Varoitus autonostajille

P33lo

Max Cebialis (oikeasti Oleg Cebialis) kauppaa Liettuasta tuotuja autoja Kyyjärvellä. Kannattaa suhtautua vähintäänkin varauksella näihin autoihin, yhdestä autosta puuttui mm. katalysaattori. Mittarit lisäksi ruuvattuja. Kaupat tehdään Max Cebialiksen nimissä, vaikka myyjänä on oikeasti Oleg. Todennäköisesti myyjä pyytää myös (itselleen jäävää) kauppasopimusta, jossa ei ole täytetty hintaa, tai alempi hinta kuin oikeasti (veronkierto).

15

1819

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaja

Oletko itse ostanut vai kuullut kaverilta vaiko hänen kaverilta? Luulen että ei viitsi turhaan tuoda saksasta ja liettuasta autoja suomeen seisomaan?

• zz

höpö höpö ! 2 autoa olen ostanut ja ovat toimineet hyvin. Autot tuodaan suomeen liettuan kautta, mutta suurin osa on saksasta haettu.

• jdgfsghshghsghsg

Yleensä balttian kautta tuodut autot on niitä pahimpia kolaripelejä.
        Saksasta saa hyvän ja siistin auton kun ei osta turkkilaisten häkkipihoilta.
        Mutta pahimmat kolariautot (ne joita ei viitsitä saksassa laittaa kuntoon) viedään latviaan, liettuaan, viroon ja puolaan.
        Sielä ne korjataan huonosti, mutta siten että ne on päällepäin siistin näkösiä.
        Sieltä ne tuodaan sitten suomeen ja myydään tyhmille.
        Pieni vinkki kaikille: Älkää ikinä ostako autoa joka on viety saksasta baltiaan ja sieltä suomeen

• poska ros ti
        jdgfsghshghsghsg kirjoitti:

Yleensä balttian kautta tuodut autot on niitä pahimpia kolaripelejä.
        Saksasta saa hyvän ja siistin auton kun ei osta turkkilaisten häkkipihoilta.
        Mutta pahimmat kolariautot (ne joita ei viitsitä saksassa laittaa kuntoon) viedään latviaan, liettuaan, viroon ja puolaan.
        Sielä ne korjataan huonosti, mutta siten että ne on päällepäin siistin näkösiä.
        Sieltä ne tuodaan sitten suomeen ja myydään tyhmille.
        Pieni vinkki kaikille: Älkää ikinä ostako autoa joka on viety saksasta baltiaan ja sieltä suomeen

No joo. Minulla on turkkilainen, irakilainen ja ranskalainen autonvälittäjätuttu saksassa. Tuon sieltä usein matkallani jollekin tutulle auton. Soitan etukäteen tai joskus käyn jos ehdin menomatkalla ja kerron millaista etsin. Useimmiten on löytynyt ihan ok saksalainen peli ja monesti merkkiliikkeen vaihdokki. Koskaan ei ole ollut mitään valittamista.
        Baltian maissa kyllä olisin tarkkana. Ainakin asiantuntija mukana ja kunnon koeajo ja auto korjaamolle ja tarkastus perinpohjin.

• audi oooo

oleg cebialis on rehellinen mies

• en ainakaan minä

Miksi tuota pitää erikseen varoitella, ei kukaan järkevä ihminen sekaannu noihin virulaisiin, litvialaisiin eikä lutvialaisiin romuihin.

• naisten kaataja 89

Max ja Oleg ovat veljeksiä...

• EI KUVIA KUMARRELLA

HENKILÖAUTOT VOISI KAIKKI PRÄSSÄTÄ JA PAALATA POIS MAANTEILTÄ RUUHKAA AIHEUTTAMASTA JA OTETTAISIIN NÄIN VILKASTUNEEN YLEISEN LIIKENTEEN HALTUUMME AMMATTIKUSKEIN.ENTISET HENKILÖAUTO KUSKIT HAKISIVAT STATUKSENSA MUUALTA.

• ztop1

jaa, näköjään kauppaa nyt nimellä maks ceb (kyyjärvi)

• Ameepat

voisiko heiltä saada apua jos itse hakee auton tuolta suunnalta voisi itse tarkastaa kunnon. miten maksut tuolla suunnalla hoituu ?

• penaaliana

Luulisin että rahalla sielläkin maksetaan, voit tietenkin kysyä veljeksiltä ottaako ne maksun kakkoseen höyläämällä ilman liukkaria

• -JS-

Niin mukavia tekstejä, että täytyy vähän kommentoida.

Luotan "Sebuun" paljon enemmän kuin suomalaisiin käytettyjen autojen myyjiin.
      Kaveri ajaa vekotinta 800 kilsaa kotiovelle, niin ihan mitä tahansa raatoa siinä ei lähdetä tuomaan ja olla Via Balticalla yksin yöllä keskellä ei mitään.

Useamman itse ostanut, kokemuksen myötä Sebu on oppinut, asiakaspalautteenkin kautta, tarkemmaksi biilien kanssa. Jos kokee kohdanneensa epäreiluutta, aina voi asiallisesti sen kertoa ja todisteiden kera pyytää vaikka seuraavan vekottimen toimitusta edukkaammin.

Kulttuurierot kannattaa kuitenkin aina muistaa. Suomessa peltilehmä on pyhä, tuolla suunnalla ei. Suomessa "ne toiset renkaat" ovat maailman tärkein asia, kuten myös 2 avainta. Tuolla suunnalla niille ei arvoa lasketa,

Ja se kannattaa muistaa, että jos ostaa/tilaa ulkomailta auton, yllätyksiä voi tulla ja olla. Jos ottaa tällaisen riskin, pitää olla talous sen verran kunnossa että jos joutuu ylimääräisiä satasia laittamaan remontteihin, niin ei joudu syömään näkkileipää puolta vuotta ja itkemään internetissä.

Osia ja rahaa joutuu aina autoihin laittamaan. Yksityinen ihminen ei kultaa vuole autoilla, ei edes tuontiautoilla.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      70
      1113
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      882
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      866
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      858
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      190
      851
    6. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      725
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      712
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      706
    9. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      700
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      30
      652
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      54
      569
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      548
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      474
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      474
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      468
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      394
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      382
    Aihe