Aamuyöt! :)
Olen lukion ensimmäistä vuosiastetta käyvä poika, joka haluaisi mahdollisen yliopistotutkinnon jälkeen muuttaa pois Suomesta, ja todellista poltetta tunnen erityisesti Yhdysvaltoja kohtaan. Syy, että miksi olen niin innostunut Yhdysvalloista on se, että perheellämme on loma-asunto Floridassa, ja siellä on tullut käytyä tähän mennessä seitsemän kertaa, ja seuraava reissu on keväällä edessä.
Haluaisin nyt saada tarkempia tietoja siitä, että mitä alaa yliopistossa kannattaa lähteä lukemaan jos haluaa työllistyä ulkomailla? Oikeustieteellinen ja kauppatieteellinen kiinnostavat eniten, mutta ainakaan oikeustieteen kandina ei lähdetä ulkomaille(?).
Olisi kiva kuulla myös käytännön kokemuksia juuri yhdysvaltoihin muuttamisesta, että esimerkiksi mitä tekee työkseen, ja että miten käytännössä onnistui.
Lukiolainen
Millä ammatilla töitä Yhdysvalloista?
Lukiolainen
1
369
Vastaukset
- morosullekinn
Kannattaa googlailla, löytyy aika paljon tietoa. Jos lähtee oikikseen yhdysvaltoihin täytyy varmaan jäädä sinne töihinkin, sitten myöhemmin. En tiedä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694