Max Cebialis (oikeasti Oleg Cebialis) kauppaa Liettuasta tuotuja autoja Kyyjärvellä. Kannattaa suhtautua vähintäänkin varauksella näihin autoihin, yhdestä autosta puuttui mm. katalysaattori. Mittarit lisäksi ruuvattuja. Kaupat tehdään Max Cebialiksen nimissä, vaikka myyjänä on oikeasti Oleg. Todennäköisesti myyjä pyytää myös (itselleen jäävää) kauppasopimusta, jossa ei ole täytetty hintaa, tai alempi hinta kuin oikeasti (veronkierto).
Varoitus autonostajille
15
1714
Vastaukset
- ostaja
Oletko itse ostanut vai kuullut kaverilta vaiko hänen kaverilta? Luulen että ei viitsi turhaan tuoda saksasta ja liettuasta autoja suomeen seisomaan?
- zz
höpö höpö ! 2 autoa olen ostanut ja ovat toimineet hyvin. Autot tuodaan suomeen liettuan kautta, mutta suurin osa on saksasta haettu.
- jdgfsghshghsghsg
Yleensä balttian kautta tuodut autot on niitä pahimpia kolaripelejä.
Saksasta saa hyvän ja siistin auton kun ei osta turkkilaisten häkkipihoilta.
Mutta pahimmat kolariautot (ne joita ei viitsitä saksassa laittaa kuntoon) viedään latviaan, liettuaan, viroon ja puolaan.
Sielä ne korjataan huonosti, mutta siten että ne on päällepäin siistin näkösiä.
Sieltä ne tuodaan sitten suomeen ja myydään tyhmille.
Pieni vinkki kaikille: Älkää ikinä ostako autoa joka on viety saksasta baltiaan ja sieltä suomeen - poska ros ti
jdgfsghshghsghsg kirjoitti:
Yleensä balttian kautta tuodut autot on niitä pahimpia kolaripelejä.
Saksasta saa hyvän ja siistin auton kun ei osta turkkilaisten häkkipihoilta.
Mutta pahimmat kolariautot (ne joita ei viitsitä saksassa laittaa kuntoon) viedään latviaan, liettuaan, viroon ja puolaan.
Sielä ne korjataan huonosti, mutta siten että ne on päällepäin siistin näkösiä.
Sieltä ne tuodaan sitten suomeen ja myydään tyhmille.
Pieni vinkki kaikille: Älkää ikinä ostako autoa joka on viety saksasta baltiaan ja sieltä suomeenNo joo. Minulla on turkkilainen, irakilainen ja ranskalainen autonvälittäjätuttu saksassa. Tuon sieltä usein matkallani jollekin tutulle auton. Soitan etukäteen tai joskus käyn jos ehdin menomatkalla ja kerron millaista etsin. Useimmiten on löytynyt ihan ok saksalainen peli ja monesti merkkiliikkeen vaihdokki. Koskaan ei ole ollut mitään valittamista.
Baltian maissa kyllä olisin tarkkana. Ainakin asiantuntija mukana ja kunnon koeajo ja auto korjaamolle ja tarkastus perinpohjin.
- audi oooo
oleg cebialis on rehellinen mies
- en ainakaan minä
Miksi tuota pitää erikseen varoitella, ei kukaan järkevä ihminen sekaannu noihin virulaisiin, litvialaisiin eikä lutvialaisiin romuihin.
- naisten kaataja 89
Max ja Oleg ovat veljeksiä...
- EI KUVIA KUMARRELLA
HENKILÖAUTOT VOISI KAIKKI PRÄSSÄTÄ JA PAALATA POIS MAANTEILTÄ RUUHKAA AIHEUTTAMASTA JA OTETTAISIIN NÄIN VILKASTUNEEN YLEISEN LIIKENTEEN HALTUUMME AMMATTIKUSKEIN.ENTISET HENKILÖAUTO KUSKIT HAKISIVAT STATUKSENSA MUUALTA.
- ztop1
jaa, näköjään kauppaa nyt nimellä maks ceb (kyyjärvi)
- Ameepat
voisiko heiltä saada apua jos itse hakee auton tuolta suunnalta voisi itse tarkastaa kunnon. miten maksut tuolla suunnalla hoituu ?
- penaaliana
Luulisin että rahalla sielläkin maksetaan, voit tietenkin kysyä veljeksiltä ottaako ne maksun kakkoseen höyläämällä ilman liukkaria
- -JS-
Niin mukavia tekstejä, että täytyy vähän kommentoida.
Luotan "Sebuun" paljon enemmän kuin suomalaisiin käytettyjen autojen myyjiin.
Kaveri ajaa vekotinta 800 kilsaa kotiovelle, niin ihan mitä tahansa raatoa siinä ei lähdetä tuomaan ja olla Via Balticalla yksin yöllä keskellä ei mitään.
Useamman itse ostanut, kokemuksen myötä Sebu on oppinut, asiakaspalautteenkin kautta, tarkemmaksi biilien kanssa. Jos kokee kohdanneensa epäreiluutta, aina voi asiallisesti sen kertoa ja todisteiden kera pyytää vaikka seuraavan vekottimen toimitusta edukkaammin.
Kulttuurierot kannattaa kuitenkin aina muistaa. Suomessa peltilehmä on pyhä, tuolla suunnalla ei. Suomessa "ne toiset renkaat" ovat maailman tärkein asia, kuten myös 2 avainta. Tuolla suunnalla niille ei arvoa lasketa,
Ja se kannattaa muistaa, että jos ostaa/tilaa ulkomailta auton, yllätyksiä voi tulla ja olla. Jos ottaa tällaisen riskin, pitää olla talous sen verran kunnossa että jos joutuu ylimääräisiä satasia laittamaan remontteihin, niin ei joudu syömään näkkileipää puolta vuotta ja itkemään internetissä.
Osia ja rahaa joutuu aina autoihin laittamaan. Yksityinen ihminen ei kultaa vuole autoilla, ei edes tuontiautoilla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003965765- 202364
- 1992221
- 1131597
- 931544
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741052
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816