Wella shampoo..

Wellankakkashampoo

Aivan kauheaa... Mulla meni pikku tippa sitä silmään ja voin sanoa ettei tuskalla ollut rajaa! Sama asia kuin olisi veitsellä hitaasti kaavittu silmät ulos ja vähät kustu päälle.
Ite oon just tällänen et jos pelkkää vettäki menee silmää nii alkaa jostain kumman syystä "sattumaan", tai tuntuu ilkeältä ennenkuon pyyhkii pois.
Aluksi melkein huusin täyttä kurkkua ja meinasin itkeä, mutta kun tajusin että itkeminen saisi ne töhnät pois niin johan tyssäsi.
En siis voinut edes huuhdella pois kun pelkkä silmän hipaiseminen (silmä oli kiinni) sattui ihan jumalattomasti.
En edes kuvitellut avaavani,huuhtelevani jne lainkaan. Ja yleensä mun käyttämät shampoot ei oo tollasta tuskaa. Pyyhkäsee vähän ja pian ei tunnu mitään. Mut toi wellan pska sai mun silmän punaseks, araks, kuin silvotun jäljiltä tuntuseks ja oli kivaa! Siinä sitte pidin silmää kiinni kaks tuntii ja jos silmä vähänkin liikku tai mitää nii se oli maailman tuskasin tunne. Ja saatto olla kauemminki punane mut kävin nukkumaan..

En suosittele kenellekkään. Oon kuullu paljo et sattuu kauheesti vaik huuhteliskin..

4

3023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sävytetyt hiukset

Allekirjoitan.

• June23

Höpönlöpö. Wellan shampoo värjätyille hiuksille on ihmeen hyvä hintaansa nähden. Pesee puhtaaksi ja huuhtoutuu helposti pois. Hoitoainettakaan ei välttämättä tarvitse joka kerta.

Eikös tuo varoitus aineen joutumisesta silmiin lue joka shampoopullossa...Suosittelen pitämään silmät kiinni hiuksia pestessä.

• on hyvää

Todella hyvää on Wellan normaaleille hiuksille tarkoitettu shampoo! Ja pakkoko sitä on sinne silmiin tunkea? hiukset sillä kuuluu pestä eikä silmiä..

• Anonyymi

Joskus käy vahinko. Niin kuin minulle, joskaan ei Wellan, vaan Linna-shampoon, ja nimenomaan sarjan Koivu-shampoon kanssa: Yritin - silmillä! - katsoa, mistä korkki avataan ja kun se siinä heti napsahtikin auki, sain pienen roiskeen toiseen silmääni.
        Kipu oli ihan tajuton, ei sellainen normaali max. parin minuutin kirvely, jonka varmaan vähän joka pesuaine aiheuttaa. Huuhtelin ja huuhtelin silmää, mutta kipu vain yltyi ja yltyi, kunnes lakkasi tai ainakin väheni täysin siedettäväksi.
        Seurasi roskan tunne ja seuraavana yönä silmän vuotaminen läpi koko yön. Aamulla silmä punainen ja melkein kiinni muurautunut. Muutaman päivän silmä oli pienempi kuin toinen. Päivä päivältä alkoi näyttää paremmalta ja myös epämiellyttävät tuntemukset vähetä. Mutta kammo ko. tuotetta kohtaan jäi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe