miul on yli kaks vuotta ollut ongelmana silmäluomien turvotus joka pahimmillaan on tietenkin aamuisin, mut ei se kokonaan poistu myöhemminkään.
eile huomasin et turvotus on ilmestynyt jo jalkapöytiini, sellaset pikkuvauvojen turpeat jalkapöydät.
kysymys kuuluu, oonko muuttumassa vauvaksi?
kärsittekö turvotuksesta?
16
<50
Vastaukset
- olet jo
söpö vauva
http://pileofphotos.com/pics/pic_192491001182803551.jpg- se olikin
monte24 kirjoitti:
eihä toi ollut turvoksissa
E.T.
ennen turvotusta
Joskus kesäkuumalla voi olla tuollaista ongelmaa tai sitten jos olen syönyt poikkeuksellisen suolaisen aterian. Parhaassa tapauksessa homma menee ohi itsekseen, mutta voit edesauttaa asiaa juomalla runsaasti vettä. - Myös esim. ananas on luonnollinen nesteen poistaja :)
Liikunta auttaa myös. - Siis säännöllinen reipas kävely. - Jos vaiva jatkuu tai pahenee, kantsii tarkastuttaa verenpaine. - Saahan lääkäriltä myös nesteenpoistolääkkeitä, jotka alentaa samalla myös verenpainetta, jos nesteen kertyminen kehoon on ongelma.
Olisiko tuo lämmin ilmanala vaikuttanut sulla asiaan ? Tai oletko viilentänyt itseäsi reippaasti kenties oluella ;) ?en ole juonut olutta reippaasti ja oon köpötelly kaupugilla helteistä huolimatta
verenpaine yllättävän hyvä miun paineiks 147 ja 97 pulssikin laskenut kahvin vähentämisen takia jo 90 eli satasesta tippunut tuohon ja aamulla join kahvia eli tunti sitten :)monte24 kirjoitti:
en ole juonut olutta reippaasti ja oon köpötelly kaupugilla helteistä huolimatta
verenpaine yllättävän hyvä miun paineiks 147 ja 97 pulssikin laskenut kahvin vähentämisen takia jo 90 eli satasesta tippunut tuohon ja aamulla join kahvia eli tunti sitten :)Miten sulla noin kauhean korkea pulssi on ? Minulla on 40:n päälle, mutta joku 60 olis varmaan ihan sopiva. - Hyvä, että olet vähentänyt kahvia :)
Ei koskaan pitäisi lukea lääkärikirjoja eikä muutenkaan arvuutella, kun kaikki oireet sopivat aina johonkin... mutta toi nopea pulssi ja jalkojen turvotus voisivat sopia myös sydämen vajaatoimintaan.. - Mulla on useita tuttavia, joilla on laitettu patteri sen vuoksi.xena-183 kirjoitti:
Miten sulla noin kauhean korkea pulssi on ? Minulla on 40:n päälle, mutta joku 60 olis varmaan ihan sopiva. - Hyvä, että olet vähentänyt kahvia :)
Ei koskaan pitäisi lukea lääkärikirjoja eikä muutenkaan arvuutella, kun kaikki oireet sopivat aina johonkin... mutta toi nopea pulssi ja jalkojen turvotus voisivat sopia myös sydämen vajaatoimintaan.. - Mulla on useita tuttavia, joilla on laitettu patteri sen vuoksi.se oli nopea jo silloi ku urheilin eli alle 70 ei mene ikinä.
Neste ja kudokset eivät saa riittävästi vaihtoa.
Kun sä lipität sitä kahvia kuppitolkulla niin munuaiset kuivuu ja se taas lisää utota ongelmaa.
Turvotukseen auttaa runsas vedenjuonti, sekä kurkun ja vesimelooninsyönti se ajaa pois nesteet, myös ananaksella on osuutta.
Olen vallan erimieltä tuosta nesteenpoistolääkityksestä sun kohdallasi, koska on kyse elämäntavoista ja se lääkitys taas ajaa kaliumin alas, ja sulla on verensokerin kanssa ollut häikkää.
Tässä iässä sitä turvottaa ja aineenvaihdunta muutenkin heittelee.
Muuten yksi juttu, miksi sinua ei ole valistettu millään tavoin terveyteen liittyvistä asioista?Kaliumia tosiaan kannattaa tarkkailla, mutta onneksi nykyään on myös kaliumia säästäviä nesteenpoistolääkkeitä !
Minustakin kuitenkin nuo luonnonmukaiset konstit kannattaa kokeilla ensin :)just kerroin et et vähentänyt kolmesta litrasta 2-3 kuppiin päivässä, siks pulssikin on jo tippunut 90
monte24 kirjoitti:
just kerroin et et vähentänyt kolmesta litrasta 2-3 kuppiin päivässä, siks pulssikin on jo tippunut 90
Mun lepopulssi on 55, eli kunto on ok! toi 90 on surkee pulssi ja se kertoo että sä et elä terveellisesti ja kuntoilla pitää.
Kun tulee ikää niin naama alkaa roikuu ja kasvot valuu..putoo. Enään ei anneta anteeksi ylijäämäpaloja kun ne näkyy juuri luomilla.
Eli se tupakka ja sitten lifttaus rasvaa kasvoille.xena-183 kirjoitti:
Kaliumia tosiaan kannattaa tarkkailla, mutta onneksi nykyään on myös kaliumia säästäviä nesteenpoistolääkkeitä !
Minustakin kuitenkin nuo luonnonmukaiset konstit kannattaa kokeilla ensin :)Xena oletko kokeillut koskaan savea kasvoille? mä olen ja se tekee niin hyvää että.
ruby.nyyti kirjoitti:
Mun lepopulssi on 55, eli kunto on ok! toi 90 on surkee pulssi ja se kertoo että sä et elä terveellisesti ja kuntoilla pitää.
Kun tulee ikää niin naama alkaa roikuu ja kasvot valuu..putoo. Enään ei anneta anteeksi ylijäämäpaloja kun ne näkyy juuri luomilla.
Eli se tupakka ja sitten lifttaus rasvaa kasvoille.eli noi sit aiheuttaa yhtääkkisen jalkapöytien turpoamiset, eli kannattaako miun nyt geniomaisesti hypätä junan alle :)
ruby.nyyti kirjoitti:
Xena oletko kokeillut koskaan savea kasvoille? mä olen ja se tekee niin hyvää että.
Vuonna miekka ja kirves olin häämatkalla ja silloin käytiin mutakylvyssä ;)
Sen jälkeen en ole kokeillut. - Se voisi tehdä terää.
En ole varma onko nuo savinaamiot täällä samaa ainetta ?xena-183 kirjoitti:
Vuonna miekka ja kirves olin häämatkalla ja silloin käytiin mutakylvyssä ;)
Sen jälkeen en ole kokeillut. - Se voisi tehdä terää.
En ole varma onko nuo savinaamiot täällä samaa ainetta ?On ne melkein, sitä mudpaskia saa ihan noista halpakaupoista ja ne toimii. Kirkastaa ihoa ja sitten ne kiinteyttääkin.
Ei ole samaa ainetta kuin välimeren maissa, siellä on aitoa tavaraa.monte24 kirjoitti:
eli noi sit aiheuttaa yhtääkkisen jalkapöytien turpoamiset, eli kannattaako miun nyt geniomaisesti hypätä junan alle :)
Osta apteekista magnesiumia ja b-vitaminiia jos ei noi keinot auta, sun on mentävä lekurille ottaa sydänfilmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750