuu, että monilla on tunne-elämä aivan solmussa. Rakkaus on vaikea laji!

    • Ihminen91

      No kyllähän tuolla treffipalstalla on muutamia loistavia kumppaniehdokkaita tullut vastaan. Pari sellaistakin tapausta on ollut, jotka olisivat sopineet minulle niin täydellisesti, mutta kukaan heistä ei ole vastannut yhtään mitään viesteihini. Masentavaa tuollainen...

    • täällä etsintä turha

      Tältä sivustolta ei kannata etsiä. TÄÄLLÄ VAATIMUKSET ja TODILLISUUS eivät kohtaa. Jopa ulkomaalaisilta sivustoilta löytyy paremmin matsaavia suomalaisia. Kokemusta löytyy: yksivuotishääpäivä ensi kuussa.

    • Vadddddddd

      Itsellä oli lehdessä seuranhaku ilmoitus, joka näkyi myös netissä. Muistaakseni olin laittanut sen ilmoituksen seuraajokaiselle.fi palvelusta. Tuleva mieheni bongasi ilmoitukseni lehdestä ja otti yhteyttä.

      Nyt ollaan 2v oltu yhdessä ja ennen joulua mentiin kihloihin. Joo, eihän se 2vuotta paljoa vielä ole mutta on se jo hyvä alku :)

    • dreams

      Minä löysin unelmieni miehen myös täältä :-)

    • Ily

      Löysin poikaystäväni täältä Suomi24 treffi palstalta:) Liityin tähän kyseiseen palstaan kaverini innoittamana. Hänkin oli löytänyt täältä poikaystävän. Aluksi minulla oli kauheet ennakkoluulot netti treffi palstoja kohtaan, mutta nyt on nekin täysin kariutuneet! Kävin viisillä treffeillä ennen kuin tapasin poikaystäväni. Mikään noista aikasemmista treffeistä ei kaduta, koska ne tekivät minut rohkeammaksi ja nyt huomaan että kuinka oikea mies poikaystäväni minulle on. Vaikka puoli vuotta on vasta takana hän tuntuu olevan just SE:)

    • Ily

      Löysin poikaystäväni täältä Suomi24 treffi palstalta:) Liityin tähän kyseiseen palstaan kaverini innoittamana. Hänkin oli löytänyt täältä poikaystävän. Aluksi minulla oli kauheet ennakkoluulot netti treffi palstoja kohtaan, mutta nyt on nekin täysin kariutuneet! Kävin viisillä treffeillä ennen kuin tapasin poikaystäväni. Mikään noista aikasemmista treffeistä ei kaduta, koska ne tekivät minut rohkeammaksi ja nyt huomaan että kuinka oikea mies poikaystäväni minulle on. Vaikka puoli vuotta on vasta takana hän tuntuu olevan just SE:)

    • saa nähdä

      voi olla että löysin, en tiedä vielä

    • "Haluan vaan sanoa, että kyllä tätä kautta voi löytää itselleen puolison :)"

      Hyvä että säästit pitkän centin sen sijaan, että olisit pumpannut rahaa kaupallisiin ja ennen kaikkea rahallisesti "luotettaviin" vaihtoehtoihin :)

      "Olemme erittäin onnellisia, kihloissakin olemme."

      Karma on näemmä ollut sinun puolellasi

    • Sinttu5

      Olkaa vaan onnellisia te jotka olette löytäneet toisenne. En etsi tällaisten palstojen kautta puolisoa. Vuosia sitten etsin lehtipalstojen kautta puolisoa. En löytänyt ketään. Koska ei onnistanut en enää ole tosissani pariutumisen suhteen. Sain vain mainospostia.

      • kassan kautta

        Minä myös luovutin miehen etsinnän oikeastaan kokonaan, kokeilin lehti-ilmoituksia ja nettiä. Nyt luotan siihen, että minulle sopiva mies tulee vastaan vaikka sunnuntaikävelyllä tai kassajonossa.


    • mariska_

      Puolison kanssa oltu yhdessä liki 4 vuotta ja naimisiinkin on keretty. Ilman 24treffejä emme olisi luultavasti koskaan tavanneet, vaikka naapurikunnista olemmekin kotoisin.

