ACTIVAC on laitteen nimi, mikä minulle annettiin sairaalasta. Laite imee märkivää haavaa alipaineen avulla. Laite on pienikokoisena ja kevyenä helppo kantaa mukana eikä se minulla ole aiheuttanut muuta kuin sen, että virta menee pois päältä silloin, kun en ole muistanut ottaa laturia. Käyttöopastus on myös puutteellinen, mutta onneksi on netti. Amerikkalaiset tuskailevat laitteella mitä ihmeellisempien ongelmien kanssa, eikä toden totta manuaalistakaan ole apua. Kaipailen edelleen selkokielistä ohjeistusta lääkärin/sh:n taholta, mutta useimmat eivät ole edes kuulleet koko aparaatista.
ACTIVAC - HAAVANHOITO VAC (fin)
EVB 66
1
676
Vastaukset
- Itkevähaava
Mullakin samainen laite. Ongelmana on imuanturan kiinnitys. Teippaus on tietysti oltava ilmatiivis, jotta laite tekee tehtävänsä, mutta ilmatiivis teippaus tulehduttaa vuorostaan itse haavan ympärillä olevan ihon ja haava on entistä pahemman näköinen. Myös itse teippaus on on joka kerta erilainen riippuen sairaanhoitajasta, joka uusii imuanturan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272870- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331