Suopako jälkiasennettuna järki-/mihin hintaan?
Ilmajouset (taakse)
13
377
Vastaukset
- lkjuftd
Ilmajousimalliset "iskarinlisät" saat 140 euroon, jos osaat ne asentaa ja saat korvat kohdalleen. Ei varsinaista hyötyä, jos Fiiun omat takajouset ovat jo kuoleutuneet.
- eee3333
Onks Fiussa jousetkin ???
- lisäjousi
Just niin, miksi ostaa autoa mihin joutuu laittamaan jouset jälkiasennuksena, Mersun alustassa saa jouset mukaan, vieläpä asennettuna. Tietenkin se saattaa olla joillain karavaanareilla talouspoliittinen kysymys ? Mersuissa on pikkuisen suuremmat nuo kuukausierät, mutta kaalisopalla ja nauriskeitollahan asia on korjattu. Voi toki pelkällä liemiruuallakin tilannetta helpottaa, seurauksena saattaa olla jatkuva ruikuli.
- Ei enään Mersua.
Ihan vaan tiedoksi että ME rikkaat jotka Mersuja ostimme joskus niin eka matka autolla oli suoraan jousipajaan koska huonompi jousitus kun Mersun saa hakea!
- ???????????
Oliko toinen matka Mersulla ,kun ajoitte sen voudille ???
- Tampereella nääääääs
Pajakulma takoo jousia.
- Kyllä riepoo
Taitaa olla viiattimiesten kavereita paremmin nuo voutit. Meidän kylällä täällä Kaustisilla Osuuspankin takapihalla seisoo muutama ulosmitattu matkaviiatti.
- Alkoi kiinnostaa
Onko hintalappua, millä rahalla saa loppuvelan lunastaa, ja onko tuoreitakin Fiiateita.
- Jousi mies
Eikös sieltä Teneriffalta yleensä lentäen tai laivalla poistuta , oletko Jorma nyt ollenkaan tietoinen missäpäin maailmaa olet?? Taitaa taas pääsi olla niistä pillereistä sekaisin
- Näitä on paljon
Tiedän yhden vastaavanlaisen tyypin , kuin tuo Jorma on , kuvittelee olevansa armeijan taistelusukeltaja, ja välillä hornet lentäjä, ja taas välillä vuosia farkut jalassa lentämässä armeijan taisteluhelikopteria Afkanistanissa.
- täydenkuun aika
Ymmärtäkää heinosta. Huomenna on täysikuu. Uni ei tule silmään ja siksi kiihkeä kaikkiin keskusteluihin osallistuminen lisääntyy.
Päivänvalossa herra vaikuttaa täysipäiseltä. Illat ja alkuyöt tuntuvat olevan erityisen vaikeita. Aaistiharhat ovat voimakkaita. Luuli olevansa Tenskulla vaikka suhasi Bouganvillen ja Fugen väliä päivittäin. Naapuriparcelassa olisi ollut fiksuja ja heinosen arvostamia ulkomaalaisia karavaanareita.
Kielitaito ei riittänyt kysyäkseen missähän minä nyt olen. Nyt kertoo olevansa matkalla Portugaliin. Odottaa rassu lähdölleen saattaija ja vilkuttajia. Kiertäisi sieltä Fugen kämppärin kautta. Ohimarssin aika kannattaisi etukäteen kertoa, niin uskoisin sinne jääneiden karavaanarikavereiden tulevan vilkuttamaan. Samalla voisi pyytää respasta kaipaamansa dokumentin ei toivotusta vieraasta.
kaikkien kaveri on vissiin palkannut Vitoonsa kuljettajan jotta ei jää yhdestäkään saittikeskustelusta paitsi ja pystyy lennossa purkamaan sairasta katkeruuttaan.
tuomas kyröä siteeraten "kyllä minä niin sitä ALallon masokismia säälin" - topias22
Tai teitä köyhiä V..... kun seisotte Suomessa ruokajonossa Fiattien osamaksujenne takia , ja Jorkka se vaan viheltelee ympäri Eurooppaa Mersullaan lämiskä turvoksissa euroista..
Jorma harhat taas vainoavat muutamia Karavaanareita, lieneekö kysymys vakavasta väsymystilasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154