    • onnellinen1

      Pari vuotta sitten tapasin suomi24 treffipalstan kautta nykyisen kihlattuni. Hän on minun "sielunkumppanini". Naimisiin menemme lähivuosina.

    • Tavattiin täällä kuusi vuotta sitten...
      Treffit ja pam, edelleen yhdessä.
      Molemmilla ennestään yksi lapsi ja nykyään yksi yhteinen.
      Kihloihin kolme vuotta sitten ja naimisiin viime kesänä.
      Pusuja kaikille :)

    • Joku löytää joku ei

      Yksi sonni on löytänyt 444 naista täältä, oikea kierrätyskeskus.!!

    • trigger1

      Kokeilin nettideittejä ihan huvikseni erään eron jälkeen, ja eipä siellä palstalla tarvinnut kauaa roikkua, kun olin jo löytänyt sopivan poikaystäväehdokkaan. Hänen kanssaan meni aika kivasti se pari kuukautta ensi huumassa, kunnes aloin huomaamaan miehessä kyllästymisen merkkejä. Noh, lopetettiin kaikessa sovussa tapailu, vaikka kyllä se itselle aika koville kuitenkin otti. Lankesin tähän samaan tyyppiin vielä uudemman kerran, mikä oli niin selkeä virhe. Olin vaan niin ihastunut. Vaikka ensimmäinen yritys tuotti pettymyksen, olin kuitenkin luottavainen että palstalta löytyy lisää hyviä tyyppejä :) . Toisella kerralla onnisti! Mies otti minuun yhteyttä (naisen ei hirveästi tarvitse aloitteita edes tuolla palstalla tehdä..), ja vaikutti ihan kivalta. Hänen profiilissaan oli kuitenkin pari kohtaa, joka sai minut hieman empimään ja tässä samassa rytäkässä jatkettiin exän kanssa tapailua. Sama tyyppi otti kuitenkin uudemman kerran yhteyttä myöhemmin, kun exän kanssa oli asiat taputeltu, ja siitä se sitten lähti. Osasin toisella kerralla jo hieman toppuutella itseäni ja edetä hitaammin, ettei pettymys olisi niin suuri, jos suhteesta ei mitään tulisikaan. Ollaan oltu yhdessä melkein kolme vuotta ja vaikka alkuhuuma ehkä on jo taaksejäänyttä, niin suhde pelaa erinomaisesti.

      On onni, että ollaan alusta asti oltu rehellisiä toisillemme (hän tietää myös exään repsahduksen), ja ollaan osattu puhua molemmille tärkeistä asioista parisuhteen kannalta. Kun siinä alkuhuumassa osaa kysyä oikeita kysymyksiä ja kertoa omista toiveistaan, niin sillä pötkitään jo aika pitkälle ja ollaan samalla aaltopituudella jatkossakin. Kiva kuulla myös muiden tarinoita, miten se poikaystävä/tyttöystävä on löytynyt tätä kautta :)

      • vvgnhmcvbfgnbchfhgnh

        Kai tavallaan jaan tämän siksi, että kaikki epätoivoiset neitsyt pojat tajuaisivat, että se mitä he ovat vailla ei välttämättä muutu miksikään sillä että pääsee panemaan. Jotkut ovat tietysti sponttaanimpia kuin toiset, mutta jos olisit sellainen, niin olisit saanut jo naista. Eli todennäköisesti olet kuin minä, joka tarvitsee pitkän turvallisen suhteen luotettavan naisen kanssa. Ja se taas ei ole vaivan arvoista. Unohda se *****. Ei seksi ole välttämättömyys. Ja etenkään se ei ole välttämättömyys onnellisuudelle. Tuolla pilvin pimein ihmisiä, jotka panee joka viikko ja ne on onnettomia, mitä enemmän ne koittaa panna sitä onnettomammaksi ne tulee.

