Aivan kauheaa... Mulla meni pikku tippa sitä silmään ja voin sanoa ettei tuskalla ollut rajaa! Sama asia kuin olisi veitsellä hitaasti kaavittu silmät ulos ja vähät kustu päälle.
Ite oon just tällänen et jos pelkkää vettäki menee silmää nii alkaa jostain kumman syystä "sattumaan", tai tuntuu ilkeältä ennenkuon pyyhkii pois.
Aluksi melkein huusin täyttä kurkkua ja meinasin itkeä, mutta kun tajusin että itkeminen saisi ne töhnät pois niin johan tyssäsi.
En siis voinut edes huuhdella pois kun pelkkä silmän hipaiseminen (silmä oli kiinni) sattui ihan jumalattomasti.
En edes kuvitellut avaavani,huuhtelevani jne lainkaan. Ja yleensä mun käyttämät shampoot ei oo tollasta tuskaa. Pyyhkäsee vähän ja pian ei tunnu mitään. Mut toi wellan pska sai mun silmän punaseks, araks, kuin silvotun jäljiltä tuntuseks ja oli kivaa! Siinä sitte pidin silmää kiinni kaks tuntii ja jos silmä vähänkin liikku tai mitää nii se oli maailman tuskasin tunne. Ja saatto olla kauemminki punane mut kävin nukkumaan..
En suosittele kenellekkään. Oon kuullu paljo et sattuu kauheesti vaik huuhteliskin..
Wella shampoo..
4
2560
Vastaukset
- Sävytetyt hiukset
Allekirjoitan.
- June23
Höpönlöpö. Wellan shampoo värjätyille hiuksille on ihmeen hyvä hintaansa nähden. Pesee puhtaaksi ja huuhtoutuu helposti pois. Hoitoainettakaan ei välttämättä tarvitse joka kerta.
Eikös tuo varoitus aineen joutumisesta silmiin lue joka shampoopullossa...Suosittelen pitämään silmät kiinni hiuksia pestessä.
- on hyvää
Todella hyvää on Wellan normaaleille hiuksille tarkoitettu shampoo! Ja pakkoko sitä on sinne silmiin tunkea? hiukset sillä kuuluu pestä eikä silmiä..
- Anonyymi
Joskus käy vahinko. Niin kuin minulle, joskaan ei Wellan, vaan Linna-shampoon, ja nimenomaan sarjan Koivu-shampoon kanssa: Yritin - silmillä! - katsoa, mistä korkki avataan ja kun se siinä heti napsahtikin auki, sain pienen roiskeen toiseen silmääni.
Kipu oli ihan tajuton, ei sellainen normaali max. parin minuutin kirvely, jonka varmaan vähän joka pesuaine aiheuttaa. Huuhtelin ja huuhtelin silmää, mutta kipu vain yltyi ja yltyi, kunnes lakkasi tai ainakin väheni täysin siedettäväksi.
Seurasi roskan tunne ja seuraavana yönä silmän vuotaminen läpi koko yön. Aamulla silmä punainen ja melkein kiinni muurautunut. Muutaman päivän silmä oli pienempi kuin toinen. Päivä päivältä alkoi näyttää paremmalta ja myös epämiellyttävät tuntemukset vähetä. Mutta kammo ko. tuotetta kohtaan jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802