Huomasin olevani ihastunut työpaikallani olevaan työharjoittelijaan. Aluksi en pitänyt häntä mitenkään erikoisena, nyt huomasin että ajattelen häntä todella usein ja viihdyn hänen seurassaan todella hyvin. Huomasin että olen ihastunut häneen tavalla jota en ole kokenut PITKÄÄN aikaan. Silti yritän laittaa jäitä hattuuni ja unohtaa nuo tunteet. Olen hänen ohjaajansa ja muutenkin koen ettei kannata edes yrittää mitään. Itse olen kolmekymppinen ja hän kai n22v. Olen sinkku, hänen tilannettaan en tiedä. Haluan tarjota hänelle hyvän työharjoittelu mahdollisuuden josta hän saa mahdollisimman paljon irti, siksi pidän ajatukseni omana tietonani. En halua mutkistaa asioita. Silti en voi olla ajattelematta häntä, ja usein huomaan myös merkkejä hänen kiinnostumisestaa. Toki ne voivat olla vain omia toiveitani. Hän hakeutuu usein minun seuraan, juttelee kaikesta maan ja taivaan välillä, kyselee kaikkea ja kun näemme vaikka parinpäivän jälkeen taas hän tulee todella iloisena luokseni kun näkee minut.
Hänen harjoittelu loppuu kohta joten hän lähtee pois. Ennen sitä en ainakaan halua tehdä mitään, ja luulen että parempi muutenkin unohtaa koko juttu.
Ihastuminen harjoittelijaan
7
1934
Vastaukset
- harjoittelijana
Olin joku aika sitten työharjottelussa. Tunsin samalla tavalla kuin yllä kuvailet. Halusta, toiveista huolimatta se ei olisi ollut oikein sopivaa. Ajattelin, että harjoittelusta jää ihana muisto. Kävi kuitenkin niin, etten saa "sinua" mielestäni. Olo on todella tyhjä, kaipaava ja huomaan liian usein ajattelevani tätä miestä.
- kysynpähävuanjoo
Oletko mies vai nainen?
- harjoittelijana2
Sillä ei ole merkitystä. Tämä palsta on vain loistava paikka purkaa tunteita loukkaamatta ketään. Säilyttääkseni anonyymiteetin ja jättäen tekemättä itsestäni täysin typerän muiden silmissä en koe tarpeelliseksi kertoa enempää asioita, jotka eivät tunteisiin liity.
- harjoittelijana2
harjoittelijana2 kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä. Tämä palsta on vain loistava paikka purkaa tunteita loukkaamatta ketään. Säilyttääkseni anonyymiteetin ja jättäen tekemättä itsestäni täysin typerän muiden silmissä en koe tarpeelliseksi kertoa enempää asioita, jotka eivät tunteisiin liity.
Mikä ei tietenkään tarkoita, etten hetkeäkään haluaisi kertoa. Toki vain yhdelle henkilölle...
- miten kävi?
Jos ketjun aloittaja vielä käy täällä, olisi mukava kuulla miten harjoittelijan kanssa kävi..?
- huhuij
wou..itselläni sama tilanne mutta päinvastoin, siis olen työharjoittelijana, työharjoitteluni loppuu kohta ja olen ihastunut työssäohjaajaani.. ihan sydän sykähti kun toivoin niin että olisit "pomoni" heheh, melkolailla vielä täsmäs toi sun kirjotus vaikka en kyllä tiedä hänen tarkkaa ikäänsä.. enkä usko että olet hän, mutta oli silti jotenkin lohduttavaa lukea, että jollain on käynyt puolestaan noin päin.. ihastuminen ei tunne sääntöjä tai rajoja :) Itse olen myös päättänyt olla toimimatta, työsuhdekontaktin säilyttääkseni, ollakseni sotkematta asiaan mitään muuta. Mutta outo tilanne jossa en ole ennen ollut!
No, voi hyvä ystävä. Tarkista SORMET. Ennekuin pyydät sitä treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23488Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723231"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin502766IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542588Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.892407Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭301308Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä211207- 961178
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3371063Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14956