        Ja vaikka ehkä vaikuttaa siltä, että minä vihaan naisia, niin minä väitän että monet panomiehet vasta naisia vihaakin. Ne ei kestä sitä kuinka lutkia naiset ovat. Heidän täytyy elää sen tosiasian kanssa, että he saavat suoraltakädeltä kokea kuin helppoja naiset ovat kun sinulle on oikeat kortit kädessäsi ja heitä vaivaa jatkuva epäilys kaikkia naisia kohtaan. Osa panomiehistä ei suinkaan kärsi sitoutumiskammosta, vaan luottamuskammosta. He eivät luota naisiin.


    • miesOmies

      Olen mies. En uskonut deittipalstoihin, mutta päätin kokeilla. Vuosi oli 2006, olin jokin aika sitten eronnut epäluotettavasta naikkosesta. Ikää oli tuolloin 26, ja kaverit ei oikein enää lähteneet innolla baareihin. Oli jotenkin epätoivoinen olo, yksin ei tahtonut baarista löytää järkevää naisseuraa. Bimboblondeja kyllä olisi riittänyt, mutta niistä tuskin olisi ollut vakavampaan suhteeseen.

      Tunsin itseni jollain tapaa yksinäiseksi tuolloin, ja kaipasin naista vierelleni. Kavereista ei ollut täyttämään tuota aukkoa. Jotenkin sitä vain halusi jonkun, jonka kanssa jakaa enemmän aikaa. Kaverit lämmittää hetken, mutta ei niistä loppuelämän sisällöksi ole. Kavereilla tulee vuosi vuodelta oma perhe yms tärkeämmäksi, ja kaveritapaamiset harvenevat vuosi vuodelta, niin se vain kuulkaas menee.

      Vuosi oli siis 2006. Tein profiilin elämäni ensimmäistä kertaa deittisivustolle. Jostain syystä päädyin kokeilemaan suomi24 deittipalstaa, ehkä siihen oli helppo tehdä profiili. Samaan aikaan sairastuin kovaan tautiin, ja pari viikkoa meni petipotilaana. Unohdin melkein jo koko palstan. Katsoin kuitenkin parannuttuani, olisiko kukaan kiinnostunut profiilistani. Ja olihan siellä jokunen kiinnostunut. Eräs ikäiseni nainen oli lähettänyt oikein kuvansa minulle. Söpö punapää, ajattelin, ja kirjoiteltiin yhtäkkiä lisää. Kysäisin puhelinnumeron, ja siitä se sitten lähti. Tavattiin jossain kahvilassa, ja juteltiin paremmin. En oikeastaan montaa lausetta kirjoittanut deittisivuston kautta, vaan juteltiin sen jälkeen puhelimella. Ja sovittiin tapaamisia jatkossakin.

      Siitä se sitten pikku hiljaa lähti, kiinnostus molemmin puolin. Deittisivusto toimi vain välittäjänä tms. Tuntui että kaikki kävi varsin helposti. Tosin varmaan oli tuuriakin, että löytyi samanhenkinen henkilö.

      Tällä hetkellä olemme naimisissa, olemme rakentaneet omakotitalon, ja meillä on kaksi lasta, sekä kolmas tulossa. Riitoja ei ole suurempia ollut, tai no aina niitä on jotain pientä, mutta ei mitään dramaattista. Toiseen on voinut koko ajan luottaa kuin sisarukseensa. Se tässä parasta onkin, verrattuna edelliseen suhteeseen. Olemme siis olleet nyt noin 8 vuotta yhdessä. Rakastamme molemmat toisiamme, sekä lapsiamme. Voisiko sitä muuta enää vaatia.

      Lisäksi kaikki muu hyvä on tullut kuin siivellä. Sosiaalinen elämä on parempaa, kun ei tarvitse epätoivoisesti yrittää kaikkien kanssa pitää yhteyttä, vaan kaikki tulee ikään kuin automaattisesti. Välillä tuntuu että sosiaalisia menoja ja harrastuksia on liikaakin, ja pitää karsia. Kaikki kääntyi siis positiiviseksi, se kaikki yksinäisyys ja negatiivisuus. En tiedä olisinko koskaan löytänyt ketään, sattumalta, jos en olisi laittanut deitti-ilmoitusta s24:een.

      Mutta onni ei ole ikuista. Täytyy nauttia siitä tässä ja nyt. Toivottavasti vielä monta vuosikymmentä.

