Tunnetko vihaa? Sääliä? Mitä ihminen ajattelee silloin kun vastaa vittuiluun ystävällisesti? Mitä hänellä on silloin mielessään?
Mitä ajattelet sinulle vittuilevasta ihmisestä?
22
156
Vastaukset
- se.
Eiköhän hänellä ole SE aina mielessä.
Olen sen verran naiivi, että en ymmärrä jos minulle vittuillaan ;)
- Sen sijaan, jos joku alkaa huutaa minulle, hiljennän omaa ääntäni kun vastaan. - Terve ihminen ei jaksa kauan huutaa yksin.monte24 kirjoitti:
mie jos hiljennän ääntäni toisen huutaessa, on nyrkillä lyönti jo hyvin lähellä.
Pidä sinä monte sitten vain lujasti ääntä ;)
Kyllä ääntä maailmaan mahtuu !xena-183 kirjoitti:
Pidä sinä monte sitten vain lujasti ääntä ;)
Kyllä ääntä maailmaan mahtuu !NIIN MAHTUUKIN :)
En muista koska minulle olisi auottu päätä, on aika pitkä aika.
Yleensä ihmiset hymyilee ja tervehtii minulle, ja jään vaihtaa ajoittain sanan jos parikin.
Yhden terrierin omistajan tuli asiallista sanaharkkaa sekin liittyi koiriin, kun ei pitänyt omaansa kytkettynä.
Muuten niin vastaan että saattaa olla vaan huono päivä, joka toista haukkuu.- tnecniV
Vittuilu on vittuilijan omaa epävakaata mielenlaatua. Se kertoo ihan ensin vittuilijasta.
Jos on asiaa, sen voi sanoa asiallisesti. Turha vittuilu on luontaantyöntävää ja vastaan (jos jaksan) samalla mitalla. Muutoin-annan tyypin seota ihan keskenään kunhan ei tule päälle. - nih.
Taitaa olla pitkä aika kun olet edes käynyt missään.
- Helappoa
En ajattele mitään. Vedän vaan lättyyn.
En tunne koskaan vihaa ainakaan, jonkun v-tuilun takia. Enkä kyllä sääliäkään.Niihin tarvittaisiin suurempi syy. Oikeastaan tunnen mielenkiintoa v-ttuilijaa kohtaan. Miksi hänellä on aikaa ja energiaa v-ttuilla minulle?Miksi asia on hänelle merkittävä, että hän kiihtyy. Kotioloissa voin v-ttuilla takaisin, harvoin missään muualla. Muualla vain kuuntelen ja vastailen neutraalisti.Silloin voin tuntea suuttumusta, jos olen eri mieltä v-ttuilun aiheesta, eli suutun oman asiani puolesta, mutta vihaa en tunne v-tuilijaa kohtaan. Miksi vihaisin jotakuta siksi, että hän ei pidä jostain asiassa minussa tai tekemistäni asioista? Omat mielipiteet saa olla.
- mitä mieltä?
Vittuillaanko sinun mielestä sinulle palstalla? Minun mielestäni vittuillaan.
mitä mieltä? kirjoitti:
Vittuillaanko sinun mielestä sinulle palstalla? Minun mielestäni vittuillaan.
En tiedä. Monia juttuja on niin vaikeita tulkita. Mutta kyllähän puskista joskus tulee negatiiviseksi laskettavia kommentteja kirjoittaja-hahmosta nimeltä yksinkertainen.blondi tai yybee. Onko ne v-ttuilua, sen varmaan tietää parhaiten kirjoittaja itse. Itse voin joskus tulkita ne sellaisiksi, riippuu varmaan päivästäkin.
- mitä sillä tekee
Ajattelen vittuilijasta, että tapa tuokin purkaa pahaa mieltään. Vittuilu ei onneksi tartu, vitutus tarttuu. En ajattele mitään sen kummempaa, mutta vittuilija pääsee kertaheitolla eroon minun kaveruudesta, tai oletetusta.
- en mieti mitään
Mietin onko vittuiluun aihetta. Jos ei ole vittuilen taks.
- häpeä paska
tulee mieleen et aiheutan häpeäreaktion miehessä aikaan
häpeä esiintyy monenlaisin keinoin - vaikka et
Mietin et mitähän tostakin vittuilijasta pitäis miettiä? Sit toteen et joo en viitti vittuillakseni ehkä miettiä mitään tai vittuilen takas ja jätän sen omaan rauhaansa sen jälkeen. Siis vittuilemaan keskenään.
:-) Hyvää vittuilua on ilo seurata - esim. ns. akateeminen keskustelu on välillä sellaista miekkailua, että päihittää minkä tahansa tosi-tv:n. Hyvän vittuilun ongelma on useimmiten vastapuolen kyvyttömyys ymmärtää - menee hukkaan.
Pelkkä vittu, perse, homo ei paljon lämmitä.- vitu
Debatti jos menee vittuiluksi, katoaa mielenkiinto kuulijalta. Aluksi on hauskaa mutta sitten putoaa pohja molemmista.
vitu kirjoitti:
Debatti jos menee vittuiluksi, katoaa mielenkiinto kuulijalta. Aluksi on hauskaa mutta sitten putoaa pohja molemmista.
Toki jos se on koko sisältö - mut sellanen terävä herja väliin piristää kummasti ja pitää varpaillaan. Mielenkiinto menee siinä kun joku vetää Ad hominem kortin esiin.
- vatu
ttuplai kirjoitti:
Toki jos se on koko sisältö - mut sellanen terävä herja väliin piristää kummasti ja pitää varpaillaan. Mielenkiinto menee siinä kun joku vetää Ad hominem kortin esiin.
Minusta herja on on herja, ei vittuilua mikä taas on systemaattista ilkeilyä tai riidankylvämistä. Haetaan reaktioita peittämään omaa epävarmuutta tai mainitsemassasi esimerkissä jopa tiedonpuutetta. Vyön alitukset eivät kuulu viihdyttävään debattiin, ja vain typerykset hohottavat niille.
vatu kirjoitti:
Minusta herja on on herja, ei vittuilua mikä taas on systemaattista ilkeilyä tai riidankylvämistä. Haetaan reaktioita peittämään omaa epävarmuutta tai mainitsemassasi esimerkissä jopa tiedonpuutetta. Vyön alitukset eivät kuulu viihdyttävään debattiin, ja vain typerykset hohottavat niille.
No tuota - menee aikas määrittelyksi. Musta on olemassa hyvää ja huonoa vittuilua - kumpaan vaaka kallistuu - sen määrää tapaus. Mut se on totta, et harvemmin vitsi paranee uudelleen kerrottaessa.
- vitu
ttuplai kirjoitti:
No tuota - menee aikas määrittelyksi. Musta on olemassa hyvää ja huonoa vittuilua - kumpaan vaaka kallistuu - sen määrää tapaus. Mut se on totta, et harvemmin vitsi paranee uudelleen kerrottaessa.
Voi. Minusta vitsit paranevat nimenomaan kertojan ansioilla, joskus on oikein harmittanut kun juttu pannaan piloille ansiottomalla ulosannilla. Tiedäthän miten sellainen tyyppi loukkaantuu jos sitä potkaisee olemaan hiljaa ja antaa jonkun lahjakkaamman kertoa, että kaikkia naurattaisi juttu, ei se kertoja. Hyvästä ja huonosta vittuilusta olen eri mieltä, toiselle ilkeily on aina huonoa. Vittuilija heikentää asemaansa, poikkeuksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848