    • Ihan ihmettelen kuinka ihmiset sen tekee, että ne löytää täältä jonkun. Olen ollut täällä jo kohta 10 vuotta ja vielä sinkku. Mitähän teen väärin ?

      • etsivä löytää

        Voi apua 10 vuotta....kyllähän se on aivan sattuman kauppaa kuka löytää ja kuka ei. Minä löysin alle vuodessa, mieheni alle viikossa :) Ehdin useammilla treffeillä käydä ennen kuin löysin tämän helmen. Eli ainakin kannattaa aina tavata ja olla itsekkin aktiivinen, sillä etsivä löytää. Minä taas olin miehelleni ensimmäinen treffi kumppani netistä, ja heti jäi koukkuun :) Asutaan yhdessä ja hyvin menee edelleen.


      • Martti Särkimies

        Kärsivällisyyttä vain! Olin itsekin varmaan 10 vuotta kirjoitellut profiileja tänne ja mm. silloiseen Treffimestaan vai mikä se oli. Yhtään kertaa en treffeillä käynyt, joskus tuli kirjoiteltua joitakin viikkoja. Mutta sitten tapasin sen oikean, kirjoittelimme pikavauhtia ihan älyttömän paljon, tapasimme pian, ja pian olimme koko ajan yhdessä. Nyt takana neljä vuotta elämäni onnellisinta aikaa. Löysin Sen Oikeani 30-vuotiaana "kertaiskulla", mutta aikaa siihen meni kun jo joskus 15 vuotta aiemmin olisin valmis ollut - kai. :-)


    • aika lentää :)

      2v 10kk

    • Tapasin ihanan naisen tuolla S24 treffien puolella. Kummallakin oli aika samanlainen tilanne että olimme yksinäisiä. Kirjoiteltiin monta kuukautta Treffeissä, Skypessä ja Whatsappissa(jopa 8h päivässä:)) ja seurustelimme 4 onnellisinta kuukautta mutta sitten mummoni kuoli ja toivoin väliaikaa koska masennuin ja olin ilkeä sen takia naiselleni, mutta valitettavasti hän ei enään halunnut palata yhteen:(

      • toukokuinen

        Voi harmi, mutta ei tuo naisystäväsi kovin ymmärtäväinen ollut, kun ei osannut ottaa hankalaa tilannettasi paremmin huomioon. Löydät kyllä itsellesi sopivamman. Onnea!


      • toukokuinen kirjoitti:

        Voi harmi, mutta ei tuo naisystäväsi kovin ymmärtäväinen ollut, kun ei osannut ottaa hankalaa tilannettasi paremmin huomioon. Löydät kyllä itsellesi sopivamman. Onnea!

        En syytä häntä. Itseppä väärällä tavalla sen väliajan ilmaisin niin kuin ilmaisin vähän muutakin mutta kaikki menee ensimmäisen kerran piikkiin ja toisella kerralla en tee samoja virheitä...


      • roskapostimies

        Hah..vai mummon kuolema kaatoi koko ihanan suhteen.Kuule..eiköhän siinä todellisuudessa käynyt niin, että sinä jatkoit nettipelailuaisi hänen selkänsä takana ja treffailua muiden kanssa ja halusit pitää hänetkin siinä sivussa-pelimiesten tarinoita nuo kaikenmaailman mummojutut tai omaisten sairastumiset tai itsellä vaikea tilanne.Jos toisesta todella tykkää ja on rakastunut, niin mikään syy ei tule sitä suhdetta kaatamaan, eikä siihen väliin, se kestää kyllä.


    • Se oikea

      Löysin ihmisen, jonka kanssa kolahti, vasta kun olin luovuttamassa ja totaalisen kyllästynyt käymään treffeillä. Oman kokemukseni mukaan nettideittailun pahin ongelma on "nälkä kasvaa syödessä"-ilmiö. Treffien myötä alkaa muodostamaan itselleen jonkinlaista sisäistä vaatimuslistaa, johon toisen ihmisen pitäisi yltää. Sitä alkaa jo etukäteen nostattamaan ihastumisen tunnetta pelkän kirjoittelun perusteella. Hyvin usein pettymys tulee jo ensimmäisillä treffeillä kun treffikumppani ei vastaakaan odotuksia. Uskon, että tämä koskettaa sekä miehiä että naisia. Ikävä kyllä ulkonäöllä on suuri merkitys. Kun tarjonta on suurta, karsiutuvat pois sellaiset, jotka eivät miellytä ulkonäöllisesti.
      Tsemppiä kaikille. Vinkkinä voisin kertoa, että kannattaa sopia treffit mahdollisimman nopeasti, jottei mielikuva kirjoittelun perusteella kasva liian suuriin mittasuhteisiin.

    • f681

      Moi !
      Kyllä voi löytää ja olen löytänytkin todella mukavia kumppaneita suomi 24 kautta.
      Viimeksi löytyneen kanssa ollaan nyt tapailtu ja hauskaa on kun tuntuu yhteistä löytyvän sekä harrastus että muutenkin...
      Eli kyllä voi löytää vaikka miten hyvän suhteen suomi 24 treffit kautta.
      Täytyy vaan malttaa olla rauhallinen ja hakea sitä itselle sopivaa.
      Tosin kumppanin voi löytää vaikka kaupan kassajonosta.
      Mistä vaan missä ihmisiä liikkuu.
      Se on sitten eri asia miten mielekästä on alkaa ns iskemään kumppania jossain kaupassa mutta miksi ei jos siltä tuntuu.
      Rohkeutta kumppanin hakuun.
      T:Mare

    • Crissu

      Ehdin 31 eri miestä tavata Suomi24 palstalta ennen kuin tuli mies, joka vei jalat alta. Olin deittiehdokkaiteni suhteen suht kranttu eli piti olla liikunnallinen, tietyn ikäinen, lapseton ja yliopistokoulutettu (tiesin edellisten suhteiden perusteella, mitä haluan). Muutaman kerran totesin, että ei ikinä tule löytymään miestä, jonka kanssa ajatusmaailma kohtaa. Lähes kaikki deittiehdokkaista oli tosi mukavia mutta kyllä aistin itse jo 30sek tapaamisen jälkeen, että tulisiko tästä mitään vai ei. Muutaman kanssa kävin 2deiteillä ja 2 kanssa useammallakin. Mutta sellaista kipinää ei vaan tullut, että olisin halunnut jatkaa tutustumista tai että he olisivat halunneet jatkaa. Mutta kun näin nykyisen puolisoni niin se oli ekat 2sek kun tajusin, että ns tämä homma on nyt tässä:) kaikkien deittiehdokkaiden kanssa vaihdoin vain muutamat viestit ennen näkemistä, koska en halunnut luoda henkilöistä mielikuvia, jotka eivät vastaa todellisuutta. Huomasin, että kuvat eivät aina kerro tämän hetkisestä tilanteesta. Olen sitä mieltä ulkonäkö on tärkeä, mutta kaikki tykkäävät eri näköisistä ihmisistä - onneksi:) opin, että ei ns kannata tinkiä omista, tärkeäksi kokemistaan, kriteereistä vaikka just ajatusmaailman, liikkumisen ja koulutuksen suhteen - deittisaldo voi olla komea ja välissä voit turhautua, mutta etsiminen kyllä palkitaan:) ..en olisi baarista kyllä tän 'tasoista' miestä löytänyt, ikinä!:)

      • Jes!

        Tyytyäkö siihen mitä saa vai etsiäkö kunnes löytää..?

        Niin sitä pitää. Maailmassa on ihmisiä, jotka on tarkoitettu toisilleen. Kannattaa käyttää aikaa siihen että löytää sen oikean. Netti on suunnaton helpotus ihmisille, jotka tietävät mitä haluavat.

        Niille, joilla ei ole oikein hyvää mielikuvaa, mikään työkalu ei ole tarpeeksi hyvä.


    • I<3Y! <3 T.N. <3

      Tapasin nykyisen mieheni 29.1.2014 S24-treffeillä. Bongasin miehen ilmoituksen etusivulla ja laitoin viestiä jotenkin niin, että "Onpa sulla kiva profiilikuva, taitaa heijastaa sun perusluonnetta? Kiinnostaisko tutustua?" Mies vastasi minulle laittamalla nallen kuvan ja toteamalla, että "Halinalle söpölle" Kiitosten jälkeen vaihdettiin puhelin numerot, jonka jälkeen mies soitti mulle ja puhuttiin kolme tuntia putkeen keskellä yötä... :D Ja 1.2. tavattiin ensimmäisen kerran. Tätä oli edeltänyt siis yksi kolmen tunnin puhelu ja 24 tuntia tekstiviestejä... :D
      Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olemme olleet yhdessä, vaikka välimatkaa on n.60km. Rakastan "haastavaa" miestäni ihan kaikesta huolimatta nyt ja tulevaisuudessa. Meidän ensimmäinen yhteinen koti valmistuu ensi kesänä ja sitten alkaa se ns. arki. Aika näyttää, mitä sitten tapahtuu, mutta juuri nyt olemme kuitenkin onnellisia 8,5vuoden ikäerosta huolimatta.

      • äärettömästi onnea

        Arvelluttavalta vaikuttaa, jos 5kk oltu etäsuhteessa ja yhteenmuutto on lukkoonlyöty, ja miestä kuvaillaan haastavaksi.

        Toiseen tutustuminen vaatii livenä yhdessäoloa, mitenhän välimatka on vaikuttanut näkemisiin.. Muutaman kerran kk:ssa näkemiset eivät vielä kerro toisesta kuin pintaraapaisut. Puhelimessa puhumiset eivät kerro läheskään koko totuutta.


    • onnistu

      7 vuotta yhteiseloa ja täältä se alko.

    • Onnellinen nainen!

      Olin yhteensä 102 päivää Suomi24 sivustolla, kunnes tapasin ihanan miehen kyseisen palstan kautta.
      Molemmat poistimme profiilimme ensitapaamisen jälkeen.
      Siitä asti olemme olleet yhdessä. Olemme onnellisia :)

    • oikeasti löytyi

      Viisi vuotta oltiin yhdessä ja suomi24:ssä tavattiin.
      Sitten kasvoimme erilleen :D

    • Anamcare

      Voi löytää, vaikken itsekkään ehkä oikeasti uskonut. Aika tarkkaan molemmat tiesimme mitä haemme ja sattuipa se elämänkumppani löytymään vieläpä samasta kaupungista, vaikkei koskaan oltu tavattu. Muutaman viikon päästä ollaan vihille menossa. Täydellinen sielunkumppani ja aitoa rakkautta.

    • Onnstnt

      Kirjoitin helmikuussa 2012 että kolme vuotta on nyt oltu yhdessä.

      Tänään asutaan yhdessä ja ollaan naimisissa. Kyllä tämä nyt jo lasketaan. :-)

    • Menmu

      Minä myös tapasin mieheni Suomi24:ssä. Kas kummaa! Chatista kaikki alkoi reilu vuosi sitten. Se oli sitten menoa... Ihastuttiin ja rakastuttiin. Nyt olemme olleet yhdessä yli vuoden. Olemme päättäneet mennä kihloihin lähiaikoina. Olen hyvin kiitollinen ja onnellinen, että löysin rakkauden ja sielunkumppanuuden. ❤

      Elän monikulttuurisessa suhteessa.

    • Siitäselähtee

      Kaikki te, jotka olette tämän palstan kautta olette löytäneet unelmien miehen/naisen, onnittelen teitä, mutta muistakaa ei seksiä ennen avioliittoa. Kaikella kunnioituksella ja hyvyydellä haluan myös toivottaa teille hyvää jatkoa.

    • Pikkinen

      Vuonna 2007 tapasin avomieheni, hän otti yhteyttä mun profiiliin. Ei ollut vakavissaan liikenteessä eli etsi kahvittelu/leffaseuraa. N. kuukauden vaihdettiin viestejä ennen kuin tavattiin ekan kerran. Seukattiin 3 vuotta ja siitä sitten muutettiin yhteen. Ensi kuussa juhlistetaan 9 vuotta kestänyttä suhdetta. :)

    • mummikin

      Täältä suomi24 chatista löysin neljä vuotta sitten itselleni miesystävän ja mikä ihmeellisintä, ihan melkein naapurista. Itseltäni oli aviopuoliso kuollut ja hän oli eronnut. Tapailemme ja viestittelemme silloin, kun tekee mieli. Emme kuitenkaan aio muuttaa yhteen, kun tämä suhde toimii muutenkin.

    • utuputu

      Löysimme toisemme tätä kautta neljä vuotta sitten. Jokaisella meillä menneisyytemme, uusioperheen kuvioiden haasteet ja pimeät puolemme, sama missä tapaa, mutta täytyy nostaa hattua siitä, että ennakkoluuloja meillä ei ollut tavata chatin kautta. Muutenhan emme olisi näin halunneet edes tavata. Rohkeutta se vaatii ja luottamusta toiseen ajan kanssa. Pikayhteenmuutot sun muut sormustukset olemme unohtaneet ekat pari vuotta. Toinen niistä voimassa edelleen, muutimme yhteen 2 v sitten. Jos joku mättää, niin jo em uusioperhekuvio, jossa isä antaa periksi tytölle, pojalle ei niinkään. No, minä näissä asioissa tietenkin oman näkemykseni kanssa liikkeellä. Kun meillä ihmisillä on oma kasvatusmalli, oma menneisyys, ex puolison malli, niin ei ihan natsaa heti näillä uusilla ihmisilläkään yhteen mennessä, mutta aika hio meitäkin. Kun ei luovuta, löytyy nurkan takaa aina uutta hyvää syytä olla yhdessä.

    • tindermies

      Itse tapasin kuusi vuotta sitten exäni S24 treffeissä, mutta erosimme kylläkin n. vuosi sitten. Kokeilin S24 uudestaan ja nykyään se on lähes käyttökelvoton sivusto. Ennen oli paras, mutta nyt on Tinder.

    • nytonnellisia

      Yhdensän vuotta sitten tavattiin, nyt naimisissa ja lapsiakin tullut. Kaukosuhde eteni nopeasti ja onnea oli matkassa.

    • PP1966

      Ei löydy. Naiset haikailevat menetetyn rakkauden perään ja oikeasti vain seksiseuraa etsivät laittavat profiiliinsa, että haussa elämänkumppani. Jonkinlaista fairplay henkeä sinne toivoisi. Jos ei ole valmis suhteeseen, kannattaa pysyä kotona ja poltella kynttilöitä, menetettyä miestä ajatellen, kiitos.

    • Onnstnt

      Kirjoitin jo 2012 tähän ketjuun ensimmäisen kerran. Silloin oli kolmas vuosi Suomi24:n treffeiltä alkanutta suhdetta meneillään. Asuttiin omissa asunnoissa ja tulevaisuus oli aika auki.

      Nyt ollaan naimisissa, yhteinen koti ja edelleen menee ihan loistavasti. Sopiva yhdistelmä omia ja yhteisiä harrastuksia on kantanut. Uudet yhteiset ystävät rikastuttavat elämäämme. Ensi vuonna juhlimme tapaamisen 10-vuotispäivää...

    • yksionnekas

      Löytyi juuri se oikea, nyt kihloissa ja yhteinen polku tästä eteenpäin. Rehellinen kannattaa olla niin itselleen kuin muille profiilin teon ja viestittelyn kanssa, jos tosimielellä seuraa hakee. On ihan turha tuhlata omaa ja toisen aikaa turhanpäiväisiin harhailuihin ja pelaamisiin. Ja sitten, jos joku oikeasti kiinnostaa, niin kohtuullisen pian kannattaa tarttua puhelimeen ja järjestää ensitapaaminen. Onnea etsintään....

    • Anonyymi

      Olen löytänyt itselleni kumppanin ja ollaan oltu yhdessä yli 2 vuotta. N. puoli vuotta kerkisin sinkkuna olla ja useamman miehen siinä ajassa tavata. Ollaan sopivasti erilaisia ja sopivasti samanlaisia, joten mielenkiinto on säilynyt